Na rybnickim kampusie odbyła się konferencja dla biznesu organizowana przez Izbę Gospodarki Cyfrowej. Tematyka dotyczyła obecnych trendów w Internecie, a w szczególności handlu, marketingu w sieci. Wynotowaliśmy dla Was 13 ważnych faktów i ciekawostek przytoczonych przez prelegentów środowej konferencji.
1. Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute, e-Izba:
- 49% użytkowników smartfonów deklaruje, że w ostatnich 6 miesiącach dokonało zakupu mobilnie.
2. Monika Wiśniowska, Marketing Manager, SARE S.A.:
- Wdrożenie komunikacji omnichannel pozwala zwiększyć sprzedaż o 75%.
3. Piotr Sysak – Sales Director SMS Api:
- Aż 25% konsumentów chce otrzymywać informacje o ofertach drogą sms-ową.
4. Kacper Gugała ORBA Sp. z o.o.:
- Już 10% polskich internautów dokonuje zakupów za granicą.
5. Mariusz Juszczyk,. Hostersi Sp. z o.o.:
- Netflix 95% ruchu swoich użytkowników opiera na „chmurze” Amazon Web Services.
6. Radosław Sobik - Certyfikowany Fotograf Google:
- Fotograficzne wizytówki firm są szczególnie pomocne firmom, które szukają pracowników i chcą zbudować swój pozytywny wizerunek.
7. Roman Grygierek, Prezes Zarządu INIS:
- W ostatnich trzech kwartałach 2016 roku wydatki firm na reklamę w Internecie wzrosły w porównaniu do roku 2015 o 17%.
8. Natalia Przydatek, Przelewy 24:
- 90% transakcji w polskich sklepach internetowych realizowanych jest przelewami „onlinowymi”.
9. Witold Chomiczewski, Pełnomocnik zarządu e-Izby ds. legislacji, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy:
- Zabezpieczenie prawne działalności sklepu internetowego to coś więcej niż „wyguglowanie” regulaminu sklepu. Właściciele sklepów powinni zwrócić też szczególną uwagę na kwestię praw autorskich.
10. Robert Duda, menedżer ds. rozwoju lokalnego e-Izby, Spozycjonowani.pl
- Coraz większy wpływ na pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google ma szybkość otwierania strony.
11. Łukasz Kuźnik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TuPolska Sp. z o.o.:
- Wideo i reklama natywna – to obecnie najbardziej rozwijające się formy reklamy, także w lokalnych portalach internetowych
12. Bazyli Kowalski, Gravitec:
- Od 2 do 7% odwiedzających strony zgadza się na otrzymywanie powiadomień push.
13. Marcin Baczyński – 3S Data Center:
- Każda firma powinna być gotowa na tzw. godzinę zero i zadbać o swój Disaster Recovery Plan – czyli strategię zabezpieczenia danych.
Konferencja odbyła się w ramach projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa. Patronem medialnym wydarzenia był Rybnik.com.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Pojawił się nowy inwestor w Rybniku. Gdzie się buduje? Czym się zajmuje?
+80 / -7Zielone światło dla bloku gazowo–parowego w Rybniku. Jest decyzja o pozwoleniu na budowę
+43 / -13Gaz-System rozpoczyna budowę gazociągu Racibórz-Rybnik (infografiki)
+32 / -9Wiadomo kto wybuduje układ wyprowadzenia mocy bloku gazowo-parowego
+47 / -25Miliardowa umowa na nowy tabor Kolei Śląskich. W cenie 26 nowoczesnych pociągów
+14 / -7Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert