zamknij

Biznes

Kampania za 1 mln złotych na finiszu

2012-09-05, Autor: 
Zakończyła się trwająca rok kampania terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn. To największa kampania w historii gminy, ale włodarze zapewniają, że było warto.

Reklama

- To największy projekt promocyjny w historii tej gminy. Jego celem było wypromowanie 11 terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni ok. 70 hehtarów i przekonanie inwestorów o atrakcyjności inwestycyjnej gminy i miasta Czerwionka-Leszczyny - podsumowuje Krystyna Jasiczek, naczelnik Wydziału Promocji UGiM. - Ogólna wartość projektu wyniosła 950 tys. Udało nam się pozyskać z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalengo ponad 800 tys. 142 tys. zł to środki własne gminy – dodaje Krystyna Jasiczek.

W ramach kampanii w największych miastach Polski zawisły bilboardy reklamowe, spoty emitowane były w telewizji i radio, reklamy pojawiły się w ogólnopolskich serwisach internetowych, a także w pociągach PKP Intercity. - Celem kampanii było zbudowanie wizerunku naszej miejcowości jako gminy atrakcyjnej dla inwestorów, ale także zależało nam na tym, żeby uzmysłowić naszej społeczności lokalnej, która także może być inwestorem, że to miejsce rozwojowe, że Czerwionka to wartościowe, dynamiczne miejsce, które zamieszkują pełni energii młodzi ludzie. Żeby podnieść wiarygodność kampanii jej twarzami uczyniliśmy mieszkańców naszej gminy – o założeniach kampanii opowiada Hanna Piórecka-Nowak, rzecznik czerwioneckiego magistratu.

 

Z efektów kampanii zadowolony jest burmistrz gminy, Wiesław Janiszewski i podkreśla, że dzięki skutecznej kampanii, gmina nie musi stosować wobec inwestorów dodatkowych wabików w postaci np. zwolnienia z podatków. – Kiedy spotykamy się z wójtami i burmistrzami okolicznych gmin i miast wielu pyta, jakie bonusy dajecie inwestorom, żeby chcieli swoje inwestycje lokować właśnie na terenie gminy. My jednak nie zachęcamy inwestorów uchwałami czy innymi przepisami np. zwolnieniem z podatków. Nie o to w tym wszystkim chodzi. My chcemy dać to, czego inwestor potrzebuje: informację, ewentualnie ludzi, którzy będą im pomagać, przede wszystkim jednak ważna jest chęć rozmowy i odpowiedni plan zagospodarowania przestrzennego pod potrzeby m.in. inwestorów. To działa – podkreśla Wiesław Janiszewski.

 

Do chwili obecnej udało się sfinalizować sprzedaż jednego z terenów inwestycyjnych, na którym powstanie kompleks handlowy pod szyldem Centrum Zakupów. - Czerwionka-Leszczyny bardzo dobrze wpasowuje się w naszą strategię, miasto 28 tys. mieszkańców to nasz target wielkościowy, którą uzupełnia bliskość autostrady, dobra komunikacja. Projekty kompleksów handlowych, które realizujemy to takie centrum zakupów, park handlowy, gdzie można zrobić zakupy od A do Z., kupić odzież, obuwie,, coś do domu, do kuchni, będzie też drogeria, elektronika, apteka – mówi Agnieszka Podbielska, dyrektor marketingu i PR NapInvest Group, która zbuduje w Czerwionce Centrum Zakupów. Realizacja inwestycji ma rozpocząć się jeszcze w tym roku i potrwać około roku.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~ 2012-09-05
    20:13:15

    0 0

    Kampania reklamowa gminy Cz.-L. - ok. 1 mln zł
    Zobaczyc reklamę Czerwionki w Krakowie- bezcenne :D

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.