Portale informacyjne grupy tuPolska odwiedza miesięcznie prawie pół miliona mieszkańców naszego regionu. Nasi doradcy pomogą ci wykorzystać ten zasięg do zwiększenia zysków Twojej firmy.
Internet to obecnie najważniejsze i najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży przez lokalne firmy. Dlaczego? Według raportu „Digital in 2016, We Are Social”, w 2016 roku w Polsce było około 25,7 mln aktywnych użytkowników i 17,6 mln używających Internetu mobilnego.
Porównując te dane do liczby ludności w Polsce, z Internetu aktywnie korzysta około 70 % Polaków.
Mało tego, aż 2/3 polskich użytkowników czyta prasę internetową, której ważną częścią są lokalne portale informacyjne.
Wzrost popularności serwisów internetowych pokazuje zasięg portali należących do grupy tuPolska. W sierpniu 2017 roku portale tuPolski łącznie odwiedziło ponad 440 000 unikalnych użytkowników:
Portale tuPolski są silnie obecne w mediach społecznościowych. Łącznie strony portali na Facebooku obserwuje 53 500 fanów, a na Instagramie 2500:
Taki zasięg to doskonałe narzędzie dla lokalnych firm, by zwiększyć sprzedaż produktów i usług oraz pozyskać nowych klientów. Trzeba jednak wiedzieć, jak to zrobić. Z portali grupy tuPolska już dawno zniknęły uprzykrzające życie użytkownikom wyskakujące okienka reklamowe. A 1 września serwisy tuPolski pożegnały się z reklamami typu AdWords emitowanymi przez Googla.
- Czasy kiedy promocja firmy w Internecie sprowadzała się do emisji bannerów na popularnych stronach są już za nami. Dziś nie sprzedajemy klientom reklamy, ale doradzamy jak zwiększyć przychody. Skuteczna kampania oznacza wpierw poznanie potrzeb klienta i specyfikę jego produktów. W następnym kroku dobieramy skuteczne, „uszyte na miarę” klienta formy reklamy – stwierdza Łukasz Kuźnik – dyrektor Działu Sprzedaży Rybnik.com.pl.
Jak dodaje, świadomość lokalnych firm rośnie. Klienci coraz bardziej doceniają walory reklamy natywnej, czyli nienachalnej promocji produktów i usług, towarzyszącej ciekawym treściom redakcyjnym. - Szczególnie duży potencjał tkwi w materiałach wideo, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem internautów i dają możliwość lokowania produktu – mówi Łukasz Kuźnik.
Skontaktuj się z działem sprzedaży i marketingu Rybnik.com.pl i zacznij zarabiać>>
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
7718"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
3036ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
2613"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
2085Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
1599Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
+210 / -43Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+12 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+11 / -2"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -3Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
17ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
5Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
0Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert