zamknij

Biznes

Multimedialna ekspozycja McDonald’s już w tę sobotę w Rybniku

Trwa druga edycja roadshow McDonald’s, organizowana w ramach kampanii „Nasze Produkty, Twoje Pytania”. Firma zaprasza na multimedialną ekspozycję poświęconą swoim produktom. Dzięki interaktywnym instalacjom uczestnicy pokazu otrzymają okazję, by zajrzeć do świata jakości McDonald’s. W najbliższą sobotę wystawa zawita do Rybnika.

Reklama

Po sukcesie ubiegłorocznej, pilotażowej trasy multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi w tym roku aż 32 miasta Polski. Interaktywną prezentację będzie można zwiedzić już w tę sobotę w Rybniku na Rynku. Ekspozycja zainstalowana na platformie ciągniętej przez amerykańską ciężarówkę obejmuje 3 części:

- Panele 3D, dzięki którym będzie można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty w McDonald’s;
- Kino 3D, w którym widzowie będą mogli obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s;
- Gogle 3D, dzięki którym będzie można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s.


Ekspozycję McDonald’s będzie można zwiedzić w godzinach 11.00-18.00 w najbliższą sobotę. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą swoją wiedzę na temat McDonald’s w krótkim teście oraz otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka.

Wystawa będzie prezentowana co weekend przez najbliższych 5 miesięcy, do września. W sumie dotrze do 32 miast w całej Polsce. Najbliższe terminy trasy ekspozycji McDonald’s:

- 27 czerwca, 11.00 – 18.00 – Rybnik, Rynek
- 28 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Racibórz, Plac Długosza
- 4-5 lipca, godz. 11.00-18.00 – Kołobrzeg, deptak przy latarni morskiej
- 11-12 lipca, godz. 11:00-18:00 – Łeba, Orlik

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej podstronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują trucki McDonald’s.

Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.

Wartościowy artykuł? Cieszymy się! Jesteśmy niezależnym medium, a nasi dziennikarze codziennie starają się przedstawiać Ci rzetelne informacje. Jeśli doceniasz naszą pracę, możesz nas wesprzeć. WSPIERAJ NAS! »

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 4

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (4):
  • ~ 2015-06-24 20:25:39

    Jak może trwać przez 5 miesięcy ? Jak licząc czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień to 4 miesiące... chyba, że nie umiem liczyć ;)
    Droga redakcjo kto moderuje artykuły przed opublikowaniem ?

    3 0
  • ~ 2015-06-26 09:46:44

    Propagandysci w akcji :D Ciekawe, czy z rownym zapalem szczegolowo beda opowiadac o procesie produkcji :D

    3 0
  • ~kociubinka 2015-06-26 15:21:41

    mam nadzieję że będzie można również zobaczyć projekcję rzeźnia 3D, oraz oczywiście hodowla ładowanych antybiotykami kurczaków 3D. ewentualnie wirtualna przechadzka po fermie tych biedactw...

    2 0
  • ~ 2015-06-27 19:33:57

    promocja zdrowego trybu życia, zjeść w maku a potem popatrzeć jak inni biegają półmaraton :)

    2 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Liderzy biznesu w regionie

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

"Piątka dla zwierząt" - popierasz ten projekt ustawy?




Oddanych głosów: 620