Polskie Stowarzyszenie Public Relations to organizacja popularyzująca public relations, jako dziedziny zarządzania, która poprzez budowanie wzajemnie korzystnych relacji między firmami, organizacjami, osobami a grupami otoczenia, przyczynia się do poprawy ich reputacji. Należą do niej pracownicy działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcy wyższych uczelni oraz pracownicy agencji PR.
W ostatnim tygodniu września śląski oddział PSPR wybrał nowe władze. Przewodniczącym Zarządu został dr Krystian Dudek (właściciel Instytutu Konsultingowo Doradczego Publico, Członek Rady Nadzorczej PSPR), Zastępcą Przewodniczącego Marta Cała-Sturzbecher (Manager PR w Kobold PR), skarbnikiem Ewelina Lis (specjalistka ds. promocji i reklamy Wyższej Szkoły Humanitas), a Sekretarzem Michał Raszka (dyrektor działu komunikacji i strategii medialnych, Grupa PRC). Członkiem Zarządu został natomiast Krzysztof Jaroch (Naczelnik Wydziału Promocji i Informacji Urzędu Miasta Rybnika).
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Można wnioskować o 45 tys. zł na wymianę pieca. Kolejki nie ma
41144Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
28639Świerklańska: autobus zjechał do rowu. W pojeździe były dzieci (zdjęcia)
25784Sport był jego pasją. Zmarł Ksawery Fojcik – nauczyciel i działacz sportowy
25525Powiedział, że ma w bagażu dynamit. Mieszkaniec Czerwionki-Leszczyn nie poleciał do Egiptu
23608Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
+316 / -18Doszło do przestępstwa w UM Rybnik? Sprawa trafiła do prokuratury
+216 / -19Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
+153 / -1Rak wątroby u 12-latka. Filip z Jejkowic potrzebuje pomocy
+150 / -4Interna w Rybniku działa, po prawie 3 latach przerwy. Są już pierwsi pacjenci
+127 / -18Komisarz wyborczy: T. Pruszczyński zrzekł się mandatu radnego Rybnika. „Decyzję podejmę po II turze”
37Roman Fritz ogłosił start w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Łukasz Kohut rekomendowaną "jedynką" na liście Lewicy
26Szczepan Twardoch kontra Maciej Kopiec. Poszło o Łukasza Kohuta. Pisarz doczekał się odpowiedzi europosła
23"Babciowe" przyjęte. Rodzice otrzymają 1,5 tys. złotych na dziecko
23Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
20Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~Sterling 2014-10-07
11:22:50
Miałem kiedyś okazję poznać Krzysztofa Jarocha. Jak dla mnie, w porządku gość. Życzę mu powodzenia w nowej roli.
~ 2014-10-07
16:38:40
gratulacje
~Jan R. 2014-10-07
19:53:15
Rzeczywiście w swoim rzemiośle pan Jaroch jest niezły, a nawet dobry. Szkoda tylko, że jego zadaniem w mieście jest promowanie tak przeciętnej osoby jaką jest obecny prezydent, który nigdy nie powinien zostać prezydentem, a już na pewno przez tak długi czas. No ale przy zdolnościach pana Krzysztofa to prawdopodobnie byłby w stanie na to stanowisko wypromować nawet krowę.
~Arteks 2014-10-08
11:37:53
Może PR-owiec z niego dobry ale jeśli chodzi o całość informacji i promocji Rybnika to generalnie jest słabo. Wystarczy zobaczyć w jakim stanie są różnego rodzaju informatory rozstawione na skraju różnych skrzyżowań czy rond (chyba z 5 różnych typów - niektóre potłuczone, inne wyblakłe lub pordzewiałe). A przecież czymś takim też powinien się zajmować wydział kierowany przez Jarocha. Nie ma też w ogóle w Rybniku pomysłu na historyczną promocję miasta, informacji o zabytkach, brak planów miasta - naprawdę w porównaniu do innych miast raczej biednie i miernie w tych tematach.
~Sterling 2014-10-08
12:20:38
Arteks - jeżeli chodzi o informatory, to ja jeszcze nie widziałem żadnego zniszczonego. Poza tym, nie wiem czy dbałość o te informatory jest jednym z najważniejszych zadań wydziału informacji i promocji. Rozumiem, że możesz mieć jakieś zastrzeżenia co do promocji miasta. Ja jednak jestem zdania, że Jaroch dobrze sobie radzi z wydziałem przez siebie kierowanym.
~Arteks 2014-10-08
21:54:17
@sterling - to znaczy że chyba nie poruszasz się po mieście. Te szklane z nazwą dzielnicy i ulicy - rzadko kiedy stoją w całości... Niektóre informatory pokrzywione czy pordzewiałe lub niemyte od lat (np. w okolicy dworca czy starostwa). Poza tym Rybnik nie ma jednego systemu wizualizacyjnego który rozmieszczony byłby w jednolitej formie na każdym rozstaju dróg czy placów w Śródmieściu miasta, nie ma planów miasta, nie ma tablic pamiątkowych, nie ma informacji o zabytkach czy jakichś ciekawych zakątkach lub budynkach które nie istnieją lub pełnią obecnie inne funkcje. Bywam w różnych miejscach Polski i w zasadzie to my jesteśmy jakąś "zacofaną enklawą" wśród miast które o to nie zadbały do tej pory, a jest to o wiele potrzebniejsze od Info-kiosków. Taki prosty przykład - ilekroć są u nas jakieś duże imprezy - to w takich miejscach jak pl. Wolności, DKM, czy w okolicach dworca PKP - przyjezdni są zdezorientowani i nie wiedzą jak dotrzeć na stadion miejski czy do centrum miasta czy do jakichś domów kultury, a przecież wykonanie takiego systemu nie jest jakaś specjalnie droga i stać na nie nawet małe, biedne miasteczka w płn Polsce... I właśnie zastanawiam się czy chodzi tu o brak czasu urzędników, zapomnienie, niekoncepcyjność czy czekiwanie na jakiś specjalny program unijny. W sytuacji kiedy co chwilę pojawiają się różne rzeźby na rondach za kilkadziesiąt tys. zł jest to tym bardziej dziwne. A może Zieleń Miejska jest po prostu bardziej pomysłowa od Wydziału Promocji?