Nowości w serwisie
Zobacz nowe teledyski w dziale video >>
Życie rybnik.com.pl
wasze opinieforumfotogaleriafilmy video
W mieście
jedzeniepuby/dyskotekihotele/noclegikinaważne instytucjeedukacjareligia
Informacje praktyczne
przetargiplan Rybnikataxipostoje taxiparkingibankomatyurzędy pocztoweceny paliwradio w Rybnikutelefony alarmowepomoc drogowakomunikacjafotoradary w rybniku
O mieście
rys historycznyspacer po mieścielokalne mediadzielnice miastawww.rybnik.plwww.izbaph.rybnik.pl
Hosting
Wasze opinie
Serwis www.rybnik.com.pl daje Ci możliwość wyrażenia swojej opinii na dowolny temat: skomentowania wydarzenia, wystawienia pozytywnej lub negatywnej oceny rybnickim firmom i instytucjom. Poniżej przedstawiamy opinie dodane przez internautów w ciągu ostanich 10 dni.
[2008-07-24 23:41:36]
hiso
tak to już w tym kraju jest że robol, rolnik i uczeń znają lepiej prawo od prawników, potem takie zakały siedzą w sejmie wygłaszają swoje mądrości
[2008-07-24 18:30:44]
nti
Nie podoba mi się ten pomysł. Z kilku powodów: "Dziesięć najlepszych pomysłów zostanie dofinansowanych do kwoty 4.000 zł." Ralizacja będzie dofinansowana a nie jego opracowanie. To wyręczanie miasta, to one powinno takie pomysły przygotowywać i wdrażać. Za to urzędnicy dostają kupę kasy. Zamiast ich wyręczać powinno się ich przeszkolić i pouczyć. Ja mam dosyć własnych problemów i nie mam zamiaru dodatkowo jeszcze projektować i wykonywać plac zabaw, którego za 4 000 zł i tak nie zrobię.
[2008-07-24 18:24:34]
Lateks
Trudno się nie zgodzić z Tobą ale czekanie na egzamin dwa miesiące i dłużej też jest chore, ciekawe czy w ogóle nowy ośrodek coś zmieni w tym względzie????
[2008-07-24 17:47:16]
Lateks
szanowny panie CookieMonster: po pierwsze szanuje pana przekonania do bycia wegetarianinem, z resztą staram się szanować wszystkich ludzi bez względu na swoje przekonania, ale nie cierpię jeżeli ktoś narzuca swoje zdanie innym. Ja osobiście nie widziałem nigdy jak przygotowuje się mięso z psa. Aczkolwiek widziałem jaki zabija się różne zwierzęta które MY, Polacy, Europejczycy spożywamy na co dzień. Owszem nie jest to widok przyjemny (uważam wręcz że trzeba być nienormalnym by patrzeć na to z przyjemnością). Dlatego też doceniam ludzi którzy się tym zajmują bo spożywanie mięsa jest czymś naturalnym, i byśmy chyba zwariowali gdyby tego mięsa nie było w sklepach.... To że w innych kulturach zmienia się zwierzę jest chyba normalne. Bo w jaki naturalny sposób moglibyśmy jeść w polsce np. mięso z kangura???? Jeżeli pan chciał powiedzieć że pana zdaniem nie powinniśmy jeść w ogóle mięsa to rozumię, ale jeżeli pana zdaniem my wszyscy jesteśmy nie normalni bo smakuje nam mięso no to cóż szkoda słów... Pozdrawiam p.s. jeżeli pan widział jak się zabija psa w Chinach to niech pan opowie a jeżeli nie to proszę nie wypisywać jakiś domysłów.
[2008-07-24 17:29:45]
Niedzwiedz
Ciastek, ja do wegetarian nic nie mam ale tak czasami sobie myśle, że co niektórym od braku białka zwierzęcego troche świruje w głowie i napada ich mesjanistyczna wizja zbawienia świata. Dlatego róbmy a raczej jedzmy swoje. Wy trawe, my mięso i każdy na swój sposób jest szczęsliwy. Jednocześnie mam nadzieję, że przy kolejnej relacji oszczędzi Pan nas swymi wywodami. Pozdrawiam. P.S tak w gwoli ścisłości znam metody zabijania psów w chinach, jestem im przeciwny.
[2008-07-24 17:26:27]
martin75fm
No to mamy spokój z korkami do kwietnia a potem eLki zakorkują cały i tak już zakorkowany Rybnik na maxa więc nawet dobrze że inwestor ma problemy.
[2008-07-24 17:06:19]
CookieMonster
Hehehe, obaj widzę dajemy czadu - widzę, że skorzystał Pan z mojej rady i zajrzał do słownika - to się chwali. Tylko czemu dalej pan nie rozumie... Nie wnikam ;-). 1. Widzę, że Pan też nie wie jak chińczycy przygotowują psie mięso i czym się ten proces różni od procesu przygotowania mięsa wołowego w polskiej rzeźni. Gdyby Pan znał tę "subtelną" różnicę, to by Pan mi nie ciosał kołków na głowie.2. Znam doskonale proces produkcji mięsa w Polsce (i ogólnie na świecie) i dlatego od ponad 20 lat jestem wegetarianinem. Nie ma jednak co porównywac sposobu zabijania psów w chinach do sposobu zabijania krów w europejskich rześniach, więcm jeśli Pan pozwoli, daruję sobie daleszą dyskusję z Panem.
[2008-07-24 13:28:20]
steel
hiso ale zielone swiatlo nie upowaznia cie do bezwzglednego wjechania na skrzyzowanie... np. gdyby w momencie twojego ruszania zepsula sie sygnalizacja moglbys sie niezle zdziwic... :) Tu masz dwa przepisy na podstawie ktorych moze sie okazac ze wina nie lezy jednak calkowicie po stronie kierowcy karetki Art. 9. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. ---- Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.
[2008-07-24 13:25:38]
ziupo
No cóż hiso, nie będę dyskutował z takimi dyletantami jak Ty, którzy wjeżdżając na rondo używają lewego kierunkowskazu :) Przekonamy się kto ma rację (kodeks czy Ty) kiedy poznamy wyniki postępowania.
[2008-07-24 13:03:07]
ziupo
Trzeba wykorzystać szansę :) Pomysł ciekawy, ale przede wszystkim funkcjonalny i potrzebny. Nie wszyscy chodzą na posiedzenia dzielnic a zwłaszcza ci młodzi.
[2008-07-24 12:55:08]
wickerman
świtałko w tunelu ! ........../
[2008-07-24 12:27:05]
DTSSOUND
ah ta Unia Europejska i jej pieniazki ;-)
[2008-07-24 11:55:58]
hiso
Jeśli jest prawdą co pisze Marcin1982, to bezwględnie za kolizję odpowiada kierowca karetki. Czytając co niektóre posty dochodzę do wniosku, że ludzie przepisów nie znają, a już nowelizacji kodeksu ruchu drogowego to już w ogóle. Weźcie sobie lekturę do ręki, a potem wypisujcie swoje (i jakichś podejrzanych instruktorów) mądrości w internecie.
[2008-07-24 11:55:49]
Niedzwiedz
No Ciastek dajesz czadu !!! Przytocze znaczenie frazeologizmu, którego użyłeś : stanąć komuś ością [kością] w gardle -> 'przeszkadzać komuś, uprzykrzać komuś życie'; słownik frazeologiczny, wyd Europa 2003. Pleciesz Pan duby smalone !!! A ja podejżewam, że Pan nie wie w jaki sposób przygotowuje się wyroby wędliniarskie, drobiarskie itp np w Polsce. Bo gdyby Pan to wiedział, to jako "europejczyk, wychowany w europejskim kręgu kulturowym nie tknąłby Pan tego". 3maj się Ciastek
[2008-07-24 11:10:47]
Aijata
Dobry pomysł jestem za;) Jeśli ktoś ma samochód który dużo do niego znaczy to pewnie że korzystać będzie chętniej z tego typu parkingów;)
[2008-07-24 09:56:12]
CookieMonster
Oj, panie Niedźwiedź, aleś mnie Pan rozbawił ;-))) 1. Ja Pana odsyłam do jakiejś dobrej księgi polskich przysłów. Dowie się pan z niej co w języku polskim oznacza frazeologizm "stanąć komuś ością w gardle" i jakie ma znaczenie w mojej wypowiedzi. Nie wyrzucaj Pan innym braku wiedzy, jeśli sam pan jej nie posiadasz. 2. Nie trzeba mnie uczyć, o różnicach kulturowych. Przecież moja wypowiedź WŁAŚNIE DO NICH SIĘ ODNOSIŁA!!!! Ja nie mam pretensji do chińczyków, że traktują psy tak jak je traktują. Tak ich wychowano, taka ich kultura. Nie mam prawa jej negować, chociaż mam prawo powiedzieć, że MNIE się ona nie podoba. Ja napisałem, że mam pretensje do POLAKA, człowieka wychowanego w polskiej i ogólnoeuropejskiej kulturze, że się na takie traktowanie godzi. Podejrzewam, że Pan Piecha nie wie, w jaki sposób chińczycy przygotowują psie mięso, bo gdyby wiedział, to jako europejczyk, wychowany w europejskim kręgu kulturowym nie tknąłby go. Na przyszłośc, życzę umiejętności czytania ze zrozumieniem, panie Niedźwiedź. I nie pozdrawiam.:-///
[2008-07-24 09:21:47]
Dahar
Do Arszenika: Jak jesteś pewny tego co piszesz - złóż doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa. Przecież masz racje!!!!!!!! No i potem na prezydenta startuj koniecznie. Będzie nam wszystkim wtedy żyło się leeeeeeepiej.
[2008-07-24 08:49:47]
steel
A prawda jak zwykle lezy po srodku... Fakt ze karetka wjechala na czerwonym swietle nie znaczy ze wina byla kierowcy karetki, jak stara sie to wmowic kilka osob. Swiatla od strony domu kultury sa dosc daleko. Wiec kierowca widzac ze nie ma innych pojazdow wjechal na skrzyzowanie (nalezy tu zaznaczyc ze na tym skrzyzowaniu czerwone swiatlo nie oznacza ze auta pojada z prawej i lewej... a np tylkpo z prawej lub tylko z lewej!). Jadac na sygnale nie ma takiej mozliwosci by przy odleglosci rzedu 40-50m nie bylo jej slychac i widac migajacych (chyba ze faktycznie kierowca hondy mial doscy glosno puszczona muzyke)! jesli jest tak ze kierowca hondy jechal 15-20 km/h to nie byloby problemu z momentalnym zatrzymaniem sie w momencie wjazdu na pas poprzeczny. W takim przypadku nie ma szas by kierowca karetki jadac nawet dosyc szybko nie ominal hondy! Kierowca Hondy nie upewnil sie ze pomimo zielonego swiatla moze bezpiecznie wjechac na i opuscic skrzyzowanie. Niestety wiekszosc ludzi mysli ze jesli ma zielone to moze jechac... a niestety tak nie jest i pozniej czesto widzi sie sytuacje ze ktos wjezdza na skrzyzowanie czy rondo (ktore tez jest skrzyzowaniem ale o ruchu okreznym) i blokuje przejazd innym co juz jest wykroczeniem. Sam byle swiadkiem jak ludzie na przejsciu dla pieszych pod sadem w ta sobote kolo 12 nie tylko nie ustapili pierwszenstwa karetce jadacej na sygnale a nawet wbiegali jej pod kola! bo mieli zielone!
[2008-07-23 22:31:47]
Niedzwiedz
Panie Cookie Monster!!! Pan żeś się już tyloma ciastkami napchał, że już na mózg Panu siadło! A skrajnym brakiem wiedzy to Pan szastasz na lewo i prawo wypisując, że Pies jako ssak ma ości, które stają w gardle. ŻENADA!!! A słyszał Pan o czymś takim jak kręgi kulturowe ? Wie Pan one bywają różne w zależności od części świata, i to co nie podoba się Europejczykom jest normalne gdzie indziej w świecie. I tak np. Hindusom włosy dęba stają jak widzą co my - europejczycy i inne pseudocywilizowane nacje wyprawiamy z Krowami. W Ameryce Pd. na śniadanko wpierniczają świnki morskie, te same które u nas w sklepach zoologicznych w klatkach popylają i służą za zabawki dla dzieci. Mam nadzieję, że nastęnym razem Pan zastanowi się głębiej nad treścią swojego wpisu i np sięgnie do jakiegoś źródła wiedzy( Jak dla Pana wikipedia.pl powinna styknąć)
[2008-07-23 22:06:41]
ziupo
Errata do poprzedniej mej wypowiedzi: Oczywiście chodziło mi o godz 20 a nie 22. Taki chochlik się wtargnął ;)
[2008-07-23 19:09:13]
monika_811
do ziupo: wypadek nie mógł być po 22.00 gdyż jak wynika ze zdjęć jest zbyt jasno jak na tak późną godzinę, mieszkam niedaleko i przejeżdżające pojazdy na sygnale jechały około 20.00.
[2008-07-23 18:27:20]
Lateks
szanowny Magbornie zwracam honor i przepraszam ponieważ chyba się źle zrozumieliśmy, po pierwsze to ja nie jestem za robieniem czegoś na siłę, a zwłaszcza tak jak to się robi w Rybniku po cichu i pod stołem tak żeby nikt o tym nie wiedział. Większość rzeczy które są w Rybniku nie są złe tylko po prostu były robione na HURRAAA i do tego bez jakiejkolwiek konsultacji z mieszkańcami jak i też bez jakiegokolwiek mądrego pomysłu wybiegającemu w przyszłość. Po drugie nie mam nic do tego żeby nadać jakiemuś hospicjum imię JPII ale też uważam za bezsens budowanie pomnika tylko po to żeby stał ( z resztą JPII mówił sam żeby mu nie budować pomników tylko żeby czyny nasze były kierowane jego nauką) może ktoś się ze mną nie zgodzić ale Jan Paweł II na pewno był człowiekiem niezwykłym. P.S. Szanowny Ziupo jakoś nie mogę nic przeczytać na Tych Twoich planach masz to może w większej roździelczości???? Pozdrawiam wszystkich i proszę o to byśmy nie pozwolili na zmarnowanie tego żeby nasi skądinąd wybrańcy dopuścili znów do budowy czegoś co będzie NAM uprzykrzało życie
[2008-07-23 17:55:29]
ziupo
Weź się opanuj, nikt tu nie mówi jak szybko jechała karetka ani tym bardziej czy wcześniej zwalniała; nie tak prosto zwolnić z 70km/h. Mamy tu jedynie wersję jednej strony, ale on może przecież kłamać żeby wzbudzić litość społeczną. Nie pytałem policjantów, ale instruktora jazdy i dowiedziałem się tyle co wiedziałem. Karetka pewnie zwolniła, ale Honda wgramoliła się na skrzyżowanie bo kierowca był ślepy i głuchy. Do wypadku doszło po godz 22 więc nie wiem o co chodzi montypyth z tą 22godz. Wg niego pewnie nawet alarm np powodziowy nie może zawyć jak jest po 22 :) Pogadamy jeszcze jak będzie wynik całej sprawy.
[2008-07-23 15:13:09]
Ozi
Dawno nie czytałem takich głupot, jakie tutaj niektórzy piszą. Ziupo, to że karetka czy radiowóz mogą przejechać na czerwonym świetle, to nie znaczy, że mogą to zrobić bezwzględnie, na pełnej szybkości i nie patrząc na to, czy coś nie jedzie. Zapytaj pierwszego lepszego policjanta z drogówki. Kierowca uprzywilejowanego pojazdu może złamać przepis, pod warunkiem, że jest w 100% pewny, że nie spowoduje to zagrożenia na drodze. Jeśli kierowca Hondy nie przekroczył prędkości, nie był pod wpływem alkoholu itp., to wina leży w 100% po stronie kierowcy karetki.
[2008-07-23 14:54:57]
lukaszgwsh
montypyth - zgadzam się w 100%!
[2008-07-23 14:51:20]
montypyth
"jeśli jechał na sygnale tzn, że uczestniczył w ratowaniu życia a zatem nie musiał stosować się do przepisów o ruchu pojazdów" to że jechał ratować jedno ludzki życie nie znaczy, że może łamać przepisy drogowe i pozbawiać zdrowia i życia innych osób. Karetka to pojazd uprzywilejowany a nie zwolniony z odpowiedzialności.
[2008-07-23 14:46:38]
montypyth
Jasne jest że kierowca karetki powinien zachować szczególną ostrożność wjeżdżając na skrzyżowane przy czerwonym świetle. Wypadek to w większym stopniu jego wina. Ale o winie rozstrzygnie pewnie sad. To że pojazd jest uprzywilejowany nie znaczy że kierowca nie ponosi żadnej odpowiedzialności i może sobie jeździć jak chce. Generalnie karetki nie powinny nawet po 22 (cisza nocna) mimo, że są pojazdami uprzywilejowanymi jeździć z wałczonym sygnałem dźwiękowym (gdyby ktoś zgłosił sprawę na policję kierowca zapłaci mandat)
[2008-07-23 14:45:26]
ziupo
1) Światła są kawałek przed skrzyżowaniem, ale wjeżdżając kierowca Hondy (czyli jak mówisz sam, to Ty) powinien zachować ostrożność i upewnić się, że nie spowoduje wypadku. Jest zasada ograniczonego zaufania dlatego także na Tobie ciąży wina. 2) Karetka ma prawo przejechać na czerwonym jeśli jedzie na sygnale; łopatologicznie mówiąc. Poza tym jest ona pojazdem uprzywilejowanym czyli posiadającym pierwszeństwo. Nie wiem jak zdałeś egzamin teoretyczny, ale były w nim takie pytania i sytuacje kiedy pojazd uprzywilejowany wjeżdża na czerwony a pojazd nr 1 ma zielone. 3) Wytocz proces kierowcy karetki a po tym jak przegrasz wytocz proces producentowi auto radia za to, że nie ograniczył głośności ;)
[2008-07-23 14:31:50]
Wojtek.Ryb
Do kierowcy Hondy. Po to Pogotowie, Straż Pożarna, Policja, itd. mają sygnał dźwiękowy, żeby je słyszeć, o ile warunki na drodze nie pozwalają na dostrzeżenie...
[2008-07-23 13:40:41]
Marcin1982
Do hiso, prędkosci przekroczyc sie nie da ponieważ ruszałem ze świateł od strony kopalni wiec maks mialem 15-20km/h.
[2008-07-23 13:37:28]
Marcin1982
Ludzie jak nie wiecie nie piszcie bzdur co do głośnej muzyki i winy. Wogóle błędy są nawet w ogólnym opisie zdarzenia napisali że kierowca hondy został przewieziony do szpitala co jest bzdurą... ponieważ ja jechalem i nic poważniejszego mi się nie stało. A wystarczy sobie poczytać przepisy żeby sie dowiedziec w jakim stopniu karetka jest uprzywilejowana. Napewno nie może bez zachowania ostrożności z taką prędkoscią wjechac na czerwonym świetle, wystarczyło zebym wyjechał 1m dalej i dostał uderzenie w bok a byłbym na innym świecie. Kierowca karetki mógł wjechać na czerwonym świetle tylko pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności i po upewnieniu że nie stworzy zagrożenia życia innych osób. Czego moim zdaniem nie zrobił, a wystarczylo ograniczyć prędkość to by sie nic nie stało, nie wiem ile on jechal ale siła uderzenia byla ogromna... wiec nie bylo to 40 na godzine. Ale to już określą biegli i policja. Druga sprawa że wyjaz od strony kopalni z którego wyjeżdzałem jest bardzo zły i widoczność w momencie załączenia się zielonego światła jest bardzo słaba dopiero jak sie wjedzie na skrzyżowanie to wiecej widać, kto tam jeździ to dobrze o tym wie że światła powinny być przed samym skrzyżowaniem a nie 15m dalej i przede wszsytki nalezałoby wciać te drzewa które są po lewej stronie patrzac od wyjazdu z kopalni. Tyle mam do powiedzenia na ten temat...
[2008-07-23 13:32:14]
hiso
ziupo... ratownie życia nie polega na łamaniu wszystkich przepisów. Żadna głośna muzyka nie zwalnia kierowcy od uwagi ale i nie zwalnia kierowcy karetki z ostrożnej jazdy, a kierowcy często przed światłami jeszcze gazu dodają nawet jak jest zielone. nikt nie może przelatywać na czerwonym niezależnie od koloru świateł i munduru. Może też być obopólna wina jeśli kierowca hondy przekraczał dozwoloną prędkość.
[2008-07-23 13:16:13]
lukaszgwsh
wlasnie chodzi o to zeby zjechac na bok i zrobic miejsce srodkiem dla karetki, ale sie nie zatrzymywac na ,,szlag"!! przez takich dochodzi potem do wypadkow
[2008-07-23 13:07:25]
lokers
no niestety to jest prawda że kierowcy nie wiedzą co zrobić. ostanio mało co sam nie miałem wypadku bo kierowca za mną nie przewidział, że jak jedzie karekta za nami to zjadę na pobocze i się zatrzymam.
[2008-07-23 12:59:37]
zolwik1982
Karetka jechała dobrze, to kierowca Hondy miał tak mocno puszczona muzykę że było go słychać z odległości kilku metrów. A wyjeżdżający Hondą powinien zwrócić uwagę jak wyjeżdżał nawet na zielonym świetle. Karetka nic nie zawiniła bo jechała na sygnale jako pojazd uprzywilejowany.
[2008-07-23 12:49:06]
ziupo
No co ty, jeśli jechał na sygnale tzn, że uczestniczył w ratowaniu życia a zatem nie musiał stosować się do przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych. Problemem jest to, ze kierowcy nie wiedzą jak się zachować w takim wypadku.
[2008-07-23 12:38:07]
ziupo
Tak? O której on był pełen? Poza tym ludzi bardziej wzięło to, że jest tyyyle miejsc wolnych na (1) więc zaparkowali, myśleli, że wszystkie poziomy są płatne. A się znajomi zdziwili jak się dowiedzieli, ze tylko 1 a reszta normalnie; właściwie to się wkurzyli.
[2008-07-23 12:35:32]
kubolek
Zajedobry pomysł! Popieram w całej rozciągłości!
[2008-07-23 12:32:19]
ziupo
Tobie nawet wielki bilbord na wodzisławskiej by nic nie dał skoro jesteś ślepa. Ogłoszenie od marca wisi na stronie Urzędu Miasta Rybnika: "Remont cząstkowy jezdni ul. Wodzisławskiej na odcinku od ul. Staffa do ul. Konarskiego oraz w obrębie Stacji paliw „Statoil” - do14.08.2008r.;" A znajdziesz je tutaj: http://www.rybnik.pl/bip/przetargi/new/dokument.php?dzial=23&id=2447 Jak widzisz skoro ja o tym wiedziałem to znaczy, że znalazłem wcześniej ta informację czyli była ona ogólnodostępna.
[2008-07-23 12:25:03]
aifargotamenik
Ciekawe czy kiedyś ktoś wpadnie na pomysł, żeby otworzyć w centrum miasta parking strzeżony dla ROWERÓW. Wydaje mi się, że wielu ludzi chciałoby, przynajmniej czasem, pozałatwiać sprawy na mieście przyjeżdżając na rowerze. Nie sądzę by zapięcie rowera było dużym problemem dla złodzieja. A nawet jeśli, to zawsze coś może wykręcić.
[2008-07-23 11:02:25]
lorinaa
Posłałam trzy listy priorytetem z Żor.Dwa do mnie wróciły,a jeden bardzo ważny zaginął.I jak mogę się dobrze wyrażać o poczcie Polskiej.To jest jeden wielki bałagan!!!Żeby oszczędzić sobie pracy najlepiej list zlikwidować.Na żadną pocztę jednak nie ma aż tyle skarg co na Rybnicką.Proszę pracownicy poczty!!Weżcie się do roboty a potem walczcie o podwyżki.Nie mam zamiary pozostac na wyrażeniu tylko tu swojej opinii.Są jeszcze wyższe instancje i tam właśnie mam zamiar się udać.
[2008-07-23 11:00:20]
hiso
Pojazd uprzywilejowany wcale nie jest uprzywilejowany na czerwonym i może warunkowo przejechać ale jeśli spowoduje kolizję przejeżdżając na czerwonym to wina wtedy jest kierowcy karetki. Inna sprawa że kierowcy jak widzą migające światła to nie za bardzo wiedzą co zrobić. Wystarczy się przypatrzeć podczas takiej akcji co się dzieje na drodze. Moim skromnym zdaniem 2/3 kierowców nie zjeżdża bo uważa, że ta karetka i tak ich nie dogoni.
[2008-07-23 09:40:53]
MRC
Wielka szkoda, że w kategorii "samorządy najbardziej dbające o rozwój, podnoszenie jakości życia mieszkańców przy zachowaniu reguły odpowiedzialności i bezpieczeństwa finansowego” cofamy się i to znacznie. Rozdmuchane wsześniej inwestycje, będące już na ukończeniu niepomogą więcej Rybnikowi zajmować wysokich miejsc w rankingach. Obecnie rozpatrując działania mające na celu rozwój i podnoszenie jakości życia w naszym mieście, trudno doszukać się jakiś inwestycji i pomysłów, a szkoda. Prowincja z marketami - z mieszkańcami Rybnika "władze" nie liczą się wcale lub bardzo niewiele.
[2008-07-23 09:27:07]
Woocasch
Wojtek.Ryb tak się składa, że tam byłem. Więc nic nie cytuję, tylko piszę to co widziałem.
[2008-07-23 08:58:28]
Wojtek.Ryb
Do Woocasch: Redakcja Rybnik.com.pl cytuje - nie podając źródła - Gazetę Wyborczą, zaś TY odnosisz się do informacji z jego z chuligańskich portali - i też o tym nie informujesz. Do tbone: Dzieci? Raczej banda agresorów, na którą możesz także i TY trafić, idąc np. z pracy.
[2008-07-23 08:42:37]
avittoria
A co się dzisiaj dzieje na Wodzisławskiej na wysokości Panel-Spec i stacji benzynowych: JET i STATOIL?? Dlaczego nikt nie uprzedził, że będzie "remont nawierzchnii" jak to sie ładnie nazywa........
[2008-07-23 08:13:50]
tbone
Wakacje sa to dzieci sie nudzą...
[2008-07-22 23:01:55]
Woocasch
No cytują Gazetę Wyborczą popełniając te same błędy co oni. Bijatyka nie trwała na pewno aż 10 minut (z dwie minuty maksymalnie) i ta "grupa niezidentyfikowanych bandytów w kominiarkach na głowach i chustach zasłaniających twarz", to na pewno nie było 30 osób, tylko gdzieś z 20.
[2008-07-22 19:05:17]
yakuz605
a ja mam jedno pytanko... gdzie jest to "boisko przy elektrowni" Przy jakiej ulicy - podajcie mi namiary.
[2008-07-22 18:50:42]
CookieMonster
Na miejscu szanownego pana Piechy, zanim zacząłbym komuś polecac jedzenie psiego mięsa, dowiedziałbym się najpierw w jaki sposób to mięso jest przygotowywane. A dokładniej, w jaki sposób zabija się w chinach psy na mięso. Podejrzewam, że nawet tak pustemu człowiekowi jak On, to "delikatne, wspaniałe mięso" stanęłoby ością w gardle. Chyba żaden zdrowy na umyśle europejczyk, wiedząc o tym co się robi w chinach z psami przed ich konsumpcją nie wziąłby takiego mięsa do ust. Cóż za skrajny brak wiedzy, wyobraźni i ... sam nie wiem czego... :-////
[2008-07-22 18:49:38]
yakuz605
a ja mam jedno pytanko... gdzie jest to "boisko przy elektrowni" Przy jakiej ulicy - podajcie mi namiary.
[2008-07-22 18:32:19]
Misio
Po pierwsze, mężczyzna został przebadany na urządzeniu Alcosensor i wynik był 0.00 mg/l potem urzyto narkotestu i wynik był pozytywny jechał pod wpływem amfetaminy. Aha no i najważniejsze nie jest prawdą że zatrzymany został przez patrol drogówki. To patrol prewencji z czerwionki zatrzymał sprawcę, wiem bo mój kolega ich zatrzymał ten sam co zatrzymał Czechów którzy włamali się do sklepu Avans !Artykuł opisany pod tytułem Padły Strzały. (http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,wiadomosci,padly-strzaly,wia5-3266-7592.html )
[2008-07-22 18:02:12]
Lucas
Ciekawe czy po powrocie do kraju zacznie szczekać ...
[2008-07-22 17:37:21]
marioneq
policja przyjechala po 40 min, wielkie brawa dla odwaznych i jakze szybkich panow polUcjantow..., z elektorwni do centrum w 40 min mozna na piechote dotrzec ;)
[2008-07-22 16:02:53]
jarotar
Jacku Piecha - moim zdaniem w głowie Ci sie poprzewracało od tytułów, kariery, funkcji i pochodzenia. Cóż - to wszystko nie zastąpi dobrego morale. Czy gdybyś był wsród ludozerców zezarłbyś człowieka??? Zdjęcie, na którym obnosisz sie konsumpcją plus twoje 2 zdania na ten temat - obrzydliwe.
[2008-07-22 15:45:06]
Wachu
bardzo dobrze ze tym idiotom przetrzepali skórę typy z Jastrzębia Pewno to byli kretyni jeżdżący na gównika żebrze
[2008-07-22 13:22:26]
Wojtek.Ryb
PROŚBA DO REDAKCJI: Jeżeli korzystacie ze źródła prasowego, to je po prostu podajcie. Cytujecie wczorajszą Gazetę Wyborczą, a nawet o tym nie wspominacie.
[2008-07-22 12:28:26]
avittoria
do "Elizabeth2": Po pierwsze jestem kobietą więc nie pisz do mnie "straciłeś".Chyba że wolisz kochających inaczej. A ja zaczełam na żużlu bywać w 1983 roku. I do dziś dania mam pamiątkę na nosie jak spadłam z ławki. Bo kiedyś były ławki......... Jaka strata ze mnie? No to trochę kasy za bilet na głównej trybunie....
[2008-07-22 10:22:12]
Elizabeth2
do avittoria- dużo straciłeś nie będąc na tym meczu 20 lipca piękny mecz pełen emocji i każdy wyścig ekscytujący a na ekscytujących wakacjach też byłam :) nie rozumiem co maja wakacje do wyścigów żużlowych jak Ci się nie podoba żużel to nie chodź Twoja strata jednego kibica mniej ......ojeeeej ale strata :) uśmiał by sie kto........
[2008-07-21 21:00:02]
kolator
Bardzo dobry materiał. Żałuję, że nie oglądałem tego meczu na żywo :(
[2008-07-21 19:39:02]
karek1989
Wspaniały mecz w wykonaniu Naszych Rekinów!!!!:)) brawo chłopcy!!! oby tak dalej!!:) dawno nie było takich emocji na Gliwickiej:)) DZIęKUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!
[2008-07-21 15:32:04]
karo7992
SUPER JEST TA PIOSENKA....!!!!!!!!
[2008-07-21 15:07:33]
avittoria
Do torunia to na "kunia".........
[2008-07-21 14:47:04]
ziupo
Tak tak avittoria, na jeep safari i parasiling do Torunia, tak tak ;)
[2008-07-21 14:44:49]
ziupo
Od tego jest RCK :| Wiesz gdzie to jest? Mogę cię zaprowadzić. Co do wiecznie niezaspokojonych miejsc parkingowych wystarczyło przeczytać ofertę i wstępne plany: http://www.rybnik.pl/index.php?id=93
[2008-07-21 14:01:41]
avittoria
Ja pamietam jak w czasach tzw. "słusznie minionych" (czyli za komuny) jakie tam były imprezy. Najpierw się stało w kolejce po bilety, a potem w kolejkach po ksiązki do różnych kramów, w kolejce po coś do zjedzenia, w kolejce do popływania na kajaku albo rowerku wodnym. Były pokazy spadochronowe i tym podobne atrakcje.... Woda zawsze była nieco dziwna, ale bylo to miejsce gdzie całe rodziny spędzały weekendy... No i miejsca do parkowania nie szło znaleźć.... Jest to teren który można by atrakcyjnie zagospodarować, pod warunkiem, że się chce cos zrobic dla innych......
[2008-07-21 13:55:15]
avittoria
do "aguleczka2003" to samo jak niżej.....
[2008-07-21 13:54:11]
avittoria
Podczas uprawiania sportów extremalnych zdrowia nie trzeba za duzo, tylko odwagi............ A do "Thone" drinki to ja mam (od 10 do 24 bez ograniczeń) w cenie wyjazdu "all inclusive" bo na inne nie latam już od jakiegos czasu.....
[2008-07-21 13:45:38]
marten
zjeść psa?! chyba bym sie nie przełamał...
[2008-07-21 12:42:12]
bozena_smolka
Życzę Wam dalszej tak owocnej w przeżycia podróży i czekam na następne relacje!!!
[2008-07-21 12:09:49]
dr Becker
Faktem jest ze tych wszystkich przedsiewziec pod imienieniem JPII jest do obrzydzenia, sciezka im. JPII , rajd rowerowy im. JPII, mamy dwa pomniki JPII (a trzeci w drodze) A teren w centrum powinien sluzyc lokalnej spolecznosci zgodnie z wola ofiarodawcy, domyslam sie ze wandal Fudali juz knuje nad jakims marketem lub czyms w tym guscie. Pomysl hali widowiskowo-sportowej nawet niezly ale taki obiekt powinien dysponowac sporym parkingiem na ktory nie bardzo bedzie miejsce. Podobnie kiepskim pomyslem jest hospicjum i dom spokojnej starosci w samym srodmiesciu (halas). Moze moglby tam powstac jakis dom kultury z prawdziwego zdarzenia z jakas mala scena dla wystepow lokalnych zespolow (TZR niespecjalnie sie do tego nadaje).
[2008-07-21 11:14:20]
hiso
to był test na obecność alkoholu w organizmie. Wynik "negatywny" oznacza brak tegoż we krwi ;) a nie oznacza że test wyszedł źle.
[2008-07-21 10:57:33]
aguleczka2003
Rekinom gratulujemy zwycięstwa i prawdziwie WIERNYCH KIBICÓW a avittori ;) zdrowia na safari
[2008-07-21 10:47:43]
kosteczka
taka obsluga klienta to skandal!. w przypadku kiedy klient zostawia u nich spora gotowke to ma prawo zadac NORMALNEGO traktowania. bardzo niesympatyczne panie, kasjerka odpryskliwa, moze by tak zorganizowac obsludze tego sklepu jakies szkolenie z marketingu???
[2008-07-21 10:47:30]
kedlaw
Pachnie mi tu sierpniem 80.Jak ktoś posługuje się takim językiem nasyconym agresją.to musi mieć w tym biznes .Do bogdann 55. odrobinę dystansu.To nie chodzi o szarego pracownika tylko o siebie!!!.To jest zbyt czytelne.
