zamknij

Galeria

"Moja macica to nie kaplica". Czarny Protest na rybnickim rynku

Emocje osiągnęły apogeum. Dzisiaj (3 października) na rybnickim rynku miał miejsce Czarny Protest. Kilakset kobiet głośno wyraziło swój sprzeciw wobec tzw. ustawy antyaborcyjnej. "Martwa dziecka nie urodzę", "Moje ciało, moja sprawa", "Moja macica to nie kaplica" - takie hasła wykrzykiwały panie. Wysokiej frekwencji nie przeszkodził nawet deszcz. 

Autor: Bartłomiej Furmanowicz & Dominik Gajda 2016-10-03
Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 7

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (51):
  • ~ 2016-10-03
    20:04:09

    9 19

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~zaniepokojony 2016-10-03
    20:05:33

    6 17

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2016-10-03
    20:07:35

    3 17

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~frbro 2016-10-03
    20:14:01

    78 43

    Całym sercem jestem z Wami dziewczyny. Przykro mi, że żyje w czasach w których tak bardzo musimy się obawiać o swoją przyszłość i o przyszłość naszych dzieci, które w ciążę będą zachodzić w strachu. Strachu przed więzieniem, bądź utratą wlasnego życia, to po to by utrudnić martwe dziecko.

  • ~frbro 2016-10-03
    20:22:47

    67 30

    Segs, jesteś idiotą, który nie rozumie co się dzieje. Wiele z tych kobiet protestuje przeciw zaostrzeniu obecnego prawa, czyli tzw. kompromisu. Ten kompromis jako tako działa od lat i nie ma sensu go zmieniać. A ty zachowujesz się jakby te kobiety chciały wprowadzic "nakaz aborcji". Nikt Ci Twojego dziecka usuwać nie każe. Powiedz co złego jest w obecnym kompromisie?

  • ~minowa 2016-10-03
    20:29:21

    47 85

    Dziecko w ciele kobiety to nie jest jej wyłączna własność. Nie może z nim robić, co zechce !

  • ~ 2016-10-03
    20:34:50

    20 76

    nie obrażaj gostku bo ja cie nie obrażam ,naucz się podstaw konwersacji " Fbro" ,a po za tym uważaj ,w dzisiejszym swiecie nie wiesz na kogo trafisz ,po prostu śmieszą mnie ludzie którzy już maja dzieci a innych namawiaja do aborcji (nie mogłeś swoje abortować ? )Zabrakło odwagi ?

  • ~frbro 2016-10-03
    20:37:51

    55 22

    Nie zrozumiałeś co napisałem - te kobiety i ja również nie namawiam nikogo do aborcji. Nie odpowiedziałeś też na pytanie, bo widocznie Cię przerasta. Zadam je więc jeszcze raz - co złego jest w obecnym kompromisie?

  • ~ 2016-10-03
    20:41:40

    22 64

    A po za tym czytałeś ten projekt OBYWATELSKI ( PISDZIELCE nic tu nie maja do gatki ) ? widze że wiele kobiet robi z siebie kur. y nie zdając sobie z tego sprawy ,a szkoda

  • ~ 2016-10-03
    20:44:32

    11 39

    Przerasta mnie twoja indolencja i brak taktu

  • ~ 2016-10-03
    20:44:36

    62 16

    Segs, człowieku, zapoznaj się z tematem, ale tak porządnie, nie z TVP1, a potem się wypowiadaj, ok?

  • ~frbro 2016-10-03
    20:45:08

    41 14

    Widzę, że twardo unikasz odpowiedzi na to trudne pytanie. Nie ma więc co dalej z tobą dyskutować.

  • ~ 2016-10-03
    20:55:31

    28 52

    Rozczaruje was ! nie ogladam ani TVP ,ani TVN , ani też nie czytam gazet , Nie jestem za aborcja (bo moja koleżanka przeszła przez tą aborcje i nie umiejąc z tej traumy wyjsc ZABIŁA SIE ) A WY FACECI I KOBIETY NIE ZDAJECIE SOBIE Z TEGO SPRAWY ! i taka jest prawda !

  • ~frbro 2016-10-03
    20:56:12

    61 21

    Wyjaśnię Ci jeszcze obecną sytuację, bo wydaje mi się że w ogóle nie wiesz co się aktualnie dzieje. Były dwa projekty obywatelskie, jeden zaostrzający obecne prawo aborcyjne, drugi rozluźniający. Ten rozluźniający przepadł i na pewno nie zostanie wprowadzony. Ten zaostrzający, dzięki któremu Twoja córka będzie musiała urodzic np dziecko bez czaszki, trafił do dalszych prac i jest spore ryzyko że zostanie wprowadzony. Te kobiety protestuja przeciw temu zaostrzeniu. Wydaje mi się że jesteś przekonany, że te kobiety walczą o w pełni legalną aborcję, a tak nie jest.

  • ~Maalibu 2016-10-03
    21:07:27

    20 35

    Z punktu widzenia naszej wiary, w małżeństwie najważniejsi są MAŁŻONKOWIE !!! Oni są fundamentem do stworzenia nowego życia. Gdy umiera jeden z nich , wtedy jest problem, tak z poczęciem jak i wychowaniem . Nie popieram tego protestu ale niestety ktoś w Polsce chcę napisać wiarę od nowa...

  • ~zmola 2016-10-03
    21:07:46

    42 11

    A ja tak myślę, że kolega Segs to już daaaaawno, ale to daaaawno nie uprawiał żadnego segsu :P

  • ~ 2016-10-03
    21:09:40

    14 27

    nie wiem bo jestem aktualnie zagranica ,tu na portalu przeczytałem to i skomentowałem ( napisałem tylko swoje odmienne zdanie że nie zgadzam sie z aborcja ,a tu wielce ceznurka ,za co ? )

  • ~ 2016-10-03
    21:11:10

    10 24

    gostku chyba ty nie uprawiałeś ? że takie kawałki zapodajesz

  • ~rybnikus 2016-10-03
    21:30:36

    36 8

    Największym wrogiem wściekłych macic w Rybniku jest Rydzyk. Śmiać sie czy płakać z głupoty? Komentarz jest zgodny z prawdą i kulturalny więc nie wywalać.

  • ~zmola 2016-10-03
    21:33:32

    21 12

    Oj tam oj tam, kochany segsiku, już się tak nie pień pianą bielutką, bo ci ręka spuchnie...a pamiętaj! Jezus widzi co tam robisz pod kołderką zboczuchu :P, nawet jeśli jesteś zagranicoooo....

  • ~swistak 2016-10-03
    21:53:39

    44 24

    brawo za wytrwałość i odwagę. Nie będzie kretynizm nami rządził. Brawo brawo dla pań !

  • ~ 2016-10-03
    22:09:18

    49 9

    Ja jestem zdania,że niech każdy robi jak mu sumienie podpowiada. Jesteśmy dorośli i każdy odpowiada za swoje życie,swój wybór i także poniesie za niego konsekwencje.

  • ~ 2016-10-03
    22:44:10

    9 12

    Frbro - nie do końca masz rację. W tym proteście zmieszaly się dwa nurty: osoby przeciwne zaostrzeniu obecnej ustawy i osoby za jej liberalizacja. Szkoda.

  • ~terrorist 2016-10-04
    02:02:57

    21 25

    wow wow, jakie to modne się stało to mordowanie ludzi. dzieciaki za dużo tvn-u sie naoglądały.

  • ~pprywatne 2016-10-04
    06:56:13

    14 14

    Smutne to, że tyle ludzi dało się w to wmanewrować. Przecież o to chodziło, aby ludzie mieli się czym zająć, odwrócić uwagę od innych istotnych rzeczy.

