zamknij

Wiadomości

Żłobek w Rybniku nie dla nieszczepionych dzieci? Jest taki pomysł

2019-02-01, Autor: 

Radni z Sosnowca i Częstochowy zdecydowali. Chcą, by do publicznych żłobków były przyjmowane tylko szczepione dzieci. To ich reakcja na fakt coraz częstszych zachorowań na odrę, a także większy odsetek nieszczepionych dzieci. Miejski żłobek w Rybniku nie prowadzi takiego podziału, ale może się to zmienić.

Reklama

Jak podają ogólnopolskie media w Częstochowie i Sosnowcu zdecydowano, że do publicznych żłobków mają być przyjmowane tylko zaszczepione dzieci. Uchwały przegłosowane przez tamtejszych radnych muszą jeszcze zostać zaakceptowane przez wojewodę śląskiego.

Jeżeli przepisy wejdą w życie, rodzice będą musieli dostarczyć żłobkom własnoręcznie napisane oświadczenia, że ich dzieci przeszły obowiązkowe szczepienia ochronne. Wyjątek stanowią maluchy, które nie mogą być szczepione ze względów medycznych.

To odpowiedź na rosnącą liczbę zachorowań na odrę oraz większy odsetek nieszczepionych dzieci, o czym pisaliśmy w artykułach:

>>Sanepid w Rybniku: rośnie liczba niezaszczepionych dzieci<<
>>Sceptycy szczepień na Śląsku rosną w siłę. Jest raport<<

Czy w Rybniku planowane jest wprowadzenie podobnego rozwiązania? Jak mówi Aleksandra Bałdyga, dyrektor miejskiego żłobka przy ul. Orzepowickiej, ta kwestia nie jest uregulowana u nas prawnie. Zamiast tego rodzice są zachęcani do szczepienia swoich pociech. - Takie informacje mamy wywieszone w szatni w postaci ulotek i folderów – wyjaśnia.

Sytuacja może jednak ulec zmianie. Żłobek miejski przyłączył się za zgodą Wydziału Edukacji do akcji „Myślę, więc szczepię”, której organizatorem jest Śląski Uniwersytet Medyczny. - Poproszono mnie, by zbierać podpisy rodziców, którzy są za tym, by do żłobka były przyjmowane tylko szczepione dzieci. Jako dyrektor jestem jak najbardziej za takimi akcjami. Moim zdaniem ta kwestia powinna być uregulowana – dodaje Aleksandra Bałdyga.

Nasza rozmówczyni zamierza złożyć wniosek do prezydenta Piotra Kuczery, by miasto wdrożyło zmianę w regulaminie żłobka.

Jeżeli chodzi o samych rodziców, ci nie wykazują jak na razie zainteresowania szczepionymi lub nieszczepionymi dziećmi w żłobku. - Z tego, co rozmawiałam z nimi wynika, że większość maluchów jest szczepiona. Rodzice mają świadomość jak to jest ważne – słyszymy.

Co na to wywołany do tablicy rybnicki magistrat? Agnieszka Skupień, rzecznik UM w Rybniku tłumaczy, że miasto przygląda się, jak będzie wyglądał dalszy rozwój wypadków. - Z zainteresowaniem przyglądamy się przykładom działań w Sosnowcu i Częstochowie. Jesteśmy ciekawi, jak do tematu podejdzie nadzór prawny wojewody, czy rzeczywiście uchwały te wejdą w życie i jakie przyniosą efekty - mówi.

Mówiąc inaczej, jeżeli wojewoda da „zielone światło”, nic nie będzie stało na przeszkodzie, by rybniccy radni również pochylili się nad kwestią szczepionych dzieci w żłobku.

Do żłobka miejskiego będą przyjmowane tylko szczepione dzieci. To dobry pomysł?




Oddanych głosów: 4410

Oceń publikację: + 1 + 50 - 1 - 102

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (38):
  • ~toomann 2019-02-01
    16:54:23

    Nie wiem po co to wszystko. Jeżeli moje dziecko jest szczepione, to nie powinno mu zagrozić spotkanie z chorym. Przecież jest uodpornione na daną chorobę. Przynajmniej tak ma działać szczepionka. Chyba że jednak te szczepionki nie są takie dobre........ Może jednak......

  • ~ 2019-02-01
    16:57:53

    67 75

    Koncerny amerykańskie :) nic dobrego, . Mamy w Polsce Instytut , co sprawdzi co zawierają szczepionki z USA w składzie .

  • ~ 2019-02-01
    17:02:30

    87 45

    Gdy pojawiam się z dzieckiem w przychodni pierwsze co słyszę to pytanie, wręcz oburzenie czemu dziecko jest nieszczepione? Jest zagrożeniem epidemiologicznym. Odpowiadam ze stoickim spokojem po raz n-ty że jest odroczone przez neurologa bo panie rejestratorki nie potrafią tego faktu odnotować w papierach, A to w porzadku. Czyli nagle po podpisie neurologa przestaje być zagrożeniem epidemiologicznym? :)

  • ~ 2019-02-01
    17:17:01

    To dobry pomysł. Trzeba jakoś się bronić przed różnymi formami ciemnogrodu. W wielu miastach pierwszeństwo w dostaniu się do placówki mają te dzieci których rodzice są podatnikami w danym mieście. @adamczykhenryk a co ty masz ciągle do tych różnych koncernów, do innych nacji itd? Nie rozumiesz ich operatywności? Kto jak nie Amerykanie, Niemcy czy Japończycy wymyślili najnowszą aparaturę medyczną i leki na większość chorób z jakimi się zmaga ludzkość? Ja jestem im wdzięczny, tak samo wszystkim naukowcom i producentom szczepionek. Dzięki nim ty czy ja nie zachorowaliśmy na choroby które grożą niezaszczepionym.

  • ~Barakuda 2019-02-01
    17:37:20

    Bardzo dobry pomysł. Trzeba walczyć z ciemnotą bo ostatnio wraca jakby że średniowiecza...

  • ~ 2019-02-01
    17:47:43

    34 44

    ~orient
    nie dalej rzucisz kamieniem Rybnik pisał że eksperci przewidują wzrost zachorowania na raka . Hospicja :) mam oriet bo sprzedają nam lekarstwo na raka które powstało w 68 r i widzę pustkę .

  • ~ka22 2019-02-01
    17:51:33

    83 37

    ~Onyx01 ale właśnie o to chodzi, żeby szczepiąc zdrowe dzieci, chronić takie jak twoje. To się nazywa odporność zbiorowa i musi wynosić ok 95 %.

  • ~ 2019-02-01
    18:37:01

    75 51

    Oczywiscie, ze tak powinno być. W przedszkolach także. Przynajmniej tyle. Choć powinno się karac tych rodzicow, ze nie dbaja należycie o dzieci

  • ~misiak84 2019-02-01
    19:31:19

    70 85

    O tym, że żadna szczepionka nie posiada rzetelnych badań skuteczności i bezpieczeństwa wiadomo nie od dziś:

    zapraszam na YT:"Jacek Wilk - o eksperymencie medycznym na polskich dzieciach. Sejm. Szczepienia bez granic"

    Po drugie - jak na pisał toomann - skoro Twoje dziecko jest szczepione, to czego się obawiasz? Przecież jest bezpieczne...

    @ orient - jestem z rocznika, który na odrę, ospę itd chorował całymi klasami w szkole podstawowej. Przeżyliśmy wszyscy. Bez komplikacji. Piszesz natomiast:"Dzięki nim ty czy ja nie zachorowaliśmy na choroby...", no właśnie, dzięki temu, że zachorowałeś / zachorowałaś i przechorowałaś chorobę, jesteś odporny / odporna raczej na całe życie. A zaszczepieni? Zapytaj dowolnego lekarza czy istnieje szczepionka dająca odporność na całe życie... Po prostu zapytaj.

    Szczepienie w dużej mierze oddalają w czasie widmo zachorowania, a przecież większość z tych chorób to "choroby wieku dziecięcego".

    Mam jedynie nadzieję, że ta tendencja rozprzestrzeniania się zakazu rekrutacji dzieci nieszczepionych nie rozprzestrzeni się jak odra.
    Establishmentowi skończyły się argumenty zachęcania, propagowania, edukacji. Sięgają już po przymus i naciskanie obywateli kolanem. Zastanówcie się proszę dlaczego?

    Przecież jeśli te szczepienie byłyby takie dobre, wyniki badań wisiały by na każdym słupie ogłoszeniowym i wszyscy mieliby do nich dostęp. Poza tym gdyby były takie dobre, spodziewał bym się każdego dnia kolejek pod przychodnią POZ żeby móc dostać swoją dawkę. Dlaczego tak nie jest?

  • ~menworld 2019-02-01
    19:50:20

    83 86

    Powiem Wam coś, interesuję się tym tematem ponad 2 lata. Gdy czytam Wasze komentarze to faktycznie widzę straszny ciemnogród, który łyka wszystko co w TV i inne reklamy sponsorowane Wam wmówią. Zacznijcie się interesować o co w tych szczepionkach chodzi, a powiem Wam, że na pewno nie o zdrowie Waszych dzieci. Poszukajcie, poszperajcie, autentycznych wyników badań jest multum. Zrozumcie, że to jest straszny biznes, a sprawa autyzmów w obecnych czasach jest na rekordowym poziomie zgadnijcie dlaczego :) A wiecie ile faktycznych powikłań poszczepiennych jest naprawdę zgłaszanych? co grozi lekarzowi jak to zgłosi? A wiecie, że nie ma w Polsce instytutu, który bada te szczepionki?ja tego nie wymyślam, sami się tym zainteresujcie jak WAM zależy na zdrowiu Waszych dzieci :) Po prostu, tak jak wszystko, jest to niesamowity biznes, szczególnie, że do 18 roku życia dostaje się ponad 40 szczepionek :) Zacznijcie myśleć.

  • ~Tadeusz Kiełkowski 2019-02-01
    21:37:30

    47 39

    Jeśli wprowadzana jest dyskryminacja to należy zwolnić rodziców nieszczypionych dzieci z części podatku.

  • ~MaciejK 2019-02-01
    21:55:37

    46 52

    jakoś wiedziałem, że pan Kiełkowski bedzie popierał zacofanie:) Nie, prosze pana, należy ich obciążyć karą, bo nie dbają nalezycie o zdrowie dzieci, narażają je na ciężkie choroby.

  • ~adaminho89 2019-02-01
    21:57:25

    54 28

    Dokładnie Tadeusz w 100% zgadzam się z Tobą. Dobrze, że są jeszcze prywatne żłobki, będą miały większy popyt. Nie jestem przeciwny wszystkim szczepionką, jednak jestem przeciw podawaniu ich w pierwszej dobie życia, w krajach europy zachodniej nigdzie tak nie ma to są fakty! niemowlak nie potrzebuje od pierwszej godziny życia chemii, która go tylko truje. Jaką Pielęgniarka ma wiedzę o tym czy dziecko jest w 100% zdrowe od razu po urodzenia ? A dobrze wiadomo, że do szczepienia musisz być 100% zdrowy to raz. Po drugie dla tych mega za szczepionkami pytanie dlaczego nie chcą podać składu szczepionek ?? to też fakt.

  • ~MaciejK 2019-02-01
    21:58:32

    36 44

    menworld, misiak - o tak, widać, że wiedza naukowa to coż, czego unikacie równie skutecznie jak szczepień;) Szkoda tylko, że taka głupota się szerzy:( I jakoś domyslam się, jaką opcję polityczną popieracie;)

  • ~adaminho89 2019-02-01
    22:00:47

    35 23

    Maciej za to Ty jesteś taki wow do przodu patrz nawet stworzyli dla Ciebie podobnie myślących super partię Nowoczesna dla Nowocześnie myślących.

  • ~misiak84 2019-02-01
    22:09:20

    50 23

    MaciejK - człowieku... Co ma wspólnego partia polityczna ze zdrowiem i życiem dzieci? Myśl... Za darmo i nie boli. Jestem apolityczny i nie popieram żadnej partii. W nosie mam politykę. Interesuję się tylko dobrem dzieci. Tak już trend pokazuje, że polityka szczucia jednych przeciw drugim od dawna się sprawdza. I tak rodziców nie chcących szczepić dzieci nazywa się "ciemnogród". Ja ich nazywam osobami świadomymi, które być może rzetelnie odrobiły pracę domową i zasięgnęły czegoś więcej w celu edukacyjnym niż materiały marketingowe producentów szczepionek. Gdzie są dostępne te prace naukowe mówiące o skuteczności i bezpieczeństwie? Które mass media mówią, że oprócz skutków pozytywnych są też negatywne? Jeszcze raz - myśl...

  • ~MaciejK 2019-02-01
    22:45:10

    36 40

    Wakcynologia - tu sa dostępne wszystkie informacje i naukowe uzasadnienia, mechanizmy biochemiczne itd. Wiem, ze nie każdy może studiowac medycyne, ale mimo wszystko jednak warto sięgnąć do badan naukowych, a nie sensacyjnych doniesien znachorskich. No niestety, ruch antyszczepionkowy to holdowanie zacofaniu i glupocie, wiara w spiskowe teorie oszolomow. Jestem tolerancyjny i niech sobie ktos wierzy w co chce, ale jesli to juz zahacza o dobro innej osoby - tu dziecka - to jednak powinno być karalne. Bez odbioru, Misku, znam ten beton, mam jedna kolezanke wyznawczynie tego chorego i szkodliwego trendu i wiem, ze nie dociera zaden argument.

  • ~MaciejK 2019-02-01
    22:48:03

    3 16

    Adaminho89 - jak najbardziej, odda

  • ~MaciejK 2019-02-01
    22:51:20

    41 45

    Jak najbardziej - oddawajcie sobie dzieci do prywatnych żłobków, możecie nawet utworzyc rezerwaty. Im mniej kontaktu z cywilizowanymi ludzmi, tym lepiej. Tylko dzieci zal * Nie ma skladu szczepionek?;) hmmm to ciekawe. Ja znam sklad wszystkich, ktore stosujemy w rodzinie. No fakt, ze mam takze medyczne wyksztalcenie, wiec wiem więcej niż przeciętny Janusz, ale mimo wszystko szokuje mnie jak wiele osób ulega glupocie :(

  • ~ 2019-02-01
    23:56:29

    30 8

    @MaciejK a co sądzisz o wieku dziecka przy szczepionce MMR ? Skoro "wiesz więcej niż Janusz" to się wypowiedź.

  • ~skuty 2019-02-02
    04:37:32

    35 32

    @tooman

    Odporność zbiorowa, mówi ci to coś?

    Każda bakteria się rozwija, a taka która może rozwijać się w nieszczepionym ciele ma do tego idealne warunki, dzięki czemu może zmutować do takiego stopnia, że znana szczepionka sobie z tym nie poradzi.

    Szczepionka to nie jest cudowny twór, który zapobiega wszystkim rodzajom bakterii, jak sama nazwa wskazuje, szczepionka uodparnia organizm na pewien szczep bakterii. Z tym że bakteria to żywy organizm, który wystarczy że trochę zmieni swoją strukturę i szczepionka może nie zadziałać, bo organizm nie zna tego typu mutacji i nie ma jak się bronić.

    Poza tym dochodzi sprawa jak w przypadku Onyx01, skoro jego dziecko nie może być szczepione z różnych powodów to szansa na zachorowanie wzrasta wielokrotnie.

    Jeśli w pobliżu tego dziecka nie będzie innego, który nosi w sobie daną bakterię, to szanse na złapanie odry, krztuśca czy innej paskudnej choroby są minimalne, ale jeśli to dziecko będzie się obracać wśród dzieci nieszczepionych to ono również może zachorować, a za nim kolejne.

    @Onyx01

    Nie, nie przestaje. Niech ci to wytłumaczy lekarz, a nie panie rejestratorki.
    Nie będą szczepić dziecka, które nie może być szczepione, ale to nadal nie zmienia tego, że twoje dziecko jest o wiele bardziej narażone na choroby i niestety ale tak, nie powinno mieć dostępu do żłobka czy przedszkola, bo to dzieci są najbardziej narażone na tego typu choroby i to właśnie one przechodzą je najgorzej.


    Wszystkim pozostałym stop nopom, którzy uważają że cały świat medycyny siedzi w zmowie zalecam założenie aluminiowych czapeczek już teraz, gdyż film z żółtymi napisami i słowa szarlatanów takich jak zięba są dla was wiarygodniejsze od wielu lat rzeczywistych i profesjonalnych badań.


    Dziwne, że niemal wszyscy "liderzy" stopnopu mają na boku sklepu z lewoskrętną witaminą C(HAHA) za 500 zł 30 tabletek czy wodą strukturyzowaną za drugie tyle, które niczym się nie różnią od tych normalnych.


    Osoby, które odmawiają szczepień stanowią zagrożenie dla osób zdrowych, bo to one przyczyniają się do mutacji chorób, które mogą stać się o wiele groźniejsze niż są teraz.

  • ~ 2019-02-02
    08:05:40

    38 18

    Znam bardzo dużo osób, które szeczepia się na wszystko co możliwe, w domu używają tylu oczyszczaczy ile to tylko możliwe, maski na twarz, w samochodach pozakładane najlepsze filtry, zdrowe jedzenie, wynik: mała infekcja przeradza się w epidemie, po dwa tygodnie w łóżku, i tak kilka razy w roku. Powód ? Za sterylnie !!! Maja zero odporności na cokolwiek !!!

  • ~waldus 2019-02-02
    11:00:57

    32 24

    To już jest kraj totalitarny. Wolność to możliwiść wyboru.To rodzice powinnie decydować o szczepionkach a nie ministerstwo ani urząd. Brak dostępu do żłobka dla dzieci nieszczepionych byłoby pogwałceniem konstytucji. W najgorszym wypadku miasto powinno podzeilić żłobek na 2 cześci: dla dzici szczpionych i nieszczepionych. Szczepienia tak, ale nie wszystkie, i nie dla dzieci do 6miesiaca zycia.

  • ~ka22 2019-02-02
    11:14:46

    26 24

    Naprawdę trudno dyskutować z taką ignorancją, czy raczej kopać się z koniem.
    Przecież szczepionki to preparaty biologiczne imitujące naturalną infekcję i prowadzące do rozwoju odporności uzyskanej podczas pierwszego kontaktu z prawdziwym drobnoustrojem.
    Tak więc, np. składnikami szczepionki przeciwko meningokokom B to -
    Rekombinowane białko fuzyjne NHBA ze szczepów Neisseria meningitidis grupy B ( czyli antygen Neisseria wiążący heparynę )

    Rekombinowane białko NadA ze szczepów Neisseria meningitidis grupy B ( adhezyna A ze szczepów N. meningitidis )

    Rekombinowane białko fuzyjne fHbp ze szczepów Neisseria meningitidis grupy B ( białko wiążące czynnik H )

    Pęcherzyki błony zewnętrznej (OMV) ze szczepu NZ98/254 bakterii Neisseria meningitidis grupy B ( białko błony komórkowej meningokoków w pęcherzykach błony zewnętrznej )

    Proszę nie rozsiewać kłamliwych informacji, że nie ma składów szczepionek.

  • ~ 2019-02-02
    13:34:31

    11 21

    Waldus, mylisz wolnosc z samowola. A gdybym ja zabronil moim dzieciom nosic ubrania, bo uwazam ze sa zle, sztuczne, wbrew naturze i powoduja choroby (zauwazcie, ze osoby, ktore zmarly na nowotwory mialy ubrania - to na pewno ubrania powoduja raka), to bys poparl czy protestowal?

  • ~MaciejK 2019-02-02
    16:23:36

    16 21

    ka22 - dla większości osób to co piszesz jest za trudne. Popatrz o ile prościej brzmi takie zdanie: "Szczepionki są złe i powodują autyzm". Do tego jeszcze dolóż krótki (nie za długi, bo sie zmęczą samym czytaniem) wywodzik, użyj paru trudniejszych słów i już masz wyznawców. Naród coraz ciemniejszy plus coraz silniej rozwinięta spiskowa teoria dziejów - sukces murowany. A jak jeszcze dodasz, że zamiast tego złego szczepienia wystarczy stosować ... (tu sobie wymyśl dowolny absurd, wszystko łykną) i otworzysz sklepik, to nawet niezły interes możesz zrobić:)

  • ~ka22 2019-02-02
    17:24:45

    16 17

    ~MaciejK Najśmieszniejsze jest to, że ludzie negują fakty tylko dlatego, że ich nie rozumieją. Skład szczepionki, który podałam to fakt, na który większość czytelników Rybnik.com się obraziło ( ?! ) To jak dać komuś " nie podoba mi się " za stwierdzenie, że trawa jest zielona a ziemia jest okrągła. Niepojęte.

