zamknij

Wiadomości

Sensacyjny pomysł władz Rybnika: stadion miejski tylko dla żużla, nowy stadion piłkarski obok Rudy!

2015-01-23, Autor: 
Dziś prezydent Rybnika potwierdził, że władze miasta poważnie zastanawiają się nad przekształceniem Stadionu Miejskiego w obiekt wyłącznie żużlowy. Zupełnie nowy stadion piłkarski może powstać w sąsiedztwie kąpieliska Ruda. Prezesi najbardziej zainteresowanych klubów sportowych przyklaskują takiej propozycji.

Reklama

Wczoraj Rada Miasta Rybnika przeznaczyła 1,3 mln złotych na zapowiadaną jeszcze przez prezydenta Adama Fudalego modernizację toru żużlowego. Dziś prezydent Piotr Kuczera zdradził, iż ma ogromne wątpliwości czy taka inwestycja ma sens. - To byłby już 4 remont tego toru w ostatnich latach. Musimy zadać sobie pytanie czy kolejna kosztowna modernizacja przyniesie spodziewany efekt. Dlatego rozważamy różne koncepcje, w tym pomysł zakładający oddzielenie stadionu żużlowego od piłkarskiego - tłumaczy Piotr Kuczera.

Więcej na ten temat powiedział nam nowo powołany wiceprezydent - Wojciech Student. Dokonał on dogłębnej analizy najbardziej widowiskowych torów żużlowych w Polsce, w tym uchodzącego za najlepszy tor w Toruniu. Wnioski? - Klucz tkwi w długości toru i jego eliptycznego kształtu.  Tor żużlowy w Toruniu ma zaledwie 325 metrów długości, a w Rybniku aż 378. Jeśli nie dokonamy radykalnego skrócenia toru, nigdy nie osiągniemy zamierzonego efektu - przekonuje Wojciech Student.

Zastępca Piotra Kuczery dodaje, że tak zmodernizowany tor otwierałby przed Rybnikiem zupełnie nowe możliwości. Na przykład, nasze miasto mogłoby się ubiegać o organizację żużlowego Grand Prix.

Taka zmiana geometrii toru w Rybniku oznacza jedno: na Stadionie Miejskim nie będzie miejsca na boisko piłkarskie. Plan jest taki, by zupełnie nowy stadion powstał na terenie istniejących boisk za kąpieliskiem Ruda. Byłby to stricto piłkarski obiekt, z trybunami na 5000 widzów, usytuowanymi tuż przy linii bocznej boiska. Czyli taki stadion, jaki możemy oglądać podczas transmisji meczów piłkarskich z Anglii. Na nowe miejsce zostałaby przeniesiona zainstalowana niedawno na dotychczasowym stadionie instalacja do podgrzewania murawy boiska. Z nowego obiektu miałby korzystać nie tylko Energetyk ROW, ale i inne kluby z Rybnika.


Pomysłowi władz Rybnika przyklaskują prezesi najbardziej zainteresowanych klubów - ŻKS ROW Rybnik i Energetyka ROW Rybnik. - W ostatnich latach przepisy i wymogi Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Głównej Komisji Sportu Żużlowego zaczynają się mocno rozmijać. Współczesne obiekty piłkarskie wyglądają zupełnie inaczej niż stadiony żużlowe. Wydaje mi się, że takie posunięcie byłoby z pożytkiem dla obu dyscyplin. Jestem przekonany, że na nowym obiekcie nasi kibice oglądaliby mecze w znacznie bardziej komfortowych warunkach - ocenia Grzegorz Janik - prezes Energetyka ROW-u.

 

Tego samego zdania jest Krzysztof Mrozek. - Stadion w obecnym kształcie nie gwarantuje widowiskowych zawodów ani dla kibiców żużla, ani dla kibiców piłkarskich. Nie znam jeszcze żadnych szczegółów tej koncepcji, ale zamysł wydaje mi się bardzo dobry - uważa prezes ŻKS-u ROW Rybnik.

Jak na razie nie wiadomo ile realizacja tego śmiałego pomysłu będzie kosztować. Na przykładzie budowy niewielkich stadionów piłkarskich w innych miastach można przyjąć, że to wydatki w granicach 15 milionów złotych.

A co Wy sądzicie pomyśle przekształcenia Stadionu Miejskiego w obiekt żużlowy i budowie nowego stadionu piłkarskiego za kąpieliskiem Ruda?

Oceń publikację: + 1 + 91 - 1 - 32

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (44):
  • ~lastwordsbd 2015-01-23
    14:02:40

    0 4

    Czy w tym mieście są tylko dwie dyscypliny sportu? Przecież jest tyle boisk, na których mogą sobie pokopać w szmatę, to nie, trzeba budować następny nieprzydatny obiekt. Paranoja.

  • ~morfeus12 2015-01-23
    14:10:58

    52 1

    Myślałem, że nowa władza ma lepsze pomysły na wydatkowanie pieniędzy. Kolejny stadion w mieście?! Trenerzy się cieszą, ale w mieście jest zdecydowanie więcej problemów do rozwiązania niż brak stadionu ligowego. Może najlepiej wybudować stadion podążając za Zabrzem oraz halę widowiskowo - sportową tak jak Gliwice. Trenerzy się ucieszą. Ale kto później będzie utrzymywał te obiekty???? Niech władza najpierw zabierze się za to, o czym mówiła kilka miesięcy temu w wyborach a nie za budowę kolejnego stadionu!

  • ~goonz 2015-01-23
    14:11:23

    1 12

    Jak tylko będzie konkurs architektoniczny to świetny pomysł :)

  • ~Marcin74 2015-01-23
    14:27:09

    83 1

    Z art. wynika, że stadion miał by powstać na istniejących boiskach. Boiskach gdzie teraz przez ¾ roku prowadzone są treningi szkółek młodzieżowych oraz rozgrywane mecze tych szkółek. Na te treningi chodzi tyle dzieciaków (i super!), że ledwo się mieszczą na tych trzech boiskach podczas treningów. Co się stanie z tymi dzieciakami? Gdzie będą trenować?

  • ~sianko 2015-01-23
    14:40:37

    61 1

    Kogoś chyba popier.. . GP w Rybniku? Nie ma szans przy Toruniu, Gorzowie i Narodowym. Po cholere nam stadion tylko do żużla? Ile razy w roku się odbędą na nim zawody? 10? 12? Do tego jeden koncert i dni rybnika. Dodatkowo na stadionie zrobiono chyba podgrzewaną murawę za grubą kase?

  • ~adi0665 2015-01-23
    14:41:35

    31 0

    Może jednak ktoś pomyślałby o młodych w tym mieście i braku mieszkać. Za cenę wybudowania stadionu można spokojnie wybudować osiedle mieszkalne z mieszkaniami z znacznie większym pożytkiem.

  • ~piotrstruzik 2015-01-23
    14:53:44

    0 28

    To chyba pierwszy dobry pomysł naszego nowego Prezydenta. Czas wielofunkcyjnych stadionów dawno już minął. W Europie dawno już o tym wiedzą, tylko w Polsce dalej te relikty w większości z czasów komuny traktuje się jako zabytki.....Zamiast wydawać 1,3 mln w błoto bez gwarancji że tor żużlowy będzie lepszy lepiej zainwestować więcej ale na kilka, kilkanaście lat. Każdy kto był choć raz w Gliwicach na nowym stadionie Piasta wie jaka jest różnica i dla piłkarzy i dla kibiców.

  • ~Pedzel 2015-01-23
    14:58:40

    1 5

    Jestem za, ale dla publiczności więcej miejsca, tj. przynajmniej 8-9 tysięcy

  • ~raffo85 2015-01-23
    15:00:03

    53 0

    lepiej niech myślą jak miasto odkorkować, bo to jest największym problemem Rybnika

  • ~ 2015-01-23
    15:01:13

    0 37

    Gliwicka 72 only speedway brzmi fajnie :-)

  • ~opeltest 2015-01-23
    15:05:49

    0 5

    Myślę że to super pomysł,ponieważ przebudowy na stadionie mogłyby się nigdy nie zakończyć jak tor będzie ok to coś z boiskiem i odwrotnie.Jestem za i każda dyscyplina nie będzie sobie przeszkadzać.

  • ~miastowy 2015-01-23
    15:09:01

    20 0

    Szkoda, że taki światły pomysł nie padł przed przebudową boiska lekkoatletycznego. Tam można było wybudować stadion do piłki na 5 tyś ludzi. Drugi problem to zmiana toru. Skrócenie toru żużlowego o 50 metrów spowoduje kosmiczną odległość do toru, tak jak w Bydgoszczy, gdzie beznadziejnie ogląda się żużel. Nie jest to wszystko takie proste. Dziwie się że panowie Kuczera i Student rzucają takie pomysły bez (wydaje mi się) dogłębnej analizy. Równie dobry tor jak w Toruniu jest w Częstochowie, gdzie tor ma 368, 10 metrów mniej niż w Rybniku. Myślę, że takie rzeczy należy konsultować z ludźmi z branży, toromistrzami, trenerami a nie wysnuwać samodzielne wnioski.

  • ~ROW RYBNIK FAN 2015-01-23
    15:38:58

    1 16

    Po co nowy stadion do piłki, rozumiem że inwestują w żużel ale trzeba też pomyśleć o innych sportach które są w Rybniku. Skoro miasto chce zniszczyć piłkę w Rybniku to proszę tak potraktujecie kibiców piłkarskiego ROW Rybnik oraz przede wszystkim zagorzałych fanów z sektora IV. Stadion przy ulicy Gliwickiej 72 zawsze był zarówno do piłki jak i do żużla!
    Nie dziwcie się jak piłkarscy kibice wpadną na mecz żużlowy i wcale by nie było mi żal działaczy miasta.
    Chcecie zniszczyć piłkę w Rybniku - za prezydenta A. Fudaliego tego nie było - ale jakiego mamy prezydenta takie mamy artykuły na rybnik.com.

    WSTYD ZASTANÓWCIE SIĘ NAD SOBĄ
    NIGDY NIE ZGINIE ROW RYBNIK NIGDY NIE ZGINIE!!!

  • ~werkk 2015-01-23
    16:29:50

    11 0

    Miasto Rybnik nie jest wstanie otrzymywać piłkarzy i żużlowców ( myślę o ekstralidze) trzeba wybrać albo piłka albo żużel mieć na to pieniądze bo bez nich żaden stadion nie jest potrzebny. Budowa stadionu na 5000 kibiców, orliki już mamy.

  • ~ 2015-01-23
    16:45:52

    1 18

    Bardzo dobry pomysł. Jeśli chodzi o piłkę przynajmniej można by oglądać mecze z bliska. Jeśli chodzi o żużel. GP w Rybniku na 10 tys. Stadionie? Zejdzcie na ziemię.
    Członków typu lastworsbd, morfeus12 czy faffo85 proponuję udzielać sie w gazetce parafialnej, jeśli was sport nie interesuje.
    Kolejna mądra decyzja (jeśli dojdzie do skutku) nowego Prezydenta. Może go kiedyś polubie

  • ~PEX22 2015-01-23
    17:03:32

    13 0

    wezcie k.... pobudujcie jakies normalne obwodnice a nie tylko markety i boiska w kamieniu sa juz dwa nowe po co trzecie?? te miasto jest tak popiepszone jak ten caly kraj i dlatego w przyszlym miesiacu wyzezdzam z tad na zawsze !! BANDA PSYCHOLI!!

  • ~ 2015-01-23
    17:11:00

    2 1

    PEX trzymam cię za słowo. Zjeżdżaj z Rybnika i nie wracaj. Takich deb.... nam tu nie trzeba. Nikt za tobą tęsknić nie będzie

  • ~ 2015-01-23
    17:12:03

    12 0

    No to zaczynamy marnowac pieniadze podatnikow. Kto wygra konkurs na projekt stadionu, a nóż łyżka firma wiceprezydenta Rybnika. Przepływ kasy musi być. REFERENDUM kto chce wydac 20mln z naszej kasy.

  • ~Mario 2015-01-23
    17:44:58

    8 0

    Rewolucja której się raczej nikt nie spodziewał? Zdecydowanie popieram myślę że dla dobra sportu żużlowego i piłki nożnej w Rybniku taka opcja byłaby najlepszym rozwiązaniem. Chodzę na piłkę i na żużel i fakt że stadion nasz to obiekt z budowy archaiczny źle się kopana ogląda a żużel traci również poprzez usytuowanie toru wokół boiska. Zawsze można wybudować coś na wzór minitoru dla Rybek w środku jestem pewny że miejsca by się nie zmarnowało. Panie prezydencie do dzieła popieram taka inicjatywę choć szkoda kasy która wydały poprzednie władze miasta na remonty i nieudane przebudowy,raz się wyda ta kasa ale będzie to z pożytkiem dla sportu ,kibiców,wizerunku miasta itp ale pojemność 5000 kibiców to mało jak kiedyś nasi awansują do ekstraklasy (oby :) to znów bedzie akcja z dobudowaniem trybun itd lepiej tak 2x wieksza pojemność i będzie git

  • ~hip 2015-01-23
    17:49:26

    8 0

    Witam, nowy obiekt po co, i drogie bilety juz poszły do góry zamiast taniec to ida do góry paranoja nowy obiekt i cena 50 zl za wejscie trzeba budowac nowe mieszkania dla ludzi a nie stadiony dla prezesów za duze pieniadze widac nowy przeydent z po.

  • ~Goa78 2015-01-23
    17:53:28

    0 2

    Witam wszystkich kibiców jak i kopanej tak i skrętu w lewo.Przyznam sie że nie byłem za panem Kuczerą,ale po tej informacji zaczynam go lubieć.A teraz na temat.Pomysł jak najbardziej mi sie podoba.Na nowym stadionie piłkarskim będzie można oglądać swoich pupili z bliska,a nie chodzic na mecze z lornetką.Piłkarze na czas budowy mogliby zagrać w Gliwicach,bądź Wodzisławiu(niewiem jak to kibice przyjmną)ale to tylko propozycje.Zrobić tor do porządku,a z pieniążków na remont toru(i tak by zostało sporo,jakby mieli iść kosztem murawy)zainwestować już w NOWY stadion piłkarski.Co wy na to kibice obu dyscyplin.PozdRoWienia

  • ~Ruffin1987 2015-01-23
    17:59:36

    3 0

    Na tym stadionie nie da się ogladać ani żużla ani piłki. Myślę, że takie rozwiązanie to najlepszy pomysł. Trzeba patrzeć perspektywicznie. Te dwie dyscypliny będą gromadzić najwięcej publiczności i budzą najwięcej emocji. Nowy stadion piłkarski to idealne rozwiązanie!

  • ~norton 2015-01-23
    18:22:57

    8 0

    Dookoła piłki w Polsce gromadzą się największe patologie - korupcja, bandyctwo na stadionach ( przy okazji grupy kiboli handlujące narkotykami, rozboje i wymuszenia) - moje zdecydowane nie dla inwestycji w piłkę nożna w Polsce. Za dużo pieniędzy - zero osiągnięć.

  • ~rybnikus 2015-01-23
    18:27:11

    10 0

    Stać nas! A co? To dla propagandy tylko początek!

  • ~pit75rk 2015-01-23
    18:53:50

    10 0

    Przerobić tor OK zgadzam się bo ten to paranoja i to tylkoo po to by P. Janik mógł kgzie trenować z podopiecznymi, bo o piłce nożnej to oni niewiele wiedzą. Ale budować nowy stadion za 15 mln. dla kilkunastu "gwiazdorów" i to kosztem dzieciaków to już ogromna przesada. Za 15 baniek może by tak Panie prezydencie wybudować mieszkania? Tego bardziej potrzeba mieszkańcom niż kolejnego boiska dla P. Janika i jego chłopców.

  • ~imrahil 2015-01-23
    19:12:27

    10 0

    dziura w budżecie i takie głupie pomysły. co z niską emisją i co odkorkowaniem miasta? nic się nie zmieniło od czasu wyborów, będzie tak samo jak za Adama Fudalego

  • ~ 2015-01-23
    19:57:57

    0 10

    Uważam że pomysł jest bardzo dobry. Tu nie chodzi o dzielenie typu: my tu a wy tam. Stadion stary: zawody żużlowe oraz wszelkiego rodzaju sporty motorowe (np. widowiskowe turnieje RedBull). Nowy stadion: mecze piłki nożnej oglądane z bliska, jak też inne, pochodne rozgrywki tego typu. Jeszcze koncerty; myślę że nie tylko muzyczne. Poza tym murawa nie ucierpi. Kiedyś myślałem o organizacji np. zawodów skoków spadochronowych na celność lądowania przy pełnych trybunach. Tak więc władze Miasta - do dzieła.

