„Kiedy Tomasz Pruszczyński i Damian Rutkowski, jeszcze jako koledzy z technikum energetycznego w Rybniku, grali w komunistyczną podróbkę amerykańskiej gry planszowej Monopoly, nie spodziewali się, że pomoże im ona kiedyś w realnym biznesie. W zeszłym roku kampania reklamowa polskiej edycji Monopoly wygrała konkurs Efekton na najefektywniejszą kampanię w internecie” - pisze Forbes.pl.
W artykule jest również mowa o udanym debiucie na giełdzie rybnickiej spółki SARE oraz planach wejścia na parkiet OS3 Group.
> Czytaj cały artykuł na Forbes.pl
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Pojawił się nowy inwestor w Rybniku. Gdzie się buduje? Czym się zajmuje?
+80 / -7Zielone światło dla bloku gazowo–parowego w Rybniku. Jest decyzja o pozwoleniu na budowę
+55 / -19Miliardowa umowa na nowy tabor Kolei Śląskich. W cenie 26 nowoczesnych pociągów
+14 / -7Co dalej z CPK? "Infrastrukturę buduje się dla ludzi"
+25 / -28W rybnickim ZUS zgłoszonych ponad 20 tys. cudzoziemców. Na Śląsku pracuje ich blisko 100 tys.
+13 / -28Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~Valjean 2012-04-12
12:04:42
Gratuluję
~Mirka 2012-04-13
09:58:40
Ja też !