zamknij

Wiadomości

W poniedziałek rusza proces o odszkodowanie dla rodziny snajpera z Boguszowic

2012-12-07, Autor: 
10 grudnia przed Sądem Okręgowym w Katowicach ma się rozpocząć proces, który śląskiej policji wytoczyła rodzina snajpera z Boguszowic. Żona Krzysztofa W. żąda łącznie 300 tys. złotych za zranienie swojego syna.

Reklama

To pokłosie wydarzeń z 28 sierpnia 2010 roku. Krzysztof W. w szeregowcu przy ul. Braci Nalazków w Boguszowicach, podczas rodzinnej sprzeczki otworzył ogień do domowników. Kiedy na miejsce przybyli antyterroryści, jaką żywą tarczę wykorzystał swojego 15-letniego syna. Policjanci podczas interwencji i wymiany ognia zranili nastolatka w żuchwę.

 

> Zobacz zdjęcia ze strzelaniny w Boguszowicach

Teraz żona Krzysztofa W. żąda od policji 295 tys. złotych odszkodowania i 5 tys. zł na pokrycie kosztów leczenia syna. Proces przed Sądem Okręgowym w Gliwicach ma się rozpocząć w najbliższy poniedziałek.

 

Z roszczeniami rybniczanki nie zgadza się pozwana policja. - Policjanci z narażeniem własnego życia interweniowali by ratować życie i zdrowie rodziny Krzysztofa W. - podkreśla Aleksandra Nowara - rzeczniczka prasowa rybnickiej policji.

 

Działania antyterrorystów były też przedmiotem kontroli zarówno policji i prokuratury. Kontrole nie stwierdzili uchybień.

 

Dodajmy, że sprawca strzelaniny Krzysztof W. za swoje czyny nie odpowie przed sądem, ponieważ biegli uznali go za niepoczytalnego. Obecnie przebywa na zamkniętym oddziale w szpitalu psychiatrycznym.

 

Do sprawy będziemy wracać.

 

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 11

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (56):
  • ~Afordancja 2012-12-07
    11:21:27

    0 0

    To jest chyba kurde jakiś żart! Zaczyna się robić jak w USA, jeszcze niech oskarży producenta broni, że nie było napisane na nim, że niebezpieczny.

  • ~niuti 2012-12-07
    11:23:15

    0 0

    ta Pani chyba ma coś z głową delikatnie mówiąc jak mąż.....uratowali syna i ją i jeszcze kasa....lol...nie ma to jak sposób na dalsze życie

  • ~ 2012-12-07
    11:26:38

    0 0

    Cóż za perfidia!!! Policja uratowała im dupy przez tym schizolem, a te durnie chcą odszkodowania!!! Tam chyba cała rodzina wymaga leczenia w szpitalu w pobliżu rybnickiego stadionu.

  • ~ 2012-12-07
    11:29:24

    0 0

    co tu duzo gadac- boguszowice i wszystko jasne !

  • ~Afordancja 2012-12-07
    11:38:14

    0 0

    @~niuti czy z głową to nie wiem, ja bym to raczej nazwał wyrachowanie....

  • ~niuti 2012-12-07
    11:45:38

    0 0

    @~Afordancja....może i masz rację.......wyciągnąć kasę na dalsze życie, bo wypłaty męża już nie będzie....a leczenie ma kosztować 5 tyś.

  • ~darek311 2012-12-07
    12:00:04

    0 0

    Jak ma ,,chorą żuchwę'' niech idzie w sobotę pod dyskotekę IMPERIUM przy Plazie. Tam mu ją wyleczą bardzo szybko i za darmo.

  • ~ 2012-12-07
    12:02:31

    0 0

    Następnym razem się nie wtrącać, niech wytłucze wszystkich w domu.

  • ~spirit-of-the-town 2012-12-07
    12:03:40

    0 0

    Będąc złośliwym możnaby stwierdzić, iż żona chce zgarnąć 300 tysięcy a mąż jak "wyzdrowieje" to bez ponoszenia konsekwencji wróci jak "syn marnotrawny" do swej bagatszej połówki. I będą żyli długo i szczęśliwie! Pozdrawiam

  • ~Robin Tell 2012-12-07
    12:20:03

    0 0

    Były takie czasy, stosunkowo niedawno, że cała ta rodzina otrzymałaby skierowanie do pracy. Aha jeszcze jedno ... za drutami kolczastymi. Jak świat dalej pójdzie w tym kierunku co idzie, a mam tu na myśli poprawność polityczną, to te czasy wrócą.

  • ~Dafik88 2012-12-07
    12:28:48

    0 0

    I to jest właśnie Polska mentalność- założe się że jakaś głupia papuga powiedziała im że mogą na tym kase wyciągnąć i już pozwy piszą... Żal mi takich ludzi, do czego to doszło żeby zamiast dziękować za uratowanie życia kilku(nastu) osób, złożyć pozew do sądu o odszkodowanie. Niech sobie robotę znajdą, bo widać że im sie nudzi. Aha, jak już są tacy mądrzy, to proponowałbym ich obciążyć kosztami całej akcji- w końcu to nie przez Policje to wszystko się rozpętało, tylko mężusia szanownej pani, który teraz ogląda świat zza kolorowych krat.

  • ~Afordancja 2012-12-07
    12:31:24

    0 0

    @~Dafik88 to nie jest Polska mentalność, to po prostu ludzka mentalność, a widać to szczególnie w USA gdzie prawo w tym względzie jest jak dla mnie dosyć "specyficzne".

  • ~kawa76 2012-12-07
    12:36:57

    0 0

    O ile się nie myle to facet dostał do głowy z powodów bardzo duzych długów które maa razem ze swoją małżonką. Odszkodowanie =spłata długów i nowe życie.

  • ~ona 2012-12-07
    12:46:22

    0 0

    Skoro na tyle Pani "wyceniła" straty, jakie poniosła w związku z uratowaniem życia jej i jej rodziny, to może należałoby dokonać kalkulacji kosztów, jakie policja - a więc całe społeczeństwo - poniosła na przeprowadzenie tej akcji? Nie wiem, czy wtedy nie musiałaby jeszcze dopłacić do interesu, jaki naszym kosztem chce zrobić?

  • ~ 2012-12-07
    13:02:53

    0 0

    woła 300 tyś (jeśli wygra) dostanie 50 tyś opłaci prawnika ,zapłaci podatek ,pojedzie na zakupy do plazy i fokusa ,kupi łebkowi nowy komputer resztę pzrepiją...

  • ~werkk 2012-12-07
    13:09:14

    0 0

    Jest to śmieszne zadąć odszkodowania ale sama tego nie wymyśliła cwana papuga wygra to odszkodowanie. Bo akcja policji była delikatnie mówiąc bez przygotowania ale trudno się dziwić policjanci z Boguszowic poczuli się antyterrorystami i tu należało by pomyśleć czy w 140 000 mieście nie powinno być 12 antyterrorystów. Co mieli zrobić Ci biedni policjanci bez sprzętu, bez odpowiedniego wyszkolenia, i zapewne daleko im do sprawności antyterrorystów. Przypomnę ze na linie ognia wpuszczono pogotowie, potem wyczytałem ze strzelał ślepakami. Dlatego mądry adwokat wykorzysta to i dostanie odszkodowanie może nie tyle ale dostanie.

  • ~Benq 2012-12-07
    13:12:40

    0 0

    Ona się chyba z lulokiem na łby pozamieniała, tępota i pazerność ludzka nie zna granic. Tak jak już napisał ktoś wcześniej cała rodzina powinna się leczyć w psychiatryku, bo z głowami coś mają nie tak. Ja bym na miejscu sądu obliczył koszt całej akcji i nie tylko Policji, ale również pogotowia itp. ciekawe czy wtedy by tak cwaniara szczekała. Widać, że robić się nie chce tylko wyciągać hajs z krzywej akcji swojego ukochanego. Na drzewo z nią, liście niech liże.

  • ~Afordancja 2012-12-07
    13:15:36

    0 0

    @~werkk ja tam się nie znam, ale mówisz, że ci panowie w czarnych strojach i kominiarkach pracują na komisariacie w Boguszowicach? Sprzęt nie wydaje się taki słaby...

