Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
39170Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
6984"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
2423ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
1738"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
1576Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
+207 / -42Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+12 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+9 / -2"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+2 / -0Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+17 / -24Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
17ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
5Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
4Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~ 2013-06-19
17:38:42
Alpine celowo nie ukończyła mostu w Mszanie, ponieważ toczy się sądowy spór z GDDKiA o to, czy projekt był wadliwy. Gdyby firma wybudowała obiekt do końca, okazałoby się, ze projekt jednak jest dobry i przegraliby grubą kasę w sądzie. A tak zrobili 95% i zeszli z placu budowy.
~jurempus 2013-06-20
09:27:25
to jest wszystko polityka.Tutaj nie chodzi że plan budowy jest zly albo most pęka.Tutaj chodzi o grube pieniądze
~1sas1 2013-06-21
11:21:15
"Naszej autostrady"??? Nasza, to ona jest teraz i to tylko dlatego, że się na nią "zrzucamy". Jak ją skończą, to już nie będzie nasza.
~common 2013-06-22
10:30:38
Trzymam kciuki za Alpine, mam nadzieję że przynajmniej na sali sądowej utrą nosa tej GDDKiA bo to co robi GDDKiA od jakiegoś czasu przechodzi ludzkie pojęcie, tyle ile oni polskich firm puścili z torbami to długo by opowiadać, wszyscy budowali autostrady bo mistrzostwa, jak tylko futbol się skończył to się okazało że GDDKiA nie ma pieniędzy na zapłacenie rachunków i zaczęło się kombinowanie z podważaniem faktur, legalności uczestnictwa w procesie budowy itd. Jakby nie było austriacy mają trochę więcej od nas autostrad, mostów, estakad, tuneli i wiedzą jak to budować i mają pojęcie o budowie autostrad, szkoda tylko że dali się wciągnąć w polskie piekiełko i podpisali cyrograf z GDDKiA.
~ 2013-06-23
00:22:04
Tylko, że firma nie padła przez GDDKiA bo inwestycje w Polsce to tylko niewielki procent ich działalności. Problemy na rynku austriackim.
W przypadku mostu akurat główną winę ponosi Alpine. Wszystko przez sprawę w sądzie, o której pisałem. Oddanie mostu = przegrana sprawa Alpine, która chciała most wyburzyć, więc przeciągała roboty ile wlazło. GDDKiA to swoją drogą.