zamknij

Wiadomości

Grażyna Kohut: dojrzałam do tego, by zająć się polityką i zostać senatorem

2013-03-06, Autor: 
Jest pierwszą i prawdopodobnie jedyną kobietą, startującą w wyborach uzupełniających do senatu. Podkreśla swoją niezależność, a także chęć działania na rzecz lokalnej społeczności jako senator społeczny, a jednocześnie dyrektor Zespołu Szkół Technicznych.

Reklama

W poniedziałek zaskoczyła nas wiadomość o kolejnej osobie, które chce zająć miejsce śp. senatora Antoniego Motyczki. Swój akces w wyborach ogłosiła Grażyna Kohut. Obecna dyrektor ZST mówi o sobie, że jest Ślązaczką z krwi i kości, a przy tym niezależną, niezrzeszoną w żadnej partii silną kobietą, która chce zostać senatorem społecznym. – Moją pasją jest praca z młodzieżą w szkole. Nie chcę z tego rezygnować w żadnym wypadku. Uważam, że interesy dyrektora ZST i senatora, co ważne społecznego są ze sobą zgodne – podkreśla kandydatka.

Jako senator Grażyna Kohut chciałaby zająć się szeroko pojętą sprawą szkolnictwa. – Odkąd skończyłam studia pracuję jako nauczyciel, natomiast od 2006 roku jestem dyrektorem ZST. Sądzę, że dużym problem m.in. jest likwidacja techników uzupełniających dla dorosłych, a także brak pewnych zawodów, na które jest zapotrzebowanie. Poza tym, na sercu leży mi Śląsk. Chciałabym działać na rzecz naszego regionu, pod względem rozwoju przemysłu i wprowadzania innowacji w górnictwie – mówi Grażyna Kohut.

 

>> „Górnictwo ma przyszłość” – czytaj wywiad z Grażyną Kohut

 

Do decyzji o starcie w wyborach dyrektor ZST dojrzewała od kilku lat. – Senator Motyczka niejednokrotnie mówił mi, że widziałby mnie w polityce u swego boku, jednak wówczas nie chciałam stawać z nim w szranki. Podobnie, gdyby na start w tych wyborach zdecydował się prezydent Adam Fudali, ja na pewno nie wystartowałabym, gdyż jest poniekąd moim przełożonym i nie chciałabym z nim konkurować – tłumaczy Grażyna Kohut. Gdy jednak informacja o starcie Adama Fudalego została zdementowana, dyrektor ZST zaczęła rozważać swoją kandydaturę. – Tak jak nikt nie urodził się dyrektorem, tak też od narodzin nie jest się senatorem. Gdy zostałam dyrektorem ZST wiele rzeczy było dla mnie obcych. Na stanowisku senatora byłoby podobnie. Ta funkcja nie należy do łatwych i nie zdecydowałam się na nią z osobistych ambicji, ale z chęci służenia ludziom, a jeśli coś robię, to nigdy nie byle jak – mówi kandydatka na senatora. Dodajmy, że hasło wyborcze rybniczanki to „Zawsze warto być człowiekiem”.

 

Grażyna Kohut w wyborach uzupełniających do senatu będzie startowała z ramienia Polskiego Stronnictwa Ludowego. – Jestem kandydatką bezpartyjną, jednak start w wyborach z pomocą partii jest łatwiejszy. Ponadto w związku z moją obecną pracą mam dobry kontakt z wicepremierem i ministrem gospodarki Januszem Piechocińskim i uważam, że w swoich działaniach mamy wiele wspólnego – tłumaczy Grażyna Kohut. – W tych wyborach ludzie będą głosowali na człowieka, a nie na partię czy daną listę. Tutaj wygra ten, który zyska największe zaufanie wyborców – dodaje.

 

Rybniczanka nie obawia się również, że w Mikołowie i w powiecie mikołowskim nie będzie znana przez potencjalnych wyborców. – Razem z uczniami jeździłam do Łazisk na konkursy, które zresztą wygrywaliśmy. Ponadto Mikołów i Rybnik są podległe temu samemu kuratorium, więc jestem znana chociażby ze spotkań dyrektorów – mówi dyrektor ZST.

 

W czasie kampanii dyrektor ZST będzie pomagał szef sztabu wyborczego Leon Adamczyk oraz Bronisław Karasek z biura PSL w Katowicach.

 

Przypomnijmy, jak dotąd start w wyborach 21 kwietnia zadeklarowali: Piotr Masłowski (kandydat niezależny), Paweł Polok (Ruch Autonomii Śląska), Józef Makosz (kandydat niezależny), Janusz Korwin-Mikke (Kongres Nowej Prawicy), Mirosław Duży (Platforma Obywatelska), Bolesław Piecha (Prawo i Sprawiedliwość) i Krzysztof Sajewicz (Sojusz Lewicy Demokratycznej). Wystawienie kandydata zapowiedziała też Demokracja Bezpośrednia. Nazwiska swojego kandydata w czekających nas wyborach nie ujawnił jeszcze Komitet Wyborczy Wyborców Kochających Śląsk oraz Komitet Wyborczy Unia Polityki Realnej.

Oceń publikację: + 1 + 17 - 1 - 19

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (38):
  • ~mery 2013-03-06
    09:04:36

    8 1

    Pazerność na wysokie pieniądze z senatu jak u wiekszości pozostałych kandydatów i chęć zaistnienia. Pani cały czas siedziały w tym swoim Radlinie i lata nic dodatkowego nie robiła. Może poza okresem uczęszczania do Tygla jako uczennica, gdzie ponoć wciągnięto panią jak mówią starzy nauczycieli do jedynej partii - przewodniej siły narodu tamtych czasów. Można sie tłumaczyć, że były takie polecenia z komitetu, by wciągać pełnoletnich uczniów ale to nic nie zmieni. Pewnie pamięta pani tych szkolnych dygnitarzyz tego okresu jak Piekarz, Macek, Adamczyk.
    z tego co wiem Piekarz jeszcze działa w ZNP, może jego włączyć do komitetu wyborczego jako polityczną ciągłość.

  • ~minowa 2013-03-06
    09:09:27

    8 1

    Dojrzała - do dwóch koryt - senatorskiego i dyrektorskiego....

  • ~ 2013-03-06
    09:18:18

    5 0

    Wszyscy wielce zawsze dojrzewają do bycia Politykiem ,a w kraju jak było ..ujowo tak JEST!

  • ~grzesnick 2013-03-06
    09:18:36

    6 0

    a podpisy zbiera na lekcjach. Masakra jakaś..

  • ~ 2013-03-06
    09:36:54

    0 3

    Tylko JKM!

  • ~cbabw 2013-03-06
    09:58:30

    4 0

    Jaka lojalna wobec naszego prezydenta. Tą wypowiedzią zapewniła sobie zwycięstwo w konkursach na dyrektora ZST pewnie do samej emerytury. Tak na poważnie. W pracy liczy sie merytoryka, fachowość, a w polityce poglądu, koncepcje i co ma współnego to, że prezydent jest zwierzchnikiem tych którzy chcą startować w wyborach i maja inne zapatrywania. Przecież jest pluralizm i demokracja.

  • ~Kontestator 2013-03-06
    10:02:56

    2 0

    ten komentarz od Kornuty "Tylko JKM!" brzmi pod każdym postem jak "heil hitler"

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    10:19:55

    0 4

    ~mery79 Naprawdę nie rozumiesz? Szkoda, że nie wiesz, co to "społeczny". Pani Kohut powiedziała, że za swoją pracę w senacie nie będzie pobierała diety. Więc gdzie ta pazerność? Widzę, że jesteś miłośnikiem Kurskiego i dziadków z Wehrmachtu to można Ci wybaczyć indolencję, tak?~minowa to samo, nie rozumiesz podstawowych pojęć i piszesz głupoty.~grzesnick udowodnij, bo z moich źródeł wynika, że kłamiesz.~cbabw Też nie zgadzam się ze słowami, że jak Fudali startował to ja nie będę. Ale. Zawsze zarzucano mi brak pokory. Może właśnie Pani Kohut ma w sobie tą pokorę i szacunek do przełożonego? Czy to nie dobrze o niej świadczy? Mamy przykład człowieka bez szacunku dla innych - Piechę, to może doceńmy ten szacunek u Pani Grażyny? ~Kontestator Bo cała ta partia jest jak NSDAP, ślepo idący za liderem szesnastoletni wyznawcy anarchii i braku demokracji. Wszystkim im życzę nie pełno sprawności, żeby ich lider następnym razem mówiąc o inwalidach mógł na swojej skórze poczuć jak to jest.

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    10:21:13

    2 0

    Niepełnosprawności napisane osobno, bo Szanowna Redakcja znów usunie :)

  • ~ 2013-03-06
    10:27:52

    0 1

    "Bo cała ta partia jest jak NSDAP, ślepo idący za liderem szesnastoletni wyznawcy anarchii i braku demokracji"

    Chyba ktoś chce mieć proces sądowy...ups czyżbym tylko Ja miał odwagę tutaj pisać z imiennego konta? Jak widać bluźnić w sieci to każdy potrafi ale pomyśleć to już niekoniecznie.
    Co ma brak demokracji do NSDAP albo Anarchii? Gdzie wyczytałeś takie bzdury człowieku?
    A odnośnie ostatniego, to jeśli szesnastolatkowie podzielają poglądy Pana JKM to znaczy że jest jeszcze dla tego kraju nadzieja.

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    10:33:10

    0 0

    ~Kontestator Jako butny przedstawiciel Twojego lidera musisz pisać z imiennego konta, żeby zachować resztki wiarygodności. Do NSDAP ma ślepa wiara w lidera, bez którego KNP przestałby istnieć. Reszta to poglądy które wyznajecie. Tak, szesnastolatkowie bo jeszcze pewnych spraw nie rozumieją. Na szczęście dorastają. Dlaczego się nie odniesiesz do wypowiedzi Twojego lidera odnośnie inwalidów? Dno.

  • ~minowa 2013-03-06
    10:37:16

    3 1

    Maciej_Rbk - a jak pojedzie na obrady Senatu to nie będzie pobierała pensji dyrektorskiej ? Przecież nie będzie jej w pracy ! Nie - będzie delegacyjka.... A co z kasą na utrzymanie biura senatorskiego - też nie będzie jej pobierała ?

  • ~ 2013-03-06
    10:39:52

    0 0

    Hahaha, Ja się swoich poglądów nie zamierzam wstydzić i atakować kogokolwiek jak opcja socjalistyczna ma w zwyczaju z bezsilności dlatego piszę z imiennego konta.
    Odnośnie inwalidów,jeśli twierdzisz że oglądanie Matki Madzi z Sosnowca jak robi w konia wszystkich, albo morderców jak wychodzą z więzienia zamiast wisieć na rynku służy dobrze społeczeństwu to gratuluję. O tym też było w tym tekście którego pewnie nie doczytałeś to końca, co polecam:)

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    10:44:53

    0 1

    Przepraszam ~Kontestator, moja poprzednia opinie skierowana była do Daniel Kornuta, wyznawcy Pana Ozjasza.
    ~minowa Jeśli nie chcesz, żeby miała biura to nie będzie. Wbrew pozorom tych pieniędzy wystarcza na dwa solidne biura w centrach miast i pracowników do nich, bo jest tego w granicach 10 tyś, czyli 2x3tys. za wynajem i 2x2 tys. za obsługę na normalny etat. Brutto. A dlaczego ma nie pobierać pensji dyrektora, skoro jest dyrektorem? I to bardzo dobrym dyrektorem? Czego Ty chcesz człowieku? Ma być senatorem, dyrektorem i może to ona ma za to płacić?

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    10:54:08

    0 0

    Ja nie atakuje, ja tylko porównuję. Dla mnie Pan Ozjasz jest człowiekiem niewartym jakiegokolwiek zainteresowania. Jego poglądy uważam za nierealne, a za sam pomysł rezygnacji z demokracji powinien być przez każdego rozsądnego wyborcę odrzucony. Chcecie mieć zamknięty ciemnogród, zagłosujcie na JKM, Czy też Ozjasza Goldberg'a. Dlaczego uczciwy człowiek wstydzi się swojego prawdziwego nazwiska? Oglądanie Katarzyny W. nie sprawia mi żadnej przyjemności, uważam że sprawa jest stanowczo zbyt medialnie prezentowana. ALE. W sprawie tej pani toczy się proces, który w cywilizowanym państwie należy się każdemu. Wiem, że wy tą cywilizację chcecie od nas odsunąć. JA i ludzie, którzy w kolejnych już wyborach nie wybiorą JKM, nie chcemy. Macie jakiś sojusz z PiS-em w sprawie tej kary śmierci? Więzienia są pełne ludzi niepłacących alimentów bądź prowadzących rower po piwku, bądź zamkniętych za 2 gramy marihuany. To jest problem, nie mordercy, którzy albo z więzień nie wychodzą, albo robią to po 25 latach jako ludzie kompletnie zniszczeni. Nadal nie odniosłeś się do pogardy dla inwalidów, którą Twój prezes odczuwa. Do pogardy jako takiej. Tylko o nią pytam.

  • ~ 2013-03-06
    11:02:21

    0 2

    Ja do Pani Kohut nie mam absolutnie, nic. Byłem jej uczniem, to miła Pani ale to nie zmienia faktu że nie ma zielonego pojęcia o polityce! Nie ma doświadczenia a jej poglądy są jak reszty, zmarnowana opcja.
    Odnośnie kary śmierci, +- 75% ludzi w Twojej Kochanej demokracji jest za, a przywrócenia nadal nie widać:) Wybiórczo traktujecie wolę ludzi? Great.

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    11:25:03

    0 0

    Daniel Kornuta, widzę, że Ty jesteś politycznym specem i potrafisz pod tym kątem oceniać ludzi. Gratuluję, zatrudnij się u Gowina jako wykładowca. A poglądy? Wiadomo! Tylko Ozjasza Goldberga vel Janusza Korwin Mikke są słuszne. Żadne inne! Nie my traktujemy, bo nie jestem z żadnej partii rządzącej, nie popieram nawet 70 % działań polskiego Rządu. To jak jesteś takim rewolucjonistą powstań! Zrób referendum w sprawie kary śmierci! Gadać i tytułować się rewolucjonistami to każdy potrafi! Do czasu, aż trzeba coś zrobić. Pani Kohut chce coś zrobić dobrego to od razu larum że poglądy nie te bo nie od Korwina. Porażka! CO Z TYMI INWALIDAMI? CO ZE ZMIANĄ NAZWISKA? Migasz się to, Kolego od odpowiedzi. Może wiedzy Ci brak lub nie chcesz się przyznać do podobnej dla niepełnosprawnych pogardy? A co z homofobią? Z h'itlerowskim nacjonalizmem? To są dobre poglądy? Kończ waść, wstydu oszczędź!

  • ~ 2013-03-06
    11:52:58

    0 0

    Mi już wystarczy, nie mam zamiaru toczyć rozmowy z kimś kto ma mnie za nazistę podczas gdy sam jest socjalistą któremu zdecydowanie jest bliżej do Narodowego Socjalizmu niż komukolwiek. Pozdrawiam!

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    12:13:48

    0 1

    Daniel Kornuta Ojj zabrakło merytoryki i argumentów na obronę Prezesa. To nawet dobrze, bo ich nie ma. Nie nazwałem nikogo nazistą jakbyś nie zauważył. Nie jestem także socjalistą, przynajmniej takim, o którym myślisz. Tak to właśnie jest w dyskusjach z Członkami Partii JKM. Napisać "Tylko JKM", potem jeszcze kilka słów, a z gołych faktów i wypowiedzi to już się nie wytłumaczą, bo musieliby przyznać, że Prezes to w istocie chodząca pogarda. Ale za to; Schengen nie, UE nie, Geje nie, Lesbijki nie, Inwalidzi nie, Inaczej myślący nie i wszystko inne na nie. Ewentualnie bez procesu podejrzanych pozabijać. Tylko Prezes i Ciemnogród ma zostać. Ładnie to Pan Korwin wykombinował, w moich oczach z Jarosławem Kaczyńskim to już te same charaktery.

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    12:23:06

    0 0

    Również pozdrawiam.

  • ~absolwent80 2013-03-06
    12:39:10

    1 1

    U tej pani na PTKMie nic nigdy się nie robiło. Na lekcjach bardzo często jej nie było (załatwiala jakieś swoje sprawy). Tak właśnie podchodziła do obowiązku sprawowania zawodu nauczyciela. Jedyne, czego się u niej nauczyliśmy to jak cwaniakować i oszukiwać, bo 90% klasy (nie tylko naszej, ale innych też) na sprawdzianach wszystko przepisywało ze sciąg lub bezpośrednio z książki. Kwestię kandydowania, bo nie kandyduje Fudali skomentuję tak: ta pani prawdopodobnie wzięła sobie do serca przypadek Jędrośki, innego podwładnego Fudalego, który został przez niego usunęty po tym, jak odważył się być jego kontrkandydatem w wyborach samorządowych. Nie rezygnowanie z obejmowanego stanowiska dyrektora ZST to też nauka, jaką można wyciągnąć z przykładu innego rybnickiego, byłego już parlamentarzysty - pana Janika, który po nieudanej próbie dostania się do sejmu wylądował na miękkiej poduszcze powietrzenej w postaci przetrzymanego podczas posłowania stołka dyrektora V LO.

  • ~ 2013-03-06
    12:57:38

    0 0

    ~Maciej_Rbk Sens wypowiedzi, której tak się przyczepiłeś był taki iż dla społeczeństwa nie jest dobrze gdy się pokazuje np: morderców. Dlatego w bajkach dla dzieci zło zawsze przegrywa, bo taki obraz musi dziecko mieć przed oczami aby wyrosło na normalnego obywatela. Media nakręcając przykład migania się Waśniewskiej przez rok się ośmiesza i wpływa źle na społeczeństwo.
    Odnośnie kary śmierci, nie było nigdy mowy żeby kogoś wieszać bez wyroku sądu przecież, więc nie wiem skąd taki pomysł. Nie zmienia to faktu że jestem przeciwko UE, Euro, Schengen i związkom partnerskim.
    W tej chwili nie ma dyskryminacji na tym polu i nie trzeba nic zmieniać.

  • ~agnes_80 2013-03-06
    13:03:36

    1 0

    A ja się bardzo cieszę, że Pani Kohut zdecydowała się kandydować. Rozumiem ją w 100% z tym senatorem społecznym. Zresztą Antoni Motyczka z tego co wiem był właśnie takowym senatorem. minowa - przeczytaj dokładnie jak funkcjonuje Parlament, bycie senatorem społecznym polega na niebraniu pensji senatorskiej - trudno oczekiwać, żeby np dojazd do Warszawy czy prowadzenie biura poselskiego/senatorskiego było płatne z własnej kieszeni, z tego co wiem jest na to oddzielny fundusze w Parlamencie. Co do lekcji z Panią Dyrektor - nie mogę się wypowiadać, bo sama kończyłam liceum, ale mój mąż - absolwent - zawsze mówi, że Pani Kohut to klasa sama w sobie - wymagająca nauczycielka z dużym dystansem i poczuciem humoru. Trudno jest dogodzić wszystkim - na pewno większość komentarzy jest pisana przez sztaby wyborcze kandydatów (widać to gołym okiem), ale ja uważam, że kandydatura Pani Kohut jest czymś w rodzaju zaskoczenia dla wielu, którzy myśleli, że już scementowali scenę polityczną w regionie i po prostu się boją. Dlatego właśnie zamierzam wspierać Panią Grażynę i na pewno na nią zagłosuję. Poza tym super, że w tym męskim gronie trafiła się odważna kobieta. Trzymam kciuki!

  • ~Maciej_Rbk 2013-03-06
    13:13:35

    0 0

    Co z tymi inwalidami i nazwiskiem? Odpowiesz? Niestety, mordercy istnieją a rolą mediów jest pokazywanie rzeczywistości. Fakt, ten proces to już jest szopka. A jeśli prawo zezwala na miganie się i nie ma środków zapobiegawczych to każdy mądrzejszy będzie się migał. No piszę przecież, zamknijmy się murem polskim, sami się wybijemy bo nie będzie dokąd uciec. A relację z bitwy zrobi Radio Maryja. Po co nam współpraca międzynarodowa, wymiany handlowe, jednolite przepisy? Po co sobie życie ułatwiać? Dlaczego tego paszportu nie wozić ze sobą? Nie mów o związkach partnerskich, bo najwidoczniej nie rozumiesz tematu. Sam jestem zainteresowany HETEROSEKSUALNYM związkiem partnerskim bo nie potrzebny mi obłudny, chory kościół ani Urząd Stanu Cywilnego by szczęśliwie żyć z moją kobietą. Jednocześnie chciałbym dowiedzieć się o jej stan zdrowia, gdyby była w szpitalu, chciałbym płacić wspólne podatki, i chciałbym, gdy będziemy mieć dziecko, nie mieć żadnych problemów cywilno-prawnych oraz tych, związanych z chorą polską kulturą, że "z łoża pozamałżeńskiego". A jaka to różnica, czy z drewnianego, wodnego, materaca czy małżeńskiego? I nie potrzebne mi są do tego śmieszne obrączki. A co Cię obchodzi kto z kim śpi w kwestii związków homoseksualnych? Denerwuje Cię szczęście innych? Przykro mi bardzo.

  • ~ 2013-03-06
    13:22:11

    1 1

    Współpraca jest z wieloma krajami które w UE nie są. Przez brak kontroli granicznych jest więcej szkód niż pożytku, przemyt, uprowadzenia, większe koszta patroli granicznych.
    Odnośnie związków partnerskich, Ja jako osoba Heteroseksualna nie mogę zawrzeć związku partnerskiego z np: Posłem Biedroniem. Jego partner będąc Homoseksualny też nie może zawrzeć związku z Posłem Biedroniem.
    Wobec prawa zatem jesteśmy obaj równi, więc nie ma dyskryminacji.
    W Polsce w konstytucji jest zapis że małżeństwo to związek Kobiety i Mężczyzny, i to zmienić będzie bardzo trudno.
    Żyjemy w kraju Katolickim od zawsze. To element naszej cywilizacji.


  • ~grzesnick 2013-03-06
    13:57:16

    0 1

    Daniel - jeżeli chodzi o homoseksualistów to wyobraź sobie, że w Hiszpanie zalegalizowano związki jako jedni z pierwszych.. co więcej dzieje się tak tylko w krajach o rodowodzie chrześcijańskim. Wniosek jest taki, że jesteśmy krajem katolickim, w rozumieniu "zacofanym katolickim" . Polecam zresztą poczytać w Starym Testamencie o królu Dawidzie. Tyle, że katolik będzie biblię czytał.. I jak widzę Korwin i jego komanda proponuje wolność polegająca na tym, że to oni wiedzą co wolno:) granice są dobre, geje są źli itd Ani kupy ani dupy się to nie trzyma.

  • ~ 2013-03-06
    14:18:52

    0 0

    Liberalizm Gospodarczy tak, ale światopoglądowo nie.
    W Czechach jest dostęp do narkotyków a u nas nie! to dopiero zacofanie i problem. Więcej osób pali niż chciałoby zawrzeć związek partnerski z osobą tej samej płci. Tyle wrzasku RPP o to było przed wyborami i co? Zero prac nad tym, ale byle ludzie zagłosowali.
    KNP,UPR,WIP od 20 lat o to walczą ale to nie jest tak medialne jak zapalenie z wyborcami podczas pochodu przez Warszawę.

  • ~trend 2013-03-06
    21:56:42

    1 0

    nie chcę poważać kompetencji Pani Kohut ale czy ona ma jakieś pojęcie o prawie, legislacji, czy przeczytała konstytucję albo wie co jest zapisane choć w jednej z ustaw czy rozporządzeń? Pracując całe życie w szkole można jedynie wiedzieć co to karta nauczyciela i kiedy są przerwy w nauce. Poza tym jest oderwana od rzeczywistości tak jak Janik i Krząkała. Żeby służyć ludziom trzeba mieć pojęcia albo o ekonomi, służbie zdrowia, znajomość ustaw i rozporządzeń branżowych, żeby likwidować buble prawne. A ile bubli ta Pani zlikwidowała w "swojej" szkole???? Dzisiaj PRAWIE każdemu wydaje się, że może zostać posłem czy senatorem. Nie mogę tego zrozumieć, że na senatora czy posła nie ma egzaminu na skalę tych do rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Zostało by wtedy z tej chmary może 20 posłów.

  • ~agnes_80 2013-03-06
    22:23:57

    0 1

    trend: o czym Ty piszesz? który z kandydatów ma takie umiejętności? zdradź swoją przynależność :) :) :) a i może dodaj od siebie swoje wybitne umiejętności :) zauważyłam, że kandydatura Pani Kohut odbija się czkawką niektórym - czyżby obawa przed kimś nowym i nieskażonym politycznym bagnem?