  • ~werkk 2012-12-07
    13:32:09

    0 0

    Afordanacja niestety najbliższa grupa antyterrorystów jest w Katowicach I moim zdanie to jest problem już nie mówiąc o tej sytuacji bo to jest rzadkość ale chodzi o powroty dużych grup z dyskotek, nie wyszkoleni do tego typu działań policjanci maja prawo się bać, W Boguszowicach siedzą dzielnicowi może jest 2 interwencyjnych, ale tego nie wiem na 100% nie ma grupy antyterrorystów.

  • ~AlicjaeR 2012-12-07
    13:38:21

    0 0

    Na akcję do Boguszowic przyjechała grupa antyterrorystów z Katowic . Bzdury piszecie , ze panowie w czarnych ubrankach z komisariatu boguszowickiego , wystarczy wrócić do art.Policji sprzed 2 lat

  • ~Afordancja 2012-12-07
    13:43:44

    0 0

    @~AlicjaeR Do mnie piszesz? ;) Jeżeli tak to słowo klucz Ironia

  • ~koczis111 2012-12-07
    13:53:10

    0 0

    nie widziałem aby ci panowie w kominiarkach pracowali w Boguszowicach http://www.tvs.pl/28358,strzelanina_w_rybniku.html

  • ~koczis111 2012-12-07
    13:59:04

    0 0

    http://uwaga.tvn.pl/36850,wideo,196888,kulisy_strzelaniny_w_rybniku,kulisy_strzelaniny_w_rybniku,reportaz.html

  • ~koczis111 2012-12-07
    14:05:15

    0 0

    Ładnie gość z kopa dostał od ateka :) przy poddaniu się widać to na materiale uwaga.tvn :)

  • ~koczis111 2012-12-07
    14:06:38

    0 0

    Ładnie gość dostał z kopa od ATEKA przy poddaniu się :) widać to w reportażu UWAGA.TVN :)

  • ~wera 2012-12-07
    14:14:10

    0 0

    Jak zranili jej syna to niech teraz płacą ,przecież to nie był przestępca .Nie można bezkarnie ranić przypadkowych osób mimo wszystko,a co mieli zrobić i jak by do tego nie doszło to już problem dowódców , którzy podjęli takie nieodpowiedzialne decyzje za, które mimo wszystko my zapłacimy z podatków.Policja nigdy się nie zgadza ze swoją winą ,może jak zapłacą to zaczną myśleć w przyszłości.

  • ~Afordancja 2012-12-07
    14:26:21

    0 0

    ~w.wer chyba sobie żartujesz, liczy się WINA, jeżeli zrobili coś nieodpowiedniego to można się zgodzić, ale nie jeżeli to było przypadkiem. Tak samo jeżeli strażacy będą wyciągali z samochodu po wypadku, i połamią mu kości podczas wyciągania (oczywiście nie chodzi o jakieś zaniedbania) to mają płacić odszkodowanie? Jeżeli ktoś Cie napadnie, ja Cie "wyrwę" napastnikowi, ale uszkodzę Ci nowo kupioną bluzę to każesz mi zapłacić za nią? Swoją drogą jestem za tym aby obciążyć tego gościa a jeżeli nie mieli rozdzielności majątkowej to i żonę za całą akcję, ponadto sąsiedzi powinni złożyć pozew zbiorowy, ze też chcą odszkodowania, byli narażeni na utratę życia/zdrowia...

  • ~wera 2012-12-07
    14:52:18

    0 0

    Afordancja ,zapominasz o tym ,że ten człowiek jest niepoczytalny, także jak można żonę pociągnąć do odpowiedzialności za zachowanie chorego męża??sąsiedzi mogą składać wnioski oczywiście ale od rodziny nic nie dostaną bo rodzina nie jest ,,sprawcą'' a sprawca jak wyżej napisałem jest nie poczytalny także w tym momencie nie był świadomy swoich czynów i nie może odpowiadąć jako strona w ewentualnych roszczeniach sąsiadów i innych okolicznych ,,poszkodowanych''

  • ~czorno 2012-12-07
    14:54:59

    0 0

    Jak zwykle najwięcej o sprawie chcą powiedzieć Ci którzy wiedzą wszystko z tv bądź brukowców. Czemu jakoś nie komentuje tego wydarzenia rodzina sąsiedzi??? bo odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta syn był piętro wyżej niż strzelec więc dziwne jakby miał sie synem zasłaniać????? Po za tym wszyscy krzyczeli ze u góry piętro nad nim jest troje dzieci i mają uważać a cała akcja policji przypominała trochę dzieci w przedszkolu motali się i nie wiedzieli co maja robić a było ich jak mrówek hehe więc na jedno sie nie dziwię że pani W chce odszkodowanie a czy je dostanie o tym zadecyduje sąd a nie ludzie którzy o sprawie słyszeli w tv pozdrawiam;))))

  • ~wera 2012-12-07
    14:56:31

    0 0

    Afordancja ,zapominasz o tym ,że ten człowiek jest niepoczytalny, także jak można żonę pociągnąć do odpowiedzialności za zachowanie chorego męża??sąsiedzi mogą składać wnioski oczywiście ale od rodziny nic nie dostaną bo rodzina nie jest ,,sprawcą'' a sprawca jak wyżej napisałem jest nie poczytalny także w tym momencie nie był świadomy swoich czynów i nie może odpowiadąć jako strona w ewentualnych roszczeniach sąsiadów i innych okolicznych ,,poszkodowanych''

  • ~yaca 2012-12-07
    14:56:41

    0 0

    to kto ma płacić za ludzi niepoczytalnych? czyż ojciec nie odpowiada za dziecko? niepoczytalny jest jak dziecko...no tak żona umywa teraz ręce bo chłop siedzi i sie do niego nie przyznaje

  • ~wera 2012-12-07
    14:59:08

    0 0

    Afordancja ,zapominasz o tym ,że ten człowiek jest niepoczytalny, także jak można żonę pociągnąć do odpowiedzialności za zachowanie chorego męża??sąsiedzi mogą składać wnioski oczywiście ale od rodziny nic nie dostaną bo rodzina nie jest ,,sprawcą'' a sprawca jak wyżej napisałem jest nie poczytalny także w tym momencie nie był świadomy swoich czynów i nie może odpowiadąć jako strona w ewentualnych roszczeniach sąsiadów i innych okolicznych ,,poszkodowanych''

  • ~wera 2012-12-07
    15:01:05

    0 0

    Afordancja ,zapominasz o tym ,że ten człowiek jest niepoczytalny, także jak można żonę pociągnąć do odpowiedzialności za zachowanie chorego męża??sąsiedzi mogą składać wnioski oczywiście ale od rodziny nic nie dostaną bo rodzina nie jest ,,sprawcą'' a sprawca jak wyżej napisałem jest nie poczytalny także w tym momencie nie był świadomy swoich czynów i nie może odpowiadąć jako strona w ewentualnych roszczeniach sąsiadów i innych okolicznych ,,poszkodowanych''

  • ~AlicjaeR 2012-12-07
    15:06:40

    0 0

    Afrodancja ...piszę do ~werkk

  • ~IS 2012-12-07
    15:34:36

    0 0

    Wypłacić, a jakże. A potem pozwać głupią c..pę w imieniu sąsiadów za brak reakcji na kompletny odpał jej męża który zrobił sobie z mieszkania nielegalny magazyn broni. Pozew zbiorowy, przynajmniej na bańkę. Co za syf k....

  • ~pepsi 2012-12-07
    16:41:11

    0 0

    Ty z naszom fanom z kierej dzielnicy jesteś że tak nalatujesz na Boguszowice

  • ~thomas_k7 2012-12-07
    17:06:18

    0 0

    Art. 156. Kodeks Karny:
    § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
    1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
    2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej, całkowitej albo znacznej trwałej niezdolności do pracy w zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
    § 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Poczytajcie trochę o nieumyślnym spowodowaniu uszczerbku na zdrowiu, później zabierajcie głos. Takie mamy prawo...
    Afordancja - przypadkiem = nieumyślnie. Mogli działać w inny sposób, nie raniąc dziecka. Chyba prawo to Twoja nie najmocniejsza strona. Jeżeli porównujesz wypadek do strzelaniny, nie mam pytań.

  • ~cige 2012-12-07
    18:15:06

    0 0

    TY GŁUPIA ZAKUTA BABO, ODSZKODOWANIA TO ŻĄDAJ ALE OD MĘŻUSIA KTÓRY STRZELAŁ, CHOĆ ZDANIEM INNYCH SAMI ŻEŚCIE TEGO FACETA DOPROWADZILI DO OBŁĘDU!!! MAM NADZIEJE ŻE ZOSTANIECIE ZA TO SUROWO UKARANI, A DLA POLICJI NAUCZKA - NIE MIELIŚCIE PRZYJEŻDŻAĆ TYLKO POZWOLIĆ BY WYBIŁ ICH WSZYSTKICH I TYLE.

  • ~superelektro 2012-12-07
    18:39:06

    0 0

    thomas_k7, Mogli działać w inny sposób, nie raniąc dziecka ? Mogli też w ogóle nie działać i nikogo by nie uszkodzili. Sam by wszystko załatwił a oni weszli by pozamiatać. Po to policja ma broń aby w odpowiednim momencie w razie potrzeby mogła zrobić z niej uzytek, w innym razie dać jej " ciężkie szlojdry " chociaż nie, bo mogli by przypadkiem komuś oko wybić. A tak w ogóle to jeżeli był psychiczny i niebezpieczny to nie powinien przypadkiem przebywać w zakładzie zamknietym ?

  • ~thomas_k7 2012-12-07
    19:09:33

    0 0

    Na pewno będzie akt oskarżenia. Dojdzie do sprawy w Sądzie a Sędzia odrzuci pozew o odszkodowanie. Ewentualnie koszty leczenia zostaną zasądzone. Nie rozumię "krzykaczy". Zastanówice się jakby Wasze dziecko zostało nieumyślnie postrzelone podczas interwencji. Później leczenie, jeżdżenie po szpitalach itp. Jak już pisałem wcześniej, wystąpiłbym z pozwem ale tylko o koszty leczenia, na odszkodowanie żadnych szans nie widzę. Ma tutaj zastosowanie art., który wcześniej napisałem. Poczytajcie i sami wyciągniecie wnioski a nie piszcie bzdur.

  • ~Afordancja 2012-12-07
    19:14:32

    0 0

    @~thomas_k7 Mój drogi znawco prawa, nie będę się kłócił o to być może masz rację, jednak jest takie coś jak ustawa o policji i wydaje mi się (podkreślam, wydaje), że ten Twój kawałek prawa nie ma tu zastosowania, bo równie dobrze mógłby iść policjant do więzienia po zastrzelił przestępcę podczas akcji, za mały wycinek prawa wziąłeś. Skarb państwa wg. kc na pewno odpowiada za błędne działanie funkcjonariuszy to pewne. Nie będę się jednak upierał, jednak sądzę, że przekroczenie uprawnień jest kluczowe (oczywiście mogło tak być). Jak byś czytał uważniej a nie szukał do czego się tu dopier.. ;) to zauważył byś, że nie porównuję strzelaniny do wypadku tylko o działanie funkcjonariuszy w ramach swoich obowiązków. Po fakcie jest fajnie dyskutować, jednak w trakcie nie jest takie pewne czy zaniechanie jakiejś czynności może nie spowodować gorszych skutków. (Oczywiście ciągle mówię o wszystkim w ramach granic prawa, jeżeli zostało przekroczone, życie takie mamy prawo ).

  • ~Afordancja 2012-12-07
    19:18:08

    0 0

    @~thomas_k7 koszty leczenia są akurat oczywiste, co do przykładu z "waszym dzieckiem". Jeżeli ktoś z mojej rodziny jest w budynku szaleńca który może go zabić i policja odbija tego członka rodziny raniąc go "przy okazji" (dalej mówię o nie przekroczeniu uprawnień), to koszty leczenia oczywiście, ale o odszkodowaniu bym nie pomyślał raczej cieszył bym się, że udało się go "odbić". A już na pewno nie rzucił bym przepisu, że teraz policjantowi grozi 3 lata więzienia.

  • ~przemo7 2012-12-07
    19:20:59

    0 0

    przede wszystkim chłop nie wykorzystywał swojego dziecka jako żywej tarczy,tylko te pożal się boże antyterrorysty strzelały na oślep i dlatego mały oberwał .i przyjechali z krakowa a nie z katowic .to tyle w temacie .nie pytać skąd wiem.po prostu wiem.

