zamknij

Wiadomości

Miasto podzieliło kolejne granty. Prezes „17-tki” oburza się na decyzje prezydenta

2014-02-28, Autor: 
Urząd Miasta Rybnika rozstrzygnął kolejny konkurs dla stowarzyszeń w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym. Większość z puli 379 tys. złotych trafiło do klubów sportowych. A to nie podoba się Mariuszowi Wiśniewskiemu – prezesowi stowarzyszenia „17-tka” z Boguszowic. Jego zdaniem, kluby sportowe w Rybniku mijają się z powołaniem, a prezydent zamiast rozwiązywać problemy społeczne dzieli „łupy”.

Reklama

- Mamy w Rybniku dość kuriozalną sytuację. Okazuje się, że dla klubów sportowych działalność sportowa jest … formą działalności ubocznej. Koncentrują się one na: profilaktyce przeciwalkoholowej, przeciwnarkotykowej, na działaniach z zakresu pomocy społecznej. Ba! Mamy w Rybniku „sportowców”, którzy tak się skupili na profilaktyce, że działalności sportowej w ogóle nie prowadzą! - uważa prezes „17-tki”.

> Sprawdź jakie organizacje otrzymały dofinansowanie w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym

Mariusza Wiśniewskiego boli m.in. to, że obozy letnie dla młodzieży organizowane przez kluby sportowe są „wyceniane” przez miasto znacznie wyżej niż te prowadzone przez „17-tkę”, która specjalizuje się w pracy z trudną młodzieżą. - W tym samym konkursie Energetyk ROW Rybnik otrzymuje na obóz letni 50 tysięcy złotych, a my 10 tysięcy. Uważam, że decyzje prezydenta nie mają nic wspólnego z rozwiązywaniem problemów społecznych, a bardziej przypominają podział „łupów” pomiędzy kluby sportowe – mówi ostro Mariusz Wiśniewski.

Magistrat nie zgadza się z oceną prezesa „17-tki”. Zdaniem urzędników, sport jest sprawdzoną i zalecaną formą zapobiegania patologiom społecznych. - Wspieranie projektów sportowych, których celem jest ograniczenie czynników zagrażających prawidłowemu rozwojowi młodego człowieka, w tym przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym w środowiskach młodzieżowych oraz promowanie zachowań prozdrowotnych, tj. zdrowego i aktywnego stylu życia, jest rekomendowane przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie – odpiera Lucyna Tyl – rzecznik prasowa Urzędu Miasta Rybnika.

Urząd ustosunkował się również do zarzutu o nierówne traktowanie stowarzyszeń ubiegających się o dofinansowane z budżetu miasta. - Działania podejmowane przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Rybnika - Boguszowic „17-tka” skierowane są głównie do dzieci i młodzieży z terenu dzielnicy Boguszowice Osiedle, natomiast beneficjentami działań Klubu Sportowego „Energetyk ROW Rybnik” są mieszkańcy całego miasta – argumentuje Lucyna Tyl.

A kto Waszym zdaniem ma rację w tym sporze?

Oceń publikację: + 1 + 15 - 1 - 10

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (31):
  • ~marys76 2014-02-28
    11:16:24

    28 0

    Rację ma zawsze ten, który jest przy władzy! NIESTETY !!!

  • ~Lukasz_Cofalik 2014-02-28
    11:17:38

    48 0

    Obóz letni Energetyk ROW Rybnik dla wszystkich dzieci mieszkańców Rybnika ? czy może tylko członków klubu? No racja każdy może zostać członkiem ...
    17-tka jednak daje szansę każdemu, nie tylko trampkarzom!
    Energetyk ROW Rybnik jest już ładnie prze finansowany przez UM.

  • ~Tomek_81 2014-02-28
    11:39:10

    33 0

    Gdzie są radni????? Jedni podnoszą tyko ręce a inni nic nie robią Ta sprawa bulwersuje od wielu lat a radni opozycji zajmują się pierdołami jak liczniki czasu na skrzyżowaniach!! Może ktoś policzy ile ( kwota pewnie w milinach zł) na przestrzeni lat poszło z naszych podatków na haratanie w gałę??

  • ~markrotka 2014-02-28
    12:17:05

    0 14

    to faktycznie problem, ale czy pan Mariusz zgłosił się do rybnik.com.pl bo to jego interes, czy tez interes Masłowskiego Piotra, który startuje w wyborach, a pan Mariusz działa w jego ugrupowaniu? dzisiaj widzę, to nawet społecznik, 3 sektor jest skażony układami.

  • ~Maalibu 2014-02-28
    13:55:36

    0 15

    "Czy mi się wydaje... albo są w tym roku wybory?!" - Jak mawia klasyk - "Najlepszą obroną jest atak" Dajcie sobie siana, tego typu kampanie przerabialiśmy 4 lata temu!

  • ~elegant 2014-02-28
    15:26:12

    0 24

    Ewidentnie KAMPANIA WYBORCZA!!!Szef komitetu wyborczego p.Piotra Masłowskiego.Prawdopodobnie kandydat na radnego w wyborach do RM już rozpoczął kampanię?Jak pamiętam jako jedyny zawsze się Pan kłóci o kasę..Przeszkadza Panu,że rybnicka młodzież pojedzie na obóz sportowy?Niech sobie jadą co to szkodzi.Rozumiem jak ktoś nie uprawia sportu to może mieć takie skrzywienie.Panie Mariuszu odrobina dystansu.Niech się pan tak nie zacietrzewia na sport są inne sposoby na wygranie wyborów.

  • ~daro 2014-02-28
    18:01:19

    0 19

    urząd miasta ma racje a poza tym czy tylko boguszowice są najważniejsze są różne sekce przy szkołach którym też brakuje kasy na wyjazdy na zawody itd .itp ja zrobie 18 w niedobczycach i na piaskach 19 na dąbrówki 20 w chwałowicach 21 itp i

  • ~kitikat 2014-02-28
    19:28:50

    10 0

    Strona z podziałem środków nie wyświetla się http://bip.um.rybnik.eu/Docs/1402/PDF/PIPJI375.PDF
    czy ktoś to czytał?(dla niewtajemniczonych strona rybnik.pl ,organizacje pozarządowe/Realizacja zadań publicznych/Tryb konkursowy) Jakie znane kluby sportowe!wow!ciekawe ilu członków liczą i ilu z nich gdyby nie sport właśnie zeszłaby na "złą drogę"Gdyby nie szeroko pojęta profilaktyka uzależnień przez sport i ogromna kasa władowana w nieznane towarzystwa sportowe pewnie w Rybniku było by getto patologii.Jakoś Rybnik nie słynie z super osiągnięć sportowych?
    ~piotrusbartus1- zrób 18 i inne a pewnie to takie proste... ja zakładam Klub Sportowy:)

  • ~mariusz64 2014-02-28
    22:11:22

    11 0

    BĘDĄ WYBORY, MAM NADZIEJĘ, ŻE WRESZCIE WYMIENIMY WYPALONA WŁADZĘ NA NOWĄ , BYLE NIE PISOWSKĄ, CI KTÓRZY SĄ U WŁADZY OD LAT, NIC NOWEGO NIE WNIOSĄ, POZBĄDŹMY SIĘ ICH

  • ~rybnikauer2013 2014-02-28
    22:21:18

    25 0

    Drogi Elegancie! KAMPANIĘ WYBORCZĄ rozpoczął Pan Prezydent "obdarowując" rybnickich "sportowców" ponad 6 milionami zł na samo dofinansowanie sportu oraz niemal milionem dodatkowych złotych pochodzących z działu profilaktyki uzależnień. Jeśli moja wypowiedź jest wg Ciebie elementem tejże KAMPANII, to znaczy, że prowadzę tę kampanię od prawie ośmiu lat... W 2007 roku po raz pierwszy publicznie zakwestionowałem "rozdawnictwo" pieniędzy dla... "krewnych i znajomych królika"... Nie "czepiam się" tego, że młodzi ludzie jadą na OBOZY SPORTOWE... Niech jadą! Ale ... OFICJALNIE to nie są obozy sportowe... Piłkarze "Energetyka", RKP, MTPN, dżudocy "Polonii", zawodnicy taekwon-do, ju-jitsu, koszykarze, siatkarze, lekkoatleci jadą.... leczyć się z uzależnień! - bo właśnie z tego działu finansowane są ich wyjazdy! Dzieci, które ma pod opieką "17-tka" ostatni raz korzystały ze wsparcia Pana Prezydenta do organizacji wypoczynku letniego w 2010 roku... i było to 25 tysięcy zł na dwutygodniowy obóz dla naszych 50 wychowanków. W tym roku młodzi piłkarze "Energetyka" pojadą na co najmniej dwa obozy letnie, na które Pan Prezydent dał "Energetykowi" 100 tysięcy złotych... Jeśli w dalszym ciągu uważasz, że: "się czepiam"... To - SZACUN!... Z taką wiarą w nieomylność WODZA możesz zrobić oszałamiającą karierę w KRL-D... ;)

  • ~ 2014-02-28
    22:29:31

    22 0

    Dla Mariusza Wiśniewskiego pomaganie ludziom jest na pierwszym miejscu przed WSZYSTKIM. Zarzut, że jego krytyka to kampania wyborcza jest dziwny, kiedy się zaraz pisze, że "ZAWSZE się kłóci o pieniądze". Poza tym chyba kampania wyborcza to nie działalność obleśna ani kryminalna tylko starania, aby mieć możliwość lepszego służenia społeczności swojego miasta. Poza tym Boguszowice Osiedle to dzielnica Rybnika gdzie od lat osiedlane są rodziny "z problemami". Tu naprawdę potrzeba nowoczesnego działania, a tego się nie da zrobić bez odpowiednich środków finansowych.

  • ~hardmark 2014-02-28
    23:47:24

    20 0

    Kolejny odcinek pt.Dać więcej kumplom czyli tam gdzie działają Janik czy Jaszczuk trzeba dać najwięcej. Nawet parafie dostają więcej.

  • ~ 2014-03-01
    00:11:20

    21 0

    Ja powiem krótko. Kiedyś uczestniczyłam do "17-stki" i powiem wam jedno, nigdy nie widziałam ani też nie znam drugiego człowiek który robi tyle dla społeczeństwa jak Pan Mariusz Wiśniewski. To on pomaga dzieciakom żeby nie zeszli na złą drogę, żeby nie skończyli najgorzej, to dzięki "17-stce" tyle dzieci ma gdzie pójść, ma kto im tam pomóc i dla tego jest to niesprawiedliwe ze strony Rybnickiej Władzy!!! A kluby sportowe, kto może do nich należeć na pewno nie każdy kto chce, ani nie każdy komu się to podoba. Nie tam dzieciaki otrzymują pomoc!!! Wstyd przyznać się że taką Władzę mamy!!

  • ~aragorn78 2014-03-01
    07:57:57

    13 0

    Serce człowieka boli jak widzi jak rozdysponowane są pieniądze przez naszą władzę. Niestety ale muszę się zgodzić z opinią poprzednika - Rybnik potrzebuje świeżej krwi. Mnie ciekawi kto wchodzi w skład zespołu rozdzielającego granty...

  • ~ 2014-03-01
    15:03:41

    9 0

    Przejrzalem 37 podstron towarzystwa Volley.Grają i propagują siatkowkę i bardzo dobrze.Dostali 30 000.Ale na ich stronie nie widzę slowa o walce z uzaleznieniami i patologia.Mają program walki z nudą przez siatkowkę .Wygląda to trochę naciągniete.Przeczytalem o nich bo sa akurat ostatni na liscie.A może tylko marudze?

  • ~agata212165 2014-03-01
    22:34:47

    9 0

    Pan Wiśniewski ma w 100% racje. Zeby nalezec do klubu sportowego trzeba posiadac pieniazki, a do klubu 17-stki naleza dzieci ktore ich nie maja i otrzymuja tam pomoc bezinteresownie. Nie znam drugiego takiego dobrego czlowieka. A jego dzialalnosci pomocy dzieci nie konczy sie tylko na klubie 17-stki. Ma duzo wiecej innych zasług

  • ~archaniol 2014-03-02
    06:35:27

    0 4

    z większości komentarzy wynika, że P. Wiśniewski ma rację, a w Boguszowicach potrzeba "nowoczesnego działania" (sic!). może od początku - co roku mamy wywiad z w/w osobą o tym, jaki Prezydent Fudali jest zły - "że nie daję wystarczającej ilości pieniędzy na klub, że daję na "zły" klub piłkarski Janika, a Pan Wiśniewski to JEDYNA (SIC!) osoba w Rybniku, która nowocześnie działa w Boguszowicach na rzecz poprawy sytuacji ludzi z "trudnych" rodzin. Nie neguję samej działalności P. Wiśniewskiego, która zapewne jest dobra, ale nie rozśmieszajcie mnie, że działa nowocześnie - sam pamiętam, jak na festynie z okazji bodajże urodzin klubu 17-tka był czołg, a z okazji dnia dziecka członkowie w/w klubu przyjechali do kościoła ogromną limuzyną, która nie wiem co miała na celu.(pewnie pomoc dzieciom, pokazanie im - uczcie się limuzynę i czołg będą w przyszłości wasze.) Kolejna rzecz - z tego co zaobserwowałem, członkowie klubu 17-tka ogromnych sukcesów w życiu zawodowym nie osiągają ( no chyba, że coś mnie ominęło to prosiłbym o przykłady).Pan Wiśniewski znany jest z tego, że co roku wypowiada się negatywnie na temat pracy A.F, bo daję na jego klub za mało kasy - czy ktos sie dziwi, ze jak co roku A.F jest opluwany przez w/w to następnym razem da Wiśniewskiemu więcej kasy. Panie Wiśniewski - nie kąsaj Pan ręki, która karmi bo za rok może być jeszcze gorzej.

  • ~rantozi 2014-03-02
    07:33:36

    7 0

    Każdy ma prawo do własnej opinii , chociaż nie każda opinia jest zbytnio u każdego zasadna.. bo często jest tak, iż ktoś nie wie o co kaman a najwięcej muczy. A jak to się mówi : krowa co dużo muczy mało mleka daje... osobiście jestem za Panem Wiśniewskim, poniewać "17nastka" na Pekinie to dobry pomysł i prowadzi wiele ciekawych zajęć. Ktoś tu napisał coś co jest ważne... "17-tka daje szansę KAŻDEMU, nie tylko trampkarzom..." bless for all

  • ~elegant 2014-03-02
    12:05:10

    0 5

    Pan mariusz64 już nawet nie ukrywa swoich celów.Jego ostatnia aktywność związana jest tylko i wyłącznie z kampanią wyborczą,dlatego nie jest wiarygodny ( zresztą od dawna).Myślę ,że to dopiero początek.Szanowne panie rozumiem ,dlaczego bronicie jako pracownicy 17-stki swego szefa.P.rybnikauer2013 ktoś kto nie ma argumentów w sprawie musi podpierać się tego typu przykładami jakimi ty zakończyłeś(aś) swój wpis ( wódz ,KRLD).O wynik wyborów samorządowych w Rybniku jestem spokojny.Ciekawe ,dlaczego nikt z opozycji rybnickiej nie broni p.Mariusza64,ponieważ mają świadomość,że władze miasta muszą myśleć o wszystkich dzieciach nie tylko o tych, które zapisane są do klubu 17-stka.Rybniczanie na szczęście w większości, trafnie potrafią odczytać akcje medialne p.Mariusza.Wynik w ostatnich wyborach uzupełniających do senatu p.P.Masłowskiego jest tego ewidentnym przykładem.I tyle w temacie.Życzę przyjemnej dyskusji nad frustracją w/w.

  • ~IS 2014-03-02
    20:00:54

    6 0

    Ta patologia trwa od lat, bo od lat Rybnikiem rządzi ta sama klika. Spójrzcie na komitet społecznego poparcia Adama F. podczas ostatnich wyborów - znajdziecie tam wielu dzisiejszych beneficjentów grantów wszelakich... Miałem wątpliwą przyjemność poznać bliżej mechanizmy tego procederu na przykładzie pewnego klubu zajmującego się sportem walki. Co roku jego prezes organizuje imprezę w teatrze, oficjalnie dla rodziców, a w praktyce wyłącznie dla Adama F. - o czym mieli okazję przekonać się parę lat temu rodzice siedzący w fotelach i czekający ponad godzinę na start gali - powodem obsuwy było spóźnienie Adama F. - jedynego adresata owego przedstawienia. Ilość wazeliny jakiej używał podczas imprezy prezes klubu w stosunku do PrezydĘta była porażająca i niesmaczna - w połowie wyszedłem. Klub nie był organizacją użytku publicznego a więc nie musiał się ściśle rozliczać z każdej złotówki, księgowość (wówczas) prowadziła... żona prezesa, poza prezesem w KRSie byli tylko figuranci. Córka prezesa (nie przeczę uzdolniona) otrzymała jakiś czas temu od UM stypendium... Wszystko to daje obraz mocno ponury naszego lokalnego bagienka.

  • ~ 2014-03-02
    23:02:00

    6 0

    Po pierwsze - osoba ukrywająca się pod nickiem: mariusz64 nie ma nic wspólnego ze mną - Mariuszem Wiśniewskim - prezesem Stowarzyszenia "17-tka". Po drugie - moja krytyka "rozdawnictwa" PUBLICZNYCH pieniędzy dotyczy ZAWSZE tylko jednej pozycji: "profilaktyki uzależnień". Po trzecie - "nie opluwam" Pana Prezydenta, tylko głośno wypowiadam swoje zdanie - mam do tego pełne prawo! Po czwarte - "17-tka" ma pomagać dzieciom i młodym ludziom (a od prawie roku również osobom w dojrzałym wieku) w ułożeniu sobie normalnego życia (z pracą, bez uzależnień, bez problemów rodzinnych i socjalnych) - i to robimy!!! Nie mamy w statucie zapisów o tym, że "wychodzą" od nas kolejne wcielenia "liderów biznesu"... Po piąte - na obchodzonych przez nas co roku "urodzinach" był nie tylko prawdziwy czołg i limuzyna.. ;) mamy co roku kilkudziesięciu motocyklistów, pokazy aikido, stroboskop, bryczki, konie pod siodło, transportery opancerzone, strażaków z wozami bojowymi, pokazy break-dance, zjeżdżalnie, trampoliny, do niedawna mieliśmy również przeloty samolotem, lody, słodycze, "wyżerkę dla dzieci i naszych gości" itp/ itd... czyli wszystko to, co sprawia, że nasze Święto jest rzeczywiście wyjątkowym dniem... A przy tym - za większość tych ATRAKCJI płacimy... uśmiechem naszych podopiecznych... Bo ... wspierają nas Przyjaciele... Jeśli to też jest "KAMPANIA WYBORCZA" - to trudno - niech tak będzie - mało elegancki "elegancie" - prowadzę tę "KAMPANIĘ" od 2002 roku bez przerwy!

  • ~fan judo 2014-03-02
    23:58:43

    5 0

    Do IS - jak znam prezesa to jak już wszedłeś do teatru na galę, to przed jej zakończeniem z pewnością by Cię z niego nie wypuścił ;) Tak, to między innymi jego wina oraz wina - jak napisałeś - "figurantów" jak Perenc, Kejza, jego brat Rafał, Widuch ( oni są w Zarzadzie klubu ), że jego córka jest Mistrzynią Polski kadetek, że Agata Perenc, Daniel i Paweł Kejza, Kacper Widuch, Adrian i Łukasz Wala, Wioletta i Piotr Kuczera, Anna Borowska, Damian Penkala to aktualni medaliści Mistrzostw Polski wszystkich kategorii wiekowych - od młodzika po seniora. To prezes i jego "figuranci" - powinieneś napisać zmuszają - mają ponad trzystu ( 300 ) trenujących systematycznie młodych dzieciaków. Organizują im czas, pokazują cele i wspólnie je z nimi realizują. Piszesz, że wyszedłeś w połowie gali, mam wrażenie, że wychodziłeś też z lekcji w szkole i nie byłeś w klasie wtedy, gdy nauczyciel mówił o szanowaniu i docenianiu pracy innych... Twoją wypowiedź ocieka zaślepioną zawiścią :( Co do Pana Mariusz Wiśniewskiego. Panie Mariuszu, śledzę i popieram to co Pan robi dla swojego środowiska. Niewielu jest takich jak Pan ludzi. Namawiam jednak do powściągliwości w publicznej 'krytyce'. Ona nie przyniesie spodziewanych przez Pana efektów (większe dotacje). Myślę,że zaproszenie do współpracy, może dyskusja m. in. z przedstawicielami klubów sportowych nt. sposobu pozyskiwania środków, tez lobbowania przyniesie większe niż dyskusja tutaj efekty. Miasto zapewne nie jest jedyne w Waszym finansowaniu.

  • ~archaniol 2014-03-03
    00:24:01

    1 1

    w nawiązaniu do wypowiedzi M.Wiśniewskiego - wspomniał Pan o tym, że na urodzinach Państwa Stowarzyszenia nie było tylko czołgów oraz limuzyn, ale o wiele więcej - w jaki sposób ma to spełniać ideę w/w Stowarzyszenia - "ma pomagać dzieciom i młodym ludziom (a od prawie roku również osobom w dojrzałym wieku) w ułożeniu sobie normalnego życia (z pracą, bez uzależnień, bez problemów rodzinnych i socjalnych)" ??
    co do wyrażania własnego zdania na temat Prezydenta - ma Pan do tego prawo, jak każdy mieszkaniec naszego miasta - co innego, coroczny wywiad dla rybnik.com.pl o tym jak to bardzo Państwa Stowarzyszenie cierpi przez Prezydenta. W taki sposób raczej dodatkowych środków na działalność Państwo nie dostaniecie. Zgodzę się z @fanjudo - Pańska działalność jest dobra i nikt temu nie zaprzecza, ale może jakaś dyskusja na temat tego jak można wzajemnie sobie pomóc, a nie jak Pan ma to w zwyczaju coroczne wylewanie żalu. Pozdrawiam

  • ~cyklonS 2014-03-03
    09:12:28

    0 2

    Szanowny Panie Wiśniewski. A jak pan odpowie na (pewnie wg. pana) zarzuty Prezydenta A. Fudaliego? Cytuję: "Adam Fudali:
    Niestety zabrakło w artykule istotnej informacji, że "Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Rybnika–Boguszowic 17-tka" dostało łącznie 339 tys. zł na realizację 4 projektów, a KS „Energetyk ROW Rybnik” - 100 tys. zł na realizację 2 projektów." Może trzeba było starać się o mniejsze pieniądze na inne projekty, a większe na "przeciwdziałanie" ? Niestety, w każdym mieście UM wciska pieniądze w kluby sportowe, czasem trzeba je wcisnąć przez inne projekty. A skoro dla Pana 339tys. to mała kwota, to proszę zapisać swoich wychowanków do klubów sportowych, wtedy będą korzystały z tych pieniędzy przeznaczonych na kluby sportowe.

    Czy mi się wydaje czy wszystkie komentarze przeciw panu Wiśniewskiemu są minusowane? Czyżby wychowankowie na rybnik.com.pl siedzieli? Zero wolności wypowiedzi w tym społeczeństwie.

  • ~karolcia31 2014-03-03
    12:39:29

    4 0

    WIDZE ZE WSZYSCY TU DYSKUTUJĄ ''KOMU DAC'' A ''KOMU NIE DAC'' A JA MAM TYLKO JEDNO ZDANIE NIKT INNY JAK PAN MARIUSZ NIE POMAGAŁ I NIE POMÓGŁ NASZYM MŁODYM LUDZIOM Z BOGUSZOWIC ..... JESTEM MATKĄ I SAMA NIE WIEM CO MNIE JESZCZE W ŻYCIU CZEKA ALE WIECEJ TAKICH KREATYWNYCH LUDZI JAK MARIUSZ !!!!! POZDRAWIAM !

  • ~ 2014-03-03
    17:20:10

    5 0

    "CyklonS" - odpowiadam! Kwota 337 tyś zł została nam przyznana na realizację 4 zadań całorocznych, prowadzonych codziennie przez 6 dni w tygodniu bez przerw feryjnych: 1- PWD "Klub 17-tka" - 100 wychowanków (214 tyś), 2- MKŚ "Maszkeciarnia" - 100 wychowanków (55tyś), 3- Program Pedagogiki Ulicy - 64 wychowanków (60 tyś), 4 - Rybnicki Bank Drugiej Ręki (8 tyś). Energetyk ROW otrzymał do tej pory: 1,5 mln. zł na działalność całoroczną oraz 100 tyś zł na dwa letnie obozy dla trampkarzy. Wg Pana Prezydenta letni obóz RKP "Szkółki Piłkarskiej" (finansowany oczywiście z tzw: "profilaktyki" jest DROŻSZY, niż całoroczna działalność naszego klubu młodzieżowego, czy pedagogów ulicy. RKP dostał dotację na obóz w wysokości 90 tyś zł.... 50 tyś zł dostała na letni obóz "Polonia" itd/ itp... Wygląda na to, że niektóre kluby wymyśliły sobie niezły "patent" na finansowanie wyjazdów - "profilaktykę"... Na dodatek uczestnicy tych wyjazdów od lat płacą za możliwość uczestniczenia w nich, za udział w samych zajęciach... Przy tym to dopiero początek roku. Nie mam wątpliwości, że do "kieszeni" klubów "wpadnie" jeszcze kilka milionów zł z kasy Miasta - tak było w 2013, 2012, 2011 .... Wszystkie te informacje są dostępne na stronie: www.rybnik.pl w zakładce organizacji pozarządowych (realizacja zadań publicznych/ tryb konkursowy). Polecam!

  • ~obserwatorRybnik 2014-03-04
    19:25:36

    0 4

    Panie Mariuszu znamy się jeszcze z czasów Pana pracy w II LO, widzę że zarzuca Pan tutaj wielu osobom nieuczciwość i nie potrafię tego przemilczeć. Może przypomnijmy sobie jak to było z utrata pracy w II LO, może wypowiedzą się na ten temat osoby wtajemniczone, nauczyciele pracujący wtedy z Panem? Nie chcę tu psuć Pana dobrego imienia i zarzucać Panu złych zamiarów Chciałbym uwierzyć w bezinteresowne Pana działania ale przez pryzmat tego co o Panu wiem po prostu nie potrafię, wiec może zanim zacznie Pan zarzucać wszystkim wokół nieuczciwość trzeba obiektywnie przyjrzeć się sobie.

  • ~rybnikauer2013 2014-03-05
    00:00:31

    5 0

    obserwatorRybnik - NIE ZNAMY SIĘ!!!... Ja nie ukrywam się pod nic nieznaczącymi nickami... Przedstawiasz się jako: "obserwator"... i tyle o Tobie wiem... Od 22 lat nie pracuję w II LO... Przez te 22 lata NIKT z moich byłych kolegów/ koleżanek , uczniów ... nie zarzucił mi publicznie nieuczciwości! ... A przecież były po temu okazje, ponieważ moja krytyka postępowania Pan Prezydenta trwa od wielu lat! ... Komentując moją krytykę postępowania Pana Prezydenta Rybnika i insynuując zarazem, że sam "nie jestem w porządku..." Sugerujesz, że: 1- jestem nieuczciwy, 2- masz na to dowody, 3- pewnie powinienem być ścigany na mocy obowiązującego w Polsce prawa....

  • ~archaniol 2014-03-05
    06:48:07

    1 0

    Panie Wiśniewski vel rybnikauer2013 - 'Ja nie ukrywam się pod nic nieznaczącymi nickami... " - czuję pewną dozę hipokryzji.

  • ~elegant 2014-03-05
    10:17:47

    0 1

    To jest KOMPROMITACJA!!!!!Pan Mariusz64 sam inicjuje w mediach swoje wystąpienia,a nastepnie pod wleloma nickami sam je pozytywnie opiniuje.Panie ,nie ma sensu oceniać,sam się pan skompromitował.

  • ~ 2014-03-07
    22:45:59

    4 0

    "elegancie" - jak sądzę - pod nickiem: "mariusz64" kryjesz się ty sam - ja nie mam z nim nic wspólnego - ... dlaczego tak sądzę?... - od lat stosujesz metodę: "obrobić komuś d-..pę i się do tego nie przyznać"... ;) A jeśli chodzi o "kompromitację".... To KOMPROMITUJĄ się dzisiaj ci, których bronisz "jak Częstochowy" - piłkarze "Energetyka"... Tak "powalczyli z uzależnieniami", że im czasu na trening zabrakło.... Stąd porażka.... (ale może zwyciężyli w walce ze swoimi nałogami...??... ;) .... Ze "sportowym" pozdrowieniem! .... M.W.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5052