zamknij

Biznes

Czerwionka: spot w ogólnopolskich telewizjach, a plakaty w pociągach Intercity

2012-04-23, Autor: 
Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czerwionce-Leszczynach nabiera tempa. Spot z udziałem Barbary, Karoliny i Karola, bohaterów kampanii można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a reklamę z udziałem trójki bohaterów na ogólnopolskich portalach informacyjnych. Twarze mieszkańców Czerwionki widnieją też na plakatach w pociągach PKP Intercity.

Reklama

- To największa kampania z dotychczas realizowanych przez gminę działań na rzecz pozyskania inwestorów. I choć na jej ostateczne rezultaty przyjdzie jeszcze poczekać, dzięki niestandardowym pomysłom na realizację działań reklamowych projekt spotkał się już ze znaczącym zainteresowaniem mieszkańców, mediów oraz ekspertów w branży reklamy - zapewnia rzecznik czerwioneckiego magistratu, Hanna Piórecka-Nowak.

- Wszystko za sprawą nietypowego pomysłu na promocję, który bohaterami kampanii uczynił samych mieszkańców gminy – podkreśla Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna w agencji.bringMore Advertising, która realizuje kampanię - Kampania Czerwionki –Leszczyn pokazuje, że promocja inwestycyjna podobnie jak reklama produktów masowych musi opierać się na wyrazistej idei, a nie stonowanym przekazie biznesowym, który może zginąć w szumie podobnym komunikatów konkurencyjnych regionów. Co więcej, skończył się monopol wielkich miast na głośne kampanie promocyjne. Dzięki programom unijnym, także mniejsze jednostki mogą wyeksponować swoje atuty na ogólnopolskiej arenie. Liczy się zaradność władz w pozyskiwaniu funduszy i współpraca z marketingowcami, którzy przebiją się z pomysłem przez szum reklamowy - dodaje Barbara Pczycka.

 

Oprócz spotu reklamowego, który aktualnie jest emitowany na antenie ogólnopolskich telewizyjnych kanałów biznesowych, Polsat News oraz TV Biznes, na stronach największych serwisów informacyjnych w kraju pojawiły się reklamy Czerwionki-Leszczyn. Plakaty z wizerunkami trójki bohaterów zamieszczone zostały także na czas jednego miesiąca w pociągach spółki PKP Intercity SA. 

 

Zobacz spot, promujący tereny inwestycyjne Czerwionki-Leszczyn:

 


 

Jak zapewniają przedstawiciele magistratu, kampania przyniosła już pierwsze efekty. - Kampania już w znaczący sposób przyczyniła się do wzrostu zainteresowania ofertą terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie naszej miejscowości – mówi Krystyna Jasiczek, naczelnik Wydziału Rozwoju Gminy i Miasta. - Obserwujemy zarówno znaczny wzrost odwiedzalności strony investcl.eu, a także bezpośrednio kierowanych do naszego wydziału zapytań o konkretne grunty. Jeden z terenów objętych kampanią już udało się sprzedać, mamy nadzieję, że realizowane działania promocyjne, przyczynią się finalnie do wzrostu miejsc pracy na terenie Czerwionki-Leszczyn - tłumaczy Krystyna Jasiczek.

Oceń publikację: + 1 + 9 - 1 - 5

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (5):
  • ~AMP 2012-04-24
    06:38:45

    0 0

    Bardzo dobry pomysł! I tak trzymać! Inni niech tylko biorą przykład. Reklama inna niż wszystkie - zapewne nie wszystkim się spodoba ale - ale wg mnie to jest to!

  • ~ 2012-04-24
    11:21:15

    0 0

    Czerwionka... zaglebiem chyba zuli i menelki?

  • ~Maniak 2012-04-25
    13:56:51

    0 0

    Swietny pomysl na wypromowanie miasta. Zreszta ze wzgledu na niewielka odleglosc do autostrady mysle , ze to miasto ma szanse na niezly rozwoj. Nie widze np zadnej przewagi Rybnika jezeli chodzi o atrakcyjnosc dla inwestorow wrecz przeciwnie, chyba ze ktos chce otworzyc kolejny sklep.

  • ~luukasz_21 2012-05-01
    19:53:47

    0 0

    Zadam jedno pytanie: ile kosztuje cała kampania?? Do kogo chcemy dotrzeć tą kapmanią? do inwestorów? dlaczego nie wyjeżdżacie na zagraniczne targi by promować swojego regionu?Dlaczego nie zorganizujecie imprezy kulturalnej czy sportowej tak by o was w Polsce usłyszano? na pewno tańsza forma promocji a macie takie możliwości!(tor crossowy). Nie jestem do końca przekonany czy ta kampania przyniesie jakieś rezultaty w formie przyciągnięcia inwestorów.
    pozdrawiam;)

  • ~ 2012-05-02
    00:00:51

    0 0

    Czerwionka budzi u większości politowanie... Powiedzcie w Rydułtowach, Knurowie czy Raciborzu czy Czerwionka kojarzy się z czymś dobrym a was wyśmieją... Kampanie niczego nie zmienią. Jeśli Czerwionka będzie zmieniać się na lepsze, ludzie to na pewno zauważą. Jadąc pociągiem do Katowic na razie w Leszczynach i Czerwionce widać same rudery - dworce, dawne zakłady mięsne, dawną kopalnię... Obraz nędzy i rozpaczy.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5068