zamknij

Kultura i rozrywka

Kombii wystąpi na Kampusie

2010-05-17, Autor: Redakcja
Już wkrótce na scenie rybnickiego Kampusu wystąpi zespół Kombii.
Koncert z okazji 20-lecia samorządności terytorialnej w Rybniku odbędzie się w piątek, 21 maja, o godzinie 17:30. Wstęp bezpłatny.

Na scenie pojawi się kapela ze Śląska im. Józefa Poloka oraz grupa folkowa Karlik. Gwiazdą wieczoru będzie zespół Kombii.

 

Wokalistą Kombii jest Grzegorz Skawiński. Grupa słynie z utworów takich jak „Black and White”, „Nasze Randez Vous”, „Pokolenie” oraz „Sen się spełni”.

 

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (11):
  • ~zxr9 2010-05-17 09:15:49

    W ONA grali fajną muze, ale teraz heh.... szkoda też Chilińskiej że się sprzedała

    0 0
  • ~jola lojalna 2010-05-17 10:08:12

    O to chodzi w show biznesie zeby sie dobrze sprzedac a nie grac po garazach i wiejskich piknikach

    0 0
  • ~zxr9 2010-05-17 11:10:58

    Sie znalazł znawca show biznesu :D

    0 0
  • ~bleee 2010-05-17 14:05:53

    Hmm..jak dla mnie to mogliby wkońcu zrobic cos innego niz tylko wystepy kapel i grajków rockowych. Chodzi mi mianowicie o to ze Juwenalia ida tylko w jeden nurt muzyczny a przecierz nie kazdy słycha Kombii, Dzemu Chylińskiej i innych :)
    np w Legnicy w tym roku jest tak ze w piatek jest Klubowo czyli graja DJ'e gwiazda wieczoru ATB :) a w sobote gwiazda jest GRubson :) tak wiec moze Rybnik wkoncu pomysli nad czyms innym ?? :) Pozdro

    0 0
  • ~qwerty 2010-05-17 14:46:54

    nikt z Was nie skojarzyl z jakiej okazji ten koncert jest fundowany, kto za niego placi i jakie wazne lokalne wydarzenie polityczne mamy w perspektywie pol roku? ja juz teraz moge postawic skrzynke piwwa na to kto bedzie "oficjalnie otwieral" ten koncert ;) Bedzie piwko, beda kielbaski. Tak to sie zdobywa fotelik prezia ;) nie licza sie fakty, plany, osiagniecia. Licza sie puste obietnice i darmowa wyzerka. Alez prosci jestesmy.

    0 0
  • ~mily pan 2010-05-17 16:16:28

    Kombi to super zespol,przyjda mlodzi i starsi wiec bedzie kilka tysiecy ludzi i chwala Fudalemu ze robi takie imprezy w miescie bo przeciez oto chodzi zeby ludzie po ciezkiej pracy mieli gdzies pojsc.Tak ma byc, imprezy ,festynu od wiosny do jesieni na okraglo.Rybnik ma zyc a jesli POkemonie qewrty w Rybniku tobie sie niepodoba to wora z dwora.

    0 0
  • ~adorus 2010-05-17 16:42:44

    jako że kasuje się tu wpisy to powiem jeszcze raz, nie ma pożądnej imprezy i tyle

    0 0
  • ~zxr9 2010-05-17 18:53:11

    Jedno jest pewne... techno jest do bani :) a kto go słucha to jest geyem :):):):)

    0 0
  • ~qwerty 2010-05-17 19:55:43

    bogdann55: tak masz racje. festyny i najlepiej piwo za 2zl, a kielbaski po 1zl. to trafia najlepiej do wyborcow glosujacych na takich populistow jak Fudali i caly PIS czy Samoobrona ;)

    0 0
  • ~bleee 2010-05-17 23:51:50

    ZXR9 Nie oceniaj muzyki której nie słuchasz :)

    0 0
  • ~Arteks 2010-05-18 14:03:15

    @qwerty - czy ty naprawdę musisz wszędzie gderać i odwracać kota ogonem??? Gdyby nie było takich koncertów to narzekałbyś, że w Rybniku nic się nie dzieje. To co piszesz jest absurdalne bo jeśli uważasz, że ludzie dają się kupić i nabrać na taką akcję jak koncert zwykłych podstarzałych dinozaurów i insynuujesz wyżerkę to dlaczego kontrkandydaci Fudalego nie zorganizują w Rybniku koncertu np. dużo lepszej gwiazdy od Kombi, chociażby Lady Gagi i nie rozdają np. koniaków i szaszłyków z cielęcinki?! Jeśli to miałoby przekonać mieszkańców do tego aby zagłosowali np. na PO i Krząkałę to myślę, że warto byłoby się poświęcić i ponieść takie środki aby przejąć władzę nad miastem, jeśli nie ma się innego pomysłu na zaistnienie w oczach wyborców. Swoją drogą to przez cały czas rządzenia miastem przez Fudalego podejmowane są świetne akcje rozrywkowe dla mieszkańców. Sam pomysł stworzenia na terenie kampusu estrady był w dechę! Być może to efekt dobrego zaplecza kulturalnego jakie doradza naszemu prezydentowi z pozytywnym skutkiem. :)

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy wybierasz się na wybory 13 października?




Oddanych głosów: 4304