  • ~przemo7 2012-12-07
    19:24:29

    0 0

    jedyna anty w polsce to grom.reszta to banda pacanów którzy nawet dobrze "wejscia " nie potrafią zrobić.

  • ~buzek 2012-12-07
    19:25:16

    0 0

    przepity mózg - znaczy niepoczytalny - ?? bezczelność ze strony rodziny - w jakim my k...a kraju żyjemy - do pierdla z nim na parę latek, niech przemyśli, zastanowi się, wyciągnie wnioski - może coś mu to pomoże...

  • ~thomas_k7 2012-12-07
    19:38:59

    0 0

    Myślisz że Ustawa o Policji jest wyżej niż Kodeks Karny? Nie sądzę. Każdy odpowiada za swoje czyny. Nawet Policjant. Przeczytaj mój poprzedni wpis, wyraźnie napisałem, że tutaj o odszkodowanie będzie bardzo ciężko. Jedynie koszty leczenia, nic poza tym. A i ja się nie dopier*****. Wyrażam zdanie. Co do "rzuconego przepisu" - chwileczkę? Ja go wymyśliłem? Nie. Swoje pretensje kieruj do ustawodawcy. Ten przepis ma tutaj zastosowanie jednak z uwagi na całokształt sprawy, Policjant zapewne uniknie odpowiedzialności. Chociaż w naszym kraju wszystko jest możliwe...

  • ~thomas_k7 2012-12-07
    19:43:08

    0 0

    Myślisz że Ustawa o Policji jest wyżej niż Kodeks Karny? Nie sądzę. Każdy odpowiada za swoje czyny. Nawet Policjant. Przeczytaj mój poprzedni wpis, wyraźnie napisałem, że tutaj o odszkodowanie będzie bardzo ciężko. Jedynie koszty leczenia, nic poza tym. A i ja się nie dopier*****. Wyrażam zdanie. Co do "rzuconego przepisu" - chwileczkę? Ja go wymyśliłem? Nie. Swoje pretensje kieruj do ustawodawcy. Ten przepis ma tutaj zastosowanie jednak z uwagi na całokształt sprawy, Policjant zapewne uniknie odpowiedzialności. Chociaż w naszym kraju wszystko jest możliwe...

  • ~Afordancja 2012-12-07
    19:47:41

    0 0

    @~thomas_k7 Dlaczego wyżej? Uszczegóławia pewne sprawy, normalny człowiek nie może sobie broni nosić i strzelać do przestępców ;)
    I Policjant oczywiście, że odpowiada za swoje czyny, ale jeżeli przekracza swoje obowiązki a z racji, że jest Policjantem ma trochę inne uwarunkowania. Co do leczenia to się z Tobą zgodziłem, wcześniejszego wpisu jeszcze nie widziałem bo pisałem mój. I nie wiem skąd myśl, żę mam jakieś ale do prawa? O dopierd. było w innym kontekście o którym napisałem. Coś mi się wydaje, że odpowiedzialności policjanta nie powinien decydować "całokształt sprawy", tylko przepisy. W każdym razie dalszą dyskusję sobie daruję, bo w zasadzie jak tak spojrzeć(po za pewnymi niuansami) to mamy podobny pogląd.

  • ~thomas_k7 2012-12-07
    20:03:13

    0 0

    Policjant nie ma żadnych innych uwarunkowań/praw. Odpowiada tak samo jak Ty czy ja. Jedynie inaczej traktowana jest napaść na Policjanta a napaść na mnie czy na Ciebie... To funkcjonariusz publiczny. Lecz w przypadku uszkodzenia ciała/mienia - odpowiada normalnie.

  • ~Afordancja 2012-12-07
    20:18:07

    0 0

    @~thomas_k7 hm..ciekawe co napisałeś, nie będę się kłócił. A w przypadku np. rozpylania gazu łzawiącego odpowiada dokładnie tak jak ja? a raczej ja tak jak on?(to żartem). Pozostanę sceptyczny, czy odpowiada tak samo, ale dopuszczam taką możliwość. Jednak szkoda mi czasu na upewnienie się. Być może masz rację.

  • ~Dafik88 2012-12-07
    20:31:27

    0 0

    Boże jak ja czytam te wypociny...
    Art. 17 Ustawy o Policji (przypadki użycia broni) 1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie, zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu
    Zagrożenie życia było? Było! I policjantów i innych postronnych osób. Więc użycie broni jak najbardziej zasadne. A że istniała możliwość zranienia kogoś poza sprawcą? ZAWSZE jest taka możliwość. Ludzie zastanówcie się co piszecie, idąc waszym tokiem rozumowania policjanci mieli tylko stać i patrzeć jak pan W. napier**la sobie w ludzi, samochody, co tylko zechce. A potem by sobie jeszcze strzelił w teścia, albo kogoś innego z rodziny... A że dostał syn- zdarza się, mógł to być rykoszet, złe wycelowanie, cokolwiek. Jak już tak szczycicie się znajomością prawa, idźcie sobie na strzelnicę, spróbujcie sobie postrzelać... Zobaczycie jakie to "łatwe". Już nie mówię o stresie, który był wtedy dodatkowym czynnikiem. Bo wyobraźcie sobie sytuację, że stoicie za murkiem, pan W. sobie w was strzela, i wiecie, że akurat jak się wychylicie może to być ostatnia rzecz jaką zrobicie w życiu. A tu na was czeka żona, dzieci... Więc trochę więcej rozsądku. A co do strzelaniny- "Działania antyterrorystów były też przedmiotem kontroli zarówno policji i prokuratury. Kontrole nie stwierdziły uchybień." Nic dodać, nic ująć.

  • ~wagon 2012-12-07
    21:56:12

    0 0

    Ja proponuję aby policjant lub sanitariusz nie wiem albo nie pamiętam kto był tam ranny ze służb również wytoczył proces o odszkodowanie tej rodzinie i zwrot kotów akcji dziękuje.

  • ~yaca 2012-12-07
    22:19:16

    0 0

    ciekawe co by było gdyby......gdybym schował samochód do garażu? za czym by słuzba zdrowia schowała pania W?czekam dwa lata na rozwiazanie sprawy -nikt nawet mi nie podziękował,nie przeprosił wręcz wszyscy mają mnie w dupie. ja samochód który kupiłem za 37 tys sprzedałem za 19 tys - z 18 -toma połatanymi dziurami...za które jeszcze wydałem 5 tys....wszystko sie tak toczy jakby to musiało tak być!Ja mam żal do sąsiadów że swoje rodzinne problemy wyładowali na moim samochodzie....dopłacam do życia z sasiadami poprzez ich rodzinne machloje...ciekawe czy Pani W. w swoich roszczeniach wyceniła mój samochód? bo ja uważam że strzelał jej mąż, ale niech ONA odpowie do kogo?W tym czasie uciekały z domu moje dzieci,ciekawe jakby je trafił ?Nikt nie spojrzy na bok ,jak mogą sie czuć inni ....kogo ja mam skarżyć? Policja ostrzeliwała dom zza mojego auta i kto sie tym martwi? Miałem auto schować do garażu i wtedy przybyło by z 6 trupów na cmentarzu.....szkoda że w ich aucie była tylko jedna dziura a w drugim nawet lakier nie jest drasniety.......masakra jest żyć w takim zadufaniu i w patrzeniu tylko w siebie

  • ~cige 2012-12-07
    23:14:10

    0 0

    Teraz sami widzicie. Same problemy. Odszkodowania się zachciewa. Ja proponuję tę PANICZKĘ oskarżyć o to że WIEDZIAŁA że w domu ten MĘŻUNIO ma taki arsenał broni i tyle. Że nie reagowali i tyle. To było potencjalne ukrywanie faktów. Cała rodzinka spokojnie wiedziała ile i jaką broń ma nieoficjalnie w domu. Niech organa ścigania wezmą to pod uwagę.

  • ~ 2012-12-08
    02:08:18

    0 0

    A tak wgl. Dlaczego snajpera?

  • ~kriss 2012-12-10
    06:32:29

    0 0

    Paranoja. Ludzie się za dużo filmów z usa naoglądali. Paranoja.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4868