Firmy coraz częściej umożliwiają pracownikom wykonywanie swoich obowiązków z domu. Aby pracownik nie odczuwał z tego powodu dyskomfortu i mógł realizować wszystkie działania w taki sposób jak odbywałoby się to w warunkach biurowych powinien być zaopatrzony w odpowiednie narzędzia. Takimi narzędziami, szczególnie w przypadku osób mających kontakt z klientem są niewątpliwie telefonia internetowa TeleCube (oferująca m.in. wirtualną centralę telefoniczną) oraz systemy CRM (np. Egito i CRM Vision), które można z nią zintegrować.
2020-03-19 11:13Można wnioskować o 45 tys. zł na wymianę pieca. Kolejki nie ma
41768Wypadek w kopalni Chwałowice. Po rannego górnika przyleciał śmigłowiec LPR
37810Sport był jego pasją. Zmarł Ksawery Fojcik – nauczyciel i działacz sportowy
36967Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
29092W tym wypadku zginęła matka i jej 11-letnia córka. Policja prosi o pomoc (zdjęcia)
26432Komisarz wyborczy: T. Pruszczyński zrzekł się mandatu radnego Rybnika. „Decyzję podejmę po II turze”
37Szczepan Twardoch kontra Maciej Kopiec. Poszło o Łukasza Kohuta. Pisarz doczekał się odpowiedzi europosła
26Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
25"Babciowe" przyjęte. Rodzice otrzymają 1,5 tys. złotych na dziecko
23"Spokojna kampania, niewchodząca w merytorykę". Piotr Kuczera zadedykował zwycięstwo zmarłej siostrze
14Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert