zamknij

Biznes

W Kamieniu zainwestuje...

2009-09-09, Autor: 
... rybnicki przedsiębiorca – Bogdan Kulczycki. Tak przynajmniej wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń.

Reklama

O tajemniczym inwestorze zainteresowanym dzierżawą terenu byłego ośrodka rekreacyjnego w Kamieniu, pisaliśmy 2 tygodnie temu – czytaj więcej.Zarówno prezydent Rybnika - Adam Fudali, jak i Bogdan Kulczycki milczą na temat umowy jaka ma zostać lada dzień podpisana. Jednak według naszych informatorów sprawa jest przesądzona. Na teren 20 hektarów w Kamieniu, rybnicki przedsiębiorca ma przenieść Dino Park, który teraz znajduje się nad Zalewem Rybnickim w Stodołach. W Kamieniu mają też powstać kolejne projekty rekreacyjne, m.in. Bajkowa Kraina. Co się kryje pod nazwą „Bajkowa Kraina” jeszcze nie wiadomo, ale ma to być atrakcja zrobiona z jeszcze większym rozmachem niż Dino Park.


Prace budowlane mają się zacząć jeszcze w tym roku, aby ośrodek funkcjonował na pełnych obrotach już w maju 2010 roku. Nie wiadomo, w jakim dokładnie miejscu ośrodka w Kamieniu lokowana będzie inwestycja Bogdana Kulczyckiego.


Szczegóły inwestycji w Kamieniu mają zostać ujawnione na specjalnej konferencji prasowej, która w ciągu tygodnia ma zostać zwołana w rybnickim magistracie.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (82):
  • ~charlie 2009-09-09
    01:40:06

    0 0

    Panie Prezydencie jeśli to prawda to stracił Pan jednego wyborcę. Co zostało z ambitnych planów i wizji na tereny w Kamieniu, teraz powstanie byle co i byle jak, postawią kilka metalowych dinozaurów i tak to się skończy, moja i w takim wypadku mam nadzieje, że innych cierpliwość się skończy i już oddadzą głos na innego kandydata. Marnowanie 20 ha działki na takie coś jest po prostu skandalem, działa Pan wtedy na niekorzyść mieszkańców tego miasta. Jestem taką informacją zniesmaczony i zażenowany. Brak mi słów po prostu, nie wiem dokąd to miasto zmierza, ale najlepszy kierunek w takim wypadku to nie jest. Proponuję na Rudzie jeszcze zasypać basen, zburzyć stadion i postawić kilka krasnali i zrobić krasnal land. Zawiodłem się na Panu, mam nadzieję jednak złudną, że ta informacja nie jest prawdziwa. Przykro się robi wiedząc co mogłoby powstać na takim terenie, smutek i żal. Miał być wielki Rybnik wyjdzie wielka wieś. Żegnam

  • ~Rychu23 2009-09-09
    06:33:57

    0 0

    oooooo:) sławny Charlie sie wypowiedział Pan od Krytyki wole ten Dinoland niz tam nic niema być . chyba niemyslałes że tam zrobia boiska do piłki noznej. :P

  • ~tommi 2009-09-09
    06:47:03

    0 0

    wpływy miasta zostały ograniczone w Kamieniu, ale jak sądzę ten osrodek urośnie do rangi na jaką zasługuje, aż łezka się kręci gdy sobie przypomnę wisokę indiańską i sam basen na którym miło sie wypoczywało. na pierwszy rzut oka jestem zadowolony.

  • ~ 2009-09-09
    08:34:55

    0 0

    Mogła by tu powstać bajkowa kraina jak w Holenderskim Efteling Parku ; )

  • ~STEFAN SIARZEWSKI 2009-09-09
    09:22:16

    0 0

    Moi drodzy jeśli to ma przynośić pieniądze i miejsca pracy to oki , ja też bym wolal aby tam było coś innego tylko co????
    Kolejne boisko lub basen gdzie będzie dokładało miasto czyli my podatnicy :)

  • ~tommi 2009-09-09
    09:46:23

    0 0

    aż prosi się o aqua park, to jest chyba pole do popisu dla tak dużego miasta?

  • ~Zrzeda 2009-09-09
    09:52:50

    0 0

    tommi, poczytaj sobie o aqua parkach w dzisiejszym Dzienniku Zachodnim: http://www.polskatimes.pl/dziennikzachodni/stronaglowna/160186,w-rudzie-slaskiej-nie-bedzie-centrum-basenowego,id,t.html

  • ~sybin 2009-09-09
    10:04:41

    0 0

    Niech tam powstanie nawet kopia rancza Jacksona Neverland - byle żeby funkcjonował w Kamieniu basen!

  • ~ 2009-09-09
    10:13:25

    0 0

    Jak by nie SRB to ten ośrodek by jakoś jeszcze wyglądał a tak wszystko zdewastowane :D

  • ~Antoni12 2009-09-09
    10:50:52

    0 0

    Jak człowiek widzi determinację urzędników to mu się płakać chce. Rychu 23 ten ośrodek ma służyć ludziom przez kilkadziesiąt lat, dlatego wolałbym poczekać nawet te kilka żeby tam powstało coś z rozmachem oczywiście ludzie zachwycają się ochłapami tłumacząc to tym, że teraz tam nic nie ma. Przekliniak nie śmiesz mnie człowieku Efteling Park, pokaż mi w Polsce człowieka, którego stać na wybudowanie czegoś takiego, nie ma, nawet najbogatszych Polaków nie stać na budowę takiego parku rozrywki z prawdziwego zdarzenia, zgadzam się z charlie01 postawią kilka dinozaurów a atrakcyjna działka pójdzie na zmarnowanie. Widać nie udało się pozyskać PRAWDZIWEGO inwestora to dzierżawią byle komu i byle jak. Wielka szkoda bo mogło być pięknie a wyjdzie jak zawsze, głosowałem na Fudalego m.in z powodu tej wizji na tereny Ruda- Kamień i będę musiał zweryfikować swój głos. Prawie we wszystkim popieram Pana Prezydenta, ale za takie coś powinien wylecieć. Przypomina mi to stocznie, za które Tusk, Kaczyński i SLD powinny mieć dożywotni zakaz sprawowania władzy to inwestycja strategiczna dla kraju a teren w Kamieniu strategiczny w mieście dlatego pomimo mojej sympatii do Pana Prezydenta w takim wypadku nie oddam na niego głosu

  • ~LondOn 2009-09-09
    10:51:17

    0 0

    Beznadzieja... po prostu szlag człowieka trafia.

  • ~ 2009-09-09
    11:01:08

    0 0

    Antoni12 ty jeszcze nawet nie wiesz co tam powstanie a już ci się nie podoba śmieszy mnie takie coś

  • ~Santos 2009-09-09
    11:04:28

    0 0

    jesli postawią tam kilka dinozaurów a nie zrobia niczego zwiazanego ze sportem i rekreacją to faktycznie bedzie wielka lipa. taki endeling park bylby fajny - ale raczej nierealny. taki basen i teren sie marnuje ... szkoda szkoda ...

  • ~Antoni12 2009-09-09
    11:18:55

    0 0

    Przekliniak ja tylko komentuje artykuł, piszę co by było gdyby. Mam nadzieje, że to tylko jakiś bełkot bo w rzeczywistości Prezydent nie jest aż taki głupi.

  • ~przemo1809 2009-09-09
    11:24:07

    0 0

    Witam wszystkich
    Pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze
    Powiem szczerze największym błędem bedzie sprzedaz lub dzierżawa tego terenu pod inwestycje typy "Dino Park"
    nie dość , że aktualnie istniejacy nad zalewem rybnickim jest beznadziejny i dodatkowo zapłata za wstęp na poziomie zachodnich zarobków( bardzo drogi) nie wart tych pieniedzy przypomne wstep 4 os. rodziny ok 60 zł szok!!!! a napartawde nic ciekawego
    Jak to zwykle bywa Polak zainwestuje i odrazu musi Ta inwestycja zwrócić się z nawiązka czyli jak tu ograbic biednego obywatela i zarobic krocie w krótkim terminie.
    Tak samo bedzie w przypadku inwestycji na Kamieniu
    Jak najmniej zainwestowąć , a jak najwieksze profity w krótkim czasie wyciagnać
    szkoda gadac

  • ~GBB 2009-09-09
    11:33:05

    0 0

    dajcie człowiekowi najpierw przedstawić co tam zamierza zrobić. Skąd wiecie, że wyżej wymieniony inwestor nie ma jekiegoś bogatego wspólnika do tej inwestycji.

  • ~sponsor1 2009-09-09
    11:43:33

    0 0

    Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! Proszę, błagam nie róbcie tego, przecież to nie ma sensu. Jezu no proszę pana Panie Prezydencie nie robić tego mieszkańcom, dlaczego? dlaczego? może jakieś konsultacje społeczne? Może da się jeszcze to odwołać, to jawna kpina z mieszkańców. Mam nadzieję, że chociaż mieszkańcy Kamienia na to nie pozwolą. Bardzo zły pomysł. W momencie podpisania takiej umowy ogłaszam śmierć tego miasta, ś.p Rybnik. Amen.

  • ~alive81 2009-09-09
    11:51:07

    0 0

    mogli by zrobić aqua park a nie jakieś pare dinozaurów i plac zabaw dla dzieci z jakimś zamkiem bajkowym

  • ~Kefir 2009-09-09
    12:24:35

    0 0

    Ja mam tylko nadzieję, że na Dino Parku i tej Bajkowej Krainie nie poprzestaną, należy się ludziom coś bardziej ambitniejszego, gdzie mogą częściej spędzać czas niż pojechać tam tylko na jednorazowy wypad.

  • ~amanda 2009-09-09
    12:29:47

    0 0

    Porażka z tym pomysłem, a sam Dino park też do niczego!!! Ceny za wejście z kosmosu a nic ciekawego praktycznie tam nie ma!!! A nasz prezydent to najlepiej woli sprzedać albo wynająć na nic lepszego go nie stać!! Tylko markiety i centra handlowe, żadnych zakładów pracy, a jak widze te banery, że sprzeda działki pod inwestycje to mnie coś bierze!!! Sam Agua Park nie by byłby głupim pomysłem a nie Dino i prywatny inwestor!!!!

  • ~ziupo 2009-09-09
    12:39:47

    0 0

    To, że na rybnik.com.pl napisali, to jeszcze niczego nie przesądza.

    Niemniej jednak jeśli powstanie, to będzie to znaczyć, że UM albo nie umie znaleźć przedsiębiorców, którzy byliby skłonni wybudować coś na wzór wizji miasta albo po prostu komuś tu nie zależy na image miasta i na siłę chce jakoś zapchać pustkę po basenie.
    A tak w ogóle to jeśli miasto ma już przedsiębiorcę, to z czym pojedzie na te wszystkie zapowiadane targi? Będą tylko opowiadali o Rybniku i namawiali do inwestycji miasta bez konkretnych przykładów jak Kamień czy Ruda?
    Liczyłem na to, że dzięki tym działaniom promocyjnym miasto będzie za wszelką cenę dążyło do urealnienia swoich wizji i znajdzie (np na targach) inwestora, który mu w tym pomoże.
    Coś czuję, że trzeba wymienić cały obecny "zarząd miasta",nie tylko RM, ale po takiej wpadce także Prezydenta.

  • ~ziupo 2009-09-09
    12:41:06

    0 0







    Równie dobrze mogą ten teren wyrównać, zasiać trawą i otworzyć pole namiotowe. 

  • ~charlie 2009-09-09
    13:00:18

    0 0

    Cieszę się, że są tacy ludzie jak Antoni12, przemo1809, sponsor1, bartoszsmietana, amanda czy ziupo, nie możemy pozwolić robić z tego miasta śmietnika! Panie Prezydencie mam nadzieje, że Pan to czyta i zastanowi się kilka razy zanim da podpis pod tą umowę, głos mieszkańców jest jednoznaczny NIE!!!

  • ~kasia_k 2009-09-09
    13:00:24

    0 0

    Aaaaaaaaaaaaaaaałaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... To chyba jakiś żart... jakaś makabryczna pomyłka....

  • ~alchemik 2009-09-09
    13:06:42

    0 0

    Boże, zlituj się! Jakby był aqua park, to byłby płacz, że tam za drogo, jakby przedsiębiorstwo, to płacz, że marnują się tereny zielone. Nie ma drogi do Kamienia - płacz. Ma byc droga - awantura o drzewa... Ma być coś dla dzieci - znowu źle... Nic nie wiecie, nie znacie szczegółów, bo pisze jak byk, że dopiero będą i już się wyżywacie. Najlepiej odłączyc cały Kamien, niech go sobie wezmie Czerwionka to wreszcie będzie spokój!

  • ~tommi 2009-09-09
    13:10:02

    0 0

    nie jestem zwolennikiem planu:"jakoś to bedzie", ale do tej pory od jakiegoś czasu miasto nie miało żadnego pomysłu na zagospodarowanie tego terenu, poza wyremontowaniem części hotelowej nic się tam nie dzieje, a przeziez jest tam sala gimnastyczna, kort do tenisa ziemnego, niecka obszernego basenu, mnóstwo terenu do spacerowania, chyba jest pole do siatkówki plazowej, duże boisko do piłki nożnej, boisko do koszykówki, do niedawna były tam jeszcze zabawki drewniane dla dzieci (niewiem jak obecnie), jest też miejsce do zorganizowania festynu lub koncertu, mały staw do pływania kajakami (przynajmniej był dawniej), w poblizu jak wiemy nagrodzane pole campingowe, parking (nie największy, ale jest), to chyba daje duże mozliwości. przynajmniej na to wygląda, ale oczywiście jak się wybuduje cos podobnego do "dinoparku" (choć sam nie byłem, znam tylko opinię innych) to rewelacji nie będzie, cena wstepu zachęci wyłacznie raz a przyjezdnych osób będzie niewiele, nie aż tak dużo jak by się chciało. Plan zagospodarownia musi być nowatorski, musi to skłonić użytkownika do przyjazdu własnie tam a nie do sąsiednich miast, ale czy to jest do zorganizowania? tego niewiem. obuy oktoś wiedział jak i to zrobił. niejeden z nas wypoczywał w młodości na tym ośrodku isłyszął od rodziców jakie gwiazdy tam wypoczywały. oby okazało się że ten ośrodek powróci do dawnej świetności.

  • ~Monique A. 2009-09-09
    13:24:33

    0 0

    tommi : część hotelowa, boisko i sala gimnastyczna należy do Hossy, pole campingowe też do nich należało ale w tym roku je zamknięto, korty dzierżawi też jakaś prywatna osoba, w momencie kiedy umarł basen umarło wszystko bo po co ktoś ma tu przyjeżdżać. Kiedy bywały tu koncerty cały Kamień był doszczętnie zakorkowany, nie ma co liczyć na poważnego inwestora kiedy nie ma drogi. Poustawiają parę dinusiów i to będzie pewnie wszystko, ciekawe czy zlikwidują chociaż tę dziurę po basenie i straszące ruiny dawnego "Relaxu" który zdewastowany stoi od kilkunastu lat.

  • ~qwerty 2009-09-09
    13:32:17

    0 0

    ziupo - z tego, co pamietam pod ktoryms z artykulow rozgorzala dyskusja, przy ktorej poslales linka do jakichs planow (nie wiem czy to bylo akurat do tego, czy do innego terenu - nie wazne). Odpisalem Ci, ze nasze wladze to planow maja setki, tworza (za nasza kase) bajeranckie prezentacje i wizualizacje (bo przeciez jakies firmy to musza zrobic). Dodalem rowniez, ze takie plany sa tylko na papierze po to,z eby je zaprezentowac na bajeranckiej konferencji prasowej, zeby gazety mogly wydrukowac te bajeranckie wizualizacji razem ze zdjeciem prezentujacego je prezydenta. Teraz na wlasne oczy widzisz do czego sa te plany i co z nich wynika. Stwierdze, ze okres bardzo dobrej prosperity w swiatowej i polskiej gospodarce zostal przez nasze wladze zmarnowany, bo jedyne, co udalo sie nam pozyskac w tym czasie to sklepy i galerie. Nie pozyskalismy ZADNEGO powaznego inwestora, ktory stworzylby solidne fundamenty pod biznes na najblizsze 10-20 lat?

  • ~ 2009-09-09
    14:19:03

    0 0

    Żałuje że poznałem co to jest internet i doszło do mnie ilu debili w tym kraju żyje.Nie wiecie co tam będzie a już jesteście na nie.Niech jeden z tych krzykaczy co się tutaj wypowiada zamieni się rolami z prezydentem i doprowadzi do tego aby powstał tu aqapark lub coś w tym stylu,wy myślicie że wszystko tak łatwo załatwić.Tylko narzekania i zrzędzenie mnie się pomysł podoba mam nadzieje iż nowy właściciel zainstaluje przy okazji na ośrodku kamery i wynajmnie ochrone żeby okoliczni mieszkańcy Kamienia i leszczyn którzy tak psioczą na wszystko przestali demolować ten ośrodek niszczyć swieżo odmalowane ściany itp

  • ~ziupo 2009-09-09
    14:19:23

    0 0

    Qwerty miałem coś zupełnie innego na myśli. chodziło mi bardziej o to, dlaczego miasto już teraz chce podpisać umowę i to na tak marne przedsięwzięcie skoro lada dzień jadą na targi i zlecili już wykonanie materiałów promocyjnych, wśród których wymieniony jest m.in Kamień i propozycja jego zagospodarowania. chyba, ze ten cały DinoPark i Bajkowa Kraina będą tylko tymczasowo, na powiedzmy jakieś 3 miesiące, dopóki temperatura będzie sprzyjająca. W przeciwnym razie nie widzę sensu tworzenia katalogów, w których miasto oferowałoby tereny w Kamieniu, bo jeśli teraz miasto wydzierżawi ten teren panu Kulczyckiemu, to nie będzie to będzie to wieloletnia umowa.

  • ~Misiek1980 2009-09-09
    14:59:15

    0 0

    Jezu aż się musiałem zarejestrować, ja liczę, że to jakiś kiepski żart, normalnie zawału o mało nie dostałem jak to czytałem, dino park normalnie nie wierzę w to co czytam, jakaś kpina? pytam poważnie, ktoś sobie żarty robi prawda?

  • ~mily pan 2009-09-09
    15:00:34

    0 0

    Tak zajeeeeeebac Kamien to Tylko Fudali potrafi,to powinna byc oaza wypoczynku dla Rybnika. Jesli ten gosc z Dino Parku zaleje woda basen i mozna sie tam kampac a wejciowka bedzie kosztowala 4 zl to jestem za.

  • ~bonifacy 2009-09-09
    15:04:41

    0 0

    A tak wyglądały ambitne plany "dinoparku" http://www.rybnik.pl/__files/lodowisko_plywalnia_plansza.jpg :P

  • ~Lateks 2009-09-09
    15:05:19

    0 0

    ja jeszcze nie wiem co tam powstanie i na jakich warunkach,dlatego nie protestuje i nie psiocze....
    jednak wtrącę swoje 3 grosze... niech ktoś mi powie dlaczego takie ważnie sprawy są podejmowane po cichu tak aby nikt nie wiedział co ma powstać, a dopiero po fakcie informuje się opinie publiczną????

  • ~sponsor1 2009-09-09
    15:15:42

    0 0

    Lateks bo oni dobrze wiedzą, że mieszkańcy się na taki badziew nie zgodzą więc robią to po cichu a ja się pytam gdzie są konsultacje społeczne? to nie jest kolejna biedronka, tutaj chodzi o historię o 20 ha działki, którą się oddaje na zmarnowanie. Martwi mnie jeszcze coś innego brak ambicji, jak łatwo zaspokoić niektórych wystarczy postawić kilka dinusiów i wielkie hura, zalać wodą i jak pięknie, zero ambicji, rozmachu, pomysłowości, byle jak byle było ot i mentalność

  • ~ariss19 2009-09-09
    16:03:10

    0 0

    mogli by w rybniku zrobić jakiś aqua park bo nie ma a nawet w obrębie rybnika

  • ~AlicjaeR 2009-09-09
    16:30:15

    0 0

    Kolejny , beznadziejny pomysł ... kolejne spieprzenie super miejsca , bo nie da sie ukryć , ze Kamień czasu zarówno latem jak i przez pozostałą część roku . Wspaniałe kąpielisko , dużo zieleni , można było cały dzień spędzić w tym miejscu . Były miejsca do opalania , cień , zieleń, place zabaw dla dzieci . Nasi panowie;/ doprowadzając Rude do świetności totalnie zaniedbali

  • ~kolezanka_123 2009-09-09
    17:20:03

    0 0

    Hmmm… Jak Was tak czytam, to robi mi się przykro że tak reagujecie na większość inwestycji w Waszym mieście. Czy to źle że ktoś chce coś tam zrobić? Może najlepiej niech to tam zarasta trawą i straszy wyglądem. Albo nie! Najlepiej żeby tam powstał kolejny Supermarket. Oooo! A jeszcze lepiej taki „chiński”. Faktem jest – szkoda tego basenu, ale co mi wiadomo to basen od dłuższego czasu jest już nieczynny i nikt się nie kwapił by coś z tym zrobić. Gdyby Wam faktycznie zależało na tym basenie to byście sami coś zorganizowali i się tym zajęli.
    Wam Rybniczanie to już dogodzić nie można. Ten by chciał to, ta – tamto. I tak oczywiście zawsze się znajdą ludzie, którym to się nie będzie podobać – cokolwiek by tam powstało. Łatwo jest pisać komentarze, ale faktem jest to iż żaden z Was (żaden z Nas) nic by tam nie zrobił. A skoro jest ktoś kto ma kasę i chce coś tam stworzyć to niech robi. To ma być przecież dla Was i dla Rybnika. Dajcie człowiekowi szansę. Zobaczymy co z tego będzie - co tam powstanie i potem możecie pisać takie komentarze. A komu się nie podoba, to trudno - przecież nikt nikogo nie zmusza by potem spędzał tam czas. I jeszcze jedna uwaga: niestety, dziś nic nie jest „za darmo”.

    Pozdrawiam Was serdecznie.

  • ~Olafik 2009-09-09
    17:31:26

    0 0

    A może by tak zapytać rybniczan, czy nie zechcieliby zostać inwestorami w kamieniu, jak by co to jest nas trochę

  • ~charlie 2009-09-09
    17:55:32

    0 0

    kolezanka_123 a Ty to SRB czy SWD? bo może dla was to szczyt marzeń, nie macie ambicji na więcej dlatego jesteście tam gdzie jesteście. My SR a przynajmniej przygniatająca większość mamy większe ambicje i aspiracje a GÓWNO PARKI możecie sobie wziąć do siebie

  • ~wiatraczek 2009-09-09
    18:15:39

    0 0

    Przemo, z tego co wiem to właśnie ten ze Stdół ma tam być przeniesiony+ bajkowa kraina, której banery reklamowe również wiszą w ośrodku w Stodołach.

  • ~wiatraczek 2009-09-09
    18:39:08

    0 0

    Kilka dni temu wybraliśmy się na rowerową wycieczkę i stwierdziliśmy, że należy sobie wyrobić opinię na temat Dinoparku.
    Oprócz na terenie było kilku tatusiów z pociechami. Korzystali z usług przewodnika (ktoś wie czy to jest dodatkowo płatne). Przemieszczając się po parku słyszeliśmy jak już przy wyjściu pan jeszcze odpowiadał na przeróżne pytania. Wtedy też pan się pochwalił, że następny sezon to już w Kamieniu otworzą.
    Jakoś nam się wierzyć nie chciało, gdy to usłyszeliśmy, a tu proszę taki news.

  • ~kolezanka_123 2009-09-09
    19:05:39

    0 0

    charlie01 - co Wy tak z tym SRB, SWD czy SR??? Może od razu podzielmy się na państwa, miasta, wsie, powiaty, ślązoki, gorole, kaszuby itd.? Na lepszych i gorszych, co? Bosie... Co się z Wami już dzieje? Za chwilę wszyscy będziemy "warczeć" jeden na drugiego... Masakra :(

    Pozdrawiam Cię charlie01

  • ~ 2009-09-09
    20:06:05

    0 0

    Pan Kulczycki to jest wizjoner jak narazie, taka inwestycja będzie kosztowała go sporo kasy, chyba że nasz Prezydencik go wspomoże, jak narazie to są tylko wizje. Pozatym znając życie, jak p Kulczycki dowali ceną to zgasi budżet co poniektórych rodzin, także nie widzę tego.

  • ~kliknij_tutaj 2009-09-09
    20:11:22

    0 0

    Droga koleżanko_123 , ludzie nie są wybredni- ale znają wartość "swoich" ziem.
    mamy jeden dinopark w Rybniku i uwierz- zero rewelacji - kilka sztucznych dinozaurów i na tym koniec. oliwą w tym ogniu są ceny masakryczne na które przeciętna przykładowo czteroosobowa rodzina nie może sobie pozwolić.
    taka atrakcja jest " jednorazowa " z czasem i ten dinopark podupadnie i znów ośrodek będzie świecił pustką.
    troszke nie fair w stosunku do ludzi jest ukrywanie tego typu przedswięwzięć bo jednak rybniczanie powinni mieć więcej głosu w decyzjach o mieście. zresztą, że taki dinopark to pomyślunek o najmłodszych - a co z ludzmi w wieku około 20lat i więcej? też mają sie zadowoalać sztucznymi dinozaurami??

    miała powstać dodatkowa droga do kamienia dzięki której ośrodek uzyskał by na pewno nie jednego inwestora, ale petycja podpisana kilkudziesięcioma nazwiskami mieszkańców dzielnicy KAMIEŃ ( w której osrodek sie znajduje) spowodowała że prezydent zrezygnował z budowy drogi dodatkowej - jeśli myśli że na takie coś mieszkańcy okolicy sie zgodzą - to jest w dużym błędzie - ponieważ tym razem problemem nie są sami mieszkańcy Kamienia ale całego Rybnika.

    mi to wygląda na " łapanie okazji" , zrobić byle co- byle mieć kase ( mówie o prezydencie bo to jego urząd sie wzbogaci najbardziej )
    jeśli otworzy się tam dinopark moim zdaniem będzie to przegrana prezydenta, bo skoro tak fatalną prezydent podejmie decyzje raz- to po co ryzykowac i kolejne razy.

  • ~kliknij_tutaj 2009-09-09
    20:13:27

    0 0

    P.S
    taki ośrodek ma wiele możliwości i duży potencjał a prezydent chce "przyciąć mu skrzydła"
    wiem, że trudno mówić jeśli sie nie zarządza takimi sprawami - ale wg mnie lepiej poczekać na lepsze inwestycje niż stracić takie ziemie na bzdury które i tak po paru latach staną sie ruiną z powodu braku zainteresowania.

    i szkoda że prezydent nie liczy sie z rybniczanami. to już jest pierwszy i podstawowy powód aby na następnych wyborach zagłosować na inną osobe.


    pozdrawiam serdecznie

  • ~orzel33 2009-09-09
    20:23:13

    0 0

    Moim zdaniem dobrze, że się cokolwiek dzieje. Też wolałbym, żeby powstał jakiś AquaPark, żeby nie trzeba było jeździć do innych miast. Gdzieś tam poniżej, ktoś pisał, że AquaPark to dorgo a DinoPark to taki tani? Nie powiem, są rzeczy za które trzeba zapłacić, jeśli miałoby powstać coś takiego jak tutaj http://www.juraparkbaltow.pl/ to jestem za. Polecam też odnośniki na końcu strony do innych atrakcji. Zdaję sobie sprawę, że nie można wszystkiego zrealizować ale polecam inwestorom jako odniesienie do ich działań, bo to co teraz jest w stodołach to delikatnie mówiąc "żenua".

  • ~ziupo 2009-09-09
    20:49:02

    0 0

    Ta, gdyby tam wybudowali spalarnię śmieci albo krematorium z darmowym basenem to też by Wam nie przeszkadzało?

  • ~alchemik 2009-09-09
    20:53:02

    0 0

    ~kliknij_tutaj masz rację sztuczne diznozaury to porażka jakaś.... żywe powinny tam biegać!! W ogóle to żałość mnie ogarnia jak was czytam... co za wsiowe i zaściankowe próby dowartościowania się!!! Pokażcie mi te cuda w dużych miastach które chcielibyście u nas! Ten bankrutujący AquaPark w Tarnowskich Górach? To jest wasz wzór? A może upadające chorzowickie zoo? Uwzięliście się na na te nieszczęsne dinozaury, a nikt nie doczytał w artykule, że "W Kamieniu mają też powstać kolejne projekty rekreacyjne, m.in. Bajkowa Kraina" - oczywiście już wszyscy wiedzą lepiej że cokolwiek to będzie i tak będzie do dupy! Bo ma być basen - i nie ważne, że mamy 4 kryte, a ten działałby tylko ze 2 miesiące... ma być basen i finał, bo zawsze był. Nawet gdyby tam otwarli Disneyland, to i tak byłoby źle, bo się komuś Kaczor Donald źle będzie kojarzył. NIe martwcie się, może Kulczycki się rozmysli i przeniesie dinkozaury do Wodzisławia!

  • ~charlie 2009-09-09
    21:03:03

    0 0

    alchemik ale Ty głupi jesteś chłopie. Prezydent przedstawia plany dla tego miejsca wydaje na projekty setki tysięcy złotych, ale się opłaciło bo plany były genialne wizjonerskie z polotem a potem marnuje tą kase i stawia nam dinozaury to jest chore. Po pierwsze marnotrawstwo pieniędzy a po drugie Prezydent zaczyna równać w dół zamiast w górę, kiedyś to był koleś, który miał pomysł na miasto, miał wizję a teraz ma dinozaury przecież to jakiś jeden wielki żal. Coś mi się wydaję, że to ostatnia kadencja Pana Fudali na tym stanowisku

  • ~ziupo 2009-09-09
    21:12:19

    0 0

    A nazywać się to ma RPA - Rybnicki Park Atrakcji, eh że też taki akronim wyszedł.

  • ~werkk 2009-09-09
    21:16:57

    0 0

    Czy ktoś może napisać kto to jest ten p. Kulczyński?

  • ~ttoys 2009-09-09
    21:29:07

    0 0

    Dino Park, Bajkowa Kraina co to jest kto na take cos sie zgodzil poraszka.

  • ~lorikos 2009-09-09
    23:03:20

    0 0

    prawie jak Kulczyk ;)))

  • ~charlie 2009-09-09
    23:50:20

    0 0

    Prawie robi wielką różnicę

  • ~kliknij_tutaj 2009-09-10
    00:06:25

    0 0

    Alchemiku - dinozaury sztuczne to porażka- ponieważ już jeden dinopark jest w Rybniku i niezależnie gdzie będzie sie miescił będzie to porażką bo to atrakcja dla pociech a która rodzina zapłaci takie wygórowane ceny?
    bajkowa kraina? okej- ale gdzie atrakcje dla starszych wiekiem?

    wg mnie najbardziej trafnym pomysłem był Piknik sportowy.
    atrakcje dla dużych i małych.
    coś dla każdego.

    jeśli prezydent nie potrafi podejmować trafnych decyzji - niech pozwoli to robić komuś innemu.
    moje zdanie jest takie, że warto poczekać ile będzie trzeba na inwestora który ma pomysł, a nie oddawać taki teren w ręce kogoś kto nie ma pojęcia o tym czego ludzie chcą i ile mogą zaplacić.

  • ~ 2009-09-10
    05:59:47

    0 0

    Mnie się wydaje że większość tych negatywnych komentarzy pochodzi od jednej osoby która nick tylko zmienia :D haha wszystkie tym samym stylem napisane

  • ~zenek65 2009-09-10
    07:46:22

    0 0

    ~Przekliniak, za wszystko winisz okolicznych mieszkańców, a tak właściwie problem ośrodka w Kamieniu zaczął się po przyłączeniu do Rybnika, ja pamiętam te ośrodek wcześniej, ja przyjeżdżała kadra Górskiego i był super. Władze Rybnika nigdy nie miały serca do tego ośrodka i stopniowo doprowadziły do jego upadku. Przecież przez te 30 kilka lat jak Kamień należy do Rybnika nigdy nie remontowano basenu, tylko ładowano pieniądze w sadzawkę na Rudzie i po co?

  • ~tommi 2009-09-10
    08:05:49

    0 0

    może miasto ma jakis ukryty cel w tym co robi, prawda jest to co zenek65 pisze, a najciekawsze jest to że sam ośrodke jak pamiętamy brał i chyba bierze nadal udział w akcji 2012, więc ciężko cos sobie rozsądnego wytłumaczyć

  • ~ 2009-09-10
    08:53:33

    0 0

    ciekawe czy będzie mozna wejsc na plac zabaw

  • ~werkk 2009-09-10
    09:03:36

    0 0

    zenek65 zgadzam się tylko musisz pamiętać że wtedy o ten ośrodek dbała komuna do stanu obecnego doprowadzili go działacze Solidarności. Zaraz po upadku komuny dyrektorem został działacz Solidarności nie mający kompletnie żadnego pojęcia o zarządzaniu takim obiektem (kierowca wózka akumulatorowego "rolwagi" ) Ten teren nie powinien być sprzedany ale miasto Rybnik jest tak zadłużone że nie jest w stanie postawić tam nawet tojtojki więc szuka kupca a ten co kupi ten teren będzie miał głęboko w d... pomysły i polecenia p. Fudalego podzieli teren na działki i sprzeda więc nie ma sensu rozważać nad tym tematem. Decyzja zapadła "O taką Polskę walczyliśmy"

  • ~zenek65 2009-09-10
    10:04:00

    0 0

    ~werkk "kierowca wózka akumulatorowego "rolwagi"" Rolawaga jak sama nazwa wskazuje to walec drogowy a nie wózek akumulatorowy, Rybnik dostał perłę w postaci ośrodka w Kamieniu, a zachował się jak przysłowiowe świnie, którym nasypano pereł do koryta.

  • ~josom 2009-09-10
    10:22:55

    0 0

    Moje zdanie takie, aby zanim teren dzierżawić zorganizować komunikację. Najlepiej i myślę że bez protestów mieszkańców byłoby wybudowanie trzeciego pasa ruchu na wyjazd od ośrodka do Paruszowca. Wtedy można by w kamieniu organizować koncerty i festyny. Ponieważ ul. Mikołowska będzie jednym z połączeń Rybnika z A1 trzeci pas na pewno by się przydał. Rybnik musi zacząć myśleć w końcu o komunikacji miasta! Bez dobrych dróg RYbnik nigdy nie przyciągnie poważnych liczących się inwestorów! A jeśli chodzi o sam ośrodek to trzeba by zorganizować coś co będzie nowatorskie na cały kraj. Dinoparki powstają jak grzyby po deszczu więc szkoda żeby kamień był ośrodkiem jakich w Polsce jest multum. Skoro jest Camping znany w całej Europie, to ośrodek powinien służyć turystom!!! Dziś żal mi patrzeć jak podjeżdżają Holendrzy z przyczepami do ośrodka który już się wypalił. KAMIEŃ BYŁ NASZĄ DUMĄ I PRZYCIĄGAŁ TURYSTÓW I TRZEBA ZROBIĆ WSZYSTKO ŻEBY TO POWRÓCIŁO! Miasto powinno zainwestować w połowę ośrodka a tereny przyległe dzierżawić na atrakcje dodatkowe np. na DinoPark. Basen i zieleń to podstawa i rozpoznawalność tego ośrodka. Przykładem może być basen w Łaziskach.

  • ~werkk 2009-09-10
    10:36:00

    0 0

    Zwnek ale taki człowiek jak musiał to doprowadzić do upadku więc trudno winić miasto bo Rybnik to prawie 150 000 ludzi a do tego stanu doprowadziła garstka nieudolnych działaczy poszperaj w internecie to znajdziesz tego pana W tym okresie było hasło "bierzcie wszystko w swoje ręce" i brali Ośrodek w Kamieniu, Hute Sylezię, RYFAMA, RZNY teraz nie biora bo juz nie ma co to biorą się za sprzedawanie atrakcyjnych terenów. Przecież chyba nie jesteś aż tak naiwny że facet co to kupi wybuduje tam basen to przynosi straty. Albo boisko piłkarskie kto na nim będzie grał? Tak reprezentacja przyjeżdżała to było za Oczki wtedy ROW był w pierwszej lidze. Więc nie pisz Rybnik tylko używaj nazwisk konkretnych ludzi odpowiedzialnych za ten stan rzeczy. Uwierz ze większość Rybniczan też jest z tego niezadowolona. Pisze jeszcze raz do tego stanu doprowadzili działacze Solidarności bo wtedy im się należały stołki byli cierpistami.Ale nic się nie bój niedługo powstaną tam piękne wille teren jest ogrodzony więc łatwo go będzie pilnować. To będzie oaza dla nowobogackich tych co zdążyli wziąć majątek państwowy w swoje ręce Ty chcąc tam wejść będziesz miał prawo tylko z kosiarką albo miotła i to pod kuratela ochrony. O taka Polskę walczyliśmy.Więc daremne teraz narzekanie.

  • ~werkk 2009-09-10
    10:40:03

    0 0

    jonson miasto ma ponad 57% zadłużenia więc nie zainwestuje nawet na postawienie tam szaletów bo porostu na to Rybnika nie stać Tak zespoły muzyczne a kto ich tam sprowadzi no chyba że miejscowe kapele ale to by tylko straszyli leśna zwierzynę. Nic się nie bój poczytaj poniżej co tam będzie wspomnisz moje słowa.

  • ~josom 2009-09-10
    10:56:11

    0 0

    Werkk Ale pomarzyć można... Szkoda ośrodka i tyle. Dzisiaj przynajmniej pospacerować tam można za darmo a jeśli prywaciarz tam będzie rządził to 15zł od atrakcji...

  • ~ziupo 2009-09-10
    13:44:40

    0 0

    http://www.rybnik.pl/index.php?id=223&p=news,11,show,4884 OMG, faktycznie :( To jest gorsze niż myślałem! Mogli dogadać się z jakimś cyrkiem i przenośnymi lunaparkami i by było lepsze od... od tego czegoś oO. Dobrze, że tylko na 1 rok.

  • ~charlie 2009-09-10
    14:23:37

    0 0

    Kompletne dno, mam nadzieję, że ten człowiek już prezydentem nie zostanie

  • ~Monique A. 2009-09-10
    14:50:51

    0 0

    patrząc na te fotki to jakaś żenada ... to jest ten rozmach ? miała być atrakcja na miarę śląska, wielka niespodzianka, tajemniczy inwestor, pomysł na Kamień a to coś ... to kpina nie pomysł

    gdzie jest ten co wspominał o efteling .. toż to nie jest nawet marna namiastka, okoliczne odpusty mają większy rozmach :]

  • ~sponsor1 2009-09-10
    15:04:50

    0 0

    Jakby to powiedziała ciocia Stasia Bożesz Ty mój. Co to do ku*** nędzy ma być? to już nie jest nawet śmieszne!!! Panie Prezydencie oczekuje od Pana odpowiedzi czy przez ten rok będzie Pan szukał innego inwestora, prawdziwego inwestora a nie pseudo biznesmena. Kpi Pan z mieszkańców tego miasta!

  • ~blackboy_aj 2009-09-10
    15:27:37

    0 0

    Ja pierdziu, ale badziewie. Nie zabierałem głosu wcześniej bo czekałem na potwierdzenie tej informacji, a teraz się wku... beznadzieja to jakaś żenada jest. Mam nadzieję, że ten DinoPark upadnie. Swoją drogą umowa wstępnie jest na rok, niewiem czy dobrze kombinuję, ale w przyszłym roku są chyba wybory prezydenckie.Poprawcie mnie jeśli się mylę. Więc jest szansa, że jeśli zostanie wybrany ktoś inny na urząd prezydenta miasta to umowy nie przedłuży. Zresztą napewno konkurenci Fudalego nie pominą tego faktu w swojej kampanii wyborczej.

    Co do pana Kulczyckiego to jeśli umowa jest na rok to nie liczcie na jakieś spektakularne inwestycje poza przeniesieniem DinoParku i może tym czymś Bajkowym..... A to o czym mówili na tej konferencji to są tylko plany, wizje :) Zresztą były też wizje i plany odnośnie ośrodka w Kamienia, a jak to się skończyło to właśnie widzimy.

    I tak oto 10 lat ciężkiej pracy p. Fudali i to co zrobił pan dobrego dla miasta zostanie zapomniane, bo ludziom łatwiej zapamiętać to co złe.:(

  • ~marus 2009-09-10
    19:13:44

    0 0

    "Żałuje że poznałem co to jest internet i doszło do mnie ilu debili w tym kraju żyje.Nie wiecie co tam będzie a już jesteście na nie" To ~Przekliniak 2009-09-09 14:19:03. Ale ten sam Przeklinak 2009-09-07 07:37:38 pisał "Monique wpisz w wyszukiwarce efteling " A to co napisałeś w tej 2009-09-10 05:59:47 opinii to już żenada. ______ Tyle cytatów. A teraz do sedna sprawy. Wiem że nie jest łatwo o inwestorów, ale to co zostało zaprezentowane na stronie UM to jeden wielki szok. Koszt powstania tego "badziewia" będzie mniejszy od naszych pieniędzy które wyłożyli urzędnicy magistratu na wykonanie przed dwoma laty planów, programów i wizualizacji Kamienia. ~blackboy_aj Sory, ale muszę Cię zmartić. O ile wiem wybory będą późną jesienia i umowę będzie przedłużał (lub nie - będzie okres kampani wyborczej) prezydent Fudali. Tak czy owak wpadki obecnego prezydenta stają się co raz częstsze. "Orlik", remont hali w Boguszowicach i zafundowanie kibicom wyjazdów do Pawłowic to tylko kilka z ostatnich. Chyba całkiem się pogubił w tej egzotycznej moherowo-BeeSeRowej koalicji. No cóż, widziały gały co brały. A tak na marginesie, to uważam i zawsze uważałem, że Adam Fudali nie posiada ani jednej trzeciej haryzmy i predyspozycji Józefa Makosza. Byle do wyborów.