[2008-07-21 10:41:10]
bartex
"mały błąd" otóż napisane jest : "...przebadali mężczyznę alkomatem, jednak wynik badania był negatywny." To oznacza ze był pod wpływem alkoholu... co chwile w artykułach są błędy :/
[2008-07-21 09:11:21]
tbone
Rekinom gratulujemy zwyciestwa, avittori parasailingu i jeep safari. A i na jakiegos drinka jeszcze pewnei wystarczy. W Tunezji oczywiscie.
[2008-07-21 09:04:16]
avittoria
I co z tego że wczoraj wygrali?? Jak i tak im praktycznie grozi II liga. Kiedyś to można było się ekscytować zuzlem w rybniku, ale od jakiegoś czasu to strata kasy. Ja kase na mecze, na które nie poszłam odkładam i mam za to juz "parasailing" i "jeep safari' w Tunezji w tym roku podczas wczasów.
[2008-07-21 08:01:03]
lukaszgwsh
w nastepnym meczu BAran za Chromika i wynik bedzie jeszcze lepszy
[2008-07-20 22:29:08]
arszenik
W UM związki są zbyteczne,tam powinien wkroczyć prokurator i to do wszystkich wydziałów.
[2008-07-20 22:28:52]
mirej
Panowie sprawiający wrażenie profesjonalistów bardzo chętnych do pomocy. Do momentu dokonania zakupu!!! Zakupiony sprzęt uszkodził się więc został oddany do naprawy. Gdy w wymaganym terminie nie został naprawiony. Panowie zamias wydać nowy zaczęli grać na czas. Skończyła się ich faktyczna pomoc. Przepychanki trwały prawie 2-miesiące. Dopiero po poproszeniu o interwencję Rzecznika Praw Konsumenta udało się odzyskać sprzęt.
[2008-07-20 13:13:00]
Lucas
Saperzy przez 3 miesiące wyciągali materiały wybuchowe, że teraz jest takie opóżnienie ? Normalnie to jest kpina.
[2008-07-20 12:37:23]
Sylas
Prawda jest taka, że czego się nie stworzy w Juliuszu, to i tak większość będzie niezadowolona. A Pan Sobierajski niech sobie da spokój. Kto na poważnie odbiera w ogóle tego człowieka? Przypomnijcie sobie te szopki w jego wykonaniu podczas wyborów :) Rybniccy działacze PiSu go nie cierpią :)
[2008-07-20 11:52:46]
kajetan1
Nie wiecie co powstanie na kąpielisku Kamień? To przecież logiczne: kolejny supermarket lub centrum zakupowe! A pan prezydent niestety nie liczy się z opinią mieszkańców, niestety...Ach ta prawdomówność polityków..
[2008-07-20 11:16:33]
ziupo
A tu przygotowane przeze mnie nałożenie tego jak to wygląda obecnie na to co zaproponowało miasto: http://images33.fotosik.pl/325/5c327837a748fffbmed.jpg
[2008-07-20 11:14:09]
marek91547
Z tym wiaduktem na Zebrzydowickiej to juz skandal !!! Jak dlugo bedzie trwac ten chaos ? A co na to wladze miasta ? Takie glupie tlumaczenia to kpiny z mieszkancow !
[2008-07-20 11:09:34]
sandra17
Tak z leksza trochę to nie wyszło tak jak miało;p
[2008-07-20 10:53:12]
ziupo
Pamiętajcie także o Hermesie, wg planów jest on przeznaczony do wyburzenia. Tutaj macie całą koncepcję: http://www.rybnik.pl/index.php?id=93
[2008-07-19 22:54:07]
Arteks
Gdybym był na miejscu Fudalego to na miejsce Juliusza próbowałbym ściągnąć jakąś prestiżową instytucję bo gmach jest naprawdę rewelacyjny i prestiżowy. To mogło być idealne miejsce dla Sądu Okręgowego (a tam gdzie jest budowany SO i nieszczęsna Biedronka miało powstać nowoczesne centrum przesiadkowo-handlowo-parkingowo z nowoczesnym i wysokim hotelem) lub Urzędu Skarbowego. No ale niestety okolice dworca zostały bezpowrotnie stracone i fatalnie zagospodarowane... Pomysł z hotelem w Juliuszu jest dla mnie jakiś niezrozumiały. Chyba, że hotel z biurowcem powstanie obok UM a w Juliuszu biura??? Na dzień dzisiejszy widziałbym w tym głównym gmachu nadal jakąś poważną instytucję lub jakieś centrum konferencyjne służące całemu regionowi. Co do kaplicy to kaplic i kościołów mamy w Śródmieściu tak dużo, że dla duchowieństwa byłoby lepiej gdyby nie popierali Sobierajskiego w takim chorym pomyśle bo nie zyska im to uznania - wręcz przeciwnie. Ta kaplica mogłaby być przeznaczona faktycznie na jakieś cele muzealne lub jakąś galerię sztuki. To jest fantastyczny teren do zagospodarowania - w zasadzie od UM i Hermesu po Klasztorną. To może być kolejna wizytówka miasta tak jak np. Fokus-Park/kampus/Szkoła Muzyczna lub też wręcz odwrotnie - powód do kpin jak zrobiono z terenem d. dworca PKS. Oby to pierwsze! A Sobierajski to kompletny folklor tak więc nie traktowałbym jego walki o Juliusza na poważnie. To jego dość desperacka próba zaistnienia i przypomnienia, że taka postać istnieje.
[2008-07-19 21:45:59]
Wachu
przepraszam miało być do Lateksa
[2008-07-19 21:40:37]
Wachu
do magborn Może wypowiadaj sie w liczbie pojedynczej szczególnie piejąc z zachwytu nad JPII bo mówiąc naszego niejako właczasz wszystkich Polaków do swojego uwielbienia a ja na przykład nie podzielam Twojego zachwytu osobą która wyniosła na ołtarze chorwackiego rzeźnika Bałkanów biskupa Stepinaca Jak nie wiesz kim był Stepinac to poczytaj http://rumburak1.webpark.pl/obluda/pavelic.html
[2008-07-19 16:32:04]
magborn
do Lateksa cd. No to jeszcze raz przeczytaj, cytaty z netu i gazet, tylko ze zrozumieniem: "Czesław Sobierajski, kandydat PiS-u do Sejmu, umieścił na swojej ulotce zdjęcia z kard. Stanisławem Dziwiszem, Sobierajski nie chce tego komentować. - Jako katolik muszę głosić prawdę - odpowiada." ; " Już w 1992 r. jako poseł występował o przyznanie ogólnopolskiej częstotliwości dla Radia Maryja." "To doskonałe miejsce (...) na Dom Dziedzictwa Ojca Świętego Jana Pawła II - proponuje Sobierajski."; " Jest twórcą wystawy pt. "Sumienie świata" poświęconej Ojcu Świętemu Janowi Pawłowi II. Od 7 lat wystawa odwiedza kolejne miasta Śląska i Polski. Jest to niejako swoista pielgrzymka naszego umiłowanego, niezapomnianego Ojca Świętego Jana Pawła II po Ziemi Ojczystej"; I UWAGA: " Będę zabiegał aby także tutaj ( w Juliuszu) powstał Dom Dziedzictwa Ojca Świętego Jana Pawła II, gdzie znajdzie miejsce m.in. wystawa "Sumienie świata" obrazująca życie i posługiwanie naszego umiłowanego i niezapomnianego Wielkiego Papieża. Kto tu miesza kościół do polityki? Bo ja tylko komentuję i wyrażam swoją opinię czy ci się to podoba czy nie, to MOJE PRAWO, Lateksie szanowny. Na tym kończę dyskusję z tobą.
[2008-07-19 16:11:31]
magborn
Szanowny Lateksie, nie krzycz mi tu, POCZYTAJ SWOJE POSTY, TEŻ W NICH ZNAJDZIESZ PARĘ "MĄDROŚCI" Zadam pytanie w twoim tonie, a ty czy posiadasz umiejętność czytania ze zrozumieniem? W którym miejscu popieram Sobierajskiego? Chyba tylko w tym, że też wskazuję cele społeczne. Nie widzę potrzeby organizowania hospicjum w centrum miasta. Obecnie szpital przy ul. Gliwickiej stara się o przekształcenie kilku odddziałów w odziały opieki długoterminowej, tzw. zol-e. Nie widzę też potrzeby posadowienia tam DPS-u - mamy taki w Rybniku przy ul. Żużlowej i parę pomniejszych, prywatnych w okolicy. Nie widzę potrzeby posadowienia tam Domu Dziedzictwa Ojca Świętego Jana Pawła II. Naprawdę uważasz, że nazwa "park sztywnych" ma istnieć nadal? Naprawdę stawiasz znak równości pomiędzy działalnością hospicjum, DPS-u a np. centrum edukacji czy kultury? Nadal nie zgadzam się z Sobierajskim, to jest CENTRUM MIASTA i jako takie ma funkcjonować tak, aby ludzi przyciągać a nie powodować, że będą tę okolicę omijać. Oprócz instytucji społecznych jakie mogą tam działać, powinny funkcjonować na tym terenie placówki komercyjne, które pozwolą utrzymywać te pierwsze. I Lateksie szanowny: "... masz uczulenie na Kościół ale to twoja osobista sprawa. Tylko nie wiem czemu mieszasz jedno z drugim??" - hmmm, ja mieszam??? cdn.
[2008-07-19 12:11:37]
Wachu
Ludzie czy nikt w końcu nie zauważy tego ze urzędujący prezydent ma w 4 literach nasze miasto a nastawiony jest na napychanie swoich kieszeni od firm wykupujących tereny pod obiekty handlowe? To samo z tą nagła akcja rozkopania całego Rybnika facet po prostu usiłuje się nażreć na maxa póki jeszcze jest na stołku
[2008-07-19 10:43:48]
sonczi1992
i trzeba mieć odwage by tak wystąpić :)) podoba mi sie :))
[2008-07-19 10:39:50]
sonczi1992
Z jednej strony dobrze, że zostanie zainstalowany monitoring, a II strony nie ma. (jestem tegoroczną absolewntką g/5) i nie sądze, że monitoring pomoże w wychwytywaniu "szkolnych łobuzów", chociaż nie jestem pewna. Na pewno będzie bespieczniej, ale jeśli ktoś kogoś będzie chciał pobić, to i tak to uczyni... mimo wszystko ! Pozdrawiaaam:))
[2008-07-19 09:06:21]
marek91547
Brawo Andrzej ! Nareszcie ktos odwazyl sie ruszyc pana prezydenta ! Tak trzymac ! Marek O. Kolega po fachu...
[2008-07-19 09:05:53]
dargrze
Powiem krótko: popieram, panie Andrzeju, tak trzymać! Doskonale zdaję sobie sprawę, że nie tylko o pieniądze chodzi, prawda? ;)
[2008-07-19 09:05:42]
bogdann55
Ach dzieci dzieci porobili wam wode z mozgu w wiekszoci krajow starej europy sa silne zwiazki zawodowe ktore maja milony czlonkow ktore moga walczyc o swoich pracownikow w ten sposob ze pracodwaca sie bogaci i procownik zyl dobrze a tutaj bo mamy szczucie jednych a drugich
[2008-07-19 09:05:23]
Lucas
2400 brutto i jeszcze marudzą, żenada ... Nawet na tyle nie zasługujecie panowie.
[2008-07-18 23:47:23]
szymcar
nie chciałbym się czepiać ale pisze się stąd a nie z tąd...
[2008-07-18 22:18:24]
Lateks
magborn Ty o ile w ogóle czytasz co piszesz??, to sie przynajmniej zastanów co za głupoty wypisujesz. Z tego co widzę to całkowicie popierasz starania pana Sobierajskiego tylko że masz uczulenie na Kościół ale to twoja osobista sprawa. Tylko nie wiem czemu mieszasz jedno z drugim??
[2008-07-18 21:16:28]
swistak
Przez ten monitoring to rybnik.com.pl ma o czym pisać.A straż miejska ma sie jak wykazac.Żałosne.Naprawde żałosne .Z igły widły.Kaczogród czy co?
[2008-07-18 19:44:30]
magborn
"Pragniemy przypomnieć, że te wspaniałe obiekty powstały z inicjatywy doktora Juliusza Rogera, w dużej mierze ze składek i udziale społeczności lokalnej i zgodnie z testamentem Juliusza Rogera, winny służyć zawsze celom społecznym. Niewypełnienie tego testamentu byłoby wiarołomstwem i niewdzięcznością wobec naszych praojców, ze szkodą dla obecnych i przyszłych mieszkańców Rybnika”.- hmm, no cóż pan Sobierajski zapomniał, że cele społeczne wymagają dużych nakładów finansowych łożonych przez to społeczeństwo. Mam dość stawiania w centrum miasta hospicjów, kaplic i innych pomników im Jana Pawła II panie Sobierajski. To, że pan ma życiową idee fix , aby byc świętszym od papieża to pański problem, proszę nie zmuszać wszystkich dookoła do popierania pańskich pomysłów związanych z pańską wiarą. Dlaczego w swoim domu nie otworzy pan sobie muzeum? Ja uważam, że centrum Rybnika ma tętnić życiem, a nie przypominać Licheń czy inne miejsce pielgrzymek. Celem społecznych może też być CENRTUM EDUKACYJNE DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY, CENTRUM SPORTU I REKREACJI, TEATRY AMATORSKIE, PRACOWNIE ARTYSTYCZNE , GALERIE ARTYSTYCZNE,MUZEA (ALE NIE KOŚCIELNE), SIEDZIBY ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH, CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA itd., itp. I to społeczeństwo powinien pan zapytać, co ma się mieścić na terenie "Juliusza" a nie forsować swoje pomysły...NIE POZDRAWIAM
[2008-07-18 17:49:10]
Lucas
Powiem tak, cienizna hehe
[2008-07-18 16:15:06]
pawelito
W magistracie pracują nadludzie, którzy muszą zarabiać więcej. Robią tam kariery i zakładają właśnie związki zawodowe w tych karier obronie. LOL
[2008-07-18 16:14:57]
jędrek
Oj Pawelito..Tą oto drogą w urzędach ląduja same łajzy i nieudacznicy, którym wydaje się, że jak siadą dupskiem za biurkiem to są panami świata..Po 15 do domciu i głowa wolna. Ja tam wolałbym, zeby zarabiali jak należy i pracowali jak należy. Widziałem w najbliższym otoczeniu jak to jest pracować w urzędzie - hierarchia ja za krola Ćwieka i zamordyzm. Czy nasze podatki mają iść na tych, których nikt nie chce i nadają się do urzędu??
[2008-07-18 15:57:37]
kaśka
A mnie się wydaje, że wszystkiemu winna ta straż miejska - przecież tylko po centrum chodzą i radar potrafią wystawiać - prawda avittoria..?
[2008-07-18 14:31:07]
aziel
W Silesia City Center w kompleks włączono kaplicę, myślę że przyszły inwestor mógłby się zobowiązać do zachowania funkcji tej kaplicy na Juliuszu.
[2008-07-18 13:20:58]
dr Becker
Widze ze prezydent postanowil podpasc wszystkim nawet wlasnym pracownikom, nie dziwie sie ze BSR zbratal sie z PiS-em maja najwyrazniej ta sama tendecje do uszczesliwiania wszystkich wokol swoimi wizjami na sile bez ogladania sie na prawo i opinie lokalnych spolecznosci. Fachowcy maja pelne prawo do godziwego zarobku, latwo mowic o zmianie pracy ale jak ktos sie juz zwiazal UM poswiecil iles lat zycia na rozwoj swojej kariery wlasnie tam to chcialby przy okazji byc sensownie wynagrodzony. Co z tego ze sie pozwalniaja? UM zostanie sparalizowany, juz teraz brakuje tam fachowcow - tylko tandetnych politykierow jest bez liku.
[2008-07-18 13:20:22]
bogdann55
A ja tego pana popieram ktos musi bronic szarego pracownika.
[2008-07-18 13:20:14]
CookieMonster
Czegoś tu nie rozumiem... Pracownicy, o których pan wspomina w wywiadzie zarabiali przed podwyżką 1500 zł. Teraz zarabiają nawet 2400, czyli prawie połowę więcej. To chyba całkiem spora podwyżka? Pewnie, że prezydent przesadził z podwyżką dla siebie, ale panowie... Sam chciałbym zarabiac 2000 zł. To na prawdę przyzwoite wynagrodzenie! Ja zarabiam mniej i jakoś nie mam potrzeby ubierania się w lumpeksach. Wy się spytajcie pracowników rybnikich szkół albo placówek oświatowych i kulturalnych (RCK, MDK itp.) ile zarabiają!!!! Żenua....
[2008-07-18 11:39:19]
Seventh_Wish
Budexrem chyba pracował przy budowie tego boiska. Wiem coś na temat tejże firmy i dla mnie wszystko jest jasne
[2008-07-18 10:01:35]
Seventh_Wish
Budexrem chyba pracował przy budowie tego boiska. Wiem coś na temat tejże firmy i dla mnie wszystko jest jasne
[2008-07-18 09:41:11]
pawelito
Uprzejmie proszę o rozwiązanie tego związku zawodowego. Jak chcecie państwo zarabiać więcej to zmieńcie pracę, bezrobocia wśród ''fachowców'' już nie ma. A pan Panie Kopka rozwija w tych młodych ludziach roszczeniowy stosunek do życia a nie szacunek dla siebie. Pozdrawiam Mieszkaniec Rybnika i podatnik.
[2008-07-17 23:52:52]
Lateks
A tak na poważnie to nie wiem czy wy sobie zdajecie sprawę z tego że Juliusz to był szpital, tak że dom starości czy hospicjum to nie głupi pomysł... tylko trzeba się zastanowić jak duży by miał być to ośrodek. Tak naprawdę każdy pomysł jest dobry tylko proszę o jedno niech żaden idiota nie zgodzi się na to żeby powstało tam jakieś hipergówno bo mnie szlag na miejscu trafi.
[2008-07-17 23:47:26]
Lateks
Auchana niech tam zrobią Auchana
[2008-07-17 21:39:39]
ziupo
Tak wiemy, jeden mijam codziennie na nowinach. Wystarczy znać własne miasto albo przynajmniej znać strony takie jak Zapomniany Rybnik. Poza tym tak postępująca niewiedza aż boli innych, przecież nikt tu nie chce niszczyć tych budynków tylko je odrestaurować! Muzeum? Ależ proszę, ale przyznajcie się kto z Was chodzi do muzeum a kto tylko chciałby mieć atrakcyjne muzeum w mieście? Zresztą, co tu dużo gadać, możliwości są ograniczone i Biedronka tam się nie nada bo układ ścian po prostu nie odpowiada takiemu sklepowi, no ale może jakiś dobry sklep np odzieżowy, pod warunkiem, ze podkreślono by wiek wnętrz!
[2008-07-17 20:22:33]
kubolek
Te budynki to rybnicka historia! Zostawcie choc skrawek tej historii dla potomnych! Jestem za pomysłem Muzeum Ziemi Rybnickiej (choc nie w całym kompleksie!). Ale znając podejście pana prezydenta do historii to juz tam widzę oczami wyobraźni jakiś biurowiec, Biedronkę lub inne gówienko przynoszące zyski - Rybnik juz nazywany jest "miastem dziwką" bo tanio sie sprzedaje w nim wszystko co możliwe, a mysli się dopiero po fakcie, np. sprzedaż mieszkań komunalnych, początkowo hurraoptymizm a obecnie skromniutkie przyznanie się prezydenta do popełnienia błędu (ten błąd kosztuje nas grube miliony)! W Rybniku jest sporo miejsc historycznych do pokazania, sporo zachowanej dokumentacji, zdjęć, są osoby które chcą dzielić się swoją wiedzą, Rybnik ma swoja historie którą należy się szczycić, np. czy ktoś wie gdzie są schrony polowe z 1939r. (obecnie jeden efektownie odrestaurowany przez grupkę pasjonatów)!
[2008-07-17 19:46:35]
nti
Nie wierzę? Biurowce? Nie banki???? Mało to lepszych miejsc na biurowce w Rybniku? Banki zajmują najlepsze lokalizacje a hotele i biura mają być w poszpitalnych ruinach? Ta zrąbana pseudo liberalna gospodarka namieszała ludziom w głowach.
[2008-07-17 19:43:41]
nti
Cóż, małych ludzi cieszą małe rzeczy.
[2008-07-17 18:23:21]
HAN
motyw z kibelkiem zajeb...:)
[2008-07-17 18:13:47]
HAN
akademiki to nie glupi pomysl jednak bardziej w tym miejscu pasuje hotel, biura itp. hala sportowa w samym centrum.. bez przesady..
[2008-07-17 17:11:16]
ziupo
rent trzeba było się lepiej przygotować, nabić zapalniczkę albo wcześniej zapalić i przez 2 min trzymać dym xD A tak serio to zobaczyłem to dopiero w TV. PS: Coś słabo rozgłoszone to było.
[2008-07-17 17:06:26]
ziupo