zamknij

Wiadomości

To musiało się tak skończyć. Rybniczanin złamał nogę na deptaku

2014-10-22, Autor: 
Pamiętacie jak parę tygodni temu pisaliśmy Wam, że na budowie deptaka w centrum Rybnika jest bardzo niebezpiecznie? Wygląda na to, że ani wykonawca ani magistrat nie wyciągnęli z tej lekcji wniosków. Tydzień temu - rybniczanin Andrzej Korbasiewicz wpadł do niezabezpieczonego wykopu i doznał skomplikowanego złamania nogi.

Reklama

Do wypadku doszło wieczorem, w niedzielę 12 października. - Szedłem ulicą św. Jana. Tuż przed Placem Kościelnym w ostatniej chwili zauważyłem niezabezpieczony otwór telekomunikacyjny. Zdołałem przekroczyć wykop, ale kostka brukowa na którą nastąpiłem tuż za dziurą obsunęła się i upadłem. Doznałem skomplikowanego złamania nogi i już drugi tydzień przebywam po operacji w szpitalu - opowiada nam przez telefon Andrzej Korbasiewicz.Andrzej Korbasiewicz to rybnicki przedsiębiorca, właściciel kamienicy przy deptaku na ulicy Sobieskiego. Jego rodzinna firma prowadzi m.in. zakład fryzjerski i biuro podróży. Jest również właścicielem niewielkiego bazaru przy ulicy św. Jana. Tę część deptaka zna więc jak mało kto, a mimo to nie udało mu się uniknąć wypadku. Nie ukrywa żalu do wykonawcy inwestycji za złe zabezpieczenie budowy i do urzędu miasta za brak należytego nadzoru.

Zapowiada, że od obu instytucji będzie domagał się odszkodowania, dlatego na miejsce zdarzenia wezwał nie tylko pogotowie, ale i policję. - Będę dochodził swoich praw w sądzie, by stało się zadość sprawiedliwości. Jestem przekonany, że gdyby coś takiego zdarzyło się się komuś, gdy ja za własne pieniądze remontowałem kamienicę, wtedy na Korbasiewiczu nikt nie zostawiłby suchej nitki. Wykonawca inwestycji i pan prezydent Rybnika nie mogą czuć się bezkarni - mówi rozżalony przedsiębiorca.

Co na te zapowiedzi Andrzeja Korbasiewicza magistrat? - Za właściwe zabezpieczenie terenu, na którym realizowana jest inwestycja odpowiada wykonawca - odpiera Lucyna Tyl - rzecznik prasowa Urzędu Miasta Rybnika.

Firma Wasbud, która wciąż prowadzi prace na deptaku również nie poczuwa się do odpowiedzialności. Jej właściciel - Robert Wąs w rozmowie z nami używa nawet słowa "mistyfikacja" sugerując, że całe zajście zostało zmyślone przez rannego rybniczanina. - Z tego co wiem, teren był zabezpieczony i nie mogło tam dojść do wypadku - powiedział Rober Wąs.

Tłumaczenia szefa Wasbudu są jednak mało wiarygodne. Jeden z czytelników przesłał nam zdjęcia zrobione na deptaku dokładnie w niedzielę 12 października. 
Na jednej z fotografii widać, że rejon bazyliki św. Antoniego nie jest należycie zabezpieczony. Zdjęcie z miejsca wypadku (ulica św. Jana) udostępniła nam też rodzina poszkodowanego.

O "wyczynach" pracowników firmy Wasbud informowaliśmy Was również 11 września br. Nasi czytelnicy donosili, że na placu budowy głębokie wykopy są prowizorycznie przykryte znakami drogowymi, a operatorzy ciężkiego sprzętu jeżdżą ulicą Kraszewskiego pod prąd. - Choć prace budowlane na deptaku dobiegają końca, zwrócimy uwagę wykonawcy i zobowiążemy go do bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa - zapewniała wówczas Lucyna Tyl.

Wszczęcie postępowania w sprawie wypadku Andrzeja Korbasiewicza potwierdza rybnicka policja. - Postępowanie toczy się na podstawie art. 160 Kodeksu karnego, czyli narażenia życia lub zdrowia na niebezpieczeństwo - informuje Aleksandra Nowara - rzecznik prasowa rybnickiej policji.

Jak zakończy się sprawa wypadku Andrzeja Korbasiewicza na deptaku - będziemy Was informować.
Oceń publikację: + 1 + 16 - 1 - 24

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (106):
  • ~lupa2010 2014-10-22
    08:20:04

    78 0

    "Do wypadku doszło w niedzielę 19 października." "już drugi tydzień przebywam po operacji w szpitalu" - co to za ściema? dzisiaj jest 22 października!

  • ~akronaut 2014-10-22
    08:27:48

    0 6

    Dużo zdrowia i wytrwałości w walce o odszkodowanie.
    Kilka tygodni temu zwracałem uwagę na prawidłowe zabezpieczenie miejsca po budowie (Wykonawca obwieścił zakończenie prac a z bruku wystawały niezabezpieczone pręty na wysokości około 1m), jeżeli tak było po budowie to jestem w stanie uwierzyć w wersję p. Korbasiewicza. Nie pasuje mi tylko czas pobytu w szpitalu: zdarzenie miało miejsce 19 października a w szpitalu przebywa drugi tydzień, proszę o sprostowanie dat

  • ~ 2014-10-22
    08:32:23

    63 0

    ps. dajcie film z monitoringu

  • ~ 2014-10-22
    08:36:28

    20 0

    Każdy, kto sobie coś zrobi na deptaku będzie sensacją numer 1. Zawsze to jakaś promocja tego miejsca.

  • ~bolo 2014-10-22
    08:38:13

    17 0

    za zabezpieczenie miejsca pracy odpowiada wykonawca ale i inspektor nadzoru um. Jak do wypadku mogło dojść 19.października skoro deptak został oddany z wielką pompą do użytku? czyli wszelkie prace powinny być zakończone. Ktoś tu kłamie czyli mija się z prawdą.

  • ~ 2014-10-22
    08:39:17

    32 0

    Czyżby ktoś tu chciął łatwo przy okazji zarobić??? Monitoring wszystko wyjaśni...

  • ~colombo01 2014-10-22
    09:02:38

    25 0

    a kto mu kazał po budowie się kręcić? Chyba sam sobie winien, skoro zna teren i wie, że jest budowa, po co głupio się tłumaczyć, że nie widział. Zresztą porządne zamieszanie z datą. Wyborna kiełbasa ....

  • ~ 2014-10-22
    09:12:05

    24 0

    Do zdarzenia doszło oczywiście nie 19 a 12 października. Przepraszam za pomyłkę w tekście i wynikłe z tego powodu zamieszanie. Wacław Wrana

  • ~martin75fm 2014-10-22
    09:27:54

    10 0

    " już drugi tydzień przebywam po operacji w szpitalu" czyli złamał nogę wcześniej a teraz wlazł do dziury i chce odszkodowania? Powinno być dopisane również że jest to "artykuł sponsorowany" bo jak Kowalski złamie nogę to nikt nie pisze jaką firmę i gdzie prowadzi ;)

  • ~hardmark 2014-10-22
    09:30:19

    4 0

    lupa2010 ~bolek123
    czytanie ze zrozumieniem ma kolosalną przyszłość. Poszkodowany wyraźnie mówi ,że wypadek miał miejsce 12 października.
    Do poszkodowanego: odpowiedzialność finansowa po stronie firmy Wasbud a po stronie UM tylko moralna.Bo jeżeli UM zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej to ZAPŁACIMY my wszyscy.

  • ~antyfudali 2014-10-22
    09:35:13

    14 0

    Tak się zastanawiam,czy piszący tu prezentują tylko nieznajomość sytuacji w okolicy miejsca wypadku czy też wolą gnoić człowieka,który ucierpiał. Monitoring? Wolne żarty,na podstawie tego monitoringu,Straż Miejska nie potrafi nawet ocenić,czy samochód na św. Jana nie stoi za długo (albo maja to w d...) Zresztą po co komu monitoring? Przecież na miejsce wezwana była Policja. Uważacie,że oni daliby sobie wcisnąć byle kit? Skoro sprawa się toczy,to znaczy,że są podstawy. Deptak skończony? Wolne żarty,nie jest,choć miał być dawno. Plac budowy? Przez wiele miesięcy to był i plac budowy i miejsce,po których poruszali się piesi. I nikt się nie przejmował,czy jest to dobrze zabezpieczone. Studzienka przykryta tylko znakiem? Norma. Wystające pręty, wszelkiego typu dziury? Też norma. Wykłócanie się o bezpieczne dojście do sklepów? Każdy przedsiębiorca z deptaku potwierdzi,że tak właśnie było. Dlatego proszę przed pisaniem głupich komentarzy o zastanowienie,co sami byście zrobili,gdyby to Wam się taki wypadek przydarzył.

  • ~ 2014-10-22
    09:50:54

    0 10

    to się nie zastanawiaj a zrób coś porządnego ludzie teraz będą pozywać miasto bo wywęszyli interes i idzie zarobić dlatego trzeba sprawdzać monitoring

  • ~ 2014-10-22
    09:52:00

    9 0

    Marek Twardowski myślisz że jego to interesuje że zapłacimy my wszyscy ?? NIE ŻARTUJ

  • ~ 2014-10-22
    09:57:57

    6 0

    ~hardmark
    Marek Twardowski
    jak juz jesteś taki do przodu ......
    było 19-tego - tylko zmienili na 12 - gdyż sie pokapowali w literówce
    i tyle w temacie :)

  • ~antyfudali 2014-10-22
    10:01:27

    3 0

    Słucham? Ja mam coś zrobić? A to niby od kiedy jestem odpowiedzialny za bezpieczeństwo na ulicach? Z całym szacunkiem,wcale mnie nie cieszy,że miasto będzie pozwane. Tak samo jednak nie cieszy mnie,że ktoś ucierpiał. Jeśli jednak sąd uzna,że to wina miasta,to co? Uważasz,że lepiej sprawę zatuszować? Miasto ma być niczemu niewinne,bo z naszych podatków zapłaci? Włącz myślenie.

  • ~ 2014-10-22
    10:15:52

    8 0

    najpierw niech mu przyzna a jeśli przyzna to deptak trzeba poprawiać bo przyjdą następni NIKOGO to nie cieszy że facet sobie coś zrobił ale przechodziłem tam mnóstwo razy i muszę przyznać że trzeba mieć TALENT żeby sobie coś tam zrobić

  • ~ 2014-10-22
    10:20:01

    4 0

    sprawy nie można zatuszować ale dopóki nie ma wyroku sądu jednak będę ostrożny w obwinianiu miasta czy firmy ja jako postronny mieszkaniec chcę mieć dowody że facet nie zrobił tego specjalnie dlatego pytam o monitoring bo dopóki nie zobaczę nie uwierzę JEŚLI SĄD STWIERDZI ŻE NALEŻY MU SIĘ ODSZKODOWANIE OK NIE BĘDĘ TEGO NEGOWAŁ ale w tej chwili tylko możemy się domyślać jak było

  • ~ 2014-10-22
    10:25:26

    0 2

    Przy wstawaniu z własnego łóżka tez mozna połamać nogi, nie jest więc powiedziane, ze to wina deptaka. Ludzie szukaja sensacji. Tyle co zrobiono w Rybniku na przestrzeni kilku lat, nie zrobiono w zadnym innym mieście (ja tu ciągle porownuję do obecnego mojego miasta Stalowej Woli) Ale jak to sie mowi "..jeszcze sie taki nie urodził, aby wszystkim dogodził.."

  • ~jedrek_1_1 2014-10-22
    10:28:18

    13 0

    Na profilu facebookowym FOR Masłowski napisał, że jakaś dziewczyna z ich komitetu przeszła się deptakiem i urodziła. I to jest dopiero news i kampania pozytywna ;)

  • ~RNM 2014-10-22
    10:35:55

    7 0

    CZŁOWIEK na nieudolnie remontowanym deptaku ZŁAMAŁ nogę i to jest FAKT, a z faktami się nie polemizuje. Kto za to odpowie – jeżeli plac budowy został przekazany wykonawcy – to odpowie WYKONAWCA. Dlaczego tej inwestycji nikt z Urzędu Miasta prawidłowo nie nadzoruje – bo lepiej zatrudniać KLAKIERÓW którzy piszą bzdurne posty obrażające MIESZKAŃCÓW RYBNIKA niż przypilnować nieudolnego wykonawcę!!!
    Jaki prezydent taki wykonawca !!! Ciekawe czy właściciel firmy WASBUD też jest w komitecie wspierającym ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na PREZYDENTA MIASTA !!!

  • ~ 2014-10-22
    10:41:57

    0 2

    to jest Twój fakt...nie wciskaj innym na siłę swojego zdania o tym zdecyduje sąd nie Ty...Ty możesz decydować u siebie w domu a co do nieudolnego wykonawcy to ja pytam KTO odebrał ten deptak ?? kto stwierdził że wszystko jest ok ?? przy każdym odbieraniu takiego deptaka są specjaliści którzy oceniają czy tak to może być widocznie zastrzeżeń nie było więc co pociskasz winę na firmę ?? trochę więcej wyobraźni bo jeśli jest winna ta firma to nie tylko ona kilka innych osób również

  • ~sortyment6 2014-10-22
    10:43:05

    14 0

    Deptak jaki jest każdy widzi... kostki wypadają na każdym kroku... bubel i kiełbasa wyborcza prezydenta... dziwne ze akurat teraz go kończą a przez 4 lata nie szlo ...

  • ~ 2014-10-22
    10:44:43

    0 3

    z Tobą to chyba jest coś nie HALO kto tu kogo obraża ogarnij się

  • ~Sterling 2014-10-22
    11:13:14

    1 0

    Wiadomo, że jeżeli wchodzi się na teren budowy, to trzeba być bardziej uważnym. Sam staram się zachować w takich miejscach maksymalną uwagę, dlatego dopiero postępowanie wyjaśni gdzie leży wina. Poza tym kiedyś ten pan był w sporze z urzędem miasta odnośnie targowiska, co w tym kontekście czyni go trochę mniej wiarygodnym. Tak jak pisałem wyżej, wszystko wyjaśni postępowanie.

  • ~wodnik 2014-10-22
    11:13:54

    16 0

    Coś wydaje mi się że Pan nie dostosował prędkości do warunków panujących na tym placu,powinien otrzymać Pan mandat a nie odszkodowanie !

  • ~Tom_maroko 2014-10-22
    11:16:54

    6 0

    "Z tego co wiem, teren był zabezpieczony i nie mogło tam dojść do wypadku" - genialne :) NIE MOGŁO dojść do wypadku. Pan Wąs chyba żyje w jakimś innym świecie.

  • ~hardmark 2014-10-22
    11:21:05

    1 0

    Będę uparty -- "....Do wypadku doszło wieczorem, w niedzielę 12 października. - Szedłem ulicą św. Jana. Tuż przed Placem Kościelnym w ostatniej chwili zauważyłem niezabezpieczony otwór telekomunikacyjny...."

  • ~RNM 2014-10-22
    11:24:06

    8 0

    Klakierzy Urzedu Miast łączcie się - Remy, Sterlling itp. - FARSA !!! CZŁOWIEK na deptaku w zwiazku z NIEUDOLNIE PROWADZONYMI PRACAMI ZŁAMAL NOGĘ i to jest FAKT !!! Co Sąd ma w tej sprawie rozstrzygnać ? Chyba tylko wysokość odszkodowania !!! KLAKIEROM kandydata PIS Adama Fudalego na PREZYDENTA Miasta Rybnika mówimy zdecydowanie NIE !!!
    Dość oczerniania niewinnych mieszkańców Rybnika !!!

  • ~minowa 2014-10-22
    11:35:59

    12 0

    Te czarne kostki to jakiś darmowy odpad z kamieniołomu. Niekształtne, nierówne, powykrzywiane - użyte jako wypełniacz pomiędzy płytami granitowymi z dużych kostek. A lepiej byłoby użyć samych kostek granitowych i rozpocząc ich układanie od środka ulic, nawet z "rynsztokiem" w kształcie szerokiej litery "V", natomiast "wypełniaczy użyć jedynie przy fasadach kamienic.... Zamiast tego zastosowano technologię a la "Francek z Antkiem"....

  • ~freelander30 2014-10-22
    11:50:28

    10 0

    milioner chce jeszcze walczyć o odszkodowanie..? no tak niektórym jest wciąż mało...

  • ~werkk 2014-10-22
    11:59:44

    6 0

    Tak jak za komuny huczne otwarcie najlepiej nocą bo wtedy widać tylko to co ma być widoczne a teraz dopiero zaczyna się kończyć roboty które powinny być ukończone przed odbiorem, a zima dopiero się zacznie wysyp kontuzji na deptaku.

  • ~zbyszek 2014-10-22
    12:00:11

    26 0

    Pamiętaj abyś dzień święty święcił i w niedzielę po budowie sie nie kręcił.hahaha

  • ~Sterling 2014-10-22
    12:05:58

    0 5

    RNM - tutaj sytuacja wygląda podobnie jak z przejściem dla pieszych. Gdy ktoś potrąci pieszego na pasach, to wiadomo, że winny jest kierowca. Zdarzają się jednak takie przypadki, że ktoś wchodzi na pasy bez należytej uwagi, w dodatku jeszcze rozmawia przez komórkę. Czy można wtedy mówić o winie pieszego? Według mnie tak. Tak samo na tym zdjęciu dziura jest na tyle wyraźna, że ciężko było jej nie zauważyć. Oczywiście inną sprawą jest tutaj odpowiedzialność firmy, jeżeli tego nie zabezpieczyła.

  • ~gonska1 2014-10-22
    12:08:21

    6 0

    Nie chodzi o to kto komu mało czy nie tylko o ZASADĘ. Teren w ogóle nie jest zabezpieczony. Ostatnio również tamtędy byłam zmuszona przechodzić i teren jest katastrofą. Popieram Pana Korbasiewicza.

  • ~denonxx 2014-10-22
    12:24:48

    7 0

    Można tu mówic o winie obustronnej, otóż wykonawca powinien teren zabezpieczyć należycie, ale przechodzień ma też patrzeć pod nogi gdzie stąpa, jadąc samochodem też patrzysz gdzie jedziesz wiec hellooo... a może studzieńka była zamknięta a ktoś złośliwy ją otworzył i ten pan tam wpadł?? monitoring od tego jest więc proszę go przejrzeć dokładnie a póżniej oceniać.

  • ~norton 2014-10-22
    12:31:32

    8 0

    To właściciel terenu jest odpowiedzialny za to co się na nim wydarzy. A to co się wyrabiało na tym "placu budowy" woła o pomstę do nieba. Dziury, nierówności odkryte studzienki kanalizacyjne ( zamaskowane czymkolwiek), wystające z ziemi ostre pręty. To, że jedynie jedna postronna osoba uległa wypadkowi jest chyba jedynym sukcesem wykonawcy. Teren budowy z odkrytymi wykopami powinien być w sposób skuteczny zabezpieczony przed dostępem osób nie wykonujących prac na budowie. Zastanawiam się gdzie był w tym czasie PINB? Dostał kurzej ślepoty?
    Zapłaci miasto czyi my - potem będzie się długo sądzić z wykonawcą - ale to już będzie problem nowych władz miasta.

  • ~RNM 2014-10-22
    12:37:10

    0 5

    Pewnie było tak. Pan Korbasiewicz ze złamana noga przyszedł na deptak, otworzył ciężki betonowy właz, położył się koło niego i teraz próbuje zwalić winę na wykonawcę aby wyłudzić odszkodowanie – TOTALNA BZDURA !. Ludzie zastanówcie się co piszecie! Nie wstyd Wam. Czlowiek w związku z nieudolnie prowadzonymi bez nadzoru urządu Miasta pracami ma ZŁAMANA NOGE ! Można być klakierem KANDYDATA PIS pana Adama Fudalego na Prezydenta Miasta ale czasem warto zachować odrobine szacunku do innych ludzi.

  • ~Sterling 2014-10-22
    13:00:19

    1 0

    Nie pisałem o tym w ten sposób. Nie pisałem np. nic o tym, że ten pan próbuje wyłudzić odszkodowanie. Chcę tylko pokazać, że w sytuacji o której wspomina ten artykuł nikt o nas nie zadba lepiej niż my sami, niezależnie od odpowiedzialności firmy, która też powinna odpowiadać za ten teren, co jest chyba naturalne.

  • ~RNM 2014-10-22
    13:16:25

    0 2

    ~Sterling, a Twoje stwierdzenie z godzy 11:13:14 "Poza tym kiedyś ten pan był w sporze z urzędem miasta odnośnie targowiska, co w tym kontekście czyni go trochę mniej wiarygodnym." do czego niby miło zmierzać ? Pamietaj, że KANDYDAT PIS na Prezydenta Miasta Rybnika pan ADAM FUDALI może nie zostać Prezydentem na kolejna kadencję. Obrażanie ludzi poprzez sugerowanie ich obniżonej wiarygodnosci (czytaj: zarzucanie im klamstwa) celem wybielenia braku nadzoru ze strony Pana Adama Fudalego nad prowadzonymi na deptaku pracami może się kiedyś odbić czkawka.

  • ~Sterling 2014-10-22
    13:54:14

    2 0

    To, że można podchodzić do relacji danej osoby z większym dystansem ze względu na jej wcześniejsze spory z urzędem miasta, nie znaczy, że zarzucam temu panu kłamstwo. Nie byłem świadkiem wydarzenia, więc nie mam prawa komukolwiek czynić takich zarzutów.

  • ~ 2014-10-22
    15:02:34

    3 0

    najgorszy jest ten krzywy kanał na środku nie szło tej kostki jakoś symetrycznie poukładać?

  • ~ 2014-10-22
    16:23:35

    7 0

    Ha ha ha. Jeszcze sie tak dawno nie uśmiałem. Gościu co wykorzystuje swoich pracowników i robi w bambuko urząd skarbowy jest poszkodowany. Najgorsze, że pseudo portal to powiela. A i jeszcze jedno. Jesli tu ludzie temu temu wykorzystaciowi przyklaskują to ja nie mam pytań. Szkoda że złamał ..........nogę

  • ~chetnimocy 2014-10-22
    16:23:56

    2 0

    jeszcze troche i ludzie zaczna łamać nogi na tych nieckach rynsztokowych......

  • ~drozdaxxx 2014-10-22
    17:04:31

    6 0

    Tytuł wprowadza w błąd. To nie był wypadek na deptaku, tylko na placu budowy. Poza tym nie potrafię pojąć jak człowiek, który prawie codziennie tam się kręci mógł zapomnieć, że akurat tam się nie chodzi.

  • ~ 2014-10-22
    18:43:34

    4 0

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhahahahahahah

  • ~eloo 2014-10-22
    19:39:09

    0 6

    Panie Andrzeju oskubać z kasy wykonawce i osoby odpowiedzialne za ten niezabezpieczony plac budowy, jak to mozliwe ze w centrum miasta moze byc tak niebezpiecznie.Wyciagnac taka kase z ubezpieczenia ze firma padnie i juz nikt krzywdy sobie nie zrobi na ich placu budowy

  • ~ 2014-10-23
    00:21:56

    19 0

    Znam p. Korbasiewicza niestety od najgorszej strony! Chodzenie po sądach, wzywanie gdzie tylko sie da i kiedy tylko się da policji i straży miejskiej to jego hobby! Pewnie stwierdził że firma za długo deptak remontowała więc postanowił ich "ukarać".. I jestem na 100% pewna że firmie prowadzącej ten remont uprzykrzał życie już od samego początku... Pewnie za duży hałas, za dużo kurzu, błota, za długo to wszystko trwało... I teraz upierdliwy starszy pan będzie się sądził za to że na placu budowy nie zachował należytej ostrożności. I to pod własnym domem! Od 9 miesięcy tamtędy chodził, z zamkniętymi oczami przeszkody powinien omijać! Jego powinni ukarać, dla przykładu, bo takich "świętych krów" w Rybniku więcej, niestety.. Panie Korbasiewicz - bazarek przynosi straty, fryzjer też? I biuro podróży? I chce pan sobie straty odszkodowaniami pokryć? Zło wyrządzone innym powraca - i do pana własnie wróciło!

  • ~werkk 2014-10-23
    08:04:25

    0 8

    Alexandra Vero nie ma znaczenia z jakiej strony znasz kogoś zapewne sprawa trafi do sądu i trzeba zakładać że sąd wyda sprawiedliwy wyrok. Szkoda tylko kierownika budowy bo to onemu się oberwie. UM jest ubezpieczony wiec nie ma z tym żadnego problemu. A to ze ktoś wzywa SM, policje, straż pożarną, pogotowie, jest jak najbardziej normalne po to te służby zostały powołane.

  • ~RNM 2014-10-23
    08:13:44

    0 9

    Ukarać to powinno sie klakierów Adama Fudalego Kandydata PIS na Prezydenta Miasta. Ktos łamie noge bo nie są odpowiednio zabezpieczone studzienki a klakierzy Adama fudalego kandydata PIS na Prezydenta Miasta obrzucaja go błotem. Jak jeden z klakierów napisał "Zło wyrządzone innym powraca"

  • ~wrobel.1 2014-10-23
    13:56:30

    1 0

    Hmm.... Zagadkowa historia.... Z tego co kojarzę to Pan poszkodowany mieszka w pobliżu a feralna dziura znajduje się pomiędzy jego domem a tym właśnie zakładem fryzjerskim. Musiał pokonywać tą trasę kilka ( jeśli nie kilkanaście ) razy dziennie. Gdybym to był ja to znałbym już na pamięć każdą dziurę i kamień na tej trasie i przeszedłbym ją z zamkniętymi oczami. On natomiast mimo to wpadł do tej dziury i złamał nogę. Setki osób przechodzących tam pierwszy raz w życiu nie złamały nogi na tej dziurze a ten Pan, który tą trasę powinien przechodzić na oślep bez problemu akurat złamał. I od razu rwetes i odszkodowanie od mkiasta ?? Well, well.... bardzo zagadkowa historia. Mam nadzieję, że zabezpieczono monitoring bo będzie to nieoceniony dowód...

  • ~RNM 2014-10-23
    15:03:24

    0 1

    HMMM - Bardzo zagadkową historią jest to dlaczego wykonawca do dziś pomimo upływu wszelkich deklarowanych terminów nie zakonczył prac, a jeszcze bardzej zagadkowa dlaczego Kandydat PIS na Prezydenta Miasta Adam Fudali nie naliczył mu za to kar umownych. To dopiero jest zagadka !!! Gdyby deptak został ukończony w terminie do zdarzenia pewnie by nie doszło.

  • ~Bart 2014-10-24
    09:39:18

    6 0

    RNM - największym klakierem to jesteś ty człowieku!! piszesz tu same wypociny jakbyś się szaleju najadł!! co to pana K. - to popieram wypowiedż Aleksandry Vero - ma rację i tyle w tym temacie!!!!!!

  • ~ 2014-10-24
    11:03:37

    3 0

    Tysiące ludzi przeszło obok, krzywdy sobie nie robiąc, łącznie ze mną. Miejscowy pan K. pod nogi nie patrzył i zwala na wykonawców. Parodia. Ciekawe czy kiedyś pan K. był w Tatrach i szedł szlakiem w górach. Tam by się pewnie potknął i zabił, nie dostałby za to odszkodowania.

  • ~RNM 2014-10-24
    15:28:36

    0 6

    Klakierzy Kandydata PIS na Prezydenta Miasta Rybnika zaspali. No i się próbują zrehabilitować - 2 posty na szybko. Szef się pewnie zdenerwował. Nie udaje się zamieść nieudolnego nadzoru nad inwestycja pod dywan. I NIE UDA SIĘ !!!! Wasz stosunek do tragedii człowieka który złamał na nieudolnie remontowanym deptaku nogę odzwierciedla stosunek Waszego Szefa Adama F do mieszkańców Rybnika. Hasło wyborcze Kandydata PIS na Prezydenta Miasta Adama Fudalego powinno brzmieć – „Rybniczanie mam Was w …. nosie !”

  • ~Bart 2014-10-24
    21:47:32

    10 0

    klakierze RNM - po pierwsze, nie jestem żadnym podwładnym Adama F.- jak to napisałeś, nie wiem skąd w ogóle uroiło Ci się to w głowie to raz! dwa - z tego co piszesz to można jasno stwierdzić, że masz daleko posunięte zmiany w mózgu bo ludzie poczytalni takich wypocin nie piszą, tylko z zaburzeniami osobowości...

  • ~RNM 2014-10-25
    09:07:36

    0 9

    Klakierowi Adama Fudalego Kandydata PIS na Prezydenta właaśnie zabrakło argumentów i jak każdy klakier Adama F. w takiej sytuacji zaczął obrażać myśląc, że coś tym wskóra. PRAWDA JEST TAKA, że NIEUDOLNY NADZÓR ADAMA FUDELEGO KANDYDATA PIS na

  • ~RNM 2014-10-25
    09:10:06

    0 6

    ...... nad PROWADZONĄ W NIEUDOLNY SPOSÓB INWESTYCJĄ przyczynił się do ZŁAMANIA NOGI przez MIESZKAŃCA RYBNIKA

  • ~Bart 2014-10-25
    10:34:49

    11 0

    masło maślane z masłem wymieszane.... tak można podsumować twoją wypowiedż klakierze cierpiący na głupotę!!

  • ~antyfudali 2014-10-25
    12:04:15

    0 3

    Nikogo nie zmuszam do lubienia bądź nielubienia pana Korbasiewicza,ale uważam,że wszelkie próby zwalania na niego winy czy nawet "kary boskiej" za to,jaki jest,świadczą źle o krytykujących. W tym przypadku nie ma to znaczenia,nikt z Was nie ma prawa bawić się w sędziego czy Boga i oceniać,czy mu się należało czy nie. Nikt z powodu zaniedbań zabezpieczeń nie powinien tam ponieść krzywdy.
    Czy to jedyny przypadek zaniedbań? W żadnym razie. Zarówno UM jak i wykonawca wielokrotnie słyszeli zastrzeżenia na temat bezpieczeństwa na deptaku. Co z tym zrobili? No właśnie,nic. I tylko to jest w tej sprawie istotne.

  • ~RNM 2014-10-25
    14:51:14

    0 8

    ~Bartolek jako klakier Adama Fudalego Kandydata PIS na Prezdenta Miasta powinienieś zmienić pracę. Wystawiasz tylko złe świadectwo Twojemu mocodawcy. Brak merytorycznych argumentów - to boli, ale myślę, że jeszcze bardziej boli ZŁAMANA W WYNIKU NIEUDOLNIE PRZEPROWADZONEGO REMONTU DEPTAKA NOGA - i tego Twoja arogancja w żaden sposób nie zmieni.

  • ~Bart 2014-10-25
    15:41:26

    9 0

    RNM - naprawdę można stwierdzić, że jesteś opętany, twoje plucie jadem tutaj nic nie da chciałem zauważyć, powtórzę się, że nie jestem żadnym pracownikiem Adama, bo działam w zupełnie innej branży i nie wiem skąd ci się to tak uroiło w tej twojej głowie, że powtarzasz się jednym i tym samym, brednia za brednią a g... wiesz człowieku!!!

  • ~RNM 2014-10-25
    17:21:27

    0 8

    Oj nerwy klakierowi Kandydata PIS Adama Fudalego na Prezydenta puściły, oj puściły. Chciał wybielić nieudolnego w prowadzeniu rewitalizacji Kandydata PIS na Prezydenta Adama Fudalego i zwalić winę za jego nieudolność w nadzorze nad inwestycją na biednego mieszkańca Rybnika, który w WYNIKU TEJ NIEUDOLNOŚCI ZŁAMAŁ NOGĘ, a to się nie udaje i nie uda. A może Bartolek wcale nie jest klakierem, a tym, który zapomniał zamknąć tą kratkę i dlatego się teraz tak denerwuje. To by wiele wyjaśniało.

  • ~Bart 2014-10-26
    00:45:44

    9 0

    RNM - prycham z ciebie śmiechem, bo naprawdę dawno takiego żałosnego pajaca nie widziałem buhahahahaha... ;-)))))))))))))))))))))))

  • ~Bart 2014-10-26
    00:58:36

    11 0

    chce ci się człowieku powtarzać jedno i to samo w koło macieju a dobrze wiesz, że to są brednie heh!! jak to mówią jeden musi ustąpić więc od tej pory pisz co chcesz, ja już wszelkie konwersacje z tobą zakończyłem bo uważam to za bezcelowe, pozdrawiam.

  • ~RNM 2014-10-26
    09:18:51

    0 8

    ~Bartolek Długo to trwało ale wreszcie zrozumiałeś. Z faktami nie da się polemizować, a fakty są takie - W WYNIKU NIEUDOLNEGO NADZORU NAD INWESTYCJĄ przez KANDYDATA PIS ADAMA FUDALEGO na PREZYDENTA MIAST RYBNIKA, MIESZKANIEC RYBNIKA ZŁAMAŁ NOGĘ !!! I tyle w temacie

  • ~Bart 2014-10-26
    11:12:19

    8 0

    hehehe ;-)))))) żal mi cię ;-)))))))

  • ~RNM 2014-10-26
    12:00:25

    0 8

    Klakier Adama Fudalego KANDYDATA PIS na PREZYDENTA MIASTA potrafi dotrzymywać słowa tak jak Adam Fudali. Miał już więcej nie pisać w temacie nieudolnego nadzoru Adama Fudalego kandydata PIS na Prezydenta Miasta nad rewitalizacją deptaka w wyniku czego mieszkaniec Rybnika ZŁAMAŁ NOGĘ i słowa jak widać - NIE DOTRZYMAŁ, podobnie jak Adama Fudali kandydat PIS na Prezydenta Miasta nie dotrzymał jakiegokolwiek deklarowanego terminu zakończenia rewitalizacji.

  • ~Bart 2014-10-26
    12:06:21

    9 0

    hehehheheheheheheheh buhahahahahhaha ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • ~RNM 2014-10-26
    12:11:15

    0 8

    Klakier Adama Fudalego KANDYDATA PIS na PREZYDENTA MIASTA potrafi dotrzymywać słowa tak jak Adam Fudali. Miał już więcej nie pisać w temacie nieudolnego nadzoru Adama Fudalego kandydata PIS na Prezydenta Miasta nad rewitalizacją deptaka w wyniku czego mieszkaniec Rybnika ZŁAMAŁ NOGĘ i słowa jak widać - NIE DOTRZYMAŁ, podobnie jak Adama Fudali kandydat PIS na Prezydenta Miasta nie dotrzymał jakiegokolwiek deklarowanego terminu zakończenia rewitalizacji

  • ~Bart 2014-10-26
    12:22:17

    9 0

    ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) hehehehehehehehehe

  • ~Kurz 2014-10-26
    17:17:45

    2 1


    Taki biznesmen, pismaczku drogi,
    Szczególnie, musi patrzeć pod nogi.
    Nie, liczyć na to, żeby Anieli,
    Go z kurtuazją pod pachy wzięli.

  • ~bronekk 2014-10-26
    23:55:56

    0 4

    no i rybnicka Platforma ma radochę, że rybniczanin wpadł do dziury... Przykro że tam wpadł nieszczęśliwy wypadek więc nie ma co Platforma drzeć sobie łacha, a swoją drogą trochę to dziwne że człowiek który chodzi tam codziennie zapomniał że jest budowa i trzeba szczególnie uważać na wykopy i różne dziury. No ale mimo wszystko szkoda.

  • ~RNM 2014-10-27
    08:31:47

    0 8

    Niedolny nadzór nad rewitalizacja deptaka przez ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na PREZYDENTA MIASTA doprowadził do ZŁAMANIA NOGI przez mieszkanca Rybnika !!!!

  • ~bronekk 2014-10-27
    08:52:34

    8 1

    nie rozumiem, co ma wspólnego PIS ze złamaniem nogi przez "mieszkańca miasta" - to jakiś przykład chorej skrajnej aberracji politycznej, aby wszystkie nieszczęśliwie wypadki które się dzieją w Polsce przypisywać PIS-owi. Pytanie: czy jak czyjegoś pieska albo kotka (np. kotka Tomasza Lisa) potrąci cyklista będący członkiem Platformy Obywatelskiej, to też będzie według platfusów "wina PIS-u"? to jest jakieś chore do reszty już splatfusiałe myślenie. Jednak miałem całkowitą rację że to dobrze że Plaftusy nie rządzą Rybnikiem, bo jak czytam to chore ich schizofreniczne myślenie, to się żyć odechciewa... pewnie jak kwiatki na klombach miejskich źle rosną to według platfusów to też jest "wina PIS-u"? Chora na mózgu lemingoza, tego się nie da inaczej określić.

  • ~Bart 2014-10-27
    09:06:33

    11 0

    bronekk - widzę, że też dostrzegłeś chore i infantylne komentarze tego człowieka, on jest poprostu opętany na punkcie Adama F. i za wszelką cenę próbuję zarzucić Prezydentowi, że to jego wina iż ten pan sobie złamał nogę. Po prostu za każdym razem jak czytam jego komentarz to nie dowierzam w ludzką głupotę.

  • ~RNM 2014-10-27
    09:23:39

    0 7

    Za brak nadzoru nad reitalizacja deptaka odpowiada nikt inny tylko Adam Fudali Kandydat PIS na Prezydenta Miasta. To nie PIS odpowiada zato, że Adam Fudali nie nadzorował inwestycji w nalezyty sposób, że otworzył plac budowy, a nie ukończony deptak - za to odpowiadan Adam Fudali kandydat PIS na Prezydenta Miasta
    Bartolek nie ma to jak występować w dwóch osobach i samego siebie komentować - to chyba poczatki schizofrenii (Hi, hi, hi)

  • ~Bart 2014-10-27
    09:56:23

    10 0

    Słuchaj RNM - na bardzo zaawansowaną schizofrenie to cierpisz ty mongole jeden!! można to jasno stwierdzić z twoich komentarzy! mam stały nick i piszę cały czas pod nim, nie wiem kto to jest bronekk, ale na pewno nie ja!! zauwazyłem, że nawet obce osoby czytajce twoej komentarze są zafascynowane twoją głupotą zakorzenioną w tobie!!!

  • ~Bart 2014-10-27
    10:03:32

    10 0

    Jesteś człowieku niereformowalny i nie do zaakceptowania, twoje komentarze są dowodem jak bardzo jesteś zażarty na naszego Prezydenta Miasta! lecz fakty są inne niż ty uważasz, to, że ten człowiek złamał nogę to na pewno nie wina naszego włodarza. Według ciebie nasz Prezydent miał być wszędzie i o każdej minucie dnia i nocy dopatrywać się każdego szczegółu....? to jest właśnie chore myślenie człowieka, który jest przekonany o swojej racji i wyższości tym czasem jej nie ma za grosz.

  • ~RNM 2014-10-27
    10:07:38

    0 10

    No i wyszło szydło z worka. Bartolek to nie klakier, to pracownik. Nieudolny nadzór nad nieudolnie prowadzoną rewitalizacją to wina tylko i wyłącznie Adama Fudalego Kandydata PIS na Prezydenta Miasta.

  • ~Bart 2014-10-27
    20:16:05

    9 0

    Nie są złe te kaktusy, ale nie sa warte takich grubych pieniędzy!!!! rozrzutność zajebista!

  • ~RNM 2014-10-28
    08:27:58

    0 7

    ~Bartolek mylą Ci się miejsca gdzie należy wpisywać określone posty. Tu piszemy na temat nieudolnego nadzoru Adama Fudalego kandydata PIS na Prezydenta Miasta nad nieudolnie prowadzoną rewitalizacja w wyniku czego mieszkaniec Rybnika złamal nogę

  • ~Bart 2014-10-28
    16:52:32

    7 0

    RNM - każdemu może pomyłka się zdażyć, Tobie natomiast pomyliło się i poplątało wszystko więc najpierw zweryfikuj swoje denne i jednobrzmiące głupotą komentarze!!

  • ~RNM 2014-10-28
    19:08:29

    1 5

    ~ Bartolek. Konkluzja Twoich wypowiedzi jest prosta. Nie jestem w stanie obronić tezy, że to nieudolny nadzór nad inwestycją ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na PREZYDENTA MIASTA nie doprowadził do złamania nogi przez mieszkańca Rybnika. Niestety czy Ci się to podoba czy nie NIEUDOLNY NADZÓR NAD INWESTYCJĄ przez ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na Prezydenta Miasta doprowadził w konsekwencji do ZŁAMANIA NOGI przez MIESZKAŃCA RYBNIKA I to są FAKTY !!!

  • ~Bart 2014-10-28
    22:43:47

    6 0

    RNM - zauważ, że ja już w ogóle o tym temacie nie mówię i słowa nawet nie piszę, a ty nadal piszesz od tygodnia jedno i to samo, jedno i to samo.... chłopie potrzebna chyba jest wizyta u dobrego psychologa, bo to co wyprawiasz naprawdę odbiega od realności...

  • ~RNM 2014-10-29
    08:09:57

    0 7

    ~Bartolek. Realne to jest to, że w wyniku nieudolnego nadzoru nad inwestycja przez Adama Fudalego Kandydata PIS na Prezydenta Miasta MIESZKANIEC RYBNIKA ZŁAMAŁ NOGE !!!

  • ~Bart 2014-10-29
    09:15:06

    7 0

    hehehehehehehehe buhahahahahahahahahaha...;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • ~RNM 2014-10-29
    09:55:20

    0 7

    ~Bartolek nie wytrzymał psychicznie. Wreszcie do niego dotarła okrutna prawda NIEUDOLNY nadzór ADAMA FUDALEGO Kandydata PIS na Prezydenta Miasta nad rewitalizacja deptaka doprowadzil do ZŁAMANIA NOGI PRZEZ MIESZKAŃCA RYBNIKA

  • ~Bart 2014-10-29
    11:07:29

    8 0

    RNM - w przeciwieństwie do ciebie ja trzymam się bardzo dobrze psychicznie, czego nie można powiedzieć o tobie ;-))) choćbyś tu jeszcze 1000 razy napisał to samo to mi to lotto klakierku jak widzisz drwie i kpie z twoich infantylnych komentarzy ;-))))))))))))

  • ~RNM 2014-10-29
    13:07:13

    0 6

    ~ jeżeli Twoim zdaniem infantylne jest to, że w wyniku NIEUDOLNEGO NADZORU przez ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na Prezydenta nad rewitalizacją deptaka MIESZKANIEC RYBNIKA ZŁAMAŁ NOGĘ to pozostawiam ten fakt bez komentarza

  • ~Bart 2014-10-30
    18:55:46

    7 0

    klakierku czemu tak zamilkłeś...? stęskniłem się za twoimi jednobrzmiącymi komentarzami ;-(((( napisz coś, spraw bym znowu miał uśmiech na twarzy ;-))))))

  • ~RNM 2014-10-31
    08:13:44

    0 2

    ~Bartolek. Jak sie nie ma argumentów to próbuje się obrażać Nie udalo sie zawalić winy na mieszkańca Rybnika, za to, że w wyniku NIEUDOLNEGO NADZORU nad rewitalizacją przez ADAMA FUDALEGO KANDYDATA PIS na Prezydenta zlamał on nogę - no i teraz masz problem - oj nie będzie premii, nie będzie.

  • ~Bart 2014-10-31
    09:40:55

    2 0

    RNM- ja ciebie nie obrażam, przeczytaj jaki miły komentarz ci napisałem klakierku, żebyś coś jeszcze napisał bo chciałbym mieć ponownie uśmiech na twarzy hehe ;-))) powiedz lepiej kim dla ciebie jest pan K. główny bohater tego artykułu, że tak go zaciekle bronisz? twój tatuś? wujek, brat??... a może to ty w roli głównej nim jesteś i tak walczysz o swoją rację! jeżeli byłbyś inteligentniejszy to byś dawno doczytał z moich innych komentarzy, że nie mam nic wspólnego z A.F. i nawet go nie popieram! natomiast ty jako osobnik niereformowalny piszesz w koło macieju jedne i te same wypociny, które sobie ułożyłeś w tej makówie!! poprostu mi cię żal bo takim ludziom jak ty jest potrzebna pomoc - rozmowa z dobrym psychologiem i ewentualnie podjęta terapia.

