zamknij

Sport i rekreacja

Weź udział w zrzutce i pomóż piłkarkom ROW-u w wyjeździe na mistrzostwa

2018-11-15, Autor: 

Piłkarki TS ROW Rybnik walczą o medale w futsalowych mistrzostwach Polski w dwóch kategoriach juniorskich U-18 i U-16. Potrzebują jednak pieniędzy, które pomogą im zorganizować wyjazd na zawody.

Reklama

– Zbieramy fundusze na organizację wyjazdu, noclegi, wyżywienie oraz sprzęt meczowy. W każdej imprezie uczestniczy po 14 zawodniczek. Łącznie musimy w obu imprezach zapewnić organizację dla 32 osób. W obu imprezach to transport, nocleg i wyżywienie na 3 dni – usłyszeliśmy w rybnickim klubie, który apeluje o pomoc w organizacji wyjazdu na zawody.

Warto zaznaczyć, że młodzież TS ROW Rybnik wygrała swoje eliminacje nie tracąc punktu. Wyjazd na finałowe zawody uzależniony jest jednak od spraw finansowych. Rybnicki klub zorganizował zrzutkę, do której każdy może się dołączyć i pomóc młodym piłkarkom ROW-u w wyjeździe na mistrzostwa. Więcej informacji znajdziecie na stronie https://zrzutka.pl/5fb5v7 

Przypomnijmy, że dotychczas rybnickie piłkarki trzy razy zagrały w finałach mistrzostw Polski juniorek. Największy sukces odniosły w marcu 2017 roku, zdobywając srebro w kategorii U-14. Natomiast w grudniu 2017 roku zajęły 5. miejsce w kategorii U-16.

Oceń publikację: + 1 + 59 - 1 - 22

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (30):
  • ~ 2018-11-16
    08:53:05

    43 27

    Walcie do Prezydenta, jak umie wywalać miliony na pseudożużel, to wam powinien to wyłożyć z lewej kieszeni. To mnie najbardziej rozwala, że tam gdzie widać efekty tam nie ma pieniędzy i na odwrót . Trzymam kciuki !

  • ~Tomek Kieczka 2018-11-16
    10:24:14

    31 18

    Zaczęliśmy robić zbiórkę, po kilku próbach bez efektu w Magistracie

  • ~ 2018-11-16
    11:43:26

    32 12

    Ręce opadają, czyli głośno trzeba powiedzieć, że Prezydent ma to w nosie, to że macie duże szanse, że walczycie, że chcecie coś zrobić. Po wyborach facet się jakoś nie umie otrząsnąć , wszystko mu się wymyka z pod kontroli, segregacja śmieci, smog, itp, żyje tylko ścieżkami rowerowymi i drogą Racibórz-Pszczyna.

  • ~JulianUrsynNiemcewicz 2018-11-16
    12:30:31

    33 8

    Goliat - miliony z prawej kieszeni wywala się wtedy, gdy pod stołem może coś wrócić do kieszeni lewej. A zachowanie magistratu i prezydenta faktycznie żenujące.

  • ~mirko 2018-11-16
    15:39:43

    42 9

    Wszyscy potrzebują pieniędzy, brak chętnych do sponsorowania a Pan Prezydent może dużo ( Kuczera + Masłowski) , przypomnijmy jak doprowadził(li)do upadku rybnickie koszykarki w Ekstraklasie, klub bardzo dobrze rokujący, perspektywiczny z jednym z najlepszych trenerów w Polsce, hala zapełniała się wówczas po brzegi.
    Prezydent nie dał ani złotówki na klub a wszystko przeznaczył na żużel!
    My kibice Koszykówki pamiętamy to Panu!
    Jak się dzieli to po równo bo z jednego będzie gówn...

  • ~stam55 2018-11-16
    19:29:21

    11 12

    nawet nie raczyliście napisać jaki to jest koszt?,brak jakiegokolwiek profesjonalizmu

  • ~pwgraf 2018-11-16
    20:56:54

    7 5

    stam55 - wejdź w link w artykule - kwota do zebrania jest tam podana

  • ~Arteks 2018-11-16
    21:10:41

    8 46

    @goliat - Rybnik dotuje sport sumą aż 6 mln zł rocznie utrzymując prawie 26 różnych sekcji/drużyn sportowych. Jak można mieć jakiekolwiek pretensje w tak dobrej sytuacji? Każdy klub który odpowiednio wypełni papiery i zwróci się do UM w określonym czasie - może liczyć na miejską dotację. Ile byś jeszcze chciał przeznaczyć na coś co przecież nie jest najważniejszą dziedziną życia miasta? Zadałeś sobie kiedyś trud aby sprawdzić jak wysokie dotacje są w innych śląskich miastach? Każdy kto zajmuje się sportem w całym regionie wie, że najbardziej komfortową sytuację mają kluby, trenerzy i zawodnicy w Rybniku.

