zamknij

Wiadomości

Czołowe zderzenie golfa z autobusem

2009-12-01, Autor: 
We wtorek po 16.00 na ul. Raciborskiej doszło do śmiertelnego wypadku. Autobus linii nr 7 zderzył się volkswagenem golfem.

Reklama

Wedle relacji świadków, jadący w stronę Rybnika bez świateł golf zjechał na lewy pas ruchu i czołowo zderzył się z autobusem. Ciężko ranny kierowca volkswagena został przewieziony do szpitala. Niestety, wskutek odniesionych obrażeń zmarł. Do rybnickiej lecznicy trafiły również 3 pasażerki autobusu.Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że kierowca autobusu był trzeźwy.
Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (100):
  • ~KeRim 2009-12-01
    22:36:37

    0 0

    sie wyklepie i bedzie jak nowy. golf jak i autobus.

  • ~Doti 2009-12-01
    22:43:40

    0 0

    Kierowca Zmarł |*|

  • ~KeRim 2009-12-01
    22:55:11

    0 0

    ja jestem lepszy bo dam aż dwa |*| |*|

  • ~ 2009-12-01
    23:01:12

    0 0

    Kerim - zastanów się. To rzeczywiste wydarzenie, rzeczywista tragedia ludzi, więc odpuść sobie...

  • ~KeRim 2009-12-01
    23:22:28

    0 0

    każdego prędzej czy później to spotka w takich a nie innych okolicznościach. nie jest mi do śmiechu z tego powodu. śmieszą mnie tylko durne znaki, które podobno są e-zniczem...

  • ~ziupo 2009-12-01
    23:31:17

    0 0

    @ j@ jeszcze lepsiejszy [`]['][`] < - ktos zapali? zapomnialem zapalek

  • ~ziupo 2009-12-01
    23:32:42

    0 0

    Btw z tymi górnolotnymi oburzeniami wstrzymajcie się do raportu Policji. Być może to kolejny dawca organów? Niestety nie znamy nawet wieku.

  • ~sfjenty 2009-12-01
    23:40:54

    0 0

    Szkoda, że trafił Solarisa a nie jakiegoś starego Jelcza... Jeśli faktycznie zmarł to kondolencje dla rodziny niezależnie od okoliczności.

  • ~ 2009-12-02
    01:10:26

    0 0

    Jakiego Solarisa tumanie, nie ośmieszaj się. To był Jelcz.
    A człowieka zawsze skoda :( Tyle, że jedne źródła podają, że zmarł, inne, że nie.

  • ~patim 2009-12-02
    06:44:29

    0 0

    Zmarł w szpitalu. :((((
    Był fajnym facetem...
    Autobus-był Jego sposobem na życie...a wczoraj stał się narzędziem -które to Jego zbyt krótkie życie zakończyło.

  • ~ 2009-12-02
    07:56:54

    0 0

    cyt: że kierowca autobusu był trzeźwy

    bo gdyby się okazało że ma np 0.3 promila to wina oczywiście była by kierowcy autobusu

  • ~ 2009-12-02
    08:07:00

    0 0

    ~TolBoy: obopólna

  • ~tommi 2009-12-02
    08:17:13

    0 0

    patim o którym kierowcy piszesz, golfa czy autobusu?

  • ~KeRim 2009-12-02
    09:10:29

    0 0

    patim gratuluje głupoty i doskonałego pieprzenia pod publike. następnym razem zorientuj się w temacie, może wyjdą Ci mniejsze bzdury.albo nic nie pisz. dla dobra ogółu...

  • ~sfjenty 2009-12-02
    09:41:08

    0 0

    Vafel no zobacz masz racje, to Jelcz. A poza tym - ępud w iC juhc

  • ~major666 2009-12-02
    13:05:27

    0 0

    kolego seb_glo . Artykuł na interii podaje informacje o zdarzeniach ze śląska, a tutaj na rybnik.com.pl podają wydarzenia z naszego miasta. Z interii więcej się nie dowiedziałem na temat tego wypadku. A jesli kogoś interesuje coś ze śląska to może sobie poczytać własnie z interii.

  • ~KeRim 2009-12-02
    14:11:06

    0 0

    sfjenty - tam, gdzie kończy się inteligencja, zaczynają sie wyzwiska... cudowny poziom :)

  • ~mazi_rk 2009-12-02
    14:57:59

    0 0

    A mi tam nie szkoda tego autobusu, bo niektórzy kierowcy to jeżdżą że... szkoda gadać. Już 2 razy miałem rozbite auto w tym roku bo... kierowca autobusu wymusił pierwszeństwo (raz na skrzyżowaniu raz przy zmienianiu pasa) i ratując się żeby nie uderzyć w niego wylądowałem na latarni, oraz drugim razem na płocie. Oczywiście za każdym razem kierowca nawet się nie zatrzymał, wręcz przeciwnie :/

  • ~steel 2009-12-02
    15:30:55

    0 0

    @TolBoy & @geryPL zadna obopolna ani zadna wina kierowcy autobusu... winnym wypadku jest ten co go spowodowal. kieroca autobusu moglby odpowiedziec w takim przypadku tylko za jazde po spozyciu. Jak nie wiecie to prosze sie nie wypowiadajcie bo pozniej powiela sie bzdury "ze zawsze winnym jest ten co pil" a to nie jest prawda. Sprawca wypadku to sprawca wypadku a pijany kierowca to pijany kierowca, choc czesto sprawca wypadku jest pijany kierowca. Wspolczucia dla rodziny zmarlego.

  • ~patim 2009-12-02
    15:33:25

    0 0

    Tomi, Kerim...tak się składa że znałam kierowcę golfa...i nie piszę głupot...Kierowca tego autobusu żyje- co do tego nie ma wątpliwości...a kierowca GOLFA też był kierowcą autobusu...zawodowo.Pracował jako kierowca autobusu i zginął...w wyniku zderzenia z autobusem.

  • ~Walker86 2009-12-02
    15:55:42

    0 0

    Zgadzam się z patim, również znałem kierowcę tego golfa, był kierowcą autobusowym i moim dobrym kolegą....

  • ~yakuz605 2009-12-02
    19:16:11

    0 0

    Podobno jedna z tych kobiet która trafiła do szpitala była w ciężkim stanie (prawdopodobnie coś z kręgosłupem!) Byle żeby bylo wszystko OK.

  • ~sfjenty 2009-12-02
    22:09:38

    0 0

    Jakby to powiedziała Alanis Morissette: "Isn't it ironic ... don't you think?"

  • ~fockus 2009-12-02
    22:16:12

    0 0

    kolego ~mazi_rk nie wiem czy ci wiadomo, ale kierowcy komunikacji miejskiej mają być wpuszczani przez kierowców, dziwne by stali na wyjeździe z zatoczki az im sie przysłowiowa luka trafi. Takie przepisy wiec jak juz masz PJ to lepiej zaobserwuj z boku zachowania na drodze nim kolejny raz sie skasujesz... Co do tematu Kondolencje dla rodziny i bliskich

  • ~Pit 2009-12-02
    22:28:54

    0 0

    Wiadomo dlaczego ten golf wpakował się w autobus?

  • ~ 2009-12-02
    22:56:24

    0 0

    ~fockus czytaj uważnie! Przy wyjeździe z zatoczki mają pierwszeństwo to się zgodzę ale... nikt wcześniej o tym nie pisał.

  • ~steel 2009-12-02
    23:57:31

    0 0

    @fockus masz racje nalezy wypuszczac z zatoczek (ale tylko w terenie zabudowanym), Jednak nikt nie pisal o wypuszczaniu z zaztoczki. Bylo o zmianie pasa i na skrzyzowaniu. Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja... podobnie jest na rondach (podobnie czynia kierowcy ciezarowek)... chyba holduja zasadzie "duzy moze wiecej". Do tego czasem zdarza sie np na kotuczaz przed radem ze osoby na prawoskrecie sa spychane... albo w niektorych wezszych miejscach autobusy potrafia prawie staranowac jadacy wlasnym pasem pojazd... PS. A tak swoja droga ciekawe sa mandaty za nie wypuszczenie autobusu z zatoczki w terenie zabudowanym :)

  • ~patim 2009-12-03
    06:29:23

    0 0

    steel....gdyby ten kierowca autobusu wyjeżdżając z Placu Wolności miał czekać aż będzie wolne lub aż łaskawie ktoś go wypuści...to kończyłby pracę po jednym kursie...i to pewnie na bazę zjechałby po godzinach.O ile nie zjedliby go wcześniej zdenerwowani oczekiwaniem na autobu pasażerowie...z dodatkowo wysmarowanym raportem z kontroli kanarów.

  • ~steel 2009-12-03
    08:36:14

    0 0

    patim - a czym sie rozni w tym miejscu kierowca autobusu od wyjezdzajacych z focusa 50m dalej? niczym! Zreszta dzieje sie tak nawet w godzinach gdy wielkiego ruchu tam nie ma wiec nie opowiadaj. Swoja droga zycze ci by ci wyjechal taki gwiazdor tuz przed maska... i zmusil do naglego hamowania albo najechania na niego... Poza tym na rondach jest to samo... wiec nie opowiadaj bzdur. To ze wiezie sie dodatkowo ludzi powinno byc dodatkowa motywacja by jechac bezpiecznie a nie wymuszac. Nie dalej jak misiac temu na chrobrego autobus przydarl osobowke okolo 16... myslisz ze to bylo lepsze dla pasazerow i dla innych kierowcow po tym jak sie zrobil korek? Prowadzenie autobusu nie upowaznie do wymuszania pierwszenstwa i stwarzania zagrozenia dla innych uczestnikow ruchu. A kultura kierowcow w ogole to inna sprawa i wiekszosc nie mysli tylko patrzy na koniec wlasnej maski stawajac na skrzyzowaniach i rondach tak ze nikt nie moze przejechac, ale w koncu mieli wolne albo zielone (ktore nota bene nie upowaznia do staniecia na skrzyzowaniu). Jesli zas rozklad jazdy nie uwzglednia natezenia ruchu to juz pozostaje wspolczuc braku myslenia tym co go tworza.

