zamknij

Biznes

Dariusz Kosteczko składa broń? Ośrodek pod Żaglami do wynajęcia

2017-01-05, Autor: 

Na facebookowym profilu Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji "Pod Żaglami" pojawiło się ogłoszenie właściciela o chęci wydzierżawienia ośrodka.

Reklama

Jak dowiadujemy się z ogłoszenia, konkurs ofert dotyczy całego terenu o powierzchni 50 000 m2 wraz z: infrastrukturą gastronomiczną, infrastrukturą hotelową, pakietem cyklicznie organizowanych imprez i z dostępem do Zalewu Rybnickiego.

Dlaczego Dariusz Kosteczko zdecydował się na taki krok? Czy ogłoszenie oznacza, że prowadzenie ośrodka nad Zalewem Rybnickim było niedochodowe? - Nie zamierzam rozmawiać z panem na ten temat – uciął rozmowę telefoniczną właściciel ośrodka.

Przypomnijmy, historia Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji "Pod Żaglami" od kiedy jego właścicielem są Anna i Dariusz Kosteczkowie, jest bardzo burzliwa.

Biznesmeni kupili tę nieruchomość od EDF Polska w 2013 roku za 1,6 mln złotych. Inwestorowi starczyło energii i pieniędzy na wysprzątanie terenu, odnowienie zieleni, boiska, pola namiotowego, montaż nowego placu zabaw oraz na remont i uruchomienie tawerny. Dużym plusem było też stworzenie pierwszej nad Zalewem Rybnickim piaszczystej plaży i przywrócenie kursów statku „Konrad”.

Właścicielowi ośrodka nie udało się natomiast wybudować zapowiadanej restauracji na wodzie, nowych budynków hotelowych, toru do wakeboardu oraz toru do biegów narciarskich – zobacz wizualizacje tych obiektów>>

W 2016 roku o Dariuszu Kosteczce zaczęło być głośno w Rybniku również z innego powodu. Właściciel ośrodka „Pod Żaglami” zdecydował się na publikację na Facebooku galerii „darmusów”. Biznesmen robił zdjęcia osobom wnoszącym na obiekt własne jedzenie i bez ich zgody publikował fotografie w sieci.

Choć wykazaliśmy, że to bezprawne działanie, właściciel działki nie zamierzał przerwać procederu pod pretekstem dbania o interes swojej firmy. Temat bardzo dokładnie opisaliśmy w artykule >>Właściciel ośrodka „Pod Żaglami” tropi „darmusów”. Publikuje ich zdjęcia na Facebooku, pomimo że to nielegalne<<

Ostatecznie Kosteczko zaprzestał publikowania zdjęć „darmusów”, ale wprowadził odpłatny wstęp na teren ośrodka dla osób wchodzących z własnym prowiantem.

Jaki będzie dalszy los ośrodka „Pod Żaglami” - będziemy informować. Jak myślicie, czy znajdzie się chętny na wydzierżawienie tego terenu?

Oceń publikację: + 1 + 67 - 1 - 111

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (90):
  • ~piotr0904 2017-01-05
    15:45:01

    Ośrodek pod żaglami puścił go z torbami Ha czyHa Ha
    tak koń się jego chamstwo wobec odwiedzających i turystów

  • ~xxxx 2017-01-05
    15:48:02

    88 4

    Jak wyglada sprawa z podatkiem od nieruchomości o której pisaliscie w 2015?

  • ~ 2017-01-05
    15:54:45

    Nic tak nie cieszy Polaków jak cudze nieszczęście co? Każda inwestycja to ogrom nakładów i pracy, która powinna sie zwrócić. Banda nieudaczników nigdy nie zrozumie idei prowadzenia własnego biznesu, bo najłatwiej nic nie robić i pójść na etat. Potem PiSiory na blokach sie cieszą, że mają socjal od pracowitych ludzi. Szkoda, bo pomysł był dobry. Rybnik jest jak taka wiocha, każdy kto cos zrobi od razu jest na językach a niepowodzenia rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.

  • ~ 2017-01-05
    16:19:16

    50 87

    niedzwiedz1231 - z tego to chyba cieszy się obecna władza w Rybniku . Wiec POniedzwiedziu.
    A socjalne są w Niemcach i ludzie nie bjadola. Władza musi sie dzielić kasa z ludźmi.

  • ~Adam Szymiczek 2017-01-05
    16:33:25



    Przedsiębiorczy panie NIEDŹWIEDŹ1231 ile pan skasował za ten komentarz?
    W takim biznesie jaki prowadził pan K.
    Liczy się relaks i zadowolenie klientów którzy odwiedzali to miejsce i tak o relaks pan K.Zadbał to o zadowolenie już nie bardzo co poskutkowało faktem omijania obiektu przez ludzi nawet tych którzy nie bywali tam na tzw.Darmusa co z koleji poprowadzilo osrodek z panem K.Do lamusa.

  • ~Adam Szymiczek 2017-01-05
    16:36:54

    Wiocha jest robienie komuś zdjęć i późniejsza publikacja ich w sieci bex zgody z obraźliwym dopiskiem....

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-05
    17:35:02

    W nawiązaniu do nierzetelnej publikacji portalu rybnik.com.pl informuję co następuje :

    1. W ogłoszeniu nigdzie nie ma informacji że Dariusz Kosteczko zgłasza chęć wynajmu
    ośrodka . W ogłoszeniu pisze : działając w imieniu właściciela ośrodka . Ośrodek nie jest
    moją własnością od stycznia 2015 roku mam zapewniony dostęp do ośrodka ale nie będąc jego właścicielem . Rozwiązanie to jest swoistym antydotum na zachowanie UM na czele z Prezydentem Piotrem Kuczerą w zakresie podatków których nie muszę już płacić i nie stanowią dla mnie problemu .
    2. Nigdy nie zaprzestałem publikacji zdjęć z bardzo prostego powodu nie było już potrzeby takiego działania , nie dochodziło do naruszeń regulaminu , ponadto wprowadzona opłata całkowicie rozwiązała ten problem
    3. Redakcja portalu rybnik.com.pl w bardzo dowolny sposób interpretuje treść ogłoszenia
    dodając że zaprzestaje działalności na terenie ośrodka . Nigdzie nie ma takiego stwierdzenia w związku z czym domagam się sprostowania artykułu jedynie do stwierdzenia że widnieje takie ogłoszenie .
    4. Nie potwierdzam informacji zawartej w artykule którą Wacław Wrana podał że nie będę z nim rozmawiał a stwierdziłem że nie będę rozmawiał z przedstawicielem tak
    nierzetelnemu portalowi informacyjnego jak rybnik.com.pl \
    5. Doszukiwanie się sensacji w ogłoszeniu dotyczącego wynajmu świadczy tylko jak
    miernym miastem stał się Rybnik gdzie brakuje jakichkolwiek innych tematów a
    „rzetelne” medium pisze bzdury niczym nie mające nic wspólnego rzeczywistym stanem rzeczy .
    6. Artykuł ten jest tylko dowodem że sytuacja kiedy ośrodek będzie przykładowo
    zamknięty stanowi dla UM duży problem ze względu na fakt że trzeba będzie
    zrealizować obietnice Prezydenta Miasta Rybnika dotyczące miejsc wypoczynku nad
    zalewem w Rybniku co zaznaczam moim prywatnym zdaniem nigdy nie będzie miało miejsca

    7. Dalsze losy ośrodka są sprawą właścicieli a portal rybnik.com.pl już z przyzwyczajenia
    pisze łącząc moją osobę z tym terenem niekoniecznie mając ku temu podstawy . Zawsze
    zaznaczałem że kupując ośrodek kierowałem się sentymentem do tego miejsca i chciałem zrobić coś dla mieszkańców . Niestety Prezydent Kuczera który zalicza się bądź co bądź do mieszkańców skutecznie mnie z tego wyleczył . Jestem wyznawcą zasady jeśli
    chcesz coś zrobić zrób to dla siebie .

    DK

  • ~BORYS57 2017-01-05
    18:07:26

    88 24

    Współczuję Panu w myśl hasła - "Nie rób nikomu dobrze a nie będzie ci żle"!!

  • ~elmo 2017-01-05
    18:09:09

    100 3

    Ad. Pkt 7 W sezonie na paragonach widniała nazwa firmy Kat-one sp z o.o. , kosteczko Karolina kosteczko michał, oboje w wieku około 20 lat, domniemam, że zbieżność nazwisk nie jest przypadkowa...

  • ~crafter800 2017-01-05
    18:48:08

    95 45

    piotr0904 - gdybyś prowadził swój biznes i płaciłbyś słone podatki oraz musiał opłacic pracowników i ponosic wszystkie koszty działalności a także zarobic na życie to też byś nie dał przyzwolenia na pewne obyczaje. Z czegoś trzeba żyć a nie, że każdy sobie wejdzie na czyjś teren ze swoim jedzonkiem i darmowo będzie spędzał czas. To nie jest chamstwo, o którym piszesz to jest normalna oczywista sprawa. Wejdz na dyskotekę lub do pubu ze swoim piwem, czy napojem - też to nie przejdzie...

  • ~ 2017-01-05
    19:01:44

    92 28

    padło śmiercią naturalną po co ludzie mają tam przebywać skoro nic ciekawego tam nie ma poza tym drożyzna i facet latający z aparatem fotograficznym.To nie dawne czasy kiedy na takich ośrodkach można było tanio zjeść i wypocząć.Dziś jak ktoś chce z ludzi sępić musi zaoferować coś naprawdę fajnego.

  • ~piotr0904 2017-01-05
    19:42:28

    94 36

    ~crafter800 W odpowiedzi na to co piszesz. Dużo chodzę po górach odwiedzam schroniska i za picie własnego napoju nikt nie robi mi zdjęć jak ten pan. Więc przestań chamstwo tego kolesia nazywać zarobkiem

  • ~maggi31 2017-01-05
    20:05:47

    59 15

    Ja znam tego typa , sprzedał ten ośrodek za kilka mln i sie teraz śmieje . Z tego co wiem ma tam powstać dewloperskie osiedle domów . Podobno już w UM jest jakiś wypasiony projekt eksluzywnego domu nad zalewem dla jakiegoś bossa . Szkoda EDF sprzedał to za 1, 6 mln a ten typ zarobił 3 mln ( podobno ) do tego podobno może posprzedawać łodki i statek , namioty itp pewnie znowu zarobi kolejną kasę . Pan K to jest" wyjątkowa " postać ale potrafi walczyć o swoje i jest wyjątkowo bezwzględny w swoim działaniu . Doznałam tego osobiście za co go nienawidzę ale szanuje tę postać biusnesowo jest wyjatkowo skuteczny w tej materii .

  • ~dziurek 2017-01-05
    20:07:41

    103 8

    Powiem tak znajomi robili urodziny w restauracji na ośrodku cena 140 zł za osobę jedzenia bylo tak mało i ograniczone napoje . Wszyscy rozpisują sie ze gościu prowadzi interes i trzeba go żałować . Duże G interes trzeba umieć prowadzić zachęcić ludzi do wypoczynku do przyjazdu organizowanie różnych imprez ale jak sie jest snobem bo kupiłem i jestem gość i ja tu rządze to efekt głupoty . Zdjęcia robione ludzia którzy wnoszą coś swojego to oznaka idiotyzmu . Pokazuje ze jest cienkim gospodarzem własnego biznesu

  • ~smr 2017-01-05
    20:11:59

    69 9

    Nudą tam wiało i nic poza tym z tego ośrodka ... Najlepiej zaorać ten teren i posadzić ziemniaki ...

  • ~1floyd 2017-01-05
    20:22:13

    47 15

    Nie do końca jestem przekonany, by tego typu obiekty były w prywatnych rękach. Bo ciężko zrobić z tego typu obiektu coś naprawdę dochodowego. Już na wstępie jest prosty konflikt interesów. Zwykły zjadacz chleba, chciałby jak dawniej, korzystać bezpłatnie z terenów ośrodka. Oczekując jednocześnie zadbanej zieleni, dobrze wyposażonych placów zabaw, no i co oczywiste sanitariatów czystych i pachnących. A to wszystko kosztuje i to sporo. Wstęp na MIEJSKIE kąpielisko jest płatny. Mimo że zostało wyremontowane z naszych podatków. I nikogo to nie dziwi. Natomiast gdy właściciele ośrodka wprowadzili opłaty za wstęp to krzyk byłby straszny.

  • ~elmo 2017-01-05
    20:48:53

    40 3

    Ad1. Ogłoszenie w imieniu właściciela a mail do kontaktu podany na firmę żony Pana Kosteczko. Tyle, że elektroinstal została zlikwidowana w październiku. Jak kr%&()€ to miliony...

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-05
    21:00:22

    39 71

    Elmo dlaczego piszesz bzdury ? Firma mojej żony nie została zlikwidowana a zmieniła jedynie siedzibę oraz osobowość prawną co skutkowało wykreśleniem z CEIDG i wpisaniem do innych rejestów . Bardzo proszę nie pisać bzdur firma jest dalej czynna i z powodzeniem realizuje swoje zadania .

  • ~elmo 2017-01-05
    22:06:34

    42 7

    Skoro wykreślono z cedigu to oznacza zaprzestanie działalności, a to, że w jej miejsce powstała inna to już odrębna rzecz. Obiecuję sprawdzić.

  • ~elmo 2017-01-05
    22:36:17

    12 2

    An lift z 2008 więc szukam dalej...

  • ~totrzebaskomentowac 2017-01-05
    22:47:36

    21 53

    Wielka szkoda. Fajnie zaczynało się tam robić. Dzieci były zadowolone. Zdjęcia może nie były w porządku, ale na symboliczną opłatę każdego było stać!!! Swoją drogą jeśli przyniosę na piknik swoje kanapki, to nie przestępstwo, ośrodek i tak zarabiał. Na kanapach się nie kończyło. Piwko, soczek, frytki itp. BYLO FAJNIE. PANIE KOSTECZKO PROSZE PROBOWAC DALEJ. POLAK ZAWSZE ZAWISTNY JESLI KOMUS SIĘ POWODZI. GLIWA DO GÓRY. A PREZYDENTA DA SIE UDOBRUCHAC. PROSZĘ zaprosić go na ośrodek, gdy będą upały i mnóstwo ludzi, może o dofinansowaniu pomyśli. Mieć własne morze i to utracić, przecież to głupota.
    Polityka podobna do węglowej, mieć swoje , płacić jak za zboże.
    Paranoja, UM IDŹCIE PO ROZUM DO GLOWY.

  • ~przykopa 2017-01-05
    22:49:21

    51 12

    ,,Firma mojej żony nie została zlikwidowana a zmieniła jedynie siedzibę oraz osobowość prawną co skutkowało wykreśleniem z CEIDG i wpisaniem do innych rejestów . Bardzo proszę nie pisać bzdur firma jest dalej czynna i z powodzeniem realizuje swoje zadania ."

    Jakie zadania ? Nadal prowadzi Pan zakład fotograficzny gdzie można promocyjnie zrobić sobie zdjęcie w czasie konsumpcji ?
    Miałem nawet pomysł by ustawić galerię na świeżym powietrzu inspirowaną malarstwem Edouarda Maneta.Przedstawiających rozebranych ludzi leżących na kocyku rozłożonym na trawie i spożywających śniadanie.
    Nie powiesz Pan zawiedzionej gawiedzi że tracą takie ciekawe wydarzenie kulturalne. Szkoda że nie wytrzymał Pan jeszcze trochę. Bo impreza była już należycie rozreklamowana i teraz byłoby już tylko z górki....

  • ~ 2017-01-06
    00:05:05

    29 39

    piotr0904 - nie porównuj schronisk do tego typu działalności, bo dobrze wiemy jak funkcjonuje schronisko w górach a jak działa tego typu działalność. Skoro ludzie są tupeciarscy i wnoszą swoje jedzenie by za free spędzic czas to facet też widać znalazł swój sposób na to.
    To nie fundacja charytatywna, że wejdziesz na teren czyjegoś biznesu, nie płacąc wstępu nie kupując nawet wody mineralnej i spędzi się cały dzień za darmo... ja bym postąpił podobnie, może nie robiąc zdjęcia ale wypraszając takich ludzi za teren mojej działalności.

  • ~Paweł Kotlet Podleśny 2017-01-06
    00:29:03

    56 4

    Ktoś pamięta jeszcze pikniki rodzinne na tym obiekcie? Bo panie Kosteczko jestem młodym człowiekiem ale dzieciństwo spędziłem tam... Koncerty biby do rana grochowka kiełbasa z grilla no bajeczka... Panie Darku Pan otworzy coś mniejszego co przyniesie Panu zysk a ośrodek odda w ręce miasta bo jak Pan wspomniał w pkt 6. Piotr Kuczera obiecał zrobić miejsce do wypoczynku ale sam je Pan blokuje i "grozi" że nie będzie to miało miejsca... To jak dziecko które mówi" ha ha ja mam ośrodek i wam go nie dam nananananana "

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-06
    04:16:38

    9 39

    Elmo polecam art 55' KC myślę że dojdziesz do epokowego odkrycia że wykreślenie z CEIDG nie jest jednoznaczne z zakończeniem dotychczasowej działalności . Więc powodzenia w poszukiwaniu w zasadzie nie wiem czego ale.... Prywatna proźba jeśli czegoś nie wiesz zapytaj chętnie udzielę odpowiedzi . Takie bezmyślne pisane na zasadze "nie wiem ale piszę " przypomina trochę codzienność rodem z mediów . Zapewniam jeszcze raz firma dalej działa pozdrawiam DK

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-06
    05:01:14

    21 52

    Panie Pawle p. Kuczera ogranicza się tylko do płytkich wypowiedzi takich jak „ poprzedni Prezydent popełnił błąd że doszło do sprzedaży ośrodka „. Ja wielokrotnie już wskazywałem że obecny Prezydent ma okazje go naprawić z tym że opcja „ odda Pan ośrodek „ odpada . Oczywiście Pan Prezydent może ośrodek odkupić z tym że akurat miał inny plan „wrogiego” przejęcia naliczając absurdalne podatki które jakby to Panu powiedzieć ma ale na „ papierze” i zapewniam że tylko na papierze :) i tak już pozostanie :) . Prezydent Kuczera wiedząc że plan pt „wrogie przejęcie „ się nie uda obiecał plaże w innym miejscu tj przy basenie Fundacji ER oraz na Pniowcu . Kolejny raz dodam że nie wierzę w to z kilku powodów o których już wielokrotnie pisałem . Dodam tylko że akurat ten artykuł zbiegł się z moim postem dotyczącym wypowiedzi p. A Larysza dotyczącej realizacji obietnic wyborczych. Ten "news" jest próbą rewanżu ze strony UM i jedynego słusznego medium dodam też "posłusznego " portalu. I tak się bardzo dziwię że redaktor Wrana nie ocenzurował mojej wypowiedzi co ma w zwyczaju . Niestety szanowny redaktor Wrana działa w sposób chaotyczny i kolejny raz próbuje tworzyć wirtualną rzeczywistość rodem z rybnik.com.pl nie mając aktualnych danych dotyczących ośrodka . Umieszczenie ogłoszenia ma związek właśnie z zapowiedziami p. Kuczery że wynajmie podmiotom gospodarczym teren nad zalewem cóż jak na razie plaże Kuczery nawet nie przypominają yeti które podobno są ale nikt ich nie widział :) Mamy styczeń do początku sezonu zostało w zasadzie 5 miesięcy czekam na te plażę z niecierpliwością . Ośrodek stanowi zwarty gotowy kompleks który można wynająć w przeciwieństwie do miejskich wirtualnych plaż … które mają być przedmiotem najmu . Cóż obawiam się że założenia p. Kuczery będą poddane weryfikacji ale to pokaże czas . Los ośrodka przy postawie Prezydenta Kuczery który na zasadzie a „ co mi tam wybuduje plaże nad zalewem a potem się będę martwił „ jest przypieczętowany .W biznesie nie można sobie pozwolić na ryzyko że miejscowa władza doprowadzi swoją polityką do sytuacji że sabotuje działalność podmiotu gospodarczego a przekonała mnie wypowiedz jednego z Prezydentów Miast którego gościłem we wrześniu ( dodam że miasta które powinno być przykładem dla Rybnika ) . Osoba ta stwierdziła że podziwia głupotę Kuczery ale to pewnie efekt jego pierwszej kadencji a zrozumie to na etapie kolejnej kampani wyborczej jak jego konkurent własnie wywlecze temat ośrodka . Dodam że teren ośrodka to teren pod zabudowę i tu należy upatrywać przyszłości dla tego pięknego skrawka Rybnika . Oczywiście już wtedy tylko dla wybranych a pozostali będą musieli poszukać plaż yeti . Pozdrawiam DK

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-06
    05:33:11

    17 59

    Przykopa Zapewniam jeszcze raz że firma działa i realizuje zamierzone „wyższe” cele niekoniecznie sprzedając frytki i piwo . Co do pomysłu wydarzenia kulturalnego oczywiście można takie zorganizować z tym że na zasadach rynkowych jestem otwarty na propozycje . Jeśli jest taki pomysł a ja mogę mieć z tego profit ? czemu nie . Nawet mam
    tytuł tego wydarzenia „ Piknik artystyczny inspirowany malarstwem Edouarda Maneta na OSWIR pod żaglami „ Osoby w nim biorące będą ponadczasowe i zostaną utrwalone w historycznym już miejscu tj ośrodku . Ciekawy pomysł proponuje potem urządzić aukcje obrazów ale tak za kilka lat a w przedmowie aukcyjnej zamieścić tekst „ Przedmiotem aukcji są obrazy ukazujące
     rozebranych ludzi leżących na kocyku rozłożonym na trawie i spożywających śniadanie na nieistniejącym ośrodku nad zalewem który został zlikwidowany przez głupotę ówczesnych władz jako ciekawostkę należy dodać że jego likwidacja była jedną z przyczyn przegranych kolejnych wyborów „ . :) Cóż zawsze staram się nawet w beznadziejnych pomysłach pozytywów :) Pozdrawiam DK

  • ~betta 2017-01-06
    07:27:19

    5 6

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2017-01-06
    09:50:04

    39 59

    Rząd rozdaje 500 zl z cudzych kieszeni, to się ludzie przyzwyczaili, że się za darmo wszystko należy. Należy się również mieszkanie w dużym domu jednorodzinnym, nawet jeśli ten dom truje wszystkich dookoła. Dziwne, że ktoś nie chce im fundować różnych przyjemności. Owszem byłoby fajnie, gdyby taki piękny teren należał do dobrze gospodarujacego miasta, ale skoro jest nieudolne, to właściciel ma prowadzić działalność charytatywną na rzecz pasozytow? Dziwne myślenie, no ale już się przyzwyczaiłam

  • ~ 2017-01-06
    10:39:34

    39 37

    KasiaT - dokładnie o tym samym napisałem w poprzednim artykule. Niektórzy ludzie tego nie rozumieją i nie zrozumieją nigdy, zauważ, że przeważnie są to osoby bardzo roszczeniowe, które uważają, że wszystko im się należy! Nie myślą tymi kategoriami, że 500+ jest z podatków nas wszystkich i wszyscy do tego dokładamy. W Polsce ok. 150tyś kobiet zwolniło się z pracy z powodu otrzymania 500+

  • ~minowa 2017-01-06
    12:51:13

    8 15

    @KasiaT - skończyło by się "należy mi się za darmo" gdyby były podatki pogłówne zarówno na szczeblu państwa jak i gminy. Ale jakie to niepolityczne ! A przecież to nie m2 działki czy budynku siedzą na ławce w parku ani nie m2 idą chodnikiem, tylko osoby.

  • ~drakoo 2017-01-06
    13:00:16

    22 26

    Fakt faktem robienie zdjęć to przesada, wprowadzenie samej opłaty by wystarczyło. A co do ludzi, przyzwyczaili się że to miejsce jest darmowe, można przyjechać na rowerze wypić piwko posiedzieć nad wodą. Ośrodek został sprzedany i jest to teren prywatny, chyba nikt nie jest na tyle głupi, żeby myśleć że ktoś go kupił w celach charytatywnych. Jeśli macie z tym problem to pretensje kierujcie do tych co go sprzedali, bądź UM dlaczego na to pozwoliło i nie wymyślili jakiegoś innego rozwiązania, skoro tak BARDZO chcą mieć miejsca do odpoczynku. Ból dupy że jest drogo też jest kiepski, jak Cie nie stać to nie idziesz do Delicje tylko do MCDonald's chyba proste nie? dlaczego w takiej sytuacji nikt się nie żali, że cena kawy jest tam droższa niż zestaw happy meal? Ale ciemna masa nie potrafi zrozumieć, że coś się zmieniło, niekoniecznie na lepsze, ale winny jest właściciel, który kupił to miejsce, a nie osoby które je sprzedały. Śmiało wyłóżcie paręset tysięcy na wybudowanie i wyposażenie restauracji, a następnie pozwólcie klientom przynosić do niej swoje jedzenie, udostępniając im jednocześnie za DARMO miejsce do konsumpcji.

  • ~drakoo 2017-01-06
    13:04:05

    22 27

    Swoją drogą, pewnie chcielibyście jeszcze żeby właściciel wybudował opisaną w artykule restauracje, hotel, tor do wakeboardu i broń boże nie zażyczył sobie za to opłaty!

  • ~drakoo 2017-01-06
    13:17:09

    22 30

    ~bartezz Jeśli ktoś ma pracować za 700 zł na pół etatu, czy nawet na 3/4 , to chyba logiczne że woli siedzieć w domu za 500 zł? Myślę, bądź przynajmniej chcę myśleć, że ten program powstał po to by przekonać ludzi do tego by mieli dzieci, idea jest dobra, chodź pieniądze powinny iść wyłącznie na rzeczy związane z potrzebami dzieci, np. ubrania dla rodziców się w to nieszczególnie liczą, dlatego lepiej by było gdyby te pieniądze były wydawane w postaci bonów, bądź na osobne konto z kartą która pozwalała by ściągać kasę tylko za dozwolone produkty.
    Skądś kasę trzeba wziąć, więc składają się na nią ludzie to chyba logiczne, na emerytury też składają się ludzie, więc jeśli myślisz tylko o sobie a nie o przyszłości i innych pokoleniach, powinni pozwolić płacić mniejszy podatek, nie wliczając składki na 500+ w zamian za to, że w przyszłości dostaniesz mniejszą emeryturę niż na to zasługujesz.

    Na WOŚP pomagać wszyscy idą bo to wydarzenie medialne, ale że ktoś dostaje 500 zł miesięcznie to już zazdrość człowieka zżera, szczególne tych którzy mieszkają sobie sami na blokach i wydają kasę tylko na swoje potrzeby, bo tak jest prosto i wygodnie.

  • ~MonikaRybnik 2017-01-06
    14:07:26

    59 10

    Jeżeli ludzie są dobrze traktowani i czują się komfortowo, to zawsze wracają do miejsc w których mają miłe wspomnienia i polecają miejsce innym. Ja osobiście lubiłam tam jeździć, ale podejście właściciela mnie zniechęciło. Miejsce przestało być przyjazne. Odstrasza na dzień dobry opłata za parking :) Strażnik zaglądający w torebkę czy czasem ktoś czegoś na teren nie wnosi :) oraz restauracja do której poszłam wraz z dziećmi. Zamówiłam desery i czekałam na nie prawie 20 minut po czym kelnerka przyszła i oznajmiła, że brakło i nie dostaniemy nic :) śmiech na sali. Posiedziałam przy stoliku z dziećmi, które się niecierpliwiły i to tyle. Tylko smaka im narobiłam i teraz weź wytłumacz, że wychodzimy :) Przykre. Poza tym nawet "darmusy" w końcu by kupiły jakiegoś loda czy frytki lub nawet głupiego lizaka, ale jak ktoś nakazuje to odgórnie, to zawsze reakcja jest odwrotna :) No cóż łakomy 2 razy traci. Chciał teren prywatny i potencjalnych klientów traktował jak przestępców to niech się nie dziwi, że ludzi było co raz to mniej. TEREN PRYWATNY :) WSTĘP WZBRONIONY :)

  • ~thomas_k7 2017-01-06
    15:31:57

    47 5

    Jestem ciekawy czy pan Kosteczko (w niektórych artykułach Konieczko :D) dalej się leczy :) Na co i jak wie sam pan Kosteczko :)
    Prędzej czy później zapłaci pan za swoje błędy :)
    Ma pan wiele spraw w sądzie. Mam nadzieję, że wyroki będą satysfakcjonujące dla pracowników :)

    Co do tematu Ośrodka - owszem, teren prywatny, ale na terenie prywatnym również obowiązują przepisy prawa. Niestety pan "Konieczko" o tym zapomniał udostępniając wizerunek osób pijących własny napój czy nakazywać ochronie zaglądać do plecaków. Do rewizji są uprawnione organy, a nie emerytowani ochroniarze :)

    Swoją drogą skoro wielokrotnie pan krzyczał, że na terenie prywatnym może pan wszystko, bo to pana, proszę kogoś zabić, pobić? Zobaczymy czy wtedy odpowie pan za swój czyn czy też nie, skoro na terenie prywatnym może pan robić wszystko :) Życzę powodzenia dla dzieci w prowadzeniu firmy :)

  • ~godka 2017-01-06
    15:46:58

    43 1

    Latem byłem tam pospacerować. Na bramie Mięśniaki skasowały bodajże 2 zł za wstęp i dały mi bilet ,,,, z datą sprzed dwóch dni. Na moje lekkie oburzenie (bo nie chodzę w ich wadze) stwierdzili, że wszystko jest OK.

  • ~argo44 2017-01-06
    17:07:16

    10 24

    ~thomas_k7 domniemam że jesteś tym funkcjonariuszem który był na "tapecie w Prokuraturze w Raciborzu " która badała twoje wyczyny właśnie w firmie Pana K w naszym środowisku ten przypadek był szeroko omawiany jako przykład nieprofesjonalnego działania . Z tego co mi wiadomo przedmiotem analizy vice Prokuratora Rejonowego w Raciborzu była osoba funkcjonariusza publicznego . Dla mnie jako prawnika skandaliczne jest że funkcjonariusz publiczny publikuje dane zawarte w aktach sprawy które prowadzi . Mam nadzieję że ktoś z KMP w Rybniku się opamięta i zrobi porządek z takimi praktykami . Dla mnie osoba tego Pana jest mocno kontrowersyjna ale nie usprawiedliwia to działania Pana nawet działając w imię "dobra sprawy " . Może podzieli się Pan swoją wiedzą na temat sprawy którą opisałem wcześniej ?? Z treści Pana postu wynika że ma Pan szereg wątpliwości a ogranicza się Pan do wpisów w tym miejscu . Jeżeli jest to potwierdzone pana obowiązkiem jest zawiadomienie właściwych organów . Na zakończenie dodam że dosłownie podżega Pan tę osobę do popełnienia przestępstwa na terenie który jako On sam pisze nie jest już właścicielem aby tylko móc zrealizować z góry podjęte działania !! Brak słów !!! Byłem daleki od oceniania funkcjonariuszy ale ten przypadek jest skandaliczny i zaczynam wierzyć że w przypadku niektórych instytucji cel uświęca środki ….

  • ~jajko 2017-01-06
    19:26:33

    39 1

    W takim miejscu jak ten ośrodek wystarczy odpowiednie nastawienie do klientów, stworzenie atmosfery. Ludzie sami przyjdą i będą wracać. Gdy dodamy do tego trochę wizjonerstwa, odpowiedniego marketingu i inwestycji to można coś osiągnąć. W tym ośrodku działo się całkowicie inaczej. Ludzie byli zniechęcani do odwiedzin, zamiast ładnych widoków koparki i kontenery, ceny w barze wyższe niż w McDonaldzie itp. Ktoś kto nie potrafi pracować z ludźmi i dla ludu powinien zatrudnić odpowiednie osoby. Czytając komentarze tego Pana odechciewa się tam zaglądać. Szybkie pytanie. Dlaczego pobliska knajpa Przynęta nie narzeka? Z tego co widziałem to miejsca mniej, a zawsze było tam więcej gości i rowerzystów niż na ośrodku. Co do darmusów to nawet rozdawnictwo przyciąga. Jestem pewien, że gdyby każdy gość ośrodka wjeżdżający rowerem na ośrodek otrzymałby np za darmo wode do picia to były by tam tłumy. Bo atmosfera przyjazna, bo warto itp. Niestety polscy małomiasteczkowi biznesmeni potrafią tylko narzekać na rząd, na podatki, na pogodę, na miasto itp zamiast pracować. Tutaj jest jednak przypadek specjalny bo nikt chyba jeszcze nie narzekał na klientów.

  • ~ 2017-01-06
    20:08:30

    39 1

    Na szczęście żyjemy w kraju w którym nie da się zmusić ludzi do kupowania czegokolwiek. Można za to zachęcać. Pan Dariusz chyba nie zrozumiał idei prowadzenia takiego biznesu. Z perspektywy klienta ośrodek nie był zachęcający i miał zła renomę przez takie pomysły ze zdjęciami. Czy naprawdę panie Dariuszu chce mi pan powiedzieć że ludziom trzeba było robić fotki i umieszczać w internecie? Nie wystarczyło podejść i zwrócić uwagi że jest to ośrodek prywatny i nie wolno wchodzić ze swoimi napojami. Nie wystarczyło postraszyć regulaminem i karą pieniężną? A na naprawdę opornego typa trzeba było zrobić to zdjęcie i postraszyć konsekwencjami. Ale przez takie pomysły, traktowanie ludzi jak złodziei już na wejściu, zaglądanie do toreb - no jak pan chciał osiągnąć sukces?

    Zresztą bądźmy szczerzy - w tym roku miasto chce udostępnić Pniowiec i odbędzie się to raczej na innych, bardziej przyjaznych klientowi, zasadach. Prawdopodobnie będzie to zabójstwem do tak nieudolnie prowadzonego byznesu jak pański i dobrze pan o tym wie. Osobiście mam nadzieję, że miasto nie pozwoli Panu wynająć na Pniowcu nawet stoiska z watą cukrową...

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-06
    21:18:07

    13 46

    Nie pomagały ani prośby ani groźby . Jazda na rowerze po namiocie restauracyjnym , kąpiel pod prysznicem na plaży zamiast wieczornej kąpieli w domu czy też kąpanie psów na kąpielisku , wynoszenie w bańkach wody czerpanej z ujęć na terenie ośrodka, załatwianie potrzeb fizjologicznych w dowolnych miejscach to tylko kilka przykładów zachowań mieszkańców Rybnika . Dodam że wprowadzenie opłat załatwiło wiele spornych relacji a na pewno nie narzekam tak jak pisze Jajko . Nigdzie nie jest napisane że nie będę prowadził działalności na terenie ośrodka . Dodam że mam naprawdę wiele innych zajęć niekoniecznie związanych z
    ośrodkiem . Dodam jeszcze że wiara w kąpielisko na Pniowcu jest powalająca . W 2014 roku
    podczas eksperymentu z miejscem wyznaczonym do kąpieli miałem zgodę na alternatywne kąpielisko na Pniowcu . Niestety jakość wody a co najważniejsze linia 20 KV która przebiega
    nad akwenem przekreśla jego przydatność jako legalnego miejsca przeznaczonego do kąpieli .
    Może znajdzie się ktoś kto wyda pozytywną opinie która pozwoli na jego utworzenie ale ja takiej osoby nie znalazłem . Nie zgodzę się że w Przynęcie nie narzekają i maja „plagę urodzaju „ o której pisze „jajko” widać jest na tyle blisko p. Sandry że wie jak to wygląda z jej perspektywy . Ja nie znam właścicielki Przynęty mam tylko złe doświadczenia gdy okazało się że pobiera nielegalnie prąd z naszej stacji transformatorowej a wcześniej wodę z rurociągu ośrodka , co nie do końca się jej podobało kiedy wprowadziłem działania mające na celu uporządkowanie tej sytuacji . Przynęta ma swoich bywalców co wiązało się z innymi godzinami otwarcia my mamy swoich klientów . Zapewniam że nie jestem zainteresowany stoiskami z watą cukrową nad Pniowcem .Kolejny raz zwracam uwagę że Rybnik zubożał w ostatnim okresie a poszukiwanie sensacji przez jedyne słuszne medium jest wręcz śmieszne . Wiadomością dnia jest ogłoszenie , lub kolejna informacja o likwidacji kolejnego przedsiębiorstwa . Ośrodek nie jest moim problemem od roku mogę ale nie muszę tam cokolwiek robić nie mam tzw „ciśnienia „ już nie …. Ogłoszenie dotyczyło okresu 2017-2018 potem już raczej nie będzie takiej potrzeby z racji zmiany charakteru tego miejsca o czy też już pisałem więcej niestety nie powiem nie jestem do tego upoważniony . Na zakończenie dodam że życzę bez wyjątku wszystkim dobrego samopoczucia w całym 2017 roku , takiego jakie mi towarzyszy niezależnie od tego czy są to osoby wylewające na mnie pomyje czy też przychylnie nastawione . Pozdrawiam DK

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-06
    22:21:43

    37 5

    Panie Dariuszu-dał Pan ciała i prowadzenie ośodka ewidentnie Pana przerosło.Życzę powodzenia w innych dziedzinach biznesu.Jednakże szkalowanie konkurencji to nieładna zagrywka.Powinna znaleźć finał w sadzie.No chyba,że sa jakieś dowody na złodziejskie praktyki włascicieli baru o którym Pan pisze.

  • ~ 2017-01-06
    22:34:39

    13 28

    Własność prywatna ma jak widać różne twarze. Panu Kosteczce wiele osób nie umie wybaczyć tego, że na terenie własnej posesji nie tolerował jedzenia własnego prowiantu czy też picia napojów z marketów. A z drugiej strony właściciele kopcących domów czy zachwaszczonych parceli uważają, że własność to rzecz "święta"? Pomyślcie najpierw, a potem komentujcie. Wcale nie jestem fanem tego co robi ten pan ale... skoro jedni mogą utrudniać innym życie ciągłym kopceniem w imię swojej własności, czemu Kosteczko nie może robić cashu na terenie ośrodka który do niego należy? Może go też zamknąć i wtedy Rybnik straci kolejne bardzo sympatyczne i miłe miejsce. Oby tak się nie stało.

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-06
    23:21:02

    22 4

    ~Orient- zgoda ale ten pan szkaluje innych co świadczy o jego poziomie.Zamiast całej szopki z rewizjami i nielegalnym publikowaniem zdjęć mógł wprowadzić bardziej cywilizowane rozwiązania.Np opłaty za wstęp i poprawę jakości dań serwowanych w swoim barze.Awantura o podatek też była żałosna.

  • ~joziak 2017-01-07
    00:18:52

    22 5

    Oświadczyłem się na ośrodku mojej żonie w 2007 roku .... Ciekawe czy ta wierzba i ławka pod nią jeszcze tam istnieje :)

  • ~Pablo_07 2017-01-07
    07:13:54

    90 2

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-07
    07:36:20

    7 35

    Ivona Krystyna Pawlowicz ( domniemam że ten nick jest nieprzypadkowy ) . Oczywiście że są dowody na cytuje „ złodziejskie praktyki „ inaczej bym tego nie napisał . Piszesz że można było w inny cywilizowany sposób . Nie zgodzę się z Tobą , dlaczego ??? Cywilizowanym sposobem było umieszczenie regulaminu a ja zakładałem że cywilizowani ludzie będą go przestrzegać . Niestety było to złe założenie bo zakładałem właśnie że przyjdą ludzie którzy uznają tę regulacje . Niestety do części tych ludzi nie dociera inny przekaz jak ten który był związany z darmusami i przekaz musiał być właśnie w języku którym się posługują na co dzień i
    ze strachu że wylądują na FB płacili lub przestrzegali regulaminu albo też poszukali sobie innego miejsca co było właśnie moim zamysłem . Ogólnie chyba nie ma sensu tłumaczenia pewnych kwestii ze względu że masz i tak ugruntowany pogląd . Odniosę się jeszcze do sprawy podatku którą tak krytykujesz . Masz urzędniczy sposób postrzegania świata i to jest pewna kwestia
    którą zmieniłem w swoim życiu . Kiedyś starałem się to zmieniać i wdałem się w wojnę z UM na jego terenie i zasadach czyli decyzje administracyjne które miały natychmiastowy rygor wykonalności a ja musiałem się odwoływać co trwało a wynik był niepewny . Od pewnego czasu właśnie patrzę w Twój sposób ale tylko po to żeby dostrzec twój koniec postrzegania czyli „horyzont' ale tylko po to żeby zrobić coś co go przekroczy i tak dokładnie zrobiłem z podatkami w UM dodam tylko że skutecznie bo przerosło to urzędników UM Rybnik i nie ma wojny dlaczego ?? bo urzędnik nie ma sposobu na jej rozpoczęcie .. Ta dewiza przyświeca mi w życiu codziennym tj „Darek nic nie musisz ewentualnie możesz „ a jak dodam że pozbyłem się szeregu „toksycznych „ ludzi z mojego otoczenia odbieram to wszystko jako pozytyw :) . Nie muszę prowadzić działalności nad zalewem ewentualnie mogę , nie muszę obsłużyć każdego ewentualnie mogę . Dlatego raczej pozostanę przy doktrynie „ mogę nie muszę „ tzn jeśli uznam że propozycja strony jest interesująca i satysfakcjonująca dla mnie będę dział jeśli nie pozostanę przy swoim postanowieniu noworocznym czyli 10000 km przejechanych na rowerze czego nie robiłem w ostatnim czasie czego i Tobie życzę abyś mogła/mógł realizować
    swoje postanowienia pozdrawiam DK

  • ~Darek Kosteczko 2017-01-07
    08:02:41

    7 40

    Pablo 07 o jakiej rzetelności chcesz pisać ?? Portalu Rybnik com pl nawet nie stać na sprostowanie . Można tylko domniemać że artykuł miał charakter „sponsorowany” i chyba też miał na celu lokowanie produktu np. miejskich kąpielisk typu yeti nad Pniowcem :) . Z mojej wiedzy redakcja otrzyma ultimatum do sprostowania tego artykułu do poziomu zgodnego ze stanem faktycznym w przeciwnym razie będzie ją czekała batalia w Sądzie . Ja ze swojej strony może poproszę o oficjalne przeprosiny ze strony p. Wrany i zobowiąże redakcje do rzetelności o której piszesz . Pozdrawiam DK

  • ~Pablo_07 2017-01-07
    11:01:52

    3 4

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~kierowcabombowca 2017-01-07
    11:15:52

    3 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Pixel_03 2017-01-07
    11:44:09

    2 8

    We are Anonymous.
    We are Legion.
    We do not Forgive.
    We do not Forget.
    EXPECT US!

    DDoS

  • ~hub381 2017-01-07
    13:19:15

    35 2

    Był za pragliwy,nawet ludziom dietetyczne kanapki zabierał.
    Nie było to jak za "ER",życie tu zawsze tętniło.
    Szkoda ośrodka a może ktoś się znajdzie i ożywi to miejsce ?

  • ~jajko 2017-01-07
    16:48:57

    27 0

    Tylko z Przynęta jest taka różnica, ze tam się jedzie z przyjemnością, tak jak kiedys do Ośrodka...

  • ~jajko 2017-01-07
    16:52:52

    31 1

    Mamy fajne podsumowanie wpisów pana z ośrodka. WYRUSZYŁ NA WOJNĘ - sam tak napisał. Fajny sposób na pozyskanie klienta i dogadanie się z miastem.

  • ~DK 2017-01-07
    22:08:50

    7 38

    Jajko to jechać do Przynęty i nie marudzić że mam zabiegać o klijenta i dogadywać się z urzędem . Po co ??? Dla kogo ?? Nie czuję takiej potrzeby i najgorsze jest to że Ty i tobie podobni myślą że ja coś muszę . Może to wreszcie dotrze do Ciebie i do innych osób o podobnych poglądach że nic nie muszę a trzy ostatnie lata spowodowały że obcowanie z takimi osobami powoduje u mnie wręcz reakcję alergiczną . Po co te stękanie ?? Co to zmieni ?? Ośrodek to już historia i tego nie zmienisz ani Ty ani tobie podobni którzy myślą że mają na coś wpływ . O jakich wojnach Ty piszesz ?? Ja napisałem że wdałem się w wojnę z UM na jego zasadach z tym że to już też jest historia . Dzisiaj jeśli to już UM musi chcieć wojenki ze mną , a problem w tym że nie ma na to sposobu jak to zrobić . Mam wrażenie że jednak dociera do Ciebie i wielu tobie podobnych że katalog miejsc przyjaznych dla was mocno się zawęża ale to nie jest już mój problem . Proponuje więcej asertywności w życiu , mniej zawiści i negatywnego myślenia . Swoją drogą krzykaczy tu cała armia których głowy są pełne złotych myśli jednak nie ma osób chętnych do podjęcia wyzwania polegającego na wynajmie . I pewnie tak zostanie a p. Kuczera sprytnie wybrnie z obietnic i stwierdzi ze może bym i zrobił plaże na Pniowcu ale i tak brak jest chętnych do ich dzierżawy więc po co to robić ... Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego i zmiany w podejściu do życia

  • ~Sandra Bucik 2017-01-08
    13:54:03

    8 31

    Argo mój kolego z branży zobacz to „
    ~thomas_k7 2016-06-20 16:08:13
    Właściciel ośrodka popełnia szereg nieprawidłowości.
    1. Narusza Ustawę o prawach autorskich i prawach pokrewnych poprzez upublicznienie wizerunku bez zgody osoby znajdującej się na zdjęciu.
    2. "Tępa dzido", "matołku", "głupia dziewczyno" - obraza, zniewaga - Art. 216 Kodeksu karnego.
    3. Groźby karalne - Art. 190 Kodeksu karnego - wystarczy poczytać odpowiedzi na profilu. 
    4. Pomówienie - Art. 212 Kodeksu karnego. Właściciel twierdzi, że osoby na zdjęciu popełniły wykroczenie. Niestety nie jest to żadne wykroczenie, a właściciel może co najwyżej w takim wypadku poprosić o opuszczenie swojego terenu. 

    Tyle ode mnie, za niedługo dodam film z ośrodka, gdzie Pan Kosteczko zapewnia mnie, że - cytując: "Będziesz rozróżniał dwa czasy do tego zdarzenia i po tym zdarzeniu a twoje postrzeganie świata radykalnie się zmieni". Pisownia oryginalna, ortografia, znaki interpunkcyjne u tego Pana kuleją strasznie.
    Dla wiadomości - nie neguję zakazu wnoszenia, jego teren, jego warunki, ale neguję rozpowszechnianie wizerunku, groźby, pomówienia i obrażanie. „
    I kto to mówi ten sam osobnik vel p. [fragment usunięty przez moderatora] który prowadzi rybnicką czarną listę pracodawców którego już skutecznie „wyprostowałam „ . Jak widzę Thomas nie dajesz za wygraną tylko już już bez paragrafów . Panie [fragment usunięty przez moderatora] vel Thomas ( prawdziwa tożsamość jest znana ) proponuje zaprzestać procederu o którym pisze mój Kolega to wręcz apel !! Jak funkcjonariusz może się tak zachowywać ?? Na marginesie gdzie jest to zapowiadane w czerwcu nagranie ?? Dla przypomnienia oprócz podżegania do przestępstw związanych z naruszeniem czynności ciała podżega Pan do narażenia życia i zdrowia no i zapowiada Pan prowokacje . Widzę że ma Pan swoisty kompleks i poczucie misji w stosunku do p. K co tylko dowodzi że według Pana cel uświęca środki , może złoży Pan aplikacje do CBA podobnie jak agent Tomek :) ma Pan dużo cech wspólnych : brak matury , poczucie misji , przekonanie o swoich racjach :) , no z uwdzeniem będzie miał Pan problem :)) . Dla Pana informacji dodam że celowo przywołałam to powyżej dlaczego ? Proszę się zastanowić

  • ~ 2017-01-08
    18:43:06

    17 14

    Ale tłumaczenia. Publikowanie zdjęć bez zgody jest nielegalne i koniec dyskusji.

  • ~thomas_k7 2017-01-09
    12:41:23

    24 4

    Szanowna Pani "szczewik (Bucik)" - jeżeli myślisz sobie Pani, że mnie "wyprostowałaś", grubo się mylisz :)

    Co do reszty - większych bzdur dawno nie czytałem ;) Podżeganie? Dobre. Proszę więc udać się na najbliższy komisariat i złożyć stosowne zawiadomienie. Życzę powodzenia :)
    Co do mojego kompleksu i misji - nie potrzebuję żadnej misji w stosunku do Pana Kosteczko :) Pan Kosteczko sam wie jakie ma problemy (zdrowotne również, o których wspominałem) i doskonale zdaje sobie sprawę z konsekwencji jakie poniesie :)
    Filmiku nie musiałem dodawać, "wielki Pan" od aparatu mnie nie sfotografował, proste :) Poza tym, to Pani sprawa? A może Pani to córka? Ciocia? Nie interesuje mnie kim Pani jest, dla mnie jest Pani po prostu śmieszna. Proszę zastanowić się po której jest Pani stronie - po stronie ludzi, uczciwych ludzi, którzy pracują, a zostają z niczym, czy po stronie ludzi, którzy za wszelką cenę chcą z człowieka zrobić robota, nie wypłacają wynagrodzenia na czas, zwalniają podczas trwania świadczenia rehabilitacyjnego, gdzie jeszcze nie upłynął okres, o którym mowa a Art. 53 Kodeksu Pracy... Zastanów się Pani głęboko nad sobą, bo póki co jesteś Pani antyludzka :)

    Ogólnie Pani komentarze sprowadzają się do bezsensownego pisania, proszę więc zacząć działać, a nie pisać bzdur, bo na prawdę jest Pani śmieszna. Próbuje mnie Pani nastraszyć czy co? Tyle ode mnie. Zamiast pisać, proponuję iść na komisariat. Po raz drugi - powodzenia.

    A swoją drogą, dobrze wiedzieć, że jestem funkcjonariuszem :)

  • ~jajko 2017-01-09
    13:42:31

    13 0

    Właśnie nic nie muszę i w tym roku odwiedzałem Przynęte. Jak chyba większość

  • ~myshorek1 2017-01-09
    15:03:21

    10 1

    Jakie miasto, taki Adam Gessler....

  • ~crafter800 2017-01-09
    20:25:07

    21 0

    Co to za lalka Barbie w okularach ?

  • ~DK 2017-01-10
    21:24:18

    3 10

    Szanowna Pani Sandro proszę zostawić już ten temat . To nie jest policjant , Thomas vel p. K. to człowiek z rybnickiego PIP który jak widać prowadzi swoistą krucjatę naruszając przy tym szereg przepisów , tracąc akta osobowe pracowników itp. . Z racji tego że zna znaczenie Pani nazwiska stawiam na inspektora „O” który nie potrafi pogodzić się z porażkami jego działań jednak znajomość prawa może wskazywać na inspektor W/M która swoją frustracje z brakiem aplikacji stara się skompensować udzielając gdzie się tylko da przy okazji tracąc akta osobowe pracowników . Te swoiste wymachiwanie szabelką tutaj to dowód że cóż tyle im pozostało pisać tutaj pod anonimowymi nickami nic tylko zacytować „Cała jego ciężka praca” :) . Tak jak pisałem wcześniej nie toczę już wojen na zasadach i terenie przeciwnika szkoda czasu i energii . Pisałem już wcześniej zastosowałem rozwiązania wybiegające po za ich urzędnicze spojrzenie . Thomas/ vel K. doskonale wie i jak widać nie potrafi z tym przejść do porządku dziennego . Cóż jak wiać nie ma nic gorszego jak urażona duma inspektora PIP . Ich działania naprawdę przywołują uśmiech na moich ustach te poczucie misji , zaangażowanie w sprawę :) . Jedynie co mnie cieszy że osoby te ciężko „celując” we mnie nie robią krzywdy innym bo nie są w stanie wykonywać dwóch rzeczy jednocześnie . . Zaznaczam jeszcze raz szkoda czasu na działania które pochłaniają mój czas i energię co też Pani zalecam . Pozdrawiam DK PS Thomas zapewniam że mój stan zdrowia psychicznego i fizycznego od czasu nie oglądania żałosnych facjat niektórych osób znacznie się poprawiło w zasadzie jestem okazem zdrowia . Mam nadzieję że to uszanujesz lub uszanujecie bo zdrowie jest najważniejsze !! :):):)

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-10
    21:41:51

    17 0

    ~thomas_k7 szkoda czasu i energii na odpowiadanie pani bucik.I tak nie zrozumie.Podobnie jak jej tatuś.Niedaleko pada jabłko od jabłoni.Po co toczyć dysputy -poczekamy -zobaczymy co z tego wyniknie.Szkoda,że władze miasta dopusciły do tego,że ośrodek dostał się w takie ręce.Pamiętam jak zachował się pan własciciel w stosunku do Olimpiad Specjalnych i Szkoły Życia.To zły człowiek i tyle.Ale jako własciciel może byc chamem.To jego prawo.I może dowolnie dysponować terenem.Np.przeznaczyć na hodowle kotów.

  • ~DK 2017-01-11
    08:51:22

    4 11

    Pani „Pawlovicz” nie znam Pani Bucik ale chętnie bym poznał :) , nie mam córki prawnik , moja córka przygotowuje się do matury . Co do Olimpiad specjalnych cóż widać że strasznie boli fakt że po próbie oszukania mnie przez osoby zajmujące się właśnie Olimpiadami stwierdziłem basta!, cynizm bezczelnego Pana doktora który stwierdził że na Łące będą mu dziękować za to że tam będziecie tam właśnie organizować Wasze imprezy . Jak na razie wylądowaliście na kotwicy i jak widać strasznie Was to boli . Powiem więcej takich osób które myślały że mając duży ośrodek będę prowadził działalność charytatywną nie brakowało od samego początku . Olimpiady specjalne , regaty prezydenckie , szkółka pana olimpijczyka i szereg innych instytucji które były przyzwyczajone do poprzednich relacji . Pani postyi innych przypominają mi wrzask pcheł które strząsł z siebie pies i teraz jest wrzask jakim prawem ?? przecież cały czas pasożytowaliśmy i było dobrze . Przy tym wszystkim pomija Pani rzecz najważniejszą jaką ? definicje pasożyta takiego wręcz definicyjnego i nasuwa się tu pytanie wręcz filozoficzne czy pasożyt ma prawo do głosu ??? w moje ocenie nie !! Może zakończmy tę bezsensowna polemikę która na pewno nic nie zmieni i nic nie wnosi . Na marginesie mogła Pani też kupić ośrodek szanse były równe dla wszystkich problem w tym że 99% ludzi to malkontenci i krytykanci nic nie wnoszący swoimi działaniami których największa inwencja to anonimowe pisanie na różnych forach .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-11
    09:06:32

    17 1

    ~~"dkosteczko"wszystko co pan pisze to swoista bufonada i dodatkowo stawianie siebie w roli ofiary.Oj jakie biedactwo-wszyscy się sprzysięgli ,żeby Pana oszukać. Samotny rycerz i ostoja uczciwości walcząca z wiatrakami zła. Może trzeba sie zgłosić do Ekspressu Reporterów albo Uwagi.Cała Polska pozna prawde o tym jak podli ludzie próbują Pana wykiwać. Sprzedawcę przeterminowanego żarcia.HeheheA z"Bucik" to taki prawnik jak z Pana wolontariusz.

  • ~obserwator444 2017-01-11
    10:31:22

    19 1

    Polecam zainteresować się tematem jak jest skanalizowany ośrodek pana DK.

  • ~Grzes 2017-01-12
    11:31:22

    18 0

    Panie Dariusz od dłuższego czasu śledzę informacje o wydarzeniach dotyczących zakupionego przez Pana ośrodka i zdaje się, że nie rozumie Pan pewnych niuansów w prowadzeniu różnego rodzaju biznesu. Najgorsze, że w ogóle nie stara się Pan tego zrozumieć i prezentuje pan postawę zacietrzewionego roszczeniowca. Po pierwsze prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na wykonywaniu instalacji elektrycznych czyli w branży ogólnobudowlanej gdzie trzeba być twardym wyjadaczem, żeby odnieść sukces to zupełnie inna bajka niż branża rekreacyjno- usługowa czy handlowa gdzie pierwszą zasadą jest to, że klient ma zawsze rację. Jeśli Pan tego nie zrozumie i nie zmieni postawy to będzie Pan musiał zwinąć biznes a ludzie będą się z Pana wyśmiewać, że nie potrafi Pan zrozumieć prostych zasad funkcjonowania w tego rodzaju branży. Proszę zmienić nastawienie do klienta, podejście do niego ( z szacunkiem ) a pieniądze z czasem przyjdą i odniesie Pan sukces. Do tego obarcza pan swoimi niepowodzeniami wszystkich w koło ( a to Prezydenta Miasta a to klientów odwiedzających ośrodek ) Oczywiście jako nowy właściciel ma Pan prawo zmienić zasady ale proszę to robić ze zrozumieniem, że przez kilkadziesiąt lat ten ośrodek był ogólnodostępny i do tego przywykli mieszkańcy Rybnika. Jeśli chce Pan zmienić zasady to musi Pan to robić w sposób " delikatny" i stopniowy a nie w tak napastliwy i agresywny ( surowe zasady reżimowo przestrzegane ) bo tylko przestraszy Pan klientów i nastawi ich do siebie negatywnie co doskonale słychać w komentarzach do tego tekstu. Ludzie przychodzą tam odpocząć i zrelaksować a nie stresować i rozglądać czy aby ktoś go nie przyłapie na zjedzeniu własnej kanapki. Będzie bardzo trudno to później zmienić. Niech Pan to przemyśli i zastanowi się bo nie warto tracić tak dobrej perspektywy stworzenia fajnego miejsca.

  • ~martin75fm 2017-01-13
    01:24:32

    0 7

    Pytanie co do prawa własności - ośrodek był dzierżawiony od UM czy wykupił go Pan Kosteczko ?

  • ~elmo 2017-01-13
    16:22:56

    20 0

    Martin, w artykule powyżej napisano : " kupił"... Jednakże jaki stan jest na dziś nie wiadomo, ponieważ rodzina K posiada jeszcze kilka firm, w których nawzajem są prezesami, współwłaścicielami, prokurentami...katak, katfive, wrofour, wrosix itd...

  • ~DK 2017-01-13
    18:35:56

    4 18

    Grześ 20 fajnie się czyta taki post który jest napisany merytorycznie . Nie jestem zacietrzewionym roszczeniowcem . Nie należę do tego typu ludzi , nie prowadzę firmy elektrycznej już od kilku lat . W branży w której działam mam prawo odmówić świadczenia usług a klient kupuje i płaci za usługi i nie wymaga mojej dozgonnej wdzięczności . Zawsze powtarzam że płaci za usługi i nie ma w jej zakresie pozycji „dozgonna wdzięczność wraz z pakietem tylko racji klienta ” Mam wrażenie że nie do końca Pan rozumie mój przekaz . Kupując ośrodek kierowałem się sentymentem do tego miejsca , chciałem coś zrobić fajnego . Niestety nie zdawałem sobie sprawy z pokładów chamstwa i roszczeniowej postawy ludzi która ma chyba jedynie uzasadnienie że w tej branży klient ma zawsze racje . Absolutnie nie obarczam prezydenta ani klientów , sprawa podatków jest zamknięta ale nie na zasadach pana Kuczery o czym też już pisałem . Na początku miałem pretensje do sposobu myślenia prezydenta ale z czasem odkryłem że w przypadku tej osoby nie ma głębszych procesów myślowych i dlatego nie zawracam sobie już głowy polemiką z tą osobą . Ogłoszenie ma związek z faktem że nie chcę mi się zasuwać na ośrodku nie jest mój więc niech się martwią właściciele . Ale jak już pisałem" pyskaczy: w Rybniku są całe zastępy ale chętnych nie ma więc albo będę ja to robił albo ośrodek będzie zamknięty . Tak jak już pisałem to kwestia czasu jak środek zmieni swoje przeznaczenie . Co do reżimowych zasad są one swoistym kompromisem pomiędzy tym co było a tym co chciałbym żeby było respektowane . Od słynnej afery z darmusami wprowadzone opłaty były egzekwowane i nie narzekałem . Moja decyzja ma związek z faktem że mam ogrom pracy przez 5 dni w tygodniu po 12 h i nie jestem w stanie pracować 7 dni w tygodniu a niedziela na ośrodku to swoisty sądny dzień . Coś we mnie pękło naprawdę stąd decyzja pozbycia się tego balastu nie ukrywam wiąże się też z uzyskaną gratyfikacją dla mnie . Musi Pan też wiedzieć że zakup ośrodka był swoistym doklejeniem sobie olbrzymiego tyłka który obojętnie jak się nie ustawiłem byle jaki urzędas i nie tylko , mógł sobie w niego swobodnie kopać bez ponoszenia konsekwencji . Proszę mi wierzyć gdybym mógł cofnąć czas to miałbym jedno życzenie powrót do daty 23.12.2013 roku proszę się domyślić jakiego wydarzenia ona dotyczy .
    Pozdrawiam naprawdę pozytywnie nastawiony DK

  • ~DK 2017-01-13
    18:53:56

    2 26

    elmo . co za heroiczny wysiłek wpisać moje nazwisko na stronie MS pozycja KRS w ciągu tygodnia czasu . Naprawdę jestem pełen podziwu dla twojej inwencji . Jeśli taki „bystrzak” ma problem gdzie ? co i jak ? to jestem spokojny :) . Dla pogłębienia twojej rozpaczy dodam że mamy firmy w CZ , DE , RUS , BG , SK , DK , GR , IT , F , UK , , LV i nie tylko , do tego mamy udziały w innych zagranicznych podmiotach więc musisz jeszcze naprawdę się wspiąć na swój „everest” percepcji intelektualnej aby móc cokolwiek dostrzec bo z „normalnego” swojego poziomu intelektualnego nic nie zobaczysz . Więc szukaj dalej , w zasadzie nie wiem czego ale jak widać masz poczucie misji . Powodzenia w poszukiwaniach widac moja skromna osoba strasznie musiała się zapisać w twojej pamięci . Kolejny "wyprostowany" z poczuciem misji ... Pozdrawiam DK

  • ~elmo 2017-01-13
    19:05:39

    20 1

    W towarzystwie gastronomicznym aż huczy od plotek o tym, że otwierają Państwo nowy punkt gastronomiczny ( celowo piszę "punkt" aby bez Państwa potwierdzenia nie zdradzać charakteru tej inwestycji) . Proszę się do tego ustosunkować.

  • ~Grzes 2017-01-13
    19:23:26

    13 0

    Panie Dariuszu ja doskonale rozumiem Pański przekaz. Wiem w jakiej branży Pan działał kiedyś z powodzeniem i wiem, że to jest branża rządząca się zupełnie innymi regułami niż ta obecna. Albo Pan zrozumie jakie zasady panują w branży nazwijmy ją rekreacyjno- usługowej albo nie zrobi Pan na tym interesu. Na podstawie obserwacji artykułów i wywiadów z Panem, uważam że popełnił Pan wiele PR-owych błędów od początku zarządzania ośrodkiem ( żeby nie powiedzieć, że wszystkie możliwe). Niech mnie Pan źle nie zrozumie bo nie chcę być wobec Pana złośliwy ale błędów było wiele. Jako klient Pańskiej restauracji na ośrodku widziałem tam wiele niedociągnięć w obsłudze i samej kuchni. Niech Pan zrozumie, że aby odnieść sukces w Pańskiej branży trzeba wyjść frontem do klienta bo od tego klienta ostatecznie zależy jaki będzie miał Pan bilans w kasie. Dlatego po pierwsze zasada "klient nasz Pan" i " klient ma zawsze rację" bo takie zasady obowiązują w handlu i usługach dla ludności. Wiem, że osobie z Pańskim temperamentem trudno będzie to wprowadzić w życie ale to taki biznes, że czasem trzeba zacisnąć zęby i uśmiechnąć się do największego nawet buca. Dlatego zamiast gonić klientów i fotografować za jedzenie kanapek ( tak jak jest czy było do niedawna ) to powinien Pan tych gości kanapkami częstować ( tak być powinno ). Czuje Pan różnice?

  • ~Grzes 2017-01-13
    19:28:13

    12 1

    Powiem Panu jeszcze na koniec tak: Uważam, że wystarczyłoby kilka prostych posunięć i niewielkich nakładów a ośrodek tętnił by życiem a ludzie chętnie go odwiedzali i zostawiali tam pieniądze.

  • ~DK 2017-01-13
    20:10:56

    1 6

    elmo bo pomyśle że siedzisz przed kompem i czekasz kiedy coś tu napiszę : ) co do reszty : no coment :)

  • ~DK 2017-01-13
    20:39:26

    5 8

    Pablo rzadko się tu zgadzam z tym co tu piszą ale Twoje posty są na tyle ciekawe że się do nich odniosę . Co do błędów to jest jeden nadrzędny data : 23.12.2013 czyli podpisanie aktu notarialnego wbrew wszystkim wokół mnie . Kolejna data to 1.06.2014 roku czyli otwarcie go na dotychczasowych zasadach . Dalsze błędy to robienie czegokolwiek z nadzieją ze to może przyniesie efekt , od początku miały być wprowadzone ostre zasady rynkowe . Kolejną złą decyzją była próba stworzenia całosezonowej restauracji potężne koszty a przychody w zasadzie tylko w niedzielę . Złą decyzją było znowu wbrew informacją ze strony poprzedniego właściciela pozostawienie na ośrodku Małka który dużo zrobił w ramach czarnego PR oraz nie uregulowanie spraw mediów z p. Ossą ( Przynęta ) . Bez wątpienia dobrym kierunkiem była plaża i miejsce do kąpieli bo bez tego to miejsce by nie istniało , dobrym kierunkiem było stworzenie przynajmniej namiastki lepszej bazy hotelowej niż ta dotychczasowa . Złym kierunkiem było rozpoczęcie budowy restauracji i domu przyjęć według „projektu” Wawrzyniaka który roztaczał swoje wizje nie mające odniesienia do realiów rybnickich a o gastronomii ma taką wiedzę jak o całej reszcie . Zamiast tego "gniota" w tym miejscu miało powstac miejsce zaślubin outdoorowych z wyposażeniem Z perspektywy czasu mogę powiedzieć że to miejsce to królestwo piwa , zapiekanek i kiełbasy z grilla i w tym kierunku należało iść dodając sezonową restauracje lub barek . Gdyby tę kwotę 3 mln PLN która tam została „wpompowana” po zakupie przeznaczyć na infrastrukturę związaną z tymi trendami na pewno wynik byłby inny . Niestety łatwo się mówi z perspektywy czasu . Ale bez wątpienia 5 ha nad wodą stanowi dobrą inwestycję finansową a docelowe przeznaczenie jako terenów dewloperskich było najlepszą decyzją dla tego miejsca z punktu widzenia zainwestowanych środków i ich najszybszego odzyskania . Pablo mam propozycje jeśli masz „wizję” to składaj ofertę na dzierżawę ośrodka dwa lata to kawał czasu i z tego co piszesz ma wizję to sprawdź ją w praktyce najwyżej stracisz trochę swoich pieniędzy albo zarobisz dużo więcej jeśli okaże się że Twoja teoria ma zastosowanie w praktyce . Jestem za !! szkoda tego miejsca naprawdę ale w biznesie nie ma sentymentów i miejsca na skrupuły , przynajmniej ja już ich nie mam . Na zakończenie dodam że byłbym idiotą gdybym twierdził że ja nie popełniam błędów wiem jak działa to nad zalewem . Problem w tym że mam inną alternatywę i mam wybór i w tym przypadku matematyka a dokładnie liczby są nieubłagane , czyli ?? wybieram druga alternatywe .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-13
    22:06:50

    8 4

    Właściciel OSW się dzisiaj strasznie rozgrafomanił . Krąg winnych jego nietrafionych decyzji biznesowych powiększa się.Właścicielka sasiedniego baru,pracownik "odzidziczony po poprzednim wlascicielu,prezydent miasta,pracownia projektowa,która wykonala wizualizację jego pomysłu natychmiast opublikowaną na rybnickim portalu.(darmowa reklama -darmus ) Nawiasem mówiac biznesman nie uznał za stosowne,żeby zapłacić firmie za wykonanie usługi. A skoro na gastronomii zna się tylko ze strony konsumpcji to mógł sobie dać spokój albo nabrać trochę pokory i nauczyć sie od specjalistów.Obwinianie otoczenia przypomina jako żywo syndrom uzależnionego.No i ta megalomania.Wniosek-liposukcja jest szkodliwa

  • ~DK 2017-01-14
    09:39:22

    3 15

    Ach ! Pavlowicz ręce opadają jak widać twój brodzik intelektualny przepełniony jest jadem i resztkami mózgu po nieudanym zabiegu liposukcji …. może odpłyń w inne miejsce hejtuj może smog ? Może WOSP ? . Pisząc o błędach pisze o swoich błędach gdybyś dalej miał/miała problem ze znalezieniem tego kontekstu w tym co napisałem . Co do zapłaty za wizualizacje to jesteś w błędzie kosztowała 30 tyś i jest zapłacona w całości . TOPROJEKT nie otrzymał zapłaty za „projekt” ale to już nie jest mój problem tylko Wawrzyniaka cóż z tego co wiem czekają go same ciekawe rzeczy szczególnie czytając opinie Politechniki Gdańskiej która nie zostawia suchej nitki na tym „gniocie” . Nie jest to jedna już mój problem , już nie .. Zastanawiam się tylko do któego mojego funclubu należysz ??bo jest ich kilka . Pochwal się jaka "krzywda" dotknęła twoją osobę

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-15
    23:43:09

    9 4

    Szanowny właścicielu OSW- twój ostatni wpis obrazuje stan twego umysłu.Degrengolada.Nawet prawidłowej nazwy firmy projektowej nie jesteś w stanie podać.Dzięki za troskę ale zapewniam,że nikt mnie nie skrzywdził.W przeciwieństwie do ciebie nie obwiniam nikogo o swoje niepowodzenia.

  • ~DK 2017-01-16
    17:00:45

    2 6

    Pawlowicz myślałem że brak reakcji to efekt głębszych przemyśleń . Jak widzę brodzik intelektualny to jedno a buta połączona z głupotą i lanie jadem to drugie . Żebyś nie narażał/a swojej inwencji podaje link www.toprojekt.com czyli ups .. pawlowicz zaktualizuj dane :) Jednak mam wątpliwości co do faktu braku krzywd... cóż mam jednak inne wrażenie że ktoś mówiąc że jesteś doskonały/a i masz ogromną wiedzę jednak wyrządził tobie ogromną krzywdę . Co do stanu mojego umysłu tomasz racje też zaczynam się martwić , naprawdę pisząc kolejne odpowiedzi staram się dostosować do twojego poziomu a dokładnie zniżyć . Niestety czuję że nie uda mi się osiągnąć twojego poziomu intelektualnego zera .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-17
    12:28:44

    5 2

    ~Właścicielu OSW widzę,że prawda zabolała. Rozumiem,że posiadasz wszystkie te negatywne cechy które przypisujesz innym .Cecha prymitywnych osobników.Może lepszy lansik będzie jak zgłosisz się do reality show-"Rodzina Pustaków" .Tylko nazwy naszego miasta nie podawaj-bo obciach bedzie.

  • ~DK 2017-01-17
    16:05:00

    2 5

    Oj Pavlowicz ręce opadają bez sensu pisanie z tobą nawet tutaj . Jeśli ja mam wystąpić w programie „rodzina pustaków” to w twoim przypadku nie wiem .. może „trudne sprawy” ?? Może chcąc mieć temat dotego programu zastosować hasło media marktu „ nie dla idiotów „ ?? . Cechy prymitywnego osobnika to chyba efekt kolejnej próby zrównania się z twoją osobą i jej poziomem intelektualnym . Jak widać mając na uwadze jej zerowy poziom jest to wyjątkowo trudne zdanie. Mam pytanie czy dokonałaś/eś epokowego odkrycia że TOPROJEKT to dawny TOP PROJEKT ?? czy odszukanie tej drobnej wręcz subtelnej różnicy literowej przekracza twoje możliwości analityczne ? Może powoduje to zakłócenie np. czynności życiowych ze względu na fakt że jak oddychasz nie jesteś w stanie robić niczego innego ?? Są to pytanie natury moralnej , a dlaczego ? Może wskazując ten link do przeczytania co pewnie zajęło tobie wiele czasu naraziłem twój i tak mocno przeciążony mózg na niedotlenienie !? Jeśli tak to przepraszam i obiecuje nie będę już zadawał takich trudnych zadań analitycznych które mogą narazić twój jakże "wybitny" byt na niebezpieczeństwo .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-17
    16:58:41

    3 5

    ~~kostećko-Haha widzę ,że znowu sie upiłeś i mas problemy z percepcją .Nie wysilaj sie puchatku na skomplikowane konstrukcje słowne ponieważ zwyczajnie to cie przerasta.Zanim napiszesz cokolwiek na tematy medyczne -doucz sie bo brak ci podstawowej wiedzy a na egzaminie z pierwszej pomocy w straży ściągałeś.Z tą moralnością tez nie trafiłeś.Naucz się znaczenia słów,których używasz.Przynajmniej teoretycznie bo jak jest z praktyka kazdy idzi .P.s.Fajnie,że wielokrotnie upubliczniłeś w negatywnym kontekście nazwę firmy projektowej.I poznałeś jej właściwa nazwę.

  • ~DK 2017-01-17
    19:18:44

    3 7

    Pawlowicz jest taka doktryna życiowa „ Nie walcz z idiotami bo nawet jeśli zniżysz się do ich poziomu i tak pokonają ciebie doświadczeniem „ cóż mam wrażenie i tym razem tak jest . TAK ! Pawlowicz twoje doświadczenie pokonało mnie . Nie upiłem się tylko upoiła mnie treść twoich postów, myśli tam zawarte są po prostu bezcenne a nazwanie mnie puchatkiem wskazało mi źródła tych dzieł wybranych rodem z rybnik.com.pl . Co do upubliczniania to mogę to napisać gdzie tylko chcesz że projekt TOPROJEKTU vel TOP PROJEKTU jest zwykłym gniotem . Tak na zakończenie twojej dla twojej nieomylności ta pracownia zmieniła nazwę wiosną 2014 roku nawet brałem udział w „wielkiej „ fecie z tej okazji . Jeszcze raz wskazuje link www.toprojekt.com ( lewy + roler , kopiuj lub contol C , wklej do paska control V ) pozwoli tobie dokonać epokowego odkrycia że to jednak TOPROJEKT .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-17
    23:57:40

    6 5

    ~~kośtećko-przyznaję ci rację-cała twoja osobowość to jeden wielki gniot.Instrukcja obsługi komputera zwłaszcza w twoim wydaniu jest dla mnie zwyczajnie śmieszna.No i nie obchodzą mnie fety na których masz niepowtarzalną okazję ,żeby się za darmo nażreć a potem obsmarować organizatora,któremu do pięt nie dostajesz.I tak tego nie zrozumiesz .hahaha

  • ~DK 2017-01-18
    22:16:23

    3 9

    Cóż Pawlowicz przynajmniej wiem kim jesteś :) `no dobra domyślam się . Widzę że zwyczaje plemienne dalej obowiązują w Toprojekcie czyli wódz „ wielka wizja” ma widzę autorytet jak Castro na Kubie . Cóż nie jestem w stanie sprostać utopii wodza Toprojektu . Cóż jako przykład jego światłych wizji daję wszędzie pomysł 5 km wężownicy dla pompy ciepła na dnie zalewu której koszt to ok 1, 5 mln , kuchnia dla 45 kucharzy , jedna sala przedzielona cienkimi ściankami dla trzech wesel no i najlepszy pomysł dom weselny bez toalety na kondygnacji gdzie jest dana uroczystość . Naprawdę chylę czoła i zgadzam się że nie ma szans żeby dorównać w radosnej twórczości Wawrzyniaka którego wizje nie mają sobie równych i nie przekładają się na realia . Naprawdę artyzm tej osoby powinien kończyć się na wizjach które po dokładnej weryfikacji powinni wdrażać inni a z samym wdrażaniem ta osoba nie powinna mieć nic wspólnego . Cóż Wawrzyniak to teoretyk który chce zarabiać na trzech frontach czyli płacić ma inwestor , dostawca materiałów no i wykonawca robót . PS nie nażarłem się bo catering był taki jak firma i właściciel beznadziejny tu też obowiązywała konsekwencja jak zawsze chu...o ale jednakowo .

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-19
    00:06:22

    7 4

    ~~kostećko -niestety twoje domysły to takie samo pudło jak pomysł zostania restauratorem i serwowania gościom wstrętnego,przeterminowanego żarcia. Nawet na pikniku dla niepełnosprawnych.Jakie własciciel takie "potrawy"A te inwektywy n/t projektantów to jak widać zemsta za catering,który nie przypadł do gustu. Za mało było.Hhahaha

  • ~DK 2017-01-19
    19:55:40

    2 10

    Pawlowiczkolejny raz poddam się doktrynie „ Nie walcz z idiotami bo nawet jeśli zniżysz się do ich poziomu i tak pokonają ciebie doświadczeniem " nie bedę nic więcej już pisał szkoda czasu . Może dla ciebie bycie idiotą to normalność mnie już męczy pikowanie do twojego poziomu i ciągłej kąpieli w brodziku intelektualnym.

  • ~Iwona Krystyna Pawlovicz 2017-01-20
    23:18:20

    7 7

    ~~kostećko -używaj słów,których znaczenie rozumiesz .W"brodziku intelektualnym" to faktycznie możesz tylko zażywać kąpieli bo nie masz wystarczającego potencjału,żeby go "przepłynąć".A pikować to można tylko z wysokiego pułapu a to niemożliwe dla kogoś kto tkwi na brudnym piachu swojej pseudoplaży . Dzięki za miłe pogawędki i pocieszne wpisy.

  • ~Barbara Neumann 2022-01-06
    20:31:57

    1 1

    Dariusz Kosteczko - sprzedam zestaw wierzytelności ok. US$ 15,500.00
    http://cissarz.com/aktywa/dariusz-kosteczko/

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4917