  • ~zaniepokojony 2016-10-04
    08:14:41

    26 11

    z tym zaostrzeniem ustawy antyaborcyjnej to wielka sciema w tle przechodzi ustawa CETA jeśli żywność z ameryki dotrze do europy a ich standardy sa znacznie mniejsze no i GMO będzie rodziło się więcej dzieci chorych , z nowotworami itd badania już pokazują, że w Kanadzie u kobiet w ciąży 100% płodów ma już we krwi toksyny GMO ! to jeden z przykładów co niesie za sobą ta ustawa, a ludzie zajmują się całkowicie czymś innym i się ośmieszają bo to nawet nie pis jest autorem tej ustawy tylko ordo iuris wychodzą na ulice z oszołomami odsunietymi od wladzy i skanduja glupie hasla itd jesli nie bedziemy ludzi edukowac co nas czeka? bardzo dużo mądrych i silnych kobiet wyszło na ulice bo namieszano im w glowach kto bedzie chcial zrobic aborcje znajdzie sposob na slowacji chetnie lekarz przyjmie . To wy podejmiecie tą decyzję i będziecie musieli z nią żyć albo popełnić samobojstwo bo to nie jest coś normalnego i neisie za sobą wiele komplikacji psychicznych chyba ze ten swiat juz zrobil z was socjopatów...

  • ~green electricity 2016-10-04
    09:56:45

    5 2

    Bardzo wyważony i prawdziwy wpis @zaniepokojony.
    Polecam film o skutkach podpisywanej przez PIS umowy CETA
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiNrLye1sDPAhWEDSwKHcBxB7YQtwIIJTAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKgHEhEoX1Tw&usg=AFQjCNEAvtjmTAQ_1w2zhfLUic83ZQdP9Q&bvm=bv.134495766,d.bGg

  • ~ 2016-10-04
    12:11:38

    9 0

    Też nie rozumiem tych wszystkich hejtów i kłótni wśród internautów tego,że np:ktoś jest na nie. To do niczego nie prowadzi,jeden drugiego i tak nie zrozumie bo każdy będzie miał inne zdanie na ten temat.

  • ~piotrekdec 2016-10-04
    12:28:49

    19 5

    zaniepokojony: chyba nie wiesz że ludzie wiedzą i zdają sobie sprawę, że to perfidna i sprytna zagrywka tej podłej władzy (bo aborcja zawsze zadziała na emocje) zasłaniająca aptekarzy zbrojeniowych, salowe - inspektorki w ARiMR, brak obniżenia VAT (co miało nastąpić od 2017); przykrycie dyskusji o CETA i dalszej perspektywie TTIP;
    ale muszę Cię zmartwić: rzeczywistość jest niestety taka, że w RP 2016 bez tej mobilizacji ci psychopaci są w stanie przegłosować projekt wpływowej i jakże niebezpiecznej sekty ordo iuris; i wtedy skończy się bełkot o aborcji jako temacie zastępczym, albo o nieodpowiednim momencie do protestów

  • ~piotrekdec 2016-10-04
    12:33:21

    18 7

    użytkowniku "~" widzę, że nie ogarniasz więc skopiuje to co już zostało napisane bo nie warto wyważać otwartych drzwi:

    "Uporządkujmy fakty bo jak widać są problrmy z ogarnięciem całości.
    - obecnie obowiązujący "kompromis aborcyjny" to najbardziej restrykcyjne prawo antyaborcyjne obowiązujące w Europie ( poza Maltą i Irlandią )
    - projekt obywatelski ustawy "łagodzącej" to prawo zostaje wyrzucony do kosza
    - do dalszych prac w sejmie przechodzi projekt zaostrzający, czyli praktycznie zakazujący aborcji w każdym przypadku
    - I teraz uwaga!
    Kompromitacją totalną dla PiS byłaby sytuacja, gdyby z komisji sejmowych ( po wielomiesięcznym udawaniu, że się nad tym pracuje ) wyszedł projekt ustawy, który jest tożsamy z obecnie obowiązującym kompromisem aborcyjnym.
    Argument opozycji i organizacji kobiet nie do odparcia - Po co była ta okrutna burza igrająca emocjami i strachem kobiet?
    Wniosek jest jeden.
    Prędzej czy później PiS w osobie decydenta czyli prezesa będzie musiał podjąć jakąś decyzję. A ta jest jedna - PiS ZAOSTRZY USTAWĘ ANTYABORCYJNĄ.
    Nie ma innego wyjścia.
    Nawet jeśli zrobi to, wedle wyobrażeń Kaczyńskiego "nieznacznie", czyli z powodu przestępstwa (gwałtu, kazirodztwa) - dopuszczalna, to z powodu ciężkiego uszkodzenia płodu - nie albo niby tak ale z formalnymi przeszkodami nie do pokonania, czyli praktycznie nie."

    i jeszcze raz do użytkownika "zaniepokojony": Proszę nie bagatelizować, nie trywializować, nie deprecjonować sprawy, która Pana, jak widać chyba realnie nie obchodzi. Chociaż tyle, ok?