  • ~patim 2009-12-03
    15:42:48

    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=TshT_3izSrw

  • ~patim 2009-12-03
    15:51:24

    0 0

    steel...Ty wiesz swoje...ja obstaję przy swoim..co do tego kto co uwzględnia przy jakim natężeniu ruchu,to już niestety nie od kierowców zależy...
    Jestem za tym żeby każdy wykazał trochę kultury i wyrozumiałości na drodze...i szanował innych uczestników "ruchu"
    Niestety na ulicach panuje wszechobecne hamstwo które dotyczy nie tylko tych wielkich...tirów i busów ale też nie rzadko tych małych...co to są mali i wszędzie się chcą pierwsi wepchnąć...Sama jeżdżę "małym" czterokołowcem ale znam też opinie tych którzy są tymi "dużymi"..dlatego staram się szanować innych zmotoryzowanych, tym dużym daję szanse przede wszystkim...chociażby dlatego że mają mniejsze szanse niż mali...włączyć się w ruch.
    Ja Ci nie życzę niczego czego bym sobie sama nie życzyła...i na tym POMIMO tego co napisałeś niżej polega między nami różnica.

  • ~cige 2009-12-03
    17:21:43

    0 0

    Wiadomo dlaczego. Miał konflikt osobisty z pewną osobą. Był też kierowcą autobusowym. Za cel obrał sobie staranowac autobus prawdopodobnie dlatego by coś udowodnic komuś. Reszte pobudek dopiszcie sami. Tak więc było to świadome działanie.

  • ~patim 2009-12-03
    20:42:06

    0 0

    spadochron....daj Mu święty spokój...bo od tych Twoich bzdur to będzie się od soboty w grobie przewracał!! Znawco ludzkich tragedii. :(

  • ~steel 2009-12-03
    21:55:25

    0 0

    patim rozumiem ze popierasz wymuszanie pierwszenstwa... ? ja praktycznie zawsze wypuszczaam z zatoczki autobusy... ale niestety zdarza sie tak czaasem ze autobus jesli te 5 sekund poczeka i za mna nic nie jesie i z przeciwka to i tak wymusza. Niestety jest to czesta praktyka... na rondzie tez... Swoja droga gdtby drogowka to widziala to bez mandatow by sie nie obeszlo... Czy to tir czy autobus czy osobowka wszystkich obowiazuje to samo PORD a stwarzanie zagorzenia nie da sie nazwac niczym innym jak glupota! Taki wilki ma niewielkie szanse stracic zyczie doznac jakis powazniejszych obrazen jak wymusi... maly zatrzyma sie na nim jak na scianie... Co do moich zyczen to byly one po to by pokazac ci ze to nie jest przyjemna sprawa jak koles zaajezdza ci droge 2m przed maska i nie masz gdzie uciec. Widac malo jezdzisz bo takich doswiadczeni za wiele nie masz. Ale sa ludzie ktorzy jezdza prawidlwo a maja wypadki przez takich debili co nie szanuja innych. Wiec jesli obstajesz (wymuszaniu pierwszenstwa i nie ma tu znaczeniu przez kogo) przy swoim uwazaj bys sie nie wpakowala na rondzie pod jakiegos tira bo niestety jego zderzak bedzie bardzo blisko ciebie. Ja ze swojej strony zycze wiececj kultury dla wszystki bo jak my innych traktujemy tak moga nas potraktowac a kierowcy busow powinni bardziej uwazac niz inni bo wioza ludzi a nie worki kartofli.

  • ~patim 2009-12-03
    22:10:08

    0 0

    steel... chodzi mi o to że wśrod kirowców autobusów tak jak i wsród kierowców samochodów osobowych jest taki sam odsetek hamów jak i ludzi którzy po prostu chcą dojechać przeżyć i przetrwać ....
    mało nie jeżdżę...I nie zamierzam się z Toba licytować kto z nas dłużej jeździ bo to dziecinne...co do Twoich życzeń...niczego nie musisz mi obrazować... szczególnie w taki sposób...doskonale wiem jakie warunki panują na drogach...zdarzyła mi się sytuacja że ktoś zajechał wymusił i prawie mnie życia nie pozbawił...i nikomu takiej nie życzę.
    Jednak wkurza mnie kiedy ktoś uogólnia i wszystkich kierowców kielkich pojazdów "wrzuca " do jednego "worka" hamów i kretynów...
    Nikt nie lubi jechać za autobusem...sama nie lubię...ale jednak...ten autobus kiedyś z zatoczki musi wyjechać ..kiedyś musi wyjechać z zajezdni z dworca z Placu Wolności...wyjechanie zajmuje mu jednak trochę więcej czasu niż zwykłej osobówce...

  • ~ 2009-12-03
    22:13:29

    0 0

    Proszę państwa popełniacie wszyscy błąd. PORD nie mówi nic o pierwszeństwie autobusu przy wyjeździe z zatoki. Kierujący ma umożliwić wyjazd autobusowi, ale powtarzam wyraźnie autobus w żadnym wypadku nie ma pierwszeństwa. Nie tak dawno widziałem program dokumentalny o policjantach z drogówki, i wystawili mandat kierowcy autobusu, kiedy ten wyjeżdżając z zatoki uderzył w pojazd. I przy okazji jakiś oficer tłumaczył to zagadnienie.

  • ~patim 2009-12-03
    22:14:40

    0 0

    nie toleruję wymuszania...o ile to możliwe...staram się pomagać włączać do ruchu tym małym i tym dużym...i cieszę się kiedy mnie spotyka to samo

    na rondach od tirów i autobusów ...ze zwykłej ostrożności trzymam się jak najalej z dala... ;p

  • ~ 2009-12-03
    23:09:51

    0 0

    ~Joseph mylisz się! Przeczytaj Dział II, Oddział 2, Art. 18, Ust. 1. Jest tam wyraźnie napisane, że "kierujący pojazdem jest OBOWIĄZANY zmniejszyć prędkość a w razie potrzeby zatrzymać się, aby umożliwić kierującemu autobusem (trolejbusem) włączenie się do ruchu, jeżeli kierujący takim pojazdem sygnalizuje kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub wjechania z zatoki na jezdnię." A co do mandatu do kierowcy autobusu to masz rację, bo ten z kolei złamał Ust. 2 tegoż artykułu.
    ~steel Pytasz czym różni się kierowca autobusu od Ciebie? A no niczym, tylko pomyśl, że wiezie on ludzi którym też się śpieszy tak jak Tobie. Żeby była jasność to nie popieram tego, że kierowca busa wymusza "na chama" czyli tak jak to opisałeś ale skoro stoję w korku lub za mną jedzie więcej aut to co za problem ustąpić gdy taki wyjeżdża z zatoczki?

  • ~steel 2009-12-04
    00:36:47

    0 0

    patim trudno dyskutowac z osoba ktora nie czyta ze zrozumienm tekstu. Ja nigdzi enie napisalme ze "kazdy" kierowca autobusu/ciezarowki tak robi, ale ze czesto sie tak zdarza, co nie znaczy ze zazwsze! Po prostu te osoby spedzaja za kolkiem wiele godzin i to powoduje ze daje im to czesto zludne poczucie panowania nad ta masa zelastwa. Oczywiscie kierowcy osobowek tez robia glupoty, jednak masa ciezarowek niesie ze soba ogomne niebezpieczenstwo. jak juz pisalem praktycznie zawsze pozwalam sie autobusom wlaczac z zatoczek do ruchu i nie cisnie mnie jak jedzie autobus przede mna. Innych tez przepuszczam np. tych wyjezdzajacych spod Bahamas bo wiem jak sie z tamtad zle wyjezdza. Jasne ze wyjazd z podporzadkowanej czy zatoczki mu troche zajmuje... ale chamskie wymuszenia sa dosyc czeste... i nie ma ku temu usprawiedliwienia. Nawet to ze wiezie innych. W koncu inne samochody nikogo nie wioza? a takie zazchowanie tylko po pierwsze wprowadza nerwowosc. po drugie moze doprowadzic do wypadku ze skutkiem siertelnym lesli ktos zareaguje odruchowao zjezdzajac na czolowe z pojazdem z naprzeciwkabadz wpadajac na chodnik. Myslenie nie boli... a tolerancji i zrozumienia jest co raz mniej, bo najczesciej liczy sie tylko czubek wlasnego nosa.

  • ~steel 2009-12-04
    00:43:38

    0 0

    Joseph polecam taryfikator wykroczen drogowych http://www.v10.pl/prawo/Taryfikator,mandatow,10.html tamten kierowca autobusu dostal mandat z art 17.2 i zarazem 18.2 (bo sa to artykuly tozsame) To ze ustawa daje pewne wzgledy nie znaczy ze nalezy z nich korzystac za wszelka cene. Poza tym pewnie nie do konca bylo wiadomo czy autobus mial wczesniej wlaczony kierunkowskaz, jak szybko poruszal sie osobowy itd.

  • ~steel 2009-12-04
    01:00:55

    0 0

    marrik przeczytaj moje wypowiedzi ze zrozumieniem... cytat "Zreszta dzieje sie tak nawet w godzinach gdy wielkiego ruchu" i kolejny "ale niestety zdarza sie tak czaasem ze autobus jesli te 5 sekund poczeka i za mna nic nie jesie i z przeciwka to i tak wymusza." no i jeszcze jeden "ja praktycznie zawsze wypuszczaam z zatoczki autobusy..." --- Zajechanie drogi gdy za mna nic nie jedzie to chamstwo... i nic tego nie usprawiedliwia. Nie czepiam sie "wojen podjazdowych" w koku, choc czasem taki ktos wyjedzie na skrzyzowanie i stoi jak baran tamujac caly ruch.. Na placu wolnosci jesli jest korek to zawsze wpuszczam conajmniej jedna osobe spod focusa i autobusy jesli wyjezdzaja... to samo z piasta.... wiec pijesz do niewlasciwej osoby. Co do tego ze innym sie spieszy tak jak mnie to wcale nie upowaznia kierowcy do zajezdzania drogi. Ich tez obowiazuja te same przepisy co mnie i uwierz mi ze wymuszenie pierwszenstwa to bardzo czesta przyczyna wypadkow i kolizji. A wystarczy tylko troche pomyslec czy proba wymuszenia nie skonczy sie gorzej jak czekanie az kilka aut przejedzie, bo wiadomo ze przy kolizji pasazerowie nigdzie nie dojada niz chocby mnieli czekac te 5 min na wyjazd z placu wolnosci. Dlatego zycze wszystkim wiecej rozwagi i zyczliwosci dla innych i mniej cwaniakowania, bo jak kazdy wpusci plynnie jedna osobe czy nie zablokuje skrzyzowania "bo mial zielone czy pierwszenstwo" (jak to sie dzieje pod bph bo ktos zatrzymal sie pasami) to korki sie nie beda tworzyc..

  • ~patim 2009-12-04
    06:41:43

    0 0

    tym zdaniem "Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja... podobnie jest na rondach (podobnie czynia kierowcy ciezarowek)... chyba holduja zasadzie "duzy moze wiecej". " uogólniłeś...stąd moja reakcja...
    A Ty zaczynasz mieszać...raz piszesz;"Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja", a raz "Na placu wolnosci jesli jest korek to zawsze wpuszczam conajmniej jedna osobe spod focusa i autobusy jesli wyjezdzaja... " więc nie rozumiem w którym momencie Ci wymuszają skoro jesteś taki wspaniałomyślny...I nie pisz mi że nie czytam ze zrozumienniem bo napisałeś JEŚLI JEST KOREK!! bo nawet jeśli korków nie ma...to ile się poruszasz po Placu Wolności żeby wyjeżdżający (przecież nie z nienacka)autobus Ci wymusił?? Weź sobie czasem poprawkę na to że obok Ciebie stoi większy...i siłą rzeczy "zachodzi przy skręcie"....Korki się tworzyć będą i nie przestaną...bo aut więcej niż metrów asfaltu w Rybniku...
    Przestań się pienić na mnie i na wszystkich którzy z Tobą tu dyskutują...bo już znalazłeś sobie conajmniej dwie osoby w tej dyskusji które Twoim zdaniem nie czytają ze zrozumieniem-bo mają inne zdanie niż Ty na pewne tematy...

  • ~ 2009-12-04
    09:47:34

    0 0

    Marrik, przeczytaj przepis który zacytowałeś i wskaż mi miejsce w którym jest napisane, że autobus wyjeżdżając z zatoki ma pierwszeństwo. Generalnie skraca się to do tego o czym napisałem cześniej, że kierowca ma umożliwić wyjazd autobusowi. Autobus w żadnym wypadku nie ma pierwszeństwa i też jest zobligowany do zachowania szczególnej ostrożności.

  • ~ 2009-12-04
    11:39:14

    0 0

    Joseph masz rację nie ma tam słowa "pierwszeństwo" ale w takim razie powiedz mi co rozumiesz przez to, że dojeżdżając do zatoczki jesteś obowiązany zmniejszyć prędkość a w razie konieczności zatrzymać się by umożliwić mu wyjazd z zatoczki gdy ten sygnalizuje to kierunkowskazem. Po co przepis każe Ci się zatrzymać skoro bus nie ma pierwszeństwa?

  • ~steel 2009-12-04
    21:18:51

    0 0

    patim: cytat z moiej wypowiedzi przeczy ze uogolniam. piszac "co chwila" nie znaczy ze rtobi to kazdy kierowca i zawsze. ale zdarzaz sie to dosyc czesto! NIGDZIE nie napisalem ze sa to wszyscy czy to dotyczy busow czy ciezarowek! Wiec nie imputuj mi tu czegos czego nie powiedzialem.Ty dospiewasz sobie cos i uwazasz ze ktos uogolnia. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. ty nawet nie chcesz zazglebic sie w znaczenie cytatow ktore podajesz. W korku trudno o zajechanie nagle drogi z podporzazdkowanej, przeciez to oczywiste. Wiec jesli jest korek to zawsze wypuszczam na placu autobus. Jesli nie ma i za mna nie ciagnie sie sznur aut to nie mam takiego obowaizku i kierowaca busa moze poczekac te 5 sekund. A wtedy czesto zdarza sie zajechanie. Tak jak na rondach. Ja sie nie puszczam :P. jade zgodnie z przepisami. A autobus ma obowiazek ustapic pierwszenstwa i zajechanie drogi 5m przed maska nie nalezy do przyjemnych i nawet z malej predkosci moze byc klopot z wyhamowaniem,jesli ktos nie przewidzi takiego manewru kierowcy busa.To nie ja sie pienie tylko ty.A ze nie czytasz ze zrozumieniem to widac po twoich wypowiedziach.Co do Zachodzi przy skrecie to jasne,ale ze jest wiekszy nic nie znaczy... Jesli stoi auto na kotucza na prawym pasie a na lewym bus i nic nie widac to trudno wyjechac na rondo, a bus ruszajac nie zwraca czesto uwagi na to ze zachodzi na inny pas ruchu gdzie jest inny uczestnik ruchu i za to takze groza mandaty.Miej inne zdanie. Wolno ci.Tylko nie bierz teori z kosmosu

  • ~patim 2009-12-04
    22:01:35

    0 0

    steel ...zrobiłeś z igły widły.. ja Ci proponuję żebyś został kierowcą autobusu...choć na jeden dzień ( JA WTEDY NIE BEDĘ WYJEŻDŻAĆ NA DROGĘ) wtedy poznasz także punkt widzenia drugiej strony...tzn. tych dużych -bezwzględnych.
    Co do mojego czytania ze zrozumieniem...odpuść sobie...znam swoją "wartość" i tego typu wypowiedziami mnie nie pogrążysz. ;p
    Teorię biorę z Twoich wypowiedzi które z gracją modyfikujesz po kazdej ripoście...tym mnie bawisz.
    A co Ci pozostaje(?) jedynie pisać i uważać na tych dużych żeby Cię nie stratowali...na Kotucza czy gdziekolwiek indziej.Albo kupić sobie autobus i bezpiecznie jeździć wśród tych dużych.
    POza tym zaczynasz się robić nudny...co post się powtarzasz z pewnym tekstem który być może uznałeś sobie za szczególnie inteligentny...
    Proponuję temat zawiesić...i tak już nic nowego nie wniesiesz...

  • ~patim 2009-12-04
    22:03:04

    0 0

    Jutro pogrzeb Mirka.

  • ~fewa 2009-12-05
    00:01:21

    0 0

    Jestem długoletnią pasażerką linii na której jeździł pan Mirek-był dobrym kierowcą.Jestem wstrząśnięta jego śmiercią. Chciałam złożyć wyrazy współczucia rodzinie.

  • ~fewa 2009-12-05
    00:17:45

    0 0

    ...tak na marginesie ....czy w was nie została już nawet odrobina pokory i szacunku względem drugiego człowieka?...Przecież dla kogoś był najbliższą i najukochańszą osobą-a wy zachowujecie się jak przekupki na targu-kto kogo mocniej przekrzyczy i kto komu udowodni swoją rację....

