zamknij

Wiadomości

Prezydent Rybnika szuka nowego naczelnika wydziału promocji

2016-05-17, Autor: 

Latem ubiegłego roku Elżbieta Werner zastąpiła Krzysztofa Jarocha na stanowisku naczelnika Wydziału Promocji Urzędu Miasta Rybnika. Nie minął rok, a prezydent szuka już nowego naczelnika tego wydziału. Pytamy dlaczego?

Reklama

- Konkurs jest ogłaszany w związku z planowaną intensyfikacją działań promocyjnych prowadzonych przez miasto i koniecznością znalezienia osoby posiadającej duże doświadczenie w zakresie przygotowywania, organizowania i prowadzenia kampanii promocyjnych – odpowiada na pytanie o powód ogłoszenia konkursu Agnieszka Skupień – rzecznik prasowa rybnickiego magistratu.

Czy to oznacza, że Elżbieta Werner nie sprawdziła się na stanowisku naczelnika wydziału promocji? - Podczas swojej kilkumiesięcznej pracy dała się poznać jako osoba rzetelna i fachowa, dysponująca dużą wiedzą i doświadczeniem urzędniczym. Obserwacje te wpłynęły na decyzję, aby powierzyć pani Werner inne stanowisko, na którym jej kompetencje mogą zostać lepiej i pełniej wykorzystane – odpowiada dyplomatycznie Agnieszka Skupień.

Jak udało nam się dowiedzieć, Elżbieta Werner będzie pełnić funkcję kierownika referatu ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich.

Pewne kontrowersje w dyskusjach internetowych na Facebooku wzbudziły zasady ogłoszonego przez prezydenta konkursu. A konkretnie wymóg złożenia dwóch autorskich koncepcji działań promocyjnych miasta z przekazaniem magistratowi praw autorskich. Jeden z rybniczan uważa, że w ten sposób magistratowi nie uda się pozyskać dobrych kandydatów. - Pomijając fakt, że dwa tygodnie na przygotowanie czegoś takiego to bzdura (w 2 tygodnie to można zebrać dane do analizy) to już największym absurdem jest... przekazanie praw autorskich do koncepcji na rzecz UM! Traktowanie ludzi jak idiotów jest chyba wpisane w status urzędnika! Nie wiem kto pisze takie ogłoszenia w UM, ale fest powinien się zastanowić nad konsekwencjami tego co robi. Przecież na takie ogłoszenie odpowiedzą albo osoby kompletnie nieświadome otaczającej je rzeczywistości albo desperaci z kredytami do spłacenia (...) – pisze jeden z internautów.

Agnieszka Skupień kategorycznie odpiera te zarzuty. - Urzędowi miasta zależy na znalezieniu i zatrudnieniu osoby zainteresowanej specyficznym obszarem, jakim jest promocja miasta. A to oznacza, że osoba startująca na to stanowisko powinna na wstępie sporo wiedzieć na temat miasta, którego promocją ma zająć się w przyszłości. Dla osoby biegłej w tej tematyce czas na przygotowanie propozycji jest wystarczający. Osoby, które nie wykażą się kreatywnością na tym etapie zostaną na wstępie wyeliminowane. Prace pisemne, których wymagamy podczas naboru staną się przedmiotem dyskusji podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Prezentowanie własnej koncepcji podczas rozmowy kwalifikacyjnej daje kandydatom możliwość na pełniejszą autoprezentację, a urzędowi na lepsze poznanie kandydata. Wymagamy koncepcji i pomysłu, a to nie to samo, co przygotowanie całej kampanii promocyjnej – tłumaczy rzecznik prasowa.

Dodaje, że warunek przekazania praw autorskich jest formą zabezpieczenia w wyjątkowych przypadkach. - Mam tu na myśli sytuację, w której nieświadomie, przy jakieś okazji działań promocyjnych miasta zostałby wykorzystany pomysł podobny do przedstawionego przez kandydata na stanowisko naczelnika.

Kandydaci na stanowisko naczelnika wydziału promocji mają czas na złożenie swojej aplikacji do 25 maja.

Czy Waszym zdaniem urzędowi miasta uda się znaleźć odpowiednią osobę na to stanowisko? A może macie swoich faworytów, których polecilibyście prezydentowi Kuczerze?

Oceń publikację: + 1 + 5 - 1 - 12

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (26):
  • ~ 2016-05-17
    19:31:08

    0 2

    Wspólczuję nowej osobie - promować miasto, w którym przez 7 miesiecy w roku smierdzi...

  • ~Marcin74 2016-05-17
    20:07:46

    37 0

    Z całej wypowiedzi Pani rzecznik bije zupełna ignorancja w poruszanym temacie. Skąd u urzędnika pewność, że w dwa tygodnie można przygotować dwie koncepcje? Skąd taka wiedza? Z Internetu? Po raz kolejny urzędnik wie lepiej „bo tak”?! Kandydat, który przyśle pomysł bez wiedzy na temat strategii Miasta dot. promocji (a takiej nie ma!) powinien zostać z góry odrzucony bo to oznacza, że nie ma bladego pojęcia o swojej robocie! Nie można pisać konceptu na kampanię promocyjną nie znając strategii. TO JEST BZDURA! To tak jak by poprosić kogoś o wybudowanie drogi ale nie mówiąc mu w którym kierunku ma iść, czy mogą po niej jeździć rowery, tiry czy ma mieć dwa pasy, pięć a może być jednokierunkową (btw.: to ogłoszenie pisała chyba ta sama osoba, która decyduje w Rybniku o ilości remontów dróg w jednym czasie). „Wymagamy koncepcji i pomysłu, a to nie to samo, co przygotowanie całej kampanii promocyjnej” – Koncepcja i pomysł bez uwiarygodnienia ich realizacji (założone cele, przewidywalne efekty, skutki, określenie grupy celowej, poznanie grupy celowej, media plan, timing, wstępny kosztorys, itd.), bez odniesienie ich do kontekstu, bez uwzględnienia tego co już się w mieście dzieje są bezwartościowymi ideami, które może wymyśleć nawet żul spod Kauflanda! Np.: niech Obama mówi co drugie zdanie – Rybnik. Town with eggs! ;) Zły pomysł? Fajny i skuteczny ale NIE DO ZREALIZOWANIA!

  • ~Marcin74 2016-05-17
    20:09:14

    39 0

    Jak można szukać fachowca prosząc go o przygotowanie koncepcji na kampanię? promocję za darmo i jeszcze z przekazaniem praw?: napisz pomysł. My cie nie zatrudnimy ale pomysł możemy wykorzystać bo się głupku zgodziłeś/ łaś?! Czy wg. takiej koncepcji można ocenić profesjonalizm kandydata? NIE! I kto ma ocenić czy pomył jest ok. czy nie? Urzędnik?! Przecież to absurd! Ocenia się po tym co, z jakim skutkiem kandydat realizował do tej pory! To jest najważniejsze kryterium! Ale o przedstawieniu osiągnięć kandydata w ogłoszeniu nie ma słowa! Staż pracy nie świadczy o niczyjej fachowości! Mówiąc najkrócej jak można: moim zdaniem w UM Rybnik nikt, NIKT nie ma pojęcia o promocji szeroko pojętej i krokach jej realizacji. Mylenie strategii komunikacji, z konceptami kreatywnymi, kampanią promocyjną, wplatania w to koniecznej umiejętności pisania tekstów promocyjnych, obsługi programów graficznych czy robienia zdjęć (sic!) świadczy o tym, że jeszcze długo nie będziemy mieć w Rybniku nikogo kto będzie potrafił się profesjonalnie zająć promocją naszego Miasta - z winy urzędników, którzy najnormalniej w świecie nie mają zielonego pojęcie kogo i na jakie stanowisko szukają!

  • ~Marcin74 2016-05-17
    20:10:56

    33 0

    A to, "Dodaje, że warunek przekazania praw autorskich jest formą zabezpieczenia w wyjątkowych przypadkach. - Mam tu na myśli sytuację, w której nieświadomie, przy jakieś okazji działań promocyjnych miasta zostałby wykorzystany pomysł podobny do przedstawionego przez kandydata na stanowisko naczelnika." – to już jest kuriozum totalne – ja to czytam tak: „Jak się okaże, że chcemy wykorzystać jakiś pomysł kandydata, którego nie zatrudniliśmy a za jego pomysł nie zapłaciliśmy ani grosza - to możemy to zrobić i nikt nam nie zarzuci, że wzięliśmy co nie nasze”. Wszystko cacy i zgodnie z prawem. Ręce opadają, Urzędnicy, Rybnik. Polska.

  • ~Arteks 2016-05-17
    20:14:14

    12 0

    Panie Prezydencie, kierowcy, piesi i rowerzyści w Rybniku czekają na taki sam ruch odnośnie Wydziału Dróg. Dla obecnego naczelnika na pewno znajdzie się inne stanowisko. Nowoczesne miasto potrzebuje zupełnie świeżego spojrzenia na wszystkie tematy związane z transportem i inżynierią ruchu. Wydział Dróg jest o wiele ważniejszym dla rozwoju gospodarczego i wygody życia mieszkańców wydziałem od Wydziału Promocji. Wszyscy wiedzą, że w Rybniku nie funkcjonuje to dobrze, a budowa 50-go ronda niczego nie rozwiąże. @KasiaT - fajnie na ten temat powiedział wójt Godowa który stwierdził dzisiaj w Radio90, że w całej Polsce jest problem z kiepskim powietrzem, wizerunkowo cierpią tylko te miejscowości które mają u siebie pomiary powietrza...

  • ~ 2016-05-17
    20:23:19

    19 0

    Wypromować Wam Miasto? Rybnikiem trzeba żyć od urodzenia :) na każdej płaszczyźnie. Prowadzenie kampanii promocyjnych to nie wszystko. Tak przy okazji: ostatnio pięknie "wypromowaliście" miasto. Szkoda że z dachu Urzędu nie widać teraz Obwiedni Północnej i sąsiednich ulic. Kto wpadł na pomysł "remontowania" kilku miejsc w mieście jednocześnie? Nie wiem czy to głupota, ale złośliwość na pewno.

  • ~ 2016-05-17
    21:24:21

    0 0

    Arteks, nie masz racji. Tam gdzie pali się weglem jednak nie ma aż takiego problemu jak u nas. Mulu za 50 zl nikt nie transportuje wgłab kraju, tak ze tylko tu się go spala. Plus szkody gornicze - zagłębienia i kotliny, syf zawisa niemalże. Tak ze sa miejsca zle i gorsze. Mam pecha mieszkać w gorszym

  • ~inzynier 2016-05-17
    21:31:15

    13 0

    Obecne władze Rybnika popełniają błąd za błędem.Jednym z przykładów niekompetencji było zwolnienie poprzedniego naczelnika Wydziału Promocji pana Jarocha człowieka z wizją,którego miasto Wodzisław natychmiast zatrudniło u siebie.Dzisiaj w Wodzisławiu odbywa się szereg atrakcyjnych imprez, a w Rybniku nadal nie wiedzą kto zagra na stadionie.Na dodatek zasady konkursu są tak niedorzeczne,że nie ma na przyciągnięcie osób wartościowych.Pozostało jeszcze 2,5 roku kadencji tej niekompetentnej władzy.