  • ~RNM 2014-10-31
    09:57:05

    0 3

    ~Bartolek to jest cytat z Twojej wypowiedzi z dnia 2014-10-26 00:58:36
    "jak to mówią jeden musi ustąpić więc od tej pory pisz co chcesz, ja już wszelkie konwersacje z tobą zakończyłem bo uważam to za bezcelowe, pozdrawiam. "
    Zgodnie z Twoja radą pisze nie tylko to co chcę ale to jest zgodne z prawda. Nieudolny nadzór nad rewitalizacja ulic Sobieskiego i Powstańców Śl przez ADAMA FUDALEGO kandydata PIS na Prezydenta doprowadził do ZŁAMANIA NOGI przez mieszkańca Rybnika, a ja bede do skutku piętnowal wszystkie niedoróbki Towojego pryncypała zwiazane z ta reiwtalizacja. tego możesz być pewny !!!

  • ~Bart 2014-10-31
    10:13:25

    5 0

    RNM - jesteś naprawdę ograniczony człowieku!! ostatni raz mówię i więcej nie będę mówił, że A.F. - to jest dla mnie zupełnie obca mi osoba, jeżeli nadal twierdzisz, że to mój pracodawca to po prostu uznaje cię już od tej pory za psychika !!!
    Są niedoróbki na deptaku i tego nie da się ukryć, ale to, że ktoś sobie chodzi z nosem zadartym do góry i nie patrzy gdzie stąpa to już odrębna sprawa !!! jezdzisz samochodem..? patrzysz gdzie jedziesz, czy patrzysz w niebo..?

  • ~RNM 2014-10-31
    10:48:53

    0 4

    ~ Bartolek To Twoja wypowiedź z dnia 2014-10-27 10:03:32
    "Według ciebie nasz Prezydent miał być wszędzie i o każdej minucie dnia i nocy dopatrywać się każdego szczegółu....?" Jaki nasz Prezydent - chyba Twój. Naszym Prezydentem nigdy nie bedzie ADAM FUDALI KANDYDAT PIS na Prezydenta Miasta. To nieudolny nadzór tego czlowieka nad inwestycja doprowadził do ZŁAMANIA NOGI przez MIESZKAŃCA Rybnika na nieudolnie remontowanym deptaku.

  • ~Bart 2014-10-31
    11:05:51

    6 0

    hmmm.. jest gorzej niż myślałem z tobą!! a co zrobisz jak te wybory wygra A. F. ? też powiesz, że to nie twój prezydent? hehehe ;-))))

  • ~RNM 2014-10-31
    11:11:46

    0 4

    Prezydentem nigdy wiecej nie powinen być kandydat PIS na to stanowisko Adam Fudali, który nadzorujac w nieudolny sposób rewitazlizacje deptaka doprowadził do złamania na nim nogi przez mieszkańca miasta. Masz racje jest gorzej ze mną niż myslałeś bo możesz byc pewny, że nie ugnę sie pod żadna presją jego klakierów.

  • ~Bart 2014-10-31
    11:14:53

    4 0

    haha " nie powinien być " mówic to ty sobie możesz... widziałeś sondaż mieszkańców Rybnika?? więc tu masz odpowiedz kto prawdopodobnie nim będzie.

  • ~RNM 2014-10-31
    11:35:07

    0 1

    aj boi sie Bartolek o stołek oja boi. Adam Fudali kandydat PIS na prezydenta, którego nieudolny nadzor nad inwestycje doprowadził do złamania nogi przez mieszkańca Rybnika może i zostanie wybrany ale rozliczenie tej neiudolnej inwestycji bardzo szybko pozbawi go tego stanowiska

  • ~RNM 2014-10-31
    11:36:17

    0 3

    Sztandarowa inwestycja Adama Fudalego kandydata PIS na Prezydenta to jeden wielki niewypał. Złamana przez mieszkańca Rybnika noga, wypadające kostki, rynsztok, schodząca z ławek farba itd. itp

  • ~RNM 2014-10-31
    11:37:59

    0 3

    No i 100 komentarz był mój. Kandydatowi PIS Adamowi Fudalemu ze względu na nieudolne inwestycje mówimy zdecydowanie NIE !! Nie będzię wiecej łamania nóg w Rybniku !!

  • ~Bart 2014-10-31
    21:48:40

    6 0

    dzieciaku a 200 komentarz będzie mój - zapewniam cię!! ;-))))))))))))) jeszcze 98 przed nami hehehehehe ;-))))

  • ~RNM 2014-11-01
    13:28:43

    0 6

    O Bartolek pod presja sowjego pryncypała Adama Fudalego kandydata PIS na Prezydenta, który nieudolnym nadzorem nad rewitalizacją deptaka doprowadził do złamania nogi przez MIESZKAŃCA RYBNIKA nie wytrzymał psycvhicznie i zdzieciniał

  • ~Bart 2014-11-01
    17:50:08

    4 0

    No właśnie RNM - widać kto zdzieciniał cieszysz się że twój komentarz był 100 - na siłę dopisywałeś komentarze o dupie marynie, - powinieneś się cofnąć do przedszkola i etapu bawienia klockami heheh ;-))) żal mi cię, jesteś żałosny i ośmieszasz się na każdym kroku ;-))))) a ja mam z ciebie taki polew, że nawet nie wiesz jak się śmieje czytając za każdym razem twój komentarz aż do łez ;-))))

  • ~RNM 2014-11-02
    08:51:41

    0 1

    ~Bartolek Wcale się nie dziwię, żę cieszy się z tego, że mieszkaniec Rybnika złamał nogę bowiem Twój pryncypał Adam Fudali KANDYDAT PIS NA PREZYDENTA też tą sprawę zbagatelizował i nie zrobił nic aby zmusić wykonawcę do lepszego zabeezpieczenia placu budowy

  • ~Bart 2014-11-02
    12:05:48

    5 0

    gadał dziad do obrazu... a obraz do niego ani razu ;-))) strzel se barana RNM hehehe ;-)))

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4943