zamknij

Wiadomości

Kiedy otworzą sklepy w nowym centrum handlowym?

2018-11-16, Autor: 

Lidl, Maxi Zoo, Media Expert, „Chińczyk” i Action – te sklepy znajdziemy w nowym centrum handlowym przy ul. Kotucza. Ten ostatni powinien być już otwarty. Jednakże klienci na razie „odbijają się” od drzwi. Wiadomo, kiedy lokale zostaną otwarte?

Reklama

O tym informowaliśmy Was jako pierwsi. Budowa centrum handlowego na tzw. „Glinioku” jest już na ukończeniu. Od teraz ul. Kotucza i Cegielniana są połączone ulicą dojazdową do centrum handlowego. Parking pomieści około 250 samochodów. Miejsce ma już oświetlenie, aktualnie prowadzone są prace wykończeniowe w budynkach handlowo-usługowych >>Centrum handlowe przy Kotucza prawie gotowe. Wiemy, co tam kupimy!<<

Wcześniej pisaliśmy o tym, że w tamtym miejscu pojawi się Lidl i dyskont niespożywczy Action. Teraz już wiadomo, że do tego grona dołącza Media Expert, Maxi Zoo, a także sklep typu „Chińczyk”.

Nie wiadomo jednak, kiedy dokładanie powyższe sklepy mają zostać otwarte. Action zapowiadał, że zrobi to 8 listopada. Jednakże klienci do teraz „odbijają” się od drzwi tego sklepu. - Z przyczyn od nas niezależnych nasz sklep jest zamknięty. Dzisiaj nie znamy ostatecznego terminu otwarcia sklepu – czytamy w informacji obok drzwi.

Z nieoficjalnych uzyskanych informacji wynika, że wszystkie wymienione wyżej sklepy mają być prawdopodobnie otwarte 6 grudnia. W sklepie Action półki uginają się już od towaru, kasy są czynne. Zarówno w „Chińczyku”, jak i zoologicznym również znajdziemy konkrete wyroby. Z kolei w Lidlu i Media Expert trwają prace wykończeniowe. Do dyskontu od poniedziałku mają zwozić pierwsze towary.

Zobaczcie najnowsze zdjęcia z powstającego centrum handlowego.

Oceń publikację: + 1 + 30 - 1 - 89

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (41):
  • ~siarzewski 2018-11-16
    15:19:23

    97 12

    Czy to jakiś artykuł sponsorowany ??

  • ~exx 2018-11-16
    15:23:21

    A po co to komu ? Przecież tego typu sklepików jest jak psów. Pozatrudniają ludzi na pół albo 3/4 etatu i co mi z takiej pracy ? Jak ktoś nie ma pomysłu jak wykorzystać taką przestrzeń to niech lepiej pozadzi tam drzewa. Byłem w kilku krajach tzw. rozwiniętych ale tak napchanego centrum takim dziadostwem to jeszcze nie widziałem.

  • ~predkront 2018-11-16
    15:38:09

    Hehehe, pompowanie balonika trwa w najlepsze. Niedlugo rybnik.com.pl bedzie trzy razy dziennie informowal o tym blaszaku. Ale z drugij strony moze to i dobbrze bo trzeba sobie uswiadomic, ze JEST TO JEDYNA INWESTYCJA PRYWATNA W RYBNIKU ZA CZASOW MILOSCIWIE NAM PANUJACEGO PIOTRA KUCZERY (HISTORYKA). No brawo panie Kuczera, brawo!! Wszyscy nam zazdroszcza!!! Inwestycja na miare Pcimia Gornego!!

  • ~Arteks 2018-11-16
    15:40:55

    Kiepska koncepcja, kiepski wygląd, przeciętne sklepy. Oby klientów było tam mało i najemcom się nie opłacało. Wtedy właściciel sprzeda te pudła i może ktoś postawi tam coś bardziej wartościowego lub będzie to stało puste. Szkoda fajnego miejsca na taki badziew. @exx - mylisz się. Miasta w Europie są pełne są ulic ze sklepami i gastronomią. Ale przyznam, że mało gdzie buduje się od nowa takie byle co. Ja tam na zakupy się nie wybiorę na pewno.

  • ~pprywatne 2018-11-16
    15:47:52

    129 6

    Brawo za nową organizację ruchu na ul. Brudnioka.
    W UM to ktoś na łeb upadł.

  • ~Akzseinga Michalczewska 2018-11-16
    16:11:05

    124 2

    Po coo komu chińczyk skoro wszystkie w koło poupadały to logiczne że ten "szit" jest niepotrzebny, Media expert z reszta też ileż w rybniku potrzebujących na agd ceny od tego nie spadną bo są itak sterowane centralnie!!!! głupota

  • ~morfeus12 2018-11-16
    17:31:27

    93 2

    No to dorobiliśmy się galerii rydułtowskiej w centrum naszego miasta.

  • ~ 2018-11-16
    17:32:16

    11 6

    Siwy Rybnik prosimy o komentarz

  • ~ada24 2018-11-16
    19:16:03

    72 7

    Co za badziew:( W dużym nowoczesnym mieście takie blaszaki z chińską popeliną:) Jedynie Lidl może ma tam rację bytu chociaż obok Aldi świeci pustakami. A można było zrobić piękny skwerek z kafelkami i knajpkami. Żenada!

  • ~Arteks 2018-11-16
    19:24:02

    49 25

    @ada24 - podziękujmy wszyscy za ten badziew radnym miejskim którzy w 2004 uchwalali "na kolanie" plan zagospodarowania miasta w którym wobec inwestorów nie ma żadnych wytycznych wobec jakości czy wysokości budynków. Niektórzy z tych radnych nadal są w Radzie Miasta. :[ To wtedy zapalono zielone światło dla wszelkiego rodzaju marketomanii. Całe szczęście, że niektórzy inwestorzy wybudowali budynki które wstydu nie przynoszą. Zgadzam się, że to jest okropne i chyba mało komu się spodoba. Taki przyuliczny małomiasteczkowy markecik. :/

  • ~AlexRk 2018-11-16
    19:44:32

    46 16

    Rybnik to miasto tylko teoretycznie aspirujące do miana "dużego miasta", takiego jak Gliwice na przykład. Oj, daleko nam jeszcze do tego poziomu...

  • ~ 2018-11-16
    20:03:00

    57 21

    Dożyliśmy takich czasów, że terminy otwarcia niektórych sklepów są mocno niepewne, gdyż niektóre sklepy mają problem znaleźć odpowiednią ilość ludzi do pracy.

    Tak się składa, że mało kto jest gotów pracować za minimalne lub niewiele wyższe wynagrodzenie, na niepełne etaty, umowy tymczasowe czy na tzw. "śmieciówkach".

    Co do sklepu Action - przed 8 listopada ludzie otrzymali ulotki w swoich skrzynkach pocztowych z informacją o dacie otwarcia sklepu, a na miejscu okazało się, że sklep ciągle nieczynny z tzw. "przyczyn niezależnych". A główną przyczyną niezależną jest to, że w Rybniku i okolicach zabrakło ... łosi (kumaci wiedzą o co chodzi).

    Co do wyglądu tego wszystkiego - faktycznie typowe byle co. W takich miejscach powinny być realizowane inwestycje przyjazne i potrzebne mieszkańcom Rybnika i okolic - cokolwiek, miejsca rekreacji, rozrywki itp. Na pewno wiele ciekawych pomysłów/inicjatyw by można było tam zrealizować.

    Wydaje mi się, że na początek na tzw. "Glinioku" będziemy głównie widywać kierowców z SWD, SRB, SZO itd., którzy z tego miejsca uczynią sobie dodatkowe, bezpłatne miejsca parkingowe (celem pójścia w miasto, do pracy itd.).

  • ~Arteks 2018-11-16
    20:26:46

    11 42

    @AlexRk - dla miasta nie ma możliwości jakiegoś aspirowania bo albo się nim jest albo nie. A wpadki architektoniczne zdarzają się wszędzie. W przypadku Rybnik vs Gliwice - to u nas zainwestował Parkridge i wybudował bardzo fajnego Focusa, a Gliwice też bardzo chciały i zabiegały, ale pozostał im tylko smak i pusta przestrzeń po hucie... @siwy-rybnik - nie bój się. Jeśli właściciel pokapuje się, że to darmowy parking dla przyjezdnych to szybko wprowadzi opłaty tak jak Focus czy Plaza lub ochroniarzy którzy będą pilnować czy ktoś tam przyjeżdża kupować czy tylko parkować.

  • ~norton 2018-11-16
    20:28:32

    47 5

    No to mamy newsa na miarę 100 lat niepodległości. Dzięki za kolejnego blaszoka.

  • ~Wojciech Rekus 2018-11-16
    22:37:21

    13 4

    Na chwile obecną teren glinioka to w/g przepisów teren budowy a do tego brak jest oświetlenia naprzeciw wjazdu i wyjazdu z glinioka, od wczoraj ekipa walczy z oświetleniem od przystanku w dół by rozwiazac problem z natezeniem oswietlenia

  • ~stam55 2018-11-16
    22:41:13

    20 4

    ahahhaha ludzie to mają smutne życie jedynym priorytetem w ich życiu to jest kiedy otworzą sklep.

  • ~jaro_t 2018-11-16
    23:45:33

    26 18

    Arteks nie porównuj Rybnika do Gliwic, bo raczej porównywanie parowozu do pendolino. Z pewnością lepiej niech tu jest to centrum handlowe niż 8-piętrowe króliczoki. A swoją drogą, podkreślam już kolejny raz, jeżeli nie zostanie wprowadzony ZAKAZ ZATRZYMYWANIA NA ULICY CEGIELNIANEJ, to wjazd/wyjazd z nowego centrum handlowego na tą ulicę będzie praktycznie niemożliwy. Oczywiście jak to u nas bywa - do pierwszego wypadku i wszystko się rozwiąże.

  • ~nairuk 2018-11-17
    00:01:37

    17 3

    ciekawe jak szybko padnie?

  • ~exx 2018-11-17
    00:04:30

    35 1

    Arteks nie zgadzam się z Tobą. Owszem ulice w krajach rozwiniętych są pełne sklepików i gastronomii ale centra handlowe są na peryferiach, a nie w ściśłym centrum ! Przecież to czysty kretynizm pozwolić na budowę tak wielkich marketów w centrum, co oznacza większy ruch samochodowy, który mundry podpisał taką decyzję ?

  • ~MArudzia 2018-11-17
    07:55:29

    22 5

    Podobno w chęć wynajmu zaproponował PRIMARK oraz IKEA tylko że chinczyk wyłożył większą kasę za czynsz. ;-)

  • ~ 2018-11-17
    08:43:10

    6 19

    Media Ekspert myślę, że brakowało czasem w Rybniku. Więc tutaj plus.

  • ~ 2018-11-17
    08:45:14

    7 8

    Poza tym Media Ekspert to tak jak Neonet polska sieć, w przeciwieństwie do MM.

  • ~ 2018-11-17
    08:47:14

    10 1

    RTV Euro AGD też polskie no patrz nie wiedziałem.

  • ~eliszka 2018-11-17
    08:50:58

    18 5

    Przecież jest już Media Ekspert w Fokusie!

  • ~ypsilon 2018-11-17
    10:59:44

    9 2

    ~eliszka - no i co z tego...? będzie drugi taki sklep! w Plazie i Carrefourze też jest ta sama sieciówka.

  • ~Mr.White 2018-11-17
    11:22:31

    14 3

    exx a jak chcesz dojechać na rowerze po odkurzacz lub telewizor jak duże centrum handlowe będzie oddalone daleko od miejsc zamieszkania?

  • ~Arteks 2018-11-17
    15:13:31

    6 20

    @Mr.White - a co ile lat potrzebujesz kupić nowy odkurzacz czy nowy telewizor? ;) Do większości produktów które stale i często kupujemy w centrum miasta (np. leki, odzież, buty, kosmetyki itd) lub usług jakie tam realizujemy czy spraw jakie załatwiamy auto jest zbędne. Przejechałbyś się kiedyś na dworzec do Czeskiego Cieszyna i zobaczyłbyś z jakimi torbami, plecakami, wózkami przyjeżdżają ludzie ze Słowacji czy głębi Czech na zakupy do polskiego Cieszyna. W większości pociągami bo pragmatyczni Czesi, nawet jeśli mają auta wolą je zostawić przy dworcach w swoich miejscowościach gdyż wiedzą, że w Cieszynie bardzo trudno o miejsce do parkowania. A w Polsce niektórzy nawet po paczkę Gripexu "trzeba" jechać autem...
    @exx - takie typowe markety są na peryferiach ale domy towarowe czy galerie handlowe są w centrum każdego zachodniego większego miasta. To co powstaje na Kotucza z parkingiem przyulicznym kompletnie nie nadaje się do tego miejsca, a nadawałoby się np. gdzieś przy wylotówce z Rybnika.

  • ~Arteks 2018-11-17
    15:16:07

    2 19

    @jaro_t - Gliwicom na plus zaliczam to, że nie pozwalają stawiać byle gdzie i byle jak chałup... Tam się bardziej dba o przestrzeń niż u nas - nawet w przypadku peryferii. Ale parę błędów też mają na sumieniu - DTŚ poprowadzona w dawnym kanale przez samo centrum miasto to anachronizm urbanistyczny.

  • ~pprywatne 2018-11-17
    15:49:44

    18 0

    Kupujcie, kupujcie bo za chwilę braknie bankom do wypłat gotówki.

  • ~Mr.White 2018-11-17
    16:11:47

    13 1

    To był oczywiście żart, nie każdy ma samochód żeby zrobić zakupy i zarówno sklepy spożywcze (w tym markety) oraz przemysłowe muszą być i są zawsze w centrum każdego miasta. Sam wolę pójść do Plazy niż wjeżdżać tam ślimakiem i szukać wolnego automatu żeby jeszcze za to zaparkować. Nie wyobrażam sobie jednak załatwiać wszystkiego zawsze rowerem tylko dlatego, że Pan Kuczera ma taką wizję.
    Arteks, nie każdy pracuje w UM i kończy zawsze o stałej godzinie, czasem ludzie muszą w pracy zostać dłużej i trudno wymagać żeby do domu wrócili 1,5 godziny później bo nie ma autobusu.

  • ~Mr.White 2018-11-17
    16:14:48

    5 4

    Gdzie jest opcja edycji?
    Miałem na myśli "szukać sprawnego biletomatu żeby jeszcze zapłacić za parkowanie".

  • ~Arteks 2018-11-17
    19:13:26

    4 26

    @MrWhite - ale Kuczera wcale nie ma takiej wizji aby każdy załatwiał wszystko na rowerze. Nie wiem skąd ten pomysł? Kuczera chce dać możliwość tym którzy chcą, a nie zmuszać do tego tych którzy nie chcą. Najbardziej absurdalne jest to, że ci którzy nie chcą korzystać - nie cieszą się, że więcej rowerzystów może oznaczać mniej aut w centrum! Komunikacja zbiorowa kursuje prawie do 23.00. Jakbyś podszedł kiedyś na pl. Wolności ok. 21.00 to byś się zdziwił jak dużo osób wraca o tej porze do domów autobusami z pracy np. w sklepach. Da się? Oczywiście. W większych miastach ludzie nie mają aut i jakoś potrafią bywać na imprezach, robić zakupy, pracować. Przeważnie zarabiają więcej kasy ale auto uważają za coś zbędnego.

  • ~atu85 2018-11-17
    21:42:14

    18 7

    Miasto mogło tam wybudowac park wodny,a nie kolejne sklepy

  • ~ypsilon 2018-11-17
    21:59:56

    22 3

    @Arteks - jak to mówisz " Kuczera wcale nie ma takiej wizji aby każdy załatwiał wszystko na rowerze " - to dlaczego w mieście utrudnia się ruch pojazdów, zamiast go usprawniać? widziałeś teraz ul. Brudnioka, od xxx czasów były tam dwa pasy ruchu w górę , pas do skrętu w lewo i pas do jazdy na wprost oraz do skrętu w prawo, teraz widzę, że jest tam jeden pas do jazdy we wszystkich kierunkach,przez powstający kontrapas. Obecnie w godzinach szczytu i w okresie przedświątecznym były tam korki sięgające skrzyżowania z ul. Cmentarną, teraz gdzie zlikwidowano pas i wszyscy jadący w różne strony będą zmuszeni poruszać tylko jednym pasem korki wydłużą się chyba już do Plazy! szczyt głupoty inaczej tego nazwać się nie da!

  • ~stam55 2018-11-17
    22:33:01

    4 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~stam55 2018-11-17
    22:50:48

    6 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2018-11-18
    12:38:12

    3 0

    Ano faktycznie jest w Focusie :D

  • ~Arteks 2018-11-19
    09:59:30

    3 16

    @facet_z_Rybnika - trochę piszesz nie na temat ale jedno jest pewne - to auta są powodem korków. Na Prostej, Wodzisławskiej, Chwałowickiej, Kotucza, Raciborskiej, Hallera, Obwiedniej Płd., Wyzwolenia, Mikołowskiej - nie ma kontrapasów, a korki są czymś powszednim. Władze miasta są od tego aby próbować coś z tym robić, a tworzenie alternatywy rowerowej czy poprawa transportu zbiorowego to jedne z środków do tego.

  • ~Cuthbert_Collingwood 2018-11-21
    14:24:18

    2 0

    Wszyskie sklepy to tzw. low-budget. Ludzie może rzucą się na Actiona bo to akurat nowość (przemysłówka a la Rema1000 czy Aldi).

  • ~bik 2018-11-21
    17:44:41

    4 0

    Sklep Action otwiera się jako pierwszy 22-XI - co prawda z poślizgiem spowodowanym niedotrzymaniem terminów przez wykonawcę, a nie brakiem personelu jak ktoś zasugerował...
    Ceny są relatywnie niskie w odniesieniu do konkurencji w Polsce ale osoby które znają ten sklep z Holandii twierdzą, że jest ciut drożej niż na zachodzie - ale może to kwestia tamtejszej wypłaty w kieszeni...

  • ~smr 2018-11-24
    09:04:42

    4 0

    Kolejny obóz pracy uważam za otwarty...

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4843