  • ~steel 2009-12-05
    00:32:25

    0 0

    patim ja obie z igly widly?a kto mi zarzuca uogolnianie i modyfikacje? podaj cytaty w ktorych modyfikuje cokolwiek. Znowu dorabiasz jakies bzdurne teorie nie majace miejsca w rzeczywistosci.Cytat z twoich wypowiedzi "Jednak wkurza mnie kiedy ktoś uogólnia i wszystkich kierowców kielkich pojazdów "wrzuca " do jednego "worka" hamów i kretynów..." podaj prosze cytat gdzie napisalem ze WSZYSTKICH kierowcow wielkich pojazdow wrzucam do jednego worka, albo przepros.Jesli dla ciebie "co chwila" znaczy "wszyscy" to chyba przeceniasz swoja umiejetnosc czytania albo rekompensujesz ja sobie umiejetnoscia luznej interpretacji i wyobraznia ze cos bylo napisane. I chyba wziecie slowa "wartosc" w cudzyslow bylo jak najbardziej na miejscu. W tym miejscu dopisalas sobie teorie do tego czego NIE NAPISALEM.Co do kupowania autobusu to chyba troche cie ponosi bo jednak PORD obowiazuje wszystkich i czasem potrzeba troche wyobrazni.Wiem ze kierowcy tirow czy busow nie maja latwo,ale obowaizuja ich te same zasady jak innych uczestnikow ruchu.Niektorzy kierowcy duzych pojazdow zapominaja o tym jakie spustoszenie moze siac ich pojazd, przy ich dosc duzej masie nie maja sie specjalnie co bac co widac po zalaczonych fotkach do tego artykulu...Nie wiem czy wiesz jak sie zachowuje osobowka jadaca z predkoscia 90-100 km/h do ktorej z tylu podjezdza wysoka ciezarowka na 2-3m od zderzaka. powiem ci ze uczucie nieciekawe.Nawet zahamowac sie nie da,bo w tyl wjedzie.Nie potrzeba kontaktu by spowodowac wypadek

  • ~steel 2009-12-05
    00:43:15

    0 0

    fewa wybacz ale to jest notatka z wypadku a nie nekrolog. Poruszamy tu wazna sprawe kotra niestety moze miec miejsce jeszcze wielokrotnie i moze sie trafic ze ktos z twoje rodziny bedie mial spotkanie z takim wymuszaajacym kierowca bez wyobrazni (czy to osobowka czy co gorsza wielotonowym busem czy tirem). Racja jest taka ze Kierowcow autobusow takze obowiazuje Prawo o Ruchu Drogowym i cokolwiek patiom wymysli to nie ma usprawiedliwienia dla wymuszen pierwszenstwa! A mowienie ze kierowca wiezie ludzi jeszcze bardziej go pograza przy takim uczynku gdyz ryzykuje nie tylko swoije zdrowie ale i pasazerow. a mowienie ze ludzie sie spiesza "i musi zdazyc na czas" jest chore! na pewnop zdazaz jak dojdzie do kolizji... Oczywiscie to nie ma zwiazku z przyczyna tego wypadku.

  • ~Walker86 2009-12-05
    06:50:00

    0 0

    "spadochron" jesteś kompletnym idiotą pisząc takie bzduury!!!

  • ~Walker86 2009-12-05
    07:17:02

    0 0

    "spadochron" jesteś kompletnym idiotą pisząc takie bzduury!!!

  • ~patim 2009-12-05
    09:11:53

    0 0

    nie zamierzam z Toba dłużej dyskutować a tym bardziej Cię przepraszać...bo nie mam za co. Tobie coś tłumaczyć to jakby grochem o ścianę tłuc..."umiejętność czytania" "ze zrozumieniem" to jedyne co można od Ciebie przeczytać...krążysz w kółko gryząc swój własny ogon.Mnie w to kółko nie zapędzisz. Powiedziałam to co uznałam za właściwe czytając Twoje wypowiedzi...to wszystko.
    Za każdym razem wnikliwiej tłumaczysz to co napisałeś w pierwszym poście...
    Jesteś mistrzem kierownicy i potencjalną ofiarą tirów i autobusów którzy tylko na Ciebie polują.I wykonują takie manewry że każdemu z Tobą dyskutującemu ich życzysz...zaparz sobie ziółka na uspokojenie. ;)

  • ~steel 2009-12-05
    22:20:14

    0 0

    patim, nie wiem po co mi ziolka... jestem nad wyraz spokojny. Co do tlumaczenia to to co mi probowalas tluamczyc to to co sobie sama wymyslilas bo nie bylo nic takiego w mojej wypowiedzi. Wiedzialem ze nie bedzie cytatow tych modyfikacji... osmieszasz sie tylko... trudno widac lubisz z siebie robic posmiewisko. W kolejnych komentarzach tylko kolejne wymysly... teraz ze jestem mistrzem kierownicy i uwazam ze na mnie kierowcy tirow i busow poluja. Starasz sie naigrywac z adwersarza ale niestety swiadczy to tylko o tobie. Tobie zyczylem by bus zajechal droge bys sie przekonala ze nie zawsze jezdza z poszanowaniem innych, a takie zajechanie drogi moze stwazac powazne zagrozenie. Ale jesli tego nie widzisz to chyba nie chcesz widziec. Wiec rzeczowo odpowiedz na moje prosbe o cytaty... bo w internecie kazdy moze jezdzic po drugim... ale najczesciej rzeczowosci w tym nie ma zadnej. Co do gryzienia ogona to porownywanie do zwierzat adwersarzy nie swiadczy dobrze o dyskutancie. Licze ze jednak dostane te cytaty...

  • ~regan 2009-12-05
    23:02:05

    0 0

    kierowca autobusu był trzeźwy a kierowca golfa????? z tego co wiem nie

  • ~patim 2009-12-06
    00:41:12

    0 0

    steel...Ty sobie licz...ja już skończyłam...zbyt późno się "obudziłam" i za daleko pozwoliłam Ci się wpuścić w maliny-przyznaję.
    Znudziłeś mnie po prostu.ADWERSARZU. Niczego nie będę Ci już cytować bo którego cytatu bym nie przytoczyła zaczynasz go tak tłumaczyć że głowa boli...
    Miej sobie jakie zdanie chcesz na mój temat...jakoś mnie to ani nie ziębi ani nie parzy.
    Przeczytaj swój pierwszy post to (jeśli choć trochę możesz podejść do niego obiektywnie (a nie broniąc swoich racji) to powinieneś zrozumieć po co wogóle z Tobą dyskutuję..jeśli nie rozumiesz...to ja nie jestem Ci już nic w stanie wyjaśnić...a jeśli udajesz że nie rozumiesz-to tym bardziej nie potrafię. A co mi tam...masz..."Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja... podobnie jest na rondach (podobnie czynia kierowcy ciezarowek)... chyba holduja zasadzie "duzy moze wiecej". UOGÓLNIŁEŚ...bo MOŻE nie napisałes że wszyscyale nigdzie też nie napisałeś NIEKTÓRZY!!!!(poza późniejszymi postami kiedy to zacząłes wszytko tłumaczyć na swoją melodię. -Dyskutantka która zakończyła dyskusję. Amen

  • ~patim 2009-12-06
    00:54:28

    0 0

    REGAN!!!!! Daj już spokój... Jeśli był trzeźwy to co z tego??? Tak czy siak nie żyje... A jeśli nie był trzeźwy?? To w dalszym ciągu nie żyje...ale za to ludzie bedą mogli sobie na Nim "psy wieszać" i pisać...że zginął na własne życzenie. Tylko po co to komu? Nic już nie zmieni tego co się stało. :(( Był wspaniałym człowiekiem.Cała reszta nie ma znaczenia.

  • ~steel 2009-12-06
    01:34:54

    0 0

    patim jesli dla ciebie uogolnienie i wrucenie wszystkich do jednego worka jest wypowiedz o jak sama napisalas, ze nie napisalem o wszystkich kierowcach.Trudno tu mowic o wrzucaniu wszystkich do wora i uogolnianiu. Po prostu sie to zdarza i tyle. Poza tym jesli juz tak czepiasz sie tego wszyscy i niektorzy. to gdybym pisal o wszystkich zdnie bzmialoby tak "Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak ZAWSZE wymuszaja" czyli "zawsze" znaczy KAZDY kierowca, a "co chwila" znaczy ze TYLKO CZESC kierowcow.Nadal nie zrozumialas? Juz bardziej lopatologicznie nie moge napisac. wiec prosze ni inputuj mi czegos czego nie powiedzialem bo to na prawde zalosne.

  • ~steel 2009-12-06
    01:36:28

    0 0

    oczywiscie mialo byc "brzmialo".. ale zjadlem r

  • ~patim 2009-12-06
    09:11:20

    0 0

    czego bym nie napisała i tak to wszystko wykręcisz tak by Twoje było na wierzchu..Dyskutujemy już któryś dzień z kolei..BEZ SENSU. Ty napisałeś coś co ja MIAŁAM PRAWO(przepraszam że miałam ;p) zrozumieć tak jak zrozumiałam...przez to że MOŻNA to było zrozumieć w dwojaki sposób...co sam zresztą pokazałeś w poście poniżej...więc nie miej do mnie pretensji...Ty swoje ja swoje...i tak można bez końca...ale po co?? Dostałam pod tą notką pełno życzeń "zajechania" "wymuszenia" itp. itd(uwierz...naprawdę jeżdżę nie od dziś i doskonale wiem jakie warunki panują na drogach więc obrazowanie mi tego w formie "życzeń" mija się z celem).-za życzenia dziękuję. ;P dowiedziałam się jaka to jestem płytka (kiedy proponowałeś mi myśleć bo myślenie nie boli) ... A skoro jestem taką nierozumną istotą której trzeba wszystko łopatologicznie wyjaśniać...to po co zniżasz się do mojego poziomu??Jestem zaszczycona,że zadajesz sobie ten trud wracasz do starej notatki i "odbijasz piłeczkę,którą Ci rzucam"

  • ~ 2009-12-06
    14:52:18

    0 0

    5o km/h to ten golf raczej nie jechał

  • ~steel 2009-12-06
    21:14:52

    0 0

    patin ty na prawde nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Zyczenie dostalas raz, a nie pelno, ,i tylko po to by uswiadomic ci jak niebezpieczny moze to byc manewr jesli jest wykonany na malej odleglosci. Jasne ze prawo mialas zrozumiec co chcialas i jak chcialas. Nie bylo zadnej dwuznacznosci.Bez wzgledu co bym nie napisal ty i tak wiedzialas swoje. jakbym napisal ze cos jest szare ty moglabys zinterpretoowac ze jest czarne lub biale (taka analogia do tego co zrobilas po moim komentarzu, ktora ladnie obrazuje ta dwuznacznosc i to uogolnienie "wszyscy"). oczywiscie kolejne rzeczy tez sobie dospiewalas. Teraz ze jestes jak napisalas "plytka". Ja oczywiscie nic takiego nie napisalem, jednak zaapewne znow dwuznaczna byla moja wypowiedz.Ja proponowalem zastanowic sie nad tym co napisalem. Ale oczywiscie wyrwalas zdanie z kontekstu. Ww sumie dyskusja z toba mija sie z celem bo nawet nie starasz przeczytac tego co pisze, tylko co chwile wymyslasz cos, czego nie napisalem. No coz... bardzo emocjonalnie podeszlas do sprawy bo zazpewne znalas dobrze tego kierowce. ja oceniam fakty na zimno i nie szukam podtekstow w tekscie pisanym. Ale coz, sa rozni ludzie Ps. podobno zakonczylas juz "dyskusje"...

  • ~patim 2009-12-06
    21:41:05

    0 0

    masz rację zakończyłam...bo nie ma sensu dłużej o tym dyskutować.Masz rację..dośpiewuję sobie wymyślam...a to że jestem płytka dośpiewałam sobie sama po Twoim kolejnym apelu że mam czytać ze zrozumieniem i że łopatologicznie biedaku musisz mi wszystko tłumaczyć(nie można się więc po takich łopatologicznych i obrazowych Twoich tłumaczeniach poczuć inaczej niż właśnie jak tępa płytka osoba)...jestem strasznie rozemocjonowana wypadkiem i parskam na wszystkich na prawo i lewo. Szczerze powiedziawszy śmierć MIrka nie ma w tej dyskusji nic do rzeczy.
    Znam po prostu zarówno "światek" kierowców autobusów jak i tych TIRów...więc potrafię popatrzeć na problem z dwóch różnych punktów widzenia- i tylko to skłoniło mnie do dyskusji z Tobą.Dyskusja jest już męcząca od jakiegoś czasu...a skoro obi\oje przynajmniej w tym jednym się zgadzamy..."w sumie dyskusja z toba mija sie z celem".
    Usłyszałam kiedyś coś takiego " Nigdy nie klóć się z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem." ...

  • ~przyjaciel 2009-12-06
    22:03:58

    0 0

    o czym Wy dyskutujecie???
    Mirek nie żyje,byłem na jego pogrzebie w sobotę...zakończył życie tak jak chciał...wybrał śmierć , bo nie widział sensu istntnienia dla siebie...dlaczego???hmmm....jeśli naprawdę ktoś go znał to wie...

  • ~patim 2009-12-06
    22:21:47

    0 0

    przyjaciel...nie pisz proszę nic...na tym pogrzebie..to ja chciałam odnaleźć odpowiedź...nie znalazłam :(( MIMO WSZYSTKO!!Dlaczego?! I nie chcę dopuścić do siebie myśli , że tak właśnie mógł sam postanowić.
    Nie potrafię zapomnieć o tym co się stało...wciąż mam przed oczyma Jego zawadiacki uśmiech...i niesamowicie ciemne oczy.Patrzyłam na autobus V-busu który stał przed bramą cmentarza...a za kierownicą chciałam zobaczyć Mirka...zostawił po sobie tyle bólu...

  • ~tomon 2009-12-06
    23:44:13

    0 0

    a ja uważam że ci z VW mają cos nie tak znam kilkunastu kolesi i kulku koleżanek któe uważją z ejakmają auto tej marki to sa najlepsi !!!
    Gdy rozmawiamy o kierowcach oni znowu ze najlepsi sa ci z VW!!!
    ludzie poyślcie co za róznica VW , Fiat,Reanult ,Ford , Mazda czy inna marka ? co tutaj ś aza wypowiedziże kierowcy autobusów wymuszaja ? po co to jeżeli wjechał na czołókwę ? widocznie tak chciał jezlei jechał bez świateł ( bezawaryjne i bezwypadkowe auta hahahahha)
    Przepisy mówią że jadać drogą z pierwszeństwem mamy zwracać uwagę na innych uczestników ruchu jednak w tym przypadku kierowca autobusu nie mógł zjechać na pobocze gdyż ryzykowałby życiem innych wiec wolał sam narażyć sie na utratę zdrowia lub życia ( gdyby auto było wyższe o kilka cm mógłby zginać)
    ZASTANÓWCIE SIE NAD SWOIM ZACHOWNIAEM NA DRODZE OBOJĘTNIE PIESZY CZY KIEROWCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ~steel 2009-12-07
    01:21:44

    0 0

    tomek1207 tak to jest jak sie nie przeczyta od poczatku... @patim - nie miej do mnie pretensji jak jasno napisalem o co mi chodzi, to ty dalej swoje teorie dorabiasz i piszesz bzdury, ze cos modyfikuje w swoich wypowiedziach. W zadnym przypadku cie nie obrazilem jak ty starasz sie mi to wmowic. Sama sobie dospiewujesz ze jestes plytka. Co do ostatniego cytatu to byl zbedny. To ty z braku racjonalnych argumentow probujesz uratowqac swoja twarz. trudno.. nie zejde do tego poziomu. Bo po prostuu zazl przyslania ci logiczne myslenie. Wspolczuje straty... Moze za jakis czas przemyslisz to i owo i zrozumiesz ile bzdur niepotrzebnie napisalas.

  • ~patim 2009-12-07
    08:43:07

    0 0

    świetnie to sobie wytłumaczyłeś...MASZ RACJĘ I NIECH CI BĘDZIE...(BO JA JUŻ NIE MAM SIŁ-MASZ RACJĘ BRAKŁO MI ARGUMENTÓW BO NIC DO CIEBIE NIE DOCIERA) Nad rozmową z Tobą jednak nie mam zamiaru rozmyślać bo to błędne koło...
    Nie jest w stanie mnie obrazić mały tekst kogoś kogo wogóle nie znam...gdyby tak miało być -chyba byłoby ze mną źle.. ;/
    ;) Ok. napisałeś wszystko jasno...ja lubię się czepiać każdego słowa i przekręcać dorabiać i przerabiać (wiesz...jak kto nie ma co z wolnym czasem zrobić to tak to właśnie wygląda ;p ) Pozdrawiam kimkolwiek jesteś i cokolwiek tu zostało napisane.

  • ~steel 2009-12-07
    09:38:21

    0 0

    znow ja sobie cos wytlumaczylem... zenada... podaj te cytat ktore rzekomo zmieniam? podaj gdzie uogolnilem, bo cytat ktory podalas temu przeczyl o czym zreszta sama napisalas ze nie bylo tam informacji ze "wszyscy" a probowalas sie ratowac tym ze nie napisalem "niektorzy", a oczywistym jest by uogolniac trzeba uzyc odpowiedniego kwantyfikatora. Powiem ci jeszcze trudno uogolniac w tym przypadku bo sa autobusy ktore wogole przez plac wolnosci nie jada... Jesli masz za duzo czasu wolnego, a tak wynika z twojej wypowiedzi (cytuje "ja lubię się czepiać każdego słowa i przekręcać dorabiać i przerabiać (wiesz...jak kto nie ma co z wolnym czasem zrobić to tak to właśnie wygląda"), i spedzasz go na dopisywaniu teorii do cudzych jasnych wypowiedzi to pozostaje mi wspolczuc. Nie na tym polega rzeczowa dyskusja. Co do obrazania cie to wybacz ale nigdzie cie nie obrazalem ani nawet nie mialem takiego zamiaru. Probowalem cie zmusic do przeczytania ze zrozumieniem tego co do ciebie napisalem. Ty natomiast probowalas wielokrotnie przekrecic moje slowa by wyszlo na twoje a jak widzisz ze jestes w plecy to zamiast przyznac sie do bledu to piszesz ze to ja wykrecam wszystko czy modyfikuje lub rzucasz cytat o poziomi dyskusji idioty ktory cie wciaga na swoj poziom... Tu strzelasz sobie sama bramke. Wiec jesli jestes taka rzeczowa osoba to podaj te cytaty o ktore cie juz wiele razy prosilem.

  • ~patim 2009-12-07
    21:50:50

    0 0

    czy słyszałeś kiedyś o słowie SARKAZM?? zapomniałam dopisać to słowo do zdania o tym że mam za dużo wolnego czasu.. ;p
    to po pierwsze...
    po drugie...nie jestem w plecy...bo jakoś wogóle nie biorę jakoś specjalnie do siebie tego o czym z Toba dyskutuję od dłuższego czasu...(chyba po prostu przyzwyczaiłam się do tego że sobie tu tak piszemy ;p )

    " W zadnym przypadku cie nie obrazilem jak ty starasz sie mi to wmowic. Sama sobie dospiewujesz ze jestes plytka" a gdzie ja napisałam że mnie obraziłeś??? bo jakoś nie mogę znaleźć? "Probowalem cie zmusic do przeczytania ze zrozumieniem tego co do ciebie napisalem" -nikt mnie nie jest w stanie do niczego zmusić...a już na pewno nie w takich okolicznościach i w taki sposób.
    Proponuję wrócić do początku;2009-12-02 23:57:31
    ~steel @fockus masz racje nalezy wypuszczac z zatoczek (ale tylko w terenie zabudowanym), Jednak nikt nie pisal o wypuszczaniu z zaztoczki. Bylo o zmianie pasa i na skrzyzowaniu. Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja... podobnie jest na rondach (podobnie czynia kierowcy ciezarowek)... chyba holduja zasadzie "duzy moze wiecej". Do tego czasem zdarza sie np na kotuczaz przed radem ze osoby na prawoskrecie sa spychane... albo w niektorych wezszych miejscach autobusy potrafia prawie staranowac jadacy wlasnym pasem pojazd...

  • ~patim 2009-12-07
    21:53:51

    0 0

    to była moja odpowiedź...2009-12-03 06:29:23
    ~patim steel....gdyby ten kierowca autobusu wyjeżdżając z Placu Wolności miał czekać aż będzie wolne lub aż łaskawie ktoś go wypuści...to kończyłby pracę po jednym kursie...i to pewnie na bazę zjechałby po godzinach.O ile nie zjedliby go wcześniej zdenerwowani oczekiwaniem na autobu pasażerowie...z dodatkowo wysmarowanym raportem z kontroli kanarów. PO KTÓREJ TY JESZCZE OBSTAWAŁEŚ PRZY SWOIM 2009-12-03 08:36:14
    ~steel patim - a czym sie rozni w tym miejscu kierowca autobusu od wyjezdzajacych z focusa 50m dalej? niczym! Zreszta dzieje sie tak nawet w godzinach gdy wielkiego ruchu tam nie ma wiec nie opowiadaj. Swoja droga zycze ci by ci wyjechal taki gwiazdor tuz przed maska... i zmusil do naglego hamowania albo najechania na niego... Poza tym na rondach jest to samo... wiec nie opowiadaj bzdur. To ze wiezie sie dodatkowo ludzi powinno byc dodatkowa motywacja by jechac bezpiecznie a nie wymuszac. Nie dalej jak misiac temu na chrobrego autobus przydarl osobowke okolo 16... myslisz ze to bylo lepsze dla pasazerow i dla innych kierowcow po tym jak sie zrobil korek? Prowadzenie autobusu nie upowaznie do wymuszania pierwszenstwa i stwarzania zagrozenia dla innych uczestnikow ruchu. A kultura kierowcow w ogole to inna sprawa i wiekszosc nie mysli tylko patrzy na koniec wlasnej maski stawajac na skrzyzowaniach i rondach tak ze nikt nie moze przejechac, ale w koncu mieli wolne albo zielone (ktore nota bene nie upowaznia do staniecia

  • ~patim 2009-12-07
    21:57:51

    0 0

    2009-12-03 15:51:24
    ~patim steel...Ty wiesz swoje...ja obstaję przy swoim..co do tego kto co uwzględnia przy jakim natężeniu ruchu,to już niestety nie od kierowców zależy... Jestem za tym żeby każdy wykazał trochę kultury i wyrozumiałości na drodze...i szanował innych uczestników "ruchu" Niestety na ulicach panuje wszechobecne hamstwo które dotyczy nie tylko tych wielkich...tirów i busów ale też nie rzadko tych małych...co to są mali i wszędzie się chcą pierwsi wepchnąć...Sama jeżdżę "małym" czterokołowcem ale znam też opinie tych którzy są tymi "dużymi"..dlatego staram się szanować innych zmotoryzowanych, tym dużym daję szanse przede wszystkim...chociażby dlatego że mają mniejsze szanse niż mali...włączyć się w ruch. Ja Ci nie życzę niczego czego bym sobie sama nie życzyła...i na tym POMIMO tego co napisałeś niżej polega między nami różnica. I WTEDY TO ZMIENIŁEŚ MELODIĘ I ZACZĄŁEŚ PISAĆ JAKI TO Z CIEBIE "DŻENTELMANTEL" (WIEM JAK NAPISAŁAM TO SŁOWO ;P ) 2009-12-03 21:55:25
    ~steel patim rozumiem ze popierasz wymuszanie pierwszenstwa... ? ja praktycznie zawsze wypuszczaam z zatoczki autobusy... ale niestety zdarza sie tak czaasem ze autobus jesli te 5 sekund poczeka i za mna nic nie jesie i z przeciwka to i tak wymusza. Niestety jest to czesta praktyka... na rondzie tez... Swoja droga gdtby drogowka to widziala to bez mandatow by sie nie obeszlo... Czy to tir czy autobus czy osobowka wszystkich obowiazuje to samo PORD a stwarzanie zagorzenia nie da sie nazwac niczym ...

  • ~patim 2009-12-07
    22:15:23

    0 0

    Jeśli znowu chcesz mi pisac że nie czytam ze zrozumieniem ,że dośpiewuję sobie itp itd. to... przyznaję jestem intrygantką lubię się wykłócać i sobie dopisywać...po prostu jestem samotna i nie mam z kim pogadać..."złapałam" tu sobie Ciebie i przynajmniej ktoś mnie zauważa i ze mną sobie pisze...od 5 dni. ;p NIc nie jestes w stanie mi wytłumaczyć bo jestem "ciężki przypadek" tchórzę bo mnie normalnie zatkało po Twoich ripostach..szkoda Twojego czasu na mnie. ;/

  • ~steel 2009-12-08
    00:34:09

    0 0

    patim a ja nadal czekam na te cytaty gdzie modyfikuje swoje wypowiedzi... To ja pisalem o mandatach za nie wypuszczaznie z zatoczek (2009-12-02 23:57:31), to ja napisalem o kulturze kierowcow (2009-12-03 08:36:14 ty dopiero po tym jakis czas sie odezwalas w tej sprawie) To ze wczesniej nie napisalem ze wypuszczam busiarzy czy inne pojazdy nie znaczy ze tego nie robilem i robie. Ty sobie dorobilas teorie ze cos zmodyfikowalem. Co ciekawe znamienny byl twoj tekst "2009-12-03 06:29:23
    ~patim steel....GDYBY ten kierowca autobusu wyjeżdżając z Placu Wolności miał czekać aż będzie wolne lub aż łaskawie ktoś go wypuści...to kończyłby pracę po jednym kursie...(...)" ten tekst dowodzi dobitnie ze nie zdawalas sobie sprawy co moze oznaczac wymuszenie. W dodatku usprawiedliwalas takie zachowanie! Te cytaty ktore podalas i swoje odpowiedzi swiadczaa niestety ze jednak nadal nie zrozumialas co do ciebie napisalem juz na samym poczatku. Ja caly czas OBSTAJE przy tym ze to ze ktos wiezie ludzi czy ciezki ladunek czy nic nie wiezie nie daje mu prawa mymuszac pierwszenstwa. Stwarza tym zagrozenie dla zdrowia i zycia innych lub tez swojego. Przepisy ruchu drogowego sa w tej kwestii jasne. art. 17.2 i 18.2 mowia o tym czego bronisz, czy czego usprawiedliwianie znalazlas. A kierowca wyjezdzajacy z placu wolnosci ma znak A7. Jest to znak NAKAZU!!! Tak samo jak kierowcy w innych miejscach, a to ze prowadzi bus nie jest zadnym usprawiedliwieniem do wymuszania pierwszenstwa. Widzisz o co chodzilo?

  • ~patim 2009-12-08
    00:51:37

    0 0

    ...zbyt ciężki przypadek jak na Twoje łopatologiczne tłumaczenia ;p

  • ~patim 2009-12-08
    07:44:59

    0 0

    2009-12-02 23:57:31
    ~steel "@fockus masz racje nalezy wypuszczac z zatoczek (ale tylko w terenie zabudowanym)" ROZUMIEM ŻE POZA TERENEM ZABUDOWANYM NIE NALEŻY WYPUSZCZAĆ BO NIE MA O TYM W PRZEPISACH(??) ;> ... A TY WIDAĆ TWARDO TRZYMASZ SIĘ PRZEPISÓW SKORO TAK CZĘSTO CYTUJESZ POSZCZEGÓLNE ART.I PARAGRAFY... rOZUMIEM ŻE TY JAK MASZ ZNAK A7 TO STOISZ STOISZ I STOISZ...TAK DŁUGO AŻ W ZASIĘGU WZROKU NIE MA ŻADNEGO ZDĄŻAJĄCEGO W TWOIM KIERUNKU POJAZDU.I NIE PISZ MI PROSZĘ ŻE POPIERAM WYMUSZANIE...PO PROSTU TO CO TY TAK SKRUPULATNIE PRÓBUJESZ PRZENIEŚĆ Z KODESU NA DROGOWE WARUNKI NIESTETY NIE ZNAJDZIE TAM DOKŁADNEGO ODZWIERCIEDLENIA, TWÓJ KOMENTARZ Kierowcy autobusow na placu wolnosci np maja juz odpowiedni znak a i tak co chwile wymuszaja... podobnie jest na rondach (podobnie czynia kierowcy ciezarowek)... chyba holduja zasadzie "duzy moze wiecej". Do tego czasem zdarza sie np na kotuczaz przed radem ze osoby na prawoskrecie sa spychane... albo w niektorych wezszych miejscach autobusy potrafia prawie staranowac jadacy wlasnym pasem pojazd... BYŁ DLA MNIE SWOISTĄ WYPOWIEDZIĄ PRZEDSTAWICIELA POJAZDÓW OSOBOWYCH...PRZEDSTAWIŁAM CI PUNKT WIDZENIA TYCH KTÓRZY TEŻ SA UCZESTNIKAMI RUCHU..TROCHĘ MNIEJ "ZGRABNYMI" I "ZWINNYMI" ...TO WSZYSTKOtAK SIĘ SKŁADA ŻE PRZEZ PLAC WOLNOŚCI PRZEJEŻDŻAM CODZIENNIE PRZYNAJMNIEJ 2 RAZY...6 DNI W TYGODNIU...I JAKOŚ NIGDY ŻADEN AUTOBUS NIGDY MI NIE WYMUSIŁ...(ALE ZE MNIE SZCZĘŚCIARA -) TY TO CHYBA MUSISZ MIEĆ STRASZNEGO PECHA.

  • ~~BG 2009-12-08
    09:04:53

    0 0

    do patim ~steel to bardzo ciężki przypadek trudniejszy niż ja, on chce ci napisać że te wyjazdy z zatoczek utrudniają dziki bo na dzikach też sie zna bardzo dobrze , i na przystanku w Kamieniu dziki mają pierwszeństwo bo to jest przystanek w lesie i nic tam po ludziach. W ogóle tymi autobusami powinmno sie wozić dziki

  • ~~BG 2009-12-08
    09:09:24

    0 0

    ~steel chcesz rzeczowo podyskutować ? proponuję ci na temat seksu , seks jest dobry na wszystko nawet taka rozmowa ci pomoże , wg mnie masz ogromne braki

  • ~steel 2009-12-08
    10:41:29

    0 0

    patim co raz bardziej sie dziwie ze ktos dal ci prawo jazdy. Znak A7 oznacza ustap pierwszenstwa przejazdu a nie zatrzymaj sie i stoj az nie bedzie w zasiegu zadnego pojazdu. Owszem trzeba sie zatrzymac by nie wymusic (wymuszenie to takze spowodowanie znaczacej zmiany predkosci poryszajacego sie pojazdu z pierwszenstwem) jesli to konieczne. Moze nie popierasz wymuszania, ja nigdzie nie napisalem ze Popierasz (raz o to zapytalem), ale USPRAWIEDLIWIASZ. Wiec nie dorabiaj znowu swoich teorii. Co do mniej zgrabnych to przeczytaj przepisy jakie ich dotycza... pewne manewry moga wykonac tylko po warunkiem ze nie stwarzaja zagrozenia dla innych uczestnikow. Niestety czesto jest tak ze ci ktorych pojazdy zachodza na inne pasy nie mysla o konsekwencjach tego co moga zrobic. Co do przejazdu przez plac wolnosci i pecha, no coz mnie kilkakrotnie juz zajechano w tym miejscu droge mimo ze za mna nie bylo pojazdow innych. Jak wiec takie zachowanie usprawiedliwisz? Co do przystanko poza miastem to nie ma obowiazkow takich jak w terenie zabudowanym. Natezenie ruchu w takichmiejscach tez jest z reguly takie ze pozwala wlaczyc sie do ruchu. Gdyby wszyscy kierowcy holdowali twoim usprawiedliwiniom to strach sie bac co by bylo... a jeszcze jakby dolaczyli sie kierowcy tirow i osobowek "bo przeciez nie beda stac tych 10s a juz na pewno nie 2 minuty!" PORD jest dla wszystkich. Sa zapisy majace ulatwic prace komunikacji miejskiej. Ale tu raz ze potrzeba woli obu stron, dwa myslenia.

  • ~steel 2009-12-08
    10:44:07

    0 0

    grzesik twoj komentarz mowi sam za siebie... jak chcesz pogadac o seksie to odwiedz seksuologa... a co do dzikow to zapewne na tym sie dobrze znasz skoro w tak zenujacy sposob negujesz moja wiedze... Wybacz ale taki rodzaj dyskusji nie jest na moim poziomie.

  • ~~BG 2009-12-08
    11:00:33

    0 0

    ~steel co mówi mój komentarz? chyba strzeliłeś w 10!!! jak mam braki to też pisze tak jak ty, pewnie teraz czujemy to samo tylko po co nam do tego jakiś seksuolog ? Trzy osoby, chyba że chodzi o figure geometryczną .WOW czy z matematyki tez jestes taki dobry?:)

  • ~steel 2009-12-08
    12:27:22

    0 0

    grzesik wskaz mi braki ktore mam... chetnie sie dowiem..... Mnie seksuolog nie jest potrzebny... zreszta powiedzialem zebys (TY) go odwiedzil jesli chcesz pogadac o seksie. heh kolejna zenada...

  • ~~BG 2009-12-08
    14:49:52

    0 0

    ~steel braki wynikają z tego że cały czas piszesz długie komentarze i nie masz czasu na seks a seks jest bardzo potrzebny ,chyba że robisz to bardzo szybko a co nagle to po diable ,ciesze sie że seksuolog nie jest ci potrzebny bo lepiej od razu przejść do roboty !!! Z patim to była twoja porażka ona cię nie chciała choć ty na nią leciałeś ale ja to co innego. Skończ "żenadować" i się chować za dzikami i autobusami bo dokładnie wiem czego chcesz

  • ~patim 2009-12-08
    15:49:44

    0 0

    grzesik...jakiekolwiek były Twoje zamiary.. szczerze mnie rozbawiłeś.... :))))
    steel....zapomniałam zapytać tego egzaminatora jak się nazywa bo teraz mogłabym Ci może wskazać tę osobę której sie tak dziwisz.
    co oznacza znak A7 to ja doskonale wiem...
    W moich wypowiedziach była cała masa zdań ironicznych które Ty za każdym razem bierzesz zbyt serio...zaczynam się naprawdę nad Tobą zastanawiać.
    To że kilkakrotnie Ci zajechano ...tłumaczę tym,że jesteś za bardzo wrażliwy...-bo widzisz...ja tam jakoś nie narzekam..mało tego nie widzę tu tłumu narzekających podzielających Twoje zdanie

  • ~steel 2009-12-08
    16:16:29

    0 0

    patim po prostu nie lubie glupoty a tylko tak mozna nazwac zajezdzanie drogi czy wymuszanie pierwszenstwa. tyle i az tyle. Co do tlumu podzielajacych moje zdanie to ja analogicznie nie widze tlumu popierajace twoje zdanie i co? nic... @grzesik pisanie na klawiaturze idzie mi bardzo szybko wiec sie nie martw o moj seks :P Co do lecenia na patim to wybacz ale sugerowala mi ze sie "puszczam" ale niestety pomylila mnie z kims innym :P ja tam jestem zonaty i dobrze mi z tym.

  • ~~BG 2009-12-08
    17:15:48

    0 0

    ~steel ja się załamie!!! ty masz żone? Krótka była moja radość po tym jak patim się odezwała i nie napisała że mi oczy wydrapie , mam nadzieje że szybko to tylko piszesz na klawiaturze .Zresztą to że jesteś żonaty nie znaczy że nie mozesz się mieć lepiej ja tam tak szybko nie rezygnuje !!!

  • ~patim 2009-12-08
    17:19:19

    0 0

    pogubiłam się... prosze powiedz w którym momencie sugerowałam Ci że się "puszczasz"? bo jakoś sobie nie przypominam-czyżbyś to tym razem ty sobie coś dośpiewywał?,
    gratuluję małżonce...że ma tak praworządnego męża...swoją drogą zastanawiam się czy nie zaczyna być zazdrosna... skoro tak dużo mi poświęcasz uwagi ;p
    Coś mi się wydaje że Ty bardzo lubisz długie dyskusje...i nie ze mną pierwszą dyskutujesz...
    :)))
    Ja proponuję żebyś zamiast jeździć samochodem wśród hamów którzy wymuszają wszedł w trzcinowisko wśród stado dzikówi które Ci żadnej krzywdy nie zrobią...nie wymuszą nie zajdą drogi...Może też lepiej zagospodarujesz swój wolny czas...zamiast siedzieć przed kompem całymi dniami i oczekiwać pod każdą notką na rzeczową dyskusję... jednak zmieniłam zdanie...biedna ta Twoja żona...pewnie jak chce zawołać Cię na obiad to pisze Ci wiadomość na GG

  • ~patim 2009-12-08
    17:24:14

    0 0

    dziś minął tydzień od tego tragicznego wypadku :(

  • ~Walker86 2009-12-08
    23:02:27

    0 0

    niesteety Patim:(( jeszcze z nim pojedziemy autobusem tam na górze....

  • ~steel 2009-12-09
    12:59:33

    0 0

    patim mea culpa... :) faktycznie nie napisalas... zle przeczytalem (choc wyraz mialby tam podobne znaczenie co ten zle przeczytany)... wybacz. O moja malzonke sie nie martw... Co do mojego wolnego czasu to juz moj problem jak go zagospodaruje... Swoja droga ty tez moglabys lepiej spozytkowac czas niz wymyslac wiekszosc rzeczy ktore nie mialy miejsca. @grzesik nie masz sznas... lepiej sobie odpusc bedzie mniej bolalo :P

  • ~bus 2009-12-09
    16:12:28

    0 0

    Wicie co!wszystkich Was razem wziętych można wrzucić do jednego worka z paroma wyjątkami,żeby komuś nie ubliżyć,jak można w obliczu takiej tragedii wypisywać takie bzdury,zachowujecie się jak HIENY rządne sensacji, chcecie opisywać ludzi i sytuacje, co jak się wydarzyło a tak naprawdę g....wiecie,tylko wasze powalone domysły,wymyślania i co tylko i szereg plotek.Ale to jest POLSKA i mętalność Polaków nieprawdaż?!Przeżyliście kiedyś jakąś tragedię?!!!!!!To zostawcie to jak już dla siebie jeżeli macie w sobie choć odrobinę szacunku do tej tragedii i osób najbardziej nią dotkniętych, bo mało kto z Was zabłysnął inteligencją i kultura osobistą.Skąd i cokolwiek wy możecie wiedzieć?!! takie bzdury wypisywać bo nie chcę się wyrazić gorzej.To co się wydarzyło to tylko może wiedzieć Nasz Najwyższy a także kierowca który zabrał coś ze sobą.A nie takie wymądrzanie się i opisywanie a także operowanie imionami "pusta" patim,kto cię upoważnił do używania imienia?????????????!!!!!!!!!!!!!!Kobieto zastanów się nad sobą bo to co piszesz jest żenujące,widzę że jesteś tu najmądrzejsza i obeznana w wszystkim,światek kierowców zarazem autobusowych jak i T-irowców nie jest Ci obcy-sama piszesz.Wiesz co można sądzić o Tobie?!!!!!!!!!!!Odpowiedz sobie sama, a inni niech się domyślą.A kierowca kierowcy nie równy,czy to kobieta czy męszczyzna,czy jeździ zawodowo czy nie.

  • ~bus 2009-12-09
    16:27:36

    0 0

    Skąd wy możecie wiedzieć czy kierowca kierujący pojadamy o dużych gabarytach jest zawodowcem,zresztą czy to jest ważne , nie życzę nikomu, ale nikt nie zna dnia i godz, co i kiedy może się mu przytrafić.To samo śmieszny "regon" co pisze i snuje domysły kto był trzeźwy a kto nie!!!!!!!!!!!!!!!to jest chyba do rozpatrzenia sprawa dla Policji a nie dla was!!!!!!!!!!!!nie wspomnę już o debilnych wypowiedźach "spadochrona"-człowieku ty idź się lecz zawczasu zanim zaczniesz wypisywać jeszcze większe bzdury,ty jesteś jasnowidzem?!!!!!!!!!!!!!to chyba jakaś paranoja, co ty wiesz o czyiś konfliktach, życiu itp....Niech każdy się zajmie swoim podwórkiem i spojrzy na siebie a nie chce kogoś oceniać, bo widać że chcesz obwiniać tych co pozostali, brak mi słów na ocenianie Ciebie człowieku!!!!!!!!!!!!!Wspomnę jeszcze na koniec o głupiej pisaninie w takim momencie "ziupa", "kerim85"!!!!!!!!!!!!!

  • ~~BG 2009-12-09
    17:29:25

    0 0

    ~steel wiesz że to już boliiiiii, ja ci podpowiadam że musisz mniej pisać a więcej czasu poświęcać na seks a ty co teraz mnie zostawiasz? wszyscy teraz widzą twoje krótkie komentarze mało piszesz, bo co w tym czasie robisz??? bara bara !!! tylko nie ze mną ,tak się nie robi

  • ~patim 2009-12-10
    07:19:04

    0 0

    Autobus...masz rację....wydawało mi się że jestem najmądrzejsza i obeznana we wszystkim...do pewnego momentu...kiedy Ty się pojawiłeś ze swoimi "kazaniami" i pokazałeś swoją mądrość i obeznanie (szczególnie w sztuce poprawnego PISANIA ..proponuję korepetycje z języka polskiego przed podejmowaniem takich działań ;p )
    PUSTY to jesteś TY próbując mnie obrażać ... i świadczy to o Tobie.Imiona są po to by nimi operować...i nie widzę w tym nic zdrożnego i niewłaściwego...nie wyrządzam tym nikomu (poza tobą ) najmniejszej krzywdy.
    po tym że znam światek i kierowców autobusów i TIRowców...jakoś naprawdę guzik mnie interesuje co sobie kto z tego tekstu wyczyta wiadomo ludzie czytają to co chcą czytać i wyczytują i interpretują tak jak im jest najwygodniej, a to co Ty sobie z tego tekstu wyczytałeś to Twój osobisty problem i chora wyobraźnia (może wizyta u seksuologa?- możesz mu zaśpiewać refren piosenki Paranienormalnych "mi to wszystko z jednym się kojarzy").
    A tym swoim kazaniem co chciałeś tu pokazać??

  • ~patim 2009-12-10
    07:40:36

    0 0

    steel.. tylko mi nie mów że Ty też interpretujesz sobie wszysto tak jak AUTOBUS "zle przeczytalem (choc wyraz mialby tam podobne znaczenie co ten zle przeczytany)"?? ;p Ale to Twoje ")... wybacz. "...zadziałało jak lekarstwo...na całą mą zaciekłość jeśli chodzi o Twoją osobę... (jakikolwiek ton to "wybacz" ma- na szczęście po literkach nie można tego poznać).
    Ja się zajmę swoim mężem,Ty swoją żoną ...bo i tak tu nic więcej nie wyjaśnimy, a wałkować jedne i te same swoje racje...to bez sensu na dłuższą metę. Pozdrawiam ;)

  • ~steel 2009-12-10
    09:10:40

    0 0

    patim- ja po prostu w odroznieniu od wielu internetowych krzykaczy potrafie przyznac sie do bledu czy ze cos zle przeczytalem. Mnie korona z glowy nie spada... bo jej nie ma :P a "wybacz" mialo forme przeprosni za przekrecenie wypowiedzi :) a co do mojej interpretacji to ja nasza dyskusje interpretuje tylko ze strony PORD. Tyle. @grzesik trudno... przezyjesz...

  • ~bus 2009-12-10
    10:04:40

    0 0

    patim ...nie masz się czego u mnie czepić, to czepiasz się pisowni,nie wiem czy wiesz ze pisząc szybko można połknąć literkę czy też przejęzyczyć się ale moje błędy w porównaniu z twoimi bzdetami i chorymi opisami to pestka.Nie chciałem się tu w ogóle wypowiadać bo jestem daleki od tego, ale czytając takie chore komentarze to aż coś mną wzburzyło, ty jesteś na pewno idealna w tym co robisz, piszesz itd....Niejedni sobie o Tobie pewnie pomyśleli co nie co po twoim pisaniu i jakiś prywatnych odczuciach, z tego wniosek brak Ci faceta, seksu jak pisali inni albo, ale najpewniej piątej klepki!!!!!!!!!!!!A co do imienia to chodzi o to tępa babo , żebyś zostawiła kierowcę golfa którego nie ma już między nami w spokoju, ciekawe czy by sobie życzył tego co ty pisałaś!!!!!!!!!!!!!A mi zapewniam Cię seksuolog nie jest potrzebny, ale tobie Psychiatra na pewno, a też nie wiadomo czy jeszcze ten przypadek jest uleczalny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ty chyba nie masz co robić, pomyśl o tej tragedii i ludziach którzy są najbliżej, najbardziej ich dotknęła, a nie o sobie zwykła jak domyślam się pasażerko, choć nie jestem pewien , ale czy to w tej sytuacji ważne.Dla mnie jest koniec tematu i dyskusji z Tobą bo w przeciwieństwie do Ciebie mam trochę oleju w głowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ~steel 2009-12-10
    14:51:26

    0 0

    autobus zluzuj... pewnie masz zly dzien... obrazanie innych w niczym nie pomoze, przez to robisz dodatkowe bydlo za ktore strofujesz innych. Kazdy ma prawo do wlasnych opinii byle z kultura...

  • ~patim 2009-12-10
    21:20:26

    0 0

    Przepraszam ale nie zauważyłam żeby ktoś poza Tobą pisał o tym czego mi brakuje... chyba mnie z kimś pomyliłeś ..tym razem za szybko czytając ;p Jeśli nie jesteś pewien to po prostu zapytaj...nie mam zamiaru ci się tłumaczyć kim był dla mnie "kierowca tego golfa" bo jakoś nie czuję takiej potrzeby...powiem ci jedno-o czym najwyraźniej nie masz zielonego pojęcia..-nie trzeba korzystać z komunikacji zbiorowej i być pasażerką,żeby znać kirowcę jednego,czy nawet kilkudziesięciu...i jak mi to sugerujesz -kobietą lekkich obyczajów też nie trzeba być żeby ich znać...ale to już dla Ciebie zbyt skomplikowane.
    Swoimi "kazaniami" pokazałeś tylko że nie jesteś dużo lepszy od osób które wymieniłeś w drugim Twoim "szczekaniu".
    Nie powinieneś się tak ekscytować tym co tu ktoś pisze...bo ci się ten twój olej zagotuje...męszczyzno... (bo koło mężczyzny to ty nawet nie stałeś).
    Proponuję ci zebrać listę tych którzy coś sobie o mnie pomyśleli i założyć odpowiednie konto na NK. "ci co sobie pomyśleli niejedno o patim"..będziecie się mogli wymieniać spostrzeżeniami

    Jeszcze jedno...nie szkoda ci czasu na czytanie takich bzdur plotek bzdetów i chorych opisów?? Skoro jesteś taki NAJ NAJ?? Bo mnie się właśnie wydaje że to ty nie masz co robić.
    Na tym worku do którego chcesz nas wszystkich wrzucić warto by przykleić twój wizerunek...żeby było wiadomo co w tym worku się znajduje.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5054