sobota, 26 maja 2012      Filipa, Pauliny, Marianny
    login :     hasło :
   zarejestruj się    nowe hasło
WIADOMOŚCI    |    KULTURA I ROZRYWKA    |    SPORT I REKREACJA    |    ORGANIZACJE POZARZĄDOWE    |    EDUKACJA    |    BIZNES    |    FOTOGALERIA
Jesteś tu :   Kultura i rozrywka
Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij
Wielka gwiazda zagra w Rybniku?
29 listopada 2010, autor: Redakcja
 Dotychczas koncerty na stadionie w Rybniku odbywały się tylko podczas Nocy Świętojańskiej. Michał Stencel chce, by to się zmieniło.
Fot. Dominik Gajda
Michał Stencel z zarządu RKM ROW Rybnik chce ożywić życie kulturalne w mieście. Zamierza zorganizować koncert gwiazdy muzyki pop - Robbiego Williamsa.
Michał Stencel (z lewej)
Fot. Justyna Jurczyk
ZOBACZ PODOBNE
Modernizacja stadionu: będą poszerzać murawę. Tylko kiedy?
Stadion przy ul. Gliwickiej będzie modernizowany. Grający na nim piłkarze Energetyka ROW Rybnik muszą mieć wymiarowe boisko.  2012-02-09
Golejów: kolędy zabrzmiały po raz ostatni
W minioną niedzielę, w kościele p.w. Chrystusa Króla w Golejowie odbył się koncert kolęd i pastorałek pt. „Pożegnanie żłóbka”. 2012-02-02
Prezydent: spokojnie, imprezy się odbędą
Prezydent Rybnika wycofuje się ze swoich wcześniejszych zapowiedzi, że z powodu kryzysu obchody Dni Miasta oraz festiwal Złota Lira i Rybnickie Boże Narodzenia są zagrożone. 2012-02-01
Koncert gwiazdy miałby się odbyć na rybnickim stadionie. - Twierdzę, że Rybnik muzycznie "leży". Stadion, który jest wyremontowany, umiera, bo nic się na nim nie dzieje. Mam wrażenie, że nie musi on pełnić funkcji tylko żużlowo - piłkarskiej. Powinien na siebie zarabiać, w końcu jego utrzymanie też kosztuje - mówi Michał Stencel, członek zarządu RKM ROW Rybnik.

Pomysłodawca koncertu Robbiego Williamsa w Rybniku, potwierdza, że prowadzi z artystą rozmowy. Jak sam przyznaje, ma w zanadrzu pomysł na jeszcze kilka innych, dobrych nazwisk, które są chętne zagrać w Rybniku.


Nie jest tajemnicą, że koszty zorganizowania takiego koncertu są ogromne. Stencel jest jednak dobrej myśli i wierzy w powodzenie projektu. - Chciałbym bardzo, by na tym pomyśle zyskał rybnicki żużel. Na dwa sposoby. Po pierwsze, na koncercie da się zarobić. Po drugie, sponsorów, których na co dzień speedway nie interesuje, moglibyśmy przy okazji organizacji tego koncertu rozkochać także w tej dyscyplinie. Kto wie, może część zostałaby z nami na stałe? Najważniejsza jest jednak kwestia, czy jest zapotrzebowanie na tego typu imprezy w Rybniku? Moim zdaniem jest ogromne – dodaje.

Czy pomysł ma szansę na realizację? Tego z pewnością dowiemy wkrótce. Co wy sądzicie o pomyśle Michała Stencla?

Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij


Znalazłeś błąd w artykule ? Poinformuj nas o nim.
Zgłoś błąd
 
Twój email:
Nadawca:
Treść zgłoszenia:
 
 
Wyślij
Głosy na tak: 0 Głosy na nie: 0

Podoba mi się!

Nie podoba mi się!


stadion  stadion MOSiR  koncert  RKM ROW  RKM ROW Rybnik
Całkowicie darmowy newsletter z przeglądem wydarzeń tygodnia w Rybniku
komentarzy: 36 | Dodaj komentarz
2010-11-29 00:10:29
~geryPL

jakby to napisac krotko i na temat... hmmm... ROTFL! Jana III Sobieskiego tez kiedys mial zagrac Mel Gibson xD ""Pomysłodawca koncertu Robbiego Williamsa w Rybniku, potwierdza, że prowadzi z artystą rozmowy"" na gadu? xD
2010-11-29 00:10:36
~wilhelm

Już to widzę, bilety za dwie stówy, za to dwa kible na cały stadion, buracka ochrona przy wejściu i wszechobecny smród nieczyszczonego grilla. Chociaż mam nadzieję że się mylę...
2010-11-29 00:19:41
~kolo

A czy Rybnik jest gorszy od Wawy czy Poznania, aby zaprosić gwiazdę światowej sławy? Bilety pewnie i byłyby drogie, ale to przecież byłby koncert na który zjechaliby fani z całego kraju.
2010-11-29 00:26:31
~idasmw

No wreszcie ktoś wpadł na to ,że stadion to miejsce nie tylko na żużel i piłkę.
2010-11-29 01:10:44
~arturrybnik

Już kiedyś był taki Niemyński, chciał dobrze facet tylko żużlowiec mu babe wyru... i przeszła chłopu ochota. Także niech Pan Michał nie zapomni o historiii.
2010-11-29 02:15:30
~majunia

Ja też uważam, że to dobry pomysł. Na jaki dobry, większy koncert trzeba jechać co najmniej do Katowic. A Rybnik jest nawet lepszy niż Kato :P Przydałyby nam się takie wydarzenia kulturalne :) A co do ceny biletów; wilhelm, jakbyś pojechał do Warszawy, choćby na R. Williamsa musiałbyś dać i 300zł za bilet, a do tego wliczyc koszty podróży... Miejmy nadziej, że nie będzie tak źle.
2010-11-29 05:30:31
~ketchup

Chwała tym co zaczynają się budzić!!! wreszcie, czy to przypadkiem nie Pająk zaczął glośno o tym mówić,że stadion to nie tylko imprezy sportowe. Na coś się przydają te wybory! Mam nadzieję,że w innych dziedzinach Rybnik i jego działacze i włodaże się obudzą. Spadł pierwszy śnieg- jest czas, żeby zacząć przymierzać się do tras biegowych ;-)
2010-11-29 06:59:57
~Vafel

Buahaha, tez mi coś Robbie Williams, nawet jak by mi zapłacili, to bym nie poszedł.
2010-11-29 07:05:32
~tbone

Bo to nie impreza dla wafli...
2010-11-29 08:53:48
~edithka

Pomysł jak najbardziej REWELACYJNY! Rybnik musi się jakoś promować, niebawem życie artystyczne w tym mieście będzie zamierało! Niech też mówią o NAS w TVN-ie czy Polsacie, a co taaam :)
2010-11-29 08:58:27
~GBB

Gratuluje! Dość małomiasteczkowego myślenia! Oczywiście, że zapotrzebowanie jest, poza tym na takie koncerty jada ludzie z połowy Polski no i z bliskich Czech.
2010-11-29 09:01:27
~rybnickicaly

Sabina bardziej promuje Rybnik niż odchodzący prezydent ! Ale Sabina ma talent i to bezsprzecznie ! Sabinka jest najładniejsza ! Super dziewczyna z Ciebie !
2010-11-29 09:03:34
~geryPL

ludzie obudzcie sie takie gwiazdy graja na stadionach ale 50-100tyś xD 10tyś na koncert takiej gwiazdy? n/c ... pozatym o koncert Robbiego Williamsa stara się miedzy innymi takze bydgoszcz.
2010-11-29 10:18:06
~kamilsky