  • ~zaniepokojony 2016-10-04
    13:08:34

    10 12

    piotrze każdy ma prawo do własnej opinii więc uznajmy, że sprzed komputera ładnie to wydedukowałeś, że ludzie o tym wiedzą, że to podpucha itd co jest naparwdę zabawne bo gdybyś wyszedł lub nawet pooglądał filmików z tych protestów co CI ludzie wykrzykują i wypisują może zmienisz zdanie bo to kpina, a nie protest, KOD może sobie dopisać kolejną frekwencję bo razem z wyborcza i tvnem udało im się wyciągnąć trochę baranków z domów i narobić zamieszania zobacz statystyki zamordowanych nienarodzonych dzieci :1-2 aborcja z powodu gwałtu ok. 1000 dzieci z chorobą downa to tylko 2016 / jak się tak boisz PISu to idz do polityki i sprobuj coś zmienic Twój wpis jest.. coż jakbym słuchał kogoś zza sejmowej mównicy więc uporządkuj sobie fakty jak Ci się tylko podoba i zatrzymaj to dla siebie. chociaż tyle ok?

  • ~piotrekdec 2016-10-04
    14:04:42

    14 6

    szczerze to nie do końca wiem co chcesz powiedzieć ale jeśli w wypowiedzi pojawiają się słowa klucze: "KOD, tvn, wyborcza" i też "wyciąganie baranków" to jednak można mieć podejrzenia;
    tak poważną kwestię sprowadzać do manipulacji (kto kogo manipulował) i lekceważenia? tylko może być przykro

  • ~zaniepokojony 2016-10-04
    15:12:36

    8 10

    kod, tvn, wyborcza, manipulacja, lekceważenie dobry tok myślenia obrałeś kontynuuj!

  • ~zaniepokojony 2016-10-04
    15:14:00

    13 11

    ubieranie się na czarno jako żałoba po morderstwie też jest uzasadnione

  • ~Demos e Totalis 2016-10-04
    17:35:11

    4 6

    Gdy "miasto" dociera "ideologicznie" do miasteczka...Ot, szał, od rekonstrukcji otwartej na "praworządność" mentalności, po skrajnie przewidywalny "styl" interpretowania tzw. rzeczywistości prawno-społecznej. Aż do krzykliwej, acz trywialnej uzurpacji "prawa" do decydowania: Ty żyjesz...a Ty nie (bo mam "coś tam", "mam ale", "nie teraz" etc.) Hm...chyba nie ma dziś innych problemów, realnych, dotkliwych, w "czasach" bezrefleksyjnej konsumpcji...

  • ~ 2016-10-04
    18:07:33

    8 5

    Chciałem wam tylko przypomnieć, że to PSL wnioskowało za odrzuceniem ustawy liberalizującej aborcję a obecny rząd nie chce zmiany obecnego "kompromisu".
    No i zdecydujcie się wreszcie, czy jesteście za całkowitą liberalizacją czy przeciwko zmianom obecnej. Ciągle słyszę sprzeczne informacje od uczestniczek.

  • ~agulec 2016-10-04
    19:47:34

    13 6

    ~minowa -jest własnością jej i ojca dziecka i tylko oni mogą decydować o jego losie a nie PISiory

  • ~waldus 2016-10-04
    21:15:29

    10 7

    nie mozna mordowac innych bezkarnie. trzeba sie opowiedziec zycie czy smierc. dlaczego mozna decydowac o zyciu tych ktorzy nawet nie moga sie jeszcze obronic. i dziwie sie ze to wlasnie kobiety tak demonstuja.tu kobiety demostruja zeby moc w tym kraju wysysac plody czy tez male dzieci z macicy. moim zdaniem to poslosc. absorcja to poslosc.

  • ~ 2016-10-04
    22:39:25

    11 5

    @waldus to kompletnie niezrozumiałe przesadyzmy. Jeśli ktoś usuwa nowotwór i musi się okaleczyć np. amputując nogę, ucho, nerkę, jądro, pierś to jest to według ciebie zgodne z naturą i wolą Boga czy nie? Jeśli uważasz, że tak to dlaczego kobieta pozbywająca się owocu gwałtu lub chorego płodu - jest dla ciebie czymś nagannym? Nie żyjemy w idealnym świecie i dziwię się, że teolodzy katoliccy idealizują wyłącznie sprawy związane z ciążą, a jakoś innych już nie. Fanatycy religijni - nie róbcie z Boga istoty zmuszającej do takich dziwactw jak rodzenie na siłę upośledzonego dziecka. Teolodzy katoliccy już tak namieszali, że przeciętny wierzący myśli, że najgorszą rzeczą na świecie to aborcja. Można zdradzać żonę, czasami coś "podwędzić", oddawać pokłony figurkom, pożądać wszystkiego co ma sąsiad ale... NIE WOLNO DOKONYWAĆ ABORCJI nawet jeśli jakaś biedna kobieta miałaby urodzić "potworka".

  • ~Tadeusz Kaczmarczyk 2016-10-04
    23:23:49

    0 7

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2016-10-05
    08:26:12

    8 7

    Pewne osoby ze zdjęć znam osobiście, więc nie będę tego komentował, powiem tylko tyle, żenada !

  • ~majunia 2016-10-05
    08:42:02

    14 3

    Męcząca jest już ta hipokryzja kościoła, kleru i pozostałych fanatyków pokroju terlikowskich (celowo z małej litery). Kobiety nie walczą o "aborcję na życzenie", tylko o PRAWO WYBORU i DECYDOWANIA O SOBIE. Nikt nie chce i nie zacznie nagle masowo zabijać płodów, "bo tak". Nagle się ludzie obudzili i wielce są przeciwni. Mamy rodzić z narażeniem życia potworki bez połowy czaszki, które i tak umrą w męczarniach po kilku godzinach? A może mamy donosić ciąże pozamaciczne, które w medycynie są traktowane, jak nowotwory? Powiedzcie mi jeden z drugim jak pomagacie chorym, niepełnosprawnym dzieciom- roślinkom, które nierzadko nie wiedzą nawet że żyją. W naszym kraju nie trzeba zmieniać prawa aborcyjnego, które i tak już jest dość restrykcyjne. Trzeba zmienić warunki opieki i pomocy dla dzieci, które już są urodzone! Kobiety, które zasłaniają się tym, że rodzą chore dzieci i "poświęcają się dla nich"- chwała Wam za to, że macie siłę patrzeć na codzienne cierpienie Waszych dzieci. Ale zastanówcie się co się z nimi stanie po Waszej śmierci? Kto się nimi zaopiekuje? Zakład, dla którego liczy się kasa? (miejsce/pacjent=subwencja). Ja nie znalazłabym chyba w sobie siły żeby patrzeć codziennie, jak moje dziecko wyje z bólu.
    Te zmiany dotyczą mnie bezpośrednio. Nikt nie chce aborcji na życzenie "bo to nie ten moment w życiu", a zaostrzenie tego prawa, to tylko początek. Następne w kolejności będzie zakazanie antykoncepcji (bo przecież kalendarzyk jest jedyną słuszną metodą), a już teraz edukacja seksualna wśród młodych ludzi kuleje.
    Nie chcę musieć szukać pomocy za granicą. Tu żyję (jeszcze), tu płacę składki i chcę mieć prawo do WYBORU!
    Wstyd, że kobiety muszą walczyć o siebie z innymi kobietami.
    Dlaczego o moich sprawach decyduje banda starych dewot i wariaci w sukienkach? Obrońcy życia poczętego, którzy życie narodzone mają głęboko w nosie!
    Ps. Gdzie jest 500+ dla KAŻDEJ ciężarnej? Skoro zygota jest już dzieckiem.

  • ~Paulina Nowakowska 2016-10-05
    08:48:10

    3 4

    A ja jestem za tym,żeby każdy zajął się własnym życiem,a nie martwił się o innych.

  • ~Paulina Nowakowska 2016-10-05
    09:00:47

    3 2

    Ludzie na prawdę nie mają swoich poważniejszych problemów w życiu?

  • ~templariusz 2016-10-05
    09:40:08

    9 6

    A tyn młody w tej czornej czopce co mo parcie na szkło też jest w ciąży?

  • ~ 2016-10-05
    09:52:33

    1 5

    majunia- są ludzie ,którzy nie chcą mieć dzieci niepełnosprawnych dla własnej wygody dla nich takie dziecko tylko niepotrzebny kłopot,krzyż na całe życie.Też ludzie boją się inności.

  • ~evabad 2016-10-05
    11:19:24

    6 9

    czytam tresci sloganów wypisanych na makietach i widzę ze polowa Pan nie poświeciła ani minuty na przestudiowanie ustawy STOP ABORCJI !!!
    NP:
    "Martwa dziecka nie urodzę"? w ustawie jasno pisze ze gdy zachodzi zagrożenie życia matki czy dziecka można podjąć radykalne czynności związane własnie z osunięciem płodu!

    Aborcja na tak? A czy w czasach zabaw dzieci w tz "słoneczko" czy "pociąg" gdy małoletnia dziewczyna zachodzi w ciąże to czy aborcja nie ułatwi jej wyjścia z sytuacji? Co za problem zapłacić lekarzowi za papier stwierdzający możliwość przeprowadzenia aborcji?
    Albo inna sytuacja młoda mama dowiadująca sie na badaniach ze jej dziecko będzie chore i przeżyje np z 7 lat. Czy aborcja bedzie lepsza niz te 7 lat z najcudowniejszym darem jakim jest posiadanie dziecka i to nie ważne czy zdrowego czy chorego? Nie jesteśmy Panami życia i śmierci!! Legalna aborcja doprowadzi tylko do sytuacji kiedy bezkarnie bedzie mozna decydować o zyciu czy smierci dziecka!!!
    Zastanówcie się Kobiety :(

  • ~ 2016-10-05
    18:28:54

    4 3

    "Na posiedzeniu sejmowej komisji sprawiedliwości poseł Witold Czarnecki (Prawo i Sprawiedliwość) zgłosił wniosek o odrzucenie w całości obywatelskiego projektu dot. aborcji i ochrony życia. Po kilkudziesięciominutowej wniosek został przyjęty.
    Chodzi o projekt autorstwa Ordo Iuris. Teraz projekt wraca do głosowania na posiedzenie Sejmu - parlamentarzyści mogą albo poprzeć wniosek komisji i odrzucić ten projekt, albo skierować go - wbrew opinii komisji - do dalszych prac." Bez wątpienia PiS ją odrzuci, jednak nie ręczę jak zagłosują posłowie wierni Merkel.
    "Na posiedzeniu doszło do gigantycznej awantury. Posłowie Platformy i Nowoczesnej walczyli o udział w komisji przedstawicieli NGO – w tym Kongresu Kobiet. W końcu na to się zgodzono, ale Platformie najwyraźniej nie w smak było odrzucenie… projektu Ordo Iuris."

  • ~ 2016-10-05
    18:31:12

    5 4

    "Posłowie PO blokowali obrady komisji, przekonując, że jest ona zwołana nieregulaminowo. Z kolei parlamentarzyści Nowoczesnej oskarżali swoich kolegów z Platformy o próbę zablokowania wyrzucenia do kosza projektu Ordo Iuris. Wszystko to odbywało się w atmosferze krzyków i awantury."

    LOL. Biedna Mucha, koniec krótkiej kariery celebrity.

  • ~Tadeusz Kaczmarczyk 2016-10-07
    23:43:27

    0 1

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Weronika Kot 2016-10-10
    12:11:47

    4 0

    Nie rozumiem jednej rzeczy. Po co mieszacie w to religię? Można być niewierzącym i być przeciwnikiem.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5041