  • ~Esprit 2016-05-17
    21:32:55

    13 0

    By dobrze zareklamować Rybnik trzeba do tego wynająć dobrą firmę PR-ową, a i to nie gwarantuje sukcesu. Rybnik powinni reklamować sami rybniczanie swoimi niekonwencjonalnymi działaniami, ale trzeba ich najpierw znaleźć.

  • ~lukasz76 2016-05-17
    22:18:01

    15 0

    Niestety tak obnażają się słabości Rybnickich urzędów Miejskiego czy też Starostwa - marazm i komuna.Procedury,plany , założenia? Idź spróbuj coś załatwić , z pokoju 1 do 50 i z powrotem a na każdym biurku komputer za 3tysiaki sieć wewntętrzna za 300 tysi a w biurze szafa co Gierka pamięta i papierów pół tony ; ty masz czas 7 dni oni 21... można mnożyć .Poco wam Piarowiec , zacznijcie od siebie! Jak urzędnicy wyjdą zza tych drzwi do ludzi , jak będą one choćby otwarte ; jak firmę założe tylko w jednym okienku z miłą obsługą a pani da mi odczuć ,że własnie na mnie czekała ,żeby mi pomóc ; jak dzierzawy , podatki od nieruchomości , decyzje, rejestracje i etc. które powinny być z automatu nadane dostanę CODZIENNIE do go 18 za jedną wizytą to wtedy i praca dla "starych" pracowników i dla młodych będzie ,takich jak pan Piotr Kuczera kiedyś, z wizją i nowymi pomysłami ; a ja i pozostali petenci sami zrobimy dobrą reklamę wśród znajomych . I tych korków też nie będzie!. Stwórzcie dobry klimat a potem patrzcie na zachód i na kolejnych inwestorów...
    A stanowisko obejmie i tak ktoś po lini pleców jak do tej pory bo przecież będzie tyle darmowych pomysłów do zrealizowania...
    @Arteks a mnie podobała się wypowiedź prezydenta Wodzisławia , który stwierdził ,ze 30 mln wydanych na "walkę" z niską emisją poszło w błoto bo mają 5 miejsce w rankingu , a smog nie zna granic :) ... tyle offtopu .

  • ~Arteks 2016-05-17
    22:22:38

    5 0

    @esprit - ale przecież jest masa znanych rybniczan którzy cały czas promują swoją działalnością to miasto... Pamiętajcie, że Wydział Promocji to nie tylko PR miasta ale to co np. u nas nie działa to prezentacja samego miasta wewnątrz lub dla osób które w Rybniku załatwiają sprawy, przebywają u krewnych, pracują w okolicy przy różnych inwestycjach... Jak do nich dotrzeć skoro do tej pory nasze centrum informacji turystycznej, nie dość że otwarte tylko przez kilka godzin - urąga jakimkolwiek standardom w tej dziedzinie? Jak pokazać historię miasta i ciekawych budynków - skoro w mieście nie ma nawet porządnych planów miejskich z ich rozmieszczeniem... Fajną rzeczą jaką zrobiła poprzednia ekipa są te duże plakaty reklamujące wszelkie imprezy kulturalne i rozrywkowe ustawione koło przystanków. Dzięki temu animatorzy kultury w mieście wyszli "na ulice". Mieszkaniec czy ktoś spoza Rybnika może w ciągu chwili zorientować się co danego dnia jest tu do zaoferowania dla kogoś kto ma akurat wolny wieczór. Generalnie jest jeszcze dużo do zrobienia. W tematyce promowania swojej historii, zabytków czy ciekawostek jesteśmy w tyle nawet za Rudą Śląską gdzie na każdym industrialnym zabytku w kilku językach pisze kto go zbudował, w jakim stylu, w jakich okolicznościach, jakie pełnił funkcje itd. U nas ktoś kto przechodzi koło pięknego sądu czy bazyliki nie dowie się kompletnie niczego o nich... Najnowszy przykład - mamy unikalny Dworzec Paruszowiec odrestaurowany po latach i 0 informacji...

  • ~ 2016-05-18
    07:19:01

    7 0

    w Rybniku nawet wykaz pomników przyrody jest tajny. A może tak zatrudnić kogoś z Knurowa? o, a może z Kóz?

  • ~imrahil 2016-05-18
    07:41:32

    0 7

    Rybnik jest już wystarczająco wypromowany dzięki lokalnym kotłowniom i smogowi

  • ~Marcin74 2016-05-18
    08:46:10

    9 0

    ~inzynier – Pan Jaroch na pewno realizował w Rybniku swoje wizje ale te wizje to był kompletny chaos komunikacyjny w połączeniu z zupełnie nieprzemyślanymi i skazanymi na porażkę realizacjami. Dość przypomnieć kompletnie nietrafione hasło o wysokich lotach i absurdalny „film promocyjny”, wyjazdy na bliski wschód z jakimiś dziwnymi „wizualizacjami”, kompletnie skopaną stronę rybnik.kultura (sajt do zaorania od zaraz) czy położoną po całości „kampanią” Rybnik to dobry adres, która miała promować turystykę sportową i biznesową (to faktycznie niezła wizja. Mam takie czasami w piątki po 23-ciej). Jedyną naprawdę dobrą sprawą zatwierdzoną przez Pana Jarocha to hasło – Rybnik miasto z ikrą. To dobre hasło tylko znowu… kompletnie niekonsekwentnie prowadzone. Wciskane wszędzie gdzie można na zasadzie: mamy? to dajmy. Napiszę jeszcze raz: wśród rybnickich urzędników nie ma osoby, która miała by choć mierne pojęcie o promocji jako całości. Coś gdzieś, dzwoni, coś tam słyszeliśmy na szkoleniach lub od znajomych ale dalej nie mamy pojęcia jak się za promocje profesjonalnie zabrać. Świetnym dowodem jest „kampania” Smog zabija. To marketingowy strzał we własne, miejskie kolano.

  • ~Marcin74 2016-05-18
    09:09:43

    25 0

    Trochę offtop ale… zobaczcie jak to działa: Był sobie dyr. teatru, który był jaki był. W każdym razie pojawił się człowiek na pewno o 100x lepszy na to stanowisko. Co się dzieje z były dyr.? Zostaje przesunięty z podobnym uposażeniem do DK Chwałowice jak na razie z takim se skutkiem. Był sobie naczelnik promocji za czasów Prez. Fudalego. Taki se w swoich działaniach. No i zaczęła wokół węszyć prokuratura. Co się robi z takim urzędnikiem? No trochę nie wypada trzymać dalej u siebie. Dajmy go (bez konkursu) gdzieś blisko. Zróbmy dyr. DK w Wodzisławiu (za podobne pieniądze). Pojawił się wakat. A… to mamy na nowinach panią, która zajmowała się w Czeladzi organizacją. Nie ogłaszajmy konkursu tylko ją zatrudnijmy wykorzystując paragraf 22 będzie miała bliżej do pracy. Pewnie z promocją se poradzi. Nie poradziła. Co robimy? Dajmy ją na szefa referatu ewidencji ludności (z podobną wypłatą i bez jakiś niepotrzebnych rekrutacji). Da radę. Urzędnicy. Raz w to wejdziesz – nie dadzą Ci zginąć z głodu ;) W sumie miło. Za nasze pieniądze. Mnie nie stać na finansowanie ich „karier”. Was stać?

  • ~ 2016-05-18
    09:35:16

    13 0

    Marcin, zabawa w zamianę krzeseł jest starsza niż Ty:)

  • ~karanka111 2016-05-18
    10:14:07

    8 0

    @Marcin74 - filmy o rybnickich wysokich lotach i wyjazdy na bliski wschód i całą promocję gospodarczą prowadził naczelnik wydziału rozwoju Mateusz Motyka. I to on odpowiadał za te produkcje. Działania promocyjne dotyczące terenów inwestycyjnych nie były w wydziale promocji. Wiem, bo miałem okazję rozmawiać o tym wtedy z panem Motyką.