  • ~rodzyn 2015-01-23
    20:42:41

    5 0

    Nasi piłkarze grając w 1. lidze przyciągali średnio 2743 kibiców. Zatem 5000 miejsc jest ok pod warunkiem, że projekt będzie przewidywał możliwość rozbudowy. Polecm też zapoznać się z wymogami PZPN co do obietków sportowych. Tam są teksty w stylu: na każde 1000miejsc powinno przypadać 5 sedesów w WC męskim, 8 pisuarów, oraz 5 sedesów w wc damskim.
    http://www.pzpn.pl/public/files/polecane/PODRECZNIK.pdf

  • ~Teddy 2015-01-23
    20:50:16

    1 0

    Pomysł jak najbardziej ok, tylko - po co? Co to za ekstraklasa przyjeżdża do nas, zęby aż nowy stadion budować? Naprawdę nie ma na co wydawać pieniędzy? Widzę, że Fudali dalej szasta nie swoimi pieniędzmi. No i mamy tak jak w rządzie. Bronek kiwa głową, a Kopacz rozpier...kraj. Kuczera kiwa głową a Fudali rozpieprza pieniądze. Tu nigdy nie będzie inaczej :-(

  • ~smr 2015-01-23
    21:14:32

    11 0

    Z 15 baniek zrobi się 20 a z tych potem jeszcze rozpłynie się na prawo i lewo jakieś 2 bańki ... tak się wyciąga kasę z miasta

  • ~arro36 2015-01-23
    22:18:28

    0 0

    Czy dobry pomysl to nie wiem w rybniku jest juz sporo stadionikow i jeszcze jednego nam nie trze a bo i poco dla 2-3 ligi.stadion zuzlowy jest tylko jeden i od zawsze byl !!! chronmy ta nasza perelke i zrobmy go jak najlepszy dla widowiska zuzlowego a pilka nigdy nie byla w tym miescie na wysokim poziomie i powiedzmy otwarcie nigdy nie bedzie!!!Rybnik w zuzlu brzmi dumnie!!! jezdze po kraju i zagranice i spotykam roznych ludzi pytaja sie skad jestem mowie ze z rybnika i w 80% zawsze zapytaja jak tam zuzel a dziwne o pilce nikt nie wspomni,inne dyscypliny jakie ??szachy ,fregaty ??? no moze koszykowka i baseball i to by bylo na tyle hehehe

  • ~ 2015-01-23
    22:24:18

    13 0

    Władza zaczyna od igrzysk ciekawe czy chleba dla rybniczan starczy .Oczywiscie remont dworca na Paruszowcu upadłl a prędzej będzie nowy stadion niż przebicie 5 metrów pod nasypem. Kibice po meczu będą wspinać się na nasyp i przeskawiwać przez tory.Ot taka rybnicka tradycja od 100 lat.Carefur miał zbudować lodowisko ale władza woli o tym nie pamiętać.

  • ~rafrajder87 2015-01-23
    22:37:04

    0 10

    Mam nadzieje, że projekt ze stadionem wypali. Strasznie się ogląda mecze, tor żużlowy przeszkadza. Piłka się odradza jesteśmy na najlepszej drodze do I ligi. Było już nie jedno spotkanie w tamtym sezonie gdzie była dobra frekwencja i wspaniała atmosfera. Trzeba wziąć pod uwagę, że drużyna grała w piątki i była na dole tabeli. Gdyby to był środek tabeli i sobota frekwencja byłaby o wiele większa.

  • ~song 2015-01-23
    23:00:16

    11 0

    Na dzień dzisiejszy i na ten poziom żużla i piłki nożnej stadion jest absolutnie wystarczający. A jeśli prezesi obu klubów nie mogą się porozumieć to niech sobie wybudują takie stadiony jakie im się tylko marzą, a miasto przerobi stadion na piękny amfiteatr i halę sportową.

  • ~drozdaxxx 2015-01-23
    23:41:54

    0 7

    Stadion dla żużla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah

  • ~superelektro 2015-01-24
    09:52:26

    8 0

    Nie jestem z Rybnika więc to nie moje pieniądze. Ale mam pytanie. Czy istniejący obiekt miał 100% obłożenia i nie można było pogodzić np. terminów rozgrywek piłkarskich z zawodami żużla ? Moim zdaniem tylko taka sytuacja lub fatalny stan techniczny istniejącego usprawiedliwiały by budowę nowego obiektu. Przecież istniejący stadion przez wiekszą cześć roku świeci pustkami. Policzcie ile imprez obyło się w roku ubiegłym i w latach poprzednich. Każdego roku jeden albo 2 koncerty, kilka meczy piłkarskich na których było po kilkuset widzów i być może kilka imprez motocyklowych. ( niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę ) Obłożenie nie wynosiło nawet 50% więc dla kogo budować nowy stadion ? Poza tym, jak już napisano wcześniej wybudowanie to jedno, a utrzymanie takiego obiektu to drugie. Stadion Narodowy w pierwszym założeniu, kiedy zaczęto o tym mówić miał kosztować coś około 520 mln, a ile kosztował w rzeczywistości, 1 915 000 000 zł. Przemnóżmy więc te zakładane 15 mln x 4 i będziemy mieli rzeczywisty koszt jego budowy. Chyba że chodzi o to aby odpowiedni ludzie zarobili przy budowie a inni mieli pracę po oddaniu stadionu do użytku. Jednym słowem coś mi zaczyna brzydko pachnieć.

  • ~superelektro 2015-01-24
    10:07:46

    1 0

    king21, " jak kiedyś nasi awansują do ekstraklasy (oby :), " wisisz mi szmatę do wytarcia monitora.

  • ~Max 2015-01-24
    11:25:40

    7 0

    IDIOTYZM!!!
    DOPIERO NIEDAWNO MÓWIŁ PAN JANIK, ŻE NIE MA W TYM ROKU KASY NA PIŁKĘ NOŻNĄ A NA NOWY STADION SĄ PIENIĄDZE???

  • ~Mors 2015-01-24
    16:13:37

    4 0

    Nowa władza potrzebuje nowego pomnika.Proponuję nową Ulotność na rondzie.Wprawdzie szpetne to,ale trochę tańsze.

  • ~Arteks 2015-01-24
    18:52:42

    0 7

    Możnaby pomyśleć w jakieś dalszej perspektywie o nowym stadionie, typowo piłkarskim ale w jakimś lepiej skomunikowanym miejscu. Idealnym miejscem byłby teren na Wodzisławskiej koło stacji Rybnik Towarowy - bardzo blisko dworca kolejowego (w przypadku kibiców ma to duże znaczenie) i przy głównej drodze wylotowej z miasta. Teren jest prywatny bo miał tam powstać Auchan. Nie wiem czy inwestor nadal chce go budować. Możnaby się postarać o inwestora który postawiłby nowoczesne centrum handlowe, a zarazem stadion. :)

  • ~jaro_t 2015-01-25
    12:48:54

    9 0

    Weźcie się za budowę nowych obwodnic Rybnika - w centrum nie da się jeździć - Rybnik STOI!!! Wokół same lasy i aż się prosi o drogi Gliwicka-Rudzka na wysokości Ochojca, dalej Golejów-Kamień, Mikołowska-Żorska (Gotartowice). Dofinansowujcie termomodernizację domów prywatnych - nawet jeśli ktoś nie zmieni pieca węglowego na gazowy to i tak będzie mniej palił. Nie po to was wybrali żeby wydawać kasę na nieistotne pierdoły.

  • ~ 2015-01-25
    17:48:09

    9 0

    jestem za! pod warunkiem, że nowe obiekty bedą finansowane z biletów na mecze i pieniedzy sponsorów. z kasy miasta powinno sie finansowac budowę obiektów sportowych z ktorych mogą korzystać wszyscy mieszkańcy a nie kilkunastu wybrancow. finansowanie obiektów do patrzenie na sport a takich do aktywnego uprawianja to zupełnie 2 rozne rzeczy. hartu ducha. walecznosci i sprawnosci fizycznej w spoleczeństwie nie buduje sie plaszczeniem zadkow na trybunach.

  • ~jurekogórek 2015-01-26
    16:20:32

    0 0

    załóżmy ,że piłkarze jakimś cudem wejdą do Extraklasy...to liczba 5 tyś widzów to jest za mała!!! Pożniej bedą znowu plany rozbudowy,powiekszenia!???!!!!

  • ~agnhol2426 2015-03-23
    22:16:13

    0 0

    Witam wszystkich moim zdaniem wydawanie pieniedzy na rzeczy ktory dotyczą tylko nieliczne grono mieszkanców jest bezsensu. zamiast wydawac kase na to co zwykle kolejny raz pomyslmy o czyms nowym. według mnie najbardziej pasowałoby lodowisko zamkniete, pełno sezonowe . możny by stworzyć pare drużyn hokejowych od najmłodszych po zawodowe, stworzyć sekcje łyżwiarstwa figurowego także od najmłodszych po zawodowe, rodzinami chodzilibyśmy dla roarywki ibo w pszowie w sezonie za dużo ludzi., szkoły mogłyby korzystać itd. same pluse .... POMYŚLCIE!!!!!

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5052