zamknij

Wiadomości

Wypadek na ul. Prostej: kierowca forda uderzył w ciężarówkę, latarnię i przystanek autobusowy

2015-01-04, Autor: 
Niewiele brakowało, doszłoby wczoraj do tragedii. Około godziny 8.00 na ul. Prostej kierowca forda focusa najechał na tył samochodu ciężarowego, uderzył w latarnię i przystanek autobusowy. Rannego 22-latka przetransportowano do szpitala.

Reklama

Do wypadku doszło najprawdopodobniej w wyniku niedostosowania prędkości do panujących rano warunków atmosferycznych. 22-letni kierowca samochodu marki Ford Focus podróżował w kierunku Żor. W pewnym momencie wpadł w poślizg i najechał na tył ciężarówki. Mało tego, prędkość pojazdu była na tyle duża, że uderzył w latarnię uliczną, a następnie – przystanek autobusowy.Kierowca forda został przetransportowany do szpitala w Jastrzębiu-Zdroju, na szczęście ruch pieszy był w tym czasie minimalny. - Jednakże stan 22-letniego kierowcy jest bardzo ciężki. Doznał wielu obrażeń wewnętrznych - wyjaśniła nadkom. Aleksandra Nowara, oficer prasowa KMP w Rybniku. Mężczyzna był trzeźwy.
Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (63):
  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    11:53:01

    33 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~orka 2015-01-04
    12:10:36

    0 26

    proponuje pierw myśleć a później pisać, a nie ludzi wyzywać od idiotów

  • ~Mario 2015-01-04
    12:31:09

    25 0

    pogoda za oknem jest jaka jest do tego nieuwaga i niestety o wypadek nietrudno

  • ~ 2015-01-04
    12:48:03

    18 0

    fajnie,że użytkownik ~Kaziaaa rozwinął opis, ale ostatnie zdanie:" Kolejny idiota który przyjechał tyle km by pochwalić się że zakupił 15 letniego Focusa... " jest bardzo nie na miejscu. Niestety młodość ma swoje prawa :-(. Nikt oprócz niego w tym wypadku nie ucierpiał, chłopak walczy o życie, a rokowania są niestety bardzo niekorzystne ;-(. Proszę pamiętać, że ucierpiał człowiek (bardzo dobry chłopak), a nie jakiś zwyrodnialec, ma on też rodzinę, która bardzo cierpi, a takie słowa uderzają w nich jeszcze bardziej dobijając :-( . Ludzie pamiętajcie, sądzić ma prawo Bóg, a nie jeden, czy drugi człowiek, który nawet nie zna poszkodowanego... i dołączam się do apelu użytkownika ~orka --> zanim napiszesz POMYŚL!!!

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    12:59:47

    39 0

    a kto tu kogo sądzi? normalne to jest aby w tym miejscu szaleć ? a gdyby tak w kierunku Rybnika jechała autem rodzina, czy dzieci szły? Nie usprawiedliwiajcie głupoty bo od tragedii dużo nie brakowało, tylko miało auto jechać w kierunku Rybnika i koleś zatrzymał by się na aucie a nie na przystanku. Mamy płakać bo nie pomyślał że może za szybko jedzie.. że zima jest i warunki są jakie są ? Na drodze się myśli a nie popisuje.

  • ~ 2015-01-04
    13:02:03

    25 0

    no to na pewno sete przekroczył bo przy 50 to by zdążył zareagować i nic by sie nie stało

  • ~koczis111 2015-01-04
    13:28:31

    36 0

    Po pierwsze znam focusa z widzenia auto bardzo znaczne po drugie był on na belgijskich blachach po trzecie widując te auto na ulicy jeszcze nigdy nie widziałem jadącego wolno tylko na ścięcie karku zawsze gość jezdził robiąc przy tym masę wykroczeń czysty pirat drogowy więc prędzej czy później musiało się to tak zakończyć .. Życzę powrotu do zdrowia obys tylko chłopie z tego wyszedł ale jak bedziesz tak dalej jezdził to nie wroze ci długiej kariery .. Pozdrawiam

  • ~spirit-of-the-town 2015-01-04
    13:44:38

    17 0

    Niestety wypadki maja zawsze miejsce gdy wyłączamy myślenie. ZAWSZE wtedy i tylko wtedy.

  • ~orka 2015-01-04
    13:50:28

    0 21

    ~Kaziaaa-- oczywiście zgłosiła Pani się na policje jako naoczny świadek zdarzenia, bo z opisów wynika że Pani widziała całe zdarzenie, no chyba że jest Pani następnym z krzykaczy którzy nie mają pojęcia o zaistniałej sytuacji, ale są pierwsi do ferowania wyroków, wszystko i zawsze wiedza.

  • ~ 2015-01-04
    13:53:21

    19 0

    przystanek droższy od forda

  • ~smr 2015-01-04
    14:12:24

    16 0

    Tak to jest jak cwaniactwo wygrywa w głowach takich ludzi ...

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    14:19:36

    26 0

    orka akurat jechałam to już przybyła policja :) spoko tłumacz sobie swojego ziomka, szalał szalał i skończyło się w końcu, całe szczęście że nikomu nic więcej nie zrobił ten człowiek swoją głupotą. Oczywiście jemu życzę zdrowia i może rozumu dostanie teraz aby takich głupot nie robił.

  • ~Ja_2 2015-01-04
    14:20:07

    29 0

    Po pierwsze współczucie dla rodziny, po drugie wracaj człowieku do zdrowia, po trzecie może wreszcie ktoś taki jak ten chłopak ( co wynika z powyższego opisu świadka przestanie zagrażać życiu innych niewinnych ludzi, którzy chodzą po chodnikach, stoją na przystankach autobusowych lub jadą przepisowo ulicami naszego miasta i okolic. Jeżeli stało się to z winy własnej notorycznej głupoty to przykro mi ale nie mam usprawiedliwienia. Taka osoba może jak dla mnie rozpędzić się do dwóch setek i trzasnąć w betonowy mur i będzie to wyłącznie jego problem. Jednak nie ma najmniejszego prawa narażać życia innych takim głupim, beztroskim postępowaniem. Mozna gdybać coby było gdyby ..... np. ciężarówka z butlami z gazem uderzyła w pobliski dom, płot, on sam wjechał w przystanek pełny dzieci czekajacych na autobus... Być może nie stało by się to, gdyby nie powszechna znieczulica na to co się dzieje. Wielokrotnie bez zastanowienia zgłaszałem policji takie sytuacje jak te. Np. o pijanym kierowcy, o młodym piracie drogowym, który grasował po okolicy stwarzając zagrożenie dla innych. Szkoda tylko, że osoba, która to widziała wcześniej i oczywiście wielu, wielu innych nie zareagowali na czas, choćby zgłaszając nawet anonimowo o takim zagrożeniu policji....

    Egon z Rybnika

  • ~orka 2015-01-04
    14:48:38

    0 19

    nie znam tego młodego człowieka--a nie " swojego ziomka", wytłumaczę łopatologicznie bo widzę że słabo z rozumieniem~Kaziaaa, nie popieram zachowania nieprzepisowego na drogach (ale jak tak jeżdżę to jakoś nie widzę tych przepisowo jeżdżących aut), nie zgadzam się na chamstwo i jad którym ziejesz spoza klawiatury obrażając sobie nieznanych ludzi wyzywając od idiotów, jedź do szpitala i tam wygarnij swoje żale rodzinie.

  • ~ 2015-01-04
    16:03:23

    19 0

    chłop 22 lata a mózg nastolatka

  • ~marys76 2015-01-04
    16:07:42

    26 0

    Szaleniec i pirat drogowy często wariujący po Centrum miasta stwarzając zagrożenie. Dobrze że nikomu nie zrobił krzywdy. Skoro teraz rodzina rozpacza teraz to gdzie byli gdy jeździł jak idiota - wówczas mieli go instruować i pouczać. Oby wyzdrowiał i zapamiętał nauczkę od losu.

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    16:45:12

    28 0

    To co napiszę może niektórym się nie spodobać, ale taka jest prawda. Mało było idiotów, którzy na maxa przekraczali prędkość i zabijali innych lub przez nich inni zostali kalekami? Mało było przypadków, że "zabójca-idiota" nie robił sobie nic z tego, że kogoś zabił? Jeśli przez takich idiotów mają ginąć lub być krzywdzone niewinne osoby, to z dwojga złego, ja wolę jak taki idiota zginie w wypadku lub zostanie kaleką na całe życie. Wybaczcie, ale NIE DLA IDIOTÓW.

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    17:39:06

    17 0

    przecież to był normalny, dobry chłopak który jeździł autem z kierownicą po prawej stronie, a wypadek sobotni to tylko pech że akurat ta ciężarówka z gazem pojawiła się jako przeszkoda, potem latarnia i przystanek jako pit stop a wy oraz ja go krytykujemy i wyzywamy od idiotów :) Nikt chłopakowi źle nie życzy, niech wyzdrowieje i pomyśli na spokojnie co mogło się zdarzyć jeszcze. Droga to nie gra że rozbijesz sie i wracasz dalej do gry i o tym trzeba pamiętać.
    Orkan masz problemy to trudno ja ich niemam, mam prawo nazywać głupote tego kierowcy, bo przez takich wariatów którzy myślą że są bogami na drodze giną ludzie na drogach.

  • ~ 2015-01-04
    18:13:35

    0 20

    Nawet nie macie pojęcia co my wszyscy bliscy Adasia przechodzimy... najlepiej oskarżać i źle życzyć :-( mam nadzieję, że modlitwa pomoże, a ten wypadek będzie przestrogą dla wszystkich kierowców...Nie wyobrażamy sobie, że nam Ciebie zabraknie.

  • ~Kess 2015-01-04
    18:41:57

    0 24

    Nie znacie go. Nie macie prawa go oceniac.
    Kazdy z Was byl kiedys lub jest mlody I niejeden robil durnoty jakich malo.
    Nie macie prawa oceniac tez jego rodziny lub przyjaciol.
    Pomyslcie ze Wasze bezmyslne komentarze 'bija' rodzine,bliskich I przyjaciol.
    Wy odejdziecie od komputera I bedziecie zyc swoim zyciem a Te przykre slowa zamiast motywowac do dzialania - demotywuja.
    Adam to cholernie dobry chlopak,dobry kumpel I przyjaciel. O dobrym sercu I nikogo nie skrzywdzilby umyslnie.
    Wyzwiskom mowimy precz.
    Rodzinie zyczymy duzo motywacji I wsparcia a samemu Adasiowi - wyxdrowienia I powrotu do Nas wszystkich !

  • ~Arteks 2015-01-04
    18:50:56

    23 0

    @kess - oceniać drugiego nikt nie ma prawa ale wyrazić swoje krytyczne opinie o nieodpowiedzialnych kierowcach chyba można? A zastanowiłaś się co by było gdyby na tym przystanku stali ludzie? ;)

  • ~koczis111 2015-01-04
    18:59:20

    17 0

    Nikt nikogo nie obraża a tym bardziej rodziny niech Adam wróci do zdrowia i niech pomyśli nad tym co zrobił bo faktycznie miał twardą szłapę na gazie nie spuszczał z tonu kazdy z nas robi jakieś wykroczenia ale on to chyba robił nagminnie i w najgorszym ruchu niezle zapier dwu 2 pasmówką i to nie jedna osoba może poświadczyć która zna auto a auto niestety było znaczne do zapamiętania przykro idzie zawsze poszaleć ale trzeba wiedzieć kiedy i gdzie raz jak widziałem jak jechał od strony boguszowic prawo skrętem na ul karola miarki i jechał na wprost w strone makro wyprzedzajac prawidłowo jadące auta to dostałem gęsiej skórki i pomyślałem że zaraz się roz .. Przykre ale prawdziwe oby wyzdrowiał

  • ~Kess 2015-01-04
    19:00:04

    0 23

    @arteks mamy teraz gdybac? Nie stalo sie tak w zwiazku z czym Adam ucierpial w wypadku Sam. Do moich poprzednikow komentujacych rodzine,bliskich etc. Jak macie tak mowic to lepiej nic nie mowcie. Teraz kazdy madry,obyscie nie znalezli sie w podobnej sytuacji - Karma wraca a slowa ktore wypowiadacie rowniez. Ze zdwojona sila.

  • ~Kung21 2015-01-04
    19:15:55

    18 0

    Tak to jest jak sie jest piratem drogowym to jest przestroga dla innych!

  • ~Rafcioes 2015-01-04
    19:26:40

    0 23

    Każdemu w życiu moze sie cos wydażyc nie wystarczy wcale duża szybkosc zeby stracic panowanie na śliskiej nawieszchni sami nie wiemy co nas w zyciu czeka . a druga sprawa co kogo opchodzi ile auto ma lat . I rozwalaja mnie teksty a co by było jak by ktos stał jak by jechał autobus na szczesci nic nie jechało

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    19:27:32

    23 0

    Niektórzy mają problem odróżnić to, że nikt źle nie życzy temu człowiekowi, tylko ostro wypowiada się o jego bezmyślności. Gdyby ten wypadek jutro się wydarzył o tej samej porze co dzisiaj, to zapewne by ucierpiały niewinne osoby. W dniu roboczym o tym czasie jest spory ruch, ludzie znajdują się i na chodniku i na przystanku. Czy ktoś wtedy twierdziłby, że każdy popełnia błędy, gdyby pojawił się artykuł w postaci: "Wypadek na ul. Prostej: kierowca forda uderzył w przystanek autobusowy pełny ludzi, 5 ofiar śmiertelnych oraz wielu rannych". Współczuć to można by było bliskim, gdyby taki idiota kogoś zabił. Współczuć najbliższym tego kierowcy to za mało, tutaj ktoś nie ucierpiał niewinnie. To tak samo jak by należało jednocześnie współczuć rodzinom tysięcy ofiar w zamachach w Nowym Jorku w 2001 r., a jednocześnie należałoby współczuć rodzinom tych terrorystów, którzy porwali samoloty pełne ludzi i je rozbili w miejscach pełnych ludzi. Terrorysta wiedział, że działa w złej wierze. Jeśli ktoś świadomie przekracza prędkość, gdy na drodze panuje gołoledź, to również robi to świadomie. Gdyby jechał przepisowe 50 km/h, to nawet jeśli by stracił kontrolę nad pojazdem, to by skończyło się co najwyżej na niegroźnym wypadku. Dzisiaj rano to trzeba nawet było miejscami zwalniać poniżej 50 km/h, aby przypadkiem nie wpaść w poślizg. Tylko idiota mógł nie widzieć, że dziś rano warunki do jazdy nie były zbyt dobre.

  • ~Kess 2015-01-04
    19:42:57

    0 22

    I po co Te wyzwiska ?
    Po co to gdybanie ?
    Popelnil blad I srogo za niego placi. Myslenie zostawcie komu innemu Bo poki co widac madrosc bijaca z anonima.
    Zeby tak kazdy sie stosowal do tego co mowi to na swiecie nie byloby wojen.

  • ~ 2015-01-04
    19:46:34

    19 0

    To była kwestia czasu,dobrze że nikt niewinny nie ucierpiał.

  • ~spirit-of-the-town 2015-01-04
    19:59:04

    13 0

    ~Kess, tylko że widzisz, niektórzy właśnie chcą tych wojen, tak jak inni chcą brawurowo jeździć w miejscach do tego nieprzystosowanych. A wtedy koszt takiego postępowania mogą ponieść inni. Oby wspomniany kierowca wyszedł z tego z innym (właściwym) podejściem do jazdy na drodze - tylko w takim razie życzę mu zdrowia. Pozdrawiam

  • ~Kess 2015-01-04
    20:05:49

    0 22

    Do Siwy Rybniku, jeździł szybko, stała się tragedia dobrze, że nikomu innemu krzywdy nie zrobił ale od idiotów to sobie wzywaj swoich kolegów, lambado. Dominika mazur

  • ~Kess 2015-01-04
    20:08:49

    0 25

    @spiritofthetown owszem jednak gdybanie nie ma sensu wiec nie mowcie o szkodzie innych skoro nasz kolega srogo zaplacil za to co sie stalo. Skonczcie gdybac,bierzcie pod uwage w koncu fakty.

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    20:12:05

    16 0

    Ewa nikt nie obraża rodziny kierowcy :) wyrażamy tylko opinie o kierowcy który był wiele razy udowadniał że chce być królem na drodze, nie to auto i nie te umiejętności. Mąż mi opowiadał jak na raszowcu szalał i wyprzedzał na zakrętach swoim leciwym autem, wybacz ale prawdę o jego stylu jazdy wiele osób widziało. Niech wraca do zdrowia i rozum niech mu wróci.

  • ~Aniusia 2015-01-04
    20:27:05

    0 21

    Ludzie zastanówcie się co piszecie!Czy każdy z was jest taki idealny?Nie popełniacie błędów?Stało się tak a nie inaczej życie Adasia jest zagrożone ponosi konsekwencje tego co zrobił ale na litość boską nie czas teraz na głupie zgryźliwe komentarze lepiej jak każdy pomodli się i zastanowi nad sobą .Adasiu trzymaj się!