  • ~Marcin74 2016-05-18
    11:13:11

    10 0

    ~karanka111 - jeśli jest jak piszesz to tym bardziej całość działań UM Rybnik zakrawa na jakiś groteskowy absurd. Jest naczelnik promocji ale promocją zajmuje się naczelnik rozwoju. Swoją drogą strona inwestuj.rybnik leży i kwiczy. Ostatni "njus" jest z 2012 roku. Strona zresztą bardzo ładna. Pewnie nie kosztowała 5 zł. Ale jest za to nowa strona! Z nowym logo! biznes.rybnik.eu - i też pewnie nie kosztowała 5 zł... Ktoś w ogóle ogarnia to co się dzieje w UM ? Ktoś ma jakąkolwiek kontrole nad tworzeniem logasów? haseł? stron internetowych itp? Chaos maksymalny.

  • ~jojo 2016-05-18
    12:26:20

    12 0

    Zasady są takie,bo pewnie kandydat już jest wybrany przez prezydenta a konkurs to tylko ściema.

  • ~karanka111 2016-05-18
    13:00:56

    7 0

    ~Marcin74, tak było. A całość działań promocyjnych powinna być w mieście pilnowana przez jeden podmiot (osobę, dział, komórkę, jak to zwał, tak to zwał). Takie rozsypanie działań promocyjnych nie było dobre i trudno tu winić pracowników jeśli tak "musiało być". Warunkiem sukcesu jest konkretna decyzja o tym, co promować. A takiej ostatnio ewidentnie brakuje. Jeszcze za czasów Fudalego mówiło się o stworzeniu jednolitej identyfikacji wizualnej miasta (koniecznie wraz z jednostkami miejskimi, bo tam to dopiero jest radosna twórczość), czy nowej stronie internetowej. Teraz o tym jakoś cicho, tak samo jak o konkursie na mebla miejskie, które nijak nie odnoszą się nawet do jakiegoś elementu charakterystycznego dla Rybnika i są zwykłymi klamotami z przyklejonym herbem. Nie wspomnę też o kortenowych donicach, których ustawienie okazały się zwykłą porażką. Ale nawet zrobienie najlepszej strony dla inwestorów będzie bez sensu, jeśli nie ma na niej co napisać.

  • ~karanka111 2016-05-18
    13:03:51

    10 0

    ~jojo, myślę, że masz rację, bo wymagania stawiane kandydatom są jak na pracownika niższego szczebla, a nie szefa działu. No ale czas pokaże, komu z otoczenia obecnej władzy przypadnie to stanowisko;)

  • ~orka7 2016-05-18
    15:37:27

    4 0

    Następny krok pana prezydenta to rozbudowa urzędu.Co ta podatnicy zapłacą

  • ~Marcin74 2016-05-18
    15:50:27

    10 0

    ~karanka111, ~jojo – możecie mieć rację. W ramach zadośćuczynienia dla Pani rzecznik UM (pojechałem po niej trochę w pierwszym wpisie a w sumie to nie Ona powinna odpowiadać za bzdurne decyzje przełożonych) napisałem już za nią treść notki „na zaś”: W związku z konkursem na stanowisko naczelnika Wydziału Promocji Urzędu Miasta Rybnika informujemy, że komisja konkursowa po wnikliwej analizie przesłanych propozycji, wysłuchaniu kilku koncepcji podczas rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami stwierdziła, że żadna z przedstawionych koncepcji nie odpowiada w pełni oczekiwaniom. Na pocieszenie jednak dodam, że niektóre elementy pomysłów – w całości lub jako część, mogą zostać wykorzystane w przyszłości przez UM Rybnik. Tym samym komisja postanowiła powierzyć stanowisko naczelnika Wydziału Promocji Pani/ Panu (tu wpisać imię i nazwisko), pełniącego/cej do tej pory obowiązki (wpisać) a który dał/a się poznać jako osoba rzetelna i fachowa, dysponująca dużą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem urzędniczym (potrafi pisać, robić zdjęcia, obsługuje Painta). Obserwacje te wpłynęły na decyzję, aby powierzyć panu/pani (wpisać) przedmiotowe stanowisko, na którym jego/ jej kompetencje mogą zostać lepiej i pełniej wykorzystane ;)

