zamknij

Wiadomości

Motocyklista pod kołami toyoty

2012-05-18, Autor: 
Na ulicy Mikołowskiej w Rybniku doszło do wypadku z udziałem motocyklisty.

Reklama

Około 10.00 rano motocyklista uderzył w Hondę Civic. Wpadł na przeciwległy pas ruchu prosto pod koła nadjeżdżającej toyoty. Policja wprowadziła objazdy. Sam motocyklista trafił do szpitala.
Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (24):
  • ~josom 2012-05-18
    12:08:11

    0 0

    I nie gadajcie, że znowu on był bezmyślny, bo sam wiem jak kierowcy samochodów tam wyprzedzają motory i specjalnie im przychamowują nagle...

  • ~Ksenopita 2012-05-18
    12:15:29

    0 0

    Myślałem, że tu chodziło o skrzyżowanie Mikołowska/Wielopolska wczoraj popołudniu. Wie ktoś co tam się stało? Facet leżał na środku drogi, jakieś szkła wokół...

  • ~cygan8402 2012-05-18
    13:23:42

    0 0

    prawda jest taka że kierowcy puszek nie patrzą w lusterka!!!! jakby patrzyli to tysiące motocyklistów by żyło...

  • ~qdobp 2012-05-18
    13:35:23

    0 0

    cygan zaznaczam ze jestem milosnikiem motocykli ale gdyby motocyklisci jezdzili jak nalezy-czytaj zgodnie z przepisami - a niestety jezdza w wiekszosci jak by byli w klubie na imprezie- to nie bylo by takich postow i nie potrzebnene byly by naklejki typu patrz w lusterko moocyklisci sa wszedzie co jest zreszta zenujace. motycyklista jak i kazdy uczestnik ruchu powinien byc tam gdzie jego miejsce a nie wszedzie.pozdrawiam

  • ~ 2012-05-18
    13:37:59

    0 0

    ~cygan8402 A mnie (w puszcce) dzisiaj wyprzedzał motocyklista pasem do skrętu w lewo,po tzw kopercie i wjechał na czerwonym świetle.W sumie wyprzedził cztery-pięć aut.I ciekawe czy on myślał wtedy.

  • ~toomann 2012-05-18
    13:40:38

    0 0

    cygan: prawda jest taka, że właściciele "wysokoobrotowych maszynek ryżowych" nie znają przelicznika km/h -> m/s. Bo gdyby to znali (oraz standardowy czas reakcji) to nie pieprzą o lusterkach - szczególnie na skrzyżowaniach i zakrętach.

  • ~cygan8402 2012-05-18
    14:11:21

    0 0

    jestem motocyklistą od ładnych kilku lat i zgadzam się z tym że niektórzy niemają oleju w głowie i liczy się dla nich tylko to żeby wyprzedzić każdego, ale to wyjątki, większości to gnojki. kupują motorki za 2 tysiaki i jazda.. ale tak samo jest w śród kierowców samochodów, zda taki prawko kupi starego złoma 25 letniego BMW i ciśnie ile wlezie. mi chodzi o to że niestety duża część wypadków jest z winy kierowców którzy niezerkają w lusterka i tyle w temacie. pozdr.

  • ~Wuipe 2012-05-18
    14:40:34

    0 0

    Wszyscy mądrzy z 'puszek' powinni się raz w życiu przejechać na motorze - może wtedy dotarło by do nich na ile niebezpieczeństw jesteśmy narażeni, a niestety oczu nie da się mieć wszędzie.
    Panowie, odpowiedzcie szczerze - ile razy wymusiliście pierwszeństwo na motocykliście? Ja przy każdym przejeździe mam choćby jedną taką sytuację, a nie cisnę nie wiadomo ile, bo jak to kolega tooman ładnie napisał - znam przelicznik km/h -> m/s orza swoje czasy reakcji.
    Niestety osoby na 'przecinakach' wyrabiają niesłuszną opinię wszystkim motocyklistom, ale to działa w dwie strony - ktoś, kto chętnie puszcza motory przodem jest przez nas postrzegany jako potencjalny typ, który może wymusić na nas pierwszeńśtwo.

  • ~yaman 2012-05-18
    15:17:18

    0 0

    przyszła wiosna bedą warzywa hehe

  • ~cygan8402 2012-05-18
    15:35:19

    0 0

    yaman ale z ciebie kretyn..... współczuje twojej rodzinie....

  • ~ 2012-05-18
    16:00:19

    0 0

    W skrócie: w hiperbezpiecznej Polszy statystyczna/obserwowalna większość kierowców samochodów, motocykli, itd. jeździ jakby byli jedynymi uczestnikami ruchu drogowego. Bezrefleksyjnie, bezkrytycznie, bezkarnie. Do tego dochodzi złożony system/czynnik/kompleks np. demonstracji tzw. możliwości pojazdu (czyt. właściciela). W państwach o nieporównanie wyższym poziomie rozwoju społecznego- prawnego (np. Szwecja, Kanada, Niemcy, a nawet...Czechy!) przemieszczanie się jakimkolwiek pojazdem jest po prostu bezpieczniejsze, przewidywalne, normalniejsze. Mają w związku z tym ok. 70% mniej wypadków i kolizji !!! I nie jest to efekt wyłącznie lepszej infrastruktury! Tam m.in. nikt nikomu nie musi niczego udowadniać i stosuje się do podstawowej zasady ochrony życia innych. A sankcje za łamanie prawa drogowego są wymiernie bardzo, bardzo odczuwalne. Wystarczająco odczuwalne.

  • ~cygan8402 2012-05-18
    16:08:11

    0 0

    zgadzam się w 100%!!

  • ~ 2012-05-18
    17:06:30

    0 0

    Powiem tak jestem kierowca obu pojazdów czy to jedno czy dwu śladów, i czy to za kierownicą czy za kółkiem staram się jeździć tak aby nie utrudniać innym życia ale niestety nie każdy tak robi i w tym jest problem bo jadąc motorem trzeba mieć w głowie to ze jedzie się praktycznie bez ochrony bo kask i zbroja to nie wszystko, a jadąc autem biorę to pod uwagę że jadący motorem nie mają tzw strefy zgniotu

  • ~martin75fm 2012-05-18
    19:20:51

    0 0

    jak będą jeździć przepisowe 50-60km/h to ich zauważę w lusterkach i zrobię miejsce aby mnie wyprzedzili ale jak nadleci taki jeden z drugim 120-130km/h to już niech nie mają do mnie pretensji. Każdy przy zdrowych zmysłach zdaje sobie sprawę że kontakt motocyklisty z samochodem kończy się zazwyczaj w szpitalu. Myślenie ma przyszłość.

  • ~ 2012-05-18
    19:53:34

    0 0

    Drodzy internauci,jak by nie było zdecydowana większość Polaków jest beznadziejnymi kierowcami,nieważne czym by jeździli.Polacy to mają w genach.howgh!

  • ~eloo 2012-05-18
    20:09:53

    0 0

    pamietajcie ze patrzy sie w lusterka szczegolnie przy wykonywaniu manewru skretu w lewo.Podczas kolizji nawet jak kierowca jednosladu(innego samochodu tez) bedzie wyprzedzal w miejscu nie dozwolonym( skrzyzowanie, pasy itp) to ZAWSZE wina jest tego co wykonuje manewr skretu i w tym momencie ma rozcharatane auto ale moze do konca zycia miec swiadomosc tego ze okaleczyl albo zabil kogos przez swoja głupote

  • ~truman20 2012-05-18
    21:12:07

    0 0

    Coalcity - jeden z bardzo niewielu mądrych komentarzy na tym portalu. Popieram w 100% Twoje słowa.

  • ~aros 2012-05-18
    21:21:17

    0 0

    koledzy to nie tak kierowcy patrzą w lusterka tylko ze szukają w nich duzych gabarytów a nie waskich jednosladów i w tym tkwi problem

  • ~jurempus 2012-05-19
    06:37:14

    0 0

    Parę dni temu Warszowice na wiślance.Jechałem z swoją do wisły zatrzymuje sie na światłach jak każdy normalny kierowca.Auta z prawej strony zaczynają ruszać.Niby wszystko normalnie i ok.Nagle obok mnie śmignął motor i było tylko jedno wielkie bum.Na drodze po prostu zrobiło sie jedno wielkie smietnisko.Niewiem czy przezył ten koleś na tym motorze ale trudno przezyć jak sie tzaśnie z szybkością 150km/h w T4.ALe najbardziej podobają mi się te dziadki na tych harlejach.Im nigdzie sie nie spieszy.Jadą 80 no może 100km/h i niema wypadków.

  • ~zib 2012-05-19
    12:00:21

    0 0

    eloo jak skręcam w lewo to wrzucam odpowiednio wcześnie kierunkowskaz i uważam żeby nie wymusić pierwszeństwa pojazdom nadjeżdżającym z przeciwka, jednocześnie zawsze staram się wiedzieć co jedzie za mną, jednak jak jakiś bezmózgowiec łamiąc przepisy wyprzedzał by mnie w tym czasie i zginął sam by sobie był winny, nie miałbym wyrzutów sumienia, przepisy drogowe są po to by ich przestrzegać i do takich sytuacji by nie dochodziło

  • ~adamb 2012-05-19
    13:02:03

    0 0

    Gdyby motocykliści jeździli wolniej zamiast bredzić "patrz w lusterka motycykle są wszędzie" to spora część nadal by żyła lub nie jeździła na wózkach.
    Mieszkam w centrum przy jednym z rond i słyszę, a także widzę bezmózgich yeti na swoich rumakach... zjedzie z ronda gaz na full... ciekawe co zrobi gdy ktoś wychyli kuper samochodu wyjeżdżając z bramy posesji? w normalnych (50km/h) warunkach nic się nie stanie bo i jeden i drugi ma czas na reakcję ale gdy motur zbliża się np. 110km/h tj. 30 m/s kierowca puszki nie zdąży nawet obrócić głowy !
    Lubię motocykle, ustępuję miejsca... choć wolniej(rzadko, bo rzadko) jadący motocyklista za nic nie ustąpi miejsca i za wszelką cenę (pojedzie nawet po osi jezdni) nie pozwoli się wyprzedzić.
    Jak dla mnie: zakaz sprzedaży motorów typu bike ludziom poniżej 30 roku życia !

  • ~andlat 2012-05-19
    13:31:05

    0 0

    piszą: policja wprowadzila objazdy. chyba po godzinie od zdarzenia. bylem tam i widziałem te objazdy. samowolne, przez leśne przecinki.

  • ~sagittarius72 2012-05-19
    16:19:56

    0 0

    jak kij ma dwa końce tak racja leży po obu stronach... reasumując wszystkie wypowiedzi myślę sobie że wystarczyłoby więcej kultury zarówno u jednych jak i u drugich kierowców a od razu lepiej przyjemniej i bezpiecznie by się jeździło po naszych drogach
    pozdrawiam dwu i cztero kołowców ;)

  • ~steel 2012-05-21
    09:52:04

    0 0

    Coalcity: ale Czech i czechow do tego nie mieszaj... bo albo malo tam jezdziles albo wcale... Powaznie. Z innymi krajami sie zgodze. Z tym udowadnianiem to faktycznie w Polsce mandaty sa wyjatkowo lagodne. Prawo tez ulgowo raczej traktuje jezdzacych po alkoholu. Poza tym roboty spoleczne czy z ZK np przy budowie autostrad pewnie dalyby wiele i mielibysmy lepsza infrastrukture :P

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5001