  • ~MaciejK 2019-02-02
    18:29:36

    14 11

    Nie no, Ziemia przeciez płaska jest:)

  • ~rzyt 2019-02-02
    18:36:24

    6 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Heina aus Pitolowa O/S 2019-02-02
    18:43:37

    13 5

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Ad00 2019-02-03
    12:34:55

    14 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~akerue 2019-02-03
    16:26:53

    6 15

    Propnuję przeciwnikom szczepień wycieczke do urzędu stanu cywilnego bądź dowolnej parafii celem zapoznania się z wiekiem w jakim 100-130 lat temu umierali ludzie. Ile osób na 100 zmarłych było w wieku 1 dzien -3 lat a ile jest teraz? I jak to się stało, że tak drastycznie spadła umieralność dzieci ?

  • ~misiak84 2019-02-03
    18:41:45

    15 3

    @ akerue - kanalizacja, poprawa higieny, powszechne dożywienie, większy dostęp do witamin a po II wojnie - syntetyczne antybiotyki :) Proste.

  • ~misiak84 2019-02-03
    18:46:48

    16 1

    .. a druga sprawa - sprawdź proszę zanim zasugerujesz takie stwierdzenie, od kiedy (od którego roku) wprowadzono powszechny obowiązek szczepień i na ile i jakich chorób. Może to pomoże w zrozumieniu kwestii "ratowania ludzkości poprzez szczepienia"...

  • ~misiak84 2019-02-03
    18:52:33

    20 4

    ... jest jeszcze trzecia sprawa... Nie ma w tym kraju przeciwników szczepień! Ci tzw. "antyszczepionkowcy" nie chcą likwidacji szczepień w tym kraju. Chcą tylko DOBROWOLNOŚCI. Nie przymusu. Tzn. moim zdaniem jeśli Ty chcesz zaszczepić swoje dzieci - powinny w przychodni być dla Ciebie i Twoich dzieci szczepionki dostępne od ręki. Mało tego, powinny być refundowane (darmowe). Ale... Jeśli ja czy ktokolwiek nie będzie chciał szczepić dzieci - chciałbym żeby tacy ludzie mieli po prostu święty spokój. Nie byli przymuszani grzywnami finansowymi, nazywani antyszczepionkowcami, a już na pewno żeby te (chore?) Państwo nie rzucało kłód pod nogi jak np. pomysł przedszkoli tylko dla szczepionych i tym podobnych. Szanujmy swoje decyzje, zdania i poglądy. Tobie i zwolennikom szczepień nikt nie broni szczepić swoich dzieci. Przeciwników zaś należy zmuszać? Pokrętna logika nie uważasz?

  • ~Ad00 2019-02-03
    23:34:20

    17 0

    Wpiszcie w wyszukiwarce: Tkanka mózgowa autystyków przesiąknięta aluminium.

    Od dawna podejrzewa się, że aluminium obecne w szczepionkach odpowiada za zatrucie organizmu i powstawanie autyzmu. Najnowsze badanie naukowców z Keele University w Anglii, które opublikowano w czasopiśmie naukowym Journal of Trace Elements in Medicine and

    Biology, dostarcza solidnych podstaw do tego, aby twierdzić, że to właśnie glin (aluminium) jest czynnikiem etiologicznym w zaburzeniach ze spektrum autyzmu (ASD). Autyzm – zmora dzisiejszych czasów

    Autyzm jest jednym z najczęstszych, całościowych i rozległych zaburzeń rozwojowych o podłożu neurobiologicznym.

    Wpływa ono na przebieg różnych procesów i znacznie ogranicza możliwości samodzielnego, niezależnego od opieki innych życia.

