zamknij

Wiadomości

Koronawirus: numery alarmowe sanepidu nieaktualne

2020-07-02, Autor: bf

Sanepid w Rybniku informuje, że dotychczasowe numery alarmowe dla osób zakażonych koronawirusem i przebywających na kwarantannie – są nieaktualne. Obowiązuje teraz jeden numer – ogólnopolski.

Reklama

Jak dowiadujemy się w rybnickim sanepidzie, całodobowa infolinia dla obywatela w sprawach kwarantanny i zdrowia to + 48 222 500 115.

Dotychczas mieszkańcy regionu podlegli pod PSSE Rybnik mieli do dyspozycji dwa numery komórkowe, które funkcjonowały jako Całodobowa Infolinia Sanepidu w Rybniku na temat koronawirusa

Poprzednie numery alarmowe są już nieaktualne. Obowiązuje od teraz jeden - ogólnopolski.

Wartościowy artykuł? Cieszymy się! Jesteśmy niezależnym medium, a nasi dziennikarze codziennie starają się przedstawiać Ci rzetelne informacje. Jeśli doceniasz naszą pracę, możesz nas wesprzeć. WSPIERAJ NAS! »

Oceń publikację: + 1 + 9 - 1 - 88

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (8):
  • ~zak 2020-07-02 14:34:07

    Teraz to dopiero bajzel będzie , zamiast dwóch jest jeden.Kto się dodzwoni będzie miał szczęście .

    25 5
  • ~artefaks 2020-07-02 14:42:58

    Państwo z tektury ala"pis. Burdello bum bum...

    17 14
  • ~romcost 2020-07-02 17:32:50

    Jaki bajzel, tak ma być to bardzo skuteczna metoda walki z wirusem, ile można nawiązać połączeń z jednym numerem 200 na dobę i do takich wartości będzie spadała liczba zakażonych, a jak ich będzie nadal zbyt wielu, to skorzystają z doświadczeń pomarańczowego operatora telekomunikacyjnego, i telefony będzie odbierała "sztuczna ynteligencja" wtedy to liczba zakażonych spsdnie do poniżej 20, nikt normalny takiej rozmowy nie wytrzymie...

    9 2
  • ~MaciejK 2020-07-02 18:36:27

    Mniej osób się dodzwoni =mniej osób będzie miało stwierdzony covid = rząd odtrąbi sukces. Brawo!

    13 2
  • ~green electricity 2020-07-02 18:46:14

    Szanowni przedmówcy, na jednym numerze można powiesić dowolną ilość konsultantów, rozlokowanych w dowolnym miejscu świata. Władze sanepidu wreszcie zrobiły coś z głową. Wygląda to na przygotowania do drugiej fali na jesień.

    14 3
  • ~artefaks 2020-07-02 18:56:49

    @MaciejK
    Słuszną linię ma nasza władza...

    3 2
  • ~romcost 2020-07-02 20:23:33

    ~green electricity - nie do końca się z tobą zgodzę, zapewne infolinia będzie podzielona na kategorie, typu zgłoszenia, porady, wyniki testów, pesel, miejsce zamieszkania, do tego dodaj formułki, że rozmowa może być rejestrowana, po tem rodo, zanim przejdziesz te wszystkie etapy blokujesz linię, dodaj do tego polską żeczywistość, kiedy to wszystkie rozmowy trafiają do jednego operatora i na pewno nie będzie szybciej,... Centralizowanie działań raczej nie służy poprawie obsługi a obniżeniu kosztów...

    5 3
  • ~romcost 2020-07-02 20:26:23

    ... Acha i jeszcze jedna ważna że z, jak tam zadzwoni zasłużony pracownik KWK może się nie dogadać...

    4 5

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy potrafimy ze sobą rozmawiać mimo różnic w poglądach?




Oddanych głosów: 932