zamknij

Wiadomości

Tragiczne popołudnie w Rybniku. Nie żyje 3-letnie dziecko, było zamknięte w samochodzie

2014-06-10, Autor: 
Tragedia w Rybniku: policjanci ujawnili dzisiaj na ul. Podmiejskiej (na wysokości z ul. Świętego Maksymiliana) zwłoki 3-letniej dziewczynki. Była zamknięta w samochodzie. Na miejsce od razu przyjechali ratownicy medyczni, niestety nie udało się uratować dziecka. Sprawą zajmuje się już prokurator.

Reklama

Świadkowie zdarzenia powiedzieli nam, że w czerwonego forda miał uderzyć piorun, ale nadkom. Aleksandra Nowara wyklucza taką możliwość. - Śmierć dziewczynki nastąpiła prawdopodobnie na skutek wysokiej temperatury wewnątrz pojazdu, w którym znajdowała 3-latka - wyjaśniła rzecznik prasowa rybnickiej policji. Na miejsce udał się prokurator.

AKTUALIZACJA (18.45): Jak powiedziała nam nadkom. Aleksandra Nowara, ojciec najpradopodobniej zapomniał, że wiezie ze sobą dziecko, które miało znaleźć się w przedszkolu - Mężczyzna przyjechał o 7.00 pod elektrownię i poszedł do pracy. O godzinie 15.00 wrócił do samochodu i zorientował się, że w środku znajduje się jego córka. Zamierzał zawieść ją do szpitala, ale prawdopodobnie ze względu na korki uliczne zjechał na pobocze, reanimował 3-latkę i wezwał karetkę pogotowia. Bezskutecznie - dodała rzecznik prasowa rybnickiej policji.Oficjalny komunikat KMP w Rybniku: dyżurny rybnickiej komendy policji dzisiaj około 15.30 odebrał informację z pogotowia ratunkowego o śmierci dziecka pozostawionego na kilka godzin w zamkniętym samochodzie. Wszystko wskazuje na to, że 3-letnią dziewczynkę zostawił w aucie na parkingu pod zakładem pracy jej ojciec - 40-letni mieszkaniec Rybnika. Na razie nie wiadomo, co było przyczyną takiego zachowania mężczyzny. Ojciec zmarłego dziecka został przwieziony do szpitala - jego stan emocjonalny uniemożliwia przesłuchanie. Nad wyjaśnieniem tej sprawy pracują policjanci z komendy miejskiej w Rybniku pod nadzorem prokuratora.

Byliśmy na miejscu tragicznego zdarzenia, zdjęcia znajdziecie >>TUTAJ<<


Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (91):
  • ~Amelia88 2014-06-10
    17:36:05

    34 7

    Nie wierze, normalnie brak słów :(
    Wiedziałam, że niektórzy są głupi ale żeby aż tak......

  • ~ 2014-06-10
    17:49:50

    1 9

    Idiotyzm ludzki nie zna granic.. tyle się mówi o tym żeby nie zostawiać dzieci w samochodach w takie upały.. brak słów.. biedne dziecko...

  • ~Eberhard Mock 2014-06-10
    17:54:43

    33 2

    Opiekunowie dziewczynki popisali się nieprawdopodobną wręcz głupotą. Wydawało mi się, że to niemożliwe, a jednak... A i przyokazji dodam, że gdy w samochód uderzy piorun to osoby przebywające w środku są całkowicie bezpieczne, bo karoseria zadziała jak klatka Faraday'a. Opowieści o piorunie są z dupy.

  • ~sybin 2014-06-10
    17:59:10

    0 12

    http://wiadomosci.onet.pl/slask/3-latka-zmarla-w-rozgrzanym-samochodzie-bo-ojciec-o-niej-zapomnial/qkzwn

  • ~drozdaxxx 2014-06-10
    17:59:14

    1 30

    Przyznam, że dawno nie widziałem tak tragicznego zgonu dziecka w naszym mieście...Rodzice, albo opiekunowie tego dziecka powinni pójść do takiego auta i zobaczyć jak jest w nim przyjemnie w taki skwar.

  • ~ 2014-06-10
    18:05:37

    382 0

    Dobra ok, rodzice byli bezmyślni. Nie zrobili tego specjalnie (chyba). No kto by był taki posrany? Nie macie prawa ich osądzać życząc im żeby ich samych zamknięto na takim skwarze. Każdy w życiu popełnia błędy. Niestety czasami płaci się za nie najwyższą cenę. Rozumiem, że to było naprawdę idiotyczne, ale jeszcze źle życzyć tym rodzicom? Pieprznijcie sie w te chore łby, bo naprowda szkoda godać. Teraz to należy im się wsparcie, a Wy się lepiej zajmijcie wychowywaniem własnych dzieci. Tak czy inaczej naprawdę ogromny żal zostaje...

  • ~FaFnIeJsZa 2014-06-10
    18:15:50

    1 141

    Michał Ty czytasz co piszesz? Mało się mówi o tym by dzieci nie zostawiać? mają po 5 lat? Wsparcie? Za co? Ja w życiu nie zostawiłam dziecka w taką pogodę samego w samochodzie. Takich rodziców czy opiekunów powinno się surowo karać. Taki czyn to jak zabójstwo.

  • ~drozdaxxx 2014-06-10
    18:21:52

    1 42

    Ja ich nie osądzam. Po prostu ci ludzie powinni sprawdzić w praktyce jaka temperatura panuje w zamkniętym samochodzie, jeśli tego nie wiedzieli wcześniej. Aż boję się myśleć co to dziecko przeżywało.

  • ~Anonymous 2014-06-10
    18:26:43

    97 0

    Staram się zawsze nie osądzać ludzi za ich błędy, bo od tego jest państwo (a jeśli ktoś wierzy to również Bóg) ich życie już i tak będzie piekłem, a Wasze życzenia żeby sami się zamknęli w tym aucie nic nie dają. Zawsze wolę poczekać z takimi osądami bo skąd pewność, że ojciec zapomniał dziecka w samochodzie? (Jak można ZAPOMNIEĆ dziecka w samochodzie?!) To wręcz niemożliwe, ale nam pozostaje modlić się za wieczny odpoczynek tej dziewczynki, a nie życzyć innym podobnej śmierci.. Facet już i tak do końca życia będzie wrakiem człowieka.

  • ~Anonymous 2014-06-10
    18:31:48

    31 2

    Na onecie piszą, że facet jechał do pracy i zostawił dziecko w samochodzie. Jak można jechać do pracy z dzieckiem, jak można nie zauważyć wychodząc z auta fotelika w którym jest 3-latka? Nie znam tego miejsca, ale czy to możliwe, że przez tyle godzin nie przeszedł tam nikt kto mógłby wezwać pomoc dla dziewczynki? Albo po raz kolejny dała znać nasza znieczulica? "Nie moje auto, nie moje dziecko to co będę się mieszać.." Straszne

  • ~ 2014-06-10
    18:59:44

    18 0

    nie mieści mi sie to w głowie....

  • ~majunia 2014-06-10
    19:05:46

    0 48

    Do wszystkich, którzy litują się nad losem tych biednych opiekunów, którzy "zostaną osądzeni przez sąd i Boga"- JAK MOŻNA zostawić dziecko w samochodzie wiedząc, że na dworze temperatura przekracza nieraz 32stopnie?! To jest nielogiczne! Jak można kiedykolwiek zostawić dziecko w samochodzie? Psa nie zostawiam nigdy, przy żadnej pogodzie, a tu malutkie dzieciątko zostawił... Niech się sam smaży jak jest taki mądry. I tak, owszem- ŻYCZĘ MU TEGO!

  • ~drozdaxxx 2014-06-10
    19:32:45

    19 0

    Mam nadzieję, że pojawi się więcej szczegółów w tej sprawie, bo coś się to kupy nie trzyma.

  • ~Dador 2014-06-10
    19:48:20

    24 0

    Sam jestem ojcem 3 latka i szczerze powiedziawszy, nie wyobrażam sobie nawet takiej sytuacji. Przecież dziecko w tym wieku, siedząc z tyłu, już rozmawia (może po swojemu ale gada), śpiewa, wierci się, domaga. Jak można w ogóle nie zauważyć, że ma się dziecko na tylnej kanapie? Niepojęte. Żal mi faceta a bardziej żony/partnerki. Całkiem niedawno oglądałem ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=XNDWN8KDVSM. Oczy mi się pociły, jak pomyślałem, że tak można zrobić dziecku.

  • ~speedway 2014-06-10
    19:49:32

    357 1

    Mam paroletnie dzieci, więc może stad mój, taki wpis.
    wyobraź sobie czytelniku, że może było tak: ojciec zawiózł żonę na 22 do pracy, po swoim ciężkim i długim dniu pracy..wieczorem wykąpał Córeczkę, było gorąco wiec Mała nie umiała usnąć..Tatuś wiec bawił sie z Nią długo, czytał bajeczki, pocałował w czółko kiedy usnęła. Sam padnięty usnął..Rano szybko wstał..obudził Małą, ubrał, zrobil śniadanie, stres go dopadł, że musi szybko wszystko zorganizować, by nie spóźnić sie do pracy, bo przełożony tego nie akceptował, a jemu zależało na pracy, by moc zapewnić rodzinie i swojej Córeczce szczesliwe życie. Rzadko zawoził Małą do przedszkola, w biegu, z automatu wyjechał..Mała usnęła..podjechał pod zakład, szybko wybiegł z auta do pracy..człowiek robi wiele rzeczy z automatu, schematycznie, bez zastanowienia...
    Może wczoraj czytał Jej bajeczkę..całował w czółko, a od dziś płacze rzewnie, jeśli w ogóle jest w stanie jakoś funkcjonować..
    Ludzie-nie skazujcie kogoś od razu, że idiota, morderca itd!
    Straszna tragedia..
    Łzy mi sie cisną do oczu :(

  • ~AnnaJ 2014-06-10
    19:52:05

    0 30

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2014-06-10
    19:53:06

    0 104

    No ludzie, chyba nie wierzycie w bajki tego bandziora? A jeszcze policja w to ma wierzyć?

  • ~xenir 2014-06-10
    20:01:24

    90 0

    A ja, dla odmiany, współczuję rodzicom. Większość tutaj pisze z przekonaniem, nie wiadomo skąd, że ojciec specjalnie zostawił dziecko w aucie i wyżywają sie na nim. Całość brzmi nieprawdopodobnie, ale ja osobiście znam takich co wrócili z jakiejś imprezy bez dziecka, bozapomnieli o nim itp. Dziecko pewnie zasnęło, ojciec był już myślami w pracy... Ale że nie przypomniało mu sie przz te 8 godzin, ze nikt nie przechodził i nie zauważył ... Tragedia.

  • ~LEMUR 2014-06-10
    20:07:30

    65 0

    Parking. Elektrownia. Tyle samochodów. Nikt z przechodzących nie zauważył... jeden, tylko jeden. Jak niewiele potrzeba.

  • ~karek1989 2014-06-10
    20:12:00

    0 23

    Jak można zapomnieć o dziecku w samochodzie? Zrozumiałabym jakby torby czy portfela zapomniał ale dziecko zostawić? Non stop trąbią, ostrzegają by nie zostawiać dzieci i zwierząt w tych "piekarnikach" i co roku takie tragedie... Biedne maleństwo:( Że też przeważnie tatusiowie chodzą bez głowy....

  • ~ 2014-06-10
    20:23:22

    84 0

    żal gościa, nie oceniajcie, żal dziecka, ale ten Pan nigdy sobie z tym nie poradzi

  • ~Tako 2014-06-10
    20:24:45

    67 0

    wyrazy wsółczucia dla rodziny tego dziecko. MASAKRA!!!!!

  • ~kredyt 2014-06-10
    20:27:48

    62 0

    Nie bronię tego mężczyznę - sama mam trzyletnią córkę i serce mi się kraja ale nie pastwcie się nad tym człowiekiem tak, to Jego wina, że dziecko nie przeżyło ale też nie wierzę by zrobił to umyślnie! Jeśli rodzice nie kochają swoje dzieci to zwyrodnialcy nie myślą "Dzisiaj jest upał, wiesz co zabiję Cię w samochodzie", tylko znęcają się nad dzieckiem bądź zakopują, topią. Na pewno nie próbują reanimować i wzywać służby ratownicze! Zostanie skazany, przeżywa traumę a Wy oszczędźcie tego swojego jadu, mądrości ze względu na bliskich tragicznie zmarłej dziewczynki.

  • ~alsta 2014-06-10
    20:42:24

    52 1

    ludzie dajcie już spokój. łatwo jest powiedzieć "głupi", "idiota", "debilizm". a może nieuwaga, przypadek, tragedia? teraz wszyscy są specami od rodziny, wychowania dzieci, i tym podobne. i nikt nigdy nie popełnił błędu w życiu, oczywiście. osobiście też nie wyobrażam sobie zapomnieć o dziecku, ale skąd Wy wszyscy wiecie co ten biedny facet miał w głowie, o czym myślał, co się dzieje w jego życiu? każdy popełnia błędy, czasem tragiczne jak widać. na pewno nie chciał zamordować własnego dziecka, więc błagam, bez przesady z takimi tekstami, bo patrząc na nie widzę kto naprawdę popisuje się w tej sytuacji głupotą. ~Michał Piontek - popieram! nikt nie ma prawa oceniać ojca tego dziecka. mam tylko nadzieję że się facet pozbiera i kiedykolwiek sobie to wybaczy.

  • ~rychu108 2014-06-10
    20:46:33

    93 0

    O matko , barany jedne !!!
    Nie życzę wam takiej historii . Ilu z was zostawiło telefon w aucie ilu z was zostawiło torbę , portfel, .... Przez kilka lat chłop jeździ to tej roboty , dzień w dzień , może już tam dojechać z zamkniętymi oczami . Pewnego pięknego poranka żonka prosi go o zawiezienie córeczki do przedszkola , ( która zapewne jest oczkiem w głowie tatusia ), kocha jej małe szłapki, mały brzusio, jak próbuje coś seplenić ... Jedzie na autopilocie zna drogę na pamięć , z jednym okiem zamkniętym . Dziecko już dawno zasnęło bo maluchy tak maja . I SRU zabił swoją kochaną córeczkę , jak tylko wyjdzie ze szpitala palnie se w łeb ,zobaczycie barany.

  • ~ShakeBar 2014-06-10
    20:54:36

    72 0

    Na pewno nie zrobił tego specjalnie, może nie odwoził dziecka codziennie, być może spało jak wychodził, stres, praca...niestety takie tragedie się zdarzają , co roku przecież się słyszy o takich sytuacjach. Współczuję temu człowiekowi bo to co przezywa teraz to pewnie koszmar...;/ Poczucie winy do końca życia.

  • ~Don C. 2014-06-10
    20:57:42

    0 10

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~turistas 2014-06-10
    21:06:41

    49 0

    Nie macie prawa osądzać. To jest tragedia dla całej rodziny, dla ojca - On musi z tym żyć. Współczucia i trzymaj się chłopie!

  • ~grass 2014-06-10
    21:15:50

    25 0

    Tragedia!!!! Nie mieści się w głowie, dziecko nie żyje ale życie ojca... i matki :(((

  • ~ 2014-06-10
    21:19:40

    0 16

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ShakeBar 2014-06-10
    21:27:28

    49 0

    Do Sara Nowak- a Tobie życzę kochana by Ciebie nigdy coś takiego nie spotkało, pamiętaj, że sędzia jest jeden. Wszyscy w niedziele do kościółka dewoty a przebaczyć i pomóc nie potrafi nikt - tylko na krzesło elektryczne wysyłać... To już nie hejt a idiotyzm.. Szkoda słów.

  • ~ 2014-06-10
    21:30:23

    12 0

    Speedway ma racje. A reszta w rekach prokuratora i Boga. Czas, czas nas goni i juz chyba nawet dogonił.

  • ~ 2014-06-10
    21:58:52

    32 0

    Wiecie co najgorsze w tym wszystkim!!!!ŻE NASZ NARÓD JEST ZAJEBISTY I WSZYSTKO WIEDZĄCY!!!Jesteśmy po prostu idealni nigdy się nam nic nie przytrafiło co jeżyło włos na głowie??!!Wiemy oczywiście wszystko najlepiej bo każdy z nas tam był każdy z nas z tym ojcem siedział w samochodzie nie ba w jego głowie i wie co on myślał jadąc do pracy!!!PUKNIJCIE WY SIĘ WSZYSCY W TE ZAKUTE ŁBY!!A i portal i gazety bez winy nie są walną nagłówek żeby była oglądalność a w zasadzie nic nie wiedzą na ten temat!!Współczucia dla całej rodziny dziewczynki i kondolencje ;( A mały ANIOŁEK już jest w Niebie ;)

  • ~ 2014-06-10
    22:01:55

    0 52

    ojciec tego dziecka jest kłamcą,nie chory, dobrze znam takich ludzi bo mam z nimi do czynienia na co dzień.

  • ~Afordancja 2014-06-10
    22:26:34

    56 0

    O kur.. staram się nie wypowiadać w takich tematach, ale jak czytam niektóre komentarze, to zastanawiam się czy co po niektórzy pisząc swoje posty nie trzymali drugiej ręki w spodniach, podkręcając się jacy to oni są zaj..ci i nigdy by takiego czegoś nie zrobili(nie życzę). Opanujcie się, to jest po prostu jedna z tych gównianych sytuacji które nie powinny się zdarzyć, ale czasem się zdarzają(i odbijają się na całym naszym życiu) jak się wykonuje dzień dzień stałą czynność. Nie zdarzyło się wam, że parkujecie zawsze w tym samym miejscu, raz zaparkujecie gdzieś indziej, i po pracy, idziecie jak "robocik" to starego miejsca? Nie no, pewnie nie, wy jesteście zaj..ci i nieomylni...obyście dalej tacy byli i nie musieli doświadczać takich sytuacji. PS. Ludzie to jednak hieny, które żywią się cudzym nieszczęściem i jak od razu wydadzą w swojej "mundrości" wyrok to myślą, że świat będzie lepszy, a co najmniej oni są lepsi..Ehh..po co ja to piszę, nie sądzę aby kogoś naszła jakaś głębsza refleksja

  • ~Max 2014-06-10
    22:35:06

    20 0

    Biedactwo....Serce sie kraje.....Zoztało nam tylko sie pomodlić za to biedne dzieciątko.......

  • ~staz 2014-06-10
    22:48:04

    41 1

    To są skutki pracy po 12 godzin i jeszcze 8 w domu, bo praca jest najważniejsza. A jak ci się nie podoba, to do widzenia.
    Takie dzisiaj mamy kierownictwa zakładów i paradne związki zawodowe. CZŁOWIEK I RODZINA SIĘ NIE LICZY!!!

  • ~ 2014-06-10
    22:51:33

    0 39

    Jak mial na 7 do roboty to musial 0kolo 6 wyjsc z domu ktore przeczkole dla 3 latkow jest otwatre od 6 rano???

  • ~Bart 2014-06-10
    22:59:33

    28 0

    Spoczywaj dziewczynko w spokoju**

    Pawel Sulowski - Ty chodziłeś do podstawówki czy na szkołę kamieniami rzucałeś? przeczkole czy przedszkole??? !!!!

  • ~express mal 2014-06-10
    23:00:31

    0 33

    Portfela możesz zapomnieć, telefonu możesz zapomnieć, ALE DZIECKA ? przestańcie tłumaczyć tego PAJACA !

  • ~buba 2014-06-10
    23:07:05

    14 0

    a dla mnie ~Bartolek masz rację!!! [*][*][*][*][*][*] i koniec! dajcie spokój z kijowymi komentarzami!!! proszę Niech policja i prokuratura zrobi swoje.!!!!!! A Was proszę WAS zapalcie świeczkę.
    [*]
    [*]

  • ~Knefel93 2014-06-10
    23:16:16

    17 0

    To się stało w miejscu gdzie przechodzi bardzo mało ludzi. Chyba jedynie rybacy tam parkują i idą łowić ryby. Nie ma się co dziwić, że nikt nie zauważył.
    Jak tylko pomyśle co ta dziewczynka musiała przeżywać...
    Szkoda faceta. W tak nieodpowiedzialny sposób stracić kogoś najbliższego...

  • ~rybnic 2014-06-10
    23:16:38

    5 0

    Witam.Mając 6-letnia córkę, szlag mnie trafił.Pozdrawiam

  • ~truman20 2014-06-10
    23:16:56

    10 0

    Patrząc na to ile mamy dni upalnych w roku (kilka? kilkanaście?) i wtedy dochodzi do takich tragedii, o których ludzie się dowiadują, to można by pomyśleć, że jest gigantyczne prawdopodobieństwo, że takie sytuacje mają miejsce na co dzień bardzo często. Niestety ludzie się o tym nie dowiadują, bo w normalne dni nie powinno nic złego się stać, w normalnych temperaturach człowiek czy jakiś zwierzak w samochodzie te 8 godzin przeżyje i o sprawie nikt nie wie. To naprawdę strach pomyśleć ile podobnych sytuacji ma miejsce na co dzień zważywszy, że przez te kilka upalnych dni w roku dochodzi rocznie do kilku/kilkunastu takich sytuacji, że ktoś zostawił kogoś w zamkniętym samochodzie i o tych sytuacjach piszą w mediach, bo nie uwierzę, że takie sytuacje mają miejsce tylko w upalne dni. Niestety zazwyczaj ofiarami tego są istoty bezbronne w takich sytuacjach, dlatego szkoda dziecka.

  • ~pszyrybnik 2014-06-10
    23:20:00

    0 11

    Ludzie co wy pieprzycie??? Portfel? Rozkojarzenie? Zapomniałem gdzie zaparkowałem samochód??? Do czego Wy to przyrównujecie? Zginął człowiek, dziecko, bo ktoś kto się nim miał opiekować zadziałał jak automat? Mam smyka w w ieku 4 lat, ma 3 motorki w tyłku, każde rozkojarzenie prowadzi do tego że najprawdopodobniej zrobi sobie krzywdę lub ktoś ju zrobi krzywdę lub, jak widać, ja zrobię mu krzywdę. Jesteś rodzicem to nie ma miejsca na automat i rozkojarzenia, a jeśli nie potrafisz się skupić na tym co robi Twoje dziecko to zwyczajnie nie powinieneś być jego opiekunem. Czy jeżeli w tym "rozkojarzeniu" puściłby dziecko na czerwonym świetle przez przejście, bum i tragedia, to czy również należy go usprawiedliwiać?
    Czy go oceniam? Oczywiście bo jest winny jak cholera

  • ~Afordancja 2014-06-10
    23:33:51

    21 0

    @~pszyrybnik Następny, "mundry" który wszystko wie jak powinno być, co jest możliwe, a co nie itp. Nikt go, człowieku, nie usprawiedliwia. Oczywistym jest, że jest winny, no bo kto inny. Mnie dziwi tylko wasze, pastwienie się na człowieku(naprawdę czujecie się lepiej jak kolejny napisze, że życzy mu tego samego, albo kolejny banał, że o dziecku to powinien pamiętać?), bo wam się by na pewno takie coś nie przydarzyło, a jakże.

  • ~Afordancja 2014-06-10
    23:35:38

    9 0

    @~pszyrybnik PS. a takie hieny jak Ty, to aż musiały się zarejestrować, żeby sobie ulżyć i się wyżyć...

  • ~Ewa79 2014-06-10
    23:49:09

    0 8

    http://www.gazeta.tv/Wideo/10,132439,14339676,Jak_umiera_dziecko_w_nagrzanym_samochodzie__Zobacz.html

  • ~miro 2014-06-11
    00:34:54

    46 0

    Nie znęcajcie się nad tym człowiekiem, on i jego żona dostatecznie już cierpi, pewien jestem tego że nie chciał tego, bo który ojciec zrobiłby to świadomie, pewien też jestem tego że każdy przechodzący obok tego auta przechodzień widząc dziecko na pewno zareagowałby ale to jest parking zakładowy EDF i tam ludzie poruszają się rano o 7mej i później o 15tej, później nie ma tam czego szukać, znam specyfikę tego parkingu - tam najpierw jest bój i walka o miejsce na ,, nowoczesnym parkingu - wielokrotnie przebudowywanym parkingu" - spier..... lonym, gdzie trzeba mieć szczęście i stalowe nerwy aby zaparkować, a jak już znajdzie się miejsce do zaparkowania to tempem do zakładu - bo na parkowanie stracisz 20 min, a jadąc do pracy też głowa nabita problemami zawodowymi , przemęczenie, pracy i obowiązków coraz więcej, ludzie zatracają się już w tej gonitwie, tutaj nie tylko ojciec popełnił błąd ale cały system zawiódł, stres pośpiech gonitwa za pracą, a tak poza tym to wyrazy współczucia dla rodziców bo to wielkie nieszczęście i dajcie spokój temu ojcu który na pewno bardzo cierpi i to jest dla niego największa kara

  • ~ 2014-06-11
    01:08:25

    17 0

    PO CO SIE WADZICIE I OSADZACIE TEGO CZLOWIEKA WAZNE ZE TEN ANIOLEK JUZ MA SPOKOJ A OJCIEC TEJ DZIEWCZYNKI JUZ MA KARE WYMIERZONA DO KONCA ZYCIA NIE ZAZDROSZCZE MU A RACZEJ WSPOLCZUJE WIECZNY ODPOCZYNEK RACZ JEJ DAC PANIE.... :-(

  • ~puma1961pp 2014-06-11
    06:13:09

    1 12

    Jestem wstrząśnięta. Ten ojciec to chyba pierwszy raz dostał takie ,,TRUDNE'' zadanie do wykonania. Miał tylko przed pracą dziecko do przedszkola zawieżć . Nie pojęte jak można zapomnieć . Ogromna tragedia . Bardzo współczuję mamie tego aniołka.

  • ~ 2014-06-11
    07:13:01

    5 0

    Straszna tragedia.

  • ~Shaman Puppet 2014-06-11
    07:16:47

    18 0

    Masakra, ciężko cokolwiek napisać przy takiej tragedii... Wielkie współczucie dla Ojca dziewczynki, teraz ten człowiek będzie musiał żyć z ogromnym poczuciem winy i to będzie dla niego największa kara na którą nie zasłużył...

  • ~elik14 2014-06-11
    07:36:45

    0 1

    ...... ;(

  • ~Missindpendent_1 2014-06-11
    07:48:47

    3 0

    Tragedia nie do ogarnięcia..
    Mimo, że nie jestem matka nie wyobrażam sobie jak można nie zauważyć dziecka w foteliku...
    Szkoda dziecka, szkoda rodziny.. Ojciec zapłacił najwyższa karę za być może rozkojarzenie.. [*]

  • ~rychu108 2014-06-11
    07:48:57

    14 0

    Widzę że barany dalej swoje beczą , jeżeli zostawisz dziecko w samochodzie świadomie to wtedy rozumię ze idiota ale to był wypadek . Wy wszyscy "idealni rodzice" widzę co to nawet dziecka na sekundę z oczu nie spuszczacie , nie wiem już jak mam do was pisać może beczeć zacznę ... Czasami wystarczy chwila nie uwagi i tragedia gotowa .

  • ~rychu108 2014-06-11
    07:50:50

    5 0

    Widzę że barany dalej swoje beczą , jeżeli zostawisz dziecko w samochodzie świadomie to wtedy rozumię ze idiota ale to był wypadek . Wy wszyscy "idealni rodzice" widzę co to nawet dziecka na sekundę z oczu nie spuszczacie , nie wiem już jak mam do was pisać może beczeć zacznę ... Czasami wystarczy chwila nie uwagi i tragedia gotowa .

  • ~rychu108 2014-06-11
    08:11:52

    0 4

    Hey baranki umiecie beczeć po angielsku?
    http://www.ted.com/talks/peter_doolittle_how_your_working_memory_makes_sense_of_the_world?utm_campaign=&utm_medium=on.ted.com-facebook-share&utm_content=awesm-bookmarklet&utm_source=m.facebook.com&awesm=on.ted.com_g0HDB

  • ~adamos33 2014-06-11
    08:19:04

    22 0

    Współczuję rodzinie i bliskim,sam miałem podobny przypadek,tylko była zima i w aucie babcia 80 lat,no to se jechałem od lekarza,babka z tyłu,no ale jak już w Rybniku jestem to zaliczę Plaza itd.jakaś pizza parę godzin mineło zanim kapłem się że babkę zostawiłem w aucie to był szok(-15 na dworze)całe szczęście że nic się nie stało,no tylko opieprz dostałem,moja wina,ale prawie nigdy nie woziłem jej.Tak JW pisane,człowiek jak automat.
    ps.a teraz będą minusy za babcię.

  • ~maria 2014-06-11
    08:40:55

    0 15

    Tragedia dziecka, tragedia rodzicow, jeden moment i życie sie skończyło.... Całe miasto jest bardzo poruszone, myśle ze dobrze by było gdyby prezydent miasta ogłosił żałobę w mieście....

  • ~elizabeth 2014-06-11
    08:42:56

    0 0

    A ja od wczoraj nie potrafię tego ogarnąć... Sama wożę 3-latka do przedszkola przed pracą i nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. To jest najważniejsza istota dla mnie na świecie i powiedzcie mi jak można o niej zapomnieć nawet jak śpi. I to jeszcze przez 8 godz. w pracy sobie nie przypomniał. Niepojęte. Nie ogarniam i nie ma wytłumaczenia dla ojca. Biedne dzieciątko, co ona musiała przeżyć w tym aucie......

  • ~merina 2014-06-11
    09:00:48

    6 0

    Znam kobietę która w zamkniętym aucie zastawiała córkę śpiącą i w upał i zimą. Jak zwróciłam uwagę to mi powiedziała że sama tak będę robić. Ja mam 3 letniego syna nie jestem kierowcą jezdżę jako pasażer i nie wyobrażam sobie żebym miała zostawić gdziekolwiek moje dziecko nawet jak śpi we foteliku i na kilka minut.

  • ~martin75fm 2014-06-11
    09:01:56

    0 16

    Zastanawia mnie postawa przedszkola, pracujących tam opiekunek, dyrekcji. Nikt nie zauważył że 1 z dzieci nie ma dziewczynki? Nikt nie zadzwonił do rodziców z pytaniem czy córeczka będzie dziś w przedszkolu? Czy dziewczynka miała trafić do pobliskiego przedszkola przy ul. Maksymiliana ?

  • ~ 2014-06-11
    09:17:19

    10 0

    Mnie rozwala nasza rybnicka policja i słowa rzecznika prasowego typu - sprawdzamy monitoring sprawdzimy czy ktoś przechodził był świadkiem i mógł pomóc.
    Ja się pytam czy kogoś by nie ruszyło serce gdyby widział jasne że tak fotel jest czasem tak duży że dziecka nie widać a dwa niewiadomo gdzie auto stało i jaką stroną było zaparkowane.

  • [email protected] 2014-06-11
    09:34:37

    3 0

    Znieczulica i jeszcze ludzka obojetnosc na wiele spraw , ktore nas otaczaja ...... to ze zapomnial coreczki to straszna tragedia , bedzie z tym musial żyć , ale to ze przez tyle godzin nikt nic nie widzial nikt nic nie slyszal to swiadczy o nas i naszym swiecie ....... przemyślcie sobie zanim coś napiszecie " mądrego"......... ( dla niektórych komentatorów .....)

  • ~Misiek_SR 2014-06-11
    09:57:07

    3 0

    Nie osądzajcie człowieka póki nie znacie szczegółów. Może okazać się, że dziecko samo weszło do auta i ojciec nawet o tym nie widział. Dziecko 3 letnie jest ruchliwe i czasami ciężko nadążyć za nim. Może matki z rana w domu już nie było i ojciec myślał, że mała poszła razem z nią do przedszkola... można tylko domyślać się co mogło być przyczyna takiej tragedii. Lepiej poczekać do wyjaśnienia sprawy.

  • ~isia104 2014-06-11
    09:57:56

    5 0

    Tragedia rodzinna, współczuję ojcu i matce z całego serca!!!! Powiedzcie mi, czy jest jeszcze tak (a było kiedyś), że jeżeli dziecka nie zawozi się w dany dzień do placówki z wyżywieniem typu przedszkole czy żłobek, należy powiadomić rano (nawet do którejś godziny) o nieobecności dziecka? Gdyby tak było, wówczas pracownik placówki powinien obdzwonić rodziców nieobecnych dzieci i upewnić się, czy nie zapomnieli powiadomić i dziecka nie będzie, tym bardziej w dobie tak dobrze rozwiniętej sieci komórkowej???? Wiem, wiem, mądry Polak po szkodzie, ale żeby uniknąć tego typu tragedii należałoby taki nakaz wprowadzić do tych placówek, bo różne rzeczy mogą się wydarzyć w drodze do przedszkola, żłobka, szkoły... To nie jest znowu tak czasochłonne, a dziewczynka wtedy by żyła... :(

  • ~tolerancyjny87 2014-06-11
    10:20:55

    6 0

    TRAGEDIA!!! Łzy same cisną się do oczu. Najbardziej nad tym małym dzieciątkiem ale szczere współczucia dla tego ojca, matki, dziadków, wujostwa i szeroko pojętej rodziny, bo trauma zostanie już do końca życia. Z drugiej strony po historii małej Madzi z sosnowca, kiedy też tak samo myślałem, że straszna tragedia dla rodziców to po kilku dniach się okazało, że tragedia była tylko dla dziecka. Historia Pani Katarzyny W. niestety każe ludziom od razu podejrzewać i nie wierzyć. Mam ogromną nadzieję, że w tej sprawie policja i prokuratura stanie na wysokości zadania i bardzo sprawnie i szybko wyjaśni sprawę.

  • ~olga1304 2014-06-11
    10:23:07

    12 0

    U nas w przedszkolu trzeba zgłosić do 8 nieobecność. Wczoraj miałam wolne, więc dziecko zostało w domu. Zapomniałam zadzwonić i jestem 5 zł w plecy za posiłki. To nie leży w interesie przedszkola, żeby wydzwaniać do rodziców czemu dziecka nie ma.

  • ~Alians 2014-06-11
    10:30:01

    11 0

    Nie sądźcie a nie będziecie sądzeni .Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem

  • ~ 2014-06-11
    10:39:33

    0 2

    ~Alians czyli Grodek niewypowiadaj się religijnie siedziałemw pudle bo sam zajebałeś kibica odry pod PKP a teraz masz czelność pluć slowami bożymi

  • ~aGATHE 2014-06-11
    10:41:31

    5 0

    Straszna tragedia dla całej rodziny:(

  • ~martin75fm 2014-06-11
    10:54:37

    1 9

    isia104 masz 100% racji, zadałem wcześniej własnie podobne niewygodne pytanie. Ojciec mógł zapomnieć, matka mogła zapomnieć ale chyba przedszkole prowadzi jakąś ewidencję i kontroluje liczbę dzieci w placówce jaka jest w danym dniu. No chyba że to nie ma znaczenia czy przykładowy "obiadek" opłacony z góry zjada dziecko czy może Pani dyrektor delektuje się w zaciszu swojego gabinetu.