  • ~Extraliga_1 2018-11-16
    21:24:46

    22 6

    Panie Arteks - " Każdy kto zajmuje się sportem w całym regionie wie, że najbardziej komfortową sytuację mają kluby, trenerzy i zawodnicy w Rybniku." - Pan żartuje, prawda?

  • ~Tomek Kieczka 2018-11-16
    21:27:12

    36 10

    Panie Arteks. Proszę nie wypowiadać się na temat sprotu, bo średnio Pan się w tym orientuje. Proszę sprawdzić ile na KULTURĘ FIZYCZNĄ ( to ważne nie ) wydają Tychy czy Gliwice, które mają zbliżone budżety do Rybnika. Miasta które często w dyskusjach padają jako wzory w naszym mieście. My na futsal przez 3 lata otrzymaliśmy z miasta 20 tys. W międzyczasie zdobywając złoto seniorek MP (2018), srebro juniorek U14 (2017) , brąz w seniorkach(2017) i piąte miejsce w U16. Nie mnie oceniać podziału pieniędzy, bo to sprawa Prezydenta. Szukamy biegamy i jakoś organizujemy pieniądze. Jednak niech Pan nie mówi że Rybnik wydaje krocie na sport... bo to nieprawda.

  • ~stam55 2018-11-16
    22:28:52

    3 2

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2018-11-17
    00:30:18

    16 10

    Mam pytanie na co poszło sto dwadzieścia tysięcy (120 000) z poprzedniej dotacji (wiem że Pan powie to transparentne i można znaleźć w internecie), ale może Pan powie ?
    Moje zdanie jest jedno !!!! Zero dotacji dla zewnętrznych klubów i ich prezesów, zero !
    Jeżeli ktoś chce się bawić w zawodowy sport i zawodowo opłacanych zawodników (żużlowcy, piłkarze, piłkarki, koszykarki i inne) niech się bawi za swoje pieniądze, jedyne pieniądze jakie powinny iść na sport to SMS-y szkolne ( szkoły mistrzostwa sportowego ) i na nic innego !!!
    A wielce nam panujący Piotr I Rybnicki szasta kasą bez opamiętania na kluby będące stowarzyszeniami i jeszcze lansuje się wśród "gawiedzi" na stadionie za MOJE PIENIĄDZE.
    A więc Panie prezesie Kieczka niech pan powie na co poszła dotacja w wysokości 120 000 tysięcy na klub.
    Osobiście nie chce mi się szukać, jak pewnie większości Rybniczan, więc czekam ......

  • ~ 2018-11-17
    00:39:46

    5 5

    A propo Rybnika 17.11.2018 godzina 0:35 najgorsze powietrze w dzielnicy MEKSYK pewnie palą co się da, gdybym miał marychę też bym palił, a tak idę się przejść puki jeszcze można, i nawet pies się ożywił .

  • ~ 2018-11-17
    01:22:04

    18 5

    Muszę posypać głowę popiołem, wstyd mi.
    Wstyd bo wytykam Paniom "zapieprzającym" na treningach i nie wspomniałem o żużlu który przygarnia prawie try miliony i , i , i , i Panie Kuczera to wszystko na promocję miasta i szkolenie ????
    Jakie szkolenie?
    Paru młokosów na torze którzy nie potrafią złożyć się w łuk ????
    Panie Kieczka szcun !!!!! proporcjonalnie dostał Pan grosze i ma mistrzostwo POLSKI , Ale Miasto RYBNIK ma To w ....(we dooopie), Bo na kim Szanowny Pan Kuczera będzie jeździł po stadionie ????
    Na Pana grzbiecie Panie Prezesie Kieczka, no nie , najlepszy lans jest przy pełnych trybunach (większa połowa z poza Rybnika) ale ta adrenalina,ten ryk ...... prezidento znowu będzie się czuł dobrze wiosną i latem.

  • ~oko 2018-11-17
    06:52:00

    13 4

    kolejny absurd w naszym mieście, komu zależy żeby piłka nożna przestała istnieć?? szkoda że tematu zbiórki nie było przed wyborami, zaraz z kasy miasta całość by przyleciała. Kasa na przeciętny serial się znalazła, promocja Rybnika słaba. Ktoś pewnie marzył o tym samym co zrobił ojciec Mateusz dla Sandomierza, ale niestety. Kasa na żuzel, proszę bardzo. ale kasa na piłkarki, które faktycznie mogą coś osiągnąć to już nie. A skoro nie miasto to może z kasy ROW-u?? czy mają wyliczone co do 1 zł??

  • ~Tomek Kieczka 2018-11-17
    08:51:50

    23 9

    Panie nikt. Odpowiem Z przyjemnością. Przedstawilbym całe rozliczenie ktore oddajemy do Miasta jednak to nie da całego obrazu. Wydatki roczne klubu to 350 tys. Miasta dostaliśmy 120 plys 20 na futsal. Wspomniał Pan o sukcesach z tego roku. Wiec tylko na weekend 3-4 marca kiedy seniorki zdobyly MP w futsalu a juniorki U 14 grały w finałach ( Grodzisk i Grudziądz) wydaliśmy 22 tys . Łącznie. Gramy cały rok bez przerwy. Mamy 125 dziewczat zgloszonych do rozgrywek gramy w 7 ligach rozgrywkowych . Same wydatki na trenerów to 60 000 plus zus i podatki. Prosze policzyć tylko podstawowy sprzet dka takiej grupy . Ubezpieczenia, oplaty rozrywkowe. Ogromny koszt to transport .
    Miasto wydaje 6 mln na sport. 3.5 mln na kulturę fizyczną.... z tego 250 tys idzie na kluby typowo żeńskie. Uważa Pan ze miasto szasta pieniędzmi na sport kobiet ?

  • ~Tomek Kieczka 2018-11-17
    09:03:01

    26 7

    ... 1 jeszcze jedno. Proszę nie używać populistycznych haseł typu zero kasy dla prezesów. Ta środki idą na dziewczyny , nie na prezesa. Może się Pan domyśleć jaka rolę w uzupełnianiu budżetu w potrzebujące środki ma tu prezes. I dość istotna jeszcze kwestia. Używa Pan argument zero kasy na sport zawodowy. W naszym klubie na 125 zgloszonych do rozgrywek 108 nie skończyła 17 roku życia. Jest 9 seniorek . W zestawieniu Federacji Sportu Młodzieżowego na 300 klubów w Polsce zajęliśmy 6 miejsce w Polsce. Drugi rok z z rzędu jestesmy w nim najlepsi na Śląsku . Jesteśmy tez najlepszym klubem w Rybniku z wszystkich druzynowek obu placi i wszystkich dyscyplin . To fakty przemawiające za tym że jesteśmy klubem młodzieżowym. W razie pytań jestem do dydpozycji.

  • ~charlie 2018-11-17
    10:56:05

    12 6

    Nikt333 ma po części rację. Zgadzam się z częścią zdania, że zero kasy na sport zawodowy. Natomiast nie zgadzam się ze zdaniem, że kasa powinna pójść na sport młodzieżowy. Tutaj też miasto nie powinno ładować pieniędzy. Dlaczego ktoś kto ma dzieciaka, który lubi kopać gałę ma dostać dofinansowanie a dzieciak, który np. lubi brzdęgolić na harfie albo chce się uczyć mandaryńskiego, kasy z miasta nie dostanie? Są dzieciaki lepsze i gorsze? Nie da się zaspokoić potrzeb wszystkich dlatego nikt takiej pomocy nie powinien otrzymywać ze środków publicznych. Wszystko powinno być jedynie w gestii rodziców. Oczywiście żeby tak było to nie wystarczy wstrzymywać dotacji z miasta czy innych ministerstw. Tutaj potrzebne jest całkowicie odmienne podejście do zarządzania państwem, jego podejściem do społeczeństwa. Dlaczego USA mają najlepsze wyniki w sporcie zarówno zawodowym jak i młodzieżowym? Jak to jest, że np. lekkoatleci, uczniowie uniwersytetów (prywatnych rzecz jasna) na równi startują z np. polskimi zawodnikami, którzy są finansowani przez państwo i jego spółki? Daję przykład dyscypliny, w której jednak odnosimy sukcesy i jakoś możemy nawiązać do tych z USA. To kolejny raz pokazuje, że prywatne lepsze jest od państwowego. Nie może być tak, że wydajemy kasę tylko po to żeby ktoś, gdzieś mógł sobie startować w zawodach sportowych. Do całkowitej zmiany są wszelkie dotacje i stypendia. Żeby jednak to zrobić to trzeba w końcu zmienić politykę i polityków.

    Poza tym sport to nie jest coś bez czego samorząd czy państwo przestałoby funkcjonować i istnieć. I już tylko to wystarczy żeby całkowicie rozdzielić te dwie kwestie.

    Co do opisanego "problemu" to jest skandal co robi ten prezydent. Natomiast musicie pamiętać, że jego decyzje są waszymi decyzjami bo to wy go wybraliście...

  • ~Arteks 2018-11-17
    18:55:59

    3 16

    @Tomek - lubię sport chociaż przyznaję, że nie jestem ekspertem. Ale Rybnik nie wydaje mało na sport w porównaniu do innych miast jakbyś to przeliczył na liczbę mieszkańców. Jastrzębie wydaje 1,8 mln, Żory 1 mln, Wodzisław 0,8 mln - też kluby muszą sobie jakoś tam radzić. Gliwice wydają więcej bo 9,2 mln - ale tam muszą utrzymać Piasta który gra w ekstralidze, a to kosztuje! Nadal uważam, że 6 mln to bardzo dużo, a podział tej kasy na różne dyscypliny to czasami też kwestia ich popularności. Możliwe, że powinno się premiować bardziej tych którzy mają większe sukcesy. Byłoby to motywujące.

  • ~Tomek Kieczka 2018-11-17
    19:34:40

    18 1

    Panie Arteks . Nie jest moja intencją poprawiać Pana .Ba doceniam ze zadal Pan sobie trud sprawdzenia wydatkow Gliwic. Jednak zrobil to Pan niedokładnie. 9.2 mln Gliwice wydały... w pierwszym półroczu. Komplet wydatków na kluby to 20.5 mln zl , przy budzecie 850 mln. Na caly sport a wiec Mosir z infrastruktura w tym roku wydaly 72 mln.Prosze pamiętać, ze w zrszlym roku postawili za 150 mkn halę największą na Śląsku. Tychy - również przytaczane jako wzór, wydaly ma kluby17.5 mln. 60 mln na infrastrukturę (plus budowa aqaparku). Dabrowa Górnicza na sport a przyzna Pan to nie jest metropolia wydaje blisko 10 mln przy budzecie 620 mlm. Zeby Panu pokazać jak malymi zuczkami jesteśmy - Chorzów. Przyzna Pan to jest biedne miasto. Budzet ok 500 mln. Na Klubu przeszlo 9 mlm plus dodatkowe wsparcie Ruchu bodajże 2mln. Dla przypomnienia Rybnik 6 mln z czego na kulturę fizyczną 3.5 mln. Proszę nie przytaczac argumentów ze wydatki na sport są zbyteczne. Nikt nie kwestionuje wydatków na kulturę i muzea a jak sądzę znacznie mniejsza część Rybniczan z tego korzysta.

  • ~Antyk 2018-11-17
    20:08:29

    5 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Antyk 2018-11-18
    07:38:16

    10 0

    Panie Tomaszu jak Pan widzi(usunięty komentarz, w którym Was nie obrazałem, ale napisałem o swoich obawach...) w redakcji też wsparcia te dziewczyny mieć nie będą....życzę Panu i osobom związanym z tymi dziewczynami, żeby wszystko szło lepiej, żebyście na swojej drodze NIE spotykali "pseudopomagaczy" i fałszywych osób komentujacych Wasze działania