  • ~myshorek1 2016-05-18
    19:25:45

    3 0

    Jakie ładne ogłoszenie o pracę :-). Brzmi zupełnie jak "mamy już kandydata znajomka, więc żeby zapewnić mu zwycięstwo, wrzućmy jakieś nierealne, bzdurne dodatki o przekazaniu praw autorskich koncepcji, zrobi się bulwers i kandydaci sami się wykruszą"

  • ~timnet 2016-05-18
    21:25:22

    2 0

    @Marcin74 - niestety trzeba Ci przyznać rację. Mnie z kolei bardzo nie podoba się sposób w jaki działa i komunikowana jest w internecie nasza komunikacja miejska (jestem troche spatrzony na jej punkcie). Jest kilka różnych stron, z których część nie działa(e-karta.rybnik.eu) są jakieś inne na których można sprawdzić stan konta (też nie działa), na jeszcze innej są informacje o utrutnieniach (główna ZTZ) na osobnej jest wyszukiwarka połączeń, ale ta sama wyszukiwarka nie działa na telefonie tylko dostępna jest pod innym adresem. Najbardziej boli mnie jednak schemat połączeń naszej komunikacji miejskiej
    http://www.ztz.rybnik.pl/index.php?page=schemat-linii-ztz-w-rybniku
    jeśli ktoś potrafi mi na podstawie tego schematu powiedzieć, jakim autobusem mam się dostać z ulicy budowlanych do np. ochojca to postawię mu flaszkę :) Mało tego: na stronach RSIP można na bieżąco śledzić położenie autobusów i na tej podstawie wywnioskować w domu czy zdążę na autobus czy nie, ale po co łączyć i usprawniać te wszystkie usługi? Przecież prościej zniechęcać ludzi do komunikacji miejskiej, niech wszyscy jeżdżą autami, przecież jakoś dojeżdżajo do pracy a ZTZ z Bergerem na czele istnieli od wieków i istnieć będą nadal i jak długo nie zostaną miejskie instytucje zreformowane tak będziemy nadal tkwić w marazmie. I tak dokulamy się do kolejnych wyborów i znowu jakoś to będzie, przyjdą kolejni, którzy za publiczne pieniądze nie będą mieli interesu w tym żeby coś zrobić lepiej tylko przeżreć naszą kasę

  • ~timnet 2016-05-18
    21:37:46

    4 0

    w sumie sorry za offtop, ale powiedziałeś wszystko co można w tym temacie powiedzieć i wszystko jest true. Ten konkurs jest robiony po to by wyłonić byle kogo kto będzie robił byle jakie kampanie byle by były. To tylko pokazuje że miastu wcale nie zależy na promocji skoro szuka osób które nie mają bladego pojęcia o promocji miasta, co jest jakimś kuriozum. To przecież od takiej osoby zależy w dużym stopniu czy inwestorzy zainteresują się naszym miastem i stworzą tutaj nowe miejsca pracy czy nie. Czyli konsekwencje takiej decyzji są dla miasta dosyć istotne, ale widać um bagatelizuje sprawę. W końcu jakoś to będzie... Grunt że ktoś na stołku posadzony, wyślemy go do emiratów na targi, cykniemy ze 3 foty, rzuci się na fejsa, będzie fejm a inwestorów jak nie było tak niema

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5309