  • ~karolinka117 2014-06-11
    11:07:38

    0 6

    POWIEM TAK MOŻNA ZAPOMNIEĆ TOREBKI BĄDŹ JAKIEJKOLWIEK RZECZY W SAMOCHODZIE ALE ŻEBY ZAPOMNIEĆ O DZIECKU ?!PRZECIEŻ KAŻDY KIEROWCA MA TAKI SAM ODRUCH ŻE SPRAWDZA CZY AUTO JEST ZAMKNIĘTE NIE DA SIĘ NIE ZAUWAŻYĆ MALUSZKA DLA MNIE TO JEST NIEPOJĘTE ZABIĆ WŁASNE DZIECKO ?

  • ~AnnaJ 2014-06-11
    11:49:15

    0 10

    Czemu ludzie którzy twierdzą że zostawienie dziecka w aucie jest nieodpowiedzialne i ten facet nie powinien mieć dzieci dostają minusy a wielcy obrońcy owego faceta mają same plusy? ludzie wam się to myli czy co? totalna znieczulica jak każdy z was mając dziecko robi wszystko z automatu i sie tak zajmuje dzieckiem jak ten facet to ja się nie dziwie że jest tyle zgonów dzieci....

  • ~PanJan 2014-06-11
    12:13:00

    0 22

    dla mnie sprawa jest jasna albo dziewczynka schowala sie w samochodzie i ojciec tego nie zauwazyl albo zrobil to celowo, raczej to 2

  • ~miro 2014-06-11
    12:14:16

    15 0

    A czemu nikt nie napisze że ojciec pracował w ogromnym stresie!!!, praca w sob i niedziele, nocki i na tel., pracy coraz więcej bo zakład zmniejsza zatrudnienie, odpowiedzialność coraz większa, idziesz do pracy i nie wiesz co nowego cię spotka, a w pracy czas wieeeeelkich przemian i jeszcze większych wymagań, to jest tylko człowiek i nie zwalajcie całej winy na faceta, on chciał dobrze, ale dostał za dużo na swoje barki - ukłon do pracodawcy - (ready, ips y itd zainteresowanie osoby wiedzą o co chodzi) jeszcze raz wyrazy współczucia !!!!!!

  • ~tomek-79 2014-06-11
    12:16:20

    12 0

    praca stres zwolnienia wieczna gonitwa tak teraz wyglada praca w ER i wiekszosci zakladow pracy wyrazy wspulczucia dla rodziny

  • ~bobo 2014-06-11
    12:22:41

    0 6

    witam. Czy ktoś wie kiedy i gdzie odbędzie się pogrzeb tej dziewczynki????????
    myślę, że chciałbym ją pożegnać bo życie zakończyła w straszny sposób. Będę bardzo wdzięczny za jakieś informacje. ["]
    Rodzinie współczuje bardzo......

  • ~ 2014-06-11
    13:15:34

    0 1

    Haters gonna hate. speedway i Michał Piontek napisali to, co sama chciałam napisać. Pozdrawiam mniej sprytnych ;)

  • ~piotrekdec 2014-06-11
    13:44:20

    3 0

    Adam Kowal: z góry przepraszam, ze nie w temacie, nie mam zamiaru wypowiadać się na ten temat, bo znać sprawę z mediów to znać ją średnio zabawnie, resztą czy wylewnie pomyj albo wpisy w drugą stronę cokolwiek zmienią? chciałem się tylko odnieść do tego co napisałeś do grodeckiego: brawo! wreszcie ktoś miał odwagę napisać to wprost, do tego do tego nawiedzonego neofity co poinien zrobić (a raczej czego robić nie powinien)

  • ~ 2014-06-11
    14:52:52

    0 2

    Jak można zapomnieć o dziecku w samochodzie... i przez 8 godzin sobie o tym nie przypomniał...! Nie wierzę.

  • ~zdzichzet 2014-06-11
    16:54:23

    1 0

    wieczny odpoczynek racz dać jej Panie .........

  • ~ 2014-06-12
    08:33:12

    3 0

    a wszystko te zakichane alarmy!!!!!!! wychodzi facio naciska -auto sie zamyka i nawet sie nie zerka co jest w środku.Pomyślcie sami jak zamykacie samochód!

  • ~lysydave1 2014-06-12
    17:00:51

    2 0

    jak pisze "speedway" :Mam paroletnie dzieci, więc może stad mój, taki wpis. wyobraź sobie czytelniku, że może było tak: ojciec zawiózł żonę na 22 do pracy, po swoim ciężkim i długim dniu pracy..wieczorem wykąpał Córeczkę, było gorąco wiec Mała nie umiała usnąć..Tatuś wiec bawił sie z Nią długo, czytał bajeczki, pocałował w czółko kiedy usnęła. Sam padnięty usnął..Rano szybko wstał..obudził Małą, ubrał, zrobil śniadanie, stres go dopadł, że musi szybko wszystko zorganizować, by nie spóźnić sie do pracy, bo przełożony tego nie akceptował, a jemu zależało na pracy, by moc zapewnić rodzinie i swojej Córeczce szczesliwe życie. Rzadko zawoził Małą do przedszkola, w biegu, z automatu wyjechał..Mała usnęła..podjechał pod zakład, szybko wybiegł z auta do pracy..człowiek robi wiele rzeczy z automatu, schematycznie, bez zastanowienia... Może wczoraj czytał Jej bajeczkę..całował w czółko, a od dziś płacze rzewnie, jeśli w ogóle jest w stanie jakoś funkcjonować.. Ludzie-nie skazujcie kogoś od razu, że idiota, morderca itd! Straszna tragedia.. Łzy mi sie cisną do oczu :(
    ...więc nie ma sensu znęcania się słowami jakie piszecie gdyż ten ojciec już ma przejebane u całej rodziny i na pewno nie chce mu się żyć...bez córeczki....[*]