    Autyzm występuje we wszystkich częściach świata, dotyka ludzi należących do różnych narodowości i różnych grup społecznych.
    Dodatkowo okazuje się, że liczba osób dotkniętych tym zaburzeniem wciąż rośnie.

    Według Amerykańskich Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób autyzm diagnozuje się u 1 na 68 urodzonych dzieci.

    Stosunek liczby chłopców do dziewcząt wynosi w autyzmie 3, a nawet 4 do 1.

    Przewaga liczebna chłopców jest szczególnie wyraźna wśród osób, których rozwój intelektualny mieści się w granicach normy.

    Jasne dowody
    Zespół naukowców z Keele University w Anglii na czele z doktorem Christopherem Exleyem, profesorem chemii bionieorganicznej przebadał tkankę mózgową zmarłych osób, u których zdiagnozowano zaburzenia ze spektrum autyzmu.
    W poprzednich badaniach dotyczących związku między autyzmem a aluminium zawartym w szczepionkach badacze przebadali głównie próbki włosów, moczu i krwi chorych pod kątem zawartości glinu.
    W najnowszym badaniu po raz pierwszy mierzyli zawartość glinu w tkankach mózgowych.
    Przetestowano tkanki osób w wieku od 15 do 50 lat.

    Wyniki u wszystkich wykazały jeden z najwyższych poziomów aluminium, jaki kiedykolwiek udało się określić w tkankach ludzkiego mózgu.
    Większość glinu zidentyfikowano wewnątrz komórek nieneuronowych, włącznie z mikroglejem i astrocytami. Glin został również odnaleziony w limfocytach w oponach mózgowych i w podobnych komórkach zapalnych w naczyniach mózgu.
    Według badaczy było to wyraźnym dowodem na to, że komórki zapalne otrzymały pokaźną dawkę aluminium, które dostało się do mózgu poprzez błony oponowe i barierę krew-mózg.
    Aluminium i szczepionkowe normy Od wielu lat trwa batalia przeciwko stosowaniu w szczepionkach aluminium jako adiuwantu. Adiuwanty stosowane są powszechnie w szczepionkach w celu zwiększenia odpowiedzi immunologicznej, która indukowana jest przez antygeny.
    Obecność adiuwantów w szczepionce pozwala na zmniejszenie ilości zastosowanego antygenu na pojedynczą dawkę szczepionki, a także zmniejszenie liczby dawek w stosowanym schemacie szczepienia w celu wywołania skutecznego efektu uodpornienia.
    Adiuwanty glinowe są pierwszymi substancjami pomocniczymi, które zostały zatwierdzone jako bezpieczny składnik szczepionek stosowanych u ludzi i są najczęściej stosowanymi adiutantami w szczepionkach od ponad sześciu dekad – tak przynajmniej twierdzi Światowa Organizacja

    Zdrowia i jej organ doradczy Światowy Komitet Doradczy ds. Bezpieczeństwa Szczepień (ang. GACVS).

    Tak zwana „bezpieczna ilość” dotarczanego aluminium dla osób dorosłych wynosi 25 mcg i zaledwie 10 mcg dla niemowląt. Tymczasem szacuje się, że dzieci, które otrzymują zalecany schemat szczepień w Stanach Zjednoczonych, otrzymują w ciągu pierwszych kilku lat życia prawie 5000 mcg aluminium do organizmu!

    Bez wątpienia substancje toksyczne są wstrzykiwane najmłodszym z nas i to całkowicie legalnie.
    Sama szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, podawana w pierwszym dniu życia, naraża niemowlęta na około 250 μg glinu.
    A to dopiero początek pozornie niekończącego się harmonogramu szczepionek, które dzieci powinny otrzymać w pierwszych kilku latach życia. Koncerny farmaceutyczne doskonale wiedzą, że aluminium jest toksyczne dla ludzkiego organizmu, a i tak nic z tym nie robią.
    Zamiast tego stosują brutalną i niehumanitarną profilaktykę, która naraża społeczność całego świata na choroby i cierpienie.

  • ~kondziu90 2019-02-04
    08:43:07

    1 13

    BARDZO DOBRZE!

  • ~Aneta Faikis 2019-02-05
    11:55:48

    0 0

    To ile odry mamy w naszej Nacynie?

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5296