zamknij

Wiadomości

Fudali i Kuczera w II turze wyborów. Kandydaci już zaproszeni do debaty!

2014-11-19, Autor: 
Na poniedziałek 24 listopada zaprosiliśmy Adama Fudalego i Piotra Kuczerę do debaty przed II turą wyborów prezydenckich w Rybniku. W programie debaty dyskusja o ważnych dla Rybnika sprawach.

Reklama

Zaproponowana kandydatom koncepcja debaty jest bardzo podobna do tej, którą zorganizowaliśmy przed I turą wyborów.

W I części debaty kandydaci odpowiadać na pytania w trzech określonych blokach tematycznych:
- jakość przestrzeni miejskiej
- rynek pracy i rozwój przedsiębiorczości
- polityka demograficzna miasta.

W drugiej części debaty kandydaci losować będą jedną z dzielnic Rybnika. Będą mieli 3 minuty na zaprezentowanie swojego programu rozwoju wylosowanej dzielnicy na najbliższe 4 lata.W III części dyskusji kandydaci będą mogli zadać konkurentowi 2 dowolne pytania.

W IV części debaty kandydaci na prezydenta będą losowali po jednym pytaniu publiczności.

Na zakończenie moderator zapyta Adama Fudalego i Piotra Kuczerę o to, z kim zamierzają rządzić, jeśli wygrają wybory.

Debatę poprowadzi redaktor naczelny Rybnik.com.pl - Wacław Wrana.

Kandydatów zaprosiliśmy debatę do Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej na poniedziałek 24 listopada na godz. 18:00. Politycy mają czas na potwierdzenie udziału w debacie do czwartku 20 listopada do godz. 12:00. Jak na razie zaproszenie na debatę przyjął Piotr Kuczera.

Przypomnijmy, przed I turą wyborów Adam Fudali odmówił udziału w debacie

> Debata kandydatów na prezydenta Rybnika - kto wygrał?

 Debata kandydatów na prezydenta Rybnika - zobacz wypowiedzi (wideo)
Oceń publikację: + 1 + 29 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (59):
  • ~ 2014-11-19
    08:10:16

    66 0

    ja nie głosuję na PO,tylko na pana PIOTRA KUCZERĘ

  • ~WacławG 2014-11-19
    08:23:03

    26 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2014-11-19
    08:26:40

    0 27

    Głosuję na PO !!! Od jutra wszystko będziemy robić ręcznie, jak liczenie głosów!!!!

  • ~tomaszwyka 2014-11-19
    08:27:33

    70 0

    Zobaczcie jakie wyniki są w głosowaniu na rybnik.com.pl ??? Dlaczego? ponieważ na internecie siedzą sami młodzi którzy nie chodzą na wybory !!!! Znajoma zasiada w komisjach wyborczych i mówi że większość ludzi do głosowania to starsi ludzie !!!!
    Więc jak chcecie by P. Kuczera wygrał idźcie po prostu na wybory !!!! i lajkujcie fb- kujcie na smartfonach wszędzie że trzeba iść na wybory !!!! MŁODZI CHODZI O NASZĄ PRZYSZŁOŚĆ !!!!

  • ~dizers 2014-11-19
    08:36:48

    47 0

    _____Ja Kuczery nie znam , ale chętnie zapoznam się z jego programem. Panu Adamowi już dziękuje. Nic więcej Pan już dla rybnika nie zrobi. Po za tym Rybnik potrzebuje świeżości ! Panie Adamie , że tak powiem ..... ŻEGNAM.

  • ~ 2014-11-19
    08:38:35

    42 0

    30 listopada wszyscy młodzi; URA,URA,URA do urn marsz.

  • ~ktosia907 2014-11-19
    08:41:29

    25 0

    Z tego co wiem to ludzie ostatnio mieli problem kogo wybrać bo po 1 P.Fudali,a po 2 reszta nazwisk nic im nie mówiła,a Fudali był najbardziej znanym kandydatem.Może ten drugi jak wygra to coś pokaże.

  • ~WacławG 2014-11-19
    08:43:38

    16 0

    Co do Fokusa, to na tamten moment inwestycji było spółek zależnych około 14. Jedna inwestowała w Rybniku, a inna "rozliczała" się z Włodarzami (imfo bezpośrednio z Wawy). A rodzoce ostatnio sie nei zastanowili dlaczego w szkołach zamykane są stołówki dla uczni, a w to miejsce wchodzi firma cateringowa, zależna od UM ( posiada pakiet własnościowy większościowy)? Proste trzeba ratowac upadającą jednostkę, sztucznie wprowadzając zamówienia i zmuszając dzieci do jedzenia shitu !!

  • ~ 2014-11-19
    08:44:30

    51 0

    Jeżeli Adam Fudali zaproszenia nie przyjmie, wtedy uznam go za osobę przeciwną rozwojowi lokalnej polityki. Jeżeli chcemy się rozwijać, nie tylko jako miasto ale jako społeczeństwo to podstawową cechą jest dialog.
    Panie Adamie, proszę sie nie bać i przyjąć zaproszenie! Piotr Kuczera na pewno jest rozmówcą wartym dialogu i wymiany argumentów :)

  • ~przykopa 2014-11-19
    09:03:57

    37 0

    Każdy ubiegający się o nową posadę wedle kodeksu pracy jest zobowiązany poddać się badaniom lekarskim ( badania lekarskie wstępne). Wyniki tych badań zaś jest zobowiązany przedstawić przyszłemu pracodawcy. Pracodawcą prezydenta miasta są zaś jego mieszkańcy.Mieszkańcy powinni zostać poinformowani przez obydwóch kandydatów ubiegających się o fotel prezydenta o zdolności kandydatów do pełnienia funkcji o którą się ubiegają

  • ~adam5 2014-11-19
    09:05:54

    0 25

    Do ~WacławG Typowe hejty, pisane językiem ucznia z podstawówki. ŻENADA

  • ~WacławG 2014-11-19
    09:15:03

    19 0

    Do adam5- zapraszam do napisania do mnie na maila, podam daty, numery transakcji, daty spotkań itd. szczegółów mam tyle, ze można 500 str napisać na ten temat! Co do nagrywania - mogę podac nazwiska osób, które przeszły przez to i musiały zrezygnować z pracy w UM. Zapraszam na tablice ogłoszeń w UM, można dużo ciekawych rzeczy się dowiedzieć. Panie "adamie5" jak czegoś nie wiesz, to nie pisz, bo ja za dużo konkretów wiem!

  • ~ 2014-11-19
    09:19:21

    0 32

    Mamy już posłów z PO krząkała , rostkowska , zmarnowane mandaty dla rybnika i regionu , PO to szambo z Kopacz na czele...Rybnikiem nie może rządzić osoba która w tym szambie tkwi po uszy..

  • ~jedrek_1_1 2014-11-19
    09:47:52

    32 0

    extramocny - popatrz na Rybnik, na Jaszczuka, Janika itd Patrzymy na gówno z telewizji i nic nie robimy z gównem pod nosem. Brawo

  • ~Aleksandra. 2014-11-19
    10:06:44

    46 0

    Adam Fudali powinien już przejść na emeryturę... Nie dość, że jest w kiepskim stanie zdrowotnym to jeszcze nic dobrego nie wnosi do miasta. Szczerze, głosowałam na Masłowskiego, ale sprawa wygląda tak a nie inaczej i chociaż nie trawię PO to zagłosuję na Kuczerę. Lepszy już Kuczera niż Fudali.

  • ~ 2014-11-19
    10:29:05

    0 3

    wacław to idz do prokuratury.i przestan tu cwainakować

  • ~myshorek1 2014-11-19
    10:40:29

    19 0

    Ja też głosuję na Kuczerę. Szczerze wierzę, że coś dobrego może zdziałać. Panie Fudali bardzo bardzo dziękuję za tyle lat rządów - świetnie Pan Rybnik wyprowadził na prostą, dzięki temu jest wizytówką Śląska, ale już czas na młodych. Nie ma co na L4, cztery lata pozostałe do emerytury przeczekiwać. A jeśli mimo wszystko chce Pan powalczyć - proszę wziąć udział w debacie. Jedna odmowa wystarczy, przy drugiej już się zaczną głupie ploty, jak wiosną podczas długiej Pana, przez UM kompletnie niekomentowanej, nieobecności.

  • ~Jaro 2014-11-19
    10:41:28

    0 27

    Wygląda na to, że znów niemyślący ludzie wzięli się do wypisywania głupot w komentarzach. Popatrzmy na obecną sytuację w sposób racjonalny. Do wyboru jest:
    1) Piotr Kuczera - nauczyciel historii. Doświadczenie w zarządzaniu: BRAK. Doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa: BRAK. Nagrody wyróżniające: BRAK. Doświadczenie polityczne: marne - cień posła Krząkały, który jest równie marnym kandydatem (nauczyciel języka niemieckiego).
    2) Adam Fudali - doświadczenie w zarządzaniu: kilkanaście lat własna działalność + 16 lat zarządzania UM. Doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa: kilkunastoletnie. Nagrody wyróżniające: kilka ogólnopolskich. Doświadczenie polityczne: twórca BSR.
    Można pisać wiele o niedoskonałościach obu postaci, ale dla mnie powyższe fakty są jednoznaczne, jeśli chodzi o wybór PREZYDENTA MIASTA. Jeśli wybieralibyśmy nauczyciela historii do gimnazjum to głosowałbym na Pana Kuczerę. Gdybyśmy wybierali sportowca, reprezentującego nasze miasto na mistrzostwach Polski, oddałbym pusty głos. Wybieramy jednak prezydenta i każda logicznie myśląca osoba widzi, że wybór jest tylko jeden - zresztą już od dłuższego czasu, gdyż w Rybniku od wielu, wielu lat na stanowisko prezydenta nie startuje żaden kandydat, oprócz Pana Fudalego, który mógłby pochwalić się jakimkolwiek profesjonalnym doświadczeniem. W całej tej sytuacji, jako dużego podatnika, najbardziej drażni mnie to, że odbędą się w naszym mieście niepotrzebne wybory, na które zmarnowane zostaną moje podatki.

  • ~fukas1 2014-11-19
    10:43:44

    0 16

    Nie jestem za obecnym prezydentem, ale proszę pomyśleć co będzie jak wygra Kuczera . Większość ma BSR I PIS . Kiedyś widziałem jak to było w Mysłowicach , analogiczna sytuacja - prezydent blokowany przez radnych , radni przez prezydenta .Jedna wielka przepychanka . Przez 4 lata nie było żadnych inwestycji - czy Wy też tego chcecie ?

  • ~colin 2014-11-19
    10:50:09

    30 0

    Ja mam pytanie do Pana Fudali,kto dał zgodę na otwarcie speluny REDBARON24h w Rybnik - Nowiny na ul.Orzepowickiej 15.Bar znajduje się przy szkole Zespół Szkól nr 3,bar jest otwarta przez całą dobę,tam dochodzi do bójek,są ogromne wrzaski,krzyki,nie da się spać.

  • ~ 2014-11-19
    10:53:13

    12 0

    frykas1-RYBNIK TO NIE MYSŁOWICE

  • ~THE Bill 2014-11-19
    10:56:56

    18 0

    A kogo popierają kandydaci, którzy nie przeszli do drugiej tury? Uważam, że skoro podjęli się składania swojej kandydatury oznacza to, że są przeciwni polityce AF i w 2 turze będą nawoływać swoich wyborców do popierania Kuczery?!! Też nie głosuję na PO, a na Kuczerę!

  • ~wulec 2014-11-19
    11:06:21

    0 14

    do fukas1- dokładnie na to samo chciałem zwrócić uwagę. Jezeli wygra p. Kuczera Rybnik czekają 4 lata marazmu. Nie da się skutecznie rządzic miastem mając w składzie RM 6 radnych. Nie przejdzie zadne absolutorium,budżet nic.Pan Kuczera zapewne pamieta jak PO głosowało budżety i absolutoria. Opozycja ma to do siebie,że nie musi uzasadniać swego postępowania. Tak było dotychczas.. Wniosek-dla dobra Rybnika p. Kuczera powinien wycofac swoją kandydaturę. Nie jestem zwolennikiem p.Fudalego ,ale wybory wygrał i to trzeba uzsanowac

  • ~ 2014-11-19
    11:08:44

    0 10

    kolega o pięknym podpisie , wulec,:) ma 100 %
    taka jest prawda

  • ~ 2014-11-19
    11:27:15

    3 0


    ~rybek z Rybnika

    0
    kolega z lubelskiego zapytał się mnie kiedyś jak brzmi po śląsku;ja cię kocham,więc odpowiedziałem mu że po śląsku to ;jo ci przaja ,z czego go to bardzo ubawiło i powiedział że zwróci się tak do żony,nie pomyślałem że te ;jo ci przaja,będzie tak kiedyś popularne w Rybniku.

  • ~niuti 2014-11-19
    11:30:55

    12 0

    ~wulec. Jak co będzie..skoro, Adam przaje Rybnikowi jak głosi to mimo nie zostania prezydentem powinien dla dobra miasta działać z Kuczerą/PO a nie blokować pomysłów, inicjatyw.
    Jakie znaczenie ma czy ktoś prowadził biznes czy nie? Skoro nigdy nie miałem działalności to jej nie mogę założyć bo upadnie? Populizm goni populizm w niektórych wypowiedziach. Chyba PR z Chrobrego wziął się do roboty. Liczy się wizja. Przecież prezydent niczego nie robi sam, ma od tego ludzi, wydaje polecenia. Realizują jego pomysły szaraki...kto rozpisuje przetargi na baseny, rynsztoki itp? Prezydent? Ludzie trochę myślenia, wiem, że to trudne, ale bez jaj.
    Jak dotychczasowy prezydent rozwija miasto? jaka jest jego wizja? remont basenu czy ulic (wliczając w to nowy deptak). Można by było mówić o rozwoju jakby w kamieniu wybudował "niedoszły" aquapark a nie remont basenu.

  • ~rybnic 2014-11-19
    11:49:59

    18 0

    ~colin-"Ja mam pytanie do Pana Fudali,kto dał zgodę na otwarcie speluny REDBARON24h w Rybnik - Nowiny na ul.Orzepowickiej 15.Bar znajduje się przy szkole Zespół Szkól nr 3,bar jest otwarta przez całą dobę,tam dochodzi do bójek,są ogromne wrzaski,krzyki,nie da się spać. "

    Witam
    Myślę że właściciel musi mieć plecy bo na ilość bójek,interwencji ( ochrony, straży miejskiej oraz policji) bliskość szkoły oraz skarg mieszkańców nadal ta tancbuda funkcjonuje. Kiedyś słyszałem od właściciela,że obciąży skarżącego się mieszkańca z bloku naprzeciwko o utrudnienie prowadzenie działalności gospodarczej.
    Pozdrawiam.

  • ~monalisa 2014-11-19
    12:05:33

    0 30

    Nikogo nie powinno interesować na kogo będę głosować...Powiem tylko tyle-jestem bardzo dumna z mojego miasta,bardzo mi się Rybnik podoba ;)tj najpiękniejsze miasto ,do nas zjeżdżają mieszkańcy Żor,Wodzisławia,Raciborza czy Jastrzębia;) U siebie nie mają czego szukać nuda i pozostałości komunizmu...Reasumując pan Fudali to właściwy człowiek na właściwym miejscu;)

  • ~Aleksandra. 2014-11-19
    12:31:14

    24 0

    ~monalisa ma Pani rację. Mieszkańcy Żor, Wodzisławia i Jastrzębia nie mają u siebie tylu rond, centrów handlowych na rynku i takiej ilości supermarketów obok siebie.

    Oni mają u siebie przynajmniej bezpłatne parkingi. U nas ze świeczką szukać...

  • ~ 2014-11-19
    12:34:45

    17 0

    w jednej z dzielnic samochód zabierał ludzi spod kościoła na wybory ,ciekawe kto go wynajął i mu zapłacił,z jakich pieniędzy ?

  • ~zbig67 2014-11-19
    12:48:59

    14 0

    tak sądzę że trzeba świeżego nabytku bo każdy nowy musi się wykazać pomysłami i pracą a stary bierze na przeczekanie. pan Fudali z całym szacunkiem, ale rządzi już chyba z 16 lat!

  • ~piotrekdec 2014-11-19
    12:52:12

    9 0

    kolega qwerty (który to nierzadko po prostu przesadza) zwracał kilka tygodni temu, jak widać słusznie uwagę, że uaktywnił się w związku z wyborami klakier fudalego o ksywce jarorybnik666, któremu to arteks nie jest godzien butów czyścić

  • ~Monia2002 2014-11-19
    13:09:23

    18 0

    1. Nie ma co łączyć partii z tymi wyborami, tu nie chodzi o PO/PiS, tu chodzi o nas, o nasze miasto! Czy warto się skazywać na wegetację, tylko ze względów na uprzedzenia polityczne?
    2. Pan Adam jeśli wygra, to pewnie większość czasu spędzi na L4 a realnie będzie rządził ktoś inny z tylnego siedzenia.
    3. Już zapomnieliście o remoncie wodzisławskiej, żorskiej, o "wycieczkach" do Brazylii czy Emiratów celem "sprzedaży" miejskich działek, całej masie innych wpadek i nieprawidłowości?
    4. Po tylu latach, układ polityczno-biznesowo-towarzyski w mieście działa na niekorzyść mieszkańców, trzeba go radykalnie przeciąć!
    5. To, że miasto jako tako wygląda i się rozwija, biorąc pod uwagę masę unijnych środków, to żaden wyczyn, pomyślcie jakby to mogło wyglądać przy kimś bardziej operatywnym, patrzącym w przyszłość
    6. Czy "wielka kumulacja" oddanych inwestycji w okresie przedwyborczym niczego Wam nie mówi?
    7. Dalej chcecie żyć w mieście, które ma jedno z najgorszych wyników czystości powietrza w kraju? Chcecie chorować, chcecie skazywać na taki los swoje dzieci?
    8. ..... jeszcze sporo by można pisać, ale każdy musi to przemyśleć osobiście i podjąć decyzję ..... a przede wszystkim iść na II turę wyborów!

  • ~antyfudali 2014-11-19
    13:22:26

    15 0

    Jarorybnik666 Nie pisz o doświadczeniu Fudalego w prowadzeniu firmy,bo to jego doświadczenie totalnie nie przydaje się. Już przy okazji deptaka to pokazał - żadnego zrozumienia dla faktu,że klientów ważny jest dobry dostęp do sklepów,żadnego zrozumienia,że sklepy wymagają łatwej opcji dostawy towarów. I noc zakupów,impreza totalnie bez uzasadnienia ekonomicznego dla większości,jedynie kilka placówek gastronomicznych miało jakieś szanse na zysk. No i oczywiście sprzedany plac pod kolejny market. Naprawdę,dziękuję za takie zrozumienie. Doświadczenie w zarządzaniu UM? Ciekawe jak ktoś inny mógł takowe zdobyć,gdy 16 lat miejsce było zajęte. Poza tym co to za doświadczenie? Jestem pewien,że każdy się nauczy szybko,jak swoich wciskać na stanowiska. Przede wszystkim jednak,z racji na stan zdrowia,i tak kto inny będzie musiał podejmować decyzje. Na otwarcia to i bez doświadczenia można chodzić. Wniosek prosty - Fudali musi odejść.

  • ~Sterling 2014-11-19
    13:37:30

    8 0

    Piotr Kuczera powinien przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie: z kim chcę współpracować w radzie miasta? Radni PO + Mariusz Wiśniewski to tylko siedem osób. Brakuję jeszcze sześciu.

  • ~ 2014-11-19
    13:42:32

    0 0

    z całym szacunkiem do pana naczelny redaktorze,ale tym razem debatę mógłby poprowadzić ktoś inny,na przykład pan Adrian Grad

  • ~wynajm 2014-11-19
    15:42:11

    10 0

    odnośnie REDBARON24h w Rybnik - Nowiny na ul.Orzepowickiej 15 żeby zamknąć bar nagłośnijcie to w mediach i zróbcie pikietę.
    powodzenia

  • ~ariss19 2014-11-19
    16:32:55

    0 15

    tak głosujcie na człowieka z PO to będziecie mieć tu drugą Irlandię!!!ja do obecnego prezydenta nic nie mam

  • ~elizabeth 2014-11-19
    16:59:31

    8 0

    Piszecie, że AF dobrze rządzi, że za jego kadencji (16 lat) dużo się zmieniło na lepsze, że Rybnik się rozwinął! Nieprawda stał się betonową dżunglą! Wycina się kolejne lasy, parki pod zabudowę hipermarketów. Wszystkie inwestycje pcha się w środek miasta, co powoduje ogromne korki i zanieczyszczenie Rybnika. Przez centra handlowe położone w centrum miasta zjeżdża się ogrom mieszkańców z okolicznych miast. Przez to statystyczny rybniczanin nie potrafi normalnie funkcjonować w swoim mieście. Pan Fudali jest bardzo schorowany, jak napisał jeden z internautów - spotkał go w windzie w UM i wydawał mu się nieobecny, jakby samodzielnie nie myślał! Dlatego odmówił pierwszej debaty i dlatego też nie przyjdzie na drugą!!! Ten człowiek powinien odejść na emeryturę, ale ciężko oderwać się od "koryta"!!!

  • ~werkk 2014-11-19
    17:06:00

    6 0

    ~Sterling to akurat najmniejszy problem jak Piotr Kuczera wygra to radni BSR bardzo szybko przebleka kaboty to Ci gwarantuje.

  • ~piotrekdec 2014-11-19
    17:09:40

    4 0

    ariss19: górnicy i ich rodziny jak widzę chcą utrzymywać status quo także wśród władzy samorządowej; to jakaś obsesja?

  • ~1floyd 2014-11-19
    17:29:39

    3 0

    Wygrana w II turze na 90% A. Fudali. Nie będzie to porażająca wygrana, ale jednak. Czy to będzie dobre dla nas czas pokaże. Nie zgadzam się z twierdzeniem że głosując na Kuczerę oddaję głos na PO. Partię zawsze można zmienić co widać po naszych posłach. Od 20 lat "wędrówki ludów". Nam jest potrzebny prezydent który zacznie myśleć o Rybniku pod względem tworzenia miejsc pracy. Bo Rybnik z miasta przemysłowego przez ostatnie 25 lat stał się miastem usługowym. Wiem że jest to proces występujący w całym kraju, ale jeśli to się nie zmieni to Rybnik po prostu się wyludni. Brak miejsc pracy z godziwym wynagrodzeniem, a w handlu sami wiemy jak się płaci spowoduje odpływ młodych ludzi. A wtedy po co komu park tematyczny ( bo starzy dzieci nie mają) czy
    z rewitalizowany deptak na którym i tak będą zamknięte sklepy bo kupujących będzie mało. Spójrzmy na to co się dzieje w dużych marketach. Starsi ludzie z wózkami wypełnionymi po brzegi. Oni mając duże emerytury ( bo większość z nich to byli górnicy) pomagają utrzymać rodziny swoim dzieciom czy wnukom. A co będzie gdy ich braknie. Czas na władzę która potrafi spowodować by nasze miasto stało się atrakcyjne dla inwestorów. A czy to zrobi PIS, BSR, PO, czy inna partia dla mnie nie ma znaczenia.

  • ~hartom 2014-11-19
    18:47:20

    2 0

    Wybory powinny zostać powtórzone (skrócona kadencja i odbyć się ponownie razem z wyborami prezydenckimi). Każdy głos powinien być skanowany do systemu, aby w komisji nie dopisywali krzyżyków i unieważniali głosów. Jako mieszkaniec Rybnika z wielu powodów jestem przeciwnikiem prezydentury pana Fudalego. Jednak jeśli PO i PSL nic nie zrobi z tymi sfałszowanymi wyborami to na pewno na kandydata tej formacji nie oddam głosu.

  • ~ 2014-11-19
    19:22:57

    15 0

    Fudali to prosty chłop, dla niego budowa marketu to wielki sukces dla rozwoju miasta. Niedawno sprzedał hektarowy park pod budowę kolejnego. Mieszkańcy 2 lata protestowali, ale on wie najlepiej. (możecie powoli zacząć przygotowywać swoje CV do pracy na kasach)

  • ~dizers 2014-11-19
    19:48:25

    18 0

    30 LISTOPADA ruszać dupy i głosować ! A nie klikać na kompie ...........

  • ~chris25 2014-11-19
    22:14:04

    0 6

    @Zoltan-A co zrobil p.Kuczera dla nas mieszkancow zeby ten park uratowac.

  • ~ 2014-11-19
    22:54:21

    7 0

    a co on mógł zrobić? Fudali postanowił ze sprzeda i sprzedał, a ze mieszkańcy protestowali... Mieszkańcy niech się nie wpie@$£ą, to JA tu rządzę i JA wiem co dla was jest najlepsze... wam się tylko wydaje, że wiecie bo jestescie debilami - taką postawę prezentuje AF

  • ~ 2014-11-19
    23:02:44

    10 0

    taką postawę prezentował nie tylko AF ale także Smigielski i Koper. kto był ma spotkaniach w dzielnicach ten mógl sie o tym przekonać. ja byłem i to nie jednokrotnie. wybierzecie ich to dalej bedą was zlewać. oni czują sie juz tak pewnie i tak ich ta władza rozbestwila, ze stracili kontakt z mieszkańcami i rzeczywistoscią. nie ma żadnego dialogu.

  • ~Tadeusz Dybala 2014-11-20
    00:15:15

    6 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Dragons 2014-11-20
    00:44:18

    0 17

    Fudali i tyle w temacie. PO to żenada a pan Kuczera z czym do ludzi??? Ludzie opanujcie się. Chcecie likwidacji kopalń i płacenia większych podatków to głosujcie na Pana Kuczery. Co za naród !!!!!!!!!! FUDALI NA PREZYDENTA !!!!!!!

  • ~werkk 2014-11-20
    07:59:19

    9 0

    ~Dragons nie kompromituj się jaki wpływ ma prezydent miasta na to co stanie się z kopalnią, żaden.

  • ~chris25 2014-11-20
    11:12:06

    0 7

    Pan Kuczera reprezentuje Platforme a ta partia juz jest tak skompromitowana i zrobila tyle szkody w calej Polse ze ten pan nie moze gwarantowac zadnych pozytywnych zmian w naszym miescie.

  • ~elegant 2014-11-20
    11:18:47

    0 14

    Fudali wygra tak jak BSR wygrało w mieście.To prawdziwy nokaut przeciwników.Rybniczanie chcą Fudalego bo to gwarancja rozwoju.
    Wybrać Kuczerę, to mamy wybory na wiosnę, po nie udzieleniu absolutorium przez Radę Miasta.Tyle tylko ,że to będzie gwóżdź do trumny rybnickiej PO.Mnie nie przeszkadza,ponieważ 2015 rok to koniec Platformy obywatelską zwaną raz na zawsze, a Masłowski ?przepraszam who is this Maslowski?

  • ~magdalenap 2014-11-20
    12:13:14

    6 0

    Wiecie co jest najsmutniejsze? To, że i tak wygra Fudali... :( Wszystkie mohery pójdą na wybory, a młodych tylko część (których i tak jest mniej w mieście niż starszych obywateli)...

  • ~antyfudali 2014-11-20
    14:57:14

    4 0

    Fudali to nie gwarancja rozwoju,lecz dotychczasowej stagnacji i przekrętów. Szansą na rozwój mógł być właśnie FOR,ale jak widać,rozwój nikomu niepotrzebny.No i powszechnie wiadomo,że "gdyby wybory mogły coś zmienić,byłyby zakazane". Smutne,lecz prawdziwe.

  • ~ziziol 2014-11-20
    15:41:47

    1 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ucyjka 2014-11-20
    18:26:03

    5 0

    Minęła już 12:00, nie wiadomo czy Adam Fudali przyjął to zaproszenie. Jeśli nie przyjdzie to niewiele to zmieni w głosowaniu wyborców, mało kto interesuje się debatą.

  • ~gorkaz55 2014-11-20
    18:58:12

    8 0

    Ile zarabia ten co pcha wózek Pana Fudali i kto go opłaca ? cz przypadkiem nie z pieniędzy podatników czyli nas mieszkańców

  • ~alex 2014-11-30
    11:35:06

    1 0

    DO ZOLTANA Masz racje ! Koper już się tak zachowuje pare lat ze ma w powazaniu mieszkancow . tylko on sam kosztowal nas w 2013 roku 160 tysiakow wynagrodzenia

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5319