zamknij

Wiadomości

Gigantyczna reklama promuje w stolicy koncert 30 Seconds To Mars

2014-01-12, Autor: dk
W centrum Warszawy na jednym z budynków pojawiła się wielkoformatowa reklama, promująca czerwcowy koncert zespołu 30 Seconds To Mars w Rybniku.

Reklama

Mieszkańcy Warszawy od kilku dni mogą podziwiać wielkoformatową reklamę na jednym z budynków w okolicy skrzyżowania ulicy Marszałkowskiej z Alejami Jerozolimskimi tuż przy Pałacu Nauki i Kultury. Billboard ma ponad 537 metrów kwadratowych. Według różnych szacunków w tym miejscu powinna ona zostać dostrzeżona przez około 1,5 mln osób.

– Reklama jest doskonale widoczna. Trudno znaleźć lepszą lokalizację w Warszawie i generalnie w całym kraju. To wielka sprawa, że Rybnik jest promowany w ten sposób – podkreśla Adam Fudali, prezydent Rybnika.

Organizatorzy koncertu obliczyli, że wartość całej kampanii promocyjnej koncertu 30 Seconds To Mars wyniesie około 10 mln złotych. To kwota porównywalna do wartości wcześniejszych kampanii koncertów organizowanych na Stadionie Miejskim w Rybniku.

W skład działań promocyjnych poza reklamą wielkoformatową wejdą również inne formy działań outdorowych – billboardy, citylighty czy reklama w środkach komunikacji miejskiej. Organizatorzy planują również intensywne działania promocyjne w największych ogólnopolskich i lokalnych telewizjach, rozgłośniach radiowych oraz w tytułach prasowych. Reklamy pojawią się również w Internecie i swoim zasięgiem obejmą najbardziej rozpoznawalne polskie portale.


Przypomnijmy, do 14 lutego bilety na koncert 30 Seconds To Mars w Rybniku można kupić po promocyjnych cenach.

Wartościowy artykuł? Cieszymy się! Jesteśmy niezależnym medium, a nasi dziennikarze codziennie starają się przedstawiać Ci rzetelne informacje. Jeśli doceniasz naszą pracę, możesz nas wesprzeć. WSPIERAJ NAS! »

Oceń publikację: + 1 + 8 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (12):
  • ~pz2 2014-01-12 08:43:33

    I czym tu się podniecać?

    0 12
  • ~jurempus 2014-01-12 09:03:58

    po promocyjnych cenach bo nikt tego niechce kupowac.Nie mozecie jakiegos normalnego zepołu zaprosić a nie jakies takie bele jakie co popinkają skasuja i pojada sobie.

    0 18
  • ~ 2014-01-12 09:50:25

    Miał być kolejny wielki koncert a jest nie wiadomo co to za kapela :D Nikt nigdy nie słyszał

    0 12
  • ~freelander30 2014-01-12 10:26:07

    panie Fudali z czego pan jest taki dumny?? co to wogóle za zespół, skąd go wytrzasnąłeś pan??? nie można było zaprosic konkretnego zespołu jak już pan się chcesz tak promować w innych miastach Polski! z pozdrowieniami!!

    0 12
  • ~majka15_26 2014-01-12 10:29:07

    Coś się dobrego dzieje, pokazuje się Rybnik od dobrej strony, jako miasto gdzie coś ważnego będzie miało miejsce- jest źle, jest be, bo co to za zespół itd itp.Nie działoby się nic, albo mało to też byłoby niedobrze, bo Fudali się nie stara itd..
    Zespół jest światowego formatu.Nie każdy przepada za taką muzyką, ale co to ma za znaczenie? Ja się cieszę, że o Rybniku jest i będzie głośno.Nie będziemy kojarzyć się tylko z przykrymi wydarzeniami jak np. strzelanina w Boguszowicach...

    30 0
  • ~ 2014-01-12 11:28:52

    Zgadzam się z Majką, to dobra promocja dla miasta. Ważne, że ktoś chce coś poważnego zrobić, trzeba to docenić a że już po raz kolejny to znaczy, że z dobrym efektem.
    Czas koncertujących dinozaurów już w Rybniku był, pora na nowe zespoły. Może także zmiana gatunku na pop?

    4 0
  • ~trend 2014-01-12 11:46:01

    wszyscy znacie utwory 30 s to mars ale nie wiecie że to właśnie to. Więcej takich kapel i Rybnik stanie się prawdziwym centrum koncertowym gwiazd światowego formatu. Nawet miasta wojewódzkie nie mają takich koncertów, no może poza Warszawą, Trójmiastem i Krakowem.

    21 0
  • ~izmena 2014-01-12 12:37:55

    Pieniążki na kampanie są, ale żeby oczyścić okoliczne parki w których zalegają zużyte igły, strzykawki i inne tego typu śmieci to nie ma.!!! A przecież tam dzieci biegają

    5 0
  • ~jojo 2014-01-12 17:22:05

    jurempus a na koncert jakiego zespołu na pewno byś poszedł.

    2 0
  • ~hindenburgstrasse 2014-01-12 18:11:07

    W Warszawie trwa obecnie ostra walka z wielkoformatową reklamą. Spora część warszawiaków konsekwentnie bojkotuje firmy, które wywieszają się właśnie w tym miejscu (okolice Rotundy), co poskutkowało tym, że większość reklamodawców wycofała się z takiej formy reklamy (co z resztą widać - niedawno cała Rotunda była obklejona reklamami, a teraz jest czysta). Także uważam, że akurat w tym wypadku nie ma się z czego cieszyć, bo akcja promocyjna może przynieść odwrotny efekt.

    0 4
  • ~ 2014-01-12 19:50:52

    Nikt nie zrezygnował, a pokończyły się najzwyczajniej umowy. Jak widać czasu nie marnowali.

    3 0
  • ~rybnikauer2013 2014-01-13 00:22:02

    Tak sobie policzyłem... Jeśli wartość kampanii promocyjnej występu tego zespołu w Rybniku wynosi 10 mln! złotych, to znaczy, że aby sama promocja się zwróciła na stadionie powinno się pojawić 20 tysięcy ludzi, którzy zapłacą za bilety po 500 zł. Nawet, gdyby jakimś cudem na stadionie w Rybniku pojawiło się 2 razy więcej fanów zespołu to i tak koszt biletów spadłby również dwukrotnie do... 250 zł... A koszty organizacji koncertu? "Kasa" dla samego zespołu i towarzyszącej mu ekipy? ... Kto za to płaci? Jeśli agencja ściągająca do Rybnika ten zespół - to "nie ma sprawy" - jak ktoś lubi "wtapiać kasę" to jego sprawa. W jaki sposób można sprawdzić ile w tym "interesie" "umoczyło Miasto" - czyli MY! bo jakoś nie sądzę, by pan Prezydent wydał na ów koncert choćby złotówkę ze swojego portfela....

    4 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy potrafimy ze sobą rozmawiać mimo różnic w poglądach?




Oddanych głosów: 1074