zamknij

Biznes

Kampanii promocyjnej Czerwionki-Leszczyn ciąg dalszy. Z nowymi twarzami

2012-11-23, Autor:  bm
Ruszył nowy projekt promocji terenów inwestycyjnych pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki". Gmina nie rezygnuje ze sprawdzonej strategii i promować będą ją mieszkańcy. Tym razem będą Emilia Domaradzka z Czuchowa i Mateusz Kuśka z Przegędzy.

Reklama

- Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze gminy mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o pozyskanie inwestorów. Jednak, dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest stała kontynuacja rozpoczętych i prowadzonych działań promocyjnych. Dążymy do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać - podkreślał burmistrz Wiesław Janiszewski podczas konferencji otwierającej projekt.

Przedmiotem promocji projektu jest osiem terenów lokalnej strefy aktywności gospodarczej. - Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy również była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy. Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość, ale szczegóły koncepcji kreatywnej prezentować będziemy w kolejnych etapach realizacji projektu - wyjaśniła Hanna Piórecka-Nowak, rzecznik prasowa UGiM.

 

Emilia i Mateusz wzięli udział w sesji zdjęciowej w Bytomiu. Przed obiektywem czuli się naturalnie i swobodnie. - To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Świetna przygoda, ale myli się ten kto sądzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia, czuliśmy już ogromne zmęczenie. Staraliśmy się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadną dobrze – zgodnie podkreślali.

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (8):
  • ~lukaszn84 2012-11-23
    12:18:26

    0 0

    hmmm... , widać że poprzednie działania nie dały rezultatów i dalej potrzeba pieniądze pakować w błoto, widać nie ma naiwnych żeby zainwestować

  • ~TooSlow 2012-11-23
    12:44:31

    0 0

    Nigdzie nie ma "naiwnych". Ludzie kasy nie mają. Skoro płaci się około 23 złotych za metr podatku od nieruchomości, to kto ma kasę żeby zainwestować? Gminy chciałyby mieć inwestycje, a właściwie frajera, który będzie im płacił podatki zależne od ich widzimisię. W życiu. Zagraniczne firmy już są obecne na polskim rynku, więc kto miałby inwestować?

  • ~Jan R. 2012-11-24
    08:37:42

    0 0

    TooSlow oglądałem spot pokazujący tereny inwestycyjne w Czerwionce i powiem, że są lepiej położone od terenów rybnickich, ale taki jest świat, że trzeba o tym krzyczeć. bo jednak nie wszystkie firmy zagraniczne są u nas obecne. A tak na marginesie może zainwestują też nasze firmy i stowarzyszenia np. Miłośnicy Psów Rasowych?

  • ~wera 2012-11-24
    18:26:37

    0 0

    Najpierw trzeba by jakoś zmienić wygląd czerwionki-leszczyn bo nawet jak ktoś się złapie na kolorowy spot to po oględinach w realu prawdopodobnie się przestraszy.

  • ~cige 2012-11-24
    23:38:42

    0 0

    Proponuję dać tu twarzyczki burmistrza i polonisty speca od inwestycji :))) "Bliżej ludzi z dala od polityki" - a może na odwrót?

  • ~Arteks 2012-11-25
    12:00:10

    0 0

    Mowa o pozytywnej energii mieszkańców, a co z tą bardziej przyziemną, negatywną energią którzy niektórzy mieszkańcy tej miejscowości wyładowywują napadając na pociągi i kradnąc węgiel? Może pokażcie ich w takiej prezentacji i zapytajcie czemu to robią? ;P

  • ~wera 2012-11-25
    16:18:47

    0 0

    Do Arteks Dla tego ,że burmistrz przybrał taką strategię rozwoju i inwestycji w gminie CZ-L,ludzie tylko dostosowują się do tego co zapewnia im państwo ,a do czego zmusza ich życie.

  • ~ludziepsy 2012-11-27
    11:47:19

    0 0

    do Arteks: Jakakolwiek kampania by nie powstała, zawsze znajdą się jednostki, które nie będą pasowały do 'idealnego' obrazu, które ona promuje. Ile w tym winy samej gminy, a ile państwa- nad tym też trzeba by się zastanowić. Co widzimy na kampaniach mojej gminy? Młodych, uśmiechniętych ludzi, o których wiemy tyle ile nam powiedzą, którzy jeszcze właściwie niczego nie dokonali dla społeczeństwa. Otrzymali może jakieś stypendium, albo studiują na względnie przyszłościowym (jeszcze) kierunku, a wszystko to po to, żeby ktoś uwierzył, że u nas są jakiekolwiek perspektywy i warto w gminę inwestować. Pytanie tylko czy faktycznie są? Dopóki do szanownego Pana Burmistrza Janiszewskiego nie dojdzie, że WARTO stawiać również na kulturę, biblioteki , na programy dla uczniów z biednych rodzin (których jest mnóstwo!), na wszystkie sołectwa, a nie tylko wydawać na kwiaty i promowanie siebie i swoich podwładnych na wszelkich imprezach (trzeba mieć przecież dobre zdjęcie w Kurierze),a także PARU jednostek, tych 'ładniejszych' i 'lepszych', myślę, że jako inwestor nie skusiłabym się na życie w gminie, w której dzieje się źle. Z drugiej strony fajnie byłoby się dowiedzieć, czy poprzednia odsłona kampanii przyniosła jakieś pozytywne zmiany.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za bezpłatną komunikacją miejską w Rybniku?




Oddanych głosów: 540