zamknij

Wiadomości

Czerwionka-Leszczyny: billboardy z mieszkańcami gminy w całej Polsce

2012-03-24, Autor: 
Na billboardach promujących gminę Czerwionka-Leszczyny, które pojawiły się m. in w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Gliwicach, Chorzowie, Częstochowie, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu, widnieją uśmiechnięte twarze mieszkańców gminy, zwycięzców przeprowadzonego niedawno castingu. To początek kampanii reklamowej promującej gminę.

Reklama

- Projekty bazują na wizerunkach młodych, sympatycznych osób, które mają uosabiać charakter pełnej energii miejscowości. Wyraziste, kontrastowe kolory billboardów wynikają z charakterystycznego już logotypu gminy. Całość kreacji, w zamyśle lekka, przyciąga i skupia uwagę odbiorców na komunikacie kampanii – mówi rzecznik czerwioneckiego magistratu, Hanna Piórecka-Nowak - Znamienne są także same nazwiska – Pomysłowska, Sumienna czy Dbalski– sugerujące pożądane u pracownika cechy – dodaje rzecznik gminy.

W kwietniu rozpocznie się kampania na antenie kanałów biznesowych telewizji Polsat, Polskim Radiu „Trójce”, pociągach Inter City, w portalach internetowych, a w kolejnych miesiącach na łamach ogólnopolskich gazet.

 

- Działania promocyjne będą zintegrowane i spójne we wszystkich kanałach komunikacji. Ich ideą jest zaprezentowanie bogatych złóż i wykwalifikowanej kadry. Gmina zachęca inwestorów, by poza innymi atutami miejscowości, takimi jak lokalizacja na Śląsku, świetna komunikacja i atrakcyjne tereny inwestycyjne zwrócili uwagę na pokłady energii młodych i wykształconych mieszkańców Czerwionki-Leszczyn, którzy chcą dla nich pracować. Stanowią prawdziwą siłę inwestycji – tłumaczy Hanna Piórecka-Nowak.

 

Taki cel przyświecał też agencji reklamowej, która realizuje kampanię. - Podczas, gdy możliwości komunikacyjne regionu są istotnym czynnikiem decydującym o ulokowaniu tutaj inwestycji, eksponowanie ich jako głównego komunikatu może zmarnować potencjał tkwiący w innych atrybutach marki – komentuje Barbara Pczycka, dyrketor kreatywna agencji .bringMore. - Potencjalny inwestor wnikliwie analizuje rynek, w tym infrastrukturę, więc informacja o jakości połączeń z regionem może zostać z powodzeniem wyeksponowana na dalszym planie, w materiałach informacyjnych i serwisie internetowym. Podobnie kształtuje się kwestia dostępności terenów inwestycyjnych, która jest niezbędna żeby rozpocząć promocję inwestycyjną regionu. Dlatego postawienie na cechę wyróżniającą region, jako komunikatu wiodącego może przyczynić się do większego oddziaływania kampanii i jej zapamiętywalności – dodaje Barbara Pczycka.

 

Projekt promocji terenów inwestycyjnych współfinansowany jest ze środków UE, a jego wartość wynosi niecały milion złotych.

Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (19):
  • ~ 2012-03-24
    07:13:35

    0 0

    no i gitara, dobra akcja, chociaż uważam ze to kula w płot, te pokłady kadry już dawno gdzieś pracują i za chiny ludowe nie wrócą do Czerwionki, a nawet jak sie pojawi inwestor to będą u niego pracowali ludzie doświadczeni z innych miast, ew. ktos sie zwolni i tam przejdzie, a załapią sie tylko jednostki na najniższy szczebel.
    Po prostu milion!!! trzeba wydać na taki cel rozwojowy, inaczej zwrot i mega kara.

    uprzedzę ataki na panią z końskim uśmiechem, to celowy zabieg marketingowo-reklamowy , ten plakat ma przyciągać uwagę a nie ginąc w tłumie cukierkowych ludzi zrobionych przez grafików.
    Pozdrawiam w mglisty poranek. (hhehe będą raporty z wypadków)

  • ~ 2012-03-24
    07:24:01

    0 0

    ja sie nie czepiam, tylko tam sobie myślę . no dobra, i gdzie niby ten inwestor ma mieć siedzibę? biurowce do wynajęcia, lofty do przerobienia?
    czy tu chodzi o info ze mają tereny i miejsce na fabrykę gdzie będą pracowali robotnicy
    jedyna szansa dla tej okolicy to kopalnia w Debieńsku

    ja osobiście bym coś zrobił z tymi wielkimi hałdami które mają, wyciąg narciarski, jakieś stawy, jakiś tor dla motorów dla aut terenowych, to jest do zrobienia

  • ~elazar77 2012-03-24
    08:17:41

    0 0

    Ja to ciemno widzę,butne słowa wielki szum marzenia i niby co ma się dziać ? po tygodniu plakaty zamokną od deszczu po dwóch je ściągną i po promocji.Szkoda tylko tej kasy.

  • ~adorus 2012-03-24
    08:40:25

    0 0

    jak długo oni myśleli nad tymi plakatami?

  • ~Jan R. 2012-03-24
    08:43:06

    0 0

    janie karolewski nie wiem dlaczego krytykujesz akcję sąsiedniej gminy. Mnie bardziej niepokoi, jako mieszkańca Rybnika, że akcja ta może przynieść skutek i inwestorzy zamiast do nas pójdą do Czerwionki-Leszczyn. Kosztowne, zagraniczne akcje reklamowe naszego szanownego Adama F. jak na razie nie przyniosły żadnego rezultatu. Czerwionka jest bliżej autostrady i w ogóle jest lepiej skomunikowana ze światem niż Rybnik, więc mamy się czego obawiać.

  • ~ 2012-03-24
    09:13:34

    0 0

    janek, nie mam na celu krytyki, to moja opinia, tak to logicznie widze
    jestem bardzo na Tak 1000 razy tak

  • ~danielo78 2012-03-24
    11:14:27

    0 1

    A CO TEN PAN KAROL CHCE ROBIĆ I DLA KOGO PRACOWAĆ . JEŚLI TO GÓRNIK TO NIECH SIEDZI POD ZIEMIĄ I KOPIE NAM TEN WĄGIEL. PO KIEGO CZORTA ON SIĘ PCHA NA PLAKAT.I PEWNIE PO ZAWODÓWCE ALBO TECHNIKUM. MASAKRA W TYM NASZYM KRAJU...

  • ~gudi21 2012-03-24
    13:19:37

    0 0

    Znowu Redakcja sie pomyliła i napisali 2 razy Gliwicach (nie wiedziałem ze sa 2 miasta Gliwice)

  • ~exitcosmo 2012-03-24
    14:49:38

    1 0

    ~danielo78 ludzi nie ocenia się po tym jaką szkołę skończyli tylko co umieją. W mojej branży ludzie po zawodówkach zarabiają więcej niż studenci po 7 szkołach.

  • ~dizers 2012-03-24
    15:14:34

    0 0

    _______________cos tak wydaje mi się że gmina Czerwionka jest lepiej zarządzana niż Rybnik i to na pewno taniej ... Fudali odejdź już w zapomnienie !!!

  • ~ 2012-03-24
    16:53:51

    0 0

    exitcosmo (jako polski inteligent, osobnik krańcowo nieprzystosowany do rzeczywistości i tego regionu) i to jest dramat, mnie to przeraża, studia, jeden jakiś tam fakultet i mój sąsiad operator koparki czy czegoś tam zarabia wiecej a ja nie zarabiam mało , ale co tam, trzeba pic i tłamsić inteligencje w sobie....... i dam cytat "Nie, no to nie do wiary. Nie, to być nie może. Osiem lat podstawówki, cztery liceum. Potem pięć, bite, studiów, dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jak by ktoś dał mi w mordę. Ja pierdolę, kurwa! "

    pozdro dla normalnych.

  • ~hindenburgstrasse 2012-03-24
    19:11:32

    1 0

    Jan Karolewski - wielki z Ciebie inteligent, skoro nawet zdań pisać nie potrafisz. Jeśli skończyłeś jakąś socjologię czy inną "logię" to się nie dziwię, że sąsiad-operator koparki więcej zarabia.

  • ~ 2012-03-24
    19:22:02

    0 1

    hindenburgstrasse wypierdalaj do nory pajacu

  • ~hindenburgstrasse 2012-03-24
    20:20:56

    1 0

    No właśnie, tak jak myślałem.

  • ~WciagamWasNosem 2012-03-24
    21:17:30

    0 0

    - Jest Janek?
    - Jaki Janek?
    - co na ch... nosi wianek...

    ;)

  • ~TooSlow 2012-03-24
    23:28:19

    0 0

    Michał cię pozdrawia. Jaki Michał? Ten co Jankowi ch.. w d.. wpychał

  • ~saggio 2012-03-25
    10:27:38

    0 0

    Janie Karolewski z Gliwic, dałeś popis swojej inteligencji. Brawo!

  • ~yaman 2012-03-25
    11:47:27

    0 0

    wez choooyu juz nic nie wciagaj!!!

  • ~yaman 2012-03-25
    11:49:10

    0 0

    spalkota frajerze!!!!

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4969