  • ~blackboy_aj 2009-09-10
    21:32:04

    0 0

    Tutaj możecie zobaczyć trochę więcej informacji na ten temat http://telewizjatvt.pl/node/1267 od 5:10 minuty. Wynika, że nic w zasadzie się w kamieniu nie zmieni, niecka basenu nie zniknie. A inwestycja polega na tym, że wstawi między drzewka jakieś krasnale, tą ciuchcie co na obrazku itp. No nieźle miasto na tym wyszło zaoszczędziliśmy 400 000 zł, a opłata za dzierżawę jest symboliczna. Czyli wydzierżawiono taki teren za bezcen. Mam nadzieję, że ktoś za takie decyzje kiedyś poniesie konsekwencje.

  • ~werkk 2009-09-10
    22:33:31

    0 0

    Dziś 10-09-2009 o godzinie 22:00 pan Prezydent miasta Rybnika Adam Fudali ogłosił że odda w dzierżawę 20 h za 3000 zł rocznie. Będzie można oglądać tam tandetę z plastyku za co będzie trzeba płacić. Trzeba być niesamowicie zdolnym biznesmenem aby zrobić taki interes. Ja bym to wynajął za 10 000 rocznie i udostępnił bym to treserom psów zyskał bym na tym 50 000 zł nic nie robiąc, fakt że nie było by tam plastykowych jaszczurek. Ale tak całkiem poważnie o co w tym biega dzierżawa terenu za 3000 zł rocznie przez 5 lat to 15 tysięcy a po tym okresie dzierżawczy ma prawo pierwokupu i wtedy wystarczy to pobiałkować i sprzedać o czym pisałem wcześniej.Takiego prezydenta wybraliście.

  • ~KeRim 2009-09-10
    23:09:56

    0 0

    Za 3 tysiące złotych rocznie to sam wykupiłbym z chęcią te 20h i zrobiłbym bym sobie toalete. Bardzo dużą toaletę. A.F jest prawie tak beznadziejny jak przekliniak, który w poprzednim temacie napisał, że wie co tam będzie i że będzie to bardzo ciekawe. Jedyne co jest ciekawe to Twój przypadek głupoty. A wracając do tematu, jak już pisałem wcześniej: GÓWNO PARK...

  • ~charlie 2009-09-10
    23:51:53

    0 0

    kermi85 już nikt nie nazywa tego dino parkiem tylko GÓWNO PARKIEM i ta nazwa do niego przylegnie bo jest najwłaściwsza. Tak więc GÓWNO PARK doprowadził do śmierci tego miasta, dziękuję wszystkim, którzy zbiorą się na jego pogrzebie w maju, ja ze sobą przyniosę znicz i wieniec

  • ~alchemik 2009-09-11
    07:07:06

    0 0

    Ale z was mądrale! Dzierżawa to dzierżawa a kilkaset tysięci podatku od nieruchomości rocznie z ten teren? Kibelek raczej by wam się nie opłacał... A poza tym... jak dotąd nikt się raczej nie ustawaił w kolejce po ten teren...

  • ~werkk 2009-09-11
    07:31:11

    0 0

    alchemik tak podatek trzeba płacić więc zapłacą go podatnicy Podatek w tym wypadku od gruntu płaci zawsze właściciel a dzierżawca nie jest właścicielem.

  • ~alchemik 2009-09-11
    07:50:33

    0 0

    werkk, podatek od nieruchomości płacą "posiadacze", więc w tym przypadku dzierżawca (poczytaj sobie: http://www.rybnik.pl/index.php?id=808)

  • ~JestemZa 2009-09-22
    23:02:26

    0 0

    Przeczytaj, pomyśl i komentarz zostaw dla siebie
    Kolejna nagroda dla JuraParku ( to PARK DINOZAURÓW)
    W konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej na „NAJLEPSZY PRODUKT TURYSTYCZNY” Stowarzyszenie Delta zostało uhonorowane Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej „Turystyczny Produkt Roku”.
    Dla ludzi z Rybnika walczacych o stołki którzy mącą ludziom w głowach Park Dinozaurów to nie jest atrakcja.
    Z tego co mi wiadomo RPA z Bajkową Krainą, Dino Parkiem i wieloma atrakcjami jest w trakcie realizacji.
    Ciekaw jestem co krzykacze z Rybnika powiedzą jak RPA w Rybniku zdobędzie taką nagrodę.
    Zobacz na http://www.juraparkbaltow.pl/ pomyśl i komentarz zostaw dla siebie

  • ~MARIO777 2012-04-03
    09:52:17

    0 0

    Pracowalem w Dino parku w Kamieniu przygotowalismy teren atrakcje do sezonu ,Pan K...wykorzystuje ludzi kaze im zostawac ,po godzinach lub w soboty i niedziele nieplacac dodatkowo nadgodzin tylko gola stawka za godzine, ciagle lata do pracownikow i wymusza zostania po godzinach i w weekendy... obiecal ze bedzie placil co dwa tygodnie po dwoch tygodniach ze za miesiac...przewaznie placil w soboty zeby wymusic na pracowniku przyjscia w sobote do pracy,niezna sie na robocie a poucza kazdego..Panie K...TROCHE SZACUNKU DO PRACOWNIKOW PROSZE....

  • ~MARIO777 2012-04-03
    09:54:46

    0 0

    Pracodawca z R.P.A. mowil ze po dwuch tygodniach podpisze umowe minol miesiac a umowy niedostalem i mnie zwolnil...

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.