  • ~szlajfka.b 2014-06-13
    12:00:42

    1 0

    Otaczają nas ludzie bez skazy na to wychodzi! Ciekawe tylko skąd te wszystkie tragiczne wypadki?!
    Ręce opadają jacy ludzie potrafią być znieczuleni na czyjeś nieszczęście! NAJWIĘKSZY smutek, żal i współczucie wiąże się tym maleństwem, które nie zasłużyło sobie na śmierć, a tym bardziej taką śmierć! Ale w drugiej kolejności współczuję ojcu! Podkreślam, JEŚLI ZROBIŁ TO NIEUMYŚLNIE! NIKT nie ma w sobie tyle siły by "wrócić" do życia z takim ciężarem! Jestem prawie pewna, że dojdzie do samobójstwa. Nie ze względu na Wasze komentarze, obelgi i pretensje które mało kogo obchodzą. Popełnił największą z głupot.. to jest jedna z tych miliona sytuacji, które nie powinny mieć miejsca bo "to przecież niedopuszczalne! Nielogiczne! ", to dlaczego jest ich tak wiele? Bez obrazy dla mężczyzn, ale rozumiem kobiety które piszą, że one by nie były w stanie zapomnieć o dziecku. Tak działa miłość macierzyńska, nie czarujmy się miłość i opieka matki wygląda zupełnie inaczej niż miłość ojca i nie mówię tego dlatego żeby ubliżyć któremuś tacie ale niestety tak właśnie jest.
    Chociaż mamy też nie są takie idealne i bez zarzutu! Pracowałam w sklepie spożywczym. Nie macie pojęcia ile kobiet na czas "SZYBKICH ZAKUPÓW" zostawiały śpiące dziecko w samochodzie! Do przegrzania organizmu nie dojdzie, zgadzam się, ale niech wpieprzy się w to zaparkowane auto jakiś pijany kierowca! Zresztą ile było takich tragedii nie da się zliczyć!
    cdn...

  • ~szlajfka.b 2014-06-13
    12:02:39

    0 0

    Tak naprawdę wszyscy jesteście mądrzy będąc obok sprawy. Wiem, że to tak zawsze wygląda, świata tym komentarzem nie zmienię, ale może mi ulży? Jak dowiedziałam się o sprawie to myślałam podobnie, z czasem nabrałam pokory, a wystarczyło żeby postawić się w sytuacji ojca tej małej... TAK WIEM że większość z Was nigdy by nie dopuściła do takiej sytuacji, ale może chociaż małe grono zrozumie, że jeśli to był faktycznie nieszczęśliwy wypadek, to co przeżył ojciec wracając po 8h z pracy, wykończony ale szczęśliwy, że wraca do domu, do żony, dzieci....... dzieci... dziecko.... córka! I w tym momencie jego oczom ukazuje się jego największy skarb, oczko w głowie... myśli śpi.. na pewno śpi! Musi spać.... ale niestety, serduszko nie bije... PRZEZ NIEGO! Przez jego głupotę! Zabił własne dziecko... I wierzcie mi lub nie MA TEGO ŚWIADOMOŚĆ! O ile jego stan można aktualnie nazwać stanem jakiejkolwiek ŚWIADOMOŚCI
    Jego życie zakończyło się w tamtej chwili.. i żadne oszczerstwa, więzienie czy kary cielesne nie zabolą go bardziej niż to tragiczne zdarzenie... Tyle. Małą się na górze u Szefa z pewnością zaopiekują !

  • ~Afordancja 2014-06-13
    12:08:02

    1 0

    @~szlajfka.b taaa, "tak działa miłość macierzyńska" i na pewno na czas "szybkich zakupów" dziecko się nie przegrzeje, oczywiste..jeżeli należysz też do tych "bystrych" kochających macierzyńską miłością kobiet, to informuję, że jest np. taka możliwość, że będąc na tych "szybkich zakupach", możesz zemdleć, złamać nogę, lub inne zdarzenie losowe może Cię spotkać i już nie będą szybkie zakupy...teraz już wiem dlaczego takich przypadków jest wiele...z takim podejściem...eh.

  • ~szlajfka.b 2014-06-13
    13:30:36

    0 0

    ~Afordancja Nie jestem jeszcze matką, więc ciężko mówić jakimkolwiek podejściu, to raczej opinia.
    Nie porównujmy złamania nogi czy porażenia piorunem, do sytuacji świadomego pozostawienia dziecka bez opieki! Przypadki o których wspomniałeś to rzeczy na które nie mamy wpływu i nie możemy im zapobiec !
    Co innego jeśli mogliśmy postąpić inaczej, mogliśmy zmienić bieg wydarzeń.
    Nikogo nie bronię, ale też nie zamierzam pluć winnemu w twarz, a tym bardziej życzyć by przytrafiło mu się to samo.
    Za dużo tego typu sytuacji dzieję się dookoła! Tylko na szczęście nie wszystkie tak się kończą.
    Mnie ciocia zapomniała w sklepie jak byłam mała .. był płacz i rozpacz ale do 3 minut na szczęście sobiee przypomniała.
    Znam sytuację w której matka pracująca w prosektorium po pracy zamknęła córkę w środku, dopiero przy wejściu do samochodu przypomniała sobie że mała była z nią ! Niby nic się nie stało ale ZAPOMNIAŁA że mała tam była tylko dlatego że dziewczynka poszła do ubikacji, mama nie zwróciła na to uwagi tylko pozbierała rzeczy i ruszyła do domu!
    Poza tym wystarczyło być na rudzie w minioną niedzielę! Co 5 minut ogłoszenie że dziecko szuka rodzica! "Jak to jest w ogóle możliwe żeby zgubić dziecko?!" To są właśnie sytuacje, których jest miliony! I chwała tym, dla których takie "przypadki" nie kończą się tragedią.

  • ~Afordancja 2014-06-13
    13:36:58

    2 0

    @szlajfka.b ok, może niejasno się wyraziłem, w skrócie, KAŻDE zostawianie dziecka w samochodzie bo "zakupy na chwile" jest wielkim DEBILIZMEM i NIEODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, bo właśnie z przyczyn nawet niezależnych od nas mogą to być długie zakupy a dziecko może zginąć od np. przegrzania. I tak jak zapomnienie, jest powiedzmy od nas niezależne tak z premedytacją zostawianie dzieci w samochodzie jest karygodne.

  • ~ 2014-06-13
    15:41:29

    0 0

    smutne...

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4892