zamknij

Wiadomości

Lewica idzie do wyborów. Oto kandydaci

2019-08-30, Autor: 

Swoich kandydatów do Sejmu zaprezentowała dzisiaj na rynku Lewica. Kto będzie startował z SLD, partii Razem i partii Wiosna? Zobaczcie.

Reklama

To już wiecie. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Maciej Kopiec został „jedynką” Lewicy w okręgu rybnickim.

Dzisiaj na rynku w Rybniku koalicja zaprezentowała kandydatów do Sejmu RP. - Właśnie sfinalizowaliśmy wspólną listę do wyborów parlamentarnych. To dla nas ogromne zobowiązanie, będziemy ciężko pracować nie tylko podczas kampanii wyborczej, ale i później. Niezależnie jaka będzie sytuacja w Polsce, zamierzamy stać na straży wartości, które są nam bliskie – mówi Maciej Kopiec.

Jakie są to wartości? - Mówimy tu o wolności obywatelskiej, praworządności, równości wszystkich ludzi. Chciałbym, żebyśmy my – Ślązacy mieli swój język, swoją tożsamość – dodaje.

Nasz rozmówca nie składa obietnic. - Wolę wykazywać się pracą niż obiecywać – słyszymy.

Lewica została stworzona z trzech ugrupowań.

Wiosny

miejsce 1 – Maciej Kopiec – rybniczanin, manager, ekonomista. Budował struktury Wiosny w Rybniku. Prowadził kampanię wyborczą europosła Łukasza Kohuta

miejsce 4 – Hanna Kustra – rybniczanka, inicjatorka Rybnickiej Rady Kobiet, obrończyni praw kobiet i osób wykluczonych

miejsce 8 – Izabela Nosiadek – rybniczanka, polonistka, feministka, obrończyni osób społecznie wykluczonych

miejsce 10 – Tomasz Leonarski – rybniczanin, pracownik międzynarodowych korporacji farmaceutycznych, promotor ekologii i autor najlepszego chleba w województwie

miejsce 12 – Agnieszka Gonsior – managerka, feministka, propagatorka praw kobiet, współorganizatorka protestów studenckich

miejsce 14 – Piotr Kwaśny – żorzanin, pracownik samorządowy i socjalny, wykładowca akademicki

miejsce 16 – Agnieszka Ryczkowska – działaczka społeczna i analityczka z Mikołowa

miejsce 17 – Iwona Kalinowska – prezes Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Lepsze Jutro”, działaczka społeczna i nauczycielka

miejsce 18 – Jarosław Ligas z Jastrzębia-Zdroju – samorządowiec, radny dwóch kadencji, działacz społeczny i prawnik.

SLD

miejsce 2 – Mirosław Krzysztof Nowak – radny w powiecie wodzisławskim, rzemieślnik, prowadzi własną działalność

miejsce 5 – Piotr Urbańczyk – członek związku zawodowego w JSW, lokalny aktywista, pomaga osobom starszym

miejsce 6 – Ilona Witala-Sługa – mieszkanka Żor, nauczycielka geografii, walczy w stowarzyszeniach ekologicznych

miejsce 7 – Andrzej Pożarowszczyk – mieszkaniec Rydułtów, inżynier, lokalny aktywista

miejsce 15 – Zofia Sobik – prawnik, psychodietetyk, organizator akademii zdrowego żywienia

Razem

miejsce 3 – Zdzisław Smoliński z Mikołowa – studiował na Uniwersytecie Jagielońskim, pasjonat transportu. Wchodzi w dialog z samorządami w tym temacie

miejsce 9 – Patrycja Sieńko – wodzisławianka, zajmuje się turystyką, działa przeciw wykluczeniu społecznemu

miejsce 11 – Roman Graniczka z Rydułtów – pracuje w przemyśle ciężkim, walczy o prawa pracownicze

miejsce 13 – Agnieszka Korbel – mieszka w Jastrzębiu-Zdroju. Prezes Stowarzyszenia Działań Kulturalnych, Edukacyjnych i Ekologicznych „Wzrastaj”

Oceń publikację: + 1 + 191 - 1 - 104

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (37):
  • ~ 2019-08-30
    11:44:10

    99 81

    Jaa no co jeden to lepszy.