  • ~zorza54 2015-01-04
    20:41:19

    24 0

    Adasiu mam nadzieję, że zabrali ci prawo jazdy i od tej pory będziesz pędził przez Rybnik najwyżej komunikacją miejską bo gdyby stało się to o innej porze to mogło zginąć kilka osób spokojnie oczekujących na przystanku na autobus.Został byś wtedy sławny bo przyjechałby TVN i pokazał z paskiem na oczach jak wyprowadzają cię z budynku komendy w kajdankach. Dlatego takich debili trzeba eliminować z ruchu drogowego dożywotnio bo debil będzie zawsze debilem i nie zrozumie inaczej...

    Ps. Gdzie na Prostej jest jakiś przystanek autobusowy bo nie kojarzę???

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    20:50:37

    28 0

    Koleś kozakował i co ? ... - przekozakował. To koleś nagminnie chciał udowodnić innym jaki z niego kozak łamiąc co chwilę przepisy prawa. Też kojarzę tego kolesia (w zasadzie jego auto) i wiem co w Rybniku wyprawiał. Nie raz mu życzyłem, aby gdzieś po prostu rozwalił się o ścianę, drzewo czy słup zanim zabije kogoś niewinnego. Do takiego kozaka nie dotrze żaden argument, liczy się tylko ON i nie interesuje go to, że przez swoje zachowanie możesz kiedyś komuś zrobić krzywdę. Jeśli ktoś nie ma rozumu, to go nic nie tłumaczy. Każda osoba co nie używa rozumu to idiota. Jak pędził kozak po Rybniku to co inni mówili? - "co za idiota". A jak ten kozak się rozwalił w końcu z swojej winy, to co ludzie nagle mówić? "Biedny, niewinny, czym sobie zasłużył?". Nie miał rozumu, to doprowadził sam siebie do takiego stanu. Mnie tylko cieszy jedno: jutro nie będę bał się na ulicy, że taki kozak zabije mnie lub kogoś z moich najbliższych. Sorry, ale NIE DLA IDIOTÓW. Idiotą nikt się nie rodzi, idiotą można zostać tylko i wyłącznie na własne życzenie. Nie wierzę, że nigdy nikt mu uwagi nie zwrócił na jego zachowanie. A jak ktoś by mu zwrócił uwagę na ulicy (po dobroci), to by na pewno w zamian nic miłego by nie usłyszał. Jak ktoś nie liczy się z innymi, to niech nie liczy na wsparcie osób, które dla niego nie miały żadnej wartości. Gdyby szanował ludzi, to by nie kozaczył, wiedziałby, że stwarza zagrożenie dla innych. Nie zrozumiał, więc Bóg zesłał na niego cierpienie, a nie na niewinnych

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    20:58:19

    11 0

    @gwiazdeczka_89 - ja nie jestem idealny, nikt nie jest idealny. Wiele błędów popełniłem w życiu, podobnie jak inni. Jednak mam swój rozum i nie robię nic co by mogło narazić mnie, najbliższych lub obcych ludzi na niebezpieczeństwo. Każdy normalny wie, że pędząc regularnie po mieście stwarza ryzyko. To tak samo, jakby jakiś pijak zapomniał zakręcić gaz w piecyku i w wyniku wybuchu niewinni ludzie by zginęli. Czy pijakowi też należy współczuć? NIE, nikt się pijakiem nie rodzi. Dla mnie bez różnicy jest to czy pijak po pijanemu narazi innych na niebezpieczeństwo czy to samo robi nieodpowiedzialny kierowca. Jeden i drugi jest dla mnie idiotą, stwarzający zagrożenie dla innych. Sorry, ale takim osobom się nie współczuje po fakcie. Należy współczuć najbliższym, że nie potrafiły nic zrobić z takim delikwentem zanim wydarzyła się tragedia.

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    21:04:19

    2 0

    zorza przystanek masz w kierunku Rybnika jak wyjedziesz z ronda na których masz wagoniki to z 200-300 metrów i masz przystanek. Kierowca mykał zapewne do Boguszowic i zderzył się z ciężarówką, słupem i zatrzymał się w środku przystanka autobusowego.
    Gwiazdeczka błąd to można popełnić bo każdy je popełnia, ale to zdarzenia losowe zazwyczaj jest, w przypadku tego kierowcy to głupota którą nie raz pokazywał.

  • ~Kess 2015-01-04
    21:05:40

    0 25

    Odpieprzcie sie wszyscy najmadrzejsi!

  • ~Kess 2015-01-04
    21:07:34

    0 19

    @zorza54 Twoj cynizm,ironia I brak obiektywizmu jest szczerze upadlajacy.
    Karma wraca.

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    21:11:36

    18 0

    @Kess - czy Ty uważasz, że należy szanować i współczuć różnym popaprańcom? To on nie wiedział, że jeśli pędzi po mieście, to stwarza niebezpieczeństwo dla innych? Jeśli NIE, to jego miejsce jest w szpitalu psychiatrycznym, a nie za kierownicą, gdyż jest niepoczytalny i stwarza zagrożenie dla innych. Jeśli TAK, to działał z premedytacją, tzn. nie miał szacunku dla innych, dla zdrowia i życia obcych osób, które mógł skrzywdzić swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem. Jeśli będziemy współczuć i głaskać popaprańcom, to świat będzie do niczego, takiego osoby należy eliminować z otoczenia (np. zamykając ich w psychiatryku). Osama Bin Laden też był człowiekiem, popełnił wiele błędów (nikt normalny by nie kazał zabijać tysięcy niewinnych osób w Nowym Jorku), w końcu skończył tragicznie. To Bin Ladenowi też mamy współczuć za to że tak tragicznie skończył? Tak by trzeba było zrobić, gdybyśmy mieli się zachowywać wg. zasad, które Ty chcesz innym narzucić.

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    21:20:44

    13 0

    Niektórzy myślą, że skoro nikt niewinny nie ucierpiał, to temu kolesiowi należy współczuć. A gdyby zabił niewinne osoby to też należałoby mu współczuć? Nie należy sprowadza sytuacji do tego czy ktoś niewinny ucierpiał czy też nie. Koleś nagminnie szarżował po mieście, więc wcześniej czy później musiało się coś złego wydarzyć. Szczęście w tym wszystkim, że teraz nie płaczą niewinne osoby, że stracili najbliższych z powodu bezmyślności jednego kolesia. Płaczą Ci, którzy nie umieli poradzić sobie z kolesiem, wpłynąć na jego zachowanie. Był pewny taki siebie, to niech teraz liczy na siebie. Gdyby koleś zabił niewinnych ludzi, to najbliżsi tych ludzi na całe życie by mieli "krzyż na drogę" - koleś by przeżył, wyszedł by z czasem z więzienia lub psychiatryka i mógłby żyć dalej w otoczeniu najbliższych. Niewinne ofiary by nie miały by już takiej możliwości. To czy koleś przeżyje to zależy od Boga i lekarzy. To, że koleś walczy o życie, to niczyja wina, ani Boga, ani lekarzy ani niewinnych osób. Z dwojga złego, to on walczy o życie, jego rodzina cierpi, a nie cierpią niewinni. Więcej rozumu, mniej kozakowania i nikt by cierpiał.

  • ~ 2015-01-04
    21:25:50

    12 0

    hahaha zaraz się okaże że to z winy internautów dupnył w ten przystanek ... bo to dobry chłopak był :) a modlić to sie trzeba było o to aby wolniej jeździł,a nie o to żeby teraz przeżył.

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    21:30:58

    15 0

    @flamasterflexx - tak trochę ironizując, to za chwilę będą pisać, że to wina tego kolesia z butlami gazowymi, że pojawił się na ulicy w momencie gdy koleś stracił panowanie nad autem. Wcześniej tą samą trasą jechała maluchem siostra od mojego kolegi (z dwójką małych dzieci). Co by było gdyby koleś rąbnął z taką samą prędkością nie w auto z butlami gazowymi, a w tego malucha? Po prostu koleś trafił na mocniejszy samochód, z którym nie miał żadnych szans przy tak wielkiej prędkości z jaką on lubił jeździć. Mniejsze auto on by po prostu zmiażdżył, zmiótł z drogi i zapewne on by teraz nie walczył o życie. Dziękujmy Bogu, że rozpędzony koleś nie zderzył się z jakimś słabszym pojazdem.

  • ~ 2015-01-04
    23:08:44

    0 5

    Nie bronię Adama kierowcy tego Focusa grafitowego i nie na belgijskich tylko angielskich numerach!! jego ewidentna wina, prędkość była przyczyną tego wypadku, ale Wy co niektórzy opamiętajcie się z tymi komentarzami, chłopak walczy o życie teraz w szpitalu, jest po operacji. ja mu życzę z całego serca żeby wrócił do zdrowia. Każdy z Was był/ lub jest młody i każdy popełnia większe lub mniejsze błędy więc przestańcie rzucać już oskarżenia pod jego adresem. Co się stało sie nie odstanie czasu nie cofniemy, ale niech to będzie przestroga dla innych piratów drogowych...

  • ~tomrem 2015-01-04
    23:24:49

    12 0

    przypominam że to jest teren zabudowany jakby jechał przepisowo nic by się nie stało poza tym jakby komuś zrobił krzywdę ciekawe czy byście go żałowali ..dla mnie to idiota! mieszkam przy tej drodze i widze jak ludzie jeżdżą

  • ~siwy_rybnik 2015-01-04
    23:29:53

    11 0

    @bartezz - tutaj nikt nie rzuca oskarżeń. Za bezpodstawne oskarżenia groziłaby odpowiedzialność. Po prostu należy tępić takie zachowania (bezmyślność i cwaniactwo za kierownicą). Nie może być okolicznością łagodzącą to, że nikogo on dziś nie zabił, trafił na mocniejsze auto i sam został pokrzywdzony. Bardzo często słyszy się o tym, że jakiś idiota za kierownicą zabił niewinne osoby. Jakoś wiele takich tragedii nie stało się przestrogą dla kolesia. Gdyby takie wypadki działały na innych idiotów, to dzisiaj koleś by nie musiał walczyć o życie. Zachowania takich osób trzeba piętnować, a nie dzielić ich pomiędzy tych, którzy zabili innych a tych którzy tylko sobie zrobili krzywdę. To przypadek decyduje kto cierpi, niewinna osoba czy idiota za kierownicą. A idiota za kierownicą to nie przypadek, tylko albo niepoczytalność albo działanie z premedytacją. To idiota za kierownicą ryzykuje życiem swoim lub innych, sam podjął taką decyzję, więc nie należy szukać żadnego usprawiedliwienia, że ludzie na widok czy zachowanie takich osób reagują tak a nie inaczej. Lepiej piętnować zachowanie idioty za kierownicą, który ucierpiał z powodu własnej głupoty niż płakać z innymi nad grobami niewinnych osób. To idiota za kierownicą zgotował sobie taki los, a nie mu ktoś inny.

  • ~Kaziaaa 2015-01-04
    23:45:17

    9 0

    bartezz błędem nie można nazwać tej głupoty kierowcy, chłopak widać autem się nie nacieszył, zrobił sobie z naszych dróg NFS - gre. tak każdy popełnia błędy bo jesteśmy tylko ludźmi ale wybacz gdyby zabił rodzinę jadącą do Rybnika również nazwał byś błędem ? przykro że nikt nie reagował na jego poczynania, Kupił auto przyjechał i szalał co potwierdzają poprzednie wpisy. Niech zdrowieje bo szkoda jego bliskich, mam nadzieje że rozum mu przyjdzie do głowy. Ludzie reagują na takie wypadki ostro bo codziennie sie słyszy że kolejny burak w swoim super aucie kogoś potrącił lub zabił. Sama jadąc rano z dzieckiem pomyślałam a gdyby tak do Mnie wjechał a nie w przystanek ? Nie tłumaczcie tej głupoty

  • ~ 2015-01-05
    00:13:22

    0 9

    Kaziaaa - dla sprostowania Twojej mylnej wypowiedzi, Focus nie miał 15 lat ekspertko motoryzacyjna, by to Focus po lifcie a lift był w 2002 roku to tak na marginesie..

  • ~Kaziaaa 2015-01-05
    00:24:04

    5 0

    och już tak nie czepiaj się czy to 15letnie czy 11 bo to mały szczegół nic nie wnoszący do tego tematu. Jeśli znasz kierowce to bronisz bo to kolega, czy rodzina. Nic nie poradzę ja ani inni krytykujący ten wyczyn.

  • ~ 2015-01-05
    01:20:39

    0 11

    Szalał nie szalał, ale barierki rozdzielające pasy ruchu powinny być tam dawno zrobione. Co chwilę ktoś przez środek przelatuje. Dodatkowo barierki oddzielające jezdnię od chodnika. To jest jedna z głównych tras dzieci do szkoły.

  • ~lukrecja50 2015-01-05
    01:50:29

    21 0

    Nie rozumiem stawania w obronie tego kierowcy - bo był młody,bo młody musi się wyszumieć. Czyli co- młodemu wszystko wolno? wolno narażać innych na drodze, wolno z własnego widzi mi się przysparzać rodzinie kłopotów i łez? Żałowała bym go gdyby jechał ostrożnie dopasowując prędkość do warunków na drodze i zwyczajnie miał pecha. Żałowała bym go gdyby to ktoś do niego wjechał. Za chwile może jego "obrońcy" zorganizują zrzutkę na nowe szybsze auto dla pirata drogowego?

  • ~minowa 2015-01-05
    10:33:47

    9 0

    Co do barierek to nadal nie rozumiem, po co np. przy ul. Wodzisławskiej są bariery na krawędzi chodników przy rowach a nie przy jezdni ? Chodzi o to, aby samochody nie wpadały do rowu ? Jak będą przy jezdni - też nie wpadną a przy okazji chroniony będzie pieszy na chodniku. Tak, jak jest obecnie, to samochód wpadając na chodnik przygniecie pieszych do barierek. Czy w tym naszym kraju jest jeszcze ktokolwiek, kto myśli, czy tylko 95% idiotów i 5% mądrych pozostało ?

  • ~ 2015-01-05
    20:18:57

    0 3

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2015-01-05
    23:56:25

    3 0

    NIEMA CO UKRYWAC ZA CIEZKA NOGA NA GAZ I TYLE JEST STYCZEN A NIE LIPIEC ZEBY PODEPTAC JAK KTOS LUBI I KOGOS NOSI I CZUJE ZE JEST PANEM SZOSY SZCZESCIE W NIESZCZESCIU ZE CHODNIK I PRZYSTANEK BYŁ PUSTY BO TRAGEDIA MUROWANA , A CO DO NASZEGO BOHATERA JESLI TAKI IDZIE GO NAZWAC TO WRACAJ DO ZDROWIA CHŁOPIE

  • ~xxxx 2015-01-06
    00:05:12

    1 0

    czy to adam z mbb ?

  • ~1floyd 2015-01-06
    16:55:58

    6 0

    Jeżeli to ten gość który jeździł ST 170 na blachach z GB, to niestety ale sam się prosił o karawan. Nieraz wiedziałem go szalejącego po drogach Rybnika. Żal mi jego bliskich, bo to straszna tragedia. Lecz z drugiej strony jest to przestroga dla innych. Codziennie pseudo rajdowcy na naszych drogach są sprawcami wypadków. Dobrze jak w nich cierpią tylko oni. Ktoś myśli, że jak ma 200 koni pod maską to może szaleć. Ale osioł nie ma szans zapanować nad taką mocą. Jeden z drugim myśli jak porobi trochę bączków na parkingu to już jest super kierowcą. Ale weryfikacja jest bolesna. Dobrze że nikt inny nie ucierpiał. Mimo wszystko życzę mu powrotu do zdrowia. Gorzej gdy zostanie kaleką, lub wyląduje przez swą głupotę na wózku. A po opisie obrażeń to jest możliwe.

  • ~Kaziaaa 2015-01-06
    20:13:08

    1 0

    tak to ten wariat na blachach GB który myślał że Kubicą jest a nasze drogi to tor wyścigowy.

  • ~ 2015-01-06
    23:14:56

    3 0

    Kaziaaa - ciekawe czy ty jesteś tak aktywna w każdym artykule jak wyjątkowo w tym..??!!! bo szczerze, twój nick nie był dotąd uczęszczany w innych artykułach.. pastwisz się nad jednym człowiekiem, który zgotował sobie taki los, trudno był winny poniósł tego konsekwencje i to bardzo poważne, koniec krpoka! a ty dalej żyjesz tym już któryś dzień z rzędu! nie masz poważniejszych zajęć z życia codziennego..?!! z pozdrowieniami!!!!!

  • ~onemore 2015-01-08
    14:55:49

    3 0

    wiadomo coś nowego o stanie zdrowia Adama? szkoda chłopaka...

  • ~r0x0r0009 2015-01-11
    20:24:10

    3 0

    Chłopak zmarł... :( straszne :( wyrazy współczucia dla całej Rodziny.

  • ~ 2015-01-11
    20:30:52

    3 0

    Adaś [*]

  • ~ 2015-01-11
    21:25:42

    3 0

    [*] Adam

  • ~mandragora 2015-01-11
    23:51:11

    7 0

    szkoda,młody dobry ,przystojny chłopak całe życie było przed nim wystarczyła tylko chwila bezmyślności i zgasło życie ...współczuję rodzinie-zwłaszcza rodzicom

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5296