zamknij

Wiadomości

Adam Fudali kandydatem PO do senatu?

2013-02-13, Autor: 
Brzmi jak polityczny scenariusz science fiction, ale coś jest na rzeczy. Z dobrze poinformowanego źródła dowiedzieliśmy się, że prezydent Rybnika sonduje możliwość startu w wyborach uzupełniających do senatu jako kandydat Platformy Obywatelskiej, a PO poważnie zastanawia się nad takim rozwiązaniem.

Reklama

W mieście aż huczy od plotek na ten temat. O starcie w wyborach do senatu urzędującego prezydenta rozmawia się już nie tylko w zaciszach gabinetów, ale i na rybnickiej ulicy.

Co ciekawe, temu, że dotychczasowi zaciekli wrogowie polityczni rozmawiają o starcie Adama Fudalego do senatu, nie zaprzeczają sami zainteresowani. – Nie komentujemy tej sprawy – ucina krótko Lucyna Tyl, rzeczniczka prasowa prezydenta.

 

Nie zaprzecza też rybnicka Platforma. - Na tym etapie nie komentujemy informacji medialnych dotyczących naszego kandydata na senatora. Platforma Obywatelska nie podjęła jeszcze takiej decyzji. W dniu jutrzejszym (13.02. – red.) zbiera się organ statutowy PO w Rybniku, który będzie rekomendował kilka kandydatur. Ostateczne decyzje podejmie Zarząd Regionu oraz kierownictwo PO na szczeblu krajowym – odpowiada na pytanie o rozmowy z Adamem Fudalim Piotr Kuczera wiceprzewodniczący rybnickiej Platformy.

 

Przypomnijmy, że o starcie Adama Fudalego w wyborach do senatu mówi się w Rybniku od kilku lat. Nikt jednak nie brał pod uwagę scenariusza, że urzędujący prezydent miasta zdecyduje się na start w wyborach właśnie teraz. Wydaje się to o tyle mało prawdopodobne, że konsekwencją takiej decyzji byłyby przyśpieszone wybory na prezydenta Rybnika. A nowo wybrany prezydent w 2013 roku, sprawowałby urząd ledwie rok, bo zgodnie z kalendarzem wyborczym w 2014 roku przypadają  „normalne” wybory samorządowe.

 

To jednak nie koniec sensacyjnych doniesień z zacisza politycznych gabinetów. Podobno chęć startu w wyborach w Rybniku z listy Prawa i Sprawiedliwości wyraziła jedna z ważniejszych postaci ruchu solidarnościowego lat – 80 tych XX wieku – Zbigniew Romaszewski. A za „pewniaka” do startu z list PiS-u uważany był dotąd Tadeusz Gruszka. - Oficjalne przedstawienie kandydata PiS w tych wyborach nastąpi w oparciu o decyzję Zarządu Głównego Partii Prawo i Sprawiedliwość, na zwołanej w tym celu konferencji prasowej. W chwili obecnej Zarząd oczekuje na decyzję Prezydenta RP o terminie wyborów uzupełniających w naszym okręgu wyborczym – ucina dywagacje na ten temat szef PiS w regionie Bolesław Piecha.

 

Przypomnijmy, że jak dotąd oficjalnie start w wyborach uzupełniających do senatu ogłosili Piotr MasłowskiPaweł Polok.

Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 23

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (62):
  • ~Ksenopita 2013-02-13
    07:53:57

    0 0

    Wychodzi więc na to, że PO kupi sobie w ten sposób fotel prezydenta Rybnika. Za darmo nic nie ma. Inną sprawą jest to, że odsłania się przed nami całe to polityczne gówno. To wszystko jedna wielka śmierdząca masa, która tworzy sztuczną konkurencję manipulując plebsem. Logiczne jest to, że Krząkała zostanie oficjalnym kandydatem na Prezydenta. To, że zarzekał się, że już nigdy nie będzie startował w tych wyborach zawsze można jakoś usprawiedliwić. Tusk nie takie rzeczy obiecywał. Co do tego starca to mam nadzieję, że jego wyborcy wryją sobie w łeb już sam fakt, że rozważał decyzję startu z list PO. Innymi słowy sprzedał swój PiSowsko-BSRowski elektorat za 30 srebrników.

  • ~ 2013-02-13
    08:45:22

    0 0

    Jeżeli do tego dojdzie,to ten człowiek dla mnie i dla wielu innych jest przekreślony !!!

  • ~Afordancja 2013-02-13
    08:55:45

    0 0

    hehe, ciekawie, ciekawie...w sumie jak tak pomyśleć, to przeciwnicy AF powinni na niego głosować ;) . Pozbędą się go z Rybnika (jako senator i tak tam szkód nie można na robić), on też pewnie będzie zadowolony, prawie zasada win-win ;)

  • ~Tomek_81 2013-02-13
    09:02:11

    0 0

    Jeśli do tego dojdzie szykuje się antyczna tragedia - sytuacja bez dobrego rozwiązania - czyli poparcie człowieka wbrew swojej woli byle go wysłać jak naj dalej od Rybnika. Dla wielu oznacza to sporego kaca....

  • ~elegant 2013-02-13
    09:11:29

    0 0

    Medialna plotka,Prezydent Fudali to bardzo wytrawny i sprawny polityk.Takich błędów nie popełnia,dlatego jest Prezydentem Rybnika 4 kadencję.

  • ~spirit-of-the-town 2013-02-13
    09:25:21

    0 0

    Ksenopita, bo było i zawsze będzie tak, że zarówno na szczeblu centralnym jak i regionalnym przedstawiciele różnych partii spotykają się przy wódce i ustalają kto gdzie, za kogo, za ile i po co. A wersja oficjalna dla "plebsu" tak jest podawana, aby wszyscy dalej myśleli, iż każda partia mimo wszystko dalej dba o swoich wyborców. Pozdrawiam

  • ~ 2013-02-13
    09:46:59

    0 0

    a nie mowiłem, az poszukam swojego kom,. jak to wyszlo

  • ~spzoo 2013-02-13
    09:49:43

    0 0

    Drodzy komentatorzy ! Cóż ja widzę??!! To napawa obrzydzeniem- Fudali i PO razem? Widać, że krok Masłowskiego był przewidywalny, nie widzę innego sensownego kandydata, który nie jest związany żadną partyjną kompromitacją w Rybniku.

  • ~hub381 2013-02-13
    10:18:07

    0 0

    A że się A.F.dogada z PO wiadomo było od dawna.
    A niech roz.....ą to rybnickie"dziadostwo wzajemnej adoracji".Może jeszcze coś ugrają z"EURO..."dla miasta.

  • ~ 2013-02-13
    10:22:57

    0 0

    spzoo- Masłowski nie musi być związany z żadną partią ,on sam to jedna wielka chodząca kompromitacja i zagrożenie dla tego miasta...

  • ~freedom 2013-02-13
    10:44:43

    0 0

    @ Pyta - ewidentnie masz jakiś osobisty problem z Piotrem Masłowskim. Skończ z tym trollowaniem, bo nudne to jest.

  • [email protected] 2013-02-13
    10:47:22

    0 0

    ... Jak powszechnie wiadomo ..... u koryta najlepiej , nie liczą się poglądy , przekonania , ludzie i nasz Rybnik . Po prostu żenada i wstyd jak widzę tę naszą "elitę" polityczną.I nic na to nie wskazuje , że to się kiedyś zmieni , więc nadal młodzi będą wyjeżdżać z tego chorego kraju ale naszych "polityków" tylko własny "Arsch" INTERESUJE .......

  • ~ 2013-02-13
    10:48:11

    0 0

    Teraz w każdym mieście Polski będzie po 40 rond i nic więcej

  • [email protected] 2013-02-13
    10:55:52

    0 0

    Jeszcze jedno , proponuję przeprowadzić referendum w sprawie zlikwidowania Senatu . To nie do pomyślenia , żeby 38 milionowe państwo miało tylu " przedstawicieli" ( Sejm + Senat ) co np. Stany Zjednoczone przy ponad 250 mln obywateli . Ktos juz kiedys o tym madrze pisal. Darmozjadki u korytka - nic wiecej , na nasz koszt......

  • ~ 2013-02-13
    10:56:35

    0 0

    Freedom- nie mam żadnego problemu osobistego , nietoleruje pewnych faktów ,zachowań i braków jakie reprezętuje twój kandydat z wyglądu przypominający trola...ale uroda to rzecz względna....nie każdy musi być piękny i mądry...

  • ~freedom 2013-02-13
    11:04:24

    0 0

    @Pyta - No właśnie widać jak na dłoni po Twoim komentarzu, że nie masz żadnego osobistego problemu. Taki poziom wzbudza we mnie zażenowanie. Mnie się mogą nie podobać decyzje i zachowania różnych ludzi i to można i należy komentować oraz się do tego odnosić, ale to nie powód, żeby kogokolwiek obrażać personalnie i to w obszarach, które nie mają nic wspólnego z tym, o czym jest mowa w ogóle.

  • ~cige 2013-02-13
    11:18:46

    0 0

    1. To może być albo zagrywka albo zwykła plotka lub manewr dla zmyłki. 2. Jeżeli stanie się to faktem to - obecny prezydent jako osoba która była kiedyś w PC z Kaczyńskim - nagle stanie się osobą na usługach PO. Każdy ugra coś do siebie, nie ważne jakie są przekonania. 3. Nie zapominajcie że najwięksi wrogowie polityczni na ekranie nienawidzą się i bluzgają błotem a w kawiarni sejmowej razem chleją i klepią się po plecach. 3. Jeżeli tak się stanie to i całe to PiS i całe to PO jest naprawdę GÓWNO WARTE. Trzeba ich olać i utworzyć coś nowego. Może i PiS był kiedyś ciekawy ale wypaczyli go ludzi którzy tam są - głównie o Rybnik mi chodzi. W mniejszym stopniu można powiedzieć o PO, ale co myśleć o ludziach którzy od lat mówili nawzajem przeciwko sobie że jeden na drugiego będzie nasyłał prokuraturę, służby specjalne, że będą jedni drugim wyciągać przekręty a teraz mają działać razem? Coś w tym jest.

  • ~Jaro 2013-02-13
    11:20:50

    0 0

    W wiele rzeczy jestem w stanie uwierzyć, ale akurat w taki news nie. Wątpię, że Fudali jako generalnie szanowana postać w Rybniku i inteligentny polityk zdecyduje się na wskoczenie do szamba jakim jest PO, w szczególności ta rybnicka. Byłoby to z jego strony skrajnie nielogiczne, z tego względu ja takich wiadomości nie kupuję.

  • ~Arteks 2013-02-13
    11:21:42

    0 0

    @ksenopita - widocznie PO uznała w końcu, że z Fudalim nie wygra i woli mu zaproponować senat w którym swoją drogą AF może skutecznie lobbować za Rybnikiem. Trudno mi sobie jednak wyobrazić że nagle Fudali idzie do senatu, a kto pokieruje miastem do 2014? To jeszcze 1,5 roku do nowych wyborów...

  • ~qwerty 2013-02-13
    11:28:07

    0 0

    Arturku - i co by wyllobbowal w tym senacie? Lodowisko w zamian za postawienie carrefoura? A moze umialby wylobbowac jakies zajebiste wielopoziomowe skrzyzowanie jak w Gliwicach? A wiem! Wylobbowalby szybsze zakonczenie opoznionych remontow drog. Fudali to miernota, cham i prostak. Znow pokazuje prostactwo planowaniem np. na rok wyborczy remontu Rudy. PO to banda niezdolnych do dzialania mieczakow. Wyglada na to, ze w ogole caly Rybnik to kupa nieudolnych nieprzedsiebiorczych ludzi. Przynajmniej jesli chodzi o klase polityczna, bo przeciez jak inaczej to ocenic, skoro w sejmie mielismy poslow typu Janik.

  • ~vv 2013-02-13
    11:36:11

    0 0

    chyba kogoś pogięło choć może jest to sposób żeby się księciunia pozbyć z miasta?

  • ~ 2013-02-13
    12:08:02

    0 0

    Najgorsze jest to że jeden pajac z drugim będzie kandydował na prezydenta budując tylko i wyłącznie swoje poparcie na ogólnej niechęci i krytyce wokół Pana AF tym samym odwracając uwagę od własnego braku wiedzy , przygotowania ,nieudolstwa itd...co trzeba mieć w głowie zamiast mózgu żeby mieć nadzieję że w ten sposób można się prześliznąć i wygrać wybory ?kilka banalnych haseł i obietnic nie załatwi sprawy ,mam nadzieję....

  • ~grzesnick 2013-02-13
    12:21:16

    0 0

    pyta- sprawdź jak to się stało, że Fudali został po raz pierwszy prezydentem i jakie programy prezentował przed kolejnymi wyborami. Polecam

  • ~dizers 2013-02-13
    12:47:53

    0 0

    _______matko boska !!! A. nic mi się jeszcze nie udało F. , ciągnie do koryta ciągnie____________

  • ~ 2013-02-13
    12:57:09

    0 0

    Grzesnick- AF z przed 4 kadencji a dzisiejszy to dwie różne osoby ,nie jestem fanem jego prezydentury ale mając do wyboru jego lub resztę pajaców ,wybieram mniejsze zło AF.po co marnować głos na jakiegoś pajaca który będzie sie wszystkiego uczył od zera ,popełniał tylko błędy i marnował publiczne pieniądze....AF przynajmniej nie ma problemów z alkoholem.

  • ~grzesnick 2013-02-13
    13:12:12

    0 0

    widzę że 'pyta" to coś więcej niż nick. Doskonale określa to twój stosunek do bliźnich. AFa nie będzie rządził wiecznie. Młodszy następca to bliska perspektywa. A panu Fudalemu życzę powodzenia w senacie i realizacji swoich zamierzeń co do zmian polityki krajowej, o których tak chętnie mówi.

  • ~ 2013-02-13
    13:24:10

    0 0

    Wiele osób które chciałyby zmiany polityki UM odetchnęło ulgą. Oczywiście pod warunkiem że to nie są tylko plotki. :) A co do tego czy PO czy PiS - to tak naprawdę jedna i ta sama postsolidarnościowa grupa kolesiowska, która kłóci się ze sobą o mało ważne sprawy dla społeczeństwa.

  • ~MQ 2013-02-13
    13:37:22

    0 0

    I have a dream ... no i może wkońcu sie spełni. Popieram kandydaturę AF. Jeśli tylko się zdecyduje ma mój głos.

  • ~joawol 2013-02-13
    13:55:35

    0 0

    Jeżeli to prawda, to dla nas świetna informacja. Wielki człowiek na właściwym miejscu. Panie Adamie niech Pan nie traci swego czasu na miałką lokalną politykę, potrzebny Pan jest w Senacie, w ten sposób bardziej się Pan przysłuż wszystkim. Szkoda tylko trochę naszego podwórka, ale może inni podołają temu zadaniu...

  • ~qwerty 2013-02-13
    14:12:47

    0 0

    Taka akcja z powodzeniem moglaby sie nazywac "kurestwem politycznym". Fudali w tym ukladzie bylby prostytuujacym sie politykiem, rybjnicka PO bylaby alfonsem. Nie potrafic trzykrotnie wygrac wyborow (z powodu miernej i marnej kampanii, braku pomyslow) a nastepnie oferowac swojemu najwiekszemu politycznemu przeciwnikowi miejsce na liscie - koszmar. Gdyby to wszystko okazalo sie prawda, to lokalna PO powinna sie rozwiazac. Miejmy nadzieje, ze to tylko plotka, bo inaczej PO nie wyjdzie z tego z twarza.

  • ~icebox 2013-02-13
    15:01:30

    0 0

    3xTAK, alleluja ma mój głos takich ludzi potrzeba w senacie doświadczonych przedsiębiorczych ekh ekh i co by tu jeszcze wymyślić żeby nasz szanowny CAR dał nam oddech od swojej szanownej osoby.

  • ~ 2013-02-13
    16:01:23

    0 0

    Zgroza! Miasto Rybnik to już dno, wszystko się zamyka! Czynsze nie stej palnety! Weźmy Kraków czynsze 1/3 tego co my mamy w Rybniku. Księgarnia Orbita zapewne padnie bo UM podnosi czynsz itp Cepelia upadła bo UM podniosło czynsz...... i tak mozna wiemianiać. Sobieskiego to już dno. Nie ma sklepów, ludzi też coraz mniej się kreci po mieście, no bo jak są pustki -to i inne sklepy cierpią.

  • ~werkk 2013-02-13
    17:02:20

    0 0

    Arteks to akurat nie problem będą wcześniejsze wybory prezydenckie. ja bym jednak poczekał.

  • ~werkk 2013-02-13
    17:05:17

    0 0

    Polska polityka to nic innego jak dorwanie się do kasy i to począwszy od radnych miasta a skończywszy na posłach. Nie ma znaczenia z jakiej partii jaki program polityczny tylko kasa.

  • ~Adaśko 2013-02-13
    17:33:59

    0 0

    Już p.Fudali się sprzedał.Dlaczego mnie to nie dziwi.Politycy są sprzedawczykami.Pozdrawiam chorągiewki na wietrze.Wstyd.

  • ~silesiar 2013-02-13
    17:38:19

    0 0

    Gdyby - teoretycznie - AF w istocie kandydował (w co osobiście nie wierzę i rzecz traktuję jako "kaczkę" na takiej samej zasadzie jak twitt Szejnfelda, że Nowicka, Grodzka i Biedroń mają przejść do PO - chodziło, i tu w Rybniku tam też, o wysondowanie opinii, ot co), no ale gdyby jednakowoż AF wykonał ten ruch, to popatrzcie na rywali, którzy się zwolna ujawniają w mniej lub bardziej zawaluowany sposób...Korwin-Mikke (!), Romaszewski (!!)...teraz AF...zapewne i lewica SLD oraz RP rzucą mocnym nazwiskiem. Idzie bowiem o symboliczne starcie - w przypadku PiS, który i tak większości w Senacie nie uzyska, ale na terenie Rybnika, gdyby odbił PO mandat, gwarantuję, trąbiłby o tym w kółko...Im potrzebny jest SUKCES. Rozumie to PO i dlatego szukam medialnego i właśnie mocnego kandydata...Rybnik będzie bowiem poligonem arcyważnego starcia, którego dotąd ujawnieni kandydaci będą li tylko tłem...Bitwa rozegra się między człowiekiem PO a PiS. I jak wspomniałem wątpię, by mieli to być akurat panowie Fudali i Romaszewski. Pozdrawiam

  • ~ 2013-02-13
    17:43:20

    0 0

    Dlatego nie można głosować na w/w gołodupców bo tacy jak dopadną koryto będą tylko malwersować ,a przy okazji jeszcze zrobią sami sobie krzywdę...władza nie jest dla wszystkich niech to prosty lud zrozumie...

  • ~cige 2013-02-13
    18:35:25

    0 0

    ~Pyta ty powalony prostaku, tentwój prezioi też był kiedyś gołodupcem i to wcale nie mądrym; jak to powiedziałeś:.władza nie jest dla wszystkich niech to prosty lud zrozumie.." - więc zacznij rozumieć przydupasie

  • ~Arteks 2013-02-13
    18:51:48

    0 0

    @MqG - Mareczku, jesteś niepoprawny w tym "mieszkaniu" w Rybniku. Jeszcze niedawno sam w jednym wpisie pisałeś że mieszkasz na Dworku, a w innym, że masz 8 km do Focusa... W przypadku wyborów do senatu, Żory to inny okręg wyborczy więc nie będziesz mógł zagłosować na nikogo... @qwerty - ale mnie ubawił twój skowyt. :P Na razie nie wiemy czy to plotka czy półprawda czy też prawda. Ale jeśli to trzecie to nagle okazałoby się, że najsilniejsza siła polityczna w Polsce uznała że Adam Fudali musi być bardzo wartościową osobą skoro taka propozycja. Zwracałem kiedyś uwagę, że AF ma bardzo wysokie notowania wśród polityków PO wyższej rangi. Tylko krząkałowo-zaściankowe rybnickie kółeczko PO jakby nie chciało brać tego pod uwagę. W każdym razie PO widocznie nie miało nikogo do wystawienia w naszym okręgu, a na fotel prezydenta być może szykują tego Masłowskiego o którym pisał już ten portal. Fudali był dobrym biznesmenem, jest dobrym prezydentem, byłby pewnie też dobrym parlamentarzystą. :)

  • ~ 2013-02-13
    20:25:23

    0 0

    Komuś się na 100 procent spadochron nie otworzył ,ale jak się ma tłuste dupsko i żyje marzeniami o koledze prezydencie to tak bywa...

  • ~rybapila 2013-02-13
    20:32:30

    0 0

    cóż, mam nadzieję iż mieszkańcy miasta choćby na złość nie zagłosują wówczas na Fudalego/PO i wybiorą kogokolwiek innego.
    Ja tak zrobię.

  • ~GEORGIO... 2013-02-13
    21:05:52

    0 0

    CO JAK CO ALE RYBNIK WYGLĄDA SUPER, WSZYSTKO MAMY A DO PO JAK WEJDZIE TO ZROBI AMERYKĘ Z POLSKI

  • ~Jan R. 2013-02-13
    21:28:53

    0 0

    Jeżeli AF zdecyduje się kandydować do Senatu to będzie to znaczyło, ni mniej ni więcej tylko to, że szczury uciekają z tonącego okrętu.

  • ~kurier 2013-02-13
    21:56:03

    0 0

    A ja mam inne spostrzeżenie niż większość kolegów. To PO zyska na Fudalim niż odwrotnie bo to postać znana i jednak mimo krytyki chyba ceniona i lubiana. A podstarzałej już ciotce Platformie notowania spadają. ;) Ktoś z PO wpadł na taki pomysł że jeśli nie zaproponują Fudalemu senatu z ich listy to zrobi to PiS. A obojętnie pod jakim szyldem Fudali wygra z każdym innym kandydatem. Poza tym przypuszczam że PO chciałaby pozbyć się konkurenta do obsadzenia stanowiska prezydenta w następnych wyborach.

  • ~cige 2013-02-13
    22:14:32

    0 0

    ~Pyta, ty tchórzu, spokojna twoja rozczochrana, zawsze się otwierało obojętnie czy na 5000 czy na 80 m nad ziemią. A Masłowski nie jest ani moim znajomym ani moim kolegą, jest mi zupełnie osobą nieznaną. Tylko z mediów jak już. Ale dosyć mam kolesiostwa w tym mieście. Facet który przypadkowo jest na tym stanowisku wybierany był tylko dlatego że był znany. Tylko. Co do nowych osób to piszecie że zdefraudują wszystko bo się na niczym nie znają? Ludzie co wy piszecie. Scenariuszy jest kilka: 1. Fudali robi zasłonę dymną bo może mu to PiS zaproponować. Albo jako niezależny. 2. Ostatnio podano że z list Nowej Prawicy wystartuje w Rybniku Korwin-Mikke. 3. Może starosta rybnicki też? Poczekamy, zobaczymy, będzie oficjalna lista - to sobie pogadamy. 4. Zapomnieliście jeszcze o Makoszu. Bo na niego zagłosuję jak tylko wystartuje.

  • ~obserwathor 2013-02-13
    23:19:46

    0 0

    sprytne posunięcie puścić plotkę i sondować nastroje społeczne wyborców (zwróćcie uwagę,ile osób wyraziło swoje poglądy),a prawdziwe decyzje dopiero zapadną

  • ~ 2013-02-14
    01:22:31

    0 0

    Grunt się pali pod nogami to trzeba uciekać a najlepiej tam gdzie mnie jeszcze dobrze nie znają , może jeszcze się coś uda capnąć. A swoją drogą kto to znowu wymyślił że za każdą opłatę od podatków w Urzędzie Miasta Bank Spółdzielczy pobiera opłatę 2 zł. a pieniądze idą na konto do BRE Banku.Panie Prezydencie może by tak te opłaty przepuścić jeszcze przez kilka Banków zawierając z nimi umowy a nakazy płatnicze nakazać płacić nie co rok czy kwartał ale obowiązkowo co miesiąc? Banki by zarobiły ,Urząd by zarobił a wszyscy ubodzy i emeryci, renciści czy inni biedacy e tam do diabła z nimi nie znają się i nie mają netu to niech bulą przecież tu jest Polska!

  • ~krycha46 2013-02-14
    09:32:35

    0 0

    Nie mogę w to uwierzyć,gdyby to było prawdą ,to jest to zdrada "dla koryta".Ale tak samo postąpiła Kluzik-Rostowska!

  • ~templariusz 2013-02-14
    10:13:33

    0 0

    ~obserwathor - masz rację. Wystarczy puścić pawia w postaci takiej plotki i chcieć sprawdzić co ludzie pomyślą. W takim razie na głupie stwierdzenie - głupie odpowiedzi. Dlatego rozsądnym by było gdyby osoby tu piszące udzielały celowo zmyślone uwagi i opinie i wtedy plotka do niczego się nie przyda. Ale kombinować trzeba, bo ciemny lud to kupi jak mawia kryształ tego kraju. Ja stawiam też na Makosza.

  • ~Arteks 2013-02-14
    11:13:50

    0 0

    @spadochron @templariusz - skończcie już z tym odgrzewanym kotletem Makoszem tak jakby nie było w Rybniku innych sprawnych, młodych ludzi którzy mogliby pokierować miastem :/

  • ~Arteks 2013-02-14
    12:48:46

    0 0

    Ktoś z kręgów PO potwierdził mi informację że Fudali dostał propozycję kandydowania do senatu z ramienia PO.

  • ~budulaj 2013-02-14
    13:28:08

    0 0

    Czy ktoś może wymienić przykładowych nowych sprawdzonych kandydatów za miłościwie panującego AF? podejrzewam że nie urodził się jeszcze taki. Na każdym można psy wieszać lub do czegoś się przyczepić.

  • ~yaman 2013-02-14
    13:55:57

    0 0

    KULAWY TO ZDRAJCA I SPRZEDAWCZYK

  • ~madwal 2013-02-14
    15:56:59

    0 0

    to na pewno wielka ściema, rybnickie PO jest żałosne i zacofane politycznie, słabe intelektualnie i mentalnie żeby rozmawiać z Fudalim. PO na czele z Krząkała i Kuczerą i bandą nieradnych nic jeszcze dla Rybnika nie wymyśliło. bardziej prawodopodobne jest że Fudali nie wystartuje, tak mówią w urzędzie, a jak już będzie wymiana na stołkach Fudali do Senatu, Gruszka na prezydenta. PIS będzie górą, jak zawsze. swoją drogą nie zła plota.

  • ~MQ 2013-02-14
    20:32:42

    0 0

    Arteks spokojnie nie martw się o mnie, bez problemu będę mógł oddać swój głos. Ostatnio do RM głosowałem w okręgu nr 2. Skoro wtedy mogłem to teraz chyba tez znajdę się na liście. Bynajmniej ja się nie wymeldowałem, no chyba, że z urzędu zostałem pozbawiony przyjemności mieszkania w tym pieknym zacnym miescie :). A co do AF to Senat naprawdę dobre miejsce dla tak zacnego samorzadowca, po prostu must have Senatu

  • ~MQ 2013-02-14
    20:34:17

    0 0

    Arteks biznesmen nie sprzedaje butów w małym sklepiku w centrum miasta, przepraszam ale to raczej manufaktura :)

  • ~lala 55 2013-02-15
    14:31:13

    0 0

    on zawsze kojazyl mi sie zle

  • ~Kurz 2013-02-15
    19:20:28

    0 0


    Każdy zdąża
    Tam gdzie kasa,
    Zwłaszcza tam,
    Gdzie jest jej masa.

  • ~koszmarnik 2013-02-16
    10:52:11

    0 0

    Kolejny dowód na to jak bardzo władza zrasta się z tyłkiem. Dobrze wie że na prezydenta nie ma najmniejszych szans po swoich super decyzjach więc trzeba próbować gdzie indziej,a że kabot inny trzeba wdziać to już nie ma znaczenia. Pytanie tylko kto jeszcze zaufa panu AF ? Krótko mówiąc: nas,maluczkich jak zwykle ma się w doopie.

  • ~templariusz 2013-02-17
    11:58:07

    0 0

    Kabot z wszytykmi kapsami różnej wielkości wewnątrz tak jak nosili szmuglyrze - tak mówi mój pewien znajomy...

  • ~hub381 2013-02-18
    11:13:42

    0 0

    Jak widać,że stare hasło wciąż jest aktualne "Co by tam jeszcze spiepszyć....".Jak ulał pasuje do aktualnej sytuacji w polityce krajowej.
    Zaś Fu.... tam pasuj jak ulał.....

  • ~janek2603 2013-02-24
    08:14:06

    0 0

    POlityk który skacze z jednej partii do drugiej w poszukiwaniu profitów to według Palikota"POLITYCZNA K...A"

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5268