Firmy coraz częściej umożliwiają pracownikom wykonywanie swoich obowiązków z domu. Aby pracownik nie odczuwał z tego powodu dyskomfortu i mógł realizować wszystkie działania w taki sposób jak odbywałoby się to w warunkach biurowych powinien być zaopatrzony w odpowiednie narzędzia. Takimi narzędziami, szczególnie w przypadku osób mających kontakt z klientem są niewątpliwie telefonia internetowa TeleCube (oferująca m.in. wirtualną centralę telefoniczną) oraz systemy CRM (np. Egito i CRM Vision), które można z nią zintegrować.
2020-03-19 11:13Można wnioskować o 45 tys. zł na wymianę pieca. Kolejki nie ma
40930Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
28471Świerklańska: autobus zjechał do rowu. W pojeździe były dzieci (zdjęcia)
25651Powiedział, że ma w bagażu dynamit. Mieszkaniec Czerwionki-Leszczyn nie poleciał do Egiptu
21676Rak wątroby u 12-latka. Filip z Jejkowic potrzebuje pomocy
18928Komisarz wyborczy: T. Pruszczyński zrzekł się mandatu radnego Rybnika. „Decyzję podejmę po II turze”
37Roman Fritz ogłosił start w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Łukasz Kohut rekomendowaną "jedynką" na liście Lewicy
26"Babciowe" przyjęte. Rodzice otrzymają 1,5 tys. złotych na dziecko
23Byle gdzie, byle zaparkować. Kolejni „mistrzowie” parkowania w Rybniku (zdjęcia)
11Założył na palec łożysko. Musieli rozcinać je strażacy
9Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert