zamknij

Wiadomości

Koleje Śląskie: podczas wizyty papieża wszyscy podróżni pojadą za darmo

2016-07-26, Autor: mk, bf

W dniu przyjazdu papieża do Polski, Koleje Śląskie będą wozić swoich podróżnych za darmo w całym województwie śląskim oraz na odcinku Katowice-Oświęcim.

Reklama

28 lipca (w dniu wizyty Ojca Świętego na Jasnej Górze) wszyscy będą mogli bezpłatnie kursować pociągami KŚ po całym województwie śląskim oraz na odcinku Katowice-Oświęcim.

Koleje Śląskie zaplanowały także dodatkowe pociągi nocne, które umożliwią uczestnikom koncertów organizowanych na katowickim lotnisku Muchowiec powroty do takich miejscowości jak Tychy, Rybnik, Ruda Śląska, Wodzisław Śląski, Pszczyna (bez postojów na stacjach pośrednich) i Łazy (ze stacjami pośrednimi). Specjalnymi pociągami zostanie odwiezionych ok. 5 000 koncertowiczów zgłoszonych przez stronę kościelną.

Zaplanowano także wzmocnienie składów regularnie kursujących do i z Częstochowy oraz uruchomienie 25 dodatkowych połączeń, które dowiozą pielgrzymów na jasnogórską poranną mszę i umożliwią powrót z niej w kierunku południowym (m.in. do Zawiercia, Myszkowa, Dąbrowy Górniczej, Będzina, Sosnowca, Katowic) i południowo-zachodnim (m.in. do Lublińca, Tarnowskich Gór, Bytomia, Katowic).

Niestety tego dnia na linii Rybnik-Bielsko oraz Racibórz-Chałupki kursować będzie zastępcza komunikacja autobusowa.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (3):
  • ~Robert Hałas 2016-07-26 18:39:26

    No kufa , to jakaś KPINA !!!!! Ja wiem że jakiś PREZES bez żenady ROZDAJE NIE SWOJE pieniądze !!!! Ale ja w du... mam KATOLI ! I nie uważam że mają jeździć za darmochę !!!! Bo coś tam , bo maja spęd jakiś !!! Czemu , no nie wiem , na przystanek Woodstok , nie było darmochy ???? Albo na koncert Dody w Radomiu .... Na prawdę ten spęd KATOLI już kosztuje wszystkich Polaków przeogromną KASĘ !!!!! I tu kolejne ziarenko .... żygam juz tym bolszewickim KATOPISEM !

    7 13
  • ~lukrecja50 2016-07-27 11:22:18

    KK jest wystarczająco bogaty i chyba nie trzeba robić im takich prezentów. Rzygać sie chce jak się widzi i słyszy że ciagle wyciągają łapę po kasę. Ciekawe ile KK zapłacił wszystkim instytucjom za pomoc w zorganizowaniu ŚDM ?

    0 6
  • ~Arteks 2016-07-27 11:26:39

    Też mnie dziwi ta darmocha ale... każdy może ją wykorzystać jak chce. Jedni pojadą do Częstochowy, inni mogą jechać w góry, jeszcze inni do znajomych czy na wycieczkę do Czech albo na zakupy czy grzyby. :)))

    6 3

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Co wg Ciebie jest przyczyną wyludniania się Rybnika?













Oddanych głosów: 3881