- Nowa tożsamość wizualna Rybnika jest odpowiedzią na chęć ujednolicenia i uporządkowania symboliki miasta. Dlatego oceniając nowe logo należy wziąć pod uwagę, że ma ono być uniwersalnym znakiem wykorzystywanym nie tylko do celów promocyjnych, ale również do celów identyfikacyjnych instytucji miejskich. Po analizie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej łatwo dojść do wniosku, że decyzja miasta o spójnym systemie wizualnym była słuszna – pisze dla Rybnik.com.pl Krzysztof Palarczyk - Dyrektor Artystyczny agencji NoMonday.
2018-04-25 15:59Chodził po gzymsie, spadł z wysokości. Czytelnik: był pod wpływem narkotyków (aktualizacja)
91320Nie żyje biznesmen z powiatu rybnickiego. Zginął w tragicznym wypadku samochodowym w Ustroniu
81955Tragedia na hałdzie w Radlinie. Przewróciła się ciężarówka, nie żyje kierowca (zdjęcia)
30663Wybory w Rybniku: czterech kandydatów na prezydenta. Kto nim zostanie? Na kogo oddasz głos przy urnie? (sonda)
24910„Kuchenne Rewolucje” będą dzisiaj „nadawać” z Rybnika
23647„Pan mieszka na Teneryfie”, „a pan nie ma rodziny”. Pytania, odpowiedzi i riposty kandydatów były ostre
39Michał Woś po akcji ABW w jego domu: „Nie dam się zastraszyć. Nie pozwolę na zastraszanie mojej rodziny”
34Nowy stadion w Rybniku? Zapytaliśmy miasto o konkrety
31Za nami debata kandydatów na prezydenta Rybnika. Jaką mają wizję na miasto? (zdjęcia)
30Wybory w Rybniku: czterech kandydatów na prezydenta. Kto nim zostanie? Na kogo oddasz głos przy urnie? (sonda)
29Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert