zamknij

Wiadomości

Amstaff zaatakował 2-letnie dziecko. Maluch trafił do szpitala

2018-03-04, Autor: 

Groźne zdarzenie na ul. Orzepowickiej w dzielnicy Nowiny. Pies rasy amstaff zaatakował 2-letnie dziecko. Maluch został przewieziony do szpitala.

Reklama

Do zdarzenia doszło około południa. Miał być na spacerze ze swoją właścicielką, ale bez kagańca i smyczy. W pewnym momencie zauważył matkę z idącym dzieckiem. Rzucił się na malucha. Prawdopodobnie nie ugryzł go, ale podrapał. Dziecko zostało przewiezione do szpitala z niewielkimi obrażeniami twarzy.

Sprawę prowadzi teraz rybnicka policja. Do tematu będziemy jeszcze wracać.

Oceń publikację: + 1 + 23 - 1 - 70

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (34):
  • ~ 2018-03-04
    21:17:20

    Ooo, znajoma morda... To właścicielom tego pieska zwracano na ulicy tyle razy uwagę, że taki pies chodzi bez smyczy a nie powinien. Tyle razy mieli na to wyjeb... “bo te psy nikomu nic nie zrobią". No i macie, bo zakute łby mają wszystko gdzieś.

  • ~norton 2018-03-04
    21:21:15

    No to teraz czekam na informację w sprawie odszkodowania dla rodziców malucha. Bo to chyba najlepszy sposób na dotarcie do zakutych łbów właścicieli psów wszelkich ras wypuszczających swoich podopiecznych bez smyczy i kagańców.

  • ~askup 2018-03-04
    21:22:17

    Mam alergię na wolno biegające psy i hasło właściciel "on nic nie zrobi" - pies to jednak zwierzę i nigdy nie wiadomo do końca jak się zachowa. Nie mogę iść z dzieckiem na spacer do parku bo pełno psów spuszczonych bez smyczy, nie można spokojnie iść na spacer między domami bo nagminnie jakiś szczekający pikuś nagle wybiega z otwartej posesji.....

  • ~orka 2018-03-04
    21:43:51

    pies do odstrzału, a właściciel wysokie odszkodowanie i do więżenia bez żadnych zawiasów, bierność policji i straży miejskiej jest porażająca kiedy zaczniecie wlepiać mandaty tym troglodytom którzy wyprowadzają wszelakiej maści "pieski" bez smyczy i kagańca, do następnej tragedii oby nie.

  • ~Terrorysta 2018-03-04
    22:25:07

    ograniczyć prawa rodzicielskie za niedopilnowanie dziecka ! pies biegł,a matka pewnie fejsa sprawdzała,nie wierzę że nie było czasu na jakąkolwiek reakcję.

  • ~awas 2018-03-04
    22:28:06

    piętnować i karać takie zachowanie nieodpowiedzialnych właścicieli psów ja już kilka razy miałem zdarzenie z takimi bydlakami. tylko, że wiem jak się zachować w takiej sytuacji być może dlatego uniknąłem tragedii a na koniec powalające hasło właścicieli - on nic nie zrobi... no ja pier.....

  • ~ 2018-03-04
    22:30:17

    A zwróć uwage wlascicielowi, oj, To będzie obraza majestatu i jeszcze zbluzga

  • ~Paweł Ilks 2018-03-04
    22:37:38

    ~orka a dlaczego pies do odstrzału??? czy to pies powinien się domagać od właściciela kagańca??? uważam, że to właściciel do odstrzału ...

  • ~Grażyna Kolcun 2018-03-04
    22:55:18

    my mamy amstafa i dzieci nic mu nie przeszkadzaja jak ma ich dośc to ucieka od nich a york mnie poszarpał na ulicy bo ponoć mały i mnie nie zje hahha

  • ~Grzegorz Monika Nowak 2018-03-04
    23:10:38

    Po pierwsze to powinni zrobić zezwolenia specjalne dla właścicieli takich ras polegające na psychice i znajomości rasy wlasciciela, bo ludzie zamiast z miłości do rasy, kupują dla szpanu. Po drugie to gdyby ten pies chciał krzywdę zrobić temu dziecku to by wystarczyła sekunda. A jak wspomniał "Terrorysta" powinni sprawdzić co matka robiła w tym czasie, bo zgadzam się z "Terrorysta" współczesne matki zamiast patrzeć na dziecko to patrzą w telefon. Na drogę też wychodzą z telefonem w ręku pod koła, bo przecież są pasy i ma pierwszeństwo, ale nie zdaje sobie sprawy ze samochód na wychowanie potrzebuje trochę czasu, oczywiście kierowca przed pasami powinien zwolnić, ale młode matki dzisiaj bardziej interesują się fejsem niż bezpieczeństwem swoim i swoich najbliższych....

  • ~Grzegorz Monika Nowak 2018-03-04
    23:12:00

    6 59

    Wychamowanie **

  • ~orka 2018-03-04
    23:21:44

    99 23

    ~Paweł Ilks, dlaczego pies bardzo proste zrobił to raz zrobi to ponownie, nie można pozwolić na takie ryzyko,

    ~Grażyna Kolcun, dobrze że ten york nie zeżarł pani w całości, ludzie litości porównujecie yorka do amstafa trochę rozsądku

    ~Grzegorz Monika Nowak, a to teraz obróćmy kota ogonem, winne dziecko z matką, szło ruszało nóżkami może podskakiwało o zgrozo, a powinno zobaczywszy PANA Z PSEM obrócić się tyłem i nie ruszać się nie mrugać aż PANNISKO z pieskiem się oddali

  • ~ 2018-03-04
    23:22:00

    91 9

    od pewnego czasu możemy zaobserwować swoistego rodzaju "terroryzm" uprawiany głównie przez wielu właścicieli czworonogów, mieszkając w bloku mają duże psy, bo to dla wielu pewnego rodzaju prestiż, pies musi się wybiegać gdzie, oczywiście w przestrzeni publicznej, jadąc na rowerze, czy idąc na spacer do lasu, co chwilę podbiega do mnie pies, oczywiście bez kagańca, który według właściciela "jest łagodny i nie gryzie i chce tylko powąchać", ale ja nie mam ochoty, by to sprawdzić, oczywiście "psie szlaki" naznaczone są psimi odchodami, bo kto sprząta po swoim psie, szczególnie w lesie, czy ścieżce wzdłuż rzeki, szkoda że musi się wydarzyć tragedia by chociaż na chwilę wrócił abstrakcyjny temat kagańców i puszczania psów luzem, a wkrótce psi temat przycichnie . wszystko wróci do normy, a dla właścicieli czworonogów kagańce będą nadal w przestrzeni publicznej, abstrakcją

  • ~x.treme 2018-03-04
    23:22:27

    Kto kupuje takie obrzydliwe i agresywne psy? chyba tylko patologia

  • ~ 2018-03-04
    23:24:33

    85 5

    jeżeli nawet matka była bardziej zajęta fejsem, niż pilnowaniem dziecka (czego nie popieram ), to jeszcze niektórzy będą próbować wmówicć że to jej wina, a nie właściciela który puścił luzem, bez wyobraźni swojego pupila ?
    przy okazji pytanie do Redakcji jak zakończyła się sprawa zagryzienia yorka przez psa w stylu wilczura (informacja z dnia 2017-10-04. ), rozeszła się po kościach ?

  • ~awas 2018-03-04
    23:49:55

    jak można rozumować takim tokiem, że niektórzy tu jeszcze zwalają winę na matkę? choćby ta matka i patrzała w dwa telefony naraz i miała przed sobą i trzy fejsy to nic nie usprawiedliwia właściciela takiego psa przed zachowaniem rozsądku by założyć mu kaganiec i trzymać bydlaka na smyczy!

  • ~Natalka616 2018-03-05
    05:26:48

    97 3

    Mąż ostatnio byl na rowerze z psem (pies przypiety odpowiednio smycza do roweru) i nagle wylatuje pies srednio-mniejszy i z zebami na nich
    Mąż slyszac go z daleko zszedł z roweru i pies sie rzucil, odruchowo go kopnął by ich nie ugryzl i dał im spokój
    Kobieta jeszcze starała sie go opieprzyc, ze jej pieska to moglo boleć a pozatym pies wystartował nie do niego a do naszego psa i jakim prawem go kopnął
    Mieszkam przy lesiem ale psa nigdy ze smyczy nie spuszczam mimo ze grzeczny i łagodny. Sa wybiegi specjalne oraz ogródek do biegania.
    LUDZIE PIES TO ZWIERZĘ ZE SWOIMI INSTYNKTAMI MYŚLCIE!!!

  • ~ 2018-03-05
    06:59:26

    29 72

    od kiedy pies atakuje drapiąc?zapewne chciał się tylko pobawić ale matka nie dopilnowała dziecka

  • ~ 2018-03-05
    07:29:38

    54 10

    "Chcial się tylko pobawic" przeciez, niuniuś kochany. Nie rozumiem dlaczego ludziom nie podoba się gdy pies (a czasem wrecz bydle) skacze na nich, ślini, drapie, brudzi. Przeciez on tylko chce się bawic!

  • ~ 2018-03-05
    07:30:19

    78 2

    @ ~dddsgsfafggf - bo duże psy tak mają... nie jest to pierwszy pies, który podchodząc do człowieka "skacze" do niego. Sam nie raz byłem przypadkowo podrapany, bo jeden pies z drugim skakały z radości, że mnie widzą.

    A teraz wyobraź sobie, że są ludzie, którzy z jakiegoś powodu boją się dużych zwierząt. Załóżmy, że jest to dziecko - dajmy na to czterolatek. Podbiega ci taki piesek do Twojego dziecka i próbuje się "przywitać", drapiąc dziecko po twarzy oraz - siłą rozpędu - przewracając je na ziemię... dziecko jest podrapane i robi sobie krzywdę. Sam miałem psa i mój pies był tak wychowany, że do nikogo w ten sposób nie podbiegał - bo ktoś sobie tego może nie życzyć, bo się boi, bo pies ma brudne łapy, etc. etc.

    Zaś jeżeli chodzi o w/w z Orzepowickiej, to zakładam iż jest to pewne małżeństwo, które ma dwa takie psy i oboje oba te psy wyprowadzają. Raz widziałem, jak pies wbiega między dzieci na plac zabaw - widząc takiego psa, prawie zawału dostałem... myślisz, że jak się skończyło zwrócenie uwagi? "On się tylko bawi, nikomu nic nie zrobi". Ja, mhm - do czasu, aż psu do głowy nie strzeli, że dwulatek to nie ludzkie dziecko a mała zwierzyna łowna... mnie tam uczyli, że pies ma być na smyczy i jak się da, to nauczony by nie zaczepiać ludzi.

  • ~pprywatne 2018-03-05
    08:32:37

    54 27

    Powinien być zakaz trzymania psów w blokach. Poza blokami, gdy ktoś chce mieć psa to powinien wykazać posiadanie powiedzmy przynajmniej 300 m2 trawnika ogrodzonego.

  • ~olga1304 2018-03-05
    09:01:11

    42 6

    Do mojego syna jak był mały podbiegl jakiś charczek typu york i dosłownie go napastował. Od tamtego czasu syn panicznie się boi psów. Ma 8 lat i na widok psa potrafi wskoczyć mi na ręce.

  • ~Terrorysta 2018-03-05
    10:33:50

    3 14

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Terrorysta 2018-03-05
    11:14:17

    8 15

    Proszę redakcję o wskazanie którego punktu regulaminu naruszył mój poprzedni wpis ? Czy jest to tylko i wyłącznie widzimisię moderatora bo wstał lewą nogą w poniedziałek ?

  • ~KSnake 2018-03-05
    13:21:09

    28 8

    Dlaczego jest taka nagonka na amstaffy? Każdy źle ułożony, albo co gorsza w ogóle nie ułożony, pies jest nieobliczalny. Nawet te uznawane za łagodne. Tylko jeśli np. labrador zaatakuje dziecko, wtedy nie podaje się rasy, bo nie byłoby sensacji. Winni są właściciele psa, a nie sam pies! Fakt, to silna i dynamiczna rasa, ale jednocześnie RODZINNA, pilnująca watahy. Trzeba pamiętać tylko o tym, że jak KAŻDY PIES MUSI ZOSTAĆ PODDANY TRESURZE (ułożeniu).     PS. PS.Jestem kociarzem, psów się boję - mam fobię, ale BĘDĘ BRONIŁ tej odmiany terierów (tak to są teriery, takie jak te wszystkie yorki i inne szczekające szczury).

  • ~mewa74 2018-03-05
    15:01:07

    21 1

    Grzegorzu, Moniko Nowak, nie wiem, które z Was napisało ten tekst, ale może warto przed kliknięciem "dodaj komentarz" przeczytać co się napisało. Po pierwsze, czy aby na temat, a po drugie tutaj nad ortografią nawet myśleć nie trzeba, bo komputer sam podkreśli błąd.
    "Zezwolenie polegające na psychice i znajomości rasy właściciela". No cóż, właściciel był zapewne rasy białej.
    A hamuje się przez "h".

  • ~Ewelina Lier 2018-03-06
    07:45:10

    8 15

    Ludzie to jednak są podli ... Opamiętajcie się wkoncu. Jak zwykle cos gdzies sie dzieje i wszyscy wiedzą huz co napisac mimo ze nikogo przy tej sytuacji nie bylo! Raz ze owszem pies powinien byc na smyczy a jak juz wolno to w kagancu ale nie wiadomo co sie stalo tak naprawde jezeli jzu doszlo do tego .. Nikt nie pomyslal ze pies moze wcaledziecka nie ugryzl tylko chcąc się bawic zaczepił łapką o buzie dziecka . nie nam osądząc sprawe bo raz piszą ze ugryzl o zgrozo juz bedzie ze zagryzl a nizej pisza ze nie wiadomo czy podrapal czy ugryzl ! Jesli mial by dziecku zrobic krzywde zapewne inaczej by sie to skonczylo ale powtarzam tez ze pies to pies nie wazne czy york czy amstaff czy owczarek .. Kazdy ugrysc moze i mimo ze w zyciu mialam juz 3 z tych wlasnie ,,groznych " to zazwyczaj te małe i ,,nie grozne" gryzly mnie po nogach i twarzy..

  • ~ 2018-03-06
    08:10:11

    9 1

    "Ludzie to jednak są podli" nie liczy się dla nich to, co pies zrobił, a tylko jakie miał zamiary

  • ~MaciejK 2018-03-06
    15:55:38

    8 2

    Ewelina - może ty lubisz jak cię groźne bydle "zaczepia łapką o buzię", ale ja sobie tego nie życzę w odniesieniu do moich dzieci.

  • ~ka22 2018-03-06
    17:35:23

    7 0

    ~Grzegorz Monika Nowak Uprawiasz teorię za krótkiej spódniczki. Czyli, jak dziewczynę zgwałcą, to jej wina, bo miała za krótką spódniczkę.

  • ~Filip J-s 2018-03-09
    12:22:52

    0 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Ewelina Ewela Potaczała 2018-03-19
    09:13:41

    2 0

    Mam ten sam problem z moja sąsiadka ma dwa groźne psy amstaffa i buteliera . Za każdym razem psy wypuszczane są bez kagańca i bez smyczy . Ja jestem matką dwójki dzieci 10 miesięcznego i trzy letniego boje się wychodzić z domu. Za każdym razem słyszę on nic nie zrobi . Mojemu narzeczonemu rozerwał spodnie , już kilka razy było zgłaszanie na policję , straż gminna ale nikt nic nie robi z tym .

  • ~Ewelina Ewela Potaczała 2018-03-19
    09:14:00

    2 0

    Mam ten sam problem z moja sąsiadka ma dwa groźne psy amstaffa i buteliera . Za każdym razem psy wypuszczane są bez kagańca i bez smyczy . Ja jestem matką dwójki dzieci 10 miesięcznego i trzy letniego boje się wychodzić z domu. Za każdym razem słyszę on nic nie zrobi . Mojemu narzeczonemu rozerwał spodnie , już kilka razy było zgłaszanie na policję , straż gminna ale nikt nic nie robi z tym .

  • ~Andrzej Feldgebel 2019-09-30
    20:46:47

    1 0

    Dzieci. To jest to co amstafy lubią najbardziej...

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 4991