  • ~oko 2018-11-18
    09:40:42

    8 5

    Brawa dla Pana Tomka.
    Ktoś wcześniej pisał, że po co w ogóle wydawać na sport, sport młodzieżowy skoro nie wszystkie dzieci go lubią, padł przykład harfy albo języka mandaryńkiego. Idąc tym tokiem myślenia może całkowicie zrezygnujmy z lekcji w-fu w szkołach, można zaoszczędzić na nauczycielach tego przedmiotu. To co dajemy na sport dajmy na konsole dla dzieci, które nawet jak są największymi zapaleńcami, jeśli dostaną konsole i mnóstwo czasu na grę to zrezygnują ze swojej pasji, będą coraz okrąglejsze. Podobno klimat ma nam się ochłodzić, akurat będzie miało ich co grzać. Co za bzdurne myślenie. Jednym z zadań państwa jest zapewnienie rozwoju obywateli, zapewnienia im rozrywki w czasie wolnym. Zgadzam się, że w Rybniku jest bardzo zła organizacja tego typu wydatków. Im wyższy szczebel rozgrywkowy tym na pewno wyższe wydatki, ale część klubów zyskuje jakieś profity ze sprzedaży praw do transmisji, sponsorzy itd. Ktoś podał przykład kilku miast. Gliwice, które niby wydają dużo, ale ze względu na Piasta. Być może dużo idzie na Piasta, ale zobaczcie jakie są tam ceny biletów na mecze klubu z najwyższej ligi rozgrywkowej. Idąc na mecz z dzieckiem zapłacisz niecałe 20 złotych. u nas w Rybniku?? III liga i chyba te same koszty. Może dlatego Piast dostaje więcej bo nie ma zysku na biletach, ale to jest to co wkłada miasto dla swoich obywateli. Jastrzębie. Ktoś napisał o małych wydatkach na sport. Siatkarze, hokej - najwyższe ligi rozgrywek, piłkarze zaplecze ekstraklasy. Być może miasto niewiele dokłada, ale tam jest konkretny sponsor w mieście, który na pewno ma dzięki temu wiele innych udogodnień.
    Wracając do Rybnika. Ktoś pisał, że można omijać kluby mniejsze jeśli jest coś na wzór SMS-a. może faktycznie to jest dobre rozwiązanie. Nie do końca bym je omijał, ale więcej łożył na sam SMS, który w Rybniku jest póki co na wyrost tak nazwany - jedno boisko, kilka drużyn jednocześnie na treningu. Z tego co wiem to dziewczyny także trenują w tej szkole. Po co utrzymywać pozaszkolny RKP skoro wkoło jest kilka mniejszych klubów?? Czy to nie są podwójne koszty, no chyba że SMS nie otrzymuje nic a RKP wszystko. To już całkowicie porażka. na koniec jeszcze jedno. To że dzieciaki uczęszczają do szkoły nie znaczy, że ich rodzice nie ponoszą kosztów składek na RKP. Czy tak jest u dziewczyn? nie wydaje mi się. Przynajmniej z tego co pamiętam, kiedyś tych składek rodzice nie ponosili. Bezsensowne jest zarzucanie komuś w tym klubie złą gospodarkę, brawo dla Pana Tomka. Wszystko organizują sami, a ta sytuacja jest wynikiem nieumiejętnej gospodarki ale miasta, nie klubu. Nie można dawać milionów na żużel, który na pewno sam też potrafi „zarobić”, nie można utrzymywać jednego klubu, który działa w dwóch miejscach RKP-SMS. Gdzie siatkówka? Gdzie koszykówka? Jeśli wszystko by dobrze funkcjonowało to i dla harfistów by się coś znalazło.

  • ~Heina aus Pitolowa O/S 2018-11-18
    09:54:17

    7 12

    Baby niych heklujom i sztrykujom, a niy w fuzbal grajom.

  • ~kurier 2018-11-18
    11:25:22

    12 14

    Futsal? A co to w ogóle jest? Utrzymujcie się z biletów kibiców i sponsorów lub sami dokładajcie do swojego hobby.

  • ~ 2018-11-18
    17:59:46

    5 4

    Jak nie wiesz co to futsal to, szkoda twojego głosu, Najbardziej mi się podoba jak żeńskie drużyny wynikami przebijają na głowę naszych panów. Musi im być nie w sos. A ja bym sobie życzył aby żużel był finansowany z biletów i z puli sponsora a nie z miasta-bo efektów nie widać. Jeśli miasto wydaje pieniądze z moich podatków , to niech to dzieli sprawiedliwie, i premiuje tych którzy coś osiągają. Rozdzielanie grantów na sport w takim wydaniu jak to teraz ma miejsce woła o pomstę.

  • ~charlie 2018-11-18
    18:31:34

    4 12

    Oko, przykład (wręcz idealny) homo sovieticus.

    Jednym z zadań państwa jest zapewnienie rozrywki obywatelom? A co to państwo jest żeby Ci organizować czas wolny? Sam nie jesteś w stanie? Nie uważasz, że państwo ma poważniejsze wydatki niż Twoja rozrywka i czas wolny? I kto dał państwu takie wytyczne, że ma zapewniać komuś rozwój czy czas wolny? Ty?

    Edukacja powinna być całkowicie sprywatyzowana. I jeśli masz taką ochotę to swoje dziecko poślesz do szkoły gdzie będziesz miał 20 godzin w-fu w tygodniu, Twoja sprawa! Poza tym sprowadzanie nauczania języka manadryńskiego czy chińskiego do gry na konsoli jest sporym nadużyciem. Dużo bardziej przydatne dla 90% wszystkich uprawiających sport młodzieżowy byłaby nauka takich języków bo nigdy znacznych sukcesów w sporcie zawodowym nie osiągną. Niestety, jedynie nieliczni w takim odnoszą sukcesy, a już w żeńskim futsalu... nikt. A chiński czy mandaryński pewnie by pomógł w przyszłości znaleźć pracę, z futsalu się nie utrzymają...

    Naprawdę nie wiedziałem, że jeszcze istnieją ludzie, którzy chcą żeby ktoś decydował o ich życiu i planował im rozwój albo czas wolny. Nie uwłacza Ci to, że ktoś ma nad Tobą taką władzę? Nie czujesz się mniej człowiekiem wtedy?

    Nie mam nic przeciwko temu, że ktoś sobie piłkę na hali kopie czy na trawie. Nie mam nic przeciwko, że ktoś sobie jeździ na motorku dookoła stadionu, ale niech to robi za swoje albo przynajmniej sponsorów pieniądze a nie publiczne...

  • ~Antyk 2018-11-18
    19:54:00

    7 2

    charlie i po co drzesz ryja??? Nikt ciebie, ani tych dziewcząt nie zmusza do niczego!! Ale może wolałbyś, żeby bardzo młodzi ludzie większość wolnego czasu spędzała w galeriach? w pubach? ze smarfonem w łapce na osiedlowej ławce, a ty.......cieszyłbyś się większą "podażą" ? wybierałbyś te bardziej sfrustrowane???? Mam nadzieję, że chyba nie o to ci chodziło? Prawie na całym świecie tak to działa( z większymi lub mniejszymi dotacjami) w tym sporcie dzieci i młodzieży, ale tobie to nie pasuje...

  • ~Bartosz Ignaszewski 2018-11-19
    07:35:42

    5 11

    Wydatki klubu 350 tys, dotacja 140 tys. Sprawiający ciągły ból pewnej części ciała żużel ma budżet ok 6,5 mln , w tym dotacji 2,2 mln. Proporcje podobne. Ale no tak zuzel to sport na ktotu nie chodza rybniczanie. Na 10 tys ludzi na trybunach większość to mieszkańcy innych miast. Kurde gdzie te 6 tys i więcej ludzi parkuję.

  • ~oko 2018-11-20
    18:27:28

    7 0

    Charli, chcesz prywatyzować wszystko, brawo, pewnie Korwin byłby dumny, ale nie tędy droga. W tym kraju nie potrafimy sprywatyzować tego co można by sprywatyzować a Ty chcesz wszystko w taki sposób traktować w tym szkoły. Szkoła prywatna wiąże się z kosztami, które spadną na rodziców. co z tymi których nie będzie na to stać? Zapewnienie rozrywki przez państwo ma polegać na tym, ze państwo inwestuje m.in w sport młodzieżowy, tak żebyśmy my mogli za jakiś czas iść na stadion oglądać fajnie grających chłopaków czy dziewczyny. Nie interesuje cię sport, nie musisz iść. Czy kogoś w tym kraju pytał kiedy państwo ładowało kasę chociażby w taką szmirę jak film Smoleńsk?? czy ktoś nas o to pytał? nie państwo dało, my mieliśmy wybór. Nic mi nie uwłacza ponieważ to ja decyduje na co chcę iść i nikt w takim zakresie nie ma nade mną władzy.
    Idąc dalej. Zapewne Tobie wydaje się, żę sport młodzieżowy jest w pełni sponsorowany z pieniędzy państwowych. Tak nie jest. Klub dziewczyn o którym jest w artykule to ewenement, ale być moze poprzez to, żę rodzice tam nie opłacają składek bierze się ten problem. Szacunek dla Prezesa tego klubu za takie podejście, ale podejrzewam, że rodzice też się nie pogniewają jeśli to by się zmieniło. Przykład RKP. Tutaj takie rzeczy obozy piłkarskie, stroje, dresy kupują rodzice, nie klub. Rodzice inwestują całość, klub nie dokłada ani grosza. Na co idą pieniądze w tym klubie? nie wiem, nie mnie ich rozliczać, ale nie myśl że wszystko jest "za Twoje". Z całą pewnością zmienił bym conieco ale nie jest tak, że wszystko Ty finansujesz.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5265