zamknij

Ekologia

Katowicki Fundusz dołoży 2,5 miliona złotych do usuwania azbestu

Na terenie ponad 2000 obiektów i posesji należących do osób fizycznych zostanie zlikwidowanych 4.300 ton azbestu, a wszystko w ramach programu priorytetowego realizowanego przez Fundusz.

Reklama

W tym roku wpłynęło 55 wniosków od gmin województwa śląskiego na kwotę blisko 2,8 miliona złotych (przy koszcie całkowitym zadań w wysokości 3,2 miliona zł).

„SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW część 1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest” zasilany jest środkami z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i w tym roku jest to kwota zaledwie 272.445,00 zł. By w pełni zrealizować program konieczne jest więc przeznaczenie prawie 2,5 miliona złotych ze środków własnych Funduszu w Katowicach.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Najczęściej czytane

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy jesteś za likwidacją Straży Miejskiej w Rybniku?




Oddanych głosów: 1459