  • ~norton 2019-08-30
    12:20:48

    78 91

    Czy ktoś zabrania mówić po śląsku?
    Z tego co kojarzę to język śląski był tępiony podczas tzw. "komuny" pod przewodnictwem PZPR. Po rozpadzie tej partii powstało SLD.
    Tak więc...

  • ~bikerek 2019-08-30
    12:37:42

    Łukasz Kohut się dostał do koryta, to teraz pora na innych towarzyszy organizujących protesty przeciwko rządom PIS.
    Panie Kustra, Nosiadek i Pan Kopiec obecni często na rybnickim rynku, pod sądami itp. Jak tacy ludzie dostaną się do Sejmu to będą robili taką wiochę jak Nowoczesna.
    Bo najważniejsze jest koryto.

  • ~karolVTEC 2019-08-30
    12:53:35

    34 96

    #konfederacja

  • ~bikerek 2019-08-30
    13:00:52

    Na Twitterze: Łukasz Kohut @LukaszKohut zamieścił wpis:

    "Po lewej pogrom Żydów we Lwowie1941 rok.
    Po prawej #Polska2019 #Białystok wczoraj.
    Środowisko #LGBT zastąpiło uchodźców z kampanii w 2015 roku i Żydów z XX wieku. W tle milcząca władza i KK, który potrzebuje innych, grzesznych bądź trędowatych"
    Do swojego porównania dołączył zdjęcie ofiary zamieszek, którą okazała się być, nie uczestniczka „Parady Równości”, a kontrmanifestantka.
    Tacy są ludzie z Wiosny, a obecnie Lewicy.

  • ~ 2019-08-30
    13:16:44

    Myślę, że ludzie nie są głupi i nie będą oddawać
    głosów na ten śmieszny twór polityczny

  • ~waldus 2019-08-30
    13:22:29

    83 81

    ~bikerek: No niezle. Polecam zoabczyc wystepy dr Sywii Spurek z Wiosny. "... Kiedy mówię o feminizmie, to mówię o szacunku dla zwierząt, których los, np. los krów mlecznych, jest zdeterminowany przez ich płeć". No dobrze ze mamy tak bystrych przedstawicieli w Eurobudynku. ech ...

  • ~bikerek 2019-08-30
    13:31:33

    88 83

    ~waldus. To też jest zarąbiaste dr Sylwia Spurek:
    - ... Światowy Dzień Mleka Roślinnego. Mleka wolnego od cierpienia i krzywdy milionów krów hodowanych w niehumanitarnych okropnych warunkach. I milionów cieląt odbieranych ich matkom, po to żeby ludzie mogli pić mleko.

    No i oczywiście sam wielki Robert Biedroń który miał zrezygnować z mandatu europosła, ale nie zrezygnował bo kasa jest najważniejsza.

  • ~bikerek 2019-08-30
    13:34:41

    46 86

    A tu wpis Macieja Kopiec ze strony Wiosny
    "Dlaczego wspieram Roberta Biedronia
    Wspieram Roberta Biedronia ponieważ znam wartości, jakimi konsekwentnie kieruje się w życiu i jestem pewny, że jego ruch jest jedyną szansą na zbudowanie w Polsce nowoczesnego społeczeństwa. Obywatelskiego, solidarnego, równego, otwartego, świeckiego, z wysokim kapitałem zaufania, bez kompleksów patrzącego w przyszłość, nie toczącego bojów o właściwą wersję historii."

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-30
    14:14:35

    do bikerka:
    Łukasz Kohut, jak piszesz "dostał się do koryta". Czemu tylko jego wymieniłeś ? Chyba że pisowscy europosłowie zrzekli się wynagrodzeń, tylko o tym nie poinformowali wyborców.

  • ~bikerek 2019-08-30
    15:01:16

    56 94

    ~Jacek Kamiński zapomniałem o donosicielach z KO, KE, PO i postkomunistach (Miller, Cimoszewicz)

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-30
    16:17:27

    87 38

    do bikerek:
    Nie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące dojnozmianowców. Czyżbyś się ich wstydził? Swoich?

  • ~polk 2019-08-30
    18:11:47

    42 71

    A pamiętacie kampanię billboardową z cielakiem i napisem "pijesz mleko, które przeznaczone było dla niego"?
    Myślałem, że większej bzdury już nie da się wymyśleć, ale pojawiła się wypowiedź Pani Spurek o feminizmie krów.
    Lewactwo to stan umysłu i ciężko to objąć rozumem a co dopiero za nimi nadążyć.
    Jeśli oni tak bardzo nie chcą byśmy pili mleko to ja jestem za hasłem "Nienawidzę ludzi, którzy zabierają jedzenie mojemu jedzeniu":D

  • ~waldus 2019-08-30
    18:59:17

    9 58

    ~bikerek: no ... niezla Perla ...

  • ~ 2019-08-30
    20:10:30

    49 86

    To nie jest żadna "lewica", tylko tęczowi liberałowie natchnieni ideologią i wsparciem (pod różnymi postaciami) Sorosa. Przykłady?
    Mamy w Polsce tylu bezdomnych, ale oni wolą wpompować kasę w nastawionych do nas wrogo nielegalnych imigrantów, których przyjęli by miliony. Los ludzi ich nie interesuje, liczy się lewacka ideologia marksistowska. Chcą trwonić pieniądze na dyskusyjny biznes invitro w sytuacji gdy w szpitalach są chore dzieci, potrzeba pieniędzy na wsparcie i leki dla dzieci z drugiej strony chcą bezpłatnej aborcji w szpitalach państwowych, żeby za nasze pieniądze korygować efekty pracy w tych klinikach.

    Życzyłbym sobie aby na zawsze komuna opuściła ten kraj razem z sowieckim wojskiem w 1992 roku. Nie chcę was u władzy ani w czerwonym ani co gorsza w tęczowym kolorze.

  • ~J-23 2019-08-30
    21:31:10

    42 87

    Myślę, że czerwona zaraza wraz ze sprzedajną Wiosną nie rozprzestrzeni się zbytnio w Rybniku, w innym przypadku to będzie epidemia.

  • ~Aneta Faikis 2019-08-30
    23:05:25

    46 26

    Jezus i tak góruje nad Wami ;)

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-31
    08:18:03

    41 21

    do tf2
    In vitro nie jest "dyskusyjne". To skuteczny sposób rozwiązania problemu. Niestety rządzący posłuchali bezdzietnych (?) biskupów. Wybrali ideologię zamiast nauki. Nikt Ciebie ani nikogo nie zmusza do stosowania tej metody, zatem po co ten sprzeciw?

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-31
    08:20:03

    36 16

    do tf2
    Przeczytaj dokładnie swój wpis. Może z niego wynikać, iż imigranci to nie ludzie. Czy to chciałaś wyrazić? Czy to taka prawacka miłość bliźniego?

  • ~bikerek 2019-08-31
    09:53:28

    30 39

    Lewackie trolle minusowały wszystkie nieprzychylne wpisy.

    Lewica z czym do ludzi. Mam nadzieję że nie dostaniecie się do Sejmu.

  • ~ 2019-08-31
    11:57:17

    26 35

    @Kamiński - nielegalni imigranci są tym czym są i powinni pozostać tam gdzie ich miejsce. To czy są czy nie są ludźmi o tym nie decyduje.
    Obłudę i umysłowy prymitywizm lewactwa najlepiej obrazuje jeden z ich bogatych przedstawicieli - celebryta Richard Gere.
    Gere dyktował władzom Włoch, aby przyjęły 170 nielegali, którzy znajdują się na statku "organizacji" Open Arms. Premier Włoch Salvini odpowiedział w logiczny sposób: "Ten jakże wspaniałomyślny milioner wyraził niepokój o migrantów z Open Arms. Bardzo mu dziękujemy. Zabierz swoich ukochanych migrantów do USA na pokładzie prywatnego odrzutowca i ulokuj w ich w swoich willach”. Oczywiście tego nie zrobi. Typowy milioner - lewicowiec, który problemy tylko zrzuca na plecy społeczeństwa.
    Skutki lewackich rządów obrazuje sytuacja na Lesbos - na małej wysepce jest teraz 11 tys. osób, chociaż obóz miał pomieścić nie więcej niż 3 tysiące migrantów. Wśród nich jest... 240 nieletnich. Teraz spójrzmy na prawdziwych imigrantów w historii świata - większość imigrantów to zawsze kobiety, dzieci i starcy. Tyle, że to nie są uchodźcy tylko typowi imigranci i wszyscy o tym wiedzą, nawet wasze tęczowe ptasie móżdżki. Imgirantów zaś tyczą się pewne zasady i prawa, które łamią lewackie rządy w UE.

    Co do zabawy w invitro - jestem jak najbardziej za, ale z prywatnych pieniędzy. Poczujecie ile to kosztuje - 12 000 zł za zabieg w statystyce: do 35 roku życia 32.3%, między 35 a 37 - 27.2%, między 38 a 39 - 19.2%, 43-44 - 12.7%.(edziecko.pl). Statystyk efektów 80 letnich lewicowych babci robiących sobie invitro nie podali.
    Nie będę komentował jakie są efekty "udanego zabiegu", bo o tym były już głośne sprawy.

    Dziękuję za negatywne oceny, czyli moje komentarze dotarły do wszystkich wyborców lewicy w Rybniku.

  • ~ 2019-08-31
    12:02:08

    15 22

    Dla niewtajemniczonych - podane przeze mnie statystyki to (rzekomo) sukces procentowy tych zabiegów w danym przedziale wiekowym.
    Z państwowej kasy - hulaj dusza a potem nie ma kasy na poważne rzeczy.

  • ~withings 2019-08-31
    12:47:23

    21 11

    @tf2: "Teraz spójrzmy na prawdziwych imigrantów w historii świata - większość imigrantów to zawsze kobiety, dzieci i starcy. " Większej bzdury dawno nie słyszałem. Po co kobiety i dzieci miałyby emigrować zamiast mężczyzn, skoro to mężczyźni tradycyjnie utrzymują rodzinę i zarabiają więcej? Nie trzeba patrzeć daleko - w Polsce jest kilkaset tysięcy eurosierot lub półsierot, których rodzice (zazwyczaj ojciec) wyjechali do pracy do Niemiec, UK czy Irlandii, a dzieci zostawili w kraju.

  • ~withings 2019-08-31
    12:53:12

    19 15

    I kolejny fragment od @tf2: "Co do zabawy w invitro - jestem jak najbardziej za, ale z prywatnych pieniędzy. Poczujecie ile to kosztuje - 12 000 zł za zabieg w statystyce: do 35 roku życia 32.3%, między 35 a 37 - 27.2%, między 38 a 39 - 19.2%, 43-44 - 12.7%.(edziecko.pl). Statystyk efektów 80 letnich lewicowych babci robiących sobie invitro nie podali."

    Porównanie wyników programu in vitro i programu naprotechnologii rządów PiS-u można łatwo zrobić. Według danych Ministerstwa Zdrowia program in vitro kosztował 260 mln zł przez cztery lata i dał 21 tys. nowych Polaków, czyli koszt jednego urodzenia wyniósł 12,4 tys. zł. Dodatkowo kilkanaście tysięcy dzieci poczęto z in vitro sfinansowanego całkowicie ze środków prywatnych. Dla porównania program naprotechnologii kosztował 30 mln zł przez dwa lata i dał... 70 nowych Polaków. Koszt na urodzenie - 428,6 tys. zł. Cieszą się tylko biskupi - z tych prawie pół miliona złotych większość poszła na certyfikowanych przez nich "ekspertów".

  • ~Qwety 2019-08-31
    15:58:07

    11 10

    Nie ma czegoś takiego jak państwowe invitro. Pomoc państwa oznacza, że jakieś pieniądze byłby kierowane do placówek prywatnych. Pamiętajmy, że skuteczność in vitro nie jest duża. Najlepsze kliniki mają wyniki rządu 25-30%, czyli i tak 70% parodejdzie mimo zapłaconych kwot z kwitkiem. Ponadto te prywatne kliniki będą otrzymywały pieniądze nieżaleznie od wyniku - czy zabieg zakonczył się ciążą, czy nie. To rodzi wiele pokus m.in. żeby zwodzić ludzi, że mają szansę na ciążę tą metodą, chciaż nie mają (a proces przygotowanie i hormony, które wtedy się funduje nie jest obojętny dla zdrowia). Wszyscy też słyszeliśmy o przypadkach, gdzie setki ludzi początych tą metodą okazało się być dziećmi jednego lekarza i to nie jest odosobniony przypadek. Holenderski lekarz Jan Karbaat od lat oskarżany był o używanie własnego nasienia podczas przeprowadzanych przez siebie zabiegów in vitro. Testy genetyczne wykonane wiosną tego roku, wykazały, że jest biologicznym ojcem co najmniej 49 dzieci - donosi brytyjski "Guardian" Naprotechnolgia może nie ma spektakularnych wyników, ale w przeciwieństwie do in vitro naprawdę skupia się na leczeniu przyczyny niepłodności. Nie wspiera podłego procederu surogacji, gdzie za pieniądze wykorzystuje się kobiety z biednych krajów. A jeszcze jest opcja adopcji, dobrze by było, żeby starsze dzieci też miały szansę zdobyć rodziców.

  • ~ 2019-08-31
    16:03:57

    16 16

    @Withings, Pisałem o uchodźcach z "terenów objętych działaniami wojennymi" , bo takimi rzekomo mieli być owi imigranci masowo napływający do UE z "Syrii" i którym otwierali, i nadal otwierają bez kontroli tak ochoczo granice UE, lewaccy pseudo politycy. Dziękuję, że napisałeś to co nieoficjalnie wszyscy wiedzieli. Mamy do czynienia więc tylko z niekontrolowaną i nieuzasadnioną emigracją zarobkową z poza kontynentu.

    NNP miało za zadanie zawiązać i utrzymać ciążę. Efekty nie były skuteczne, ale nie dlatego, że idea była zła, tylko droga nie była na skróty, jak w przypadku invitro: Procedura in vitro, czyli zapłodnienia pozaustrojowego, nie leczy bowiem niepłodności, ale pozwala ją obejść tam, gdzie para nie może począć w sposób naturalny.
    Lewica bowiem nie chce leczyć niepłodności, lewica chce utrzymać i finansować z budżetu metodę, która umożliwi urodzenie dwóm panom dzieci. A ja nie popieram niewolnictwa, handlu ludźmi. Przykładem tego jest np.: wynajęcie ubogiej surogatki, zapłodnienie jej invitro (i zapładnianie aż do skutku) a jak się urodzą bliźniaki i jedno będzie na przykład chore, to dwaj pragnący dziecka lewicowi panowie wezmą tylko zdrowe, zostawiając jej chore na utrzymanie. Te praktyki (które są normą na Zachodzie) można porównać do handlu organami, kobiety są zapładniane wielokrotnie (przypomnę szansa na urodzenie za pierwszym razem jest max 30%), często zmuszane do aborcji jak pójdzie coś nie po ich myśli.

    Kto powiedział, że każdy musi mieć na siłę dzieci, zwłaszcza po 60tce? Przecież lewica nienawidzi dzieci, tak ochoczo i zmasowanie opluwa rodziny wielodzietne!
    W Polsce homoseksualista był prześladowany w czasach komuny, szantażowany przez SB, co ciekawe to lewica przeprowadziła operację Hiacynt w latach 1985–1987. PRL-owscy i radzieccy naukowcy – kryminolodzy, psychiatrzy czy prawnicy – w większości uważali homoseksualizm za patologię społeczną. Polskie społeczeństwo jednak nic do nich nie miało. Żyli sobie spokojnie a wielu z nich było przyzwoitymi ludźmi i byli, i nadal są szanowani.
    Do czasu aż pojawiła się tęczowa zaraza i zaczęła im wkładać pawie pióra w tyłek, malować im usta i ośmieszać.
    Zawsze było wiadomo, ale dopiero teraz udowodniono naukowo, że nie ma genu homoseksualizmu, jest to kwestia wychowania. Tymczasem Trzaskowski chciał zainteresować homoseksualizmem dzieci... Tęczowi rewolucjoniści wmawiają, że geje czy lesbijki mają się pobierać i rodzić (przez invitro) dzieci, wymyślili też ponad 60 "płci", żeby ich "uszczęśliwić" na siłę.
    Wasz idol, zbrodniarz Che Guevara przewraca się w grobie jak widzi jak niszczycie cywilizację.

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-31
    17:36:45

    20 17

    do tf 2
    Powtarzasz prawacki argument , jakoby in vitro nie leczyło. A okulary korekcyjne leczą wzrok? Nie, a mimo to je stosujemy. Zatem ów idiotyzm lepiej schowaj do kieszeni, jeśli nie chcesz publicznie się ośmieszać. Jednak skoro napisałaś iż "lewica nienawidzi dzieci", to już nic nie pogorszy Twego stanu umysłowego.

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-31
    17:39:30

    12 10

    do tf 2
    Powołujesz się na badania, które stwierdziły niegenetyczne podłoże homoseksualizmu. Proszę o konkrety, bo temat ciekawy. A może to tylko Twój sen był?

  • ~withings 2019-08-31
    18:31:06

    8 6

    "Procedura in vitro, czyli zapłodnienia pozaustrojowego, nie leczy bowiem niepłodności, ale pozwala ją obejść tam, gdzie para nie może począć w sposób naturalny. "

    Naprotechnologia też niepłodności nie leczy. Naprotechnologia polega generalnie na tym, by obserwować cykl owulacyjny kobiety i próbować zapłodnienia wtedy, kiedy jest najwyższa na nie szansa. Ale jeśli kobieta jest bezpłodna to naprotechnologia jest bezużyteczna. In vitro natomiast daje jej szansę.

    " A ja nie popieram niewolnictwa, handlu ludźmi. Przykładem tego jest np.: wynajęcie ubogiej surogatki, zapłodnienie jej invitro (i zapładnianie aż do skutku) a jak się urodzą bliźniaki i jedno będzie na przykład chore, to dwaj pragnący dziecka lewicowi panowie wezmą tylko zdrowe, zostawiając jej chore na utrzymanie. Te praktyki (które są normą na Zachodzie)"

    Skoro to takie nagminne na zachodzie to na pewno nie będziesz miał żadnego problemu wrzucić tutaj linki do trzech artykułów opisujących trzy takie przypadki. Inaczej uznam twój wpis za zwykłe kłamstwo, które jest niestety typowe dla najbardziej oddanych zwolenników Prawa i Sprawiedliwości.

    " Kto powiedział, że każdy musi mieć na siłę dzieci, zwłaszcza po 60tce? Przecież lewica nienawidzi dzieci, tak ochoczo i zmasowanie opluwa rodziny wielodzietne!"

    Ciekawi mnie, skąd ten pogląd? Bo tak się składa, że najbardziej lewackie kraje Europy mają najwięcej rodzin wielodzietnych, kiedy najbardziej konserwatywne (w tym Polska) od dziesięcioleci się wyludniają. I nie, odpowiedzią nie jest, że tam dzieci mają imigranci (choć nawet gdyby mieli, to by i tak obalało to twój argument). W Irlandii, gdzie muzułmanów mniej niż w Polsce, gdzie wg tygodnika "Do Rzeczy" homoseksualizm jest obowiązkowy, a ideologią jest marksizm-lesbianizm, a która ma tyle ludzi co nasze województwo, rodzi się o 50% więcej dzieci. W naszym województwie ostatni raz liczba urodzeń była wyższa od liczby zgonów za rządów krwiożerczego lewaka Donalda Tuska (2010), od tego czasu leci tylko w dół i w ostatnich latach nie przekracza 45 tys. urodzeń (na 4,5 mln ludzi).

  • ~withings 2019-08-31
    18:44:58

    11 8

    Jeszcze odniosę się do tego:

    "Zawsze było wiadomo, ale dopiero teraz udowodniono naukowo, że nie ma genu homoseksualizmu, jest to kwestia wychowania."

    Zszokuję cię: nie ma także genu odpowiadającego za kolor oczu czy włosów. Żeby mieć włosy takiego a nie innego koloru musisz mieć specyficzne ZESTAWY genów.

    Co z resztą zostało dokładnie napisane w tym artykule, którym tak bardzo masturbuje się właśnie polska prawica. Badacze napisali dokładnie, że nie ma genu homoseksualizmu, ponieważ odpowiadają za nieco tysiące genów w konkretnych kombinacjach.

    Nie powinno jednak dziwić kłamstwo prawicy na temat tych badań, bo to przecież nie pierwszy raz. Kilka lat temu "Gość Niedzielny" i inne prawicowe gazety na okładce reklamował artykuł o tym, że homoseksualni rodzice powodują wyższe prawdopodobieństwo depresji i nawet samobójstw swojego potomstwa. Też powoływał się na artykuł naukowy.

    Problem w tym, że ten artykuł naukowy miał zupełnie inną konkluzję. Naukowcy badali, jaki wpływ na dzieci ma forsowny związek heteroseksualny ich homoseksualnego rodzica. W skrócie chodziło o to, co się dzieje, jeśli homoseksualny rodzic jednak nie wytrzymuje i odchodzi od rodziny, by związać się z osobą tej samej płci. Czyli innymi słowy co się dzieje z rodziną, jeśli dowiadują się pewnego dnia, że mama jest lesbijką i jest zakochana w pani Wiesi trzy domy dalej. No ja się wtedy nie dziwię, że jest to dla rodziny ciężkie, z resztą tak samo jak pewnie dla tej matki. Naukowcy też podzielali ten pogląd i ich konkluzja była taka, że zmuszanie homoseksualistów do heteroseksualnego życia jest złe dla wszystkich zainteresowanych i wbrew interesowi społecznemu. No ale to by się nie sprzedało w "Kłamczuchu Niedzielnym".

    Swoją drogą to bawi mnie obserwowanie polskiej prawicy, bo na placu boju pozostaje już coraz bardziej tylko z Rosjanami. Trump nie ma problemów z małżeństwami homo, partia konserwatywna w Wielkiej Brytanii mówi wprost, że jako konserwatyści muszą być za rodziną, także homoseksualną. W Niemczech Merkel też już zmieniła zdanie, a w ubiegłym roku za związkami partnerskimi głosowała Lega Salviniego (jak i inne partie prawicowe, także partia Berlusconiego), w Irlandii małżeństwa homo przegłosowano w referendum, nawet na Węgrzech Orban (mimo bycia kalwinistą) nie rusza zupełnie tematu związków partnerskich. Polska pozostaje na tym polu dzikim wschodem razem z Ukrainą, Białorusią, Rosją i innymi upadłymi krajami.

  • ~withings 2019-08-31
    18:49:39

    11 7

    @tf2: "Dziękuję, że napisałeś to co nieoficjalnie wszyscy wiedzieli. Mamy do czynienia więc tylko z niekontrolowaną i nieuzasadnioną emigracją zarobkową z poza kontynentu."

    Ej, czy ty właśnie zarzuciłeś największej premier w historii, Beci Szydło, kłamstwo?!

    Becia mówiła, że Polska przyjęła już uchodźców z Ukrainy i nie będzie przyjmować tych, którzy przybywają do Włoch i Hiszpanii. A szybko można sprawdzić na stronach UDSC, że 70% imigrantów z Ukrainy w Polsce stanowią mężczyźni w wieku 25-45 lat.

    CZYŻBY PREMIER RZĄDU PIS KŁAMAŁA?

  • ~ 2019-08-31
    20:13:56

    12 7

    Proszę uprzejmie: https://www.bbc.com/news/health-49484490

    Dziwnym trafem zbiegło się z wycofaniem edukacji LGBT dzieci wbrew woli rodziców. Czyżby bał się pozwów za jej efekty?
    Oczywiście bajka z opcją "zestawu genów" (na co nie ma i pewnie nie będzie dowodu) musiała być częścią "wyniku" badań, inaczej taka praca nie mogła być opublikowana a wasze przeczące logice i zdrowiu umysłowemu media nazwałyby ich homofobami.

    Co do Szydło - tak! Masz w 100% rację, to są fakty!
    Zacznę jednak od porównania:

    "Minister spraw wewnętrznych Niemiec Horst Seehofer zagroził odbieraniem statusu uchodźcy i deportacjami migrantom, którzy jeżdżą na urlop do Syrii. Udzielanie takim osobom ochrony międzynarodowej nie ma uzasadnienia - oświadczył polityk bawarskiej CSU." To już dopiero komedia, czyżby Wyborcza nas okłamywała? Tak Niemcy tracą, my zyskujemy! Tak to już jest jak się głosowało na lewicę.
    "Uchodźcy oraz imigranci ekonomiczni szturmują Europę, a za swój cel obierają głównie Niemcy. Nic dziwnego, skoro niemieckie samorządy, oprócz zakwaterowania, wyżywienia i ubrań, przekazują przybyszom 352 euro miesięcznie. A w przypadku rodziny nawet do 1000 euro! To więcej niż średnia krajowa płaca w Polsce".
    Reuters: Niemcy w 2018 r. wydali 23 mld euro na "uchodźców". Drugie tyle pewnie na budowę meczetów i ochronę wojskową na ulicach.


    Tymczasem, jak już napisałeś dzięki rządowi polskiemu, który ma służyć swoim obywatelom (wg tego co napisałeś to robi):
    "Rząd zapewnia, że Polska udziela ochrony uchodźcom z Ukrainy. Premier Beata Szydło mówi, że przyjęliśmy ich już milion. Tymczasem według oficjalnych danych, w kraju jest jedynie 183 Ukraińców ze statusem uchodźcy. Reszta to migranci, którzy przyjechali do Polski pracować i Polska CZERPIE Z NICH ZYSKI". (http://www.tvn24.pl)
    Czyli nie dość, że im pomagamy, dajemy zarobić, to jeszcze na tym dobrze wychodzimy.


    Kończę komentowanie, bo wasza partia zapewne i tak nie przekroczy progu wyborczego. C богом товарищи!

  • ~Qwety 2019-08-31
    21:15:15

    14 6

    Drogi Panie Jacku Kamiński - jeśli zna Pan język angielski to na stronie BBC w dziale Health jest artykuł pod tytułem "No single gene associated with being gay" z 29 sierpnia 2019 roku. Który jest o tym, że mimo starań nie udało się znaleźć genu odpowiedzialnego za bycie gejem. I nie da się znając nawet cały genotyp danej osoby przewidzieć, czy będzie ona gejem, czy nie.

  • ~Jacek Kamiński 2019-08-31
    22:39:29

    9 11

    Do Pani lub Pana Qwerty:
    Dziękuję za namiar.
    Szczególnie istotne słowo w nagłówku to : "single".
    "No SINGLE gene.." is the most important part of this sentence, isn't it?
    Potrzebny jest zestaw genów.
    Dobrej nocy.

  • ~ 2019-09-01
    08:43:44

    13 15

    Po czterech latach bezprawia i niesprawiedliwości to nawet komuniści z SLD wydaja mi się nieszkodliwymi dziwakami.

  • ~ 2019-09-01
    09:42:16

    15 10

    lewizna już pokazała co potrafi, mając przed laty swoje pięć minut przy korycie, z ich rządów społeczeństwo było tak zadowolone, że w kolejnych wyborach nie przkroczyli nawet progu wyborczego, nazwiska liderów się zmieniają, ale ciagnacy sznurkami z kulis są dalej ci sami

  • ~Jan R. 2019-10-06
    20:50:25

    0 8

    Nie potrafię zrozumieć fenomenu osób homoseksualnych. Kiedyś napastował mnie na przystanku pedał i było to dla mnie doświadczenie ohydne. W dzisiejszym czasie dostałby bardzo mocno w mordę, nawet za mocno. Ale paradoks polega na tym, że tzw. kaczyńska "prawica" tak się sprostytuowała, że gdybym miał do wyboru Biedronia lub Kaczyńskiego teraz wybrałbym partię Biedronia.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4861