  • ~elegant 2013-03-06
    23:13:26

    1 0

    Co za tvn-owski kocioł.Tylu głupot wypisać pod jednym tematem.Maciej nie kompromituj się co za bzdury.Polska według Ciebie to zaścianek Europy,bo Sejm nie przyjął ustawy o związkach partnerskich i to jest największy problem Polaków??????Kto Ci broni żyć z kimkolwiek bez usankcjonowania tego związku.Kto Ci broni żyć w takiej części Europy, gdzie te związki mają swoje przywileje.Co za problem?Może to Ty jesteś zacofany w swoich postrzeganiu rzeczywistości.Większość narodu polskiego to według Ciebie ciemnogród???
    wracając do p.kandydatki na senatora.Nie smaczne jest wazelinowanie publicznie wobec swojego szefa,żeby się nie narazić publicznie ogłaszać lojalność.Wszystko jasne ,żadnego własnego zdania.Kilka słów i wszystko jasne kandydat niby niezależny jednak zależny i to bardzo!

  • ~elegant 2013-03-06
    23:22:57

    1 0

    Jakoś tak dziwnie brzmi jak kandydat chce włazić w skórę swojego poprzednika ,aby przypodobać się elektoratorowi po śp.senatorze.
    Taki chocholi taniec nad mogiłą.Niby ludzie poważni na stanowiskach,a w tym pędzie do władzy ( na której nikomu nie zależy??)żadnych skrupułów.

  • ~elegant 2013-03-06
    23:37:39

    1 0

    grzesnick,co mnie obchodzą hiszpanie i ich decyzje.Ja żyję w Polsce i nie godzę się na takie rewolucje.A co z pedofilami?,zoofilami ?też zalegalizować bardziej liberalne prawo.Jesteś wyzwolony,dlaczego tę mniejszość pozbawiać praw.Tak jak to próbuje się forsować w Beneluxie próbuje się obniżać wiek dziecka, aby umożliwić legalne współżycie seksualne z osobami dorosłymi)A co,po co się ograniczać.Zróbmy za jednym zamachem rewolucję moralną.Durnota!

  • ~agnes_80 2013-03-06
    23:37:46

    0 0

    elegant jest w muszce :) :) :) i popiera kandydata, który osoby niepełnosprawne traktuje jako ludzi 2giej kategorii, a kobiety wysyła do kuchni - bez prawa do udziału w polityce? nie tędy droga - żyjemy w XXI wieku!

  • ~cige 2013-03-07
    02:06:56

    1 0

    Ciekawe jak by ta pani nie była dyrektorem (a swoją drogą dziwię się że nim jest) to czy by dojrzałą do bycia senatorem? po co się pcha skoro będąc senatorem chce być dyrektorem? albo rybka albo pipka ... niech żyje Józef Makosz :)

  • ~elegant 2013-03-07
    07:42:09

    1 0

    agnes 80 uciekasz od oceny kandydatki.Nikt nie jest tutaj szowinistą.Poza tym proszę nie mów za mnie. JKM to nie mój idol.Dla mnie jest tylko delikatnie mówiąc orginalnym przykładem "polityka ".

  • ~Afordancja 2013-03-07
    07:42:14

    0 1

    @~elegant po pierwsze co do pedofilii, to Twój idol mówił o nieszkodliwości społecznej lekkiej pedofilii ;) Po drugie mówi tez, (odnośnie akurat karania) "chcącemu nie dzieje się krzywda", i rozciągając to na inne aspekty to jak ludzie chcą sobie miec wolność (bo nie wpływają tym bezpośrednio na innych) to nie powinno się im tego utrudniać a nawet ułatwić czyż nie taka jest idea JKM ? ;) Co do zoofilii i pedofilii, to tu następuje element trzecich "osób" i już nie siej głupot, ze to to samo. To w końcu jesteście za wolnością czy nie ? ;)

  • ~elegant 2013-03-07
    08:36:41

    0 1

    afrodancja nie czytasz,JKM to nie mój idol!Nie interesują mnie jego niszowe poglądy odstające od rzeczywisości.Za wolnością jest zaraz odpowiedzialność, a to nie to samo co wolność na full ( dostęp do narkotyków czy żyjta i śpijta z kim chceta parafrazując słowa Owśiaka)
    tak było w komunach zakładanych przez ruchy hipisowskie w latach 70 siątych,ale trochę daleko odbiegliśmy od tematu kandydatki na senatora bez poglądów (będzie zajmować się" szeroko rozumianą edukacją" a-la minister Szumilas, czy Kudrycka)Interesują mnie konkrety ,a nie bzdety miedialne.

  • ~BORYS57 2017-10-12
    15:57:43

    1 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 4984