zamknij

Biznes

INIS, spółka z Grupy SARE współpracuje z Netsprint i Cloud Technologies

Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy. INIS jako jedyna w Polsce e-mailingowa sieć reklamowa rozpoczęła korzystanie z danych behawioralnych dostarczanych przez platformy danych.

Reklama

Współpraca z platformami danych jest jednym z elementów doskonalenia technologii targetowania behawioralnego w INIS. Właśnie zakończył się proces wdrożenia rozwiązań proponowanych przez Cloud Technologies i Netsprint Audience. Realizowane są już pierwsze kampanie wykorzystujące profile behawioralne współpracujących ze sobą firm. Pierwsze wyniki pokazują, że targetowanie to pozwala otrzymywać wyniki lepsze nawet do 300% w porównaniu z tradycyjnie targetowaną wysyłką.

- Właściwa technologia do pozyskiwania danych behawioralnych i potem wykorzystanie ich w e-mailingach jest niezbędna, aby realizować skuteczne i co najważniejsze efektywne kampanie. Niestety wiele firm nabija swoich klientów w przysłowiową butelkę ofertując tę technologię, po czym e-mailingi i tak trafiają do niewłaściwych osób. Nam jako e-mailingowej sieci reklamowej, która posiada zasoby i zaplecze technologicznie zależy na tym, aby precyzyjnie trafić z ofertą do osób, które poszukują danego produktu czy usługi i co najważniejsze trafiać do niej w momencie pojawienia się potrzeby. – komentuje Roman Grygierek, dyrektor zarządzający i członek zarządu INIS sp. z o.o.

Wykorzystywanie informacji z platform danych pozwala poznać klienta i dowiedzieć się co ogląda i co czyta, czego szuka, co kupuje i kim tak naprawdę jest potencjalny klient. Pozyskana wiedza z profili zawodowych, zakupowych czy zainteresowań ułatwia zamienić anonimowego Kowalskiego na Kowalskiego w wieku 35+, posiadającego rodzinę i aktualnie poszukującego nowego mieszkania w Warszawie, a do tego chcącego sfinansować jego zakup kredytem hipotecznym.

Obie firmy dostarczające dane behawioralne łączą niesamowite zasoby i technologia, których wykorzystanie przez e-mailingową sieć reklamową INIS pozwala na jeszcze precyzyjniejsze dotarcie do odbiorcy, a jest to podstawą dzisiejszej komunikacji. Codzienna analiza ogromnej liczby bajtów surowych danych pozwala identyfikować kilka tysięcy różnych zmiennych dla jednego użytkownika. Zmiennych, które opisują ogólne zainteresowania, intencje zakupowe, dane demograficzne, zawody czy wręcz informacje z mediów społecznościowych.

Prezesi obu spółek, mówią jednym głosem, że właściwe wykorzystanie danych w e-mail marketingu jest podstawą skuteczności prowadzonych działań. - Właściwe zastosowanie danych jest coraz istotniejsze dla efektywności kampanii reklamowych. Ze względu na relatywnie inwazyjną formę komunikacji zastosowanie danych jest szczególnie ważne w e-mail marketingu – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Innym niezbędnym elementem e-mailingu jest personalizacja – jeden z najważniejszych trendów. - Personalizacja i targetowanie to najważniejsze priorytety w marketingu 2015. Ich realizacja może odbywać się tylko dzięki wysokiej jakości danym na temat użytkowników, co umożliwia dotarcie do grupy docelowej we właściwym kontekście miejsca i czasu. Potwierdzają to doświadczenia z mailingami behawioralnymi – odnotowują one wyższy open rate, klikalność, ale też poziom konwersji wysyłek - komentuje Artur Banach, CEO Netsprint.

Oceń publikację: + 1 + 8 - 1 - 8

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (4):
  • ~ 2015-10-29 16:37:16

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

    4 0
  • ~ 2015-10-29 16:38:35

    a może teletarget

    4 0
  • ~siarzewski 2015-10-30 11:36:45

    A ja jako administrator kilku serwerów zrobię wszystko aby wasz niechciany spam reklamowy nie trafiał na skrzynki pocztowe moich klientów.

    36 1
  • ~ 2015-11-08 10:00:09

    Hipokryzja tego portalu jest taka aby dumnie pisać o firmie zajmującej się wysyłaniem spamu.

    7 1

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Liderzy biznesu w regionie

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy w Rybniku powinien obowiązywać podatek od psa?




Oddanych głosów: 1105