@geryPL. Kim jesteś z wykształcenia? Poziom postów w wielu różnych tematach zwykle nie przekracza bowiem podstawówki. Naprawdę nie trzeba wielkiej filozofii, by policzyć, że ok. 11 tys. ludzi na krzesełkach + co najmniej kolejne tyle na specjalnie przygotowanej murawie. Po drugie, jest coś takiego jak tymczasowe trybuny, które mogą być zamontowane. Suma sumarum, co najmniej 30 tys. ludzi jest w stanie ten koncert oglądać. Wśród krytyków widać brak obycia na koncertach. Na AC/DC na Bemowie była sprawna ochrona, jedzenie dobre, kible jedynie zapchane, no ale ile można wymagać jak było 60 tys. ludzi. @arturrybnik - jak już to Niemyjski... Michał, pełne poparcie. Walcz! Świetny pomysł. Tylko w ten sposób można coś ruszyć w tym mieście. Popieram, bo nie lubię malkontentów, którzy z góry zakładają, że się nic nie uda.
2010-11-29 10:29:43
~myk

Z waszych komentarzy odnoszę wrażenie, że najlepiej gdyby Rybnik był stale w mediach ogólnopolskich "promowany" przez prezydenta miasta, duże imprezy stadionowe, itp. wydarzenia. A po co? Rybnik jest prowincjonalnym miastem i taki pozostanie, niezależnie od tego, czy zagra w nim Robbie Williams, czy nie. Ostatnio był w Rybniku Gonzalo Rubalcaba, to naprawdę wielkie wydarzenie kulturalne, ale nie będzie o tym mówić ani TVN, ani Polsat. Dlaczego? Bo Rybnik to prowincja, gdyby przyjechał do Warszawy - mieliby o czym mówić. Dlatego cieszmy się, że mamy w Rybniku takie wydarzenia, a nie narzekajmy wciąż, że nic się nie dzieje - bo jednak się dzieje. A koncerty stadionowe to jednak dla Rybnika egzotyka, tak samo jak najwyższa liga w żużlu ;-) Z wypowiedzi tego żużlowego menago wynika, że głównie zależy mu na ściągnięciu pieniędzy na żużel. I dlatego Williams miałby zagrać dla kilkunastu tysięcy ludzi, zamiast dla kilkudziesięciu tysięcy?
2010-11-29 11:00:41
~tropiciel_debili

Pomysl super. Wreszcie ktos sie za to wzial, bo pan Tymusz z MOSIRU to dupy nie ruszy zeby zorganizowac jakis koncert. Stadion wyremontowany i tylko niszczeje. Panie Stencel niech pan sie nie przejmuje glupimi komentarzami. Na koncert Williamsa zjechaloby sie pol Polski i Czech wiec nie ma obaw, ze nie bedzie chetnych zeby kupic nawet drogi bilet. A tym co gderaja cos o prowincji to chce wam powiedziec ze prowincje to wy macie tylko w glowach. Gdyby wszyscy ludzie mysleli tak jak myk to do dzisiaj jezdzilibysmy rowerami z kwadratowymi kolami.
2010-11-29 11:36:08
~zab

~rybnickicaly ale zboczeniec z ciebie:):):)
2010-11-29 11:37:57
~myk

Pół Polski i Czech, licząc tylko fanów Williamsa, to gdzie by się na tym stadionie zmieściło? Zgadzam się, że stadion powinien zarabiać na siebie także koncertami, ale gderanie o tym, że tylko takie wydarzenia coś znaczą w Rybniku, to przegięcie. Po co od razu Williams? To jest duża skala, za duża na nasz stadionik. Dlaczego nie jakaś gala z motocyklami, albo inny show dla mas? Mnie dziwi tylko megalomania niektórych, którzy twierdzą, że trzeba koło samemu wymyslić, żeby z niego korzystać.
2010-11-29 11:43:55
~betterware_rybnik

BRAWO! nareszcie ktoś budzi Rybnik ! trzymam kciuki!
2010-11-29 11:49:20
~satyna1

pomysl rewelacyjny!!! Trzymam kciuki!
2010-11-29 12:11:03
~dizers

Robbiego Williamsa ?? co z niego za gwiazda ,Madonna to już coś !!! ... a tak na marginesie Co zorganizował rybniczanom pan Adam F. ??? pamiętam budkę suflera w kamieniu i męka z dojazdem na tą impreze ....
2010-11-29 12:15:30
~majunia

Nie chodzi już konkretnie o tego Williamsa, tylko ogólnie. O "start" takich imprez. A może wolicie nadal "Noc swiętojańską", na której zagra do kotleta Maryla Rodowicz, albo Wilki?? Ja mam dosyć takich imprez, a czekanie na zmianę na ATR i Magię żeby posłuchać lepszej muzyki, już mnie nudzi. Można spróbować. Jak nie wyjdzie logistycznie takie przedsięwzięcie, to nie trzeba kontynuować. Nie zakładajcie od razu, że się nie uda nic.
2010-11-29 12:20:58
~geryPL

~kamilsky - bzdury opowiadasz i tyle, *ówno widzialeś za tego swojego laptopa. ~kamilsky napisał:-- jest coś takiego jak tymczasowe trybuny, które mogą być zamontowane. Suma sumarum, co najmniej 30 tys -- muhahahah rozbawiłes mnie do łez, ciekaw gdzie xD Ludzie obudzcie się, pozatym jak ktos zobaczy trase konertowa dla that that i rw to ja nie wiem czy robbi Chcialby wystepowac na takiej wsi. Kaminski moze szczytem twoich marzen jest przyjechanie do rybnika z twojej wiochy i zobaczenie sobie robiego williamsa, ale nie chwal sie tym publicznie.
2010-11-29 12:30:44
~czarny_julek

"take that" a nie "that that"
2010-11-29 12:47:09
~geryPL

~czarny_julek no sory :P bo sie normalnie zbulwersowałem ;]
2010-11-29 18:44:19
~rybol9999

czy dochód z biletów z tego koncertu ma spłacić te półtorej miliona długu u żużlowców? zamiast szukać sponsorów, kontraktować zawodników na ekstraligę, zamiast rozmów ze Ślakiem, puszcza się takiego "bąk"a o koncercie. a lud ma to kupić i uwierzyć w cuda.
2010-11-29 22:56:43
~aurel

Jeśli im się uda ściągnąć Robbiego -dam tysiąc złotych za bilet i idę!!!!!!!Warto,bylem już na jego koncercie-REWELACJA..no..nie jest to Szlagier maszyna albo Wodzinka...... ale i tak odpala..
2010-11-29 23:46:41
~JP2

Oj kolego jeszcze długa droga do zorganizowania takiej imprezy . A przede wszystkim potrzebujesz wokół siebie osoby ktore chcą tak samo jak ty pomóc Ci w sprowadzeniu i zorganizowanie takiej BIBY ;) Pozdro
2010-11-30 09:33:15
~aruinam

Jak to sie nic nie dzieje na stadionie;)?? piłkarze ROWu chyba ciezko pracuja bo zapracowali sobie pierwsze miejsce w grupie... pozdrawiam. a RObin Williams? watpie zbey ktos byl nim zainteresowany,, moze zapros Rihanne :) albo lady gage ;P ehe pozdroo
2010-11-30 12:44:04
~vvicked

Robin Williams na pewno nie wystąpi :)
2010-11-30 15:14:38
~kamilsky

@geryPL - nie obrażaj mnie inwektywami chyba, że tylko na to Ciebie stać. Nie będę się zniżał do tego poziomu. Powiem jedynie, że pomysł z tymczasowymi trybunami nie jest chybiony. Widziałem wiele, wiem, że to wykonalne, a jak nie wiesz, gdzie je można umiejscowić to przykro mi, że brak Ci wyobraźni przestrzennej. Nie muszę Cię o tym przekonywać, bo jak ktoś ma klapki na oczach i w każdym poście pod obojętnie jakim tematem jest ciągle na "NIE", to nie mam ochoty z taką osobą konwersować. Szkoda czasu i nerwów. Chciałbym jednak kiedyś poznać Twoje CV :D ciekaw jestem, jak wiele dokonałeś w swoim życiu skoro wszystko jest w tym mieście na "NIE" :) @majunia - nareszcie widać jakiś pozytyw :) NIC nie stoi na przeszkodzie, by spróbować. Założę się, że jeśli taki czy inny koncert by się odbył to wszyscy malkontenci i tak przyjdą - z ciekawości i z notesikiem, by zapisywać to, co się nie udało :D
2010-11-30 16:22:46
~wilhelm

Zauważyłem, że mój wpis zbulwersował wiele osób, więc napiszę prościej lecz dłużej o co mi chodzi. Nie ma się co oszukiwać - mieszkamy na prowincji. Jesteśmy stolicą, ale mimo wszystko kulturalnej prowincji. Ta prowincja to nie tylko kwestia ilości i jakości wydarzeń kulturalnych, ale też myślenia liderów i odbiorców kultury. Po prostu boję się, że organizatorzy zrobią nam "dożynki z gwiazdą" za taką kasę jak robi się profesjonalnie koncerty. Z tym że jeśli o mnie chodzi to MTWD, na R. Williamsa może bym poszedł gdyby mi się nudziło i byłoby za frajer, mam inny muzyczny gust.
2010-12-01 13:37:05
~Callahan

Ja to już mówiłem prawie 20 lat temu,może wreszcie się komuś to uda zrealizować.
2010-12-01 16:53:57
~jani

wilhem- obojetnie gdzie w polsce byś niemieszkał to itak zawszeto bedzie prowincja
2010-12-01 19:52:33
~Lucas

Chciałbym widzieć gdzie zaparkuje przynajmniej te 5 tyś samochodów ;) Zaplecze na tym stadionie jest kiepskie i na razie tego nikt nie zmieni. Może pan Stencel pogada z Dodą na gg ;)
2010-12-03 10:06:18
~ULEN

DO PANA WILHELMA-->" Jesteśmy stolicą, ale mimo wszystko kulturalnej prowincji. Ta prowincja to nie tylko kwestia ilości i jakości wydarzeń kulturalnych, ale też myślenia liderów i odbiorców kultury." ---> pan jest tym prowincjonalnym odbiorca kultury i przedstawicielem prowincjonalnego myslenia ---->" na R. Williamsa może bym poszedł gdyby mi się nudziło i byłoby za frajer " ... za frajer to napewno nikt by sie nie nudził tylko za frajer tej kultury której pan tu sie domaga to trzeba szukać na prowincji. wiec wraca pan tam gdzie pan był (jest?)
Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu.
Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
komentarzy: 36 | Dodaj komentarz

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE WIADOMOŚCI
KALENDARZ IMPREZ
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
DZISIAJ W RYBNIKU
KONKURSY
PATRONATY
 
Alert Rybnik.com.pl
Byłeś świadkiem zdarzenia? Masz informację z pierwszej ręki, zdjęcia lub film? Napisz do nas !
 
Czy to dobrze, że radni pracować będą na tabletach wartych 2700 zł?
tak, to nie jest wygórowana kwota jak na taki sprzęt
nie, powinni dostać tańsze komputery
nie mam zdania
PREZENTACJE FIRM
© 2008 copyright - 44-200 Rybnik, Rynek 11, tel. (32) 42 37 551, fax. (32) 42 37 559, email: redakcja@rybnik.com.pl    |    redakcja    |    realizacja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie
Współpraca :
pogoda w Rybniku