zamknij

Mateusz Witański

Wyniki badania mediów internetowych
8

Urząd miasta badał skąd rybniczanie czerpią wiedzę o mieście. Są wyniki sondażu

Urząd Miasta Rybnika opublikował wyniki badania sondażowego, którego celem było zbadanie zainteresowania mieszkańców sprawami miasta oraz przepływu informacji o mieście. Z raportu wynika, że pięcioma najpopularniejszymi kanałami informacji są: rodzina i znajomi, Radio 90, portal Rybnik.com.pl, billboardy oraz urzędowa strona Rybnik.eu.

2015-11-05 00:00 Autor: Wacław Wrana
Piotr Kuczera - prezydent Rybnika i Mateusz Witański - szef firmy Buszman & Witański Consulting Group
22

Magistrat chce wiedzieć skąd mieszkańcy czerpią informacje o mieście. Dlatego zlecił badanie ankietowe rybniczan

„Badanie w zakresie zainteresowania mieszkańców Rybnika sprawami miasta oraz przepływu informacji o mieście” - to tytuł badania ankietowego jakie dziś rozpoczyna się w Rybniku. Za 37 tys. zł wykona go dla urzędu miasta firma Buszman & Witański Consulting Group.

2015-09-17 00:00 